Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2096990: Zajištění činností v oblasti obstarávání provozu, údržby, oprav a

Příloha Příloha č. 4 Návrh příkazní smlouvy registr.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příkazní smlouva č. 
656-2017-504101
	
	
	
	
ZAJIŠTĚNÍ ČINNOSTÍ V OBLASTI OBSTARÁVÁNÍ PROVOZU, ÚDRŽBY, OPRAV A VYUŽITÍ M
AJETKU V PŘÍSLUŠNOSTI HOSPODAŘENÍ
 SPÚ
 
uzavřená ve smyslu § 2430 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 
v platném znění, 
mezi smluvními stranami
Příkazce
:
	
	
	
Česká republika -
 
Státní pozemkový úřad
Sídlo:
	
	
	
	Husinecká 1024/11a, Praha 3, PSČ: 130 00
Jednající:
	
	
	Ing. Jiří Papež, 
Ředitel KPÚ pro Plzeňský kraj
Bankovní spojení:
	
	
xxx
Číslo účtu:
	
	
	
xxx
IČO:
	
	
	
	01312774
DIČ:
	
	
	
	CZ 01312774
	(dále jen „objednatel “)
a
Příkazník
:
	
	
	
	
	
Triumfa s.r.o.
Sídlo:
	
	
	
	
	
	
Masarykova 448/90, Doubravka, 312 00 Plzeň
Zápis v obchodním rejstříku:
 
	
	
	
KS v Plzni, C, vložka 7595
Zastoupen:
	
	
	
	
	
Mirka Fišerová
Bankovní spojení:
	
	
	
	
xxx
Číslo účtu:
	
	
	
	
	
xxx
IČO:
	
	
	
	
	
	
64834336
DIČ:
	
	
	
	
	
	
CZ64834336
	(dále jen „poskytovatel“)
I.  
Právní úkony a zastoupení
1.1. 
Ve vzájemném styku obou smluvních stran podle § 163 až 165 a § 166 zákona 

č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jsou kromě výše
 
uvedených osob jednajících za smluvní strany, zmocněni jednat tito pracovníci:


Č.j. 
příkazce
: 
SPU 258563/2017
	
	                      
Č.j. 
příkazníka
:
1.2. 
10
za objednatele:
 
	ve věcech smluvních: 
Ing. Jiří Papež, tel: 
xxx
, e-mail: 
xxx
	ve věcech technických a provozních: 
xxx
, tel: 
xxx, 
e-mai
l: 
xxx
za poskytovatele:
	ve věcech smluvních: 
Mirka Fišero
vá - xxx, 
xxx
	ve věcech technických a provozních: 
xxx
II.  
Účel a 
Předmět
 smlouvy 
2.1 
Příkazník se zavazuje, že v rozsahu a za podmínek dohodnutých v této smlouvě pro příkazce, na jeho účet a jeho jménem obstará služby – 
zajištění činností v oblasti obstarávání provozu, údržby, oprav a využití majetku v příslušnosti hospodaření SPÚ
 (dále jen „
předmět smlouvy
“
.
2.2 
Příkazce se zavazuje, že za provedení 
předmětu smlouvy 
zaplatí příkazníkovi odměnu ve výši ujednané v této smlouvě, přičemž náklady účelně vynaložené při plnění předmětu této smlouvy jsou v této odměně zahrnuty.
2.3 
Účelem této smlouvy je řádné zajištění
 
zajištění činností v oblasti obstarávání provozu, údržby, oprav a využití majetku v příslušnosti hospodaření SPÚ a to v souladu s požadavky příkazce a veškerými příslušnými právními předpisy. 
2.4 
Příkazník prohlašuje, že je k datu podpisu této smlouvy odborně způsobilý pro výkon činností v oblasti obstarávání provozu, údržby, oprav a využití majetku
.
2.5 
Příkazník je povinen neprodleně informovat příkazce a vyžádat si jeho pokyny, resp. plnou moc, jestliže k zabezpečení výkonu práv a povinností příkazce dle Čl. I. této smlouvy je zapotřebí právních jednání jménem příkazce. Plnou moc k zabezpečování výkonu uvedených práv a povinností může příkazce udělit i bez jejího vyžádání. Příkazník je povinen plnou moc přijmout.
2.6 
A. 
Rozsah a obsah p
ředmět
u 
 této smlouvy
: :
zajištění 
obstarávání provozu, údržby, oprav a využití
 nemovitého majetku evidovaného na listech vlastnictví Státní
ho
 pozemkového úřadu na okresech Klatovy, Plzeň – město, Plzeň –
 sever, Plzeň – jih, Rokycany a Tachov 
(k
ompletní soupis majetku je uveden v příloze č. 1
)
:
· 
Zajišťovat provoz nemovitostí v souladu s účelem, ke kterému jsou určeny, pokud nebude zadavatelem určeno jinak.
· 
Připravovat podklady, popř. předkládat návrhy pro uzavírání, resp. vypovězení, nájemních či jiných smluv.
· 
Do 25. dne v každém měsíci předkládat zadavateli návrh plánu údržby a oprav popř. revizí nutných k zajištění správy majetku v následujícím kalendářním měsíci. Součástí návrhu musí být i rozpis finančních nákladů. 
· 
Zajistit realizaci schváleného plánu údržby a oprav (popř. revizí) nutných k zajištění správy majetku.
· 
Zajistit havarijní služby a bezodkladně oznamovat zadavateli všechny ha
várie 
a mimořádné události, rozsah škod a provedená opatření.
· 
Kontrolovat početní správnost, kvalitu a úpl
nost převzatých dodávek, prací 
a výkonů od smluvních partnerů.
· 
Prověřovat správnost a oprávněnost dokladů či jiných písemností zakládajících třetím osobám právo fakturovat 
zadavateli
 práce, dodávky či výkony provedené na spravovaném majetku.
· 
Připravovat podklady pro účtování nájemného a přeúčtování podílu nákladů na provoz spravovaného majetku smluvním partnerům.
· 
Aktualizovat, zajišťovat a archivovat stavební, technickou či jinou dokumentaci, vztahující se ke spravovanému majetku v souladu s předpisy upravujícími tyto činnosti.
· 
Zajišťovat evidenci a ochranu spravovaného majetku. 
· 
Protokolárně předávat či přebírat objekty v terénu nájemcům. 
· 
Prověřovat nemovitosti v terénu dle požadavku KPÚ pro Plzeňský kraj. 
· 
Protokolárně předávat či přebírat staveniště v terénu zhotoviteli veřejných zakázek dle požadavku KPÚ pro Plzeňský kraj. 
· 
Provádět kontrolu stavebně technického stavu nemovitostí v příslušnosti 
hospodaření
 SPÚ.
· 
Zajišťovat komunikaci s orgány státní samosprávy.
III.  
Odměna příkazníka a platební podmínky 
3.1 
Příkazce se zavazuje za práce a činnosti uvedené v této smlouvě zaplatit příkazníkovi odměnu za jednu odpracovanou hodinu, která činí 
192
,- Kč bez DPH, tj. 
232
,- Kč s DPH. Tato odměna je stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná, s výjimkou zákonné změny výše sazby DPH, platná v nezměněné výši od data nabytí účinnosti smlouvy až do ukončení účinnosti smlouvy. V odměně jsou zahrnuty veškeré náklady příkazníka související s komplexním zajištěním celého předmětu smlouvy (náklady a výdaje za materiál, dopravu, pohonné hmoty, poplatky, pojištění, diety, administrativu, poplatky za potřebné dokumenty, kolky apod., za všechny práce, služby, dodávky a jiné aktivity nebo činnosti příkazníka související s předmětem této smlouvy).
3.2 
Příkazník povede měsíční výkaz práce, dle svých odpracovaných hodin, případně odpracovaných hodin jeho zaměstnanců, při činnostech uvedených v Čl. II této smlouvy a při činnostech s bezprostředně souvisejících.
3.3 
Příkazce neposkytuje zálohy.
3.4 
Maximální celková výše odměny za dobu trvání smlou
vy (tj. od 
1. 6. 2017
 do 
31. 5. 2019
):
· 
úplata za jednu odpracovanou hodinu 
192
,- Kč bez DPH
· 
maximální výše měsíční úplaty 
61 400
,- Kč bez DPH
3.5 
Odměna 
je stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, platná v nezměněné výši od data nabytí účinnosti smlouvy až do ukončení účinnosti smlouvy. V ceně jsou zahrnuty veškeré náklady poskytovatele související s komplexním zajištěním celého předmětu smlouvy. V případě změny daně z přidané hodnoty se úprava provede k datu nabytí účinnosti změny zákona.
3.6 
Podkladem pro úhradu měsíční odměny za 
provedení předmětu 
bude faktura vyhotovená příkazníkem po splnění předmětu smlouvy. Příkazník předloží příkazci nejpozději do 5. dne následujícího měsíce fakturu za svoji činnost za uplynulý měsíc. Faktura musí obsahovat odkaz na příkazní smlouvu a rozpis jednotlivých činností vykonaných v účtovaném období. Faktura musí být 
vždy parafována zmocněncem příkazce, který svým podpisem potvrzuje správnost výkazu odpracovaných hodin a řádné provedení fakturovaných prací a úkonů. 
3.7 
Fakturovaná částka bude vypočtena z celkového počtu odpracovaných hodin příkazníka. Celkový počet odpracovaných hodin bude vynásoben příslušnou hodinovou sazbou – odměnou uvedenou v Čl. IV.
3.8 
Splatnost faktury je 30 dnů ode dne prokazatelného doručení na adresu příkazce. Poslední daňový doklad v kalendářním roce musí být příkazci doručen nejpozději 30. listopadu příslušného roku. Termínem úhrady se rozumí den odepsání částky z účtu příkazce.
3.9 
Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a musí odpovídat zákonu č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
 
a 
 § 28 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.
.
3.10 
V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této smlouvě, je příkazce oprávněn je vrátit příkazníkovi na doplnění. V takovém případě začne plynout doručením opravené faktury příkazci nová lhůta splatnosti.
3.11 
Faktura ve dvou vyhotoveních, ve kterých je odběratelem Státní pozemkový úřad, Husinecká 1024/11a, 130 00 Praha 3, budou zaslány konečnému příjemci na adresu 
Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro 
Plzeňský
 kraj, nám. 
Generála Píky 2110/8
,
 326 00 Plzeň,
 který je po kontrole věcné a formální správnosti zašle k proplacení.
3.12 
Příkazník tímto bere na vědomí, že příkazce je organizační složkou státu a jeho stav účtu závisí na převodu finančních prostředků ze státního rozpočtu. V případě nedostatku finančních prostředků na účtu příkazce může dojít k úhradě faktury až po obdržení potřebných finančních prostředků ze státního rozpočtu. Časová prodleva z těchto důvodů nemůže být považována za zaviněné prodlení na straně příkazce a nelze z tohoto důvodu vůči příkazci uplatňovat žádné sankce. 
3.13 
Příkazník souhlasí s tím, že v případě nedostatku finančních prostředků na účtu příkazce, dojde s ohledem na povahu závazku k prodloužení doby splatnosti faktury na dobu 60 dnů. Příkazce se zavazuje, že v případě, že tato skutečnost nastane, oznámí ji neprodleně písemně příkazníkovi nejpozději do 5 pracovních dní před původním termínem splatnosti faktury, popř. do 3 pracovních dnů od okamžiku, kdy se příkazce dozvěděl o vzniku této skutečnosti, nastane-li ve lhůtě kratší než 5 pracovních dní před původním termínem splatnosti faktury.
3.14 
V případě, že účinnost této smlouvy zanikne odstoupením a smluvní strany se nedohodnou jinak, zavazuje se příkazce nahradit příkazníkovi pouze náklady, které do té doby měl, jakož i část odměny dle Čl. IV odst. 2 přiměřenou vynaložené námaze příkazníka
IV.  
Doba plnění
4.1 
Sjednanou činnost bude příkazník pro příkazce vykonávat 
 od 
1
. 
6
. 201
7
 do 
31
. 
5
. 201
9
.
V.  
Povinnosti 
Příkazníka
5.1 
Příkazník se zavazuje řídit se při 
provádění předmětu této smlouvy
 ustanoveními této smlouvy a platnými právními předpisy. V případě,
 že v průběhu provádění předmětu smlouvy
 nabude platnosti a účinnosti novela některých právních předpisů a návodů (postupů), popřípadě nabude platnosti a účinnosti jiný právní předpis a návod (postup) vztahující se k
 předmětu smlouvy
, je příkazník povinen řídit se těmito novými právními předpisy a návody (postupy), a to bez ná
roku na zvýšení odměny
.
5.2 
Příkazník se dále zavazuje řídit se výchozími podklady příkazce, které mu byly předány ke dni uzavření smlouvy, pokyny příkazce a vyjádřeními veřejnoprávních orgánů. 
5.3 
Příkazník se
 zavazuje při provádění předmětu smlouvy
  řídit rozhodnutím příkazce, je však současně povinen příkazce upozornit na možné negativní důsledky jeho rozhodnutí, včetně důsledků pro k
valitu a termíny plnění předmětu smlouvy
. Ustanovení § 2594 a § 2595 občanského zákoníku tímto nejsou dotčena.
5.4 
Příkazník je 
povinen postupovat 
potřebnou péčí podle pokynů příkazce a v souladu s jeho zájmy, které jsou mu známy nebo které mu známy být musí.
5.5 
V případě pochybností o obsahu pokynu příkazce je příkazník povinen vyžádat si stanovisko příkazce. Odchýlit se od pokynů příkazce může jen tehdy, je-li to nezbytné v zájmu příkazce a nemůže-li včas obdržet nebo neobdrží, ačkoliv jej vyžádal, jeho souhlas, jinak odpovídá za škodu.
5.6 
Příkazník je povinen včas oznámit příkazci všechny okolnosti, kter
é zjistil při provádění předmětu smlouvy
 a jež mohou mít vliv na změnu pokynů příkazce.
5.7 
Příkazník prohlašuje, že odpovídá příkazci za škodu na věcech, které od příkazce protokolárně převzal pro účely 
provedení předmětu smlouvy
, a zavazuje se spolu s příslušnou předáva
nou či poskytovanou částí předmětu smlouvy
 předložit příkazci vyúčtování a vrátit mu veškeré takové věci, které při poskytování Plnění nezpracoval.
5.8 
Příkazník nenese odpovědnost za správnost údajů převzatých z katastru nemovitostí, je však povinen jejich správnost náležitě ověřit v rozsahu
 nezbytném pro provedení předmětu smlouvy
 dle této smlouvy. 
5.9 
Pokud byla k provedení předmětu této smlouvy
 užita věc opatřená příkazcem, snižuje se odměna o její hodnotu.
5.10 
Příkazník 
prohlašuje, že přebírá nebezpečí změny okolností a že v takovém případě nemá n
árok na zvýšení odměny za provedení předmětu smlouvy
.
5.11 
Smluvní strany se dohodly na tom, že příkazník není oprávněn výs
tupy provedení předmětu smlouvy
 či podklady pro jeho vytvoření poskytnuté příkazcem bez písemného souhlasu příkazce dále prodávat, poskytovat třetím osobám, zveřejňovat či s nimi jinak nakládat.
5.12 
Příkazník je povinen bezodkladně upozornit příkazce na vady či nedostatky předaných podkladů a dokladů nebo nesprávně vydaných pokynů.
5.13 
Příkazník je povinen podle pokynu příkazc
e podat zprávu o průběhu provádění předmětu této smlouvy 
a o stavu jeho majetku, a to nejpozději do 15 dnů ode dne vyžádání, pokud nebude stanoveno jinak.
5.14 
Příkazník je povinen umožnit př
íkazci kontrolu, zda je předmět smlouvy prováděn
 příkazníkem řádně a v souladu s touto smlouvou, pokyny příkazce a příslušnými právními předpisy. 
5.15 
Příkazník není oprávněn nakládat se svěřeným majetkem jiným způsobem, než stanoví tato smlouva.
5.16 
Příkazník se zavazuje plnit své závazky vyplývající z této smlouvy řádně a včas, vyvíjet potřebnou součinnost a spolupráci v rozsahu a za podmínek v této smlouvě dohodnutých.
5.17 
Příkazník je povinen nahradit příkazci škodu, která mu vznikla tím, že příkazník nesplnil všechny povinnosti podle této smlouvy. Náhradu nelze vymáhat, zavinil-li porušení povinnosti příkazníka prokazatelně sám příkazce.
5.18 
Příkazník prohlašuje, že má uzav
řenou platnou pojistnou smlouvu
, která kryje všechna rizika spojená s činností příkazníka dle této smlouvy. V případě škody vzniklé příkazci prokazatelným zaviněním příkazníka nebo osoby, které svěřil provedení příkazu nebo jeho zaměstnanců, za jejichž výkon práce nese poskytovatel odpovědnost ve smyslu pracovněprávních předpisů, je příkazník povinen škodu příkazci uhradit. Toto ustanovení se netýká případů, kdy příkazník nemohl vzniku škody zabránit. 
5.19 
Příkazník je rovněž povinen příkazce odškodnit v případě veškerých nároků a nahradit výdaje vzniklé v souvislosti s jakýmkoli zraněním osob, které příkazci, jeho oprávněným zástupcům, zaměstnancům či třetím osobám při 
provádění předmětu této smlouvy 
 či v souvislosti s ním vzniknou. 
5.20 
Příkazník má uzavřenou pojistnou smlouvu u: 
xxx
, pokud jde o škody hmotné i nehmotné ve výši plnění: 
xxx
,- Kč. Číslo pojistné smlouvy je: 
xxx
. 
Splnění této povinnosti doloží příkazník příkazci před uzavřením této smlouvy.
5.21 
Příkazníkovi vznikne nárok na odměnu za činnost dle této smlouvy, jestliže tuto řádně vykonává. 
5.22 
Příkazník je povinen využívat předané podklady a data pouze pro výkon smluvené činnosti. Při ukončení smluvního vztahu je povinen vrátit datové nosiče příkazci a ze svých prostředků výpočetní techniky tato data vymazat.
5.23 
Příkazník se zavazuje příkazci potvrdit převzetí spisového materiálu týkajících se činností uvedených v Čl. II této smlouvy nemovitostí, případně potvrdit převzetí datových nosičů s podkladovými daty pro výkon těchto činnosti.
5.24 
Pokud příkazník svěří, byť i jen zčásti, provedení plnění třetí osobě, odpovídá vždy jako by plnil sám, a to i v případech, bylo-li toto svěření provedení p
ředmětu smlouvy
 třetí osobě provedeno s písemným svolením příkazce či nezbytně nutné. Smluvní strany se výslovně dohodly na vyloučení aplikace § 2434 občanského zákoníku. 
5.25 
Od pokynu příkazce se příkazník může odchýlit jenom tehdy, je-li to naléhavě nezbytné v zájmu příkazce a v případě, že by pokyny příkazce odporovaly platným zákonům či dobrým mravům a nemůže-li včas obdržet jeho souhlas, jinak odpovídá za škodu. 
5.26 
Příkazník je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů.
5.27 
Povinnost nahradit příkazci škodu, která vznikla činností příkazníka příkazci nebo třetím osobám z titulu opomenutí, nedbalosti, nebo neplněním podmínek vyplývajících ze zákona, technických nebo jiných norem nebo vyplývajících z uzavřené smlouvy.
5.28 
Příkazník je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o nichž se dozvěděl v souvislosti s prováděním předmětu smlouvy. Ukončení účinnosti této smlouvy z jakéhokoliv důvodu se nedotkne tohoto ustanovení a jeho účinnost přetrvá i po ukončení účinnosti této smlouvy, a to nejméně po dobu 10 let od takového ukončení.
5.29 
V oblasti
 provozní
 zejména zajistit:
· 
Provádění pravidelných prohlídek nemovitostí z hledisek stavebně technického stavu konstrukčních prvků, domovních instalací a zařizovacích předmětů a dále z hlediska pořádku v objektu a informování o zjištěných nedostatcích a závadách.
           Pravidelné provádění kontroly především:
           -
	vodoinstalací
           -
	plynoinstalalací
           -
	kanalizačních rozvodů
           -
	rozvodů ústředního topení
	
           -
	elektroinstalací
           -
stavebně – technických prvků (nátěry, malování, klempířské prvky, fasády apod.)
· 
Podle požadavku zadavatele zajistit provádění oprav a udržování nemovitostí a jejich částí v celé škále nutných profesí a to případně i prostřednictvím třetích osob, aby byl uchován řádný bezporuchový a bezpečný provoz nemovitostí.
· 
Provádění odstraňování bezodkladných havárií a oprav, ohrožujících majetek či životy zaměstnanců v nutných profesích, a to 
nonstop
, včetně víkendů a svátků.
· 
Přebírání jednotlivých dodavatelských prací či služeb, jejich odsouhlasení, případně uplatnění reklamací záručních vad.
· 
Zajišťování poskytování servisu a informování odpovědných osob ve věci provozu nemovitostí.
5.30
	
V oblasti 
ekonomické
 zejména
 zajistit
:
· 
Zpracovávání kontrolní kalkulace nákladů na zabezpečování smluvních dodávek vybraných oprav a údržeb dodavatelskými firmami s cílem minimalizace nákladů.
· 
Vyhodnocování nákladů na jednotlivé činnosti s cílem minimalizace těchto nákladů.
· 
Spolupráce při uzavírání smluv, související s provozem a užíváním objektů (dodávka elektřiny, vody, servisní služby výtahů, stavebně - technické práce apod.)
5.31
	
V oblasti 
evidenční zejména
 zajistit:
· 
	Evidování stavebně - technických stavů spravovaných nemovitostí.
· 
       Evidování spotřeby veškerých energií včetně vodného a stočného.
5.32
	
V oblasti 
kontrolní
 zejména
 zajistit
:
· 
Provádět pravidelné kontroly směřující především k zajištění bezproblémového provozu objektů, vč. dodávek služeb souvisejících s užíváním objektů (tj. především externí úklidy, dodávky elektrické energie, dodávky plynu, vodné a stočné, odvoz odpadu, výtahy, STA apod.)a kontrola prací realizovaných na základě smluvních vztahů či objednávek včetně účasti na jejich převzetí.
· 
Kontrolovat chod a provoz elektrických zařízení z energetického hlediska, jejich funkcí, dodržování technologických postupů, úsporných či regulačních opatření.
· 
Zajišťovat provádění kontrol a revizí požárního vodovodu a hydrantů.
· 
Seznámit se se všemi požárně nebezpečnými místy, látkami, předměty a zařízeními, s umístěním a správnou manipulací s hlavními a dalšími uzávěry plynu, vody, el. energie.
· 
Seznámit se se střeženým objektem, rozmístěním jednotlivých pracovišť, s pracovním režimem a jeho zvláštnostmi.
VI.  
Povinnosti 
příkazce 
6.1. 
Objednatel se zavazuje spolupůsobit ke splnění závazku poskytovatele tím, že: 
· 
Předá potřebné informace k zajištění činností dle článku V. této smlouvy.
· 
Seznámí poskytovatele s vnitřními pokyny a směrnicemi stanovujícími provozně-technické a bezpečnostní podmínky pro práci a pohyb v prostorech a zařízeních, která jsou místem plnění této smlouvy, jakož i s případnými změnami, k nimž v průběhu smluvního vztahu dojde.
· 
Zajistí pracovníkům poskytovatele volný přístup k místům a předmětům plnění této smlouvy.
· 
Zajistí bezplatně poskytovateli vhodné prostory pro úschovu úklidové techniky, pracovních pomůcek a čisticích 
prostředků. 
· 
Umožní pověřeným pracovníkům poskytovatele přístup na pracoviště za účelem
 řízení a kontroly provádění prací, které jsou předmětem této smlouvy.
· 
Zajistí bezplatně osvětlení pracoviště, použití elektrického proudu, dále zdroje teplé vody nebo možnosti jejího ohřevu.
· 
Určí odpovědného pracovníka, který bude dohodnutým způsobem společně se zástupcem poskytovatele provádět kontrolu kvality prováděných prací a dohodne odstranění případných nedostatků.
· 
Zajistí soustředění klíčů na jedno místo.
VII.  
Odpovědnost za škody
7.1. 
Odpovědnost za škody se řídí obecně závaznými právními předpisy.
7.2. 
Poskytovatel neodpovídá za vady a nedodělky, které byly po převzetí služeb způsobeny objednatelem, neoprávněným zásahem třetí osoby či neodvratitelnými událostmi.
VIII.  
S
mluvní pokuty
8.1 
Příkazce odpovídá za řádné provedení předmětu této smlouvy
8.2 
Příkazník neodpovídá za vady, které byly způsobené použitím podkladů či informací převzatých od příkazce nebo nesprávnými pokyny příkazce, pokud příkazník ani při vynaložení veškeré péče nemohl zjistit jejich nevhodnost, popř. na ni upozornil příkazce, ale ten na jejich použití trval
8.3 
Příkazník je povinen bezodkladně upozornit příkazce na vady či nedostatky předaných podkladů a dokladů nebo nesprávně vydaných pokynů příkazce
8.4 
Příkazce je oprávněný reklamovat nedostatky či vady poskytnuté činnosti nejpozději do doby skončení záruční lhůty projektové dokumentace. Reklamace musí být uplatněna písemně do rukou příkazníka, a to vždy bez zbytečného odkladu poté, co vadu zjistil.
8.5 
Příkazce má právo na neodkladné a bezplatné odstranění opodstatněně reklamovaného nedostatku či vady plnění.
8.6 
V případě prokazatelně neprovedených nebo nekvalitně provedených prací či služeb oznámí písemně objednatel okamžitě při jejich zjištění, nejpozději však do tří dnů od tohoto zjištění, poskytovateli popis reklamovaných závad. V tomto případě má objednatel právo na snížení ceny v rozsahu odpovídajícím zjištěným závadám.
8.7 
Objednatel se zavazuje uhradit cenu za poskytnuté služby, která je předmětem této smlouvy na účet poskytovatele, vždy maximálně 30 dnů od data doručení daňového dokladu. 
8.8 
Smluvní strany se dohodly, že za den splatnosti se považuje den, kdy objednatel své bance předal příkaz k úhradě příslušné částky ve prospěch bankovního účtu poskytovatele.
8.9 
Za porušení povinnosti mlčenlivosti specifikované v článku 10.1 této Smlouvy je poskytovatel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 20.000,- Kč, a to za každý jednotlivý případ porušení povinnosti; pokud by neoprávněně vyzrazené informace byly publikovány ve sdělovacích prostředcích, sjednává se smluvní pokuta ve výši 100.000,-Kč, a to za každý jednotlivý případ porušení povinnosti. 
9 
9.1 
9.2 
9.3 
9.4 
9.5 
9.6 
8.9 
V případě porušení smluvních povinností dle čl. V. této smlouvy ze strany poskytovatele přísluší objednateli smluvní pokuta 
ve výši 1
 % z ceny předmětu plnění uvedené v čl. III. této Smlouvy včetně DPH, a to za každé jednotlivé porušení.
8.10 
Uplatněním smluvní pokuty není dotčeno právo objednatele na náhradu škody v plné výši, pokud mu v důsledku porušení smluvní povinnosti poskytovatelem vznikne, právo objednatele na odstoupení od této smlouvy, ani povinnost zhotovitele ke splnění povinnosti zajištěné smluvní pokutou, ledaže by objednatel výslovně prohlásil, že na plnění povinnosti netrvá
8.11 
Smluvní pokuta je splatná do 14dní poté, co bude písemná výzva jedné strany v tomto směru druhé straně doručena.
8.12 
Povinnost uhradit smluvní pokutu může vzniknout i opakovaně, její celková výše není omezena
8.13 
Bude-li ze strany příkazníka porušena právní povinnost, která je stanovena právními předpisy nebo touto smlouvou, a příkazce učiní nebo opomene učinit v důsledku porušení takové povinnosti následné činnosti, v jejichž důsledku bude sankcionován ze strany orgánů veřejné správy, je příkazník povinen tuto částku jako vzniklou škodu příkazci uhradit, pokud nebyla způsobena zcela či z části v důsledku jednání či opomenutí příkazcem nebo pokud na možné porušení předpisů příkazník příkazce předem neupozornil.
IX.  
Bezpečnost a ochrana zdraví, protipožární opatření
9.1. 
Příkazník
 přijímá odpovědnost za to, že jeho zaměstnanci budou veškeré činnosti související s plněním smlouvy provádět v souladu s příslušnými předpisy bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, protipožární opatření.
X.  
Zvláštní ujednání
1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
1. 
10.1. 
P
říkazník
 i jeho zaměstnanci, případně subdodavatelé se zavazuje během poskytování služeb i po jejím ukončení zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se v souvislosti s poskytováním služeb dozví.
10.2. 
P
říkazník
 je povinen předat objednateli vše, co od/pro objednatele při plnění Smlouvy získal, zejména potřebnou dokumentaci, kterou za 
příkazce
 převzal v průběhu plnění této smlouvy.
10.3. 
Příkazník
 je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů.
10.4. 
Příkazník
 tímto prohlašuje, že v době uzavření této smlouvy není v likvidaci a není vůči němu vedeno řízení dle zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů, a zavazuje se objednatele bezodkladně informovat o všech skutečnostech o hrozícím úpadku, popř. o prohlášení úpadku jeho společnosti
XI.  
Závěrečná ustanovení
11.1. 
Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou s dobou trvání od 
1
. 
6
. 201
7 do 


	31
. 
5
. 2019
.
11.2. 
Smluvní strany jsou si plně vědomy zákonné povinnosti od 1. 7. 2016 uveřejnit dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) tuto smlouvu včetně všech případných dohod, kterými se tato smlouva doplňuje, mění, nahrazuje nebo ruší, a to prostřednictvím registru smluv. Smluvní strany se dále dohodly, že tuto smlouvu zašle správci registru smluv k uveřejnění prostřednictvím registru smluv Příkazce
.
11.3. 
Poskytovatel potvrzuje, že se plně seznámil s rozsahem a povahou předmětu plnění a kvalitativními nároky na provádění sjednaných prací.
11.4. 
Smluvní strany se zavazují v průběhu smluvního období spolupracovat při realizaci předmětu této smlouvy. K tomu účelu určí osoby odpovědné za řešení a vyřizování záležitostí vyplývajících ze vzájemné součinnosti.
11.5. 
Pokud tato smlouva některé záležitosti výslovně neupravuje, platí pro jejich řešení příslušná ustanovení občanského zákoníku.
11.6. 
Nedílnou součástí této smlouvy je příloha uvedená v této smlouvě.
11.7. 
Jakékoliv změny této Smlouvy a dodatky k této smlouvě mohou být učiněny pouze písemným dodatkem odsouhlaseným a podepsaným oběma smluvními stranami této Smlouvy.
11.8. 
Vyskytnou-li se události, které jedné nebo oběma smluvním stranám částečně nebo úplně znemožní plnění jejich povinností podle této smlouvy, jsou povinni se o tomto bez zbytečného odkladu informovat a společně podniknout kroky k jejich překonání. Nesplnění této povinnosti zakládá právo na náhradu škody pro stranu, která se porušení smlouvy v tomto bodě nedopustila.
11.9. 
Stane-li se některé ustanovení této smlouvy neplatné či neúčinné, nedotýká se to ostatních ustanovení této smlouvy, která zůstávají platná a účinná. Smluvní strany se v tomto případě zavazují dohodou nahradit ustanovení neplatné/neúčinné novým ustanovením platným/účinným, které nejlépe odpovídá původně zamýšlenému ekonomickému účelu ustanovení neplatného/neúčinného. Do té doby platí odpovídající úprava obecně závazných právních předpisů České republiky.
11.10. 
Tato smlouva je vyhotovena a podepsána ve čtyřech stejnopisech, z nichž dva obdrží objednatel a dva poskytovatel. Všechny tyto stejnopisy mají právní účinky originálu.
11.11. 
Tato smlouva může být ukončena výpovědí podanou kteroukoliv smluvní stranou bez nutnosti udání důvodu. Výpovědní lhůta činí tři měsíce a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně.
11.12. 
Od smlouvy lze odstoupit v případě, kdy dojde k podstatnému porušení povinností poskytovatele, za něž se považuje prodlení poskytovatele s plněním předmětu této smlouvy.
11.13. 
Příkazce si vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy v případě, že příkazník bude plnění poskytovat nekvalitně v rozporu s platnými předpisy nebo smlouvo
u
, i když byl na tuto skutečnost příkazcem písemně upozorněn
11.14. 
Příkazce je oprávněn odstoupit od smlouvy odstoupit bez jakýchkoli sankcí, pokud nebude schválena částka ze státního rozpočtu následujícího roku, která je potřebná k úhradě za Plnění poskytované podle této smlouvy v následujícím roce. Příkazník prohlašuje, že do 30 dnů po vyhlášení zákona o státním rozpočtu ve Sbírce zákonů oznámí druhé smluvní straně, zda byla schválená částka ze státního rozpočtu následujícího roku, která je potřebná k úhradě za Plnění poskytované podle této smlouvy v následujícím roce
11.15. 
Poskytovatel má povinnost řídit se veškerými (písemnými nebo ústními) pokyny objednatele, pokud nejsou v přímém rozporu se zněním smlouvy a s příslušnými platnými právními předpisy.
11.16. 
Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu smluvními stranami a účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv.
11.17. 
Smluvní strany jsou si plně vědomy zákonné povinnosti od 1. 7. 2016 uveřejnit dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) tuto smlouvu včetně všech případných dohod, kterými se tato smlouva doplňuje, mění, nahrazuje nebo ruší, a to prostřednictvím registru smluv. Smluvní strany se dále dohodly, že tuto smlouvu zašle správci registru smluv k uveřejnění prostřednictvím registru smluv objednatel
.
11.18. 
Smluvní strany prohlašují, že smlouva byla sjednána na základě jejich pravé a svobodné vůle, že si její obsah přečetly a bezvýhradně s ním souhlasí, což stvrzují svými vlastnoručními podpisy.
V
 Plzni 
dne
 31. 5. 2017
                   
	
	
	
V
 
Plzni
 dne 
31. 5. 2017
Objednatel
                                          
                      
 
	
	
Poskytovatel
…………………………………….
                      
	
	
	
…………………………………….
	
	
Ing. Jiří Papež
	
	
	
	
   
	
	
	 
Mirka Fišerová
  
ředitel KPÚ pro Plzeňský kraj
	
	
	
	                      
je
d
natel - Triumfa s.r.o.