Textová podoba smlouvy Smlouva č. 20886483: Objednávka č.4501168719

Příloha 4501168719_RS_20220512_085038.PDF

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednávka vydaná č. 4501168719

Odběratel                                                                      Dodavatel:
ČD - Informační Systémy, a.s.
Pernerova 2819/2a                                                              ODP-software, spol. s r.o.
130 00 Praha 3
IČ: 24829871 DIČ: CZ24829871                                                   Pernerova 2819/2a, Žižkov

                                                                               130 00 Praha 3

                                                                               IČ: 61683809    DIČ: CZ61683809

Bankovní spojení: KB, a.s.

Číslo účtu:       ---/---                                                      Dodací adresa:
IBAN:             ---                                                          Centrální sklad ČD - IS
                                                                               ČD - Informační Systémy, a.s.
Adresa pro zaslání daňového dokladu (faktury):                                 Sokolovská 131/86, Zirkon Office Center
ČD - Informační Systémy, a.s.                                                  186 00 Praha 8
Sokolovská 131/86, Zirkon Office Center
186 00 Praha 8                                                                 Odpovědný pracovník: ---
                                                                                                          Tel: ---

ČP           Kód                               Název                                         Množství      Cena za MJ   Cena celkem

00010 1356524

ICT služby
Datum dodání: 12.5.2022
Datum vystavení: 12.5.2022
Cena je předmětem obchodního tajemství
Způsob dodání:
Forma úhrady:

    Předal:.....................................................                               Převzal:........................................................

Platební podmínky a další ujednání:

Lhůta splatnosti činí minimálně 60 dnů od data doručení daňového dokladu, není-li dohodnuto jinak.
Na faktuře uveďte celé číslo naší objednávky nebo smlouvy a jméno objednávajícího.
Na každé faktuře lze uvést odkaz pouze na jednu objednávku.
Na faktuře uveďte své IČO, DIČ a zda jste plátci DPH. Uvedené ceny jsou bez DPH.
Pokud tyto požadované údaje neuvedete, bude Vám faktura vrácena k doplnění.
Žádáme rovněž o zaslání potvrzené objednávky zpět spolu s daňovým dokladem! Bez potvrzené objednávky včetně bankovního spojení nelze daňový doklad
akceptovat jako úplný a nemůže být proplacen.
ČD-Informační Systémy, a.s. podléhá povinnosti dle zák. č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv, uveřejňovat vybrané objednávky v registru smluv. Smluvní strany
berou na vědomí, že objednávka jejíž uveřejnění zajistí ČD-Informační Systémy, a.s. nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. Smluvní strany tímto ve
vzájemné shodě konstatují, že ustanovení uvedená v objednávce v následujícím rozsahu: odpovědný pracovník a související kontaktní údaje, vystavitel a související
kontaktní údaje, veškerá bankovní spojení, detailní specifikace předmětu objednávky, objednávané množství, jednotkové ceny, způsob jejich výpočtu a celkové ceny a
způsobu výpočtu celkové ceny, včetně veškerých příloh jsou předmětem obchodního tajemství ve smyslu § 504 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, popř. podléhají
ochraně osobních údajů v souladu se zák. č. 101/2000 Sb., zákon ochraně osobních údajů.
Pokud bude Dodavatel označen správcem daně za nespolehlivého plátce ve smyslu § 106a zák.č. 235/2004 Sb., zákona o dani z přidané hodnoty (dále jen "zákon o
DPH"), zavazuje se zároveň neprodleně písemně informovat Objednatele spolu s uvedením data, kdy tato skutečnost nastala. Pokud Objednateli vznikne podle §109
zákona o DPH ručení za nezaplacenou DPH z přijatého zdanitelného plnění od Dodavatele, má Objednatel právo bez souhlasu Dodavatele uplatnit postup zvláštního
způsobu zajištění daně podle §109a zákona o DPH. Při uplatnění zvláštního způsobu zajištění daně uhradí Objednatel částku DPH podle daňového dokladu vystaveného
Dodavatelem na účet správce daně Dodavatele a Dodavatele o tomto kroku vhodným způsobem vyrozumí. Zaplacením částky DPH na účet správce daně Dodavatele a
jeho vyrozuměním o tomto kroku se závazek Objednatele uhradit částku odpovídající výši takto zaplacené DPH vyplývající z této smlouvy považuje za splněný.
Faktury v el. podobě zasílejte na email dodavatel@cdis.cz.

Vystavitel: ---             Tel/Fax: --- /---                     e-mail: ---

Str. 1 / 1