Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1982706: Výroba 2 ks přechodových plent MMT 100

Příloha Silnice Group anonym.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        JnKir , ŘEDITELSTVÍ SILNIC A DÁLNIC ČR

               SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

             Číslo smlouvy: 98ZA-001174 ISPROFIN/ISPROFOND: 500 115 0001
              Číslo smlouvy poskytovatele: 1724020
         Název související veřejné zakázky: Výroba 2 ks přechodových plent MMT 100

   uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku mezi následujícími smluvními stranami (dále
                                              jako „Smlouva44):

Ředitelství silnic a dálnic ČR            Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4
se sídlem                                 65993390
IČO:                                      CZ65993390
DIČ:                                      příspěvková organizace
právní forma:                             ČNB, č. ú. 20001-15937031/0710
bankovní spojení:                         Ing. Jan Kroupa, generální ředitel
zastoupeno:
kontaktní osoba ve věcech smluvních       ........​ ..........​.............​ .............​ ...............​ ....
i technických                             .​ ...........​ ...................​...
e-mail:                                   .​ .........​ .......​ ......​......
tel:
(dále jen „Objednatel”)

a

.................​................​ ....

se sídlem                                 .....​...............​ ...............​ ......​......​ .........​..

IČO:                                      .......​......​ .....

DIČ:                                      .....................

zápis v obchodním rejstříku:              .................​.............​....​ .........​.........​.....​ ...........​ .........

právní forma:                             .​ .............​ ...............

bankovní spojení:                         ​......​........​ .......​ ......................

                                          ​..........................​.......​.......​ ............................

zastoupen:                                .​ ......​..........​ .......​..​................​ ......................

                                          ​.......​.......​..............​..........​ ..​ ......................

                                          ​........................​............​ ..................

kontaktní osoba ve věcech smluvních: ............​ ...............​..​...............​..........

e-mail:                                   ​.............................................

tel:                                      ​.........​........​ ......​......

kontaktní osoba ve věcech technických: .......​............​...........​...​ ...........​ ............​..........​....

                                          1
e-mail:  .........​................................
tel:     .........​........​ ......​......
         ...........​ .........​ .​...........​.......................
e-mail:  ........​................................
tel:     ....​ ......​........​ .......​ .....

(dále jen „Poskytovatel44)

(Objednatel a Poskytovatel dále také společně jako „Smluvní strany44)

                                                                          I.

                                             Úvodní ustanovení

1. Smlouvaje uzavřena podle ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb„ občanský
    zákoník, v platném znění (dále jen „Občanský zákoník44) na základě výsledků veřejné
    zakázky malého rozsahu na služby vedené pod výše uvedeným názvem zadávanou mimo
    zadávací řízení v souladu s § 31 zákona č. 134/2016 Sb„ o zadávání veřejných zakázek, v
    platném znění (dále jen „Zakázka44).

2. Pro vyloučení jakýchkoliv pochybností o vztahu Smlouvy a zadávací dokumentace nebo
    výzvy k podání nabídek Zakázky jsou stanovena tato výkladová pravidla:
    a) v případě jakékoliv nejistoty ohledně výkladu ustanovení Smlouvy budou tato
         ustanovení vykládána tak, aby v co nej širší míře zohledňovala účel Zakázky vyjádřený
         zadávací dokumentací nebo výzvou k podání nabídek;
    b) v případě chybějících ustanovení Smlouvy budou použita dostatečně konkrétní
         ustanovení zadávací dokumentace nebo výzvy k podání nabídek;
    c) v případě rozporu mezi ustanoveními Smlouvy a zadávací dokumentace nebo výzvy
        k podání nabídek budou mít přednost ustanovení Smlouvy.

                                                       II.
                                               Předmět plnění

1. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli plnění (služby), jejichž podrobný soupis
    včetně specifikace je uveden v příloze č. 1 Smlouvy (dále jen „Služby44).

2. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli Služby na následujícím místě: Brodek u
    Prostějova

3. Objednatel se zavazuje řádně a včas poskytnuté Služby (jejich výstupy) převzít
    (akceptovat) a uhradit Poskytovateli za poskytnutí Služeb dle této Smlouvy cenu
    uvedenou ve čl. IV. této Smlouvy.

                                                       III.
                                                 Doba plnění

1. Poskytovatel je povinen poskytnout Služby Objednateli do 6 měsíců ode dne účinnosti
    této Smlouvy.

         Stránka 2 z 6
                                                      IV.
                                                     Cena

1. Objednatel je povinen za řádně a včas poskytnuté Služby zaplatit Poskytovateli
    následující cenu (dále jako ,,0 « a “):

Cena bez DPH:  118 800,- Kč

DPH:           24.948,- Kč

Cena včetně DPH: 143.748,- Kč

                                                       V.
                                             Platební podmínky

1. Objednatel se zavazuje uhradit Cenu Služeb jednorázovým bankovním převodem na účet
    Poskytovatele uvedený na faktuře, a to na základě daňového dokladu - faktury vystavené
    Poskytovatelem se lhůtou splatnosti 30 dnů ode dne doručení faktury Objednateli. Fakturu
    lze předložit Objednateli nejdříve po protokolárním převzetí Služeb Objednatelem bez
    vad, resp. po odstranění všech vad Služeb a nejpozději ve lhůtě do 15 dnů ode dne
    protokolárního předání Služeb Kupujícímu.

2. Fakturovaná Cena musí odpovídat Ceně uvedené ve čl. IV odst. 1 Smlouvy a oceněnému
    rozpisu Ceny Služeb uvedenému v příloze č. 1 Smlouvy.

3. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené právním řádem, zejména ust. § 29
    zákona č. 235/2004 Sb. a ust. § 435 Občanského zákoníku. Faktura dále musí obsahovat
    číslo Smlouvy, název Zakázky a ISPROFIN/ISPROFOND. Pokud faktura nebude
    obsahovat všechny požadované údaje a náležitosti nebo budou-li tyto údaje uvedeny
    Poskytovatelem chybně, je Objednatel oprávněn takovou fakturu Poskytovateli ve lhůtě
    splatnosti vrátit k odstranění nedostatků, aniž by se tak dostal do prodlení s úhradou Ceny.
    Poskytovatel je povinen zaslat Objednateli novou (opravenou) fakturu ve lhůtě 15
    (patnácti) kalendářních dnů ode dne doručení prvotní (chybné) faktury Objednateli. Pro
    vyloučení pochybností se stanoví, že Objednatel není v takovém případě povinen hradit
    fakturu ve lhůtě splatnosti uvedené na prvotní (chybné) faktuře a Prodávajícímu nevzniká
    v souvislosti s prvotní Fakturou žádný nárok na úroky z prodlení.

4. Objednatel neposkytuje žádné zálohy na Cenu, ani dílčí platby Ceny.

5. Smluvní strany se dohodly, že povinnost úhrady faktury vystavené Poskytovatelem je
    splněna okamžikem odepsání příslušné peněžní částky z účtu Objednatele ve prospěch
    účtu Poskytovatele uvedeného na faktuře. Poskytovatel je ve smyslu předchozí věty
    povinen na faktuře uvádět účet Poskytovatele uvedený v ustanovení Smlouvy upravujícím
    Smluvní strany.

6. Platby budou probíhat v Kč (korunách českých) a rovněž veškeré cenové údaje budou
    uvedeny v této měně.

                                                       VI.
                                Záruka za jakost, odpovědnost za vady

1. Poskytovatel odpovídá za vady poskytnutých Služeb dle Občanského zákoníku,
    Objednateli vznikají v případě poskytnutí vadných Služeb nároky dle ust. § 2106 a násl.
    Občanského zákoníku.

                                                                    Stránka 3 z 6
2. Reklamace, prostřednictvím kterých Objednatel uplatňuje záruku za jakost Služeb, musí
    být řádně doloženy a musí mít písemnou formu. O každé reklamaci bude Poskytovatelem
    sepsán reklamační protokol, který musí obsahovat popis reklamované vady, dobu
    nahlášení vady, návrh způsobu odstranění vady, záznam o provedené opravě a akceptaci
    zjednání nápravy Objednatelem.

3. Oprávněně reklamované vady Služeb Prodávající odstraní bez zbytečného odkladu
    a bezplatně. Neučiní-li tak ani v Objednatelem dodatečně písemně stanovené přiměřené
    lhůtě, je Kupující oprávněn vady Služeb odstranit jiným vhodným způsobem a požadovat
    po Poskytovateli uhrazení všech s odstraněním těchto vad přímo souvisejících nákladů.

4. Je-li poskytnutím Služeb s vadami porušena tato Smlouva podstatným způsobem,
    má Objednatel nároky z vad Služeb analogicky podle ust. § 2106 Občanského zákoníku.

                                                           VII.
                                               Smluvní sankce

1. Za prodlení s poskytováním Služeb, resp. za prodlení s předáním výstupů Služeb, se
    Poskytovatel zavazuje uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z Ceny Služeb,
    s jejichž poskytnutím je Poskytovatel v prodlení.

2. V případě prodlení Objednatele s uhrazením Ceny je Poskytovatel oprávněn po
    Objednateli Požadovat úrok z prodlení ve výši stanovené platnými právními předpisy.

3. Uplatněním smluvní pokuty není dotčena povinnost Smluvní strany k náhradě škody
    druhé Smluvní straně v plné výši. Uplatněním smluvní pokuty není dotčena povinnost
    Poskytovatele k poskytnutí Služeb Objednateli.

                                                          VIII.
                                             Ukončení Smlouvy

1. Smluvní strany mohou Smlouvu ukončit písemnou dohodou.

2. Objednatel je oprávněn písemně odstoupit od Smlouvy s účinky ex tuně v případě, že
    Poskytovatel ve stanovených lhůtách či termínech nezapočne s plněním předmětu
    Smlouvy nebo jeho části.

3. Objednatel je oprávněn písemně odstoupit od Smlouvy s účinky ex tuně v případě, že
    prokáže, že Poskytovatel v rámci své nabídky podané v Zakázce uvedl nepravdivé údaje,
    které ovlivnily výběr nej vhodnější nabídky.

4. Smluvní strany jsou oprávněny písemně odstoupit od Smlouvy s účinky ex tunc v případě,
    že druhá Smluvní strana opakovaně (minimálně třikrát) poruší své povinnosti dle této
    Smlouvy a na tato porušení smluvních povinnosti byla Smluvní stranou písemně
    upozorněna. Smluvní strany výslovně sjednávají, že jsou dle tohoto odstavce Smlouvy
    oprávněny od Smlouvy platně odstoupit i tím způsobem, že písemné odstoupení od
    Smlouvy doručí druhé Smluvní straně společně s třetím písemným upozorněním na
    porušení smluvní povinnosti druhé Smluvní strany.

5. Objednatel je oprávněn písemně vypovědět Smlouvu s účinky od doručení písemné
    výpovědi Poskytovateli, a to i bez uvedení důvodu. V tomto případě je však povinen
    Poskytovateli uhradit nejen cenu již řádně poskytnutých Služeb, ale i Poskytovatelem
    prokazatelně doložené mamě vynaložené účelné náklady přímo související

                                                                    Stránka 4 z 6
    s neuskutečněnou částí předmětu plnění, které Poskytovateli vznikly za dobu účinnosti
    Smlouvy. Náklady ve smyslu předchozí věty se nerozumí ušlý zisk.

                                                       IX.
                                                Registr smluv

1. Poskytovatel poskytuje souhlas s uveřejněním Smlouvy v registru smluv zřízeným
    zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
    uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jako
    „zákon o registru smluv“). Poskytovatel bere na vědomí, že uveřejnění Smlouvy v registru
    smluv zajistí Objednatel. Do registru smluv bude vložen elektronický obraz textového
    obsahu Smlouvy v otevřeném a strojově čitelném formátu a rovněž metadata Smlouvy.

2. Poskytovatel bere na vědomí a výslovně souhlasí, že Smlouva bude uveřejněna v registru
    smluv bez ohledu na skutečnost, zda spadá pod některou z výjimek z povinnosti
    uveřejnění stanovenou v ust. § 3 odst. 2 zákona o registru smluv.

3. V rámci Smlouvy nebudou uveřejněny informace stanovené v ust. § 3 odst. 1 zákona
    o registru smluv označené Poskytovatelem před podpisem Smlouvy.

4. Objednatel je povinen informovat Poskytovatele o datu uveřejnění Smlouvy v registru
    smluv nejpozději do 3 (tří) pracovních dnů ode dne uveřejnění Smlouvy.

                                                       X.
                                           Závěrečná ustanovení

1. Tato Smlouva nabývá platnosti podpisem obou Smluvních stran a účinnosti dnem
    uveřejnění v rejstříku smluv.

2. Smlouvaje uzavřena na dobu určitou, která skončí uplynutím 6 měsíců ode dne nabytí její
    účinnosti.

3. Tuto Smlouvu je možné měnit pouze prostřednictvím vzestupně číslovaných dodatků
    uzavřených v listinné podobě.

4. Pokud není ve Smlouvě a jejích přílohách stanoveno jinak, řídí se právní vztah založený
    touto Smlouvou Občanským zákoníkem.

5. Pro vyloučení pochybností Smluvní strany vylučují aplikaci ust. § 2909 Občanského
    zákoníku.

6. Tato Smlouva se vyhotovuje ve 2 (dvou) stejnopisech, z nichž obě Smluvní strany obdrží
    po 1 (jednom) stejnopisu.

7. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou následující přílohy:

    Příloha č. 1 - Rozpis Ceny Služeb

V Brodku u Prostějova dne 21.04.2017                               V Praze dne 21.04.2017
.....​....................                                         ......​ ......................
.......​...........​...........​...​ .............​ .............  ........​ .........​ .......​..​................​ ..........
                                                                   .​ ...........​ ................​.........

                                                                   ..............​ ...​ .​..
                    Příloha č. 1 - Rozpis Ceny Služeb

Výrova 2ks přechodové plenty

Název               Cena/jed. (Kč bez        Množství  Celkem (Kč)
                             DPH)
Výroba plent M M T                               2 ks     88.000,-
                            44.000,-             1 ks     19.800,-
                                                 1 ks
Doprava             19.800,-                              11.000,-
                                                         118.800,-
D okum entace       11.000,-                             24.948,-
                                                        143.748,-
Celkem

DHP 21%

Celkem s DPH

                              Stránka 6 z 6