Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Město Bílina OBJEDNÁVKA Břežánská 50/4 V Bílině dne: 18. 05. 2017 418 31 Bílina Objednávka č.: 083/2017/M IČ: 00266230 Financováno z: komunikace DIČ: CZ00266230 Tel. kontakt: č.ú.: E-mail: mika@bilina.cz Vystavil (a): Erich Mika Petr Arpáš s r.o. Sadová 40 418 01, Bílina IČO: 27280012 DIČ: CZ 27280012 Město Bílina objednává: Oprava povrchu technického dvoru a jeho odvodnění na parcele č. 35/5, dle položkového rozpočtu nabídky zhotovitele. Termín dodání: 06-07/2017 Cena zakázky bez DPH: 230. 661, 98 Kč Sazba DPH 21 %: 48. 439, 02 Kč Cena celkem: 279. 101, 00 Kč Podmínkou dodávky je prohlášení dodavatele, že se zavazuje splnit veškeré své daňové povinnosti. Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti dle platného právního řádu ČR, zejména zákona č. 89/2012 Sb. NOZ, § 11 zákona č.563/1991 Sb. zákon o účetnictví a § 28 a 29 zákona č.235/2004 Sb. o DPH. Na základě ustanovení § 109 odst.2, písm.c) zákona č. 235/2004 Sb. o DPH budou faktury hrazeny pouze na účty zveřejněné na Daňovém portálu MFČR. Město Bílina prohlašuje, že objednávka je/není předmětem zdanitelného plnění, a proto bude/nebude pro výše uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a), e) zákona o DPH. Fakturu zašlete ve dvojím vyhotovení na adresu: Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina Do faktury uveďte číslo objednávky a přiložte její kopii! Penále: Za nedodržení termínu realizace stavby 0,3 % z ceny díla bez DPH za každý den prodlení. Tato objednávka bude v plném rozsahu uveřejněna dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a nabývá účinnosti dnem, kdy město Bílina uveřejní objednávku v informačním systému registru smluv na Portále veřejné správy. Příkazce operace: Správce rozpočtu: Ing. Jaroslav Bureš MBA Jana Matějovská Převzal, dne: