Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Číslo smlouvy Kupujícího: 2022/00880/OI/DSM Číslo smlouvy Prodávajícího: KUPNÍ SMLOUVA „Vědecká knihovna Olomouc - stavební úpravy objektu Červeného kostela - interiérové vybavení“ Část 1) Nábytek a zařízení uzavřená dle ustanovení § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů Strana 1 (celkem 10) I. Smluvní strany 1. K u p u j í c í : Olomoucký kraj Se sídlem: Jeremenkova 1191/40a, 779 00 Olomouc-Hodolany IČO: 60609460 DIČ: CZ60609460 Zastoupený: Ing. Josefem Suchánkem, hejtmanem Olomouckého kraje Osoby oprávněné jedn Bankovní spojení: (dále jen „kupující“) a 2. P r o d á v a j í c í : Prosto interiér s.r.o. Zapsaný v obchodním rejstříku vedený u Krajského soudu v Brně, sp.zn.: C 112605 Se sídlem: č.p. 307, 684 01 Němčany IČO: 03171906 DIČ: CZ03171906 Zastoupený: Josefem Procházkou, jednatelem Osoby oprávněné jedn - technických: Bankovní spojení: (dále jen „prodávající“) oba společně dále jen „smluvní strany“ uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto kupní smlouvu (dále jen „smlouva“): Strana 2 (celkem 10) II. Předmět smlouvy 1. Předmětem plnění části 1) veřejné zakázky a této smlouvy je dodávka interiérového vybavení (dále také „předmět koupě“ nebo „nábytek“) do stavebně upravených prostor Vědecké knihovny v Olomouci, jakož i veškerých součástí a příslušenství, včetně dopravy do místa plnění, montáže a umístění předmětu koupě v místě plnění dle pokynů kupujícího (případně pracovníka uživatele). Předmětem koupě dle této smlouvy je nábytek a zařízení, konrétně je jedná o: a. Stolový nábytek (recepční a šatní pulty, kavárenské stolky ve foyer, venkovní kavárenské stolky a přednášecí pult v kostele atd.) b. Úložný nábytek (pracovní pulty – barový pult kavárny, kuchyňskou linku v zázemí recepce, úložné skříňky na batohy a vybavení šatny zaměstnanců a úklidové místnosti). c. Ostatní prvky (věšáky, odpadkové koše, vybavení toalet, věšáky v šatně, výstavní systém a systém venkovních poutačů). d. Prvky informačního systému (polep informačního panelu před budovou, polepy označení budovy umístěné na fasádě, polepy bezbariérových prvků skel. Dále zahrnuje uvnitř budovy nápisy, směrovky a piktogramy z plastických písmen frézovaných z hliníkového plechu). 2. Přesný popis předmětu koupě (provedení, jakost, množství apod.) je vymezen v projektové dokumentaci zpracované společností atelier – r, s.r.o., se sídlem Tř. Spojenců 20, 779 00 Olomouc, IČO: 26849917, datum vypracování: 09/2019, datum aktualizace: 07/2021 a v příloze č. 1 této smlouvy. 3. Prodávající prohlašuje, že se s projektovou dokumentací uvedenou v předchozím odstavci tohoto článku před podpisem této smlouvy seznámil a neshledal v ní žádné nesrovnalosti. 4. Prodávající se zavazuje, že kupujícímu řádně a včas odevzdá předmět koupě dle čl. II. odst. 1 této smlouvy, včetně jeho součástí a příslušenství a umožní mu nabýt vlastnické právo k předmětu koupě. Kupující se zavazuje, že předmět koupě od prodávajícího převezme a zaplatí za něj kupní cenu dle čl. V. této smlouvy. Prodávající se rovněž zavazuje odevzdat kupujícímu všechny doklady potřebné k převzetí a užívání předmětu koupě, zejména doklady: a. Ze kterých musí vyplývat především způsob použití, údržby předmětu koupě, přičemž všechny údaje musí být uvedeny v českém jazyce s výjimkou odborných technických výrazů; b. Ze kterých musí vyplývat, že ten předmět koupě dodaný podle Smlouvy, na který se vztahují platné a účinné právní předpisy a technické normy, že tato část předmětu koupě splňuje tyto požadavky na jeho použití Strana 3 (celkem 10) kupujícím k danému účelu ke dni odevzdání předmětu koupě kupujícímu. 5. Tato smlouva je uzavřena na základě výsledku zadávajícího řízení konaného podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, v jehož rámci byla nabídka prodávajícího vybrána jako nabídka nejvhodnější. 6. Předmět koupě bude dodán v souladu se zadávací dokumentací kupujícího ev. č. zakázky ve Věstníku veřejných zakázek Z2021-048074 a nabídkou prodávajícího ze dne 24. 1. 2022. 7. Uživatelem předmětu koupě bude Vědecká knihovna v Olomouci, příspěvková organizace Olomouckého kraje (dále také jen „uživatel“). 8. Prodávající je povinen zpracovat ke všem na míru vyráběným prvkům dílenskou dokumentaci a tuto předat před jejich výrobou k odsouhlasení kupujícímu. Některé prvky je třeba vyvzorkovat pomocí prototypů. Případné materiálové a jiné změny musí být odsouhlaseny zpracovatelem projektové dokumentace. V případě porušení této smluvní povinnosti smluvní strany sjednaly povinnost prodávajícího uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každé nepředložení dílenské dokumentace. 9. Prodávající je povinen předměty koupě, které jsou k dispozici jako hotový prvek, před jejich dodávkou předložit na základě skutečných vzorků zpracovateli projektové dokumentace a uživateli ke schválení. 10. Barevnost a struktura předmětu koupě bude určena nezávislou barevnou škálou NCS. Před objednáním, resp. výrobou je prodávající povinen předložit vzorky jednotlivých materiálů k odsouhlasení zpracovateli projektové dokumentace a uživateli. Vzorky budou předloženy ve velikosti minimálně 400x400mm. Pokud se objeví nějaká další barevnost, bude odsouhlasena zpracovatelem projektové dokumentace a uživatelem před výrobou nebo objednáním. Barevnost a struktura jednotlivých prvků z lamina, laku i dýhy musí být na prvcích umístěných v objektu vždy shodná. Uvažovaný typ povrchové úpravy je podrobněji popsán ve specifikaci jednotlivých prvků. III. Čas a místo plnění 1. Prodávající se na své náklady a na své nebezpečí zavazuje odevzdat kupujícímu předmět koupě dle této smlouvy, namontovat jej a uvést předmět koupě do stavu způsobilého užívání, předvést kupujícímu jeho funkčnost a umožnit mu nabýt vlastnické právo k předmětu koupě. Kupující se zavazuje předmět koupě převzít a zaplatit kupní cenu. Stavební připravenost místa plnění pro zaměření předmětu koupě (konkrétně nábytku na míru) bude cca 04/2022. Prodávající je povinen celý předmět koupě dodat a namontovat nejdříve od 05/2022 a nejpozději do 11/ 2022. 2. Prodávající se zavazuje e-mailem na adresu vyrozumět kupujícího min. 5 pracovních dnů předem, kdy zahájí dodávku předmětu koupě. Prodávající bere na vědomí, že dodávka předmětu koupě bude navazovat na dokončení stavebních prací v místě plnění. Z tohoto důvodu si kupující pro Strana 4 (celkem 10) případ stavební nepřipravenosti místa plnění vyhrazuje právo na změnu termínu plnění, přičemž kupující je následně povinen sdělit prodávajícímu (e- mailem na adresu info@prosto.cz) nový termín pro zahájení dodávky a montáže předmětu koupě. 3. Prodávající je dále povinen zajistit odvoz a likvidaci nepotřebných obalů a dalších materiálů použitých při plnění předmětu této smlouvy. V případě porušení této povinnosti je prodávající povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,1% z celkové ceny včetně DPH za každý i započatý den trvání porušování této povinnosti. 4. Místem plnění, tj. místem odevzdání a převzetí předmětu koupě jsou stavební objekty na parcelách 233, st. 868, st. 1497 v katastrálním území Olomouc-město. Konkrétně se jedná o objekt Červeného kostela Vědecké knihovny v Olomouci. IV. Předání předmětu koupě 1. Předmět koupě bude předán na základě předávacího protokolu, který je oprávněn podepsat: a) za kupujícího: nvestiční referent Odboru investic Krajského úřadu Olomouckého kraje b) za uživatele: c) za prodávajícího: Josef Procházka, jednatel 2. Předávací protokol bude obsahovat: a) označení předmětu koupě, označení smluvních stran; b) číslo smlouvy a datum uzavření smlouvy; c) prohlášení kupujícího, že předmět koupě nebo jeho část přejímá; d) datum a místo sepsání protokolu; e) jména a podpisy zástupců kupujícího, prodávajícího a uživatele; f) seznam převzaté dokumentace; g) datum ukončení záruky na předmět koupě; h) soupis případných vad se lhůtou jejich odstranění. 3. Prodávající je povinen předat kupujícímu nejpozději v den odevzdání předmětu koupě veškeré doklady, které jsou nutné k převzetí a k užívání předmětu koupě. Dále je prodávající povinen předat kupujícímu nejpozději v den předání předmětu koupě potvrzené originální záruční listy a dále kompletní technické dokumentace a technické podmínky týkající se předmětu koupě v českém jazyce a návody k obsluze a údržbě předmětu koupě v českém jazyce. 4. Nebezpečí škody na předmětu koupě přechází na kupujícího dnem odevzdání a převzetí předmětu koupě kupujícím v místě plnění dle čl. III. odst. 4 této smlouvy. 5. Vlastnické právo k předmětu koupě přechází na kupujícího dnem odevzdání a převzetí předmětu koupě kupujícím. Strana 5 (celkem 10) 6. Originály záručních listů budou předány uživateli s písemným potvrzením o jejich převzetí kupujícím tak, aby uživatel mohl zajišťovat případné reklamace. 7. Odpovědnost prodávajícího za vady předmětu koupě se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku v platném znění. 8. V případě, že kupující odmítá předmět koupě převzít, uvede v předávacím protokolu i důvody, pro které odmítá předmět koupě převzít. 9. V protokolu o předání a převzetí uvede kupující soupis případných vad a způsob a termín jejich odstranění. Záruční doba na předmět koupě začne běžet dnem předání a převzetí předmětu koupě (v případě vadného plnění, až ode dne úplného odstranění vad). Vady předmětu koupě, je prodávající povinen odstranit na vlastní náklady nejpozději v termínu, který bude uveden v předávacím protokolu. 10. Po odstranění všech vad bude mezi kupujícím a prodávajícím sepsán zápis o odstranění všech vad podepsaný oběma smluvními stranami. V. Kupní cena 1. Kupní cena se sjednává dohodou smluvních stran podle zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů za kompletní plnění specifikované v čl. II. této smlouvy a činí: Cena celkem bez DPH 3 307 190,00 Kč 21 % DPH 694 509,90 Kč cena celkem včetně 21% DPH 4 001 699,90 Kč Cena celkem včetně DPH slovy: čtyři miliony jeden tisíc šest set devadesát devět korun českých devadesát haléřů. 2. Celková cena je cenou nejvýše přípustnou. Prodávající prohlašuje, že se předem seznámil se všemi okolnostmi a podmínkami, které by mohly mít jakýkoliv vliv na stanovení ceny. Celková cena obsahuje veškeré další náklady prodávajícího, např. dopravné, balné, manipulaci, montáž, uvedení do provozu apod. Tato cena obsahuje předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů. 3. Smluvní strany sjednaly, že se faktura nezaokrouhluje. VI. Platební podmínky 1. Kupní cenu uhradí kupující prodávajícímu na základě faktury – daňového dokladu (dále jen „faktura“), která bude vystavena nejdříve následující den po předání a převzetí předmětu koupě v místě plnění, nejpozději do jednoho měsíce ode dne předání a převzetí předmětu koupě. Prodávající je povinen k faktuře doložit protokol a popis dodaného zboží. 2. Splatnost faktury bude stanovena na 30 dnů od jejího doručení kupujícímu. Prodávající je povinen fakturu doručit kupujícímu elektronicky na adresu posta@olkraj.cz nebo do datové schránky, kdy ID datové schránky je: qiabfmf. Strana 6 (celkem 10) 3. Faktura bude obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že faktura nebude vystavena oprávněně, bude obsahovat nesprávné údaje, nebo nebude obsahovat náležitosti v souladu s touto smlouvou, je kupující oprávněn vrátit ji prodávajícímu. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout vždy, až dnem doručení opravené nebo oprávněně vystavené faktury kupujícímu. 4. Smluvní strany se dohodly, že dnem zaplacení je den odepsání fakturované částky z účtu kupujícího ve prospěch účtu uvedeného v záhlaví této smlouvy. 5. Prodávající se zavazuje použít na faktuře bankovní účet zveřejněný v registru plátců podle § 96 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění (dále i „ZDPH“). 6. Poskytnuté zdanitelné plnění, které odpovídá číselnému kódu klasifikace produkce CZ-CPA 41 – 43, tj. patří do kategorie stavebních a montážních prací podle § 92e zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. V daném případě souvisí výlučně s činností příjemce při výkonu veřejné správy, při níž se příjemce (tj. kupující) nepovažuje za osobu povinnou k dani (viz § 5 odst. 3 ZDPH), a proto nebude ze strany poskytovatele (tj. prodávajícího) uplatněn režim PDP podle § 92a citovaného zákona. Poskytovateli plnění vzniká v tomto případě standardní povinnost odvést daň. Příjemce plnění na vyžádání poskytne poskytovateli čestné prohlášení o účelu použití. 7. Kupující si vyhrazuje právo uplatnit institut zvláštního způsobu zajištění daně z přidané hodnoty ve smyslu § 109a ZDPH, pokud prodávající bude požadovat úhradu za zdanitelné plnění na bankovní účet, který nebude nejpozději ke dni splatnosti příslušné faktury zveřejněn správcem daně v příslušném registru plátců daně (tj. způsobem umožňujícím dálkový přístup). Obdobný postup je kupující oprávněn uplatnit i v případě, že v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění bude o prodávajícím zveřejněna v příslušném registru plátců daně skutečnost, že je nespolehlivým plátcem a dále i v případě naplnění kritérií uvedených v § 109 odst. 1 a 2 ZDPH. V případě, že nastanou okolnosti umožňující kupujícímu uplatnit zvláštní způsob zajištění daně podle § 109a ZDPH, bude kupující o této skutečnosti prodávajícího informovat. Při použití zvláštního způsobu zajištění daně bude příslušná výše DPH zaplacena na účet prodávajícího vedený u jeho místně příslušného správce daně, a to v původním termínu splatnosti. V případě, že kupující institut zvláštního způsobu zajištění daně z přidané hodnoty ve shodě s tímto ujednáním uplatní, a zaplatí částku odpovídající výši daně z přidané hodnoty uvedené na daňovém dokladu vystaveném prodávajícím na účet prodávajícího vedený u jeho místně příslušného správce daně, bude tato úhrada považována za splnění části závazku kupujícího odpovídajícího příslušné výši DPH sjednané jako součást sjednané ceny za zdanitelné plnění. VII. Odpovědnost za vady, záruka 1. Prodávající poskytuje kupujícímu na předmět koupě smluvní záruku v délce 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem odevzdání a převzetí předmětu koupě dle čl. IV. této smlouvy popř. dnem úplného odstranění vad předmětu koupě. Strana 7 (celkem 10) 2. Podmínky záruky a způsob uplatňování reklamací jsou uvedeny v záručních listech, které prodávající předal kupujícímu při odevzdání předmětu koupě. 3. Záruční listy musí být řádně vyplněny a musí být předloženy při předání předmětu koupě. Seznam výrobků s odlišnou záruční dobou bude přílohou zápisu o předání a převzetí předmětu koupě. Na seznam výrobků s odlišnou záruční dobou se nevztahuje smluvní záruka dle odst. 1 tohoto čl. Smlouvy. 4. Záruční doba začíná plynout ode dne předání a převzetí předmětu koupě dle této smlouvy bez vad. Reklamaci lze uplatnit nejpozději poslední den záruční doby, přičemž i reklamace odeslaná kupujícím v poslední den záruční doby se považuje za včas uplatněnou. 5. Prodávající odpovídá za vady předmětu koupě, které se vyskytly v záruční době. Za vady předmětu koupě, které se projevily po záruční době, odpovídá prodávající jen tehdy, pokud jejich příčinou bylo porušení jeho povinností. 6. Prodávající je povinen zahájit odstraňování reklamované vady do 48 hodin od jejího oznámení kupujícím a vadu odstranit ve lhůtě do 5 dnů ode dne jejího oznámení kupujícím. 7. V případě, že prodávající nezahájí odstraňování vady nebo neodstraní vadu ve lhůtách v tomto článku uvedených, má kupující právo objednat na náklady prodávajícího odstranění vady u jiného subjektu. Tyto náklady kupující písemně uplatní u prodávajícího. Prodávající je povinen tyto náklady kupujícímu uhradit do 21 dnů ode dne obdržení daňového dokladu (faktury). Tím není dotčen nárok kupujícího na uplatnění smluvní pokuty dle čl. VIII. této smlouvy. 8. Prodávající bere na vědomí, že uživatel je oprávněn reklamovat případné vady přímo u prodávajícího jménem kupujícího. Kupující tímto informuje prodávajícího, že k tomuto účelu udělí uživateli plnou moc. 9. Prodávající má uzavřenou pojistnou smlouvu č. 8603314791 se společností Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou vlastní činností, včetně škod způsobených pracovníky prodávajícího, s tím, že výše pojistné částky je sjednaná ve výši 10 mil. Kč. Prodávající je povinen být v tomto rozsahu pojištěn nejméně do skončení uvedené záruční doby na předmětu koupě a na požádání je povinen doložit kupujícímu trvání tohoto pojištění. VIII. Sankce a smluvní pokuty 1. V případě prodlení prodávajícího s předáním předmětu koupě je kupující oprávněn požadovat po prodávajícím zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,1 % z celkové ceny předmětu koupě uvedené v čl. V. odst. 1 této smlouvy včetně DPH za každý i započatý den prodlení oproti smluvnímu termínu odevzdání předmětu koupě. V případě, že prodávající prokáže, že prodlení vzniklo zaviněním kupujícího, zanikne kupujícímu právo smluvní pokutu uplatňovat. 2. V případě prodlení kupujícího se zaplacením ceny je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím zaplacení úroku z prodlení v souladu s platnými a účinnými právními předpisy. Strana 8 (celkem 10) 3. V případě prodlení prodávajícího s plněním této smlouvy dle čl. III. odst. 1 této smlouvy delším než 14 kalendářních dnů je kupující oprávněn od této smlouvy odstoupit. Odstoupením od smlouvy se tato smlouva od počátku ruší. 4. V případě prodlení prodávajícího se zahájením odstraňování záruční vady nebo s odstraněním vady v rámci záručního servisu dle čl. VII. odst. 6 této smlouvy, je prodávající povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,01% z celkové ceny předmětu koupě uvedené v čl. V. odst. 1 této smlouvy včetně DPH za každou vadu a každý i započatý den. 5. V případě, že prodávající neuvede na faktuře bankovní účet zveřejněný v registru plátců, je kupující oprávněn požadovat po prodávajícím zaplacení smluvní pokuty ve výši 3 000,00 Kč. 6. Smluvní strany dále sjednaly pro případ porušení smluvní povinnosti prodávajícího výslovně neuvedené v odst. 1, 4 a 5 tohoto článku smlouvy, nicméně vyplývající z obsahu této smlouvy (např. dle čl. IV. odst. 4 smlouvy), nárok kupujícího na úhradu smluvní pokuty ve výši 1 000,00 Kč za každé takové porušení. Je-li stanovena doba plnění takové povinnosti, jedná se o smluvní pokutu za každý den prodlení s jejím splněním. 7. Uplatněním smluvních pokut dle této smlouvy není dotčen nárok na náhradu škody v plném rozsahu. IX. Jiná ujednání 1. Prodávající se povinen dodávku specifikovaných předmětů koupě a jejich montáž koordinovat se stavbyvedoucím stavby, který zajišťuje chod stavebních prací na rekonstrukci kostela (místa plnění) a jeho přístavby. Některé prvky interiéru bude nutné do probíhající stavby osadit v předstihu i v průběhu provádění některých stavebních prací, jiné až po jejich dokončení. 2. Kupující požaduje v rámci plnění předmětu smlouvy, aby prodávající: a. plnil veškeré povinnosti vyplývající z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění této smlouvy podílejí; plnění těchto povinností zajistí prodávající i u svých poddodavatelů; b. sjednal a dodržoval smluvní podmínky se svými poddodavateli srovnatelnými s podmínkami sjednanými v kupní smlouvě k této veřejné zakázce, a to v rozsahu smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se touto smlouvou); c. řádně a včasně plnil finanční závazky vůči svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky. 3. Kupující požaduje, aby v rámci plnění této smlouvy prodávající snížil negativní dopad jeho činnosti na životní prostředí, a to aby: Strana 9 (celkem 10) a. znečišťování ovzduší a snižoval úrovně znečištění, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit; b. předcházel vzniku odpadů, a to stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazoval základní principy ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady. X. Závěrečná ustanovení 1. Smluvní strany se dohodly, že tato smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Uveřejnění této smlouvy v registru smluv zajistí kupující. 2. Smluvní strany shodně prohlašují, že obsah této smlouvy není obchodním tajemstvím ve smyslu ustanovení § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů a souhlasí s případným zveřejněním jejího textu v souladu s ustanovením zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. 3. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím uzavřením přečetly, s jejím obsahem souhlasí a na důkaz toho ji podepisují. 4. Tato smlouva je uzavřena v elektronické podobě, tj. elektronicky podepsána oprávněnými zástupci smluvních stran s doručením návrhu smlouvy a jeho akceptace prostřednictvím datových schránek smluvních stran. 5. Uzavření této smlouvy bylo schváleno usnesením Rady Olomouckého kraje dne č. UR/46/47/2022 ze dne 7. 3. 2022. Přílohy smlouvy: Příloha č. 1. Bližší specifikace předmětu koupě Kupující: Prodávající: …………………………….. ………………………….. Za Olomoucký kraj Za Prosto interiér s.r.o. Ing. Josef Suchánek hejtman Josef Procházka jednatel Strana 10 (celkem 10) KRYCÍ LIST VÝKAZU VÝMĚR Název stavby Vědecká knihovna v Olomouci - stavební úpravy objektu JKSO Název objektu Červeného kostela interierové vybavení EČO 01 - nábytek na míru Místo IČ DIČ Objednatel Olomoucký kraj Projektant Jeremenkova 40a, 779 11 Olomouc Zhotovitel atelier – r, s.r.o. Zpracoval Tř. Spojenců 20, 779 00 Olomouc Prosto interiér s.r.o. Němčany 307, 684 01 Němčany Dne Rozpočet číslo Měrné a účelové jednotky Počet Náklady / 1 m.j. Počet Náklady / 1 m.j. Počet Náklady / 1 m.j. 0 0,00 0 0,00 0 0,00 Rozpočtové náklady v CZK A Základní rozp. náklady B Doplňkové náklady C Náklady na umístění stavby 1 HSV Dodávky 0,00 8 Práce přesčas 0,00 13 Zařízení staveniště 0,00 2 Montáž 0,00 9 Bez pevné podl. 0,00 14 Mimostav. doprava 0,00 3 PSV Dodávky 3 307 190,00 10 Kulturní památka 0,00 15 Územní vlivy 0,00 4 Montáž 0,00 11 0,00 16 Provozní vlivy 0,00 5 "M" Dodávky 0,00 17 Ostatní 0,00 6 Montáž 0,00 18 NUS z rozpočtu 0,00 7 ZRN (ř. 1-6) 3 307 190,00 12 DN (ř. 8-11) 19 NUS (ř. 13-18) 0,00 20 HZS 0,00 21 Kompl. činnost 0,00 22 Ostatní náklady 0,00 3 307 190,00 Projektant, Zhotovitel, Objednatel D Celkem bez DPH DPH celkem DPH % Základ daně 0,00 0,00 snížená 15,0 694 509,90 3 307 190,00 základní 21,0 4 001 699,90 Cena s DPH 0,00 0,00 E Přípočty a odpočty 0,00 Dodá zadavatel Klouzavá doložka Zvýhodnění rekapitulace část cena jednotlivých prvků zahrnuje veškeré náklady dodavatele na dopravu, montáž, režii, atd. Kč 1 528 300,00 Kč a Stolový nábytek 714 700,00 Kč b Úložný nábytek 867 470,00 Kč 196 720,00 Kč e Ostatní prvky 3 307 190,00 Kč 694 509,90 Kč f Informační systém 4 001 699,90 Kč Celkem bez DPH DPH 21% Celkem s DPH výkaz výměr ozn. popis ks cena/ks doprava a cena s dopravou a cena celkem montáž/ks montáží/ks a.01.1 recepční pult 1 820 000,00 115 000,00 935 000,00 935 000,00 a.02.1 šatní pult 1 395 000,00 50 000,00 445 000,00 445 000,00 a.03.1 kavárenský stolek 5 14 500,00 1 000,00 15 500,00 77 500,00 a.04.1 kavárenský stolek nízký 2 9 900,00 1 000,00 10 900,00 21 800,00 a.05.1 kavárenský stolek venkovní 6 4 500,00 500,00 5 000,00 30 000,00 a.06.1 přednášecí pult 1 18 000,00 1 000,00 19 000,00 19 000,00 1 528 300,00 stolový 714 700,00 úložný b.01.1 bar recepce 1 180 000,00 35 000,00 215 000,00 215 000,00 b.02.1 pracovní linka - zázemí recepce 1 72 000,00 9 000,00 81 000,00 81 000,00 b.03.1 sestava úložných skříněk šatna 1 270 000,00 30 000,00 300 000,00 300 000,00 b.04.1 šatní skříň personál 1 28 000,00 4 000,00 32 000,00 32 000,00 b.05.1 úložná police na úklidové prostředky 1 4 900,00 1 000,00 5 900,00 5 900,00 b.06.1 obložení dveří do zázemí recepce 1 62 400,00 10 000,00 72 400,00 72 400,00 b.07.1 skříňka na tiskárnu 1 7 400,00 1 000,00 8 400,00 8 400,00 e.01.1 odpadkový koš 5 1 620,00 300,00 1 920,00 9 600,00 e.01.2 odpadkový koš bez poklopu 1 6 500,00 300,00 6 800,00 6 800,00 e.02.1 stojan na deštníky 1 3 990,00 300,00 4 290,00 4 290,00 e.03.1 věšák na kabáty 3 10 500,00 500,00 11 000,00 33 000,00 e.04.1 zrcadlo 1 6 800,00 690,00 7 490,00 7 490,00 e.04.2 zrcadlo 1 6 200,00 690,00 6 890,00 6 890,00 e.04.3 zrcadlo 1 4 700,00 690,00 5 390,00 5 390,00 e.05.1 vybavení toalety ženy 2 5 900,00 700,00 6 600,00 13 200,00 e.05.2 vybavení toalety muži 2 4 900,00 700,00 5 600,00 11 200,00 e.05.3 vybavení toalety invalidé 1 9 400,00 700,00 10 100,00 10 100,00 e.05.4 vybavení předsíňky toalety personál 1 3 300,00 700,00 4 000,00 4 000,00 e.05.5 vybavení předsíňky toalet 2 9 300,00 700,00 10 000,00 20 000,00 e.05.6 vybavení toalety personál 1 4 500,00 700,00 5 200,00 5 200,00 e.06.1 věšák šatna 3 12 100,00 1 900,00 14 000,00 42 000,00 e.07.1 háčky na stěně šatna 1 6 200,00 1 900,00 8 100,00 8 100,00 e.07.2 háčky na stěně šatna 1 8 930,00 2 700,00 11 630,00 11 630,00 13 460,00 1 700,00 15 160,00 15 160,00 e.08.1 závěs šatna 1 27 000,00 3 000,00 30 000,00 30 000,00 296 460,00 e.08.2 závěs kostel 1 1 600,00 20,00 1 620,00 37 260,00 1 600,00 20,00 1 620,00 14 200,00 e.09.1 knihy v knihovně foyer 183 12 000,00 2 200,00 14 200,00 38 400,00 16 700,00 2 500,00 19 200,00 28 000,00 e.09.2 knihy v knihovně u šatny 23 23 000,00 5 000,00 28 000,00 62 100,00 55 600,00 6 500,00 62 100,00 52 000,00 e.10.1 výstavní panely 1 46 000,00 6 000,00 52 000,00 95 000,00 8 700,00 800,00 9 500,00 12 800,00 e.11.1 poutače 2 11 600,00 1 200,00 12 800,00 8 800,00 1 000,00 9 800,00 9 800,00 e.12.1 praktikábly k rozšíření jeviště 1 4 550,00 1 000,00 5 550,00 5 550,00 4 550,00 1 000,00 5 550,00 5 550,00 e.13.1 vitrína velká - klimastabilní 1 3 550,00 1 000,00 4 550,00 4 550,00 4 550,00 1 000,00 5 550,00 5 550,00 e.13.2 vitrína malá 1 1 300,00 100,00 1 400,00 1 400,00 1 300,00 100,00 1 400,00 1 400,00 e.14.1 výstavní panel 10 1 900,00 100,00 2 000,00 2 000,00 867 470,00 ostatní 1 700,00 100,00 1 800,00 1 800,00 f.01.1 označení - navigace 1 90,00 8 100,00 180,00 90,00 270,00 6 600,00 f.02.1 označení - navigace 1 130,00 90,00 220,00 54 080,00 170,00 90,00 260,00 58 240,00 f.03.1 označení - recepce 1 190,00 400,00 280,00 1 300,00 900,00 1 000,00 1 300,00 4 000,00 f.03.2 označení - kavárna 1 3 000,00 1 000,00 4 000,00 2 400,00 1 400,00 400,00 2 400,00 1 600,00 f.03.3 označení - kostel 1 1 200,00 400,00 1 600,00 1 800,00 1 400,00 1 800,00 f.03.4 označení - šatna 1 f.04.1 označení - wc muži 1 f.04.2 označení - wc ženy 1 f.05.1 označení - wc pro invalidy 1 f.05.2 označení - nevstupovat 1 f.06.1 polep - čísla skříněk 30 f.07.1 označení klíčků šatních skříněk - přívěsek 30 f.07.2 označení šatních míst - přivěsek 208 f.08.1 polep - čísla šatních míst 208 f.09.1 polep - nápis VKOL 1 f.10.1 polep - bezpečnostní značky 1 f.10.2 polep - název knihovny 1 f.10.3 polep - otevírací doba 1 f.11.1 polep - nápis na průčelí budovy 1 f.12.1 polep - informační totem před budovou 1 3 900,00 1 000,00 4 900,00 4 900,00 0,00 0,00 0,00 0,00 f.13.1 potisk biblioboxu 0 1 900,00 1 000,00 2 900,00 2 900,00 f.14.1 polep - nápis na přednášecí pult 1 300,00 100,00 400,00 400,00 f.15.1 polep - hydrant a hasící přístroj 1 3 307 190,00 196 720,00 informák celkem kusovník č.míst. jméno místnosti ozn. popis ks 1.05 hlavní loď kostela e.03.1 věšák na kabáty 2 1.05 hlavní loď kostela e.08.2 závěs kostel 1 1.05 hlavní loď kostela e.10.1 výstavní panely 1 1.05 hlavní loď kostela e.12.1 praktikábly k rozšíření jeviště 1 1.05 hlavní loď kostela e.13.1 vitrína velká - klimastabilní 1 1.05 hlavní loď kostela e.13.2 vitrína malá 1 1.05 hlavní loď kostela e.14.1 výstavní panel 10 1.05 hlavní loď kostela f.14.1 polep - nápis na přednášecí pult 1 1.06 presbyterium a.06.1 přednášecí pult 1 1.07 sakristie e.01.1 odpadkový koš 2 1.08 foyer a.01.1 recepční pult 1 1.08 foyer a.03.1 kavárenský stolek 5 1.08 foyer a.04.1 kavárenský stolek nízký 2 1.08 foyer e.01.1 odpadkový koš 1 1.08 foyer e.02.1 stojan na deštníky 1 1.08 foyer e.03.1 věšák na kabáty 1 1.08 foyer e.09.1 knihy v knihovně foyer 183 1.08 foyer f.03.1 označení - recepce 1 1.08 foyer f.03.2 označení - kavárna 1 1.08 foyer f.03.3 označení - kostel 1 1.08 foyer f.09.1 polep - nápis VKOL 1 1.08a recepce b.01.1 bar recepce 1 1.08a recepce b.06.1 obložení vstupu do zázemí recepce 1 1.08a recepce e.01.2 odpadkový koš bez poklopu 1 1.08b vstup z foyer do knihovny f.01.1 označení - navigace 1 1.08b vstup z foyer do knihovny f.04.1 označení - wc muži 1 1.08b vstup z foyer do knihovny f.04.2 označení - wc ženy 1 1.10 zázemí recepce b.02.1 pracovní linka - zázemí recepce 1 1.10 zázemí recepce b.07.1 skříňka pod tiskárnu 1 1.10 zázemí recepce e.01.1 odpadkový koš 1 1.11 toalety ženy e.04.2 zrcadlo 1 1.11 toalety ženy e.05.1 vybavení toalety ženy 2 1.11 toalety ženy e.05.5 vybavení předsíňky toalet 1 1.12 toaleta muži e.04.1 zrcadlo 1 1.12 toaleta muži e.05.2 vybavení toalety muži 2 1.12 toaleta muži e.05.5 vybavení předsíňky toalet 1 K1.02b vestibul a.02.1 šatní pult 1 K1.02b vestibul b.03.1 sestava úložných skříněk šatna 1 K1.02b vestibul e.08.1 závěs šatna 1 K1.02b vestibul e.09.2 knihy v knihovně u šatny 23 K1.02b vestibul f.02.1 označení - navigace 1 K1.02b vestibul f.03.4 označení - šatna 1 K1.02b vestibul f.05.1 označení - wc pro invalidy 1 K1.02b vestibul f.05.2 označení - nevstupovat 1 K1.02b vestibul f.06.1 polep - čísla skříněk 30 K1.02b vestibul f.07.1 označení klíčků šatních skříněk - přívěsek 30 K1.02b vestibul f.15.1 polep - hydrant a hasící přístroj 1 K 1.01 šatna e.01.1 odpadkový koš 1 K 1.01 šatna e.06.1 věšák šatna 3 K 1.01 šatna e.07.1 háčky na stěně šatna 1 K 1.01 šatna e.07.2 háčky na stěně šatna 1 K 1.01 šatna f.07.2 označení šatních míst - přivěsek 208 K 1.01 šatna f.08.1 polep - čísla šatních míst 208 K 1.06 úklid b.05.1 úložná police na úklidové prostředky 1 K 1.11 šatna personál b.04.1 šatní skříň personál 1 K 1.13 bezbarierová toaleta e.05.3 vybavení toalety invalidé 1 K 1.14 toaleta pro personál e.04.3 zrcadlo 1 K 1.14 toaleta pro personál e.05.4 vybavení předsíňky toalety personál 1 K 1.14 toaleta pro personál e.05.6 vybavení toalety personál 1 XT 01 vstupní plocha a.05.1 kavárenský stolek venkovní 3 XT 01 vstupní plocha e.11.1 poutače 2 XT 01 vstupní plocha f.10.1 polep - bezpečnostní značky 1 XT 01 vstupní plocha f.10.2 polep - název knihovny 1 XT 01 vstupní plocha f.10.3 polep - otevírací doba 1 XT 01 vstupní plocha f.11.1 polep - nápis na průčelí budovy 1 XT 01 vstupní plocha f.12.1 polep - informační totem před budovou 1 XT 01 vstupní plocha f.13.1 potisk biblioboxu 2 XT 02 terasa a.05.1 kavárenský stolek venkovní 3 XT 02 terasa f.10.1 polep - bezpečnostní značky 1 umístění prvků ozn. popis ks č.míst. jméno místnosti foyer a.01.1 recepční pult 1 1.08 vestibul foyer a.02.1 šatní pult 1 K1.02b foyer vstupní plocha a.03.1 kavárenský stolek 5 1.08 terasa presbyterium a.04.1 kavárenský stolek nízký 2 1.08 recepce zázemí recepce a.05.1 kavárenský stolek venkovní 3 XT 01 vestibul šatna personál a.05.1 kavárenský stolek venkovní 3 XT 02 úklid recepce a.06.1 přednášecí pult 1 1.06 zázemí recepce foyer b.01.1 bar recepce 1 1.08a zázemí recepce šatna b.02.1 pracovní linka - zázemí recepce 1 1.10 sakristie recepce b.03.1 sestava úložných skříněk šatna 1 K1.02b foyer foyer b.04.1 šatní skříň personál 1 K 1.11 hlavní loď kostela toaleta muži b.05.1 úložná police na úklidové prostředky 1 K 1.06 toalety ženy toaleta pro personál b.06.1 obložení vstupu do zázemí recepce 1 1.08a b.07.1 skříňka pod tiskárnu 1 1.10 e.01.1 odpadkový koš 1 1.08 e.01.1 odpadkový koš 1 1.10 e.01.1 odpadkový koš 1 K 1.01 e.01.1 odpadkový koš 2 1.07 e.01.2 odpadkový koš bez poklopu 1 1.08a e.02.1 stojan na deštníky 1 1.08 e.03.1 věšák na kabáty 1 1.08 e.03.1 věšák na kabáty 2 1.05 e.04.1 zrcadlo 1 1.12 e.04.2 zrcadlo 1 1.11 e.04.3 zrcadlo 1 K 1.14 e.05.1 vybavení toalety ženy 2 1.11 toalety ženy e.05.2 vybavení toalety muži toaleta muži e.05.3 vybavení toalety invalidé 2 1.12 bezbarierová toaleta e.05.4 vybavení předsíňky toalety personál toaleta pro personál e.05.5 vybavení předsíňky toalet 1 K 1.13 toalety ženy e.05.5 vybavení předsíňky toalet toaleta muži e.05.6 vybavení toalety personál 1 K 1.14 toaleta pro personál e.06.1 věšák šatna šatna e.07.1 háčky na stěně šatna 1 1.11 šatna e.07.2 háčky na stěně šatna šatna e.08.1 závěs šatna 1 1.12 vestibul e.08.2 závěs kostel hlavní loď kostela e.09.1 knihy v knihovně foyer 1 K 1.14 foyer e.09.2 knihy v knihovně u šatny vestibul e.10.1 výstavní panely 3 K 1.01 hlavní loď kostela e.11.1 poutače vstupní plocha e.12.1 praktikábly k rozšíření jeviště 1 K 1.01 hlavní loď kostela e.13.1 vitrína velká hlavní loď kostela e.13.2 vitrína malá - klimastabilní 1 K 1.01 hlavní loď kostela e.14.1 výstavní panel hlavní loď kostela f.01.1 označení - navigace 1 K1.02b vstup z foyer do knihovny f.02.1 označení - navigace vestibul f.03.1 označení - recepce 1 1.05 foyer f.03.2 označení - kavárna foyer f.03.3 označení - kostel 183 1.08 foyer f.03.4 označení - šatna vestibul f.04.1 označení - wc muži 23 K1.02b vstup z foyer do knihovny 1 1.05 2 XT 01 1 1.05 1 1.05 1 1.05 10 1.05 1 1.08b 1 K1.02b 1 1.08 1 1.08 1 1.08 1 K1.02b 1 1.08b f.04.2 označení - wc ženy 1 1.08b vstup z foyer do knihovny f.05.1 označení - wc pro invalidy vestibul f.05.2 označení - nevstupovat 1 K1.02b vestibul f.06.1 polep - čísla skříněk vestibul f.07.1 označení klíčků šatních skříněk - přívěsek 1 K1.02b vestibul f.07.2 označení šatních míst - přivěsek šatna f.08.1 polep - čísla šatních míst 30 K1.02b šatna f.09.1 polep - nápis VKOL foyer f.10.1 polep - bezpečnostní značky 30 K1.02b vstupní plocha f.10.1 polep - bezpečnostní značky terasa f.10.2 polep - název knihovny 208 K 1.01 vstupní plocha f.10.3 polep - otevírací doba vstupní plocha f.11.1 polep - nápis na průčelí budovy 208 K 1.01 vstupní plocha f.12.1 polep - informační totem před budovou vstupní plocha f.13.1 potisk biblioboxu 1 1.08 vstupní plocha f.14.1 polep - nápis na přednášecí pult hlavní loď kostela f.15.1 polep - hydrant a hasící přístroj 1 XT 01 vestibul 1 XT 02 1 XT 01 1 XT 01 1 XT 01 1 XT 01 2 XT 01 1 1.05 1 K1.02b Příloha č. 1 Výpis typových prvků Výrobce + typ FERMOB - Skládací stolek BISTRO P.77 cm Položka Popis a.05.1 kavárenský stolek venkovní Materiál: ocel ošetřená UV stabilní práškovou barvou Barva: dle upřesnění investora Průměr: 77 cm Výška: 74 cm Údržba: doporučujeme otírat jemně navlhčeným Hadříkem Deska: Lakovaný kov Podnož: Lakovaný kov e.01.1 odpadkový koš ALDA - Odpadkový koš 18 L, s výkyvným víkem, lakovaný černý - interiérový odpadkový koš - protiskluzová gumová základna koše - koš je opatřen vyklápěcím víkem Výška (mm): 410 Objem (l): 18 Průměr (mm): 240 e.01.2 odpadkový koš bez poklopu VIPP - Kancelářský odpadkový koš Vipp52 Materiál Nádoba: práškově lakovaná ocel Víko: nerezová ocel Těsnění: silikon Rozměry Průměr: 30 cm Výška: 60 cm Objem: 35 l e.03.1 věšák na kabáty ARTEK - Věšák Kiila Coat Stand, black Výška: 192 cm Hloubka: 48 cm Šířka: 54 cm Barva: černá Materiál: javorové dřevo, ocel, polyamid e.05.1 vybavení toalety ženy - ALTERNA – umea black mat průměr nádoby: 9 cm hloubka: 27 cm celková výška: 54 cm barva: černá - ALDA - Odpadkový koš kulatý rám z nerezové oceli a kolébka víka ( typ DROKGDB735BA ) Protinárazová pryž na spodní straně koše Povrch: černý matný lak Objem: 8 l Průměr nádoby: 20 cm Výška nádoby: 30 cm Hmotnost: 1,40 kg Materiál: ocel - Bäccman & Berglund Sweden - DOT 55 Krok ( označení KR21AS ) materiál: černý hliník výška: 55 mm Průměr: 30 mm - SANELA - Sanela SLDN 01N - Zásobník na toaletní papír, materiál černý plast ABS Ø náplně: 26 cm Montáž: na stěnu Hmotnost: 0,9 kg Materiál: plast Barva: černá e.05.2 vybavení toalety muži - ALTERNA – umea black mat průměr nádoby: 9 cm hloubka: 27 cm celková výška: 54 cm barva: černá - Bäccman & Berglund Sweden - DOT 55 Krok ( označení KR21AS ) materiál: černý hliník výška: 55 mm Průměr: 30 mm - SANELA - Sanela SLDN 01N - Zásobník na toaletní papír, materiál černý plast ABS Ø náplně: 26 cm Montáž: na stěnu Hmotnost: 0,9 kg Materiál: plast Barva: černá e.05.3 vybavení toalety invalidé - ALTERNA – umea black mat průměr nádoby: 9 cm hloubka: 27 cm celková výška: 54 cm barva: černá - Bäccman & Berglund Sweden - DOT 55 Krok ( označení KR21AS ) materiál: černý hliník výška: 55 mm Průměr: 30 mm - SANELA - Sanela SLDN 01N - Zásobník na toaletní papír, materiál černý plast ABS Ø náplně: 26 cm Montáž: na stěnu Hmotnost: 0,9 kg Materiál: plast Barva: černá - TORK - TORK ZÁSOBNÍK NA PĚNOVÉ MÝDLO, černý ( označení TK 561508) Materiál: ABS Výška: 292 mm Šířka: 113 mm Hloubka: 114 mm Barva: Černá - KOLO - LEHNEN FUNKTION - sada upevnění 600x400mm - 2-dílná sada - s úchytkou pro regulaci úhlu naklopení - pro osoby tělesně postižené a osoby se sníženou schopností pohybu Rozměr: 600 x 400 mm Hmotnost: 0,5 kg e.05.4 vybavení předsíňky toalety personál - Bäccman & Berglund Sweden - DOT 55 Krok ( označení KR21AS ) materiál: černý hliník výška: 18 mm Průměr: 18 mm - TORK - TORK ZÁSOBNÍK NA PĚNOVÉ MÝDLO, černý ( označení TK 561508) Materiál: ABS Výška: 292 mm Šířka: 113 mm Hloubka: 114 mm Barva: Černá e.05.5 vybavení předsíňky toalet BIANCO - Dávkovač saponátu Blanco Piona Nerez kartáčovaná, 500 ml Provedení: Nerez kartáčovaná Objem: 500 ml Plnění dávkovače shora e.05.6 vybavení toalety personál - ALTERNA – umea black mat průměr nádoby: 9 cm hloubka: 27 cm celková výška: 54 cm barva: černá - ALDA - Odpadkový koš kulatý rám z nerezové oceli a kolébka víka ( typ DROKGDB735BA ) Protinárazová pryž na spodní straně koše Povrch: černý matný lak Objem: 8 l Průměr nádoby: 20 cm Výška nádoby: 30 cm Hmotnost: 1,40 kg Materiál: ocel - SANELA - Sanela SLDN 01N - Zásobník na toaletní papír, materiál černý plast ABS Ø náplně: 26 cm Montáž: na stěnu Hmotnost: 0,9 kg Materiál: plast Barva: černá e.08.1 závěs šatna Látka Magnus 16 e.08.2 závěs kostel Technické parametry Šíře: 140 cm Váha: 445 g/m2 Odolnost proti opotřebení: 55.000 cyklů MD Stálost na světle: 4-5 Pilling: 4-5 Složení:100% polyester Látka Magnus 16 Technické parametry Šíře: 140 cm Váha: 445 g/m2 Odolnost proti opotřebení: 55.000 cyklů MD Stálost na světle: 4-5 Pilling: 4-5 Složení:100% polyester Pozn.: Prvky, které jsou součástí dodávky a nejsou obsaženy ve výše uvedeném výpisu prvků, bude účastník realizovat vlastní atypickou výrobou. Elektronický podpis - 28.3.2022 Elektronický podpis - 7.4.2022 Josef Digitally signed by Josef Procházka DN: C=CZ, OID.2.5.4.97=NTRCZ-03171906, Certifikát autora podpisu : Certifikát autora podpisu : O=Prosto interiér s.r.o., OU=2, CN=Josef Procházka, SN=Procházka, G=Josef, Jméno : Ing. Miroslav Kubín Jméno : Ing. Josef Suchánek Vydal : I.CA Qualified 2 CA/RSA 02/2016 Vydal : I.CA Qualified 2 CA/RSA 02/2016 SERIALNUMBER=P503279 Platnost do : 1.9.2022 09:05:11-000 +02:00 Platnost do : 25.10.2022 08:09:23-000 +02:00 ProcházkaReason: I am the author of this document Location: your signing location here Date: 2022-04-04 13:47:45 Foxit Reader Version: 9.7.1