Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o poskytování služeb odborného poradenství číslo:20074 Josef Pangrác IČ: 71766421 , se sídlem: Akátová 468, 251 68 Sulice-Želivec dále jen „poskytovatel“ na straně jedné a Střední průmyslová škola chemická akademika Heyrovského, Ostrava, příspěvková organizace IČ: 00602124 se sídlem: Středoškolská 2854, 70030 Ostrava zastoupena: Ing. Radimem Vajdou dále jen „příjemce“ na straně druhé I Předmět smlouvy I.1 Předmětem této smlouvy je závazek poskytovatele poskytnout příjemci služby odborného poradenství a konzultací v oblastech administrace projektů a veřejných zakázek a závazek příjemce zaplatit poskytovateli dohodnutou úplatu. I.2 Podrobná specifikace předmětu smlouvy je uvedena v Příloze č. 1 této smlouvy. II Práva a povinnosti smluvních stran II.1 Příjemce je povinen vytvořit řádné podmínky pro činnost poskytovatele a poskytovat mu během plnění předmětu smlouvy nezbytnou další součinnost, zejména včas předat poskytovateli všechny informace, podklady a dokumenty nezbytně nutné k provedení předmětu plnění této smlouvy. Výčet předpisů, ze kterých má poskytovatel při poskytování plnění vycházet, je uveden v Příloze č. 1 této smlouvy. Příjemce je povinen poskytovateli poskytovat veškeré pokyny a doklady týkající se předmětu této smlouvy v dostatečném předstihu tak, aby mohl poskytovatel řádně plnit své povinnosti z této smlouvy. Za komplexnost, úplnost, obsahovou a věcnou správnost pokynů a dokladů, předložených ke zpracování, zodpovídá příjemce. II.2 Smluvní strany jsou povinny zachovávat mlčenlivost o všech záležitostech, o nichž se dozvěděly v souvislosti s plněním smlouvy, i o všech údajích, které jsou obsaženy v projektových, technických, realizačních a jiných podkladech nebo o jiných skutečnostech, se kterými přišly při plnění ze smlouvy do styku. Tyto údaje jsou považovány za důvěrné a tvoří obchodní tajemství poskytovatele či příjemce ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Povinnost mlčenlivosti o důvěrných informacích trvá i po skončení účinnosti této smlouvy. Zpracování osobních údajů se řídí zákonem č. 101/2001 Sb., o ochraně osobních údajů a nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 a dalšími právními předpisy. III Odměna a platební podmínky III.1 Úplata za činnost poskytovatele je vyčíslena v Příloze č. 1 této smlouvy. Úplata je stanovena včetně DPH. III.2 Úplata je splatná na základě daňového dokladu – faktury vystavené poskytovatelem do 14 dnů od připsání dotace na účet příjemce. Splatnost faktury je 14 dnů od data vystavení. III.3 V případě prodlení příjemce s úhradou úplaty za činnost poskytovatele dle této smlouvy se sjednávají úroky z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení. IV Záruka za vady a odpovědnost poskytovatele IV.1Poskytovatel je odpovědný za vady a odpovídá za bezchybné provedení plnění předmětu této smlouvy. V Ukončení smlouvy V.1 Poskytovatel má právo odstoupit od smlouvy v případě prodlení příjemce s úhradou faktury delším než 21 dní. V.2 Příjemce má právo odstoupit od smlouvy, pokud poskytovatel ani po opakované písemné výzvě příjemce poskytující přiměřenou lhůtu na odstranění závad neplní řádně své povinnosti dle této smlouvy. V.3 Odstoupení je účinné dnem následujícím po dni doručení oznámení o odstoupení druhé smluvní straně. Odstoupením se smlouva ruší s účinky ex nunc. VI Závěrečná ustanovení VI.1Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem připojení podpisu obou smluvních stran. VI.2Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou. Její platnost končí splněním předmětu smlouvy. VI.3Veškeré změny, doplňky této smlouvy je možno provádět pouze písemnými dodatky podepsanými oprávněnými zástupci smluvních stran. VI.4Ostatní vztahy neupravené touto smlouvou se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a souvisejících předpisů. VI.5Účastníci prohlašují, že si smlouvu přečetli, s jejím obsahem souhlasí, tato je důkazem jejich pravé a svobodné vůle a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. VI.6Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá strana obdrží jeden. V Ostravě dne 9.6.2022 V Ostravě dne 9.6.2022 ___________________ ______________________ příjemce poskytovatel (podpis oprávněného zástupce a otisk razítka) Josef Pangrác . Příloha č. 1 Smlouvy o poskytování služeb odborného poradenství VII Podrobná specifikace předmětu smlouvy VII.1 Poskytovatel provede pro příjemce následující činnosti v rámci výzvy č. 03 Operačního programu JAK v uvedeném rozsahu: ➢ Zpracování finančního rámce, výběr šablon dle potřeb školy (osobní návštěva) ➢ Vyplnění projektové žádosti v IS KP21+(vzdáleně) ➢ Odeslání projektové žádosti na MŠMT (vzdáleně) ➢ Konzultace k Rozhodnutí o poskytnutí dotace (telefonicky nebo emailem) ➢ Pomoc s výběrem a následnou realizací projektu (1x osobní návštěva) ➢ Vyhotovení monitorovacích zpráv na klíč (vzdáleně) ➢ Průběžné konzultace v rámci projektu až do schválení závěrečné MZ (telefonicky nebo emailem) VII.2 Poskytovatel bude při plnění předmětu smlouvy postupovat dle předpisů: ➢ Příručka pro žadatele a příjemce výzvy č. 03 Operačního programu JAK (dále jen „Pravidla“). VIII Odměna a platební podmínky VIII.1 Úplata za činnost mandatáře byla stanovena dohodou smluvních stran na 5% z obdržené dotace. Úplata je stanovena včetně DPH. VIII.2 V případě, že příjemce nezíská dotaci, nemá poskytovatel právo na žádnou odměnu. V Ostravě dne 9.6.2022 V Ostravě dne 9.6.2022 ___________________ ______________________ příjemce poskytovatel (podpis oprávněného zástupce a otisk razítka) Josef Pangrác .