Textová podoba smlouvy Smlouva č. 20242711: Vybavení bytů Azylového domu

Příloha 6_smlouva Vladar.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PRAJHA

 

 

*
ARA EVROPSKÁ UNIE n n PRAÍGUE
* * Evropské strukturální a investiční fondy PN cA
A: LĚ OP Praha — pól rýstu ČR PRAÍG

KUPNÍ SMLOUVA

číslo Smlouvy Kupujícího:
číslo Smlouvy Prodávajícího:  12/2019

uzavřená podle 5 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
(dále jen „Občanský zákoník“), (dále jen „Smlouva“)

Článek I.
Smluvní strany

Kupující: Otevřené srdce, o. p. s.
se sídlem: Za papírnou 144/7, 170 00 Praha 7 - Holešovice
zastoupený:  Michaelou Novákovou, ředitelkou
ve věcech technických oprávněna jednat:
Michaela Nováková, e-mail: azylovy.dumseznam.cz, mob.: +420 602 455 573
IČO: 26546841
DIČ: není plátce DPH
bankovní spojení: PPF banka a.s., č. ú.: 2001360007/6000
dále jen „Kupující“ na straně jedné,

Prodávající: Vladař a synové s.r.o.
se sídlem: Šenovská 705/45, 182 00 Praha 8 - Ďáblice
zastoupený:  Danielem Vladařem, jednatelem společnosti
ve věcech technických oprávněn jednat:
Daniel Vladař, e-mail: kancelarEvladarasynove.cz, mob.;: +420 602 390 402
IčO: 24796531
DIČ: CZ24796531
bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., č. ú.: 2534309319/0800
zapsán v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 174927
dále jen „Prodávající“ na straně druhé,
Kupující a Prodávající společně jen „Smluvní strany“ nebo jednotlivě „Smluvní strana“.

Článek II.
Předmět Smlouvy

1. Smlouva je uzavírána mezi Kupujícím a Prodávajícím na základě výsledků zadávacího řízení na
veřejnou zakázku zadávanou ve zjednodušeném podlimitním řízení v souladu s ustanovením $ 53
zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen „Zákon o
zadávání veřejných zakázek“), s názvem „Stavební úpravy azylového domu II.“ v Části II. (ID

veřejné zakázky na profilu Kupujícího jakožto zadavatele veřejné zakázky: P19V00000003) (dále jen

Smluvní zastoupení zadavatele ve věcech veřejné zakázky:
PPE.CZ s.r.o,, Nádražní 3113/128, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
kontaktní osoba: Bec. Filip Haferník | hafernikeegppe.cz | +420 595 170 938 | www.ppe.cz | Strana 1 (celkem 7)

 

 

 

 

 

Pá“ EVROPSKÁ UNIE

 

 

* 4 © | Evropské strukturální a investiční fondy
"4+" | OP Praha- pól růstu ČR
(He a

„Veřejná zakázka“), Nabídka Prodávajícího podaná v rámci zadávacího řízení na Veřejnou zakázku
(dále jen „Nabídka“), byla vyhodnocena jako nejvýhodnější.

2. Předmětem plnění Smlouvy je dodávka nového a nepoužitého nábytku a zařízení interiéru včetně
příslušenství (dále jen „Zboží“). Technická specifikace Zboží je dána zadávací dokumentací Veřejné
zakázky a Přílohou č. 1 Smlouvy.

3. Součástí plnění Smlouvy je i doprava, montáž, instalace a řádné zaškolení Kupujícího pro řádné a
bezpečné užívání Zboží. Zboží bude dodáno vkvalité dle všech platných norem a předpisů
vztahujících se k dodanému druhu Zboží pro jeho provoz a používání.

4. Prodávající se zavazuje dodat objednané Zboží na níže uvedené místo plnění, Kupující se zavazuje
objednané Zboží odebrat a uhradit sjednanou kupní cenu podle podmínek uvedených ve Smlouvě.

5. Vlastnické právo ke Zboží přechází na Kupujícího okamžikem předání a převzetí Zboží Kupujícím.

6. Smluvní strany prohlašují, že předmět Smlouvy není plněním nemožným, a že Smlouvu uzavřely po
pečlivém zvážení všech možných důsledků.

7. Zboží je spolufinancováno z Evropského strukturálního a investičního fondu Operačního programu
Praha - pól růstu ČR (dále jen „OP PPR“), ze státního rozpočtu České republiky a vlastních zdrojů
Kupujícího.

8. Prodávající je osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly dle $ 2 písm. e) zákona
č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, v platném znění. Prodávající je povinen
uchovávat veškerou dokumentaci související s plněním předmětu Smlouvy a umožnit přístup
osobám pověřeným Kupujícím, resp. poskytovatelem dotace OP PPR, i ktěm částem nabídek,
smluv a souvisejících dokumentů, které podléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
(např. jako obchodní tajemství, utajované skutečnosti, apod.) za předpokladu, že budou splněny
požadavky kladené právními předpisy, a to po dobu stanovenou minimálně dle metodických
pokynů poskytovatele dotace,

Článek III.
Doba a místo plnění
1. Prodávající zahájí plnění nejdříve po nabytí účinnosti Smlouvy.

2. Dodávka Zboží bude realizována průběžně dle výzvy Kupujícího. Prodávající je povinen dodat Zboží
do 12 kalendářních dnů od doručení každé takové jednotlivé výzvy Kupujícího, není-li ve výzvě
Kupujícím stanovena lhůta delší. Kupující odešle výzvu dle tohoto odstavce Smlouvy nejpozději 7
kalendářních dní před zahájením plnění pro každý jednotlivý byt nebo stavební celek azylového
domu.

3. Prodávající vyzve Kupujícího k předání a převzetí Zboží, tj. předání a převzetí kompletně
vybaveného a funkčního bytu nebo stavebního celku azylového domu nejpozději 2 kalendářní dny
před dodáním Zboží.

Smluvní zastoupení zadavatele ve věcech veřejné zakázky:
PPE.CZ s.r.o., Nádražní 3113/128, 70200 Ostrava = Moravská Ostrava
Kontaktní osoba: Bc. Filip Haferník | hafernikEppe.cz | +420 595 170 938 | www.ppe.cz | Strana 2 (celke m 7)

 

 

**+*

|
2% |

 

EVROPSKÁ UNIE
* * | Evropské strukturální a investiční fondy
"4+" | OP Praha - pól růstu ČR

| *,t

 

4. Místem plnění Veřejné zakázky, resp. dodávky Zboží, je pro účely Smlouvy sídlo Kupujícího
uvedené v záhlaví Smlouvy, není-li Smluvními stranami dohodnuto jinak.

Článek IV.
Předání a převzetí Zboží

1. Převzetí Zboží nastane po provedené kontrole sjednaných technických podmínek Zboží (v rozsahu
Přílohy č. 1 Smlouvy), předvedení funkcí, seznámení s obsluhou a údržbou a předání úplné
dokumentace, zejména:

* | záručních a dodacích listů;

* © prohlášení o shodě;

« | katalogu náhradních dílů Zboží v tištěné i elektronické podobě (je-li relevantní);

+ katalogu příslušenství a příslušných dokladů s tím souvisejících (je-li relevantní);

* jiných relevantních dokumentů, kterými z povahy věci musí Zboží disponovat pro jeho
řádné užívání či se ke Zboží vztahují;
a to vše v českém jazyce.

2. O předání a převzetí Zboží podepíší zástupci Smluvních stran předávací protokol (vyhotoví
Prodávající), který bude podkladem pro vystavení faktury Prodávajícím. Podepsat předávací
protokol o předání a převzetí Zboží je oprávněna za Kupujícího Michaela Nováková nebo jí
pověřený zástupce Kupujícího.

Článek V.
Cena Zboží a platební podmínky

1. Cena dodávky Zboží byla stanovena Nabídkou Prodávajícího podanou v rámci zadávacího řízení na
Veřejnou zakázku a je dohodnuta Smluvními stranami v českých korunách (CZK) následovně:

cena bez DPH: 4.431.814,-- Kč
DPH (21 %): 930.681,94 Kč
cena včetně DPH: 5.362.494,94 Kč

(cena bez DPH slovy: čtyřimiliónyčtyřistatřicetjednatisícosmsetětrnáct korun českých).

2. Kceně bez DPH bude připočtena DPH v platné výši v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z
přidané hodnoty, v platném znění (dále také jako „ZoDPH“).

3. Cena za Zboží je konečná a nepřekročitelná a obsahuje veškeré náklady, jejichž vynaložení
Prodávající předpokládá a jsou obvyklé při plnění Veřejné zakázky či Smlouvy, a to vč. rizik, zisků,
dopravy a pojištění pro transport, poplatků, odstranění veškerých případných vad a nedodělků
zjištěných při předání a převzetí Zboží. Kupní cena zahrnuje též všechny vedlejší náklady např. na
kursové vlivy, obecný vývoj cen, apod.

Smluvní zastoupení zadavatele ve věcech veřejné zakázky:
PPE.CZ s.r.o., Nádražní 3113/128, 702 00 Ostrava — Moravská Ostrava
Kontaktní osoba: Bc. Filip Haferník | hafernikEppe.cz | +420 595 170 938 | www.ppe.cz | Strana 3 (celkem 7)

 

 

 

 

 

PRAJHA

*
je EVROPSKÁ UNIE PRAÍCHÉ
* * Evropské strukturální a investiční fondy PRAÍGA
So čáe OP Praha — pól růstu ČR PRA|G

4. Faktury musí formou a obsahem odpovídat zákonu č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění
(dále také jako „ZoÚ“) a dále ZoDPH (mit náležitosti daňového dokladu) a Občanského zákoníku
(mít náležitosti obchodní listiny) a bude označena názvem projektu a jeho registračním číslem -
„Přívětivé bydlení v azylovém domě na Praze 7, reg. číslo projektu: CZ.07.3.56/0.0/0.0/17 052/
0000905“, Nedílnou součástí faktury (její přílohou) musí být podepsaný předávací protokol podle
či. IV. odst. 2. Smlouvy.

5. Právo na fakturaci vzniká dnem plnění, tj. dnem převzetí Zboží. Faktura bude doručena Kupujícímu
nejdéle do 5. kalendářního dne po datu uskutečnění zdanitelného plnění.

6. Kupující je povinen zaplatit Prodávajícímu fakturu ve lhůtě splatnosti, která se sjednává na 30 dnů
od data doručení faktury Kupujícímu. Dnem zaplacení se rozumí den odepsání fakturované částky
z účtu Kupujícího ve prospěch účtu Prodávajícího.

7. Faktura vystavená vrozporu se Smlouvou a/nebo platnými právními předpisy nemá vůči
Kupujícímu žádné právní účinky. V takovém případě Kupující není v prodlení s úhradou faktury a
lhůta k její úhradě počne běžet až dnem doručení řádně vystavené faktury.

8, Kupující nebude poskytovat zálohy.

Článek VI.
Záruční podmínky
1. Záruční doba Zboží činí 24 měsíců,
2. V případě vadného plnění se nároky řídí $ 2099 a násl. Občanského zákoníku.

3.. Záruční doba počíná běžet dnem řádného předání a převzetí Zboží. Do záruční lhůty se
nezapočítává doba, po kterou není možno Zboží používat vlivem vadného plnění.

4. Prodávající zahájí realizaci opravy v době záruky bezodkladně, nejpozději do 3 pracovních dní od
nahlášení vady, pokud nebude Smluvními stranami dohodnuto jinak.

5. Nebude-li moci Prodávající provést záruční opravu v sídle Kupujícího, zajistí Prodávající na své
náklady dopravu do a z místa provedení takové záruční opravy, nedohodnou-li se Smluvní strany
jinak.

Článek VII.
Smluvní sankce a ostatní ujednání

1. V případě, že Prodávající nedodrží termín plnění dodávky dle výzvy Kupujícího uvedené v čl. III.
Smlouvy, má Kupující právo účtovat Prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 2.500,- Kč za každý i
započatý kalendářní den prodlení.

2. V případě prodlení Kupujícího s úhradou fakturované částky vzniká Prodávajícímu právo účtovat
úrok z prodlení v zákonné výši z dlužné částky za každý den prodlení po lhůtě splatnosti;
Smluvní zastoupení zadavatele ve věcech veřejné zakázky:

PPE.CZ s.r.o., Nádražní 3113/128, 702 00 Ostrava = Moravská Ostrava
Kontaktní osoba: Bc. Filip Haferník | hafernikEppe.cz | +420 595 170 938 | www.ppe.cz | Strana 4 (celkem 7)

 

2 EVROPSKÁ UNIE

* hd Evropské strukturální a investiční fondy
"44 +" | OP Praha- pól růstu ČR
=

rozhodující pro stanovení data uhrazení je den odepsání částky z účtu Kupujícího.

3. V případě prodlení se záruční opravou Zboží dle čl, VI. odst. 4 Smlouvy delším než 7 kalendářních
dní, může si Kupující zajistit případnou opravu Zboží u jiného dodavatele. Prodávající je povinen
uhradit Kupujícímu případně vzniklé náklady na základě faktury vystavené Kupujícím se splatností
15 dnů od doručení faktury.

4. Uplatněním smluvních pokut není dotčeno právo Smluvních stran na náhradu škody v plné výši.

5. Smluvní pokuty jsou splatné do 15 dnů ode dne vystavení penalizace, není-li ve vyúčtování
uvedena splatnost delší.

6. Prodávající prohlašuje, že ke dni podpisu Smlouvy není veden v registru plátců DPH jako
nespolehlivý plátce, Dále prohlašuje, že jeho bankovní účet uváděný v záhlaví Smlouvy je totožný s
jeho účtem zveřejněným v registru plátců DPH. V případě, že se některé z prohlášení Prodávajícího
dle tohoto ustanovení odstavce Smlouvy ukáže jako nepravdivé, zavazuje se Prodávající zaplatit
Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč a Kupující je oprávněn zajistit DPH Prodávajícího a
poukázat částku odpovídající DPH namísto Prodávajícímu přímo na účet příslušného finančního
úřadu; totéž platí i v případě, že bude Prodávající uveden v registru plátců DPH jako nespolehlivý
plátce po uzavření Smlouvy,

Článek VIII.

Odstoupení od Smlouvy, platnost Smlouvy

1. Smluvní strana je oprávněna odstoupit od Smlouvy pouze z důvodů stanovených Občanským
zákoníkem, Smlouvou, v souladu s $ 223 Zákona o zadávání veřejných zakázek a dále v případech
podstatného porušení smluvních povinností ve smyslu $ 2002 odst. 1 Občanského zákoníku, za
které Smluvní strany pokládají zejména:

a) prodlení s dodáním kompletního Zboží, tj. Zboží specifikovaného v čl, II. a čl. IV. odst, 1.
Smlouvy o více než 14 dnů;

b) prodlení Kupujícího s řádným zaplacením faktury o více než 30 dnů;

c) Zboží nesplňuje některý z vymezených technických parametrů uvedených v Přiloze č. 1
Smlouvy, popř. nesplňuje požadavky na jeho vybavení.

2.. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma Smluvními stranami.

3.. Smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o
registru smluv), v platném znění (dále jen „Zákon o registru smluv“). Zveřejnění ve smyslu Zákona o
registru smluv se zavazuje zajistit Kupující do 30 dnů od podpisu Smlouvy oběma Smluvními
stranami.

4. Při ukončení platnosti Smlouvy shora uvedenými způsoby musí Smluvní strany vyrovnat všechny
vzájemné pohledávky a závazky včetně smluvních pokut, na které vznikl nárok. V případě

Smluvní zastoupení zadavatele ve věcech veřejné zakázky:
PPE.CZ s.r.o., Nádražní 3113/128, 702 00 Ostrava — Moravská Ostrava
Kontaktní osoba: Bc. Filip Haferník | hafernik©ppe.cz | +420 595 170 938 | www.ppe.cz | Strana 5 (celkem 7)


 

PRAHA

| 437%, | EVROPSKÁ UNIE PRATGUE
* + Evropské strukturální a investiční fondy PRAÍGA
— (O č OP Praha — pól růstu ČR PRAG —

 

odstoupení od Smlouvy Kupujícím z důvodu uvedeného v odst, 1 písm. a) nebo c) tohoto článku
Smlouvy není Kupující povinen Prodávajícímu uhradit ani poměrnou část sjednané ceny a/nebo
Prodávajícím vynaložených nákladů,

Článek IX.
Závěrečná ustanovení

1. Právnívztahy neupravené Smlouvou se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a Zákona
0 zadávání veřejných zakázek.

2. Smluvní strany se dohodly, že případné spory, vzniklé ze závazků sjednaných Smlouvou, budou řešit
především vzájemnou dohodou. Spory nevyřešené dohodou budou rozhodovány příslušným
soudem, který je obecným soudem Kupujícího v okamžiku podpisu Smlouvy.

3.. Smlouvu lze měnit jen vzájemnou dohodou Smluvních stran, a to pouze formou písemných
a vzestupnou řadou číslovaných dodatků. Smluvní strany se zavazují vyjádřit ke změnám písemně ve
lhůtě do 5 pracovních dnů od prokazatelného obdržení písemného návrhu změny (dopis, e-mail,
apod.). Po tuto dobu je návrhem zavázána podávající Smluvní strana.

4. Smlouva je vyhotovena ve 3 stejnopisech s platností originálu, z nichž Kupující obdrží 2 vyhotovení a
Prodávající 1 vyhotovení.

9. Přílohou Smlouvy jsou tyto dokumenty:
a) Příloha č, 1: Technická specifikace Zboží,
b) Příloha č. 2: Seznam poddodavatelů,

6. Smluvní strany berou na vědomí, že Smlouva včetně jejích dodatků a příloh budou zveřejněny
V registru smluv dle Zákona o registru smluv, případně mohou být tyto zveřejněny i jiným vhodným
způsobem, při dodržení zvláštních právních předpisů týkající se ochrany osobních údajů a proto tyto
nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu ustanovení $ 504 Občanského zákoníku. Smluvní strany
dávají zároveň tímto Kupujícímu svůj výslovný souhlas ve smyslu platných právních předpisů o
ochraně osobních údajů se zpracováním veškerých ve Smlouvě uvedených osobních údajů, včetně
údajů citlivých, na dobu neurčitou, za účelem splnění smluvních povinností, evidence Smlouvy a
zpřístupnění obsahu Smlouvy veřejnosti.

7. S ohledem na ustanovení $ 1726 Občanského zákoníku Smluvní strany prohlašují, že Smlouva
obsahuje ujednání o všech náležitostech, které Smluvní strany měly a chtěly ve Smlouvě ujednat a
Smluvní strany dospěly ke shodě ohledně všech náležitostí, které si každá ze Smluvních stran
stanovila jako předpoklad pro uzavření Smlouvy.

8. Každá ze Smluvních stran ve smyslu ustanovení $ 1728 odst, 2 Občanského zákoníku prohlašuje ve
vztahu k druhé Smluvní straně, že obdržela od druhé Smluvní strany informace o veškerých
skutkových a právních okolnostech, které Smluvní strana považovala za důležité pro vznik jejího
zájmu uzavřít Smlouvu a pro samotné uzavření Smlouvy jakožto platné a závazné Smlouvy.

Smluvní zastoupení zadavatele ve věcech veřejné zakázky:
PPE,CZ s.r.o., Nádražní 3113/128, 70200 Ostrava — Moravská Ostrava l
Kontaktní osoba: Bc. Filip Haferník | hafernikEppe.cz | +420 595 170 938 | www.ppe.cz | Strana 6 (ce kem 7)

 

 

 

 

ná JM EVROPSKÁ UNIE PRA|HA

PRA|GUE
i * * Evropské strukturální a investiční fondy PRAÍGA
F 2 OP Praha — pól růstu ČR PRA|G

 

9. Zhotovitel na sebe přebírá nebezpečí změny okolností. Smluvní strany vylučují uplatnění
ustanovení $ 1765 a $ 1766 Občanského zákoníku na svůj smluvní vztah založený Smlouvou.

10, Pro vyloučení pochybností Smluvní strany potvrzují, že na Smlouvu se neuplatní ustanovení $ 1793
ani $ 1796 Občanského zákoníku.

V Praze dne: -// 2%. 4 MT P V Praze dne: 242€ 42 4044

Z VÁ SYNOVÉ s.r.o.
Came čten -= Praha 8
124796531
i 796531

 

 

 

OTEVŘENÉ SRDCE o.p.s.
EN popisu 144. 6 140.00.9rahaž
za Kupujícíhac 441 za Prodávajícího
MichaelaNovákové k. Daniel Vladař
ředitelka o. p. s. jednatel společnosti

Smluvní zastoupeni zadavatele ve věcech veřejné zakázky:
PPE.CZ s.r.o., Nádražní 3113/128, 702 00 Ostrava — Moravská Ostrava
Kontaktní osoba: Bc, Filip Haferník | hafernikEppe.cz | +420 595 170 938 | www.ppe.cz | Strana 7 (celkem 7)

 

 

 

 

 

REKAPITULACE ZAKÁZKY

Kód: 01032018
Zakázka: STAVEBNÍ ÚPRAVY AZYLOVÝ DŮM

K50:
Misto: Za Papirnou, č.p. 144/7, Praha 7

Zadavatel:

 

Uchaze.:
Vladař a synowé 5.8.0,

Projektant:
MRRS architekti, 5.8.0,

Foznáenka:;

cc-C2:

Datum: 01.10.2019
s

U:

W 24796531
Di.: 224796511
V:

D0:

Soupis praci je sestaven s využitím Cenové soustavy ÚRS. Polažky, které pochází 7 této cenové soustavy, Jsou ve sloupci Cenová soustava“ označeny

popisem 'CS ÚRS a úrovni příslušného kalendářního pololeti. Vežkoré dalši informace vy

 

HJicí popis a p

nky použití Lěchto položek z Cenové

soustavy, které nejsou uvedeny přímo v sousisu praci, jsou nenmezeně dálkově k dispozici na www. cs-urs.cz, sekce Cenové a technické podminky.

 

 

 

 

 

 

 

Cena bez DPH 4 431 814,00
Sazba dan Základ dan Výše caru
Dř 0,00
základní 21,004 4451 814,00 930 650,94
f É i
(Cena s DPH 9 R

 

 

 

 

 

 

 

REKAPITULACE OBJEKTŮ ZAKÁZKY A SOUPISŮ PRACÍ

 

 

 

 

 

Kód; 01032018
Zakázka: STAVEBNÍ ÚPRAVY AZYLOVÝ DŮM
Misto: Za Papirnou, č.p. 144/7, Praha 7 Daturn:
Zadavatel: Projektant:
Uchaze : Vladař a synové 5.0.0,

kód Objeka, Soupis prací
Náklady zakázky celkem

01032018 | STAVEBNÍ ÚPRAVY AZYLOVÝ DŮM

01.10.2019
MRE5 architekti, s.r.o.

 

Te.

 

Cena bez DPH [CZK] Cena s DPH [CZK]
4 431 814,00 5 362 494,94
4 431 814,00 5 096 586,10 STA

 

 

VESTAVĚNÝ NÁBYTEK. VYBAVENÍ

kod položky popis praci

12-

pracovní dosku, s 1

nerez

m

za sklo 1.6 mm,

linka v v a
skřině — komplet bez spotřebičů, dřezu a baterie včetně

pod pracovní 81 zásuvkou
nerez mm,
d165m
varná dvouploténka, sklo, nerez

do hornich em, pro prostor

 

Stránka I

 

 

 

 

MOBILNÍ NÁBYTEK, VYBAVENÍ

popis

postel cm, „lak, 374144
prostor. pěvný rošt bez plastových částí, matrace středně tvrdá,

cm, po 1 em, masivní
kce, lak, dřevěné čelo tvaru |, úložný prostor, matrace
středně tvrdá, sloužici zároveň jako pohovka, snadno čistitelný a

1 cm dub, lák
180/60 cm

60 cm
cm

„15 cm, masiv

em

cm
keramický cm, bílá barva

m. barvá

M v.hrnku 6 cm

cm

V
ví
keramická ohnivzdorná miska na

cm
1
ubrus 240/145 cm
sada
struhadlo nerez

rák na lahve
na
konvice. 1 2I

 

186901

Stránka |

VYBAVENÍ KANCELÁŘÍ

OVY - část VYBA

cm, kce, lak, ú
prostor, pevný rošt bez plastových části, matrace středně tvrdá,

1 „75 em, laminovaná pracovní deska s
1 75cm, s
ze strany,
látka
$

na V

s
police. demontovatelná záda, lamino, zarmykatelná,

kovové podnoži, zbytek vysoceodolný

 

Stránka 1