Textová podoba smlouvy Smlouva č. 21209603: Objednávka, jejímž předmětem je koupě spotřebního materiálu -

Příloha 75_22_050273.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        O B J E D N Á V K A                                            Číslo objednávky: 75/22/050273

Objednává:                                                                    !! NUTNÉ UVÁDĚT NA FAKTUŘE !!

                                                     Dodavatel:

Fakultní nemocnice Bulovka                                       CHEIRÓN a.s.
Oddělení zdravotnické techniky                                   Kukulova 24
Budínova 67/2                                                    16900 Praha
180 81 Praha 8
                                                                 IČ: 27094987
IČ: 00064211
                                                                 Tel.: 377 590 424
Bankovní spojení: Česká národní banka                            Fax: 377 590 435
Číslo účtu: 16231081/0710                                        Email: rkachlir@cheiron.eu

Datum objednávky:  26.07.2022                                        Telefon:
Vyřizuje:                                                            Fax:
                                                                     Email:
Dodejte na:        214310 CH-ARO aro - anesteziologie
Kontaktní osoba:   74296                                             Telefon:
Zakázka č.:

Objednáváme u Vás k následujícímu přístroji:
            Monitor Ambu a View 7A sál + stojan D1-13857, , Inv.č.: D1-0013590, SN: AM18C00392

Název                                                            Obj. č.                                    Množství
Ambu aScope 4 Broncho, Slim 3.8./1.2.                            476-001-000                                     20,00

Objednáváme u Vás na základě Vaší cenové nabídky: dle ceníku pro FNB

Nákup spotřebního materiálu_jednorázové fibroskopy.

                                                                 Cena bez DPH:                               90 000,00 Kč
                                                                 DPH 21%:                                    18 900,00 Kč
                                                                 Cena včetně DPH:                           108 900,00 Kč

.........................................                        .........................................

                   Podpis objednatele                                 Razítko

Žádáme o písemné potvrzení objednávky na e-mail vyřizující osoby také ve strojově čitelném formátu dle zák. č. 340/2015
Sb. Dodavatel bere na vědomí, že objednatel uveřejní tyto dokumenty v Registru smluv. Fakturu zašlete na vyřizující
osobu. Potvrzením objednávky dodavatel vyslovuje souhlas s těmito obchodními podmínkami:

1. Dodavatel fakturuje cenu dodávky do 15 dnů od jejího dodání objednateli. Faktura musí kromě zákonných náležitostí obsahovat
       číslo této objednávky a povinnou přílohou faktury je zakázkový / montážní list podepsaný zástupcem objednatele, který musí
       obsahovat typ a výrobní číslo opravovaného přístroje, druh opravy, jednotlivé úkony, náhradní díly, dobu práce, cenu
       jednotlivých položek opravy, datum opravy a převzetí opravy, razítko a podpis pracovníka objednatele, kterému budou předány i
       vyřazené náhradní díly, nebude-li dohodnuto jinak. Lhůta splatnosti faktury činí 30 dnů. Záruka na dodávku činí 24 měsíců.

2. Dodavatel s přepravními a manipulačními obaly postupujte ve smyslu zákona č. 477/2001 Sb.
3. Dodavatel odpovídá za to, že jeho pracovníci budou při plnění objednávky jednat pouze v rámci objednávky a instrukcí

       objednatele, že budou používat pouze předměty svěřené jim dodavatelem k plnění objednávky, s jejichž obsluhou je dodavatel
       prokazatelně seznámí.
4. Dodavatel odpovídá za to, že jeho pracovníci při plnění dodávky u objednatele budou dodržovat požadavky na bezpečnost práce
       a požární ochranu a že se seznámí s riziky dotčeného místa plnění, uvedené na http://bulovka.cz/wp-
       content/uploads/2019/11/externi-dodavatel-vseobecne-podminky-na-useku-bozp-a-po-rizika.pdf http://bulovka.cz/wp-
       content/uploads/2019/11/rizika-NNB.pdf
5. V případě prodlení objednatele se zaplacením faktury má dodavatel právo požadovat úrok z prodlení z dlužné částky v zákonné
       výši, pokud doba prodlení přesáhne 30 kalendářních dnů. Zaplacené úroky z prodlení plně kryjí i případnou náhradu škody
       dodavatele.
6. Jednostranný zápočet pohledávky nebo postoupení pohledávky z této objednávky na třetí osobu je možné jen s předchozím
       písemným souhlasem objednatele.

7. Objednatel je oprávněn odstoupit od objednávky v době před dojitím jejího potvrzení a v případě, že dodavatel poruší
       objednávku nebo ji realizuje v rozporu s §65, §66 zák. č. 268/2014 Sb.

8. Pokud při opravě předpokládaná cena náhradních dílů přesáhne 10.000,- Kč bez DPH, objednatel si vyhrazuje právo se k cenové
       nabídce na dodání náhradního dílu vyjádřit formou odsouhlasení či odmítnutí opravy dodáním náhradního dílu.