Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
O B J E D N Á V K A Číslo objednávky: 75/22/050273 Objednává: !! NUTNÉ UVÁDĚT NA FAKTUŘE !! Dodavatel: Fakultní nemocnice Bulovka CHEIRÓN a.s. Oddělení zdravotnické techniky Kukulova 24 Budínova 67/2 16900 Praha 180 81 Praha 8 IČ: 27094987 IČ: 00064211 Tel.: 377 590 424 Bankovní spojení: Česká národní banka Fax: 377 590 435 Číslo účtu: 16231081/0710 Email: rkachlir@cheiron.eu Datum objednávky: 26.07.2022 Telefon: Vyřizuje: Fax: Email: Dodejte na: 214310 CH-ARO aro - anesteziologie Kontaktní osoba: 74296 Telefon: Zakázka č.: Objednáváme u Vás k následujícímu přístroji: Monitor Ambu a View 7A sál + stojan D1-13857, , Inv.č.: D1-0013590, SN: AM18C00392 Název Obj. č. Množství Ambu aScope 4 Broncho, Slim 3.8./1.2. 476-001-000 20,00 Objednáváme u Vás na základě Vaší cenové nabídky: dle ceníku pro FNB Nákup spotřebního materiálu_jednorázové fibroskopy. Cena bez DPH: 90 000,00 Kč DPH 21%: 18 900,00 Kč Cena včetně DPH: 108 900,00 Kč ......................................... ......................................... Podpis objednatele Razítko Žádáme o písemné potvrzení objednávky na e-mail vyřizující osoby také ve strojově čitelném formátu dle zák. č. 340/2015 Sb. Dodavatel bere na vědomí, že objednatel uveřejní tyto dokumenty v Registru smluv. Fakturu zašlete na vyřizující osobu. Potvrzením objednávky dodavatel vyslovuje souhlas s těmito obchodními podmínkami: 1. Dodavatel fakturuje cenu dodávky do 15 dnů od jejího dodání objednateli. Faktura musí kromě zákonných náležitostí obsahovat číslo této objednávky a povinnou přílohou faktury je zakázkový / montážní list podepsaný zástupcem objednatele, který musí obsahovat typ a výrobní číslo opravovaného přístroje, druh opravy, jednotlivé úkony, náhradní díly, dobu práce, cenu jednotlivých položek opravy, datum opravy a převzetí opravy, razítko a podpis pracovníka objednatele, kterému budou předány i vyřazené náhradní díly, nebude-li dohodnuto jinak. Lhůta splatnosti faktury činí 30 dnů. Záruka na dodávku činí 24 měsíců. 2. Dodavatel s přepravními a manipulačními obaly postupujte ve smyslu zákona č. 477/2001 Sb. 3. Dodavatel odpovídá za to, že jeho pracovníci budou při plnění objednávky jednat pouze v rámci objednávky a instrukcí objednatele, že budou používat pouze předměty svěřené jim dodavatelem k plnění objednávky, s jejichž obsluhou je dodavatel prokazatelně seznámí. 4. Dodavatel odpovídá za to, že jeho pracovníci při plnění dodávky u objednatele budou dodržovat požadavky na bezpečnost práce a požární ochranu a že se seznámí s riziky dotčeného místa plnění, uvedené na http://bulovka.cz/wp- content/uploads/2019/11/externi-dodavatel-vseobecne-podminky-na-useku-bozp-a-po-rizika.pdf http://bulovka.cz/wp- content/uploads/2019/11/rizika-NNB.pdf 5. V případě prodlení objednatele se zaplacením faktury má dodavatel právo požadovat úrok z prodlení z dlužné částky v zákonné výši, pokud doba prodlení přesáhne 30 kalendářních dnů. Zaplacené úroky z prodlení plně kryjí i případnou náhradu škody dodavatele. 6. Jednostranný zápočet pohledávky nebo postoupení pohledávky z této objednávky na třetí osobu je možné jen s předchozím písemným souhlasem objednatele. 7. Objednatel je oprávněn odstoupit od objednávky v době před dojitím jejího potvrzení a v případě, že dodavatel poruší objednávku nebo ji realizuje v rozporu s §65, §66 zák. č. 268/2014 Sb. 8. Pokud při opravě předpokládaná cena náhradních dílů přesáhne 10.000,- Kč bez DPH, objednatel si vyhrazuje právo se k cenové nabídce na dodání náhradního dílu vyjádřit formou odsouhlasení či odmítnutí opravy dodáním náhradního dílu.