Textová podoba smlouvy Smlouva č. 20283635: Rámcová dohoda o poskytování služeb jazykového vzdělávání č. 9/2022 ze

Příloha Obj_288.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA

Odběratel : Centrum pro regionální rozvoj České republiky     Řada dokladu          000

                                                              Číslo objednávky 000288

U Nákladového nádraží 3144/4                                  CODE                  OŘLZ/102/2022
130 00 Praha 3 – Strašnice
                                                              Strana                1 /2
IČ : 04095316                DIČ :                            Číslo jednací         CENT 7786/2022

                                                              Forma úhrady          Převodním příkazem

Kontaktní osoba : xxxxxxxxx              Telefon : xxxxxxxxx  Email: xxxxxxxxxxxxx

Místo určení : Centrum pro regionální rozvoj České            Dodavatel : PRESTO - PŘEKLADATELSKÉ
                     republiky                                                  CENTRUM s.r.o.
                     U Nákladového nádraží 3144/4
                     130 00 Praha 3 – Strašnice                                 Na příkopě 988/31
                                                                                110 00 Praha

Datum pořízení               05.05.2022                       IČ : 26473194     DIČ : CZ26473194

Objednáváme tímto, na základě uzavřené „Rámcové dohody o poskytování služeb jazykového vzdělávání“ č. 9/2022 ze dne
1.4.2022

630 lekcí anglického jazyka

144 učebnic spolu s pracovním sešitem

Pro období od 4.5.2022 do 31.12.2022.

Podrobný rozpis kurzů je uveden v příloze této objednávky.

Označení kurzu: unikátní kód, pod kterým je kurz evidován a který je neměnný po celou dobu trvání kurzu (od jeho zahájení
do jeho případného zrušení); slouží k jednoznačné identifikaci kurzu při ostatních proměnných atributech kurzu (účastníci,
čas konání, úroveň, lektor atd.).

Počet učebnic: dodavatel dodá počet učebnic odpovídající aktuálnímu počtu účastníků kurzu při jeho zahájení (dle
seznamu účastníků); dodavatel označí učebnici kódem kurzu, datem předání učebnice a jménem účastníka kurzu, pro
kterého je učebnice určena. Vznikne-li v budoucnu potřeba dodat další učebnice pro nové účastníky kurzu dodá tyto
následně na základě této objednávky, a to až do celkového maximálního počtu účastníků kurzu.

Cena kurz: za jednu lekci 60minut/ 528,00 Kč bez DPH, což je 638,88 včetně DPH

Celkem objednaných lekcí: 18 x 35 = 630

Maximální cena celkem za objednané kurzy: 402 494,40 Kč

Cena učebnice AJ: za jednu učebnici pro jazykový kurzu AJ 460,00 Kč bez DPH, což je 556,60 Kč včetně DPH

Počet objednaných učebnic pro jazykový kurz AJ: 18 x 8 = 144

Maximální cena celkem za objednané učebnice: 80 150,40 Kč

Celkem za objednávku: 482 644,80 Kč

Účastníci: zaměstnanci Centra pro regionální rozvoj České republiky (dle jmenného seznamu účastníků kurzu)

Fakturováno bude 1 x měsíčně: kurzy dle skutečně proběhlých lekcí s výjimkou pozdního zrušení (tj. lekcí zrušených po
termínu pro bezplatné zrušení); učebnic dle skutečného počtu vydaných učebnic (seznam dodaných učebnic).

Akceptací této objednávky a poskytnutím služby se dodavatel zároveň zavazuje, že bude respektovat potřeby možných
kontrol vztahujících se k předmětu objednávky. V případě, že bude dodavatel požádán o součinnost ze strany
objednavatele, poskytne po dobu od ukončení realizace projektu do 31. 12. 2028 požadované informace a dokumentaci
týkající se dodavatelských činností souvisejících s projektem (originály účetních dokladů a dalších dokladů vztahujících se k
realizaci předmětu této objednávky) zaměstnancům nebo zmocněncům objednavatele či pověřených orgánů (Ministerstvu
pro místní rozvoj, Ministerstvu financí, Evropské komisi, Evropskému účetnímu dvoru, Nejvyššímu kontrolnímu úřadu,
příslušnému finančnímu úřadu a dalším oprávněným orgánům státní správy) a poskytne jim při provádění kontroly
součinnost v rozsahu objednavatelem písemně vyžádaném a odsouhlaseném oběma smluvními stranami.

Prosíme o akceptaci této objednávky na základě zákona č. 340/2015 Sb. Akceptaci prosím zašlete na emailovou adresu:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx s textem:„Akceptujeme objednávku na 630 lekcí anglického jazyka a 144 učebnic spolu s
pracovním sešitem, na základě uzavřené rámcové dohody o poskytování služeb jazykového vzdělávání č. 9/2022 ze dne
1.4.2022 v celkové ceně 482 644,80 Kč včetně DPH.“
                                                           OBJEDNÁVKA

Odběratel : Centrum pro regionální rozvoj České republiky  Řada dokladu      000
                   U Nákladového nádraží 3144/4            Číslo objednávky  000288
                                                           CODE              OŘLZ/102/2022
                   130 00 Praha 3 – Strašnice

                                                           Strana            2 /2

Pro tuto objednávku platí podmínky uvedené v této objednávce odběr atele. Obchodní podmínky dodavatele se neuplatní v rozsahu, v kter ém jsou v rozporu s těmito
podmínkami. Odmítnutí nebo změna podmínek uvedených v objednávce z e strany dodavatele činí objednávku neplatnou. Objednávka je potvr zena doručením
potvrzení dodavatele nebo dodáním předmětu plnění podle objednávky dodavatelem odběrateli. Potvrzením objednávky je uzavřena příslušná smlouva.
Cenu plnění vyúčtuje dodavatel odběrateli fakturou. V případě, že bude faktura obsahovat nesprávné nebo neúplné údaje, je odběratel oprávněn zaslat ji ve lhůtě
splatnosti zpět dodavateli k doplnění či opravě. Vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti.
Dodavatel se zavazuje, že v průběhu plnění objednávky i po jejím z ániku nebude neoprávněně zpracovávat ani jinak nakládat s osobními údaji fyzických osob, které získá
při plnění objednávky. Dodavatel se dále zavazuje, že bude dodržovat veškeré povinnosti plynoucí ze zákona č. 101/2000 Sb., a po 25. květnu 2018 povinnosti plynoucí z
nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679. Poruší-li dodavatel tuto povinnost je povinen nahradit odběrateli tím způsobenou škodu či jinou újmu.
Dodavatel je ve smyslu ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, osobou povinnou spolup ůsobit při výkonu finanční
kontroly prováděné v souvislosti s úhradou služeb z veřejných výda jů nebo z veřejné finanční podpory, tj. dodavatel je povinen podle § 13 zákona o finanční kontrole ve
veřejné správě poskytnout požadované informace a dokumentaci kontr olním orgánům a vytvořit kontrolním orgánům podmínky k provedení k ontroly vztahující se ke
smlouvě a poskytnout jim součinnost.
Dodavatel je povinen archivovat veškeré originální dokumenty související s realizací smlouvy (tj. zejména objednávky, akceptace, faktury atd.), a to nejméně po dobu 10
let od ukončení smlouvy. Po tuto dobu je dodavatel povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly podle zákona o finanční kontor le ve veřejné správě provést
kontrolu dokladů souvisejících s realizací této smlouvy.

                                   Celkem Kč                                       482 644,80

Fakturu spolu s dodávkou, prosím, zašlete na místo určení a uveďte v ní číslo této objednávky.
Fakturační adresa je vždy adresa odběratele.

Zpracováno systémem HELIOS iNuvio                          Podpis oprávněné osoby