Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2093770: Smlouva na provedení analýzy absorpční kapacity připravovaných výzev v

Příloha ZZZanalýza absorpcni kapacity vyzev.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        EVROPSKÁ UNIE                               i I E R S T v O S K O lóTvI
                                                         Evropské strukturální a investiční fondy                  t T IílO vvC H O V
                                                         Operační program Výzkum, vývoj a vzděíávání

Č.].: M S M T - 10856/2017-4

                         Smlouva o dílo

„Analýza absorpční kapacity a zam ěření výzev v P C I a P 0 2 OP VVV"

 uzavřená podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
                             předpisů (dále Jen „Sm louva" a „Občanský zákoník")

                         Smluvní strany

Objednatel:              Česká republika - M inisterstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Se sídlem;               Karmelitská 529/5,118 12 Praha 1
Jednající:               Bc. Jan Frisch, ředitel Odboru technické pomoci OP VVV
IČO:                     00022985
Bankovní spojení:        ČNB, Praha
Číslo účtu:
Datová schránka:         v id a a w t

(dále jen „Objednatel'

Zhotovitel:              HOPE GROUP s.r.o.
Se sídlem:               Palackého tř. 10, 612 00 Brno
Zastoupen:               Ing. Petrem Volkem, Ph.D., jednatelem společnosti
IČO:                     25342282
DIČ:                     CZ25342282
Bankovní spojení:        Sberbank
Číslo účtu:
Datová schránka:         gg4amx8

(dále jen „Zhotovitel")

Smluvní strany uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku tu to smlouvu o dílo.
                                           1. úvodní ustanovení

1.1. Touto Smlouvou se Zhotovitel zavazuje, že provede pro Objednatele službu, která
        je blíže specifikována včl. 2. Smlouvy, a to vše za podmínek stanovených touto
        Smlouvou.

                                              2. Předmět Smlouvy

2.1. Předmětem plnění té to Smlouvy je provedení analýzy absorpční kapacity
        připravovaných výzev Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (dále jen
        „OP VVV"), které Řídicí orgán OP VVV plánuje vyhlásit v roce 2017/2018 v rámci:

        • specifického cíle 3 prioritní osy (dále také „PO") 1;
        • specifických cílů 1, 2, 4 a 5 Investiční p rio rity 1 PO 2;
        • specifického cíle 1 investiční priority 2 PO 2.

Více Informací k prioritním osám a specifickým cílům OP VVV lze najít
na http://w w w .m 5m t.cz/upioads/O P VVV/Text OP VVV.pdf.

Analýza bude provedena se zohledněním výzev vyhlášených v těchto specifických
cílech v roce 2016 a v rámci nich podpořených/schválených projektů (z pohledu
ne/úspěšných žadatelů) - konkrétně se jedná o výzvy:

• č. 02_16_015 ESF výzva pro vysoké školy;                     budování
• č. 02_16_016 ERDF výzva pro vysoké školy;
• č. 02_16_17 Výzkumné infrastruktury pro vzdělávací účely -

       či modernizace;
• č. 02_16_18 Rozvoj výzkumně zaměřených studijních programů.

Více inform ací k těm to výzvám lze najít na http://w w w .m sm t.cz/strukturalni-fondv-
1/vvzvv-op-vvv.

2.2. Na základě vypracované analýzy absorpční kapacity bude Objednatel disponovat
        validními informacemi pro průběžnou přípravu plánovaných výzev, přípravu jejich
        věcných záměrů a případnou úpravu plánovaných alokací těchto výzev, popř.
        se mohou stát podkladem pro případné přesuny prostředků mezi prioritním i osami
        OP VVV, což je nezbytné pro efektivní čerpání prostředků z evropských investičních
        a strukturálních fondů.

2.3. Zhotovitel v rámci zpracování analýzy absorpční kapacity provede sběr dat u všech níže
        uvedených oprávněných žadatelů (typů příjemců pro daný specifický cíl dle
        programového dokumentu OP VVV), tj. vysoké školy podle zákona č. 111/1998 Sb.,
        o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů:

• veřejné vysoké školy;
• státní vysoké školy (organizační složky státu);
• soukromoprávní subjekty, jejichž hlavním účelem není vytváření zisku, vykonávající

       veřejně prospěšnou činnost - soukromé vysoké školy (o. p. s);
• ostatní subjekty - soukromé vysoké školy.
        Aktuální přehled vysokých škol v České republice lze najít
        na http://www.m sm t.cz/vzdelavani/vvsoke-skolstvi/prehled-vvsokvch-skol-v-cr-3.

2.4. Sběr dat pro analýzu absorpční kapacity provede Zhotovitel pomocí terénního
        výzkumu, diskusních skupin, dotazníkového šetření, řízených rozhovorů a jiných
        vhodných metod u všech oprávněných žadatelů. Konkrétní nastavení mixu zvolených
        m etod bude na Zhotoviteli, avšak jeho finální podoba podléhá schválení Objednatele,
        přičemž bude kladen důraz zejména na získání dostatečných, kvalitních a spolehlivých
        výsledků. Syntézu s jiným i zdroji - než budou informace od respondentů a zaměření
        (text) operačního programu - Objednatel nepožaduje. Získané podklady ze sběru dat
        budou Objednateli předány v elektronické podobě jako příloha k finálně odsouhlasené
        verzi analýzy.

2.5. Objednatel předpokládá úzkou spolupráci se Zhotovitelem , zejména při přípravě
        dotazníků, tém at fokusních skupin, výběr osob pro rozhovory a další.

2.6. Osloveni musejí být všichni oprávnění žadatelé v České republice. Response rate musí
        být takový, aby byly informace dostatečně vypovídající, tzn., nejde o pouhé procento
        z celku, je důležité sledovat také jednotlivé parametry jako například:

        • veřejné vysoké školy vs. soukromé vysoké školy;
        • vysoké školy s mnoha fakultam i vs. vysoké školy menšího rozsahu;
        • regionální pokrytí;
        • případně další parametry po dohodě smluvních stran.

2.7. Osobou zodpovědnou za jednotlivé vysoké školy je vždy je jí statutární orgán.
        Ke konkrétním tém atům lze diskutovat s dalšími pověřenými pracovníky. Zhotovitel
        nejprve bude oslovovat vedení jednotlivých vysokých škol s žádostí o nominaci
        odpovědné osoby/odpovědných osob, případně kontaktní osoby pro danou
        problem atiku. Počet osob i jejich pozice v organizaci budou individuální dle
        jednotlivých vysokých škol.

2.8. Zhotovitel bude muset prokázat maximální úsilí o získání největšího objem u reakce
        a získání relevantních informací a zejména dodat výsledek tak, aby byldostatečně
        vypovídající. Komunikaci se všemi oprávněnými žadateli doloží Zhotovitel předložením
        výkazů uskutečněných prací. Výkaz bude obsahovat zejména seznam kontaktovaných
        subjektů.

2.9. Zhotovitel na základě podkladů získaných při šetření na místě u všech oprávněných
        žadatelů vyhotoví analýzu absorpční kapacity, jež bude m im o jiné obsahovat:

        • nejčastější a nejméně časté typy oprávněných potenciálních žadatelů;
        • nejžádanější a nejméně žádané oblasti podpory v relevantních specifických cílech

                PO 1 a PO 2;
        • vyhodnocení koncepce výzev z pohledu žadatelů včetně toho, jak odpovídají

                vyhlášené výzvy potřebám budoucích příjemců;
        • analýzu bariér pro podávání žádostí o podporu v relevantních specifických cílech

                PO 2 z hlediska těchto faktorů:
                        pokrytí aktivit již realizovanými projekty OP VVV;
                  - pokrytí aktivit z jiných zdrojů financování (programy, grantové soutěže aj.);
                       podmínky veřejné podpory;
                       výše spolufinancování;
                       změny metodického a legislativního prostředí;
                       délka realizace projektů;
                       paušální/nepřímé výdaje;
                       délka přípravné fáze a možnosti jejího financování;

                  - výše a druh možných investic;
        • v případě zjištění bariér pro podávání žádostí o podporu navržená opatření pro

                prevenci to h o to problému v dalších plánovaných výzvách.

2.10. Analýza absorpční kapacity připravovaných výzev bude provedena jak z hlediska
        finančního, tak časového a věcného, a to včetně řádného zdůvodnění všech
        jednotlivých zjištění.

2.11. Zhotovitel uspořádá pro Objednatele prezentaci finálního výstupu form ou osobního
        setkání, kde budou vybraným zaměstnancům Objednatele představeny hlavní závěry
        z analýzy včetně doručení a zdůvodnění všech dílčích zjištění. Prezentace pro zástupce
        Řídicího orgánu OP W V proběhne v místě jejich pracoviště na adrese: Harfa Office
        Park, Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9. Tato prezentace výstupu je součástí
        plnění ze smlouvy.

2.12. Rozsah finální podoby analýzy musí odpovídat obsahu předmětu Smlouvy. Analýza
        musí být zpracována ve standardní grafické úpravě a odpovídat spisovné jazykové
        normě.

        Standardní grafickou úpravu Objednatel požaduje dle pravidel pro publicitu
        dostupných na h ttp ://w w w .m sm t.cz/strukturalni-fo ndv-l/pra vidla-pro -p ublicitu.

        Spisovnou jazykovou norm u Objednatel požaduje dle Akademické příručky českého
        jazyka dostupné na http://prirucka.uic.cas.cz/.

2.13. Finální podoba analýzy bude zpracována v elektronické podobě. M inim álně 3 ks finální
        analýzy budou v listinné verzi, v kroužkové vazbě bez možnosti manipulace
        se stránkami.

                                           3. Termín a místo plnění

3.1. Zahájení plnění dle této Smlouvy nastává bezprostředně po podpisu té to Smlouvy
        oběma smluvními stranami.

3.2. Indikativní harmonogram realizace sběru dat u všech oprávněných žadatelů:
        květen/červen 2017.

        Indikativní harmonogram vyhodnocení dat a zpracování návrhu analýzy: červen 2017.

3.3. Termín odevzdání návrhu finální podoby analýzy je stanoven na 30. 6. 2017.

3.4. Termín odevzdání konečné verze výstupu je stanoven na 31. 7. 2017.

3.5. Jednotlivé term íny budou při realizaci služby Objednatelem upřesněny. S ohledem
        na aktuální potřeby Objednatele mohou být term íny změněny. Objednatel inform uje
        Zhotovitele o upřesněném požadovaném termínu předložení návrhu výstupu alespoň
        15 pracovních dní před tím to term ínem . Možnost změny se netýká term ínu
        stanoveného dle odstavce 3.4. té to Smlouvy.

3.6. Zhotovitel předkládá Objednateli finální návrh výstupu v požadovaném term ínu
        prostřednictvím emailové komunikace. Proces připomínkování výstupů probíhá
        prostřednictvím emailové komunikace. Připomínkování probíhá výhradně form ou
        připomínkových listů, jejich form a bude stanovena dohodou smluvních stran před
        zahájením procesu připomínkování. Konečná verze výstupu je předkládána rovněž
        prostřednictvím emailové komunikace.

3.7. Do 10 pracovních dní od doručení připomínek Objednatele k návrhu analýzy zpracuje
        Zhotovitel připomínky a upravenou verzi analýzy předloží Objednateli. Toto ustanovení
        je účinné až do konečného odsouhlasení ze strany Objednatele. Připomínky lze uplatnit
        pouze takovým způsobem, aby byl dodržen termín odevzdání konečné verze výstupu
        stanovený dle čl. 3.4.

3.8. Konečná verze výstupu, tj. verze, ke které nejsou ze strany Objednatele uplatněné další
        připomínky nebo výhrady, bude schválena Objednatelem a převzata zápisem
        (akceptačním protokolem) podepsaným zástupci Objednatele i Zhotovitele.

3.9. Finální podoba analýzy v listinné i elektronické verzi bude předána osobě pověřené
        za akceptaci uvedené v bodě 11.1 na adresu: Harfa Office Park, Českomoravská
        2420/15,190 00 Praha 9.

                       4. Plnění Snniouvy prostřednictvím poddodavatele

4.1. Objednatel připouští poddodávky s výjimkou těchto částí plnění:
        • vyhodnocení bariér pro podávání žádostí o podporu v relevantních specifických
                 cílech včetně navržení opatření k jejich odstranění.
        • finální zpracování analýzy absorpční kapacity připravovaných výzev, a to včetně
                 řádného zdůvodnění všech jednotlivých zjištění.

                                       5. Cena a platební podmínky

5.1. Cena za kom pletní dílo v rozsahu dle čl. 2 té to Smlouvy činí 194 500 Kč (slovy:
        stodevadesátčtyřitisícpětset korun českých) bez DPH. DPH ve výši 21 % činí 40 845 Kč
        (slovy: čtyřicettisícosm setčtyřicetpět korun českých). Celková cena včetně 21 % DPH
        činí 235 345 Kč (slovy: dvěstětřicetpěttisíctristačtyřicetpět korun českých).

5.2. Zhotovitel vystaví daňový doklad (dále jen „faktura") za zrealizovaný výstup po vzniku
        nároku na její zaplacení, a to na základě akceptačního protokolu, stvrzeného podpisem
        příslušné osoby odpovědné za dané plnění uvedené včl. 11 té to Smlouvy. Kopie
        akceptačního protokolu podepsaná oběma smluvními stranami bude tv o řit přílohu
        faktury.

5.3. Cena zahrnuje veškeré a konečné náklady spojené se zhotovením díla. Za neměnný
        základ se považuje cena bez DPH. Sazba DPH je ve Smlouvě uvedena v zákonné výši
        ke dni podpisu Smlouvy. V případě změny sazby DPH v průběhu účinnosti Smlouvy
        bude cena adekvátně změněna, sazba DPH bude účtována vždy v zákonné výší.
        Objednatel nebude poskytovat žádné zálohové platby.

        Faktura musí obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu stanovené
        v § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů
        a § 435 Občanského zákoníku. Pokud faktura neobsahuje všechny zákonem
        a Smlouvou stanovené náležitosti, je Objednatel oprávněn ji do data splatnosti vrátit
        stím , že Zhotovitel je poté povinen doručit novou fakturu s novým term ínem
        splatnosti do 30 dnů ode dne doručení. V takovém případě není Objednatel v prodlení
        s úhradou.

5.6. Faktura bude označena názvem příslušného operačního programu, ze kterého bude
        hrazena, tj. OP VVV. Objednatel si vyhrazuje právo závazné pokyny k fakturaci dále
        upřesnit.

5.7. Objednatel se zavazuje uhradit faktury dle term ínu splatnosti. Splatnost faktur
        Zhotovitele je 30 kalendářních dnů ode dne jejich doručení Objednateli. Faktura
        se považuje za uhrazenou dnem, kdy je částka prokazatelně odeslána z účtu
        Objednatele na účet Zhotovitele. Úhrada ceny bude provedena bezhotovostním
        převodem fakturované částky na účet Zhotovitele, uvedený v úvodu Smlouvy. Platba
        bude probíhat výhradně v Kč.

5.8. Při prodlení s platbou je Objednatel povinen zaplatit Zhotoviteli nejvýše zákonný úrok
        z prodlení, jiné sankce vůči Objednateli jsou nepřípustné.

                      6. Finanční kontrola, uchování dokladů a podkladů

6.1. Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
        ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění
        pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly
        prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů.

6.2. Zhotovitel poskytne Objednateli či oprávněným orgánům maximální možnou
        součinnost při provádění kontroly projektu „TP OP VVV Externí služby", z něhož
        je plnění Smlouvy hrazeno, předloží na vyžádání doklady vztahující se k předmětu
        Smlouvy a doloží další významné skutečnosti , požadované Objednatelem
        či oprávněným orgánem.

6.3. Zhotovitel je povinen veškerou dokumentaci vztahující se k předm ětu Smlouvy
        archivovat po dobu 15 let ode dne splnění předmětu Smlouvy, m inim álně však
        do konce roku 2032.

                                              7. Licenční ujednání

7.1. V případě, že při plnění předm ětu Smlouvy vzniknou výstupy Zhotovitele, které
        by naplňovaly znaky autorského díla ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., o právu
        autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů,
        ve znění pozdějších předpisů, Zhotovitel prohlašuje, že poskytne Objednateli oprávnění
        k užití díla bez omezení způsobu užití, v rozsahu neomezeném, co se týká času,
        množství užití díla, územního rozsahu.
7.2. V případě, že by byl autorem díla poddodavatel, je Zhotovitel povinen zajistit
        poskytnutí licence k užití díla ze strany poddodavatele, jakož i oprávnění k postoupení
        licence Objednateli.

7.3. Zhotovitel je povinen bez zbytečného odkladu inform ovat Objednatele o vzniku
        takových práv k duševnímu vlastnictví. Současně se vznikem takových práv vzniká
        Objednateli právo k bezúplatnému užití tohoto předm ětu díla (výhradní bezúplatná
        licence).

7.4. Zhotovitel prohlašuje, že cena za poskytnutí licence k výkonu práva užít dílo
        je zahrnuta v ceně díla či služeb dle té to Smlouvy.

                                         8. Povinností Objednatele

8.1. Objednatel se zavazuje za řádné plnění té to Smlouvy zaplatit Zhotoviteli cenu
        sjednanou dle čl. 5 Smlouvy.

8.2. Objednatel se zavazuje poskytnout Zhotoviteli včas a řádné všechny relevantní
        dostupné podklady k jednotlivým připravovaným výzvám v PO 1 a PO 2.

8.3. Objednatel se zavazuje poskytnout Zhotoviteli pro věcná jednání s Objednatelem
        odborně zdatné pracovníky, materiály, podklady a dokumenty potřebné pro
        zpracování analýzy.

8.4. Objednatel se zavazuje zajistit průběžnou dostupnost kontaktního pracovníka dle bodu
        11.1 Smlouvy pro potřeby konzultací s pověřenými pracovníky Zhotovitele a účast
        pověřeného pracovníka Objednatele na dohodnutých setkáních se Zhotovitelem .

8.5. Objednatel nebo pověřený pracovník Objednatele je povinen Zhotoviteli písemně
        potvrdit obdržení odsouhlaseného plnění prostřednictvím podpisu akceptačního
        protokolu.

8.6. Objednatel je oprávněn průběžně kontrolovat provádění předmětu Smlouvy sám nebo
        prostřednictvím osoby, kterou k tom u to účelu pověří.

                                          9. Povinnosti Zhotovitele

9.1. Zhotovitel se zavazuje zajistit, aby veškerá plnění předm ětu Smlouvy byla poskytnuta
        v požadované kvalitě, s odbornou péčí a ve stanoveném čase tak, aby bylo dosaženo
        cíle a účelu plnění, jež je předm ětem té to Smlouvy.

9.2. Zhotovitel je povinen uvést na titu ln í straně každého m ateriálu vztahujícího
         se k předm ětu té to Smlouvy logolink OP VVV (např. v záhlaví a zápatí). Požadovaný
         logolink s přesnými rozměry a pravidly pro jejich tvorbu je uveden na následujícím
         odkazu OP VVV: http://w w \A /.m sm t.cz/strukturalni-fondv-l/pravidia-pro-publicitu.

9.3. Zhotovitel je povinen chránit a prosazovat práva a oprávněné zájmy Objednatele a řídit
         se jeho pokyny. Pokyny Objednatele však není vázán, jsou-li v rozporu se zákonem.
         Zhotovitel se zavazuje oznámit Objednateli všechny okolnosti, které zjistil při plnění
         předmětu Smlouvy, které mohou m ít vliv na změnu pokynů Objednatele.
        Zhotovitel je povinen umožnit Objednateli provádět průběžnou kontrolu provádění
        předmětu Smlouvy a poskytnut mu kto m u bezplatně veškeré nezbytné informace,
        což zahrnuje zejména Informační servis o stavu plnění dílčích výstupů.

        Kontaktní osoba Zhotovitele, uvedená v bodě 11. 2 Smlouvy, je povinna poskytovat
        řádnou a dostatečnou součinnost při komunikaci s Objednatelem, čímž se rozumí
        zejména zodpovězení dotazů Objednatele, či poskytování inform ací Objednateli
        v pracovních dnech mezi 8:00 a 17:00 hod., a to nejdéle do 24 hodin od okamžiku
        obdržení dotazu, či sdělení informace. V případě potřeby je Zhotovitel povinen zajistit
        zástupce kontaktní osoby při zachování uvedeného spojení a bez zbytečného odkladu
        o této skutečnosti inform ovat Objednatele.

9.6. Zhotovitel se zavazuje během plnění Smlouvy i po ukončení Smlouvy zachovávat
        mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví v souvislosti s plněním Smlouvy.

                           10. Sankce pří nesplnění závazků Zhotovitele

10.1. Zhotovitel se zavazuje uhradit Objednateli smluvní pokutu v případě následujících
        porušení Smlouvy:
                a) pro případ prodlení s plněním kterékoliv povinnosti dle čl. 3 té to Smlouvy
                     ve výši 0,3 % z celkové ceny za každý i započatý den prodlení;

                b) za nedodržení požadavků na plnění ve výši 0,3 % z ceny plnění, a to za každý
                     jednotlivý případ porušení povinnosti;

                c) za nedodržení kvality předložených výstupů, ve výši 10.000,- Kč za každé
                     zjištěné nedodržení. Kvalitou se rozumí zpracování výstupů podle požadavků
                     uvedených v předm ětu té to Smlouvy;

                d) za porušení povinnosti mlčenlivosti specifikované včl. 9 té to Smlouvy
                     ve výši 100.000,- Kč, a to za každý jednotlivý případ porušení povinnosti;

                e) za porušení povinnosti postoupení licence kdílu Objednateli dle v č l. 7 té to
                     Smlouvy ve výši 100.000,- Kč, a to za každý jednotlivý případ porušení
                     povinnosti.

10.2. Pokud Objednatel uzná důvody na straně Zhotovitele vědoucí k prodlení při realizaci
        dodávky nebo řešení reklamace za opodstatněné, může od vymáhání té to pokuty
        upustit.

10.3. Zhotovitel zároveň prohlašuje, že je Objednatel oprávněn požadovat náhradu škody
        způsobenou porušením povinnosti, na kterou se vztahuje ta to Smlouva,
        a že je Objednatel oprávněn domáhat se náhrady škody v plném rozsahu. Smluvní
        pokuta se do náhrady škody nezapočítává.

10.4. Smluvní pokuty i náhradu případné škody je Objednatel oprávněn započíst proti
        pohledávce Zhotovitele. Zaplacením smluvních pokut není dotčena povinnost dále
        řádně plnit předm ět Smlouvy.

10.5. Zjistí-li některá ze smluvních stran překážky při plnění předm ětu Smlouvy, které
        znemožňují jeho řádnou realizaci, je povinna to oznámit bez zbytečného odkladu druhé
        smluvní straně, se kterou se dohodne na odstranění překážek.
10.6. Smluvní pokuty, úroky a náhrady škody dle té to Smlouvy jsou splatné
        do 14 kalendářních dnů po obdržení písemné výzvy oprávněné strany k jejímu
        zaplacení na adresu povinné smluvní strany. V případě prodlení povinné smluvní strany
        se zaplacením smluvní pokuty nebo náhrady škody je oprávněná sm luvní strana
        oprávněna ke smluvní pokutě nebo náhradě škody účtovat zákonný úrok z prodlení.

                                 11. Kontaktní osoby

11.1. Kontaktní osobou za Objednatele v záležitostech věcného plnění Smlouvy, předání

výstupu a odsouhlasení vypracovaného výstupu je Ing. M artina Novotná,

e- mail:                                              i osoba písemně

Objednatelem pověřená.

11.2. Kontaktní osobou odpovědnou za Zhotovitele v záležitostech věcného plnění Smlouvy,
        předání výstupů a odsouhlasení vypracovaných výstupů je:

Mgr. Klára Štanderová, e-m ailj                       •

či osoba písemně Zhotovitelem pověřená.

11.3. Oprávnění k převzetí plnění a potvrzení předávacího protokolu bude m ít kontaktní
        osoba Objednatele za OP VVV, nebo osoba jí pověřená.

11.4. Kontaktní osoby uvedené v bodě 11.1. a 11.2. mohou být Zhotovitelem
        a Objednatelem změněny na základě jednostranného písemného oznámení druhé
        straně.

11.5. Zhotovitel bude v průběhu realizace celé Smlouvy s Objednatelem spolupracovat.
        Základem komunikace mezi smluvními stranami bude e-mail.

                                      12.Ukončení platnosti Smlouvy

12.1. Smluvní strany mohou vzájemnou písemnou dohodou Smlouvu kdykoliv ukončit.

12.2. Objednatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy, a to i částečně, v případě podstatného
        porušení smluvní nebo zákonné povinnosti Zhotovitelem. Za podstatné porušení
        smluvní povinnosti Zhotovitelem se rozumí zejména prodlení s plněním předm ětu
        Smlouvy ve lhůtě delší než 21 kalendářních dnů.

12.3. Objednatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy v případě zrušení programu, ze kterého
        je zakázka hrazena.

12.4. Objednatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit či omezit rozsah plnění v případě,
        že nebudou schváleny prostředky ze státního rozpočtu nebo příslušného operačního
        programu k financování předmětu Smlouvy.

12.5. Zhotovitel je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě, že Objednatel bude v prodlení
        s úhradou svých peněžitých závazků vyplývajících z té to Smlouvy po dobu delší než
        30 kalendářních dní.
12.6. Účinky každého odstoupení od Smlouvy nastávají okamžikem doručení písemného
        projevu vůle odstoupit od té to Smlouvy druhé smluvní straně.

12.7. Účinky výpovědi nastávají k poslednímu dni měsíce, následujícím po měsíci, ve kterém
        byla výpověď doručena druhé smluvní straně.

                                            13. Závěrečná ujednání

13.1. Zhotovitel dává Objednateli souhlas s využíváním údajů uvedených ve Smlouvě
        a k poskytování Informací o Smlouvě třetím osobám v rozsahu nezbytném pro účely
        administrace a pro účely informovanosti a publicity specifikovanými v příslušných
        právních předpisech, především v zákoně č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu
        k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a v Prováděcím nařízení Komise (EU)
        č. 1011/2014 ze dne 22. září 2014, kterým se stanoví prováděcí pravidla k nařízení
        Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013, pokud jde o vzory pro předkládání
        určitých inform ací Komisi, a podrobná pravidla týkající se výměny inform ací mezi
        příjemci a řídicími orgány, certifikačními orgány, auditními orgány a zprostředkujícími
        subjekty.

13.2. Smluvní strany shodně prohlašují, že veškeré sporné záležitosti, vyplývající z plnění
        Smlouvy, budou řešit vzájemnou dohodou (zejména časové lim ity dodávek předmětu
        plnění, způsob předání předmětu plnění, apod.). Pokud nedojde k dohodě, bude věc
        řešit věcně příslušný soud podle sídla Objednatele.

13.3. Otázky to u to Smlouvou výslovně neupravené se řídí Občanským zákoníkem. Případná
        neplatnost některého z ustanovení Smlouvy nemá za následek je jí celkovou neplatnost.

13.4. Tato Smlouva se uzavírá v písemné form ě, přičemž veškeré je jí změny je možno učinit
        jen v písemné form ě, a to vzestupně číslovanými dodatky podepsanými oběma
        smluvními stranami.

13.5. Smluvní strany prohlašují, že si text Smlouvy důkladně přečetly, s obsahem souhlasí
        a že ta to Smlouva byla uzavřena podle jejich skutečné, svobodné a vážné vůle, nikoli
        v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek a na důkaz to h o připojují své podpisy.
        Smluvní strany prohlašují, že osoby podepisující tu to Smlouvu jsou k to m u to úkonu
        oprávněny.

13.6. Zhotovitel nemůže postoupit svá práva a povinnosti plynoucí ze Smlouvy tře tí straně.

13.7. Písemnosti mezi smluvními stranami budou doručovány prostřednictvím datových
        schránek v souladu se zákonem č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech
        a autorizované konverzi dokumentů. Kromě doručování připomínek k návrhům
        výstupů a samotných výstupů, které je upraveno v bodě 3.6. a 3.9. Smlouvy.

13.8. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu druhou ze smluvních stran.

13.9. V souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých
        smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), zajistí
        Objednatel uveřejnění celého textu Smlouvy, vyjma osobních údajů, a metadat
        Smlouvy v registru smluv včetně případných oprav uveřejnění s tím , že nezajistí-li
        Objednatel uveřejnění Smlouvy nebo metadat Smlouvy v registru smluv do 30 dnů

                                                                                                                                                                                                10
        od uzavření Smlouvy, pak je oprávněn zajistit jejich uveřejnění Zhotovitel ve lhůtě tří
        měsíců od uzavření Smlouvy. Zhotovitel rovněž souhlasí s tím , že metadata vztahující
        se k výše zmiňovaným sm louvám/objednávkám mohou být zveřejněna též
        na webových stránkách Objednatele.

13.10. Smlouva byla sepsána ve 4 (čtyřech) vyhotoveních s platností originálu, z nichž tři
        obdrží Objednatel a jedno obdrží Zhotovitel.

             2 5 - 05- 2017                              ^

v Praze d n e .................2017     V ...... .........................d n e 'r^ f:;....2 0 1 7

                            za                       Ing. Petr Volek, Ph.D.
                                   jdM  jednatel společnosti HOPE GROUP s.r.o.

ředitel Odboru technické pomoc| OP VVV

                                                                                                    11