Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dodávce webové aplikace Smluvní strany: ICT point s.r.o. Sokolovská 161, Praha B Sídlo: spol. s. r.o. Právní forma: Zastoupená: lng. Michal Cais Identifikační číslo: Daňové idontifikaůní Číslo: 2?454924 CZ27454924 (dále jen „dodavatel") Lesy hl. m. Prahy El Práčská 1885, 106 00 Praha 10, Záběhlice Příspěvková organizace Sídlo: Právní forma: Ing. Vladimírem Krchovem, PhD. 45247650 Zastoupená: CZ45247650 Identifikační číslo: Daňové identifikačni číslo: (dále jen „objednatel") uzavírají dle § 17'46 odst. 2 a zákona č. 89/2012 Sb., občanský Zákoník, v platném znění (dále jen „ObchZ") tuto smlouvu o dodávce webové aplikace 1. Předmět smlouvy 1.1. Dodavatel se zavazuje vytvořit pro objednatele webovou aplikaci pro ukládání a správu dat týkajících se provozu autoparku a drobně mechanizace. 1.2. Aplikace bude vytvořena s použitím technologií PHP a MySQL. 1.3. Objednatel se zavazuje zaplatit dodavateli cenu Za dílo dle čI. 2.1. této smlouvy. 1.4. Provoz systému bude plně zajišt'ován dodavatelem na jeho serverech. Termín zahájení zkušebního provozu systému je nejpozději do 15 pracovnich dnů od podpisu této smlouvy. Termín zahájení plného provozu systému je nejpozději do 30 pracovních dnů od téhož data. Podmínkou zahájení provozu v daném termínu je součinnost objednatele při vývoji a testování. 1.5. Další provoz systěmu bude hrazen na základě měsíčního paušálu dle počtu evidovaných jednotek, tedy v rešimu SaaS. 1.6. Platnost smlouvy je min. 24 měsíců od podpisu smlouvy. 2. Cenové a platební podmínky 2.1 . Smluvní strany se dohodly na této ceně předmětu plnění: ı Vývoj aplikace pro specífickě potřeby odběratele bude fakturován dle skutečně spotřebovaněho času hodinovou sazbou 750 Kčfh. Dodavatel garantuje, še nebude ı překročena hranice 33 hodin, resp. v takovém případě nebudou hodiny přesahující tento limit účtovány. Měsíční provozní náklady se budou odvíjet od počtu evidovaných jednotek. Cena je 5 Kč za evidovány kus techniky měsíčně. ı Následně změny a úpravy aplikace budou účtovány hodinovou sazbou ř'50 Kčlh. 2.2. Platba proběhne bezhotovostně na základě vystaveného běžného dařıového dokladu (faktury), který bude obsahovat náležitosti upravené v § 28 a násl. z. č. 235/2004 Sb.. v platném Znění. Číslo ůčtu. na které bude poskytnuta ůplata. bude v souladu se zveřejněným číslem ůčtu správcem daně pro ůčely DPH dle § 98 písm. d) zákona o DPH. “' Faktura bude obsahovat vyčísleni jednotlivých položek vyůčtované částky dle či. 2.1I tzn. včetně položky za licence. instalaci a nastavení systému a zaškolení uživatelů, pokud jsou uvedené činnosti poskytnuty. 2.3. Fakturu je dodavatel oprávněn vystavit nejdříve po ukončení zkušebního provozu. 2.4. Lhůta splatnosti faktury činí 14 kalendářních dnů ode dne doručení objednateli a bude uváděna na daňovém dokladu. Zadavatel je oprávněn fakturu vrátit před uplynutím její splatnosti. pokud nebude obsahovat zákonem stanovené náležitosti. Dodavatel je povinen vystavit fakturu novou s lhůtou splatnosti v délce 14 kalendářních dnů ode dne doručení objednateli. 2.5. Ceny uvedené v této smlouvě jsou nejvýše přípustné a zahrnují veškeré náklady dodavatele vzniklé v souvislosti s plněním předmětu této smlouvy. Jejich navýšení je možné pouze v případě změny právních předpisů nebo po vzájemné dohodě na základě změny rozsahu zadání. 2.6. Dodavatel si vyhrazuje právo jednostranněho navýšení provozních poplatků a hodinových sazeb vzávislosti na inflaci a to každých 12 měsíců po dobu platnosti této smlouvy. Takovou změnu cen musí oznámit odběrateli minimálně 30 dnů předem. 2.7. Ceny uvedené v této smlouvě nezahrnují Dařı z přidané hodnoty. která bude na fakturách uváděna samostatně ve Výši dle aktuálně platně legislativy. 2.8. Fakturace za provoz systému bude měsíční. Účtován bude vědy uplynulý měsíc. 3. Záruční a pozáruční servis 3.1. U všech dodaných programů ručí dodavatel. že software bude vykonávat funkce popsané v dodané dokumentaci za podmínky. ze budou provozovány na příslušných technických prostředcích a v programovém prostředí. Tato záruka se nevztahuje na vady vzniklé z důvodu nesprávného provozování a užívání po předání díla (např. smazání nebo přepsání libovolné části systému. napadení viry, porucha sítě. porucha počítačů apod). Záruka se nevztahuje na případyI kdy vada vznikla ůpravou software odběratelem. 4. Přístup k informačnímu systému 4.1. Dodavatel se zavazuje dodržovat bezpečnostní politiku objednatele. se kterou byl seznámen. Dodavatel je povinen zachovávat mlčenlivost o důvěrných informacích objednatele, které se dozví v souvislosti se správou systému. 4.2. Jakékoliv Závady a incidenty zjištěné objednatelem jsou dodavateli hlášeny telefonicky na čísle 608T00456 nebo e-maílové adrese: info@x66.cz. Dodavatel je povinen do dvou pracovních dnů zahájit práce na odstranění nahlášené závady či incidentu. 5. Přechodná a závěrečná ujednání 5.1. Tuto smlouvu lze změnit nebo doplřıovat pouze písemnými vzestupně číslovanými dodatky. které budou podepsány oběma smluvními stranami. 5.2. Nastanou-li u některé ze smluvních stran skutečnosti bránící řádněmu plnění této smlouvyI je povinna to ihned bez zbytečného odkladu oznámit druhé straně a vyvolat jednání zástupců oprávněných k podpisu smlouvy. 5.3. Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu oběma stranami. 5.4. Obě smluvní strany se zavazujíı že obchodní a technicke informace. která jim byly svěřeny druhou stranou, nezpřístupní třetím osobám bez písemněho souhlasu druhá strany a nepoužijí tyto informace kjiným účelům, než je k plnění podmínek smlouvy nebo splnění povinnosti stanovená právními předpisy. 5.5. Právní vztahy touto smlouvou výslovně neupraveně se řídí zákonem ě. 89/2012 Sb., oběanský zákoník. ve znění pozdějších předpisů. 5.6. Tato smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisechl z nichž jeden obdrží objednatel a druhý dodavatel. 5.7. Smluvní strany těto smlouvy prohlašuji a stvrzuji svymi podpisy, že tuto smlouvu uzavírají svobodně a vážně, že ji neuzavírají v tísni, ani za jinak nápadně nevyhodných podmínek, že si jí řádně přečetly a jsou srozuměny sjejím obsahem. V Praze dne:...'./í./.č..ÍbiLˇ`/? V Praze dne: 27.4.2017 za dodavatele đa objednatele Ing. Vladimír Krchov, PhD. ředitel organizace