Textová podoba smlouvy Smlouva č. 20302743: 4/21/0146 - Zakouřil Březnická

Příloha Břez_ANON_0146.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        VEŘZERJONOZPPKOˇCÄTVUNÍSSTMATLUoTUAyRANoIHPOOSMKEˇSYTTANULTIÍBDEORTEACCE

                        ev. č. SML 4/21/0146

Smluvní strany:

statutární město Liberec
se sídlem nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 01 Liberec 1 - Staré město

IČ;                     002 62 978

zastoupené:             Ing. Jaroslavem Zámečníkem, CSc., primátorem města

ve věcech smluvních zastoupené: Mgr. Jiřím Šolcem, náměstkem primátora pro technickou

                        Správu města a informační technoloeie

číslo bankovního účtu:

(jako strana poskytující dotaci, dále jen poskytovatel)

a

pan:
narozen:
paní:
narozena:
bydliste (oba stejné):

číslo bankovního účtu:

(dále jen příjemce)

uzavírají V souladu s ustanovením § 10a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech
územních rozpočtů, (dále jen zákon o rozpočtových pravidlech), ve znění pozdějších předpisů,
podle Zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů a dle zákona č. 500/2004

Sb., správního řádu, ve Znění pozdějších předpisů tuto veřejnoprávní smlouvu o poskytnutí

dotace Z rozpočtu Statutárního města Liberec

                                                  Čıánek I.
                                        Předmět a účel smlouvy

1. Smluvní strany uzavírají smlouvu o poskytnutí účelové investiční dotace na projekt s
   názvem:

                 „Dobudování dešťové kanalizace v ul. Březnická“,

   který byl schválen usnesením 6. Rady města Liberec č. 295/2022 ze dne 15. 3. 2022.

   Finanční prostředky Z rozpočtu poskytovatele a vlastní podíl příjemce na celkových výdajích

   projektu budou použity výhradně na způsobilé výdaje v souladu s dosažením účelu projektu,

   kterým je: Narovnání historického problému s ııeexistencí kanalizace pro odvádění

   dešťových vod Z ulice Březnická, od č. p. 606 po ě. p. 617.     '

                        Stránka 1 z 12
                                                                                                                                                                                                                                   x

2. Příjemce je povinen realizovat projekt minimálně V rozsahu a dle specifikace těchto
   závazných parametrů:

Název parametru                            Číselný údaj   Hodnota parametru
                                                                                                                                                                                                                                j
                                      j                           100%

Prˇı. poj.enı,  . . desvt,ovou        p.p.č. 172/182
                                       V kıú. Dolní
                neIlpa(::1ti‹;ìtěina
                                        Hanychov

Za naplnění závazného parametru je považováno naplnění výhradně 100% hodnoty závazného

parametru.

3. Finanční prostředky Z rozpočtu poskytovatele a vlastní podíl příjemce mohou být použity
   V souladu S účelem projektu uvedeným V čl. 1, odst. 1. pouze na výdaje spojené

   S dobudováním dešťové kanalizace odvodňující nemovitost ve vlastnictví pñj emce.

Z dotace není možné hradit: Všechny ostatní, které nespadají do okruhu uznatelných výdajů a

následující:

občerstvení, dary třetím osobám, odpisy majetku, správní a soudní poplatky, pokuty, penále,

dlužné úroky a jiné Sankce (rezervy na budoucí možné ztráty), daň z přidané hodnoty (u plátce
DPH), jestliže si ji příjemce dotace může uplatnit jako odpočet daně na vstupu, členské či jiné
příspěvky podobného typu, cestovní náhrady nad rámec zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce,

v platném znění, výdaje na Splátky, leasing.

4. Příjemce je povinen po celou dobu realizace projektu splňovat podmínky smlouvy. Žádosti
   o změny v projektu, které by nebyly v souladu S těmito podmínkami, podléhají schválení

    orgánu města, který rozhodl O poskytnutí dotace.

                                                  Článek II.
                                       Výše dotace a její uvolnění
1. Celková výše neinvestiční účelové dotace z rozpočtu statutárního města Liberec muze činit

   maximálně 15.000 Kč

2. Celkové uznatelné výdaje projektu, maximální podíl poskytovatele na celkových
   způsobilých výdajích projektu a výše podpory z veřejných zdrojů projektu dle článku I.,

  % odst. 1, v Kč a v činí:

                                      Výše finančních      Podíl na_celkových
                                                          Zpuøsobilých výdajích
                                      prostvredku0 v Kcv

                                      Stránka 2 Z 12
Celkové předpokládané způsobilé výdaje  406 075,30,-     100 %

pmjękm

                                                      1                                                 1

Celková výse dotace Z rozpočtu

statutárního města Liberec              180 000;         5374 0Á)
(maximální podíl poskytovatele na

celkových výdajích)

Výše dotace Z rozpočtu statutárního     15 000,-         3,7%
města Liberec vyplácené individuálně
konkrétnímu příjemci dle této smlouvy

3. Pokud celkové skutečné způsobilé výdaje projektu při závěrečném vyúčtování projektu
   budou nižší, než celkové předpokládané způsobilé výdaje projektu dle čl. II. odst. 2 této

  % smlouvy, bude výše dotace upravena dle podílu stanoveného v čl. II. odst. 2

4. Vpřípadě, že celkové skutečné způsobilé výdaje projektu budou vyšší než celkové
   předpokládané způsobilé výdaje na projekt dle čl. II. odst. 2 této smlouvy, hradí toto
   navýšení výdajů příjemce dotace Z vlastních zdrojů.

                                                 Článek III.
                        Povinnosti příjemce a podmínky čerpání dotace

l. Příjemce se zavazuje použít poskytnutou dotaci pouze k úhradě způsobilých výdajů projektu
    a V souladu S účelem projektu dle čl. I. této smlouvy.

O 2. použití a využití poskytovatelem poskytnutých finančních prostředků povede příjemce,

   kromě fyzických osob nepodnikajícíeh, samostatnou oddělenou průkaznou účetní evidenci.

3. Do způsobilých výdajů na realizaci projektu se započítávají uhrazené výdaje, které vzniknou

   příjemci V Souvislosti S realizací projektu dle čl. I. této smlouvy a V termínu dle čl. III., odst.
   4. této smlouvy a výdaje, které vzniknou příjemci V souvislosti S realizací projektu dle čl. I.
   této Smlouvy a jsou proplaceny nejpozději do tennínu vyúčtování dotace uvedené v čl. III.
   odst. 7. Za způsobilé výdaje projektu se považují také výdaj e, které vzniknou v souvislosti S
   realizací projektu před uzavřením této smlouvy O poskytnutí účelové dotace, nejdříve však

   od nabití účinnosti této smlouvy. Daň Z přidané hodnoty (dále také jen DPH) je
   považována za způsobilý výdaj dle věty první a v případě, kdy příjemce není plátcem DPH,

   resp. nemůže uplatnit v Souvislosti s realizací projektu dle č. I. této smlouvy nárok na

  odpočet DPH na vstupu. Pokud je uplatňovan režim revers charge (přenesená daňová

   povinnost) musí příjemce současně doložit i náležitosti uvedené v čl. III odst. 9.

4. Termín zahájení realizace projektu je 1. 10. 2021 a termín ukončení realizace projektu

  je ke dni zkolaudování rodinného domu ve vlastnictví žadatele napojeného na dešťovou

   kanalizaci, nejpozději však do 30. 9. 2023.

5. Žadatel se zavazuje přihlásit si svůj trvalý pobyt na adrese rodinného domu ve svém

   vlastnictví, přímo napojeného na projekt dle čl. I.

6. Finanční prostředky poskytovatele na projekt dle čl. I. jsou poskytnuty k využití do tennínu

   pro předložení závěrečného vyúčtování stanoveného v čl. III. odst. 7.

                                   Stránka 3 Z 12
Projekt musi být vyúčtován do 60 kalendářních dnů po ukončení realizace.

Pokud příjemce realizoval projekt před nabytím účinnosti této smlouvy, musí provést
vyúčtování nejpozději do 60 kalendářních dnů od nabytí účinnosti této smlouvy.

Projekt musí být vyúčtován formou závěrečného vyúčtování na příslušném formuláři
uvedeném v příloze č. 1 této smlouvy v písemné podobě, který musí být v terrnínu pro
Vyúčtování předložen odboru cestovního ruchu, kultury a sportu Statutárního města Liberec
Závěrečné vyúčtování není vyžadováno V případě, že projekt nebyl realizován a Veškeré
poskytnuté prostředky byly příjemcem vráceny Zpět na účet poskytovatele, ve lhůtě dle čl.
III. odst. 11, event., kdy příjemci nebyly finanční prostředky zaslány, a to ani Z části.

K závčrečnému vyúčtování předloží příjemce dotace kopie účetních dokladů, daňových

dokladů nebo Zjednodušených daňových dokladů (např. faktury, účtenky, paragony,
výdajové pokladní doklady) týkající se realizovaného projektu (a to ve výši, resp. do výše
celkových způsobilých výdajů projektu, ze které plyne nárok pro výpočet dotace z rozpočtu
statutárního města Liberec) a současně doloží doklady prokazující jejich úhradu, tj.
výpisy Z účtuv v případě bezhotovostní platby nebo výdajové pokladní doklady

v případě platby v hotovosti. Z dokladů musí být zřejmý účel a způsob využití

vynaložených fmančních prostředků. Pokud má být způsobilým výdajem i DPH dle čl. III.

odst. 2. a je uplatněn režim revers charge (přenesená daňová povinnost) musí být
příjemcem předloženy následující podklady:

  a) kopie daňového přiznání k DPH podle § 101 zákona 0 DPH,
  b) kopie evidence pro daňové účely podle § 100 Zákona o DPH (s náležitostmi dle

           § 9221),

   e) doklad 0 úhradě daňové povinnosti FÚ - kopie výpisu Z bankovního uvcvtu.

Zálohové faktury, směnky, úvěrové smlouvy a jim podobné doklady se nepovažují za
podklad k závěrečnému vyúčtování a nej sou považovány za způsobilé výdaj e.

Výdaje na cestovné budou doloženy kopiemi: zejména cestovním příkazem, dokladem O
uhrazeném ubytování, jízdenkami při použití veřejných dopravních prostředků, při použití
soukromého vozidla kopií velkého technického průkazu, dokladem o nákupu pohomıých

hmot, platnou směrnicí příjemce dotace upravující poskytování cestovních náhrad.

Výdaje na mzdové a související náklady budou doloženy kopiemi: Zejména
soupisem/sestavou mzdových nákladů a souvisejících odvodů, které byly hrazeny Z dotace,

pracovními smlouvami, dohodami O pracích konaných mimo pracovní poměr, výkazy práce,
doklady potvrzujícími převzetí mzdy (pokladní doklad, bankovní výpis dokládající převod).

Poskytovatel dotace si může vyžádat další doklady k prokázání dodržení podmínek smlouvy

ze strany příjemce dotace (např. účetní sestavy apod...)

Příjemce dotace je povinen dále předložit k závčrečnému vyúčtování tyto přílohy:

   a) originál formuláře závěrečného vyúčtování/vypořádání projektu dle přílohy č. l této
          smlouvy,

                                                   Stránka 4 z 12
b) minimálně dvě fotografie prokazující realizaci projektu, (alt. dvě fotografie Z akcí,
     které byly V rámci projektu realizovány), příp. ukázky tiskovin vydaných v rámci

      projektu,

c) doklad prokazující splnění povinnosti uvedené včl. III. odst. 17 (infoıˇrnovat
     veřejnost O skutečnosti, že jím realizovaný projekt byl podpořen Zrozpočtu
     statutámího města Liberec.

Nevyčerpané resp. neproinvestované finanční prostředky poskytnuté v souladu stouto

smlouvou je příjemce povinen vrátit nejpozději do 10 kalendářních dnů od předložení

závěrečného vyúčtování nebo od oznámení o nerealízaci projektu, a to na účet poskytovatele

čísl‹          varíabilním symbolem č. 04210146. Finanční prostředky, které musí

být V Souvislosti se snížením Výše dotace dle čl. II. odst. 2 vráceny poskytovateli, musí

příjemce zaslat nejpozději do 10 kalendářních dnů od doručení písemné výzvy poskytovatele

na účet číslo  variabilním symbolem č. 04210146. Rozhodným dnem pro

vrácení finančních prostředků výše uvedených je den, kdy je platba připsána na účet

poskytovatele dotace. Pokud je příjemce příspěvkovou organizací obce či města, musí

peněžní prostředky vrátit na účet poskytovatele prostřednictvím účtu svého zřizovatele.

Příjemce je povinen písemně informovat odbor Správy veřejného majetku statutámího města
Liberec O změně V údajích uvedených ve smlouvě ohledně jeho osoby, případně nerealizace
projektu a O Všech dalších okolnostech, které mají nebo by mohly mít vliv na splnění účelu
a plnění povinností podle této smlouvy a to nejdéle do 30 dnů od uskutečněné zıněny.

Příjemce je povinen informovat odbor správy veřejného majetku statutárního města Liberec

O ostatních změnách, (např. změna celkových způsobilých výdajů, čísla bankovního účtu,
změna adresy) nejpozději s předložením závěrečného Vyúčtování.

Všechny podstatné změny projektu, zejména účelu dotace, tennínu realizace projektu a
závazných parametrů projektu schvaluje na základě písemné Žádosti příjemce Rada města

Liberec.

Žádost o změnu projektu je možné podat nejpozději 30 dnů před ukončením termínu
realizace projektu uvedeného v čl. III. odst. 4.

Odbor správy veřejného majetku statutámího města Liberec posoudí, zda žádost o změnu
projektu podléhá schválení Rada města Liberec a vyžaduje uzavření dodatku ke smlouvě.

Porušení podmínek souvisejících S účelem, na který byly finanční prostředky poskytnuty, a
které je považováno za méně závažné, a za jejichž nedodržení se uloží nižší odvod, je:

a) Nesplnění povirmosti dodat závěrečné vyúčtování dle čl. III. odst. 7 této smlouvy.

b) Nesplnění povirmosti vrácení nevyčerpaných resp. neprofinancovaných
     poskytnutých finančních prostředků dle čl. III, odst. 11.

c) Nesplnění povirmosti předložení úplného vyúčtování poskytnutých finančních
     prostředků dle čl. III, odst. 9 a odst. 10.

d) Nesplnění povinnosti příjemce informovat o změnách dle čl. III. odst. 12. a odst. 13

               Stránka 5 Z 12
    e) Nesplnění povinnosti vést samostatnou průkaznou oddělenou účetní evidenci dle čl.
         III. odst. 2. Netýká se fyzických osob nepodnikajících.

V případě rozhodnutí o přeměně příjemce, fúzi nebo zániku S likvidací v době účinnosti této

smlouvy, je příjemce povinen neprodleně kontaktovat poskytovatele za účelem sdělení

V informace, jak poskytnutou dotaci vypořádat v návaznosti na tuto skutečnost. případě, že

dochází u příjemce k zániku S likvidací, je příjemce povinen vrátit nedočeıpané prostředky

V poskytovateli, a to nejpozději do zahájení likvidace příjemce. případě, že v důsledku

zániku příjemce S likvidací není možné provést projekt, na který byla dotace poskytnuta, je

příjemce povinen vrátit celou částku poskytnuté dotace poskytovateli, a to nejpozději do
zahájení likvidace příjemce. Pokud příjemce nevrátí do lhůt uvedených výše poskytnutou
dotaci, stávají se prostředky dotace Zadrženými ve smyslu § 22 a násl. zákona č. 250/2000
Sb., a bude postupováno dle tohoto Zákona.

Příjemce nesmí využít k realizaci projektu uvedeného v čl. I. této smlouvy jiné dotační tituly
poskytnuté Z rozpočtu statutárního města Liberec.

Výdaje hrazené Z dotace poskytnuté na základě této smlouvy nesmí příjemce uplatnit vůči
plnění v rámci jiné dotace.

                                               Čıánøh IV.
      Kontrola hospodaření a Sankce za nedodržení účelu a podmínek smlouvy
Příslušné orgány poskytovatele jsou oprávněny Zejména V souladu S § 9 odst. 2 Zákona
č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů,
provádět kontroly dodržení účelu a podmínek, za kterých byla účelová dotace poskytnuta a

čerpána.

Dle § 13 odst. 1 Zákona č. 320/2001 Sb. platí, že vzájemné vztahy mezi kontrolními orgány
a kontrolovanýmí osobami při výkonu veřejnosprávní kontroly na místě se řídí zákonem č.
255/2012 Sb., o kontrole (kontrolním řádem), nestanoví-li tento zákon jinak. Podle § 5 odst.
2 zákona č. 255/2012 Sb. je kontrola zahájena prvním kontrolním úkonem. Podle § 8 písm.
Í) a § 10 odst. 3 zákona č. 255/2012 Sb. ve vztahu k povinné osobě je kontrolující oprávněn
požadovat součinnost potřebnou k výkonu kontroly, přičemž povinná osoba je povinna
poskytnout kontrolujícímu tuto součinnost, nelze-li tuto zajistit prostřednictvím
kontrolované osoby.

Porušení povirmostí vyplývajících Z této smlouvy je porušením rozpočtové kázně ve smyslu
ust. § 22 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, V platném
Znění. Za porušení rozpočtové kázně se v souladu S § 22 odst. 6 Zákona č. 250/2000 Sb., O
rozpočtových pravidlech územních rozpočtů nepovažuje, pokud příjemce splní povinnost
k vrácení dotace nebo její části dobrovolně na písemnou výzvu poskytovatele v jím
stanovené lhůtě, zjistí-li poskytovatel na základě kontroly, že příjemce dotace porušil
povinnost stanovenou smlouvou, která souvisí s účelem, na který byly peněžní prostředky

                                                  Stránka 6 Z 12
poskytnuty, nedodržel účel dotace nebo podmínku, za které byla dotace poskytnuta a u níž
nelze vyzvat k provedení opatření k nápravě.

% Pří porušení povinností stanovených v čl. III odst. 2, 8, 9, 10, 12, 13 této Smlouvy, odvod za

porušení rozpočtové kázně činí 1 Z poskytnuté dotace (minimálně však 1.100,- Kč);

Při porušení povinností stanovených v čl. III odst. 11 této Smlouvy je příjemce povinen
zaplatit odvod ve výši 1 promile Z poskytnuté dotace za každý den prodlení, nejvýše však do

výše poskytnuté dotace. Odvod se počítá ode dne následujícího po dni, kdy došlo k porušení

rozpočtové kázně, do dne připsání peněžních prostředků na účet poskytovatele. Odvod, který
v jednotlivých případech nepřesáhne 1.100 Kč, se neuloží;

Pokud příjemce nepředloží závěrečné vyúčtování poskytnuté dotace a to včetně závěrečné
zprávy O realizaci projektu ve stanovené lhůtě dle čl. III. odst. 7 nebo předloží neúplné
závěrečné vyúčtování poskytnutých finančních prostředků, kdy chybějící doklady příjemce
předloží nejpozději ve lhůtě uvedené níže v tabulce, bude příjemci uložen odvod ve výši:

 Výše odvodu Z poskytnuté dotace:                      Překročení lhůty 0:

% I                                                   |
 1 Z poskytnuté dotace (minimálně však 1.100,- Kč)
                                                      |  1 až 7 dnů                            `
% 20 Z poskytnuté dotace (minimálně však 2.000,- Kč)
% 50 Z poskytnuté dotace (minimálně však 5.000,- Kč)  |  8 až 14 dnů
 % 100 poskytnuté dotace
                                                      |  15 až 30 dnů

                                                      I  více než 30 dnů

Při porušení povinnosti naplnění závazných parametrů projektu uvedeného v článku I. odst.

% 3 smlouvy o více než 10 %, nejvýše však o 25 %, odvod za porušení rozpočtové kázně

činí 10 Z poskytnuté dotace (minimálně však 1.100,- Kč);

Při porušení povinnosti naplnění závazných parametrů projektu uvedeného v článku I. odst.

% 3 smlouvy o více než 25 %, nejvýše však o 50 %, odvod za porušení rozpočtové kázně

činí 20 z poskytnuté dotace (minimálně však 2.000,- Kč);

Poruší-li příjemce povinnosti v oblasti vedení řádného a odděleného sledování přijatých a
použitých finančních prostředků uloženého smlouvou, (výjimku tvoří fyzická osoba

% nepodnikající, která doloží přehledovou tabulku výdajů) činí odvod za porušení

rozpočtové kázně 50 z poskytnuté dotace (minimálně však 5.000,- Kč).

     Pokud příjemce dotace provede opatření k nápravě ve lhůtě stanovené k provedení opatření
     k nápravě, nedošlo k porušení rozpočtové kázně.

V 10. případě proplácení dotace ex-post bude za pochybení uvedená v čl. III. odst. 18 dotace

     krácena ve výši sazeb snížených odvodů uvedených V čl. IV. odst. 3.

1 1. Veškeré platby jako důsledky porušení závazků provede příjemce formou bezhotovostního

převodu na účet poskytovatele č.                  variabilním symbolem č. 04210146.

                                  Článek v.                            ,

Závěrečná ustanovení

                                  Stránka 7 Z 12
Příjemce bere na vědomí, že smlouvy S hodnotou předmětu převyšující 50.000,- Kč bez DPH

Včetně dohod, na základě kterých se tyto smlouvy mění, nahrazují nebo ruší, zveřejní
poskytovatel V registru smluv zřízeném jako informační systém veřejné správy na základě
zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Příjemce výslovně souhlasí S tím, aby tato smlouva
včetně případných dohod o její změně, nahrazení nebo zrušení byly V plném rozsahu
zveřejněny V registru smluv.

Příjemce prohlašuje, že skutečností uvedené V této smlouvě nepovažuje za obchodní
tajemství a uděluje svolení k jejich užití a zveřejnění bez Stanovení jakýchkoliv dalších
podmínek.

Poskytnutá dotace je veřejnou finanční podporou ve smyslu Zákona č. 320/2001 Sb., o
finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů.

Finanční prostředky poskytnuté dle této smlouvy mají charakter podpory de minimis podle
nařízení Evropské komise č. 1407/2013 o použití článků 107 a 108 Smlouvy o fimgování
Evropské unie na podporu de minimis zveřejněného v Úředním věstníku Evropské unie dne

24. 12. 2013. Podpora „de minimis“ poskytnutá j ednomu subjektu nesmí za tří po sobě jdoucí

jednoletá účetní období používaná příjemcem přesáhnout částku odpovídající 200.000,-

EUR. Příjemce bere na vědomí, že dle zákona č. 215/2004 Sb. je poskytovatel povinen do 5

pracovních dnů od nabytí účinnosti této smlouvy zaznamenat údaje O poskytnuté podpoře
de minimis do centrálního registru podpor de minimis. Vyjde-li při zaznamenávání údajů do
centrálního registru najevo, že je limit příjemce pro poskytnutí podpory de minimis
vyčerpán, příjemci zaniká nárok na poskytnutí dotace a tato smlouva se od počátku ruší.

V případě, že V období tří účetních let od nabytí účirmosti této smlouvy dojde k rozdělení

příjemce na dva či více samostatné podniky, respektive V případě sloučení příjemce S jiným
podnikem/převodu jmění podniku na společníka, je příjemce povinen neprodleně infonnovat
poskytovatele O rozdělení podniku, respektive sloučení podniku/převodu jmění podniku na

společníka, a poskytnout mu informace nezbytné pro úpravu záznamu podpory de minimis

poskytnuté dle této smlouvy V Centrálním registru podpor malého rozsahu. Při nesplnění

této povinnosti se příjemce vystavuje riziku případného odejmutí dotace.

Veškeré změny a doplňky k této smlouvě lze činit pouze fonnou písemných, očíslovaných

dodatků.

V Tato smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu obou smluvních stran. případě, že bude

zveřejněna poskytovatelem V registru smluv, nabývá Však účinnosti nejdříve tímto dnem, a
to i V případě, že bude V registru smluv zveřejněna protistranou nebo třetí osobou před tímto
dnem.

Tuto smlouvu lze zrušit dohodou smluvních stran V souladu s ustanoveníın § 167 odst. 1
písm. a) zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění. Taková dohoda musí být
písemná a musí V ní být uvedeny důvody, které vedly k ukončení smlouvy včetně
vzájemného vypořádání práv a závazků.

Pokud příjemce na základě této smlouvy neobdľží žádné finanční prostředky, a písemně sdělí
poskytovateli před termínem pro závěrečné Vyúčtování, resp. před termínem pro jeho

                                                  Stránka 8 z 12
doložení V náhradní lhůtě, že nemá O dotaci zájem, pak platí, že tato smlouva se ruší dnem,
kdy poskytovatel obdrží příj emcovo sdělení.

Pokud příjemce písemně sdělí poskytovateli, že finanční prostředky nevyužil na realizaci
projektu nebo projekt nerealizoval a finanční prostředky poskytnuté na základě této smlouvy

mu vrátí nejpozději do 15 kalendářních dnů od doručení tohoto oznámení, pak platí, že tato

smlouva se ruší. Toto sdělení a vrácení poskytnutých finančních prostředků lze učinit před
termínem pro předložení závěrečného vyúčtování, resp. před termínem pro jeho doložení v

náhradní lhůtě.

Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, Z nichž dvě vyhotovení si ponechá
poskytovatel a jedno vyhotovení obdrží příjemce.

Smluvní strany prohlašují, že se S obsahem smlouvy seznámily, porozuměly jí a smlouva
plně vyjadřuje jejich svobodnou a vážnou vůli.

Doložka platnosti právmho úkonu dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění

O pozdějších právních předpisů. poskytnutí dotace a uzavření veřejnoprávní smlouvy rozhodla

Rada města Liberec usnesením č. 295/2022 ze dne 15. 3. 2022.

Nedílnou Součástí smlouvy je Příloha č. 1: Závěrečné vyúčtování/vypořádání projektu
podpořeneho Z rozpočtu a Závěrečná zpráva O realizaci projektu.

V Liberci dne:                        V             dne:

Za poskytovatele:                     Za příjemce:

/ _.--                             V

     správ          .ıou
                    ıologie

            \;__//

                    Stránka 9 Z 12
Příloha č. 1

    Závěrečné vyúčtování/ vypořádání projektu podpořeného z rozpočtu
     statut,arnı, ho me.sta Lı. berec a za, veˇrecˇ na, zpra, va o realı. zacı. proj. ektu

Název projektu:

Název příjemce:

RČ

Smlouva číslo:

Bankovní Spojení příjemce:

Termín realizace projektu:

Celkové veřejné zdroje (v Kč):

Celková vyvsve způsobilých výdajů
vynaložená příjemcem na
projekt (V Kč):

Schválená výše dotace dle          Kč                      %

Smlouvy:                                            |
                                                    I
Finanční prostředky Z rozpočtu
poskytovatele doposud                                     %
vyplaceııé příjemci v Kč:
                                                    |
Vyvsve dotace dle skutečnosti:     Kč               V

Do rozpočtu poskytovatele bude

vráceno (V Kč):

Popis realizace projektu:
Qmpíšte činnosti v rámci projektu realizované v termínu realizace projektu -jak byl projekt
zrealizován, uveďte soupis všech dalších ılaposudposkytn utých, popř. plánovaných,

veřejných zdrojů vztahujících se k projektu/stejným-částečně či plně se překıývajícím
nákladům)

                                   Stránka 10 Z 12
Splnění závazných parametrů:

Parametr      Jednotka                        Hodnota dle          Dosažená hodnota          Doklady
                                              smlouvy
                                                                                             dokládající
                                                                                             splnění
                                                                                             parametru'

           I                               I                    I                         I

           I                               I                    I                         I

                                                                                                                I

Soupis účetních dokladů:

Dam PotVeˇ'
Císlo      úhrady         U'0.61 Vy,daj.e     Cˇa,stka          I-Irazeno     Hrazeno        Hrazeno
           daného
daňøvćh                                                         Z dotace      Z jiných       Z ostatních
       ˇ,                                                                     veřejných      a vlastních
                                                                              Zdrojůz        Zdrojů3
ucetnıho
dokladu výdaje

Soupis všech dalších veřejných zdrojů      vztahujících  se  k  projektu   a  stejným  -  částečně  či    plně

 řekrývajícínı způsobil 'm nákladům

                          Výše dotace v Kč / podíl na Veřejná podpora Včetně de minímis (dané

Název poskytovatele       % celkových způsobilých               nařízení dle, kterého byla/bude podpora
                               nákladech v                                         poskytnuta)

Plátce DPH uvede částky bez DPH.
(pro tyto účely je Za plátce DPH považována osoba, která uplatňuje nárok odpočtu DPH na

vstupu)

Součástí vyúčtování musí být kopie daňových dokladů nebo kopie Zjednodušených daňových
dokladů příp. kopie účetních dokladů a kopie příslušných dokladů O zaplacení (např. výpis
Z bankovního účtu nebo pokladní doklad).

I Příjemce uvede výčet dokladů přiložených k Závěrečné zprávě o realizaci projektu, jimiž je prokazováno
splnění závazných parametrů.
Z dotace a dary územně samosprávných celků, státních institucí (veškeré fmance, kde je nebo by níohl být
předpoklad režimu veřejné podpory)

3SponZorske' dary, vlastní příjem projektu (účastnické poplatky, vstupné, reklamy, apod.)

                                                     Stránka 11 Z 12
Všechny doklady musí být označeny pořadovými čísly uvedenými V prvním sloupci soupisu
účetních dokladů. Doklady O zaplacení pak pořadovými čísly dokladů, ke kterým se platba

vztahuje.

CD Doplňující informace (fotodokumentace projektu, články, publikace, a další):

 Zpracoval:
 (jméno a podpis)
 Schválil (Statutární Zástupce příjemce):
 (jméno a podpis)

 Datum:

Účetní doklady
Učetni doklady jsou průkazné účetní Záznaıny, které musí obsahovat náležitosti dle § ll
Účetní doklady Zákona č. 563/1991 Sb., O účetnictví.
Bevzv ný daňový doklad musí obsahovat
Běžný daňový doklad musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle § 29 Zákona O dani
Z přidané hodnoty č. 235/2004 Sb.

                                                    Stránka 12 Z 12