Textová podoba smlouvy Smlouva č. 20398851: SMLOUVA O DÍLO - geologický a geofyzikální průzkum trasy vodovodu,

Příloha 2022_00464_an.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO
uzavřená podle § 2586 a násl. dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění

                    číslo smlouvy v evidenci objednatele: 10697_S03
                 číslo smlouvy v evidenci zhotovitele: 22020170000-01

                                                    I.
                                          Smluvní strany

1.1 OBJEDNATEL:

Severočeské vodovody a kanalizace, a.s.

Přítkovská 1689, 41550 Teplice

Zapsaný u Krajského soudu v Ústí n.L., oddíl B, vložka 465

Zastoupený:                         ředitelem inženýrsko-projektových činností

Zástupce ve věcech technických:

Bankovní spojení: Komerční banka, a.s., č. ú.: 3507501/0100

IČ: 49099451

DIČ: CZ49099451

1.2 ZHOTOVITEL:

INSET s.r.o.

Lucemburská 1107/7, 130 00 Praha 3

Zapsaný u Městského soudu v Praze, oddíl C, oddíl 234236

Zastoupený:^^^^^^^^^^^^H, jednatelem společnosti

Zástupce ve věcech smluvních:            ředitel Divize geologie a geofyziky

Zástupce ve věcech technických:^^^^^^^rih^^^H^^M

Bankovní spojení: Komerční banka, a.s., č. ú.: 90303071/0100

IČ: 03579727

DIČ: CZ03579727

uzavřeli níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu o dílo.

                                                                   II.
                                                        Předmět smlouvy

2.1 Zhotovitel se zavazuje provést pro objednatele geologický a geofyzikální průzkum trasy
     vodovodu na akci:

     JN 014 022 Koberovy - náhrada vodních zdrojů Koberovy Besedice JZ1,
                              Koberovy Vrat G1, Loučky u Turnova

Rozsah průzkumu je dán cenovou nabídkou zhotovitele, která je nedílnou součástí smlouvy a spočívá
v provedení geologického a geofyzikálního průzkumu navrhované trasy vodovodu v délce 2.450 m.

Průzkum bude obsahovat zejména:

     • Geologické rešerše s podélným geologickým řezem a tabulkou geotechnických parametrů
     • Penetrační sondy z povrchu - dynamické
     • Povrchový georadarový průzkum profilový
     • Seismický průzkum profil - hranice skalního podloží a jeho porušení
     ® Polohové zaměření podrobného bodu
     ® Zpracování závěrečné zprávy, shrnutí výsledků

2.2 Plněno bude podle objednávky na provedení průzkumu č.: Objednávka bude zaslána po
     podpisu SoD.

2.3 Závěrečná zpráva z provedeného průzkumu (vč. výsledků z průzkumu) bude objednateli předána
      v sedmi tištěných originálních vyhotoveních. Současně bude objednateli předány kompletní
      výsledky průzkumu v elektronické podobě na dvou CD/DVD. V předmětu smlouvy bude
      dodržena koncepce a rozsah podle předaných podkladů s přihlédnutím k požadavkům
      provozních pracovníků objednatele. Členění závěrečné zprávy vč. výsledků průzkumu, rozsah a
      celá koncepce musí být zpracovaná v souladu s podklady, které byly předány útvarem projekce
      objednatele.

2.4 Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli za řádné provedení díla cenu sjednanou v článku IV.
      této smlouvy.

                                                 Stránka 1 z 4
                                                                III.
                                                     Čas a místo plnění

3.1 Zhotovitel se zavazuje dokončit a předat objednateli dílo specifikované v článku II. této SoD do
     M-2022.

3.2 Místem plnění, t.j. místem předání řádně dokončeného díla objednateli je sídlo objednatele dle čl.
     1.1 této SoD. Dílo lze předat i prostřednictvím zástupce pro věci technické.

                                                                   IV.
                                                                 Cena

4.1 Cena za provedení díla dle článku II. této smlouvy jeHMB* Kč bez DPH.
4.2 K výše uvedené ceně bude účtováno DPH dle platných předpisů.
4.3 Cenová nabídka zhotovitele je přílohou této smlouvy.
4.4 Cena díla je cena smluvní, nejvýše přípustná.

                                                                   V.
                                            Přechod vlastnického práva k dílu

5.1 Vlastnictví ke zhotovenému projektu přechází ze zhotovitele na objednatele předáním předmětu
      plnění.

                                                                  VI.
                                                               Záruky

6.1 Zhotovitel nese záruku za jakost díla v délce 5-ti let a odpovídá za její správnost, úplnost a
      proveditelnost. Tato záruka počíná dnem písemného předání předmětu smlouvy objednateli.
     Zhotovitel dále ručí za to, že dílo bude provozuschopné a bude mít požadované vlastnosti při
     dodržení navržených parametrů. Záruka za jakost dle tohoto odstavce se nevztahuje na případy,
      kdy v průběhu času došlo k zásadní změně technických norem a/nebo zákonů, kterými se
     zhotovitel řídil v době zpracování předmětu smlouvy, a na případy, kdy nastaly nepředvídatelné
      události, které v době zpracování předmětu smlouvy nemohl zhotovitel předvídat.

6.2 V případě zjištění vady v jakosti díla, je zhotovitel na základě písemné výzvy objednatele, povinen
     vadu bezplatně odstranit. Lhůta pro odstranění vady bude stanovena dohodou smluvních stran.

                                                   VII.
                                       Platební podmínky

7.1 Po dokončení díla specifikovaném v čl. II. této SoD a odevzdání prací vystaví zhotovitel
     objednateli fakturu za zhotovení předmětu smlouvy na částku stanovenou v čl. IV. této SoD.

7.2 Dnem písemného odevzdání a převzetí předmětu smlouvy se objednatel stává vlastníkem
     předmětu smlouvy a to její listinné i elektronické části. Dnem zdanitelného plnění ve smyslu
     Zákona č. 235/2004 Sb. o DPH a dnem vzniku práva toto plnění fakturovat je datum předání díla
     zhotoviteli. Zhotovitel vystaví do 15 dnů od tohoto data daňový doklad na 100% sjednané ceny
     dle bodu IV. této smlouvy. Součástí předávaného předmětu smlouvy bude soupis provedených
     prací, potvrzený zástupcem objednatele.

7.3 Faktura bude vystavena na adresu:

Severočeské vodovody a kanalizace, a.s.

Přítkovská 1689,Teplice PSC 41550

49099451  CZ49099451

Ve faktuře je nutné uvést číslo objednávky a číslo smlouvy v evidenci objednatele včetně názvu

stavby a před odesláním bude faktura odsouhlasena MÚP.

7.4 Splatnost všech faktur je 30 dní ode dne doručení objednateli.

                                       Stránka 2 z 4
                                                                  Vlil.
                                                 Spolupůsobení objednatele

8.1 Objednatel předá podklady pro zhotovení díla (souhlas se vstupem na dotčené pozemky pro
     provedení průzkumu, souhlas s vjezdem vrtné techniky, mapové podklady, aktuální zákres
      průběhu inženýrských sítí).

8.2 Obecně je po zhotoviteli požadováno všechny dokumenty opatřit číslem stavby.

                              IX.
         Ujednání o smluvních pokutách

9.1 V případě prodlení zhotovitele s časem plnění, zavazuje se tento uhradit objednateli smluvní
      pokutu ve výši 0,5% z ceny díla za každý započatý týden prodlení.

9.2 V případě prodlení objednatele s úhradou faktury, je tento povinen zaplatit zhotoviteli úrok z
     prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení.

9.3 Zaplacením jakékoli smluvní pokuty či sankce dle této smlouvy není nikterak dotčeno právo
     smluvních stran na náhradu škody vzniklé v souvislosti s plněním této smlouvy.

9.4 V případě porušení povinností zhotovitele uvedených v této smlouvě se sjednává smluvní pokuta

ve výši  Kč za každé jednotlivé porušení a to i opakovaně vyjma bodu 9.1.

                                                                      X.
                                                           Další ustanovení

10.1. Protikorupční doložka

1. Obě smluvní strany potvrzují, že měly možnost se seznámit s Deklarací protikorupčního jednání
     skupiny Severočeská voda, jejímž členem je společnost Severočeské vodovody a kanalizace, a.s.
     (dále jen SčVK). Deklarace je dostupná na webu SčVK v sekci Compliance

2. Každá ze smluvních stran se zavazuje, že:

     a) neposkytne, nenabídne ani neslíbí úplatek jinému nebo pro jiného v souvislosti s obstaráváním
         věcí obecného zájmu nebo v souvislosti s podnikáním svým nebo jiného,

     b) nebude tolerovat žádné formy korupce, uplácení ani jiného neetického jednání či střetu zájmů
         a že podezření na takové jednání oznámí druhé smluvní straně, pokud druhá smluvní strana
         poskytne pro tento účel komunikační kanály a zaváže se, že nikdo nebude vystaven postihu
         ani znevýhodnění za to, že nahlásí podezření na korupční nebo jiné neetické jednání,

     c) neposkytne, nenabídne ani neslíbí neoprávněné výhody třetím osobám,
     d) úplatek nepřijme, ani si jej nedá slíbit, ať už pro sebe nebo pro jiného v souvislosti s

         obstaráním věcí obecného zájmu nebo v souvislosti s podnikáním svým nebo jiného,
     e) nebude ani u svých obchodních partnerů tolerovat jakoukoliv formu korupce či uplácení,
     f) zdrží se jiného jednání, které by mohlo být vnímáno jako přijetí úplatku, podplácení, nepřímé

         úplatkářství či jiný trestný čin spojený s korupcí dle zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník.
3. Podezření na korupční a neetické jednání či střet zájmů je možné oznamovat SčVK

     prostřednictvím komunikačních kanálů, kterými jsou:

     a) Elektronická adresa:
     b) Korespondenční adresa: Compliance officer, Severočeská vodárenská společnost a.s.,

         Přítkovská 1689, 415 50 Teplice,
     c) další způsoby, které SčVK aktuálně využívá.
4. SčVK se zavazuje, že nikdo nebude vystaven postihu ani znevýhodnění za to, že nahlásí
     podezření na korupční nebo jiné neetické jednání.
5. SčVK má právo v případě, že druhá smluvní strana poruší jakoukoli povinnost uvedenou výše v
     této protikorupční doložce, dočasně přerušit plnění uzavřené smlouvy nebo ji okamžitě ukončit
     odstoupením nebo výpovědí s okamžitou účinností a bez vzniku jakékoli odpovědnosti vůči druhé
     smluvní straně.
6. Pro vyloučení pochybností se uvádí, že SčVK si vyhrazuje právo zpřístupnit veškeré informace
     týkající se porušení této protikorupční doložky (či kteroukoli jejich část) orgánům činným v
     trestním řízení, regulatorním orgánům, jiným vyšetřujícím orgánům či jiným třetím osobám,

                                                 Stránka 3 z 4
     vyhrazuje si právo zahájit občanskoprávní řízení za účelem získání náhrady škod, které jí byly
     způsobeny v důsledku porušení tohoto ustanovení.

10.2. Ochrana osobních údajů

1. SčVK informuje druhou smluvní stranu a její zástupce, že osobní údaje jsou zpracovávány
     v souladu s Informacemi o zpracování osobních údajů dodavatelů a smluvních partnerů, které
    jsou dostupné webu SčVK v sekci GDPR

     V tomto dokumentu jsou také uvedeny informace o účelech a době zpracování, právních titulech
     a o právech, které v souvislosti se zpracováním osobních údajů subjektům údajů náleží.

2. Každá ze smluvních stran informuje své případné zaměstnance a další subjekty údajů
     o zpracování osobních údajů druhou smluvní stranou. SčVK zpracovává osobní údaje v souladu
     s Informacemi o zpracování osobních údajů dodavatelů a smluvních partnerů dle předchozího
     odstavce.

10.3. Registr smluv

Tato smlouva vstoupí v platnost dnem podpisu obou smluvních stran a nabude účinnosti dnem jejího
uveřejnění v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti
některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). K uveřejnění
této smlouvy v registru smluv podle předchozí věty se zavazuje SčVK v rozsahu a ve lhůtách dle
zákona za předpokladu, že tato smlouva, popř. dodatek smlouvy podléhá povinnosti uveřejnění
v registru smluv. Smluvní strany se dohodly, že při zveřejnění znění smlouvy nebudou v souladu s § 3
odst. 1 zákona o registru smluv uveřejňovat informace, které nelze poskytnout při postupu podle
předpisů upravujících svobodný přístup k informacím, zejména osobní údaje a obchodního tajemství,
za níž je považováno cenové ujednání. Tyto údaje budou při zveřejnění smlouvy podléhat
anonymizaci.

                                                                  XI.
                                                      Závěrečná ujednání

11.1 Objednatel je oprávněn použít dílo - předmět této smlouvy výlučně pro účely vyplývající z této
       smlouvy.

11.2 Tuto smlouvu lze změnit nebo zrušit pouze písemným ujednáním podepsaným oprávněnými
       zástupci účastníků (dodatkem k SoD).

11.3 Předmět smlouvy podléhá posouzení objednatelem. Zhotovitel se zavazuje připomínky
       bezplatně odstranit do 14-ti dnů ode dne uplatnění vady nebo nedodělku.

11.4 Tato smlouva nabývá účinnosti podpisem obou účastníků. Vztahy touto smlouvou neupravené
       se řídí příslušnými právními předpisy.

11.5 Tato smlouva je sepsána ve třech vyhotoveních, přičemž všechny mají povahu originálu.
       Objednatel obdrží dva originály a zhotovitel jeden originál.

11.6 Veškerá vůle smluvních stran o obsahu, účelu a fungování této smlouvy o dílo je také v této
       smlouvě o dílo obsažena a smluvní strany prohlašují, že ustanovení této smlouvy o dílo jsou
       určitá a jim bez jakýchkoliv pochyb zřejmá.

Příloha č. 1 — Cenová nabídka zhotovitele  V Praze dne
V Teplicích dne......1 & .rDíf..W?

inženýrsko-projektových činností                         Zhotovitel
              Objednatel

                                          Stránka 4 z 4