Textová podoba smlouvy Smlouva č. 20728187: Smlouva o poskytování služeb odborného poradenství

Příloha SŠ Ostrava-Smlouva o poskytování služeb odborného poradenství (1).pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o poskytování služeb odborného
                             poradenství

                                                            číslo:20074

Josef Pangrác

IČ: 71766421 ,
se sídlem: Akátová 468, 251 68 Sulice-Želivec
dále jen „poskytovatel“ na straně jedné

                                                                    a

Střední průmyslová škola chemická akademika Heyrovského, Ostrava, příspěvková
organizace

IČ: 00602124
se sídlem: Středoškolská 2854, 70030 Ostrava
zastoupena: Ing. Radimem Vajdou
dále jen „příjemce“ na straně druhé

                                                     I Předmět smlouvy
I.1 Předmětem této smlouvy je závazek poskytovatele poskytnout příjemci služby odborného

     poradenství a konzultací v oblastech administrace projektů a veřejných zakázek a závazek příjemce
     zaplatit poskytovateli dohodnutou úplatu.
I.2 Podrobná specifikace předmětu smlouvy je uvedena v Příloze č. 1 této smlouvy.

                                        II Práva a povinnosti smluvních stran
II.1 Příjemce je povinen vytvořit řádné podmínky pro činnost poskytovatele a poskytovat mu během

     plnění předmětu smlouvy nezbytnou další součinnost, zejména včas předat poskytovateli všechny
     informace, podklady a dokumenty nezbytně nutné k provedení předmětu plnění této smlouvy. Výčet
     předpisů, ze kterých má poskytovatel při poskytování plnění vycházet, je uveden v Příloze č. 1 této
     smlouvy. Příjemce je povinen poskytovateli poskytovat veškeré pokyny a doklady týkající se
     předmětu této smlouvy v dostatečném předstihu tak, aby mohl poskytovatel řádně plnit své
     povinnosti z této smlouvy. Za komplexnost, úplnost, obsahovou a věcnou správnost pokynů a
     dokladů, předložených ke zpracování, zodpovídá příjemce.
II.2 Smluvní strany jsou povinny zachovávat mlčenlivost o všech záležitostech, o nichž se dozvěděly v
     souvislosti s plněním smlouvy, i o všech údajích, které jsou obsaženy v projektových, technických,
     realizačních a jiných podkladech nebo o jiných skutečnostech, se kterými přišly při plnění ze
     smlouvy do styku. Tyto údaje jsou považovány za důvěrné a tvoří obchodní tajemství poskytovatele
     či příjemce ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Povinnost
     mlčenlivosti o důvěrných informacích trvá i po skončení účinnosti této smlouvy. Zpracování
     osobních údajů se řídí zákonem č. 101/2001 Sb., o ochraně osobních údajů a nařízením
     Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 a dalšími právními předpisy.

                                             III Odměna a platební podmínky
III.1 Úplata za činnost poskytovatele je vyčíslena v Příloze č. 1 této smlouvy. Úplata je stanovena včetně

     DPH.
III.2 Úplata je splatná na základě daňového dokladu – faktury vystavené poskytovatelem do 14 dnů od

     připsání dotace na účet příjemce. Splatnost faktury je 14 dnů od data vystavení.
III.3 V případě prodlení příjemce s úhradou úplaty za činnost poskytovatele dle této smlouvy se
     sjednávají úroky z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.

                                 IV Záruka za vady a odpovědnost poskytovatele
IV.1Poskytovatel je odpovědný za vady a odpovídá za bezchybné provedení plnění předmětu této

     smlouvy.

                                                    V Ukončení smlouvy
V.1 Poskytovatel má právo odstoupit od smlouvy v případě prodlení příjemce s úhradou faktury delším

     než 21 dní.
V.2 Příjemce má právo odstoupit od smlouvy, pokud poskytovatel ani po opakované písemné výzvě

     příjemce poskytující přiměřenou lhůtu na odstranění závad neplní řádně své povinnosti dle této
     smlouvy.
V.3 Odstoupení je účinné dnem následujícím po dni doručení oznámení o odstoupení druhé smluvní
     straně. Odstoupením se smlouva ruší s účinky ex nunc.

                                                  VI Závěrečná ustanovení
VI.1Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem připojení podpisu obou smluvních stran.
VI.2Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou. Její platnost končí splněním předmětu smlouvy.
VI.3Veškeré změny, doplňky této smlouvy je možno provádět pouze písemnými dodatky podepsanými

     oprávněnými zástupci smluvních stran.
VI.4Ostatní vztahy neupravené touto smlouvou se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku

     a souvisejících předpisů.
VI.5Účastníci prohlašují, že si smlouvu přečetli, s jejím obsahem souhlasí, tato je důkazem jejich pravé

     a svobodné vůle a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy.
VI.6Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá strana obdrží jeden.

V Ostravě dne 9.6.2022     V Ostravě dne 9.6.2022

___________________        ______________________
                           příjemce
poskytovatel
                           (podpis oprávněného zástupce a otisk razítka)
Josef Pangrác           .
       Příloha č. 1 Smlouvy o poskytování služeb
                     odborného poradenství

                                    VII Podrobná specifikace předmětu smlouvy

VII.1 Poskytovatel provede pro příjemce následující činnosti v rámci výzvy č. 03 Operačního
     programu JAK v uvedeném rozsahu:

          ➢ Zpracování finančního rámce, výběr šablon dle potřeb školy (osobní návštěva)
          ➢ Vyplnění projektové žádosti v IS KP21+(vzdáleně)
          ➢ Odeslání projektové žádosti na MŠMT (vzdáleně)
          ➢ Konzultace k Rozhodnutí o poskytnutí dotace (telefonicky nebo emailem)
          ➢ Pomoc s výběrem a následnou realizací projektu (1x osobní návštěva)
          ➢ Vyhotovení monitorovacích zpráv na klíč (vzdáleně)
          ➢ Průběžné konzultace v rámci projektu až do schválení závěrečné MZ (telefonicky nebo

                emailem)

VII.2 Poskytovatel bude při plnění předmětu smlouvy postupovat dle předpisů:
          ➢ Příručka pro žadatele a příjemce výzvy č. 03 Operačního programu JAK
           (dále jen „Pravidla“).

                                             VIII Odměna a platební podmínky
VIII.1 Úplata za činnost mandatáře byla stanovena dohodou smluvních stran na 5% z obdržené

        dotace. Úplata je stanovena včetně DPH.
VIII.2 V případě, že příjemce nezíská dotaci, nemá poskytovatel právo na žádnou odměnu.

V Ostravě dne 9.6.2022     V Ostravě dne 9.6.2022

___________________        ______________________
                           příjemce
poskytovatel
                           (podpis oprávněného zástupce a otisk razítka)
Josef Pangrác           .