Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2110294: Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice

Příloha Smlouva PREMIO INVEST.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

     kterou ve smyslu příslušných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku,
     uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku a za následujících podmínek tyto smluvní

                                                          strany:

Název:                   Domov pro seniory Nová slunečnice
Sídlo:                   Na Hranicích 674/18, Bohnice, 181 00 Praha 8
Zástupce:                Mgr. Martin Benda, ředitel
                         Tel +420 603 154 276
IČ:                      e-mail: martinbenda13@gmail.com
DIČ:                     71294287
Bankovní spojení:        CZ 71294287
č. ú:                    Komerční banka, a.s.
Kontaktní osoba:         115-1118020247/0100
                         Mgr. Libuše Lebedová
                         Tel: +420 266 007 374
                         e-mail: llebedova@novaslunecnice.cz

(dále jen „objednatel“)

a

Název:                   PREMIO INVEST s.r.o.

Sídlo:                   Na Jezerce 1458/14, Praha 4- Nusle, 140 00

Zápis v obchodním rejstříku: vedeného Městským soudem v Praze, C 91150

Statutární orgán:        Petr Ženíšek, jednatel

IČ:                      26746590

DIČ:                     CZ26746590

Bankovní spojení:        KB a.s., 51 – 124200207/0100

Kontaktní osoba:         Petr Ženíšek, tel. č: 777 566 047 email: info@premioinvest.cz

(dále jen „dodavatel“)

                                             Preambule:

Tato smlouva se uzavírá na základě výsledku veřejné zakázky malého rozsahu na služby s
názvem „Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice“.

                                       I. Předmět smlouvy

1.1 Předmětem smlouvy je závazek dodavatele zajistit pro objednatele úklidové a čistící
         služby ve vymezených prostorech v budovách areálu objednatele a závazek
         objednatele zaplatit za tyto služby cenu dle čl. V této smlouvy.

1.2 Dodavatel se zavazuje provádět služby pravidelného a nepravidelného charakteru, a
         to vždy v souladu se soupisem služeb, který je nedílnou součástí této smlouvy jako její
         příloha č. 1. Soupis služeb definuje rozsah pravidelně poskytovaných služeb, jakož i
         četnost a ceny všech požadovaných či předpokládaných služeb.

                         Strana 1 (celkem 9)
                                                                                                               Smlouva o poskytování služeb
                                                        Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice

1.3 Služby nepravidelného charakteru budou prováděny dle aktuálních potřeb
         objednatele na základě výzev objednatele, které mohou být učiněny i emailem. Ve
         výzvě bude vždy obsažen požadovaný počet pracovníků k provádění nepravidelných
         služeb a požadovaný termín provádění nepravidelných služeb. Rozsah a předmět
         služeb bude vždy upřesněn pověřeným zaměstnancem Objednatele. Výzva
         objednatele dle tohoto odstavce bude učiněna nejpozději pět pracovních dnů před
         požadovaným termínem provádění služeb.

                              II. Práva a povinnosti dodavatele

2.1 Dodavatel je povinen při plnění povinností vyplývajících z této smlouvy postupovat
         samostatně, odborně a s vynaložením veškeré potřebné péče k dosažení optimálního
         výsledku plnění smlouvy. Dodavatel je povinen se řídit při plnění této smlouvy obecně
         platnými předpisy a pokyny objednatele, které mu budou zadávány v průběhu plnění
         smlouvy. Dodavatel je povinen upozornit objednatele na nevhodnou povahu jeho
         pokynů.

2.2 Zaměstnanci dodavatele jsou zásadně řízeni pokyny dodavatele. Veškeré připomínky
         a organizační požadavky vyřizuje dodavatel prostřednictvím své kontaktní osoby.

2.3 Dodavatel je povinen zaškolit veškeré své zaměstnance, kteří budou provádět činnosti
         dle této smlouvy. Výkonní zaměstnanci musí být dodavatelem řádně poučeni o náplni
         a rozsahu prováděné práce na jednotlivých pracovištích, o postupech úklidu podle
         hygienických norem a o podmínkách BOZP a PO s ohledem na specifické podmínky
         objektů objednatele.

2.4 Při provádění pravidelného úklidu musí být každý výkonný zaměstnanec dodavatele
         schopen provést práce specifikované touto smlouvou, aniž by očekával od
         zaměstnanců objednatele, že budou jeho práci řídit.

2.5 Dodavatel je povinen na své náklady vybavit své výkonné zaměstnance provádějící
         služby pracovním oděvem v podobě stejnokroje, ochrannými prostředky, úklidovými
         a dezinfekčními prostředky a dalším úklidovým materiálem. Úklidové vozíky s
         příslušenstvím a úklidové stroje zapůjčí dodavateli objednatel. Dodavatel tyto
         zapůjčené předměty může používat pouze v objektech objednatele uvedených v čl. I.
         odst. 1 této smlouvy.

2.6 Dodavatel je povinen proškolit své výkonné zaměstnance o nedotknutelnosti věcí
         objednatele. Dodavatel odpovídá za to, že jakékoliv věci objednatele nebudou zcizeny
         nebo zneužity. Dodavatel ani jeho výkonní zaměstnanci nesmí prohlížet písemné
         doklady, které jsou uloženy v uklízených prostorách. Veškeré takové doklady požívají
         ochrany ve smyslu zákona o ochraně osobních údajů a jejich zneužití je trestné.
         Dodavatel a jeho výkonní zaměstnanci jsou povinni zachovávat mlčenlivost o
         skutečnostech, o kterých se dověděli při poskytování služeb. Dodavatel zajistí v
         pracovních smlouvách svých zaměstnanců podepsání závazku mlčenlivosti o
         skutečnostech, o nichž se dověděli v souvislosti s výkonem povolání.

2.7 Veškeré nálezy věcí při provádění služeb je dodavatel povinen bez zbytečného
         odkladu předat kontaktní osobě objednatele.

2.8 Režim odemykání uklízených prostor a předávání klíčů bude dohodnut samostatným
         předávacím protokolem mezi dodavatelem a objednatelem při zahájení provádění

                                                            Strana 2 (celkem 9)
                                                                                                               Smlouva o poskytování služeb
                                                        Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice

         služeb. V případě ztráty klíče dodavatel ponese skutečné náklady nutné na přeskládání
         zámkových vložek a výrobu nových klíčů.

2.9 Dodavatel je povinen chránit majetek objednatele při provádění služeb na jednotlivých
         pracovištích a je plně odpovědný za škody, které mohou vzniknout z jeho činnosti v
         souvislosti s plněním předmětu smlouvy, a to za škody na majetku i zdraví v plné výši.
         Zjistí-li při provádění služeb závadu technického rázu nebo poškození majetku
         objednatele, oznámí neprodleně tuto skutečnost kontaktní osobě objednatele.

2.10 Způsobí-li dodavatel při provádění prací škodu na majetku objednatele nebo na
         majetku či na zdraví třetích osob na jednotlivých pracovištích objednatele, je povinen
         tuto skutečnost neprodleně oznámit kontaktní osobě objednatele.

2.11 Dodavatel je povinen při plnění předmětu smlouvy provést nutná opatření proti
         vzniku požáru, havárie elektřiny, vodovodních rozvodů a zabezpečit plnění svých
         povinností tak, aby byly dodržovány předpisy BOZP, hygieny práce, protipožární
         ochrany a ochrany životního prostředí.

2.12 Dodavatel je povinen zajistit, aby plněním předmětu smlouvy nepřiměřeně
         nenarušoval provoz a výkon činností objednatele, a to zejména hlukem, zápachem,
         vibracemi, odpadem a chybnou organizací práce. Při plnění předmětu smlouvy bude
         dodavatel provádění prací koordinovat s provozem objednatele.

2.13 Dodavatel je povinen provádět průběžnou neformální kontrolu výsledků plnění
         pracovních úkolů sjednaných touto smlouvou, včetně stavu a uschování pracovních
         pomůcek a prostředků.

2.14 Dodavatel je povinen vybavit své výkonné zaměstnance na své náklady průkazem
         výkonného zaměstnance v podobě identifikačního štítku s uvedením jména a příjmení
         výkonného zaměstnance a s označením dodavatele. Každý výkonný zaměstnanec je
         povinen nosit identifikační štítek po celou dobu výkonu práce připevněný na
         viditelném místě na pracovním oděvu. Bez tohoto identifikačního štítku nejsou
         výkonní zaměstnanci dodavatele oprávnění vstoupit do veřejně nepřístupných prostor
         objednatele. O těchto skutečnostech je dodavatel své výkonné zaměstnance povinen
         poučit. Vzor identifikačního štítku spolu se seznamem výkonných zaměstnanců
         dodavatele je povinen dodavatel předat objednateli do 3 dnů ode dne uzavření
         smlouvy. Dodavatel je povinen seznam výkonných zaměstnanců aktualizovat při
         každé změně a do 3 dnů od jeho provedení aktualizovaný seznam předat objednateli.

2.15 Součástí služeb je dodávka a použití čisticích, dezinfekčních a údržbových prostředků,
         úklidových strojů, nástrojů a potřeb, PVC sáčků do odpadkových košů, PVC pytlů na
         odpad, které dodavatel běžně využívá k provádění pravidelného úklidu.

2.16 Je-li součástí služeb vynesení odpadkových košů, je dodavatel povinen uložit odpad
         do vyhrazených nádob.

2.17 Součástí služeb je manipulace se židlemi nezbytná pro řádné provedení služeb (např.
         zvedání židlí na stoly a jejich sundávání po provedení služeb).

2.18 Chemické složení čisticích prostředků a použitá technologie úklidu a čištění budou
         odpovídat požadavkům čištěných materiálů.

2.19 Úklid všech prostor podle této smlouvy musí odpovídat příslušným hygienickým
         normám.

                                                            Strana 3 (celkem 9)
                                                                                                               Smlouva o poskytování služeb
                                                        Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice

2.20 Dodavatel je povinen na vyžádání objednatele provést služby objednatelem
         stanovených prostor (např. WC, vstupy do budovy, chodby a schodiště) opakovaně,
         pokud to vyžaduje stav uklízených prostor z důvodů počasí a zvýšeného provozu.
         Dodavatel je povinen zajistit služby nejpozději do 2 hodin od obdržení takového
         požadavku objednatele (hodiny jsou počítány v pracovní době, tj. v pracovní dny od 7
         do 15 hodin).

                             III. Práva a povinnosti objednatele

3.1 Objednatel je povinen poskytnout dodavateli všechny potřebné informace o objektech
         výkonu plnění předmětu této smlouvy, jeho specifikaci, příp. rizikových místech a
         provést seznámení pracovníka dodavatele s tímto.

3.2 Objednatel se zavazuje provést školení pracovníků dodavatele o objektu výkonu
         předmětu této smlouvy, a to z předpisů o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci
         a požární ochraně platných v působnosti objednatele a týkajících se střežených objektů.

3.3 Objednatel se zavazuje dodavateli po dobu plnění této smlouvy umožnit přístup
         k šatně, umývárně a WC, včetně poskytování vody a elektřiny. Dodavatel bude mít
         také umožněn přístup do stravovacích zařízení v objektu Domova pro seniory Nová
         slunečnice.

3.4 Objednatel se zavazuje platit řádně a ve sjednaných termínech dodavateli za
         poskytnutou službu dohodnutou cenu.

3.5 Objednatel je oprávněn provádět kontrolu plnění dodavatele, a to zejména kontrolu
         včasnosti a jakosti rozsahu dodavatelem uskutečňovaného plnění.

                                    IV. Místo a doba plnění

4.1 Místem plnění jsou objekty č. 1, 2, 3 a 4 objednatele v areálu sídla objednatele na adrese
         Na Hranicích 674/18, Bohnice, 181 00 Praha 8.

4.2 Četnost provádění pravidelného úklidu je stanovena v příloze č. 1 této smlouvy.
         Čas/dny provádění je dále upřesněn následovně, nebude-li v příloze č. 1 této smlouvy
         uvedeno či smluvními stranami dohodnuto pro některé prostory jinak:

             služby budou prováděny v průběhu celého kalendářního roku ve frekvenci
                 stanovené v příloze č. 1,

             služby budou prováděny vždy v čase od 6:00 do 17:00 hodin,

             služby prováděné denně budou provedeny každý kalendářní den (včetně sobot,
                 nedělí a státních svátků),

             služby prováděné v pracovních dnech budou provedeny každý pracovní den,

             služby prováděné týdně budou provedeny nejpozději do středy,

             služby prováděné měsíčně budou provedeny nejpozději do 15. kalendářního dne
                 v měsíci,

             služby prováděné pololetně budou provedeny poprvé nejpozději během března
                 a dubna, podruhé nejpozději během září a října, avšak vždy tak, aby lhůta mezi
                 jednotlivými úklidy byla 6 měsíců s tolerancí +- jeden týden.

4.3 Doba plnění u nepravidelného úklidu bude vždy stanovena v příslušné výzvě.

                                                            Strana 4 (celkem 9)
                                                                                                               Smlouva o poskytování služeb
                                                        Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice

                                               V. Cena

5.1 Ceny služeb jsou stanoveny na základě nabídky dodavatele podané do výběrového
         řízení, na základě jehož výsledku je uzavřena tato smlouva.

5.2 Jednotkové ceny, z nichž je vypočítávána cena skutečně poskytnutých služeb, jsou
         stanoveny v příloze č. 1 této smlouvy.

5.3 Dodavatel je oprávněn k ceně služeb nebo její splátce připočíst DPH ve výši stanovené
         v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších
         předpisů (dále jen „zákon o DPH“), a to ke dni uskutečnění zdanitelného plnění,
         kterým se rozumí poslední den v daném kalendářním měsíci.

5.4 Jednotkové ceny tvořící základ pro stanovení skutečné ceny služeb jsou stanoveny jako
         maximální a nepřekročitelné a obsahují veškeré nutné náklady k řádnému provedení
         služeb včetně nákladů souvisejících (cestovní náklady, náklady na dopravu, poplatky,
         vedlejší náklady apod.). Jednotkové ceny jsou stanoveny s přihlédnutím k vývoji cen v
         daném oboru včetně vývoje kurzu české měny k zahraničním měnám.

5.5 Cena za pravidelný úklid bude upravena, pokud bude objednatelem požadován a
         dodavatelem proveden opakovaný úklid dle čl. 2.20 této smlouvy. V takovém případě
         bude cena upravena o cenu provedených úkonů, která bude stanovena v souladu s
         jednotkovými cenami uvedenými v příloze č. 1 této smlouvy.

5.6 Nabídková cena za jednu hodinu poskytování služeb nepravidelného charakteru dle
         čl. 1.3 této smlouvy jedním pracovníkem náleží Poskytovateli odměna ve výši 95 v Kč
         bez DPH.

5.7 Dodavatel nemá právo domáhat se navýšení sjednané ceny služeb z důvodů chyb nebo
         nedostatků učiněných při určení ceny služeb, nepřesného nebo neúplného ocenění
         služeb.

5.8 Objednatel připouští překročení ceny pouze v případě, že inflace v kalendářním roce,
         v němž probíhalo plnění veřejné zakázky, překročí podle údajů Českého statistického
         úřadu 3 % oproti stavu v předchozím kalendářním roce, může se zvýšit cena za plnění
         veřejné zakázky od 1.1. následujícího kalendářního roku o procentní částku inflace
         přesahující 3 %, nejvýše však o 5 %. Poprvé se takto může zvýšit cena ve druhém
         kalendářním roce plnění veřejné zakázky.

5.9 Objednatel a dodavatel sjednávají, že souhrnná cena, kterou objednatel poskytne
         dodavateli za plnění Předmětu smlouvy, nesmí překročit předpokládanou hodnotu
         předmětné veřejné zakázky malého rozsahu (1 990 000 Kč bez DPH).

                                     V. Platební podmínky

5.1 Cena za poskytnuté služby bude dodavateli hrazena měsíčně pozadu za skutečně
         provedené služby na základě daňového dokladu – faktury dodavatele, a to ve výši
         odpovídající násobku jednotkových cen a četnosti skutečně provedených služeb v
         daném kalendářním měsíci.

5.2 Objednatel neposkytuje zálohy.

                                                            Strana 5 (celkem 9)
                                                                                                               Smlouva o poskytování služeb
                                                        Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice

5.3 Daňový doklad – faktura bude vystavena dodavatelem na základě měsíčního rozpisu
         poskytnutých služeb odsouhlaseného oběma smluvními stranami a musí být
         objednateli doručena do desátého dne následujícího měsíce. Splatnost daňového
         dokladu je max. 30 dnů od data jeho doručení objednateli. Faktura – daňový doklad
         musí být doručen na adresu objednatele: Domov pro seniory Nová slunečnice, Na
         Hranicích 674/18, Bohnice, 181 00 Praha 8.

5.4 Daňové doklady – faktury musí obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu
         zejména dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty v platném znění.
         Nebudou-li daňové doklady obsahovat požadované náležitosti, je objednatel oprávněn
         daňové doklady vrátit dodavateli k doplnění. V takovém případě začne, počínaje
         dnem doručení opraveného daňového dokladu objednateli, plynout nová lhůta
         splatnosti.

5.5 V případě, že v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění je o dodavateli zveřejněna
         způsobem umožňujícím dálkový přístup skutečnost, že je nespolehlivým plátcem, je
         objednatel oprávněn část ceny služeb ve výši odpovídající dani z přidané hodnoty,
         resp. daň z přidané hodnoty, uhradit v souladu s ustanovením § 109a zákona o DPH
         přímo správci této daně. Tímto postupem, tj. uhrazením části ceny služeb odpovídající
         dani z přidané hodnoty přímo správci daně a současně uhrazením zbývající části ceny
         služeb dodavateli, bude splněn závazek objednateli uhradit dodavateli cenu služeb dle
         této smlouvy.

      VI. Převzetí provedených služeb a kontaktní osoby smluvních stran

6.1 Provedení služeb za kalendářní měsíc potvrdí kontaktní osoba objednatele na soupise
         provedených služeb.

6.2 Pro vyloučení pochybností smluvní strany uvádějí, že kontaktní osoby nejsou
         oprávněny činit změny této smlouvy.

6.3 Změnu kontaktních osob si smluvní strany vzájemně písemně oznámí nejpozději 7
         kalendářních dnů před plánovanou změnou.

                                   VII. Vady služeb, sankce

7.1 Pokud plnění dodavatele neodpovídá účelu nebo předmětu smlouvy, popřípadě
         smlouvou předpokládanému výsledku, má vady. Dodavatel odpovídá objednateli za
         vady a zavazuje se je neprodleně odstranit, a to i v případě, že na ně nebyl výslovně
         objednatelem upozorněn, zjistí-li je vlastní kontrolní činností.

7.2 Reklamaci vadného plnění při provádění služeb ze strany dodavatele je objednatel
         povinen uplatnit u dodavatele neprodleně, tj. u činností prováděných denně nejpozději
         následující pracovní den, u ostatních činností do 3 pracovních dnů ode dne jeho
         zjištění. Dodavatel je povinen bezodkladně provést opatření, která povedou k nápravě
         reklamovaného plnění. Reklamované vady plnění je dodavatel povinen odstranit
         neprodleně, nejpozději však do 2 hodin (v rámci pracovní doby – tj. v pracovní dny od
         7 do 15 hodin) od obdržení reklamace, na vlastní náklady.

7.3 V případě, že dodavatel neprovede sjednané služby nebo jejich část ve sjednaných
         lhůtách, považuje se to za porušení smlouvy, na které se vztahuje smluvní pokuta ve
         výši 10.000,- Kč za jeden případ, kterým se v rámci služeb pravidelného charakteru

                                                            Strana 6 (celkem 9)
                                                                                                               Smlouva o poskytování služeb
                                                        Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice

         rozumí každá položka v příloze č. 1 této smlouvy, v rámci služeb nepravidelného
         charakteru jeden pokoj.
7.4 V případě, že dodavatel neodstraní reklamovanou vadu ve lhůtě dle odst. 2 tohoto
         článku smlouvy, považuje se to za porušení smlouvy, na které se vztahuje smluvní
         pokuta ve výši 5.000,- Kč za každou jednotlivou vadu.
7.5 Smluvní pokuta bude splatná ve lhůtě 15 kalendářních dnů po doručení výzvy k jejímu
         zaplacení.
7.6 Smluvní strany činí nespornou výši sjednaných smluvních pokut a považují ji za zcela
         přiměřenou a oprávněnou co do sjednané výše zejména s přihlédnutím k účelu a
         významu této smlouvy pro objednatele.
7.7 Smluvní pokuta se platí nezávisle na tom, zda a v jaké výši vznikne objednateli škoda.
         Zaplacením smluvní pokuty nezaniká nárok objednatele na náhradu škody vzniklé
         porušením povinností dodavatele z této smlouvy.
7.8 Při prodlení s úhradou faktur ze strany objednatele má dodavatel právo účtovat úrok
         z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.

                                           VIII. Pojištění

8.1 Dodavatel prohlašuje, že má uzavřeno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou
         při výkonu své podnikatelské činnosti kryjící případné škody způsobené při provedení
         služeb Objednateli či třetím osobám ve výši minimálně 1.000.000,- (slovy: jedenmilión)
         Kč na každý škodní případ po celou dobu provádění služeb. Dodavatel se zavazuje
         pojištění dle tohoto odstavce udržovat v platnosti po celou dobu provádění služeb a
         Objednateli kdykoliv během této doby na vyžádání existenci platného pojištění doložit.

         IX. Trvání smlouvy, odstoupení od smlouvy, výpověď smlouvy

9.1 Dodavatel se zavazuje do 3 pracovních dnů od oboustranného podpisu smlouvy
         k zahájení provádění komplexních úklidových služeb ve smyslu znění této smlouvy a
         dle případných požadavků objednatele. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou – na
         dobu 24 měsíců od nabytí účinnosti této Smlouvy nebo do doby nastání skutečnosti
         předvídané dle čl. 5.9. této smlouvy podle toho, která ze situací nastane dříve.

9.2 Obě smluvní strany mohou smlouvu písemně vypovědět i bez udání důvodů.
         Výpovědní lhůta je sjednána na 3 kalendářních měsíců a začíná běžet prvním dnem
         měsíce následujícího po doručení výpovědi.

9.3 Objednatel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení
         povinností dodavatele, přičemž za podstatné porušení povinností dodavatele se
         považuje zejména:
          jestliže dodavatel bez rozumného důvodu výslovně odmítne splnit kteroukoli svou
             povinnost převzatou na základě této smlouvy,
          jestliže bude dodavatel v prodlení se splněním jakékoli své povinnosti dle této
             smlouvy po dobu delší než 10 dnů,
          jestliže dodavatel poruší povinnost stanovenou mu čl. XI této smlouvy,

                                                            Strana 7 (celkem 9)
                                                                                                               Smlouva o poskytování služeb
                                                        Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice

          neodstraní-li dodavatel objednatelem reklamované vady nejpozději do 7
             kalendářních dnů.

9.4 Objednatel je dále oprávněn od smlouvy odstoupit v případě nepodstatného porušení
         povinností uložených dodavateli, které dodavatel v dodatečně poskytnuté lhůtě
         nenapraví.

9.5 Objednatel je dále oprávněn od smlouvy odstoupit v případě vydání rozhodnutí o
         úpadku dodavatele dle § 136 zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení
         (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů, nebo v případě, že dodavatel v
         nabídce podané do zadávacího řízení, na základě jehož výsledku byla s dodavatelem
         uzavřena tato smlouva, uvedl informace nebo předložil doklady, které neodpovídají
         skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výsledek tohoto zadávacího řízení.

9.6 Dodavatel je oprávněn písemně odstoupit od smlouvy v případě prodlení objednatele
         s úhradou ceny dle této smlouvy delším než 60 kalendářních dnů.

9.7 Odstoupení od smlouvy je účinné okamžikem doručení písemného oznámení o
         odstoupení druhé smluvní straně. V případě pochybností se má za to, že odstoupení
         bylo druhé smluvní straně doručeno 5. dne po jeho prokazatelném odeslání.

                                       X. Ostatní ujednání

10.1 Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran.

10.2 Smlouva může být upravována jen číslovanými písemnými dodatky, oboustranně
         schválenými a podepsanými smluvními stranami.

10.3 Případné rozpory se smluvní strany zavazují řešit dohodou. Teprve nebude-li dosažení
         dohody mezi nimi možné, bude věc řešena u věcně příslušného soudu dle zákona č.
         99/1963 Sb., občanský soudní řád, ve znění pozdějších předpisů, a to u místně
         příslušného soudu, v jehož obvodu má sídlo Objednatel.

10.4 Dodavatel souhlasí se zveřejněním údajů uvedených ve smlouvě v souladu se
         zákonem č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím v platném znění.

10.5 Objednatel má povinnost podle ust. § 219 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
         zakázek, ve znění pozdějších předpisů, zveřejnit smlouvu (plný text) s dodavatelem
         včetně jejích změn a dodatků na svém profilu zadavatele a uveřejnit smlouvu v registru
         smluv. Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění této smlouvy v registru
         smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
         uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí
         objednatel. Dodavatel je seznámen se skutečností, že poskytnutí těchto informací se dle
         citovaných zákonů nepovažuje za porušení obchodního tajemství a s jejich zveřejněním
         tímto vyslovuje svůj souhlas.

10.6 Dodavatel je oprávněn přenést svoje práva a povinnosti z této smlouvy na třetí osobu
         pouze s předchozím písemným souhlasem objednatele. Ustanovení § 1879 občanského
         zákoníku se nepoužije.

10.7 Vyžaduje-li tato smlouva pro uplatnění práva, splnění povinnosti či jiné jednání
         písemnou formu, tato není zachována, je-li jednání učiněno elektronickými či jinými
         technickými prostředky (např. email, fax).

                                                            Strana 8 (celkem 9)
                                                                                Smlouva o poskytování služeb
                         Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice

10.8 Nevynutitelnost a/nebo neplatnost a/nebo neúčinnost kteréhokoli ujednání této
         smlouvy neovlivní vynutitelnost a/nebo platnost a/nebo účinnost jejích ostatních
         ujednání. V případě, že by jakékoli ujednání této smlouvy mělo pozbýt platnosti a/nebo
         účinnosti, zavazují se tímto smluvní strany zahájit jednání a v co možná nejkratším
         termínu se dohodnout na přijatelném způsobu provedení záměrů obsažených v
         takovém ujednání této smlouvy, jež platnosti a/nebo účinnosti a/nebo vynutitelnosti
         pozbyla.

10.9 Tato smlouva byla vyhotovena ve čtyřech (4) stejnopisech s platností originálu,
         přičemž dodavatel obdrží dvě (2) a objednatel dvě (2) vyhotovení.

10.10 Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu smluvními stranami.

10.11  Tuto smlouvu lze měnit pouze písemně, přičemž smluvní strany výslovně vylučují jiné
       způsoby či formy změny této smlouvy. Za písemnou formu se pro tento účel
       nepovažuje jednání učiněné elektronickými či jinými technickými prostředky (e-mail,
       fax). Smluvní strany mohou namítnout neplatnost změny této smlouvy z důvodu
       nedodržení formy kdykoliv, i poté, co bylo započato s plněním.

10.12  Tato smlouva obsahuje úplné ujednání o předmětu smlouvy a všech náležitostech,
       které smluvní strany měly a chtěly ve smlouvě ujednat, a které považují za důležité
       pro závaznost této smlouvy. Žádný projev smluvních stran učiněný při jednání o této
       smlouvě ani projev učiněný po uzavření této smlouvy nesmí být vykládán v rozporu s
       výslovnými ustanoveními této smlouvy a nezakládá žádný závazek žádné ze
       smluvních stran.

V Praze dne 29. 5. 2017                       V Praze dne 29. 5. 2017

………………………………....................              ………………………………....................
Mgr. Martin Benda, ředitel                    Petr Ženíšek, jednatel
Domov pro seniory Nová slunečnice             PREMIO INVEST s.r.o.
za Objednatele                                za Dodavatele

                         Strana 9 (celkem 9)