Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2056298: Smlouva o dodávce webové aplikace

Příloha CESD 085-2017 ICT point s.r.o._SW správa autoparku_registr.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dodávce webové aplikace

Smluvní strany:             ICT point s.r.o.
                            Sokolovská 161, Praha B
Sídlo:                      spol. s. r.o.
Právní forma:
Zastoupená:                 lng. Michal Cais
Identifikační číslo:
Daňové idontifikaůní Číslo:  2?454924
                            CZ27454924
(dále jen „dodavatel")
                            Lesy hl. m. Prahy
El                          Práčská 1885, 106 00 Praha 10, Záběhlice
                            Příspěvková organizace
Sídlo:
Právní forma:               Ing. Vladimírem Krchovem, PhD.
                            45247650
Zastoupená:                 CZ45247650

Identifikační číslo:
Daňové identifikačni číslo:

(dále jen „objednatel")

uzavírají dle § 17'46 odst. 2 a zákona č. 89/2012 Sb., občanský Zákoník, v platném znění
(dále jen „ObchZ") tuto smlouvu o dodávce webové aplikace

1. Předmět smlouvy

1.1. Dodavatel se zavazuje vytvořit pro objednatele webovou aplikaci pro ukládání a
          správu dat týkajících se provozu autoparku a drobně mechanizace.

1.2. Aplikace bude vytvořena s použitím technologií PHP a MySQL.
1.3. Objednatel se zavazuje zaplatit dodavateli cenu Za dílo dle čI. 2.1. této smlouvy.

1.4. Provoz systému bude plně zajišt'ován dodavatelem na jeho serverech.

         Termín zahájení zkušebního provozu systému je nejpozději do 15 pracovnich dnů od
         podpisu této smlouvy. Termín zahájení plného provozu systému je nejpozději do 30
         pracovních dnů od téhož data. Podmínkou zahájení provozu v daném termínu je
         součinnost objednatele při vývoji a testování.
1.5. Další provoz systěmu bude hrazen na základě měsíčního paušálu dle počtu
         evidovaných jednotek, tedy v rešimu SaaS.

1.6. Platnost smlouvy je min. 24 měsíců od podpisu smlouvy.

2. Cenové a platební podmínky

2.1 .   Smluvní strany se dohodly na této ceně předmětu plnění:

     ı  Vývoj aplikace pro specífickě potřeby odběratele bude fakturován dle skutečně
        spotřebovaněho času hodinovou sazbou 750 Kčfh. Dodavatel garantuje, še nebude
     ı  překročena hranice 33 hodin, resp. v takovém případě nebudou hodiny přesahující
        tento limit účtovány.
        Měsíční provozní náklady se budou odvíjet od počtu evidovaných jednotek. Cena je 5
        Kč za evidovány kus techniky měsíčně.

ı Následně změny a úpravy aplikace budou účtovány hodinovou sazbou ř'50 Kčlh.
2.2. Platba proběhne bezhotovostně na základě vystaveného běžného dařıového dokladu

(faktury), který bude obsahovat náležitosti upravené v § 28 a násl. z. č. 235/2004 Sb..

v platném Znění. Číslo ůčtu. na které bude poskytnuta ůplata. bude v souladu se

zveřejněným číslem ůčtu správcem daně pro ůčely DPH dle § 98 písm. d) zákona o

DPH.                                     “'

Faktura bude obsahovat vyčísleni jednotlivých položek vyůčtované částky dle či. 2.1I

tzn. včetně položky za licence. instalaci a nastavení systému a zaškolení uživatelů,

pokud jsou uvedené činnosti poskytnuty.

2.3. Fakturu je dodavatel oprávněn vystavit nejdříve po ukončení zkušebního provozu.

2.4. Lhůta splatnosti faktury činí 14 kalendářních dnů ode dne doručení objednateli a bude

uváděna na daňovém dokladu. Zadavatel je oprávněn fakturu vrátit před uplynutím

její splatnosti. pokud nebude obsahovat zákonem stanovené náležitosti. Dodavatel je

povinen vystavit fakturu novou s lhůtou splatnosti v délce 14 kalendářních dnů ode

dne doručení objednateli.

2.5. Ceny uvedené v této smlouvě jsou nejvýše přípustné a zahrnují veškeré náklady

dodavatele vzniklé v souvislosti s plněním předmětu této smlouvy. Jejich navýšení je

možné pouze v případě změny právních předpisů nebo po vzájemné dohodě na

základě změny rozsahu zadání.

2.6. Dodavatel si vyhrazuje právo jednostranněho navýšení provozních poplatků a

hodinových sazeb vzávislosti na inflaci a to každých 12 měsíců po dobu platnosti této

smlouvy. Takovou změnu cen musí oznámit odběrateli minimálně 30 dnů předem.

2.7. Ceny uvedené v této smlouvě nezahrnují Dařı z přidané hodnoty. která bude na

fakturách uváděna samostatně ve Výši dle aktuálně platně legislativy.

2.8. Fakturace za provoz systému bude měsíční. Účtován bude vědy uplynulý měsíc.

3. Záruční a pozáruční servis

3.1. U všech dodaných programů ručí dodavatel. že software bude vykonávat funkce
          popsané v dodané dokumentaci za podmínky. ze budou provozovány na příslušných
          technických prostředcích a v programovém prostředí. Tato záruka se nevztahuje na

         vady vzniklé z důvodu nesprávného provozování a užívání po předání díla (např.
         smazání nebo přepsání libovolné části systému. napadení viry, porucha sítě. porucha

           počítačů apod). Záruka se nevztahuje na případyI kdy vada vznikla ůpravou software
          odběratelem.

4. Přístup k informačnímu systému

4.1. Dodavatel se zavazuje dodržovat bezpečnostní politiku objednatele. se kterou byl

          seznámen. Dodavatel je povinen zachovávat mlčenlivost o důvěrných informacích

         objednatele, které se dozví v souvislosti se správou systému.
4.2. Jakékoliv Závady a incidenty zjištěné objednatelem jsou dodavateli hlášeny

         telefonicky na čísle 608T00456 nebo e-maílové adrese: info@x66.cz. Dodavatel je
          povinen do dvou pracovních dnů zahájit práce na odstranění nahlášené závady či
          incidentu.

5. Přechodná a závěrečná ujednání

5.1. Tuto smlouvu lze změnit nebo doplřıovat pouze písemnými vzestupně číslovanými
         dodatky. které budou podepsány oběma smluvními stranami.

5.2. Nastanou-li u některé ze smluvních stran skutečnosti bránící řádněmu plnění této
         smlouvyI je povinna to ihned bez zbytečného odkladu oznámit druhé straně a vyvolat
          jednání zástupců oprávněných k podpisu smlouvy.
5.3. Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu oběma stranami.

5.4. Obě smluvní strany se zavazujíı že obchodní a technicke informace. která jim byly
         svěřeny druhou stranou, nezpřístupní třetím osobám bez písemněho souhlasu druhá

          strany a nepoužijí tyto informace kjiným účelům, než je k plnění podmínek smlouvy
           nebo splnění povinnosti stanovená právními předpisy.

5.5. Právní vztahy touto smlouvou výslovně neupraveně se řídí zákonem ě. 89/2012 Sb.,
         oběanský zákoník. ve znění pozdějších předpisů.

5.6. Tato smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisechl z nichž jeden obdrží objednatel a

         druhý dodavatel.

5.7. Smluvní strany těto smlouvy prohlašuji a stvrzuji svymi podpisy, že tuto smlouvu

          uzavírají svobodně a vážně, že ji neuzavírají v tísni, ani za jinak nápadně
          nevyhodných podmínek, že si jí řádně přečetly a jsou srozuměny sjejím obsahem.

V Praze dne:...'./í./.č..ÍbiLˇ`/?  V Praze dne: 27.4.2017

za dodavatele                      đa objednatele
                                    Ing. Vladimír Krchov, PhD.
                                    ředitel organizace