Textová podoba smlouvy Smlouva č. 20211339: Smlouva o poskytnutí neinvestiční dotace na podporu sociálních služeb

Příloha 22SML1283_DRUG_OUT.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo smlouvy u Poskytovatele dotace: 22/SML1283/SoPD/SV

            SMLOUVA O POSKYTNUTÍ NEINVESTIČNÍ DOTACE
                       NA PODPORU SOCIÁLNÍCH SLUŽEB

   uzavřená v souladu s ust. 10a odst. 5 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech
                             územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů

Smluvní strany

Poskytovatel:              Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem
Ústecký kraj               PaedDr. Jiřím Kulhánkem, náměstkem hejtmana Ústeckého kraje
Sídlo (místo podnikání):   Bc. Anna Klimešová
Zastoupený:                klimesova.a@kr-ustecky.cz / 475 657 922
Kontaktní osoba:           70892156
E-mail/telefon:            CZ70892156
IČ (RČ):                   PPF Banka
DIČ:                       0720000092/6000
Bankovní spojení:
číslo účtu:
(dále jen „Poskytovatel“)

a

Příjemce:                  Velká Hradební 13/47, 400 01 Ústí nad Labem
DRUG-OUT Klub, z.s.        MUDr. Zdeňkou Staňkovou
Sídlo (místo podnikání):   Mgr. Radka Kobližková
Zastoupený:                drugout@volny.cz / 475 210 626
Kontaktní osoba:           44554559
E-mail/telefon:            ---
IČ (RČ):                   Československá obchodní banka a.s.
DIČ:                       3601493/0300
Bankovní spojení:
číslo účtu:
(dále jen „Příjemce“)

zapsaný ve veřejném rejstříku u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl L, vložka 1844.

Kopie dokladu o právní subjektivitě Příjemce je součástí složky uložené na odboru sociálních
věcí Krajského úřadu Ústeckého kraje.

                             uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto
                       SMLOUVU O POSKYTNUTÍ NEINVESTIČNÍ DOTACE
                                  NA PODPORU SOCIÁLNÍCH SLUŽEB

(dále v textu této smlouvy a v souvisejících ujednáních také jen „Smlouva“ nebo „smlouva“)

                                                       ČÁST I.
                                       OBECNÉ VYMEZENÍ DOTACE

1. Pověření, předmět a výše dotace

Na základě žádosti poskytovatele sociální služby (dále jen „Služba“) o poskytnutí
neinvestiční dotace z rozpočtu Ústeckého kraje (dále jen „Žádost“) uzavírá Poskytovatel s
Příjemcem tuto Smlouvu.

Dotace na základě této Smlouvy (dále jen „dotace“) tvoří nedílnou součást jednotné
vyrovnávací platby hrazené Příjemci v souladu s Rozhodnutím Komise o použití čl. 106
odst. 2 Smlouvy o fungování Evropské unie na státní podporu ve formě vyrovnávací platby
za závazek veřejné služby udělené určitým podnikům pověřeným poskytováním služeb
obecného hospodářského zájmu, ze dne 20. prosince 2011 č. 2012/21/EU (dále jen
„Rozhodnutí EK“).

Dotace se poskytuje v celkové maximální výši 9 927 300 Kč.

Přičemž část dotace ve výši 2 019 200 Kč byla Příjemci dotace již poskytnuta uzavřením
smlouvy o poskytnutí části neinvestiční dotace na podporu sociálních služeb v rámci
rozpočtového provizoria ČR č. 22/SML0317/SoPD/SV ze dne 11. 2. 2022 a jejím
následným dodatkem č. 1 ze dne 11. 3. 2022.

Dotace se poskytuje v souladu se Žádostí evidenční číslo S/2022/1241 předloženou v
rámci programu „Podpora sociálních služeb v Ústeckém kraji 2022“ (dále též „Program“),
a to v následujícím členění:

      Číslo                Druh Služby                      Poskytnutá dotace
  registrace                                                       celkem
   Služby –            terénní programy
 identifikátor          kontaktní centra                               342 100 Kč
   1953437      odborné sociální poradenství                         2 781 700 Kč
                       terénní programy                              3 191 700 Kč
   4677905      odborné sociální poradenství                         2 675 200 Kč

   5587211                                                             936 600 Kč
                                                                     9 927 300 Kč
   7108907

   9258026

Celkem:

Dotace je krytá ze státního rozpočtu, neboť prostředky na její poskytnutí Ústecký kraj získal
v souladu s § 101a zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „zákon o sociálních službách“) na základě Rozhodnutí č. 1 o poskytnutí
dotace z kapitoly 313 – MPSV státního rozpočtu na rok 2022, které bylo vydáno dne
5. 4. 2022 (dále také „Rozhodnutí MPSV“). Dotace bude poskytnuta způsobem uvedeným
v Části IV. této Smlouvy.

V rámci Pověření Ústeckého kraje č. 67 k zajištění dostupnosti poskytování sociální služby
zařazené do Základní sítě sociálních služeb Ústeckého kraje na období 2022-2024 (dále

                                               Stránka 2 z 15
  též „Pověření“) vzniká Příjemci závazek k poskytování služby obecného hospodářského
  zájmu specifikované v této Smlouvě a v Žádosti v rámci Programu ve smyslu ustanovení
  článku 4 Rozhodnutí EK.

  Poskytovatel na základě svých vlastních zkušeností s podmínkami poskytování sociálních
  služeb na svém území a dále na základě zkušeností a doporučení Ministerstva práce a
  sociálních věci (dále jen „MPSV“) má za to, že dotace, za předpokladu splnění dalších
  částí Metodiky Ústeckého kraje pro poskytování finanční podpory poskytovatelům
  sociálních služeb v rámci programu Podpora sociálních služeb v Ústeckém kraji 2022 (dále
  jen „Metodika“) a Programu, představuje slučitelnou veřejnou podporu (bez nutnosti
  notifikace) v souladu s Rozhodnutím EK.

2. Účel dotace

  Dotace je určena na financování běžných (uznatelných) výdajů souvisejících
  s poskytováním základních druhů a forem sociálních služeb v rozsahu stanoveném
  základními činnostmi u jednotlivých druhů sociálních služeb. Jejich výčet a charakteristiky
  jsou uvedeny v části třetí, hlavě I, díle 2 až 4 zákona o sociálních službách.

3. Lhůta, v níž má být dosaženo účelu

  Dotace je poskytnuta účelově (viz Část I., odst. 1. a 2. této Smlouvy) a lze ji použít pouze
  na úhradu uznatelných nákladů (dle Metodiky) přímo souvisejících s poskytováním sociální
  služby vzniklých v době od 1. 1. 2022 do 31. 12. 2022.

  Výjimkou je služba terénní programy (ID 1953437), která může dotaci použít na úhradu
  uznatelných nákladů (dle Metodiky) přímo souvisejících s poskytováním sociální služby
  vzniklých v době od 1. 7. 2022 do 31. 12. 2022 a služba odborné sociální poradenství
  (ID 5587211), která může dotaci použít na úhradu uznatelných nákladů (dle Metodiky)
  přímo souvisejících s poskytováním sociální služby vzniklých v době od 22. 4. 2022 do
  31. 12. 2022 z důvodu čerpání finanční podpory z individuálních projektů kraje nebo
  z Evropského sociálního fondu.

                                                      ČÁST II.
                 PRÁVNÍ RÁMEC PRO POSKYTNUTÍ NEINVESTIČNÍ DOTACE

                                    NA PODPORU SOCIÁLNÍCH SLUŽEB

1. Na poskytnutí dotace z rozpočtu kraje není právní nárok.

2. Právní vztahy související s poskytnutím dotace se řídí zejména ustanoveními Rozhodnutí
    EK, zákonem č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění
    pozdějších předpisů (dále jen „zákon o rozpočtových pravidlech“) zákonem č. 320/2001
    Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých dalších zákonů, ve znění
    pozdějších předpisů, zákonem č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád).Pravidla a
    podmínky pro čerpání, kontrolu a finanční vypořádání dotace jsou stanovena v Metodice.
    Metodika je pro Příjemce dotace závazná. Příjemce dotace prohlašuje, že se s Metodikou
    seznámil a souhlasí s ní.

3. Příjemce prohlašuje, že byl Poskytovatelem seznámen s obsahem Rozhodnutí MPSV
    a zavazuje se k tomu, že jeho jednání bude plně v souladu s tímto rozhodnutím
    a zejména s jeho přílohou, kterou je Metodika MPSV.

                                                  Stránka 3 z 15
      Nedílnou součástí ujednání podle této Smlouvy je Žádost Příjemce ze dne 04. 11. 2021
      a následující dokumenty dostupné na webových stránkách Poskytovatele www.kr-
      ustecky.cz:

    - Rozhodnutí MPSV (včetně přílohy č. 1, kterou tvoří Metodika Ministerstva práce a
         sociálních věcí pro poskytování dotací ze státního rozpočtu krajům a Hlavnímu městu
         Praze);

    - Metodika.

     Příjemce dotace se s výše uvedenými dokumenty podrobně seznámil, souhlasí
     s nimi a považuje je za závazné.

     V případě rozporu ujednání této Smlouvy a výše uvedených dokumentů (nebo těchto
     dokumentů navzájem) je stanoveno následující pořadí závaznosti pro účely odstranění
     rozporů:
    - Rozhodnutí MPSV(včetně přílohy č. 1, kterou tvoří Metodika Ministerstva práce a

         sociálních věcí pro poskytování dotací ze státního rozpočtu krajům a Hlavnímu městu
         Praze);
    - Metodika;
    - Pověření;
    - tato Smlouva;
    - Žádost Příjemce dotace ze dne 04. 11. 2021.

                                                        ČÁST III.
                                            POVINNOSTI PŘÍJEMCE

Příjemce prohlašuje, že dotaci přijímá a v této souvislosti se zavazuje:

 1. Příjemce odpovídá za hospodárné a efektivní použití dotace v souladu s účelem, na který
      byla dotace poskytnuta. Příjemce je vždy povinen nakupovat zboží a služby co
      nejhospodárněji, a to vzhledem k cenám v místě a čase obvyklým.*

 2. Příjemce je povinen dotaci použít pouze na úhradu uznatelných nákladů na poskytování
      sociální služby/sociálních služeb, uvedené/uvedených v Části I., odst. 1. a 2. této
      Smlouvy, v rozsahu stanoveném základními činnostmi pro příslušný druh sociální služby
      zákonem o sociálních službách, a ve lhůtě uvedené v Části I., odst. 3. této Smlouvy,
      v souladu s Metodikou.

      Příjemce je povinen poskytovat sociální službu/y, uvedenou/é v Části I., odst. 1. a 2. této
      Smlouvy, v souladu s ustanovením § 1 zákona o sociálních službách, pouze osobám v
      nepříznivé sociální situaci. Příjemce je dále v souladu s ustanovením § 2, odst. 2 zákona
      o sociálních službách, povinen plánovat poskytování sociální služby na základě
      individuálních zjištěných potřeb tak, aby směřovalo k řešení nepříznivé sociální situace.

 3. Při čerpání dotace je Příjemce povinen postupovat v souladu s údaji uvedenými v Žádosti
      a dodržet skutečnosti mající vliv na poskytování sociálních služeb, které jsou uvedeny
      v této Žádosti, a které jsou pro rok 2022 podpořeny.

* V případě kontroly musí příjemce prokázat, že výdaje byly vynaloženy za cenu obvyklou v místě plnění
v souladu se zásadou efektivnosti, hospodárnosti a účelnosti.

                                                    Stránka 4 z 15
4. Z poskytnuté dotace Příjemce nesmí hradit náklady (tzv. neuznatelné náklady)
    specifikované v Části IV., odst. 18. Metodiky.

5. Příjemce je povinen vést přidělenou dotaci na jednotlivé Služby v účetnictví odděleně
    a vést účetnictví v souladu se zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění
    pozdějších předpisů. Příjemce je povinen jednotlivé originály účetních dokladů označit
    tak, aby bylo zřejmé, že se jedná o výdaj hrazený na základě této Smlouvy, tzn. uvést
    „Výdaj na službu je hrazen z dotace od ÚK ÚZ 13305 ve výši ….. Kč.“.
    Příjemce je při vedení účetnictví povinen postupovat v souladu s příslušnými právními
    předpisy a Metodikou (zejména její Částí X., odst. 3. a 4.).

6. Příjemce je povinen dodržet nákladové rozpočty jednotlivých sociálních služeb,
    které jsou nedílnou součástí ujednání podle této Smlouvy, uložené ve složce
    na Krajském úřadě Ústeckého kraje (dále jen „KÚÚK“) odboru sociálních věcí.
    Od jednotlivých nákladových rozpočtů služeb je možno se odchýlit (za předpokladu
    nepřekročení limitu optimální výše dotace) jen následujícím způsobem:

       a) bez omezení provádět vzájemné finanční úpravy jednotlivých nákladových položek
            hrazených z dotace v rámci jednoho druhu uznatelného nákladu za předpokladu,
            že bude dodržena stanovená výše příslušného druhu uznatelného nákladu
            a změny nebudou mít vliv na stanovené účelové určení,

       b) vzájemnými finančními úpravami jednotlivých nákladových druhů hrazených
            z dotace navýšit jednotlivý druh uznatelných nákladů (uvedený v nákladovém
            rozpočtu služby) maximálně o 30 % z částky dotace přiznané na tento nákladový
            druh za předpokladu, že bude dodržena celková výše poskytnuté dotace
            a provedené změny nebudou mít vliv na účelové určení; na snižování uznatelných
            nákladů v jednotlivých nákladových druzích se omezení nevztahuje,

       c) vzájemnými finančními úpravami jednotlivých nákladových druhů hrazených
            z dotace navýšit jednotlivý druh uznatelných nákladů (uvedený v nákladovém
            rozpočtu služby) o více než 30 % z částky dotace přiznané na tento nákladový druh
            za předpokladu, že bude dodržena celková výše poskytnuté dotace a provedené
            změny nebudou mít vliv na účelové určení – pouze se souhlasem odboru SV
            KÚÚK. Pracovníci odboru SV KÚÚK, resp. pracovníci OFKZ, o těchto změnách
            budou rozhodovat na základě písemné žádosti poskytovatele sociálních služeb
            (Příjemce).

7. V případě, že Příjemce realizaci sociální služby nezahájí, případně nezahájí od 1. 1. 2022
    nebo bude vydáno rozhodnutí o zrušení registrace dle § 82 odst. 3 zákona o sociálních
    službách, je povinen do patnáctého dne kalendářního měsíce následujícího po
    kalendářním měsíci, ve kterém k těmto skutečnostem došlo, ohlásit tuto skutečnost
    Poskytovateli písemně na Formuláři hlášení změn (v případě poskytovatele sociální
    služby registrovaného v Ústeckém kraji se oznamovací povinnost týká jen nezahájení
    realizace sociální služby) a následně vrátit poměrnou část vyplacené dotace (dle počtu
    měsíců, ve kterých služba nebyla realizována) zpět na účet Poskytovatele
    do 30 kalendářních dnů ode dne ohlášení, nejpozději však do 30 kalendářních dnů
    ode dne, kdy byl toto ohlášení povinen učinit. Rozhodným okamžikem vrácení finančních
    prostředků dotace zpět na účet Poskytovatele je den jejich odepsání z účtu Příjemce.
    V případě, že Příjemce nevrátí poskytnuté finanční prostředky ve stanovené lhůtě, jedná
    se o porušení rozpočtové kázně ve smyslu ustanovení § 22 zákona o rozpočtových
    pravidlech a poskytovatel dotace zahájí další kroky k jejich vymáhání. Ustanovení tohoto
    odstavce se použije i v případě výpovědi smlouvy Poskytovatelem.

                                                  Stránka 5 z 15
8. Při použití dotace je Příjemce povinen zajistit, aby nedocházelo k duplicitnímu použití
    finančních prostředků z více zdrojů na stejný uznatelný náklad.

9. O převodu dotace mezi jednotlivými sociálními službami poskytovanými žadatelem
    rozhoduje Zastupitelstvo Ústeckého kraje na základě písemné žádosti žadatele,
    a to s přihlédnutím k podmínkám vyhlášeného dotačního programu a za předpokladu
    nepřekročení limitu optimální výše dotace a limitu vyrovnávací platby u služby, k jejímuž
    krytí nákladů má být dotace převedena s ohledem na zajištění dostupnosti služby,
    u níž se část dotace převede na jinou službu. Obdobně se postupuje u převodu dotace
    v případě sloučení či rozdělení sociálních služeb.

10. V případě, že během roku, na který byla dotace poskytnuta, Příjemce obdrží podporu
    na poskytování sociální služby od jiného poskytovatele, a to i z veřejných prostředků
    nebo finanční prostředky z Evropského sociálního fondu (dále jen „ESF“), je povinen
    o této skutečnosti písemně informovat Poskytovatele a uvést veškeré údaje o výši
    a účelu poskytnuté podpory (dotace). Hlášení dle tohoto odst. jsou předmětem hlášení
    v rámci závěrečného vyúčtování vyjma finančních prostředků z ESF (Finanční prostředky
    z ESF podléhají hlášení na Formuláři hlášení změn a to nejpozději do patnáctého dne
    kalendářního měsíce následujícího po kalendářním měsíci, ve kterém Příjemce obdrží
    rozhodnutí/smlouvu o přidělení této podpory).

11. V případě, že služba podpořená v rámci tohoto dotačního programu získá/la na rok,
    na který je dotace poskytována, plnou nebo částečnou podporu z ESF prostřednictvím
    grantového projektu nebo individuálního projektu, bude dotace přidělená na službu
    z rozpočtu kraje krácena o alikvotní částku. Pro výpočet krácení bude použit poměr
    dvanáctin a podíl okamžité kapacity, resp. průměrných přepočtených úvazků pracovních
    úvazků pracovníků v přímé péči, služby financované z ESF. U služeb podpořených v
    rámci individuálního projektu (např. projekt Podpora sociálních služeb v Ústeckém kraji)
    bude dotace z rozpočtu kraje krácena tak, aby dotace z rozpočtu kraje kryla maximálně
    příspěvek k vyrovnávací platbě, resp. optimální výši dotace, který není kryt
    z individuálního projektu (např. v případě příspěvku ve výši 60 % vyrovnávací platby z IP,
    lze přiznat dotaci maximálně ve výši 40 % optimální výše dotace).

12. V případě, že by na základě svého posouzení Poskytovatel dospěl k závěru,
    že by vzhledem k poskytnuté podpoře z veřejných zdrojů mohla část přiznané dotace
    v rámci tohoto Programu představovat neslučitelnou veřejnou podporu s vnitřním trhem,
    uvědomí o tom neprodleně Příjemce a případně nárok na poskytnutí dotace přiměřeně
    zkrátí či vyzve Příjemce k vrácení části dotace, která představuje zakázanou veřejnou
    podporu.

13. Příjemce je povinen písemně informovat Poskytovatele o následujících změnách údajů
    uváděných v Žádosti, a to nejpozději do patnáctého dne kalendářního měsíce
    následujícího po kalendářním měsíci, ve kterém k těmto změnám došlo na Formuláři
    hlášení změn:

     a) změny v rozpočtu sociální služby, které se týkají přiznané dotace,
     b) změna bankovního účtu Příjemce.

   Údaje o změnách v kontaktních údajích (změna kontaktní osoby, telefonického spojení,
   e-mailové adresy), o změnách v souvislosti se změnou (změna rozhodnutí o registraci)
   či zrušením registrace sociální služby jsou přebírány z údajů povinně hlášených
   dle zákona o sociálních službách (na oddělení plánování a registrace sociálních služeb
   odboru sociálních věc KÚÚK).

                                                  Stránka 6 z 15
   Poskytovatel sociální služby (Příjemce) registrovaný v jiném kraji má povinnost písemně
   informovat odbor sociálních věcí, oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských
   funkcí KÚÚK, o změnách údajů uváděných v Žádosti ve výše uvedeném termínu.

   Jakákoliv změna ve vztahu k poskytovatelům veřejných prostředků z důvodu vyloučení
   možného rizika zneužití poskytnuté dotace, či poskytnutí neslučitelné veřejné podpory
   s vnitřním trhem je předmětem hlášení změny v závěrečném vyúčtování vyjma nahlášení
   finančních prostředků z Evropského sociálního fondu.

  Z důvodů změn identifikačních/kontaktních údajů smluvních stran není nutné
  uzavírat dodatek ke Smlouvě.

14. Je-li Příjemce právnickou osobou, je povinen zajistit, aby případné rozhodnutí o jeho
    likvidaci nebo přeměně podle příslušných právních předpisů bylo přijato
    až po předchozím souhlasu Poskytovatele. Má se za to, že předchozí souhlas
    Poskytovatele byl dán, pokud se Poskytovatel nevyjádří k Příjemcem doručenému
    oznámení o záměru likvidace nebo přeměny ve lhůtě 90 dnů od jeho doručení. Příjemce
    je povinen Poskytovateli poskytnout veškeré informace o záměru likvidace
    nebo přeměny, které mohou podle názoru Poskytovatele ovlivnit podmínky a účel
    poskytnuté dotace.

15. Příjemce je povinen na žádost Poskytovatele bezodkladně písemně poskytnout
    požadované doplňující informace související s poskytovanými sociálními službami.

16. Příjemce je povinen řádně uchovávat veškeré dokumenty související s poskytováním
    sociální služby a prokazující čerpání poskytnuté dotace na sociální službu po dobu
    10 let od ukončení financování této služby způsobem, který je v souladu s platnými
    právními předpisy České republiky. Lhůta začíná běžet od 1. 1. následujícího roku
    po roce, na který byla dotace poskytnuta.

17. Při výběru dodavatelů na zajištění dodávek a služeb je Příjemce povinen postupovat
    v souladu s právními předpisy o zadávání veřejných zakázek.

18. Příjemce je povinen provést Závěrečné vyúčtování poskytnuté dotace (této a následně
    poskytnutých částek během roku 2022 na stejný účel) v souladu se Smlouvou a
    Metodikou za období týkající se celého roku 2022, včetně zahrnutí souvisejících nákladů,
    které budou proplaceny do 26. ledna 2023:

     a) Příjemce předloží v termínu do 26. ledna následujícího roku na podatelnu KÚÚK
         (osobně, poštou, datovou schránkou, e-podatelnou) podklady pro Závěrečné
         vyúčtování dotace na tiskopisu, jehož vzor je uveden v příloze č. 4 Metodiky
         (rozhodující je datum otisku razítka podatelny),

     b) k podkladům Příjemce přiloží komentář a současně převede na účet kraje případnou
         vratku dotace. V případě vratky zašle e-mailem avízo o vratce.

    Při vyúčtování dotace postupuje Příjemce zejména v souladu s pravidly obsaženými
    v Části X., odst. 13. Metodiky.

    Bez řádného finančního vypořádání dotace v předepsaném termínu nebudou Příjemci
    v následujícím roce uvolněny prostředky dotace.

    V rámci Závěrečného vyúčtování dotace je Příjemce povinen prokázat, že dodržel
    maximální možný podíl dotace z Programu na celkových nákladech služby, který byl
    Poskytovatelem stanoven ve vyhlášení Programu ve výši 92 % (Služby uvedené
    ve skupinách 2 až 4 podle členění Služeb do skupin uvedeném v Části VII. Metodiky)
    nebo 95 % (Služby uvedené ve skupině 1 podle členění Služeb do skupin uvedeném
    v Části VII. Metodiky).

                                                  Stránka 7 z 15
    Tato podmínka musí být dodržena po celou dobu realizace Programu. To znamená,
    že dotace z rozpočtu Ústeckého kraje v rámci Programu může tvořit maximálně 92 %
    (Služby uvedené ve skupinách 2 až 4 podle členění Služeb do skupin uvedeném v Části
    VII. Metodiky) nebo 95 % (Služby uvedené ve skupině 1 podle členění Služeb do skupin
    uvedeném v Části VII. Metodiky) z celkových nákladů sociální služby vykázaných
    v Závěrečném vyúčtování dotace.

    Pobytové sociální služby poskytované příspěvkovými organizacemi ÚSC musí v rámci
    Závěrečného vyúčtování dotace prokázat dodržení stanoveného podílu spolufinancování
    ve formě příspěvku zřizovatele. Minimální hodnoty spolufinancování pro jednotlivé typy
    obcí a pro kraj jsou stanoveny v Části VII. Metodiky.

    Příjemce je v rámci vyúčtování povinen také doložit, že poskytnutá dotace spolu s další
    finanční podporou, kterou Příjemce na Službu obdrží, nepřesáhla výši vyrovnávací platby
    ve smyslu čl. 5 Rozhodnutí EK, která je stanovena v příloze B Pověření. Vyúčtování
    vyrovnávací platby je součástí přílohy č. 4 Metodiky.

    V případě, že došlo k nadměrnému vyrovnání, je Příjemce povinen nadměrně vyplacenou
    částku vrátit na bankovní účet Poskytovatele č. 0720000092/6000 v termínu do 26. ledna
    2023.

19. Pokud Příjemci (poskytovateli sociální služby) byla na příslušný rok přidělena dotace
    ve výši 3 mil. Kč a více, předloží do 31. srpna následujícího roku odboru sociálních věcí
    KÚÚK:
       a) výrok auditora a vyjádření auditora ke způsobu účtování a použití poskytnuté
            dotace – v případě poskytovatelů sociálních služeb, na které se podle § 20 zákona
            č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, vztahuje povinnost
            ověřování účetní závěrky auditorem,
       b) vyjádření auditora ke způsobu účtování a použití poskytnuté dotace – v případě
            ostatních poskytovatelů sociálních služeb.

    Výrok a/nebo vyjádření auditora musí být předloženy jako samostatný dokument nikoli
    jako součást jiného dokumentu (např. výroční zprávy, jejíž předložení KÚÚK
    nepožaduje).

20. V případě, že Příjemce nedodá výrok a/nebo vyjádření auditora ve stanoveném termínu,
    může být tato skutečnost důvodem pro neposkytnutí dotace v následujících letech.

21. Při kontrole dodržování podmínek stanovených touto smlouvou se postupuje
    dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých
    zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů a č. 255/2012 Sb.,
    o kontrole (kontrolní řád). Při uplatnění sankcí za neoprávněné použití nebo zadržení
    dotace se postupuje podle § 22 zákona o rozpočtových pravidlech. V rámci
    veřejnosprávní kontroly bude kontrolováno dodržení veškerých podmínek čerpání dotace
    včetně splnění podmínek pro poskytnutí vyrovnávací platby ve smyslu čl. 5 Rozhodnutí
    EK.

22. Příjemce je povinen v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
    ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění
    pozdějších předpisů, a v souladu se zákonem č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád),
    umožnit výkon kontroly všech dokladů vztahujících se k poskytnuté dotaci
    a poskytnout součinnost všem osobám oprávněným k provádění kontroly. Těmito
    oprávněnými osobami jsou zaměstnanci odboru sociálních věcí a odboru kontroly KÚÚK
    a přizvané osoby dle § 6 zákona č. 255/2012Sb., o kontrole (kontrolní řád).

                                                  Stránka 8 z 15
    Kontrolní orgán je oprávněn v rámci kontroly dodržování podmínek, za nichž byla dotace
    poskytnuta, kontroly rozsahu a průběhu poskytování sociální služby, požadovat
    předložení dalších dokladů a dokumentů týkajících se poskytování sociální služby.
    Příjemce je povinen předložit dokumentaci uživatelů sociální služby, zejména smlouvy o
    poskytnutí služby, záznamy o potřebách, individuální plány, záznamy o průběhu
    poskytování služby, vybraného vzorku uživatelů sociální služby v rozsahu stanoveném
    kontrolním orgánem.
23. Příjemce je povinen s Poskytovatelem spolupracovat při plnění jeho povinnosti vůči
    Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a Evropské komisi.
24. Příjemce je povinen registrovat se v Katalogu sociálních služeb Ústeckého kraje,
    v případě změny v něm aktualizovat uvedené údaje a do 31. 7. 2023, vyplnit výkaznictví
    registrovaných sociálních služeb, na něž bylo Příjemci uděleno rozhodnutí o registraci.
25. Příjemce, který je poskytovatelem sociální služby Osobní asistence (§ 39) a Pečovatelská
    služba (§ 40) dle zákona o sociálních službách, je povinen od 1. 1. 2022 plnit požadavky
    na tyto služby dle vizí Ústeckého kraje, schválené v Akčním plánu rozvoje sociálních
    služeb v ÚK na rok 2022 a podrobně rozepsané v příloze č. 1 Metodiky zajištění sítě
    sociálních služeb ÚK – Harmonogram.
26. Příjemce je povinen plnit i veškeré další povinnosti vyplývající z Metodiky, popř. Metodiky
    MPSV.

                                                     ČÁST IV.
                                     PLATEBNÍ PODMÍNKY DOTACE

1. Dotace je poskytována bezhotovostně a vyplácena v souladu s případnými regulačními
    opatřeními následovně:

       a) poskytovatelům sociálních služeb, pokud nejsou zřizovány územními
            samosprávnými celky, platebním poukazem na jejich běžné účty,

       b) příspěvkovým organizacím zřizovanými obcemi – platebním poukazem na běžné
            účty zřizovatele, ………………, č. ú.: ………………., pod UZ (účelovým znakem)
            13305,

       c) příspěvkovým organizacím zřizovaným Poskytovatelem na jejich běžné účty.

      Termín splátky dotace:

             Dotace je vyplácena jednorázově bezodkladně po uzavření této Smlouvy.

2. Faktické výplatě dotace předchází připsání dotace z rozpočtu MPSV do rozpočtu kraje
    v souladu s obvyklými procesy na úrovni kraje (rozpočtová opatření, schválení orgány
    kraje).

    Příjemce bere na vědomí, že může dojít k vydání dodatku k Rozhodnutí MPSV,
    kterým bude změněna výše dotace, kterou čerpá Poskytovatel za účelem zabezpečení
    dotace poskytované touto Smlouvou Příjemci. Smluvní strany pro tento případ výslovně
    sjednávají, že Poskytovatel je oprávněn přiměřeně a jednostranným právním jednáním
    změnit výši dotace uvedené v tomto ustanovení.

                                                  Stránka 9 z 15
                                                      ČÁST V.
PORUŠENÍ ROZPOČTOVÉ KÁZNĚ, SANKCE A OPATŘENÍ K ZAMEZENÍ A VRÁCENÍ

                           JAKÉKOLIV NADMĚRNÉ VYROVNÁVACÍ PLATBY

1. Příjemce je povinen Poskytovateli do 26. ledna 2023 vrátit poměrnou část dotace
    v případě, že při vyúčtování převyšuje poskytnutá dotace optimální výši dotace
    dle Části VII. Metodiky. Dotací se pro účely této části míní součet části dotace poskytnuté
    dle této smlouvy a dalších částek dotace poskytnutých příjemci během roku 2022 na
    stejný účel, pokud z povahy ujednání neplyne jinak.

2. Vznikne-li při vyplácení dotace v průběhu kalendářního roku podezření na porušení
    rozpočtové kázně ve smyslu zákona o rozpočtových pravidlech, je Poskytovatel
    oprávněn Příjemci pozastavit poskytnutí další dotace nebo její části. Tato skutečnost
    bude Příjemci oznámena dopisem vedoucím odboru sociálních věcí KÚÚK, a to
    neprodleně po vzniku podezření na porušení rozpočtové kázně. V případě, že na základě
    proběhnutého šetření se podezření z porušení rozpočtové kázně neprokáže, budou
    pozastavené dotace Příjemci následně uvolněny.

3. V případě, že porušení podmínek Smlouvy bude kvalifikováno jako porušení rozpočtové
    kázně dle ustanovení § 22 zákona o rozpočtových pravidlech, vrátí Příjemce
    Poskytovateli zpět dotaci ve výši částky neoprávněně použitých nebo zadržených
    prostředků včetně vyměřeného penále ve výši 1 promile denně z neoprávněně použitých
    nebo zadržených prostředků.

4. V případě, že Příjemce nepředloží Poskytovateli Závěrečné vyúčtování dotace
    ani do 26. ledna roku, který následuje po roce, na který byla dotace poskytnuta, dopustí
    se Příjemce závažného porušení rozpočtové kázně ve smyslu § 22 odst. 2 zákona
    o rozpočtových pravidlech. V případě porušení rozpočtové kázně se s Příjemcem zahájí
    řízení o porušení rozpočtové kázně, v jehož rámci může být Příjemci uložen odvod
    za porušení rozpočtové kázně.

5. Příjemce předloží Závěrečné vyúčtování dotace a vyrovnávací platby ve stanoveném
    termínu, ale pokud bude neúplné (nebude obsahovat všechny stanovené náležitosti)
    či vyplněné chybně, bude mu umožněna oprava či doplnění. V případě, že nedoplní
    neúplné či neopraví chybné Závěrečné vyúčtování dotace ani po marném uplynutí
    náhradní lhůty 3 kalendářních dnů ode dne doručení výzvy Poskytovatele k nápravě
    (zasílají pracovníci OFKZ kontaktní osobě, po domluvě, na email), dopustí se Příjemce
    závažného porušení rozpočtové kázně. Výzva Poskytovatele k nápravě Závěrečného
    vyúčtování dotace a vyrovnávací platby bude doručena maximálně dvakrát, pokud
    Závěrečné vyúčtování dotace a vyrovnávací platby bude i po druhé opravě neúplné
    či vyplněné chybně dopustí se Příjemce závažného porušení rozpočtové kázně.

6. Převýší-li poskytnutá dotace celkové náklady služby, je Příjemce povinen vrátit tu část
    účelové dotace, která tvoří „zisk“ Služby (zisk z dotace nesmí být realizován).

    V případě kladného rozdílu mezi výnosy a náklady Služby, je Příjemce povinen vrátit
    tu část dotace, která tvoří „zisk“ Služby.

7. Za splnění podmínek v tomto bodu je porušení povinností uvedených v Části III., odst. 5,
    13., 24. a v Části VI., odst. 2. a 4. Smlouvy považováno za méně závažné porušení
    rozpočtové kázně ve smyslu ustanovení § 22 odst. 5 zákona o rozpočtových pravidlech.
    Odvod za tato porušení rozpočtové kázně se stanoví následujícím procentním rozmezím:

       a. vedení účetnictví v rozporu s Části III., odst. 5. této Smlouvy (např.: vedení
            účetnictví v rozporu se zákonem o účetnictví; není odděleně účtováno v rozsahu

                                                 Stránka 10 z 15
            veškerých příjmů a výdajů, respektive výnosů a nákladů vzniklých při poskytování
            sociální služby); - 10 % částky vyplacené dotace na základě Smlouvy,

       b. informování Poskytovatele dotace o změnách vymezených v Části III., odst.
            13. Smlouvy po stanovené lhůtě až - 5 % dotace poskytnuté na danou Službu,

       c. nevyplnění nebo neúplné vyplnění nebo nepravdivé vyplnění výkaznictví
            registrované sociální služby, na něž bylo Příjemci uděleno rozhodnutí o registraci,
            v Katalogu sociálních služeb Ústeckého kraje v termínu stanoveném v části III.,
            bodu 24. Smlouvy; - 1,5 % dotace poskytnuté na danou Službu,

       d. porušení povinnosti stanovené v Části VI., odst. 2. a 4. Smlouvy – 1 % dotace
            poskytnuté na danou službu.

8. V případě nedodržení podmínky stanovené v Části III., odst. 18. Smlouvy týkající
    se dodržení maximálního možného podílu dotace z Programu na celkových nákladech
    služby se uloží vratka za nesplnění této podmínky. Pro výpočet výše vratky se použije
    rozdíl mezi maximálním možným podílem dotace ve výši 92 % (Služby uvedené
    ve skupinách 2 až 4 podle členění Služeb do skupin uvedeném v Části VII. Metodiky)
    nebo 95 % (Služby uvedené ve skupině 1 podle členění Služeb do skupin uvedeném
    v Části VII. Metodiky) na celkových nákladech služby vykázaných v Závěrečném
    vyúčtování dotace a skutečně vykázaným podílem dotace na celkových nákladech služby
    vykázaných v Závěrečném vyúčtování dotace.

9. Porušení povinnosti uvedené v Části III., odst. 25 Smlouvy je považováno za méně
    závažné porušení rozpočtové kázně ve smyslu ustanovení § 22 odst. 5 zákona o
    rozpočtových pravidlech. Odvod za nesplnění požadavků na službu dle vizí Ústeckého
    kraje – služby Osobní asistence (OA) a Pečovatelská služby (PS) – příloha č. 1 Metodiky
    zajištění sítě sociálních služeb ÚK – Harmonogram se stanoví následujícím procentním
    vyjádřením:

Požadavek na službu                 Důkazy (kritéria)                                      Sankce za
                                                                                           neplnění
OA a PS je základní sociální        Popis nepříznivé sociální situace žadatele o službu    požadavku
                                    bývá součástí záznamu ze sociálního šetření nebo
službou péče poskytovanou           záznamu z úvodního rozhovoru.                           1 % z vyplacené
                                    Nepříznivá sociální situace zájemce o službu by        dotace na základě
osobám v nepříznivé sociální        měla být popsána v kontextu požadavků zákona č.
                                    108/2006 Sb. o sociálních službách (§ 2, § 3).               Smlouvy
situaci. Umožňuje svým klientům     Každý poskytovatel je povinen vést písemné důkazy
                                    o tom, že s žadatelem/uživatelem o jeho nepříznivé      1 % z vyplacené
setrvat v jejich přirozeném         sociální situaci jednal, že zjišťoval možnosti řešení  dotace na základě
                                    situace žadatele jinými prostředky (využití jiných
prostředí,  doplňuje    péči        zdrojů) a z jakého důvodu poskytl podporu právě              Smlouvy
                                    své služby.
neformálních pečujících a           Poskytovatel má dle požadavku registrovány
                                    všechny cílové skupiny bez věkového omezení, tyto
podporuje je při pochopení potřeb   údaje prezentuje na svých webových stránkách a v
                                    propagačních materiálech a v souladu s nimi nabízí
uživatele. Podporuje uživatele ve   a poskytuje registrovanou sociální službu.

využívání běžně dostupných

veřejných služeb a udržení běžných

vazeb v komunitě.

Poskytovatel nabízí a svou

nabídkou oslovuje všechny cílové

skupiny uvedené v zákoně o

sociálních službách, které mají

sníženou soběstačnost:

- PS z důvodu věku, chronického
   onemocnění nebo zdravotního

postižení, a rodinám s dětmi,

jejichž situace vyžaduje pomoc

jiné fyzické osoby.

-OA z důvodu věku, chronického

onemocnění nebo zdravotního

                                    Stránka 11 z 15
postižení, jejichž situace vyžaduje
pomoc jiné fyzické osoby.

PS je prokazatelně nabízena a        Poskytovatel má požadovanou provozní dobu              1 % z vyplacené
následně poskytována dle potřeb                                                            dotace na základě
v rozsahu 7:00 – 21:00 hodin         zaregistrovanou a informuje o ní prostřednictvím
včetně víkendů a svátků.                                                                         Smlouvy
OA je prokazatelně nabízena bez      svých webových stránek, propagačních materiálů a
časového omezení a následně                                                                0,1 % z vyplacené
poskytována dle potřeb uživatelů.    vnitřních pravidel, se kterými následně               dotace na základě

Poskytovatel OA a PS informuje       zájemce/žadatele o službu seznamuje v rámci                 Smlouvy
veřejnost a zájemce o službu o své
činnosti v souladu s Regionální      sjednávání podmínek o poskytování sociální služby     0,5 % z vyplacené
kartou sociálních služeb ÚK                                                                dotace na základě
v rozsahu oblastí a služeb.          - podle těchto pravidel službu poskytuje. Ze spisové
                                                                                                 Smlouvy
Poskytovatel OA a PS nabízí          dokumentace klientů by mělo být zřejmé, že jim byla
podporu a zjišťuje potřeby osob                                                            0,5 % z vyplacené
v rozsahu Regionální karty           tato informace poskytnuta a dána tak možnost si       dotace na základě
sociálních služeb ÚK a následně
poskytuje základní sociální          dojednat průběh (tedy i čas) poskytování služby dle         Smlouvy
poradenství a odpovídající podporu
doplňující přirozené zdroje a        svých potřeb, samozřejmě s ohledem na možnosti
veřejné služby v rozsahu, který
vyplynul ze zjišťování potřeb.       poskytovatele.
PS je odborná služba, která se
zaměřuje především na přímou         Poskytovatel je schopen prokázat, že informuje
práci s uživateli. Svými úkony
nenahrazuje činnost jiných v místě   zájemce o službu o své činnosti v souladu s
dostupných veřejných služeb, které
nečerpají veřejnou podporu.          Regionální kartou služeb, ať už informuje

                                     prostřednictvím webových stránek nebo v rámci

                                     jednání se zájemcem o službu (vedené záznamy),

                                     případně i dále v průběhu poskytování služby -

                                     plánování služby, nabízení dalších možností dle

                                     aktuálních potřeb klienta (záznamy v IP).

                                     Ze spisové dokumentace klienta musí být zřejmé, že

                                     byly zjišťovány všechny potřeby v rozsahu

                                     Regionální karty sociálních služeb ÚK. U každé

                                     potřeby by mělo být popsáno, jakým způsobem je

                                     zajištěna       (např.  klient             zvládne

                                     sám/rodina/sousedská výpomoc/sociální služba).

                                     Ze spisové dokumentace klienta musí být zřejmé, že
                                     sociální služba nenahrazuje komerční služby jako
                                     např. úklidové firmy, dovážku stravy, dovážku
                                     velkých nákupů apod., které v lokalitě prokazatelně
                                     nabízejí služby. Pokud služba některé z činností,
                                     jako např. úklid zajišťuje, v dokumentaci klienta by
                                     mělo být uvedeno, z jakého důvodu nebylo možné
                                     zajistit tuto činnost komerční službou. Dále by mělo
                                     být ze spisové dokumentace zřejmé, že byla
                                     klientům poskytnuta informace o možných
                                     komerčních službách pro zajištění dané potřeby,
                                     příp. hledání jiných forem pomoci (sousedská
                                     výpomoc apod.).

10. Odvody za porušení rozpočtové kázně při použití téže dotace se sčítají, s výjimkou
    odvodů za porušení rozpočtové kázně porušením pravidel pro zadávání veřejných
    zakázek. Za porušení pravidel pro zadávání veřejných zakázek se uloží odvod ve výši
    nejzávažnějšího porušení těchto pravidel u stejné zakázky. Při neoprávněném použití
    peněžních prostředků dle § 22 odst. 2 písm. a) nebo b) zákona č. 250/2000 Sb. odpovídá
    odvod za porušení rozpočtové kázně výši poskytnutých prostředků, mimo případů, kdy
    se podle této Smlouvy (odst. 3 tohoto čl.) za porušení méně závažné povinnosti uloží
    odvod nižší. Při porušení několika méně závažných povinností se odvody za porušení
    rozpočtové kázně sčítají. Odvody za porušení rozpočtové kázně lze uložit pouze do výše
    peněžních prostředků poskytnutých ke dni porušení rozpočtové kázně. Při podezření na
    porušení rozpočtové kázně může Poskytovatel pozastavit poskytnutí peněžních
    prostředků, a to až do výše předpokládaného odvodu. Pokud KÚÚK uloží odvod za

                                     Stránka 12 z 15
      porušení rozpočtové kázně, v rozhodnutí uvede, že z uloženého odvodu bude odvedena
      pouze částka ve výši rozdílu mezi uloženým odvodem a peněžními prostředky
      neposkytnutými z důvodu podezření na porušení rozpočtové kázně. Pokud KÚÚK odvod
      neuloží, Poskytovatel poskytne pozastavené peněžní prostředky Příjemci.

                                                       ČÁST VI.
                                                      PUBLICITA

1. Příjemce je povinen v případě informování sdělovacích prostředků uvést fakt, že Služba
     byla podpořena Ústeckým krajem (Poskytovatelem).

2. Při propagaci Služby typu publikací, internetových stránek či jiných nosičů uvede Příjemce
     skutečnost, že Službu podpořil Poskytovatel (dále „Sponzorský vzkaz“) v provedení
     respektující logomanuál Poskytovatele. Příjemce podpisem Smlouvy výslovně prohlašuje,
     že se s daným logomanuálem seznámil.

3. Příjemce je povinen předložit návrh způsobu použití a umístění „Sponzorského vzkazu“
     ke schválení Poskytovateli, případně upravit návrh podle námitek Poskytovatele
     a předložit ho Poskytovateli ke konečnému schválení. Za Poskytovatele rozhoduje
     kontaktní osoba uvedená v označení smluvních stran.

4. Příjemce je povinen prezentovat Poskytovatele v následujícím rozsahu, a to nejméně
     po dobu trvání Programu tj. do 31. 12. 2022:
      a) logo Poskytovatele umístěné, v souladu s logomanuálem, na pozvánkách, plakátech,
           programech, vstupenkách souvisejících s akcí v rámci Služby,
      b) verbální prezentace Poskytovatele v médiích a na tiskových konferencích pořádaných
           u příležitosti akce propagující Službu, včetně prezentace moderátorem akce,
      c) oficiální pozvání zástupců Poskytovatele na výše uvedené akce,
      d) viditelné a prominentní umístění loga Poskytovatele v místech konání akce (realizace
           Služby) v počtu odpovídajícím rozsahu a významu akce,
      e) umístění aktivního odkazu www.kr-ustecky.cz na internetových stránkách.

5. Logo Kraje je ochrannou známkou, která požívá ochrany podle zákona č. 441/2003 Sb.,
       Sb., o ochranných známkách a o změně zákona č. 6/2002 Sb. o soudech, soudcích,
       přísedících a státní správě soudů a o změně některých dalších zákonů (zákon o soudech
       a soudcích), ve znění pozdějších předpisů, (zákon o ochranných známkách), ve znění
       pozdějších předpisů.

                                                       ČÁST VII.
                                      VÝPOVĚĎ A ZRUŠENÍ SMLOUVY

1. Poskytovatel je oprávněn vypovědět Smlouvu v případě, že Příjemce porušil smluvní
    povinnost stanovenou v Části III., odst. 10., 13., 14. a 15., nebo do patnáctého dne
    kalendářního měsíce následujícího po kalendářním měsíci, ve kterém k těmto změnám
    došlo, neoznámí změny v souvislosti se změnou (změna rozhodnutí o registraci)
    či zrušením registrace sociální služby. Výpověď musí mít písemnou formu a nabývá
    účinnosti uplynutím výpovědní lhůty, která činí 30 dnů od doručení výpovědi. Ve výpovědní
    lhůtě bude pozastaveno vyplácení dotace.

                                                   Stránka 13 z 15
2. Smluvní strany mohou podat písemný návrh na zrušení smlouvy z důvodů uvedených
    v § 167 odst. 1 správního řádu. Pokud strana Smlouvy, které byl návrh doručen,
    s ním vysloví souhlas, Smlouva zaniká dnem, kdy písemný souhlas dojde smluvní straně,
    která návrh podala. Pokud strana Smlouvy, které byl návrh doručen, s ním nevysloví
    souhlas, Smlouva nezaniká.

3. Smlouvu lze ukončit také na základě písemné dohody smluvních stran.

                                                       ČÁST VIII.
                                               OSTATNÍ UJEDNÁNÍ

1. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat po dohodě smluvních stran pouze formou písemných
    a číslovaných dodatků s výjimkou jednostranného právního jednání, které si poskytovatel
    dotace a příjemce dotace dohodli v Části IV. Smlouvy.

2. Pokud v této Smlouvě není stanoveno jinak, použijí se přiměřeně na právní vztahy
    z ní vyplývající příslušná ustanovení správního řádu, případně příslušná ustanovení
    občanského zákoníku s výjimkou uvedenou v § 170 správního řádu. Spory z právních
    poměrů při poskytnutí dotace podle této smlouvy rozhoduje Ministerstvo financí.

3. Příjemce souhlasí se zveřejněním svého jména/názvu (obchodní firmy), sídla/adresy,
    dotačního titulu a výše poskytnuté dotace a se zápisem těchto údajů do veřejně
    přístupného informačního registru vedeného KÚÚK.

4. Tato Smlouva je v případě listinné podoby vyhotovena ve dvou vyhotoveních s platností
    originálu, přičemž Poskytovatel obdrží jedno vyhotovení a Příjemce jedno vyhotovení.

5. Smluvní strany prohlašují, že Poskytovatel jako subjekt povinný k poskytování informací
    dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších
    předpisů, je oprávněn poskytnout kompletní smluvní dokumentaci včetně všech plnění a
    výstupů dle této Smlouvy žadatelům o informace. Smluvní strany prohlašují, že žádná část
    smluvní dokumentace či výstupů dle této Smlouvy neobsahuje obchodní tajemství, či
    nepožívá ochrany dle autorského práva a lze je proto poskytnout.

    Osobní údaje obsažené v této smlouvě budou Poskytovatelem zpracovávány pouze pro
    účely plnění práv a povinností vyplývajících z této smlouvy; k jiným účelům nebudou tyto
    osobní údaje Poskytovatelem použity. Poskytovatel při zpracovávání osobních údajů
    postupuje v souladu s platnými právními předpisy, zejména s Nařízením EU o ochraně
    osobních údajů (GDPR). Podrobné informace o ochraně osobních údajů jsou dostupné na
    webových stránkách Poskytovatele www.kr-ustecky.cz.

6. Tato Smlouva bude v úplném znění uveřejněna prostřednictvím registru smluv postupem
    dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
    uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších
    předpisů. Příjemce prohlašuje, že souhlasí s uveřejněním svých osobních údajů
    obsažených v této Smlouvě, které by jinak podléhaly znečitelnění, v registru smluv, popř.
    disponuje souhlasem třetích osob uvedených na své straně s uveřejněním jejich osobních
    údajů v registru smluv, které by jinak podléhaly znečitelnění. Smluvní strany se dohodly na
    tom, že uveřejnění v registru smluv provede Poskytovatel, který zároveň zajistí, aby
    informace o uveřejnění této Smlouvy byla zaslána příjemci do datové schránky ID fans5av.
    Smlouva nabývá platnosti dnem jejího uzavření a účinnosti dnem uveřejnění v registru
    smluv.

                                                   Stránka 14 z 15
7. Poskytovatel potvrzuje, že o poskytnutí dotace a o uzavření této Smlouvy bylo rozhodnuto
     Zastupitelstvem Ústeckého kraje usnesením č. 029/14Z/2022 ze dne 25. 4. 2022.

V Ústí nad Labem dne ………………..                 V ………………… dne ……………………

…………………………………………….                            ……………………………………………….
Poskytovatel                                  Příjemce
PaedDr. Jiřím Kulhánek                        DRUG-OUT Klub, z.s.
náměstek hejtmana Ústeckého kraje             MUDr. Zdeňka Staňková

Seznam příloh:
Příloha č. 1 – Výpočet optimální výše dotace

Stránka 15 z 15