Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB kterou ve smyslu příslušných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku a za následujících podmínek tyto smluvní strany: Název: Domov pro seniory Nová slunečnice Sídlo: Na Hranicích 674/18, Bohnice, 181 00 Praha 8 Zástupce: Mgr. Martin Benda, ředitel Tel +420 603 154 276 IČ: e-mail: martinbenda13@gmail.com DIČ: 71294287 Bankovní spojení: CZ 71294287 č. ú: Komerční banka, a.s. Kontaktní osoba: 115-1118020247/0100 Mgr. Libuše Lebedová Tel: +420 266 007 374 e-mail: llebedova@novaslunecnice.cz (dále jen „objednatel“) a Název: PREMIO INVEST s.r.o. Sídlo: Na Jezerce 1458/14, Praha 4- Nusle, 140 00 Zápis v obchodním rejstříku: vedeného Městským soudem v Praze, C 91150 Statutární orgán: Petr Ženíšek, jednatel IČ: 26746590 DIČ: CZ26746590 Bankovní spojení: KB a.s., 51 – 124200207/0100 Kontaktní osoba: Petr Ženíšek, tel. č: 777 566 047 email: info@premioinvest.cz (dále jen „dodavatel“) Preambule: Tato smlouva se uzavírá na základě výsledku veřejné zakázky malého rozsahu na služby s názvem „Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice“. I. Předmět smlouvy 1.1 Předmětem smlouvy je závazek dodavatele zajistit pro objednatele úklidové a čistící služby ve vymezených prostorech v budovách areálu objednatele a závazek objednatele zaplatit za tyto služby cenu dle čl. V této smlouvy. 1.2 Dodavatel se zavazuje provádět služby pravidelného a nepravidelného charakteru, a to vždy v souladu se soupisem služeb, který je nedílnou součástí této smlouvy jako její příloha č. 1. Soupis služeb definuje rozsah pravidelně poskytovaných služeb, jakož i četnost a ceny všech požadovaných či předpokládaných služeb. Strana 1 (celkem 9) Smlouva o poskytování služeb Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice 1.3 Služby nepravidelného charakteru budou prováděny dle aktuálních potřeb objednatele na základě výzev objednatele, které mohou být učiněny i emailem. Ve výzvě bude vždy obsažen požadovaný počet pracovníků k provádění nepravidelných služeb a požadovaný termín provádění nepravidelných služeb. Rozsah a předmět služeb bude vždy upřesněn pověřeným zaměstnancem Objednatele. Výzva objednatele dle tohoto odstavce bude učiněna nejpozději pět pracovních dnů před požadovaným termínem provádění služeb. II. Práva a povinnosti dodavatele 2.1 Dodavatel je povinen při plnění povinností vyplývajících z této smlouvy postupovat samostatně, odborně a s vynaložením veškeré potřebné péče k dosažení optimálního výsledku plnění smlouvy. Dodavatel je povinen se řídit při plnění této smlouvy obecně platnými předpisy a pokyny objednatele, které mu budou zadávány v průběhu plnění smlouvy. Dodavatel je povinen upozornit objednatele na nevhodnou povahu jeho pokynů. 2.2 Zaměstnanci dodavatele jsou zásadně řízeni pokyny dodavatele. Veškeré připomínky a organizační požadavky vyřizuje dodavatel prostřednictvím své kontaktní osoby. 2.3 Dodavatel je povinen zaškolit veškeré své zaměstnance, kteří budou provádět činnosti dle této smlouvy. Výkonní zaměstnanci musí být dodavatelem řádně poučeni o náplni a rozsahu prováděné práce na jednotlivých pracovištích, o postupech úklidu podle hygienických norem a o podmínkách BOZP a PO s ohledem na specifické podmínky objektů objednatele. 2.4 Při provádění pravidelného úklidu musí být každý výkonný zaměstnanec dodavatele schopen provést práce specifikované touto smlouvou, aniž by očekával od zaměstnanců objednatele, že budou jeho práci řídit. 2.5 Dodavatel je povinen na své náklady vybavit své výkonné zaměstnance provádějící služby pracovním oděvem v podobě stejnokroje, ochrannými prostředky, úklidovými a dezinfekčními prostředky a dalším úklidovým materiálem. Úklidové vozíky s příslušenstvím a úklidové stroje zapůjčí dodavateli objednatel. Dodavatel tyto zapůjčené předměty může používat pouze v objektech objednatele uvedených v čl. I. odst. 1 této smlouvy. 2.6 Dodavatel je povinen proškolit své výkonné zaměstnance o nedotknutelnosti věcí objednatele. Dodavatel odpovídá za to, že jakékoliv věci objednatele nebudou zcizeny nebo zneužity. Dodavatel ani jeho výkonní zaměstnanci nesmí prohlížet písemné doklady, které jsou uloženy v uklízených prostorách. Veškeré takové doklady požívají ochrany ve smyslu zákona o ochraně osobních údajů a jejich zneužití je trestné. Dodavatel a jeho výkonní zaměstnanci jsou povinni zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, o kterých se dověděli při poskytování služeb. Dodavatel zajistí v pracovních smlouvách svých zaměstnanců podepsání závazku mlčenlivosti o skutečnostech, o nichž se dověděli v souvislosti s výkonem povolání. 2.7 Veškeré nálezy věcí při provádění služeb je dodavatel povinen bez zbytečného odkladu předat kontaktní osobě objednatele. 2.8 Režim odemykání uklízených prostor a předávání klíčů bude dohodnut samostatným předávacím protokolem mezi dodavatelem a objednatelem při zahájení provádění Strana 2 (celkem 9) Smlouva o poskytování služeb Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice služeb. V případě ztráty klíče dodavatel ponese skutečné náklady nutné na přeskládání zámkových vložek a výrobu nových klíčů. 2.9 Dodavatel je povinen chránit majetek objednatele při provádění služeb na jednotlivých pracovištích a je plně odpovědný za škody, které mohou vzniknout z jeho činnosti v souvislosti s plněním předmětu smlouvy, a to za škody na majetku i zdraví v plné výši. Zjistí-li při provádění služeb závadu technického rázu nebo poškození majetku objednatele, oznámí neprodleně tuto skutečnost kontaktní osobě objednatele. 2.10 Způsobí-li dodavatel při provádění prací škodu na majetku objednatele nebo na majetku či na zdraví třetích osob na jednotlivých pracovištích objednatele, je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit kontaktní osobě objednatele. 2.11 Dodavatel je povinen při plnění předmětu smlouvy provést nutná opatření proti vzniku požáru, havárie elektřiny, vodovodních rozvodů a zabezpečit plnění svých povinností tak, aby byly dodržovány předpisy BOZP, hygieny práce, protipožární ochrany a ochrany životního prostředí. 2.12 Dodavatel je povinen zajistit, aby plněním předmětu smlouvy nepřiměřeně nenarušoval provoz a výkon činností objednatele, a to zejména hlukem, zápachem, vibracemi, odpadem a chybnou organizací práce. Při plnění předmětu smlouvy bude dodavatel provádění prací koordinovat s provozem objednatele. 2.13 Dodavatel je povinen provádět průběžnou neformální kontrolu výsledků plnění pracovních úkolů sjednaných touto smlouvou, včetně stavu a uschování pracovních pomůcek a prostředků. 2.14 Dodavatel je povinen vybavit své výkonné zaměstnance na své náklady průkazem výkonného zaměstnance v podobě identifikačního štítku s uvedením jména a příjmení výkonného zaměstnance a s označením dodavatele. Každý výkonný zaměstnanec je povinen nosit identifikační štítek po celou dobu výkonu práce připevněný na viditelném místě na pracovním oděvu. Bez tohoto identifikačního štítku nejsou výkonní zaměstnanci dodavatele oprávnění vstoupit do veřejně nepřístupných prostor objednatele. O těchto skutečnostech je dodavatel své výkonné zaměstnance povinen poučit. Vzor identifikačního štítku spolu se seznamem výkonných zaměstnanců dodavatele je povinen dodavatel předat objednateli do 3 dnů ode dne uzavření smlouvy. Dodavatel je povinen seznam výkonných zaměstnanců aktualizovat při každé změně a do 3 dnů od jeho provedení aktualizovaný seznam předat objednateli. 2.15 Součástí služeb je dodávka a použití čisticích, dezinfekčních a údržbových prostředků, úklidových strojů, nástrojů a potřeb, PVC sáčků do odpadkových košů, PVC pytlů na odpad, které dodavatel běžně využívá k provádění pravidelného úklidu. 2.16 Je-li součástí služeb vynesení odpadkových košů, je dodavatel povinen uložit odpad do vyhrazených nádob. 2.17 Součástí služeb je manipulace se židlemi nezbytná pro řádné provedení služeb (např. zvedání židlí na stoly a jejich sundávání po provedení služeb). 2.18 Chemické složení čisticích prostředků a použitá technologie úklidu a čištění budou odpovídat požadavkům čištěných materiálů. 2.19 Úklid všech prostor podle této smlouvy musí odpovídat příslušným hygienickým normám. Strana 3 (celkem 9) Smlouva o poskytování služeb Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice 2.20 Dodavatel je povinen na vyžádání objednatele provést služby objednatelem stanovených prostor (např. WC, vstupy do budovy, chodby a schodiště) opakovaně, pokud to vyžaduje stav uklízených prostor z důvodů počasí a zvýšeného provozu. Dodavatel je povinen zajistit služby nejpozději do 2 hodin od obdržení takového požadavku objednatele (hodiny jsou počítány v pracovní době, tj. v pracovní dny od 7 do 15 hodin). III. Práva a povinnosti objednatele 3.1 Objednatel je povinen poskytnout dodavateli všechny potřebné informace o objektech výkonu plnění předmětu této smlouvy, jeho specifikaci, příp. rizikových místech a provést seznámení pracovníka dodavatele s tímto. 3.2 Objednatel se zavazuje provést školení pracovníků dodavatele o objektu výkonu předmětu této smlouvy, a to z předpisů o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a požární ochraně platných v působnosti objednatele a týkajících se střežených objektů. 3.3 Objednatel se zavazuje dodavateli po dobu plnění této smlouvy umožnit přístup k šatně, umývárně a WC, včetně poskytování vody a elektřiny. Dodavatel bude mít také umožněn přístup do stravovacích zařízení v objektu Domova pro seniory Nová slunečnice. 3.4 Objednatel se zavazuje platit řádně a ve sjednaných termínech dodavateli za poskytnutou službu dohodnutou cenu. 3.5 Objednatel je oprávněn provádět kontrolu plnění dodavatele, a to zejména kontrolu včasnosti a jakosti rozsahu dodavatelem uskutečňovaného plnění. IV. Místo a doba plnění 4.1 Místem plnění jsou objekty č. 1, 2, 3 a 4 objednatele v areálu sídla objednatele na adrese Na Hranicích 674/18, Bohnice, 181 00 Praha 8. 4.2 Četnost provádění pravidelného úklidu je stanovena v příloze č. 1 této smlouvy. Čas/dny provádění je dále upřesněn následovně, nebude-li v příloze č. 1 této smlouvy uvedeno či smluvními stranami dohodnuto pro některé prostory jinak: služby budou prováděny v průběhu celého kalendářního roku ve frekvenci stanovené v příloze č. 1, služby budou prováděny vždy v čase od 6:00 do 17:00 hodin, služby prováděné denně budou provedeny každý kalendářní den (včetně sobot, nedělí a státních svátků), služby prováděné v pracovních dnech budou provedeny každý pracovní den, služby prováděné týdně budou provedeny nejpozději do středy, služby prováděné měsíčně budou provedeny nejpozději do 15. kalendářního dne v měsíci, služby prováděné pololetně budou provedeny poprvé nejpozději během března a dubna, podruhé nejpozději během září a října, avšak vždy tak, aby lhůta mezi jednotlivými úklidy byla 6 měsíců s tolerancí +- jeden týden. 4.3 Doba plnění u nepravidelného úklidu bude vždy stanovena v příslušné výzvě. Strana 4 (celkem 9) Smlouva o poskytování služeb Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice V. Cena 5.1 Ceny služeb jsou stanoveny na základě nabídky dodavatele podané do výběrového řízení, na základě jehož výsledku je uzavřena tato smlouva. 5.2 Jednotkové ceny, z nichž je vypočítávána cena skutečně poskytnutých služeb, jsou stanoveny v příloze č. 1 této smlouvy. 5.3 Dodavatel je oprávněn k ceně služeb nebo její splátce připočíst DPH ve výši stanovené v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o DPH“), a to ke dni uskutečnění zdanitelného plnění, kterým se rozumí poslední den v daném kalendářním měsíci. 5.4 Jednotkové ceny tvořící základ pro stanovení skutečné ceny služeb jsou stanoveny jako maximální a nepřekročitelné a obsahují veškeré nutné náklady k řádnému provedení služeb včetně nákladů souvisejících (cestovní náklady, náklady na dopravu, poplatky, vedlejší náklady apod.). Jednotkové ceny jsou stanoveny s přihlédnutím k vývoji cen v daném oboru včetně vývoje kurzu české měny k zahraničním měnám. 5.5 Cena za pravidelný úklid bude upravena, pokud bude objednatelem požadován a dodavatelem proveden opakovaný úklid dle čl. 2.20 této smlouvy. V takovém případě bude cena upravena o cenu provedených úkonů, která bude stanovena v souladu s jednotkovými cenami uvedenými v příloze č. 1 této smlouvy. 5.6 Nabídková cena za jednu hodinu poskytování služeb nepravidelného charakteru dle čl. 1.3 této smlouvy jedním pracovníkem náleží Poskytovateli odměna ve výši 95 v Kč bez DPH. 5.7 Dodavatel nemá právo domáhat se navýšení sjednané ceny služeb z důvodů chyb nebo nedostatků učiněných při určení ceny služeb, nepřesného nebo neúplného ocenění služeb. 5.8 Objednatel připouští překročení ceny pouze v případě, že inflace v kalendářním roce, v němž probíhalo plnění veřejné zakázky, překročí podle údajů Českého statistického úřadu 3 % oproti stavu v předchozím kalendářním roce, může se zvýšit cena za plnění veřejné zakázky od 1.1. následujícího kalendářního roku o procentní částku inflace přesahující 3 %, nejvýše však o 5 %. Poprvé se takto může zvýšit cena ve druhém kalendářním roce plnění veřejné zakázky. 5.9 Objednatel a dodavatel sjednávají, že souhrnná cena, kterou objednatel poskytne dodavateli za plnění Předmětu smlouvy, nesmí překročit předpokládanou hodnotu předmětné veřejné zakázky malého rozsahu (1 990 000 Kč bez DPH). V. Platební podmínky 5.1 Cena za poskytnuté služby bude dodavateli hrazena měsíčně pozadu za skutečně provedené služby na základě daňového dokladu – faktury dodavatele, a to ve výši odpovídající násobku jednotkových cen a četnosti skutečně provedených služeb v daném kalendářním měsíci. 5.2 Objednatel neposkytuje zálohy. Strana 5 (celkem 9) Smlouva o poskytování služeb Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice 5.3 Daňový doklad – faktura bude vystavena dodavatelem na základě měsíčního rozpisu poskytnutých služeb odsouhlaseného oběma smluvními stranami a musí být objednateli doručena do desátého dne následujícího měsíce. Splatnost daňového dokladu je max. 30 dnů od data jeho doručení objednateli. Faktura – daňový doklad musí být doručen na adresu objednatele: Domov pro seniory Nová slunečnice, Na Hranicích 674/18, Bohnice, 181 00 Praha 8. 5.4 Daňové doklady – faktury musí obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu zejména dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty v platném znění. Nebudou-li daňové doklady obsahovat požadované náležitosti, je objednatel oprávněn daňové doklady vrátit dodavateli k doplnění. V takovém případě začne, počínaje dnem doručení opraveného daňového dokladu objednateli, plynout nová lhůta splatnosti. 5.5 V případě, že v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění je o dodavateli zveřejněna způsobem umožňujícím dálkový přístup skutečnost, že je nespolehlivým plátcem, je objednatel oprávněn část ceny služeb ve výši odpovídající dani z přidané hodnoty, resp. daň z přidané hodnoty, uhradit v souladu s ustanovením § 109a zákona o DPH přímo správci této daně. Tímto postupem, tj. uhrazením části ceny služeb odpovídající dani z přidané hodnoty přímo správci daně a současně uhrazením zbývající části ceny služeb dodavateli, bude splněn závazek objednateli uhradit dodavateli cenu služeb dle této smlouvy. VI. Převzetí provedených služeb a kontaktní osoby smluvních stran 6.1 Provedení služeb za kalendářní měsíc potvrdí kontaktní osoba objednatele na soupise provedených služeb. 6.2 Pro vyloučení pochybností smluvní strany uvádějí, že kontaktní osoby nejsou oprávněny činit změny této smlouvy. 6.3 Změnu kontaktních osob si smluvní strany vzájemně písemně oznámí nejpozději 7 kalendářních dnů před plánovanou změnou. VII. Vady služeb, sankce 7.1 Pokud plnění dodavatele neodpovídá účelu nebo předmětu smlouvy, popřípadě smlouvou předpokládanému výsledku, má vady. Dodavatel odpovídá objednateli za vady a zavazuje se je neprodleně odstranit, a to i v případě, že na ně nebyl výslovně objednatelem upozorněn, zjistí-li je vlastní kontrolní činností. 7.2 Reklamaci vadného plnění při provádění služeb ze strany dodavatele je objednatel povinen uplatnit u dodavatele neprodleně, tj. u činností prováděných denně nejpozději následující pracovní den, u ostatních činností do 3 pracovních dnů ode dne jeho zjištění. Dodavatel je povinen bezodkladně provést opatření, která povedou k nápravě reklamovaného plnění. Reklamované vady plnění je dodavatel povinen odstranit neprodleně, nejpozději však do 2 hodin (v rámci pracovní doby – tj. v pracovní dny od 7 do 15 hodin) od obdržení reklamace, na vlastní náklady. 7.3 V případě, že dodavatel neprovede sjednané služby nebo jejich část ve sjednaných lhůtách, považuje se to za porušení smlouvy, na které se vztahuje smluvní pokuta ve výši 10.000,- Kč za jeden případ, kterým se v rámci služeb pravidelného charakteru Strana 6 (celkem 9) Smlouva o poskytování služeb Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice rozumí každá položka v příloze č. 1 této smlouvy, v rámci služeb nepravidelného charakteru jeden pokoj. 7.4 V případě, že dodavatel neodstraní reklamovanou vadu ve lhůtě dle odst. 2 tohoto článku smlouvy, považuje se to za porušení smlouvy, na které se vztahuje smluvní pokuta ve výši 5.000,- Kč za každou jednotlivou vadu. 7.5 Smluvní pokuta bude splatná ve lhůtě 15 kalendářních dnů po doručení výzvy k jejímu zaplacení. 7.6 Smluvní strany činí nespornou výši sjednaných smluvních pokut a považují ji za zcela přiměřenou a oprávněnou co do sjednané výše zejména s přihlédnutím k účelu a významu této smlouvy pro objednatele. 7.7 Smluvní pokuta se platí nezávisle na tom, zda a v jaké výši vznikne objednateli škoda. Zaplacením smluvní pokuty nezaniká nárok objednatele na náhradu škody vzniklé porušením povinností dodavatele z této smlouvy. 7.8 Při prodlení s úhradou faktur ze strany objednatele má dodavatel právo účtovat úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení. VIII. Pojištění 8.1 Dodavatel prohlašuje, že má uzavřeno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu své podnikatelské činnosti kryjící případné škody způsobené při provedení služeb Objednateli či třetím osobám ve výši minimálně 1.000.000,- (slovy: jedenmilión) Kč na každý škodní případ po celou dobu provádění služeb. Dodavatel se zavazuje pojištění dle tohoto odstavce udržovat v platnosti po celou dobu provádění služeb a Objednateli kdykoliv během této doby na vyžádání existenci platného pojištění doložit. IX. Trvání smlouvy, odstoupení od smlouvy, výpověď smlouvy 9.1 Dodavatel se zavazuje do 3 pracovních dnů od oboustranného podpisu smlouvy k zahájení provádění komplexních úklidových služeb ve smyslu znění této smlouvy a dle případných požadavků objednatele. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou – na dobu 24 měsíců od nabytí účinnosti této Smlouvy nebo do doby nastání skutečnosti předvídané dle čl. 5.9. této smlouvy podle toho, která ze situací nastane dříve. 9.2 Obě smluvní strany mohou smlouvu písemně vypovědět i bez udání důvodů. Výpovědní lhůta je sjednána na 3 kalendářních měsíců a začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi. 9.3 Objednatel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení povinností dodavatele, přičemž za podstatné porušení povinností dodavatele se považuje zejména: jestliže dodavatel bez rozumného důvodu výslovně odmítne splnit kteroukoli svou povinnost převzatou na základě této smlouvy, jestliže bude dodavatel v prodlení se splněním jakékoli své povinnosti dle této smlouvy po dobu delší než 10 dnů, jestliže dodavatel poruší povinnost stanovenou mu čl. XI této smlouvy, Strana 7 (celkem 9) Smlouva o poskytování služeb Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice neodstraní-li dodavatel objednatelem reklamované vady nejpozději do 7 kalendářních dnů. 9.4 Objednatel je dále oprávněn od smlouvy odstoupit v případě nepodstatného porušení povinností uložených dodavateli, které dodavatel v dodatečně poskytnuté lhůtě nenapraví. 9.5 Objednatel je dále oprávněn od smlouvy odstoupit v případě vydání rozhodnutí o úpadku dodavatele dle § 136 zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů, nebo v případě, že dodavatel v nabídce podané do zadávacího řízení, na základě jehož výsledku byla s dodavatelem uzavřena tato smlouva, uvedl informace nebo předložil doklady, které neodpovídají skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výsledek tohoto zadávacího řízení. 9.6 Dodavatel je oprávněn písemně odstoupit od smlouvy v případě prodlení objednatele s úhradou ceny dle této smlouvy delším než 60 kalendářních dnů. 9.7 Odstoupení od smlouvy je účinné okamžikem doručení písemného oznámení o odstoupení druhé smluvní straně. V případě pochybností se má za to, že odstoupení bylo druhé smluvní straně doručeno 5. dne po jeho prokazatelném odeslání. X. Ostatní ujednání 10.1 Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran. 10.2 Smlouva může být upravována jen číslovanými písemnými dodatky, oboustranně schválenými a podepsanými smluvními stranami. 10.3 Případné rozpory se smluvní strany zavazují řešit dohodou. Teprve nebude-li dosažení dohody mezi nimi možné, bude věc řešena u věcně příslušného soudu dle zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, ve znění pozdějších předpisů, a to u místně příslušného soudu, v jehož obvodu má sídlo Objednatel. 10.4 Dodavatel souhlasí se zveřejněním údajů uvedených ve smlouvě v souladu se zákonem č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím v platném znění. 10.5 Objednatel má povinnost podle ust. § 219 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, zveřejnit smlouvu (plný text) s dodavatelem včetně jejích změn a dodatků na svém profilu zadavatele a uveřejnit smlouvu v registru smluv. Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění této smlouvy v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí objednatel. Dodavatel je seznámen se skutečností, že poskytnutí těchto informací se dle citovaných zákonů nepovažuje za porušení obchodního tajemství a s jejich zveřejněním tímto vyslovuje svůj souhlas. 10.6 Dodavatel je oprávněn přenést svoje práva a povinnosti z této smlouvy na třetí osobu pouze s předchozím písemným souhlasem objednatele. Ustanovení § 1879 občanského zákoníku se nepoužije. 10.7 Vyžaduje-li tato smlouva pro uplatnění práva, splnění povinnosti či jiné jednání písemnou formu, tato není zachována, je-li jednání učiněno elektronickými či jinými technickými prostředky (např. email, fax). Strana 8 (celkem 9) Smlouva o poskytování služeb Zajištění úklidu ve vymezených prostorách objektů DS Nová slunečnice 10.8 Nevynutitelnost a/nebo neplatnost a/nebo neúčinnost kteréhokoli ujednání této smlouvy neovlivní vynutitelnost a/nebo platnost a/nebo účinnost jejích ostatních ujednání. V případě, že by jakékoli ujednání této smlouvy mělo pozbýt platnosti a/nebo účinnosti, zavazují se tímto smluvní strany zahájit jednání a v co možná nejkratším termínu se dohodnout na přijatelném způsobu provedení záměrů obsažených v takovém ujednání této smlouvy, jež platnosti a/nebo účinnosti a/nebo vynutitelnosti pozbyla. 10.9 Tato smlouva byla vyhotovena ve čtyřech (4) stejnopisech s platností originálu, přičemž dodavatel obdrží dvě (2) a objednatel dvě (2) vyhotovení. 10.10 Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu smluvními stranami. 10.11 Tuto smlouvu lze měnit pouze písemně, přičemž smluvní strany výslovně vylučují jiné způsoby či formy změny této smlouvy. Za písemnou formu se pro tento účel nepovažuje jednání učiněné elektronickými či jinými technickými prostředky (e-mail, fax). Smluvní strany mohou namítnout neplatnost změny této smlouvy z důvodu nedodržení formy kdykoliv, i poté, co bylo započato s plněním. 10.12 Tato smlouva obsahuje úplné ujednání o předmětu smlouvy a všech náležitostech, které smluvní strany měly a chtěly ve smlouvě ujednat, a které považují za důležité pro závaznost této smlouvy. Žádný projev smluvních stran učiněný při jednání o této smlouvě ani projev učiněný po uzavření této smlouvy nesmí být vykládán v rozporu s výslovnými ustanoveními této smlouvy a nezakládá žádný závazek žádné ze smluvních stran. V Praze dne 29. 5. 2017 V Praze dne 29. 5. 2017 ……………………………….................... ……………………………….................... Mgr. Martin Benda, ředitel Petr Ženíšek, jednatel Domov pro seniory Nová slunečnice PREMIO INVEST s.r.o. za Objednatele za Dodavatele Strana 9 (celkem 9)