Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2130138: Kupní - přístroje zdravotnické

Příloha 20170529140432_anonymized.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *,t,!> 00 Praha 6                                 KUPNÍ SMLOUVA
' 00 Plzort

                      CHEIRÓN a.s.

                      zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8964

                      se sídlem:         Ulrychova 2260/13, 162 00, Praha 6 - Břevnov

                      IČO:               27094987

                      DIČ:               CZ27094987

                      bankovní spojení:

                      číslo účtu:

                      zastoupená:        Ing. Jindřichem Petříkem, MBA, předsedou představenstva

                      jako prodávající na straně jedné (dáte jen „prodávající")

                      Ústřední vojenská nemocnice - Vojenská fakultní nemocnice Praha

                      příspěvková organizace zřízená Ministerstvem obrany ČR

                      se sídlem:         U Vojenské nemocnice 1200,169 02Praha 6

                      IČO:               61383082

                      DIČ:               CZ61383082

                      bankovní spojení:

                      číslo účtu:

                      zastoupená:        prof. MUDr. Miroslavem Zavoralem,Ph.D., ředitelem

                      jako kupující na straně druhé (dále jen „kupující")

                      (prodávající a kupující společně dále jako „smluvní strany" a každý samostatně jako „smluvní strana“)

                      uzavírají v souladu s § 2079 a násl. zákona Č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a na základě zadávacího
                      řízení podle zákona č, 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, tuto
                      kupní smlouvu (dále též jen „smlouva")

                                                                                               I.

                                                                                    Předmět plnění

                      1. Tato smlouva je uzavřena na základě výsledku zadávacího řízení kupujícího na veřejnou zakázku
                            malého rozsahu s názvem „ Defibrilátor / monitor", č.j. 2342/2017-ŮVN ze dne 29. 3. 2017.

                      2. Předmětem plnění podle této smlouvy je dodávka 1 ks defibrilátor monitoru BeneHeart D6, blíže
                            specifikovaného v příloze č. 1 (dále též jen „zařízení").

                      3. Prodávající se touto smlouvou zavazuje odevzdat kupujícímu zařízení a převést na něj vlastnické právo
                            k němu a současně se zavazuje poskytnout kupujícímu za podmínek sjednaných v této smlouvě dále
                            specifikovaná plnění související s koupí zařízení. Kupující se zavazuje řádně dodané zařízení převzít
                            a zaplatit za ně kupní cenu podle čl. III. Vlastnické právo přechází na kupujícího převzetím zařízení.
                                                                                              1
1. Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zařízení nejpozději do 3 týdnů od podpisu této smlouvy.
2 . Místem plněni je odd. Emergency v místě sídla kupujícího.
3. Osobami pověřenými kupujícím k převzetí zařízení js o u H
4. Splněním dodávky se rozumí předání zařízení bez vad kupujícímu, se všemi jeho součástmi,

      příslušenstvím a dokumenty podle čl. V odst. 2, uvedení zařízení do provozu a zaškolení jeho obsluhy
      v souladu s touto smlouvou. Se zařízením musí být kupujícímu předán dodací list, na kterém smluvní
      strany potvrdí dodáni zařízeni. Splnění dodávky potvrdí smluvní strany na předávacím protokolu.
5. Není-li dodáno zařízení v souladu se smlouvou nebo má-li zařízení vady, není kupující povinen zařízení
      převzít. V tom případě je prodávající povinen dodat bezvadné zařízení do 48 hodin od okamžiku, kdy
      kupující převzetí zařízení odmítl.
6. Kupující je oprávněn nařídit prodávajícímu přerušení dodávky zařízení, je-li ohrožena bezpečnost
      a zdraví pacientů, pracovníků kupujícího nebo jiných osob nebo vznikla-li kupujícímu v souvislosti
      s dodávkou zařízení škoda nebo její vznik hrozí.
7. Zjistí-li prodávající při provádění dodávky zařízení překážky bránící nebo ovlivňující jeho dodání, je
      povinen o tom kupujícího neprodleně informovat a dohodnout s ním podmínky, za kterých lze v dodávce
      pokračovat.

                                                                Kupní cena
1. Sjednaná kupní cena zařízení činí 239.201,75 Kč bez DPH, tj. 289.434,12 Kč včetně DPH, a obsahuje

      veškeré náklady prodávajícího spojené se splněním dodávky včetně pojištění, balného, dopravného, cla
      či jiných poplatků atd.
2. V kupní ceně je zahrnut i reklamační servis zařízení prováděný za podmínek stanovených touto
      smlouvou.

                                                                       IV.
                                                  Fakturační a platební podmínky
1. Kupující neposkytne prodávajícímu k úhradě kupní ceny zálohu.
2. Daňový doklad (faktura) bude doručen kupujícímu nejpozději do 10 dnů od splnění dodávky.
3. Doba splatnosti daňového dokladu (faktury) bude stanovena na 60 dnů ode dne jeho doručení
      kupujícímu.
4. Daňový doklad (faktura) musí kromě povinných náležitostí stanovených platnými právními předpisy
      vždy obsahovat:
      a) název dodávky, příp. označení části dodávky,
      b) důvod účtování s odvoláním na smlouvu a
      c) přílohy, kterými jsou kopie dodacího listu, předávacího protokolu a zápisu o zaškolení obsluhy
            zařízení.
5. V případě, že daňový doklad (faktura) nebude obsahovat všechny stanovené náležitosti, je kupující
      oprávněn vrátit jej prodávajícímu a požadovat vystavení nového řádného daňového dokladu (faktury).
      Toto právo může kupující uplatnit nejpozději do 15 pracovních dnů ode dne doručení daňového
      dokladu, jinak zaniká. Počínaje dnem doručení opraveného daňového dokladu (faktury) kupujícímu
      začne plynout nová lhůta splatnosti. Prodávající je však povinen opravit vady dokladu nebo doklad
      doplnit o smlouvou požadované náležitosti, je-li k tomu kupujícím dodatečně vyzván i po lhůtě výše
      uvedené s tím, že taková výzva nemá účinky spojené s vrácením daňového dokladu (faktury) dle tohoto
      odstavce.

6. Platby budou probíhat výhradně v korunách českých (CZK) a rovněž veškeré cenové údaje budou
      uváděny v této měně

                                                                        V.

                                  Uvedení zařízení do provozu a zaškolení jeho obsluhy

1. Prodávající je povinen uvést zařízení do provozu (tj. provést instalací, napojit na veškeré potřebné sítě)
      ihned po jeho dodání.

2. Současně s uvedením zařízení do provozu předá prodávající kupujícímu k zařízení návod k použití
      v českém jazyce a prohlášení o shodě, obojí v listinné podobě a současně v elektronické podobě na
      technickém nosiči dat. Prodávající dále předá kupujícímu veškeré další dokumenty, revize, prohlášení
      a jiné podklady, které jsou potřebné pro provoz zařízení v souladu s platnými právními předpisy.

3. V rámci uvedení zařízení do provozu je prodávající povinen provést bezúplatné zaškolení určených
      pracovníků kupujícího v obsluze zařízení v souladu s požadavky stanovenými zákonem č. 268/2014
      Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném znění (dále jen „zákon o zdravotnických prostředcích“)

4. Prodávající zaškolí obsluhu zařízení na straně kupujícího, a to na vlastní náklady v místě a čase
      určeném kupujícím.

5. O zaškolení obsluhy zařízení učiní prodávající písemný zápis, který potvrdí pověřený pracovník
      kupujícího a jehož jedno vyhotovení předá prodávající kupujícímu. Písemný zápis musí obsahovat
      potvrzení o tom, že vyškolení pracovníci kupujícího jsou způsobilí provádět zaškolení dalších
      pracovníků kupujícího v obsluze zařízení.

                                                                       VI.

                                            Odpovědnost za vady a záruka za jakost

1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že dodané zařízení je v souladu s touto smlouvou, splňuje
      všechny požadavky stanovené obecně závaznými právními předpisy (zejm. zákonem o zdravotnických
      prostředcích a nařízením vlády č. 54/2015 Sb., o technických požadavcích na zdravotnické prostředky)
      a příslušnými normami, má vlastnosti deklarované jeho výrobcem a je způsobilé k použití pro účel,
      k němuž je výrobcem určeno.

2. Prodávající poskytuje kupujícímu na zařízení záruku za jakost v délce 24 měsíců, která počíná běžet
      dnem splnění dodávky.

3. Reklamaci zjevných vad uplatní kupující u prodávajícího při předáni zařízení, nejpozději při podpisu
      předávacího protokolu zápisem do tohoto protokolu.

4. Reklamaci jiné než zjevné vady je kupující povinen uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu
      poté, co ji mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do konce reklamační doby uvedené v
      odstavci 2, a to písemně nebo elektronickou poštou na adrese Republikánská 1102/45, 312 00 Plzeň.
      Pro dodržení reklamační doby je rozhodující datum podacího razítka u doporučeného dopisu nebo
      datum odeslání elektronické pošty, jíž byla reklamace uplatněna.

5. Kupující má právo na odstranění vady a opravou zařízení. Pokud doba opravy překročí 72 hodin od
      reklamace vady, je prodávající povinen zajistit kupujícímu po dobu opravy zařízení bezplatné zapůjčení
      náhradního přístroje, který lze použít ke stejnému účelu jako zařízení.
6. Je-li vada zařízení neopravitelná nebo nesplní-li prodávající povinnost zajistit kupujícímu po dobu
      opravy zařízení bezplatné zapůjčení náhradního přístroje podle odstavce 5, je kupující oprávněn
      požadovat dodání nového zařízení nebo od smlouvy odstoupit. Volba práva náleží kupujícímu.

7. Prodávající se dále zavazuje, že poskytne kupujícímu poreklamační servis, a to po dobu běžnou pro
      tento typ přístrojů nejméně však na dobu 8 let po skončení reklamační doby. Cena za tento
      poreklamační servis bude účtována podle cen, které byli předmětem hodnocení veřejné zakázky a jsou
      uvedeny v příloze této smlouvy č. 2 - Ceník servisních zásahů a na základě ceníku náhradních dílů
      platného v den podpisu této smlouvy, který je přílohou této smlouvy č. 3 - Ceník náhradních dílů, pokud
      nebude ujednáno jinak v samostatné smlouvě. Ceny lze meziročně upravit maximálně o oficiální výši
      inflace vyhlášenou Českým statistickým úřadem.

                                                                      Vil.

                                                                    Servis

1. Servisem se rozumí provádění odborné údržby a oprav zařízení v souladu s pokyny výrobce, zákonem
      o zdravotnických prostředcích a jinými právními předpisy. Odbornou údržbou se rozumí realizace
      pravidelných bezpečnostně technických kontrol a dalších úkonů směřujících k zachování bezpečnosti
      a plné funkčnosti zařízení.

2. Prodávající se zavazuje zajistit za podmínek stanovených zákonem o zdravotnických prostředcích
      bezplatný servis zařízení v reklamační době podle či. VI odst. 2 (reklamační servis).

3. Prodávající se dále zavazuje, že v reklamační době zajistí bezplatné zaškolení obsluhy, a to alespoň
      jedenkrát ročně na základě písemného požadavku kupujícího.

4. Prodávající je povinen zajistit v rámci reklamačního i poreklamačního servisu výjezd servisního technika
      a odstranění závady zařízení do 24 hodin od jejího nahlášení, není-li zapotřebí použití náhradních dílů,
      nebo do 72 hodin od nahlášení závady v případě, že její odstranění vyžaduje použití náhradních dílů.

5. Provádění výrobcem předepsaných či doporučených úkonů v rámci odborné údržby zařízení
      v reklamační době zahrnuje i bezplatné poskytnutí spotřebního materiálu, pokud je k provedení těchto
      úkonů potřebný.

6. Pro fakturaci ceny za provedení poreklamačního servisu platí obdobně ustanovení cl. IV s tím, že doba
      splatnosti daňového dokladu (faktury) bude stanovena na 60 dnů ode dne jeho doručení kupujícímu.

7. Poslední servisní kontrola v rámci reklamační doby bude provedena maximálně jeden měsíc před
      koncem reklamační doby.

                                                                     Vlil.

                                                                   Sankce

1. V případě prodlení prodávajícího se splněním dodávky je prodávající povinen zaplatit kupujícímu
      smluvní pokutu ve výši 1000 Kč za každý započatý den prodlení až do řádného splnění závazku.

2. V případě prodlení prodávajícího s odstraněním závady zařízení v rámci reklamačního servisu ve
      lhůtách podle čl. VII odst. 4 je prodávající povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05 %
      z kupní ceny zařízení za každý započatý den prodlení až do odstranění závady, dodání nového zařízení
      nebo odstoupení od smlouvy kupujícím. Pro účely stanovení smluvní pokuty se do doby prodlení
      prodávajícího nezapočítává doba, po kterou prodávající zajistil kupujícímu bezplatné zapůjčení
      náhradního přístroje, který lze použít ke stejnému účelu jako zařízení.

3. V případě prodlení prodávajícího s odstraněním závady zařízení v rámci poreklamačního servisu ve
      lhůtách podle čl. VII odst. 4 je prodávající povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05 %
      z kupní ceny zařízení za každý započatý den prodlení až do odstranění závady nebo do okamžiku, kdy
      prodávající po prohlídce zařízení oznámí kupujícímu, že závada je neodstranitelná. Pro účely stanovení
      smluvní pokuty se do doby prodlení prodávajícího nezapočítává doba, po kterou prodávající zajistil
      kupujícímu zapůjčení náhradního přístroje, který lze použít ke stejnému účelu jako zařízení.
4. Ocitne-li se kupující v prodlení se zaplacením kupní ceny za řádně dodané zařízení ve sjednané lhůtě
      splatnosti, je prodávající oprávněn požadovat zaplacení úroku z prodlení ve výši 0,02 % z fakturované
      částky za každý započatý den prodlení až do úplného zaplacení.

5. Právo na náhradu škody není zaplacením smluvní pokuty dotčeno.

                                                                       IX.
                                                           Ukončení smlouvy

1. Smlouvu lze ukončit písemnou dohodou smluvních stran nebo odstoupením od smlouvy některé ze
      smluvních stran za podmínek dále uvedených.

2. Kterákoliv smluvní strana má právo odstoupit od smlouvy v případě, že
      a) nastanou okolnosti, které smluvní strany nemohou ovlivnit a které zcela a po dobu delší než 90 dnů
             znemožní některé ze smluvních stran plnit své závazky z této smlouvy (vyšší moc), nebo
      b) druhá smluvní strana porušila podstatným způsobem své povinnosti z této smlouvy.

3. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že
      a) na majetek prodávajícího byl prohlášen konkurs,

      b) prodávající vstoupil do likvidace,
      c) prodávající je v prodlení s dodáním zařízení delším než 10 dnů,
      d) zařízení je vadné a nastane některá ze skutečností uvedených v čí. VI odst. 6,
      e) orgán státního dohledu rozhodl podle zákona o zdravotnických prostředcích o stažení zařízení

             z trhu nebo z oběhu nebo o dočasném stažení zařízení z trhu, nebo
      f) činností nebo nečinností prodávajícího vznikla kupujícímu škoda nebo její vznik hrozí nebo bylo

             poškozeno dobré jméno kupujícího.

4. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy, ocitne-lí se kupující v prodlení se zaplacením kupní ceny
      delším než 60 dnů.

5. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a doručeno druhé smluvní straně, přičemž účinky
      odstoupení nastávají dnem doručení písemného oznámení. Následky odstoupení od smlouvy se řídí
      příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. Po skončení reklamační doby podle čl. VI odst. 2 se
      však účinky odstoupení od smlouvy vztahují pouze k závazkům smluvních stran, které se týkají
      poskytování poreklamačního servisu.

                                                                        X.

                                              Uveřejnění smlouvy v registru smluv

1. Smluvní strany se dohodly na tom, že povinnost zaslat smlouvu správci registru smluv k uveřejnění
      podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto
      smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v platném zněni, splní kupující, a to nejpozději do 10
      pracovních dnů od uzavření smlouvy. Prodávající se zavazuje poskytnout kupujícímu za účelem splnění
      této povinnosti nezbytnou součinnost.

2. Obě smluvní strany berou na vědomí a souhlasí s tím, že kupující, v souladu s § 3 odst. 1 zákona o
      registru smluv, znečitelní ve smlouvě zaslané správci registru smluv k uveřejnění ty informace, které
      nelze poskytnout při postupu podle předpisů upravujících svobodný přístup k informacím (např. osobní
                                                                       5
       údaje, obchodní tajemství nebo informace chráněné právem k nehmotným statkům), případně též za
      podmínek § 5 odst. 6 zákona o registru smluv vyloučí z uveřejnění metadata smlouvy, která jsou
      obchodním tajemstvím smluvní strany splňující stanovená kritéria. Kupující však není povinen
      znečítelnit, resp vyloučit z uveřejnění údaje, které již byly oprávněně zveřejněny, např. ve veřejných
      rejstřících apod.

3. S vědomím, že obchodní tajemství mohou tvořit pouze skutečnosti splňující znaky definované v § 504
      občanského zákoníku, prohlašují smluvní strany za své obchodní tajemství:

a) prodávající: žádná část smlouvy neobsahuje obchodní tajemství prodávajícího

b) kupující: žádná část smlouvy neobsahuje obchodní tajemství kupujícího.

      Smluvní strany prohlašují, že uvedený výčet částí smlouvy obsahujících obchodní tajemství je úplný.

4. Bude-li třeba smlouvu nebo metadata smlouvy po jejich uveřejnění v registru smluv opravit uveřejněním
      částí smlouvy nebo metadat, které byly původně z uveřejnění vyloučeny z důvodu ochrany obchodního
      tajemství, odpovídá za provedení takové opravy smluvní strana, která danou část smlouvy nebo
      metadata prohlásila za své obchodní tajemství. Ke splnění této povinnosti, jakož i k provedení
      jakýchkoliv jiných nutných oprav uveřejněné smlouvy nebo metadat postupem dle zákona o registru
      smluv se smluvní strany zavazují poskytnout si navzájem nezbytnou součinnost.

                                                                       XI.

                                                        Závěrečná ustanovení

1. Prodávající prohlašuje, že má sjednáno platné pojištění odpovědnosti do výše 40.000.000,- Kč, které se
      vztahuje na případnou škodu způsobenou kupujícímu při plnění závazků z této smlouvy.

2. Je-li doručována písemnost na základě této smlouvy doporučeným dopisem na poslední známou
      adresu smluvní strany prostřednictvím provozovatele poštovních služeb a smluvní strana písemnost
      nepřevezme, má se za to, že písemnost byla doručena třetím pracovním dnem po předání zásilky
      provozovateli poštovních služeb, i když se o ní smluvní strana nedozvěděla. Za poslední známou
      adresu smluvní strany se považuje adresa uvedená v záhlaví této smlouvy, případně nová adresa,
      kterou smluvní strana druhé smluvní straně písemně oznámila.

3. Není-lí v této smlouvě dohodnuto jinak, řídí se vzájemné vztahy smluvních stran příslušnými
      ustanoveními platných právních předpisů České republiky, zejména ustanoveními občanského
      zákoníku.

4. Ukáže-li se kterékoliv ustanovení této smlouvy jako neplatné nebo neúčinné, nebude tím dotčena
      platnost a účinnost ostatních ustanovení, která lze od neplatného či neúčinného ustanovení oddělit, ani
      platnost a účinnost smlouvy jako celku. Smluvní strany se v takovém případě zavazují nahradit neplatné
      nebo neúčinné ustanovení smlouvy ustanovením novým, platným a účinným, které svým obsahem
      a smyslem bude nejlépe odpovídat obsahu a smyslu ustanovení původního. Pokud by se v důsledku
      změny právní úpravy některé ustanovení smlouvy dostalo do rozporu s českým právním řádem
      a předmětný rozpor by působil neplatnost smlouvy jako takové, bude smlouva posuzována, jako by
      takové ustanovení nikdy neobsahovala a vztah smluvních stran se bude v této záležitosti řídit obecně
      závaznými právními předpisy, dokud smluvní strany dotčené ustanovení nenahradí postupem podle
      věty druhé.

5. V případě sporu se smluvní strany zavazují pokusit se o jeho urovnání smírem. Jestliže smírného
      řešení nebude dosaženo, budou spory rozhodovány věcně a místně příslušnými soudy České
      republiky.

6. Tuto smlouvu lze měnit a doplňovat pouze písemnými dodatky podepsanými oběma smluvními
      stranami a číslovanými vzestupnou, nepřerušovanou číselnou řadou.
9. Nedílnou součásti této smlouvy jsou tyto přílohy:
      - Příloha č. 1 - Specifikace předmětu plnění
      - Příloha č. 2 - Ceník servisních zásahů
      - Příloha č, 3 — Ceník náhradních dílů

                                                      29  05-  -  2017

                           V Praze dne:                   2 9 'lO- 2017
                                     za kupujícího:

Ing. Jindřich Petřík, MBA                             prof. MUDr. Miroslav Zavoral, Ph.D.
předseda představenstva                               ředitel Ústřední vojenské nemocnice
CHEIRÓN a s.                                          Vojenské fakultní nemocnice Praha
Název a typ přístroje
Defibrílátor monitor BeneHeart D6 (TFT, EKG, SpQ2 Mindray, NIBP, IBP, tepl., tisk,, pacing)

Minimální technické požadavky                                 Splňuje               Komentář
                                                                 ano
Režim manuální a AED defibrílace                                 ano               + stimulacel :4
Možnost synchronní i asynchronní stimulace v manuálním                                  1-360J
režimu                                                           ano
Uživatelsky konfigurovatelné nastavení výstupní energie          ano                 sidestream
v manuálním režimu - rozsah do 360 J                             ano                   2 kanály
Snímání EKG pomocí pádel nebo elektrod                           ano                   2 kanály
                                                                 ano                      8,4“
Monitorování 12-ti svodového EKG                                 ano                       4
                                                                 ano
Zobrazení SpC>2                                                  ano         Max 100pacientů,1000
Zobrazení NiBP                                                   ano          událostí na 1pacenta
Zobrazení CO2                                                    ano        24 hodin záznamu křivek
                                                                 ano     Bezdrátové připojení volitelné
Zobrazení IBP
Zobrazení teploty                                                ano                <8s na 360J

Zobrazení srdeční frekvence                                   ano obojí           3 kanály,reálný
                                                                         čas,zpožd ěn í,tren d y ,zm razen é
Barevný podsvícený displej LCD                                   ano
Zobrazení min. 3 křivek na displeji                              ano       křivky ,alarmy,události, atd
Vnitřní paměť pro ukládání - data 0 pacientech                   ano           <8kg s baterií, pádly
                                                                 ano
                                    - události včetně křivek     ano
                                    - souvislý záznam křivek     ano
Přenášení záznamů pomocí pevného nebo bezdrátového               ano
připojení                                                        ano
Doba od nabití po výboj v manuálním režimu, napájení ze
sítě nebo baterie, max. 10 s                                     ano
Přednastavené alarmy - akustické i optické
Automatické prováděni testů po zapnutí přístroje                 ano
Použití standardních pádel nebo stimulačních /
defibrilačních elektrod
Nabití a výboj pomocí tlačítek na pádlech i přístroji

Provoz na baterie nebo ze sítě
Lithium-iontová dobíječi baterie
Zabudovaná tiskárna

Tisk záznamů na termocitlivý papír

Hmotnost přístroje max. 9 kg

Příslušenství

Kabel EKG                                                     ano
Sada elektrod                                           ano

Snímač Sp02, EtCC>2 a IBP vč. kabelu                    ano

Tlaková manžeta NIBP vč. kabelu                         ano

Snímač teploty vč. kabelu                               ano

Zapisovací papír                                        ano

Dobíječi baterie                                        ano

Gel                                                     ano

Zařízení / prostředek umožňující transport přístroje a  ano
příslušenství (brašna, popruh apod.)
Poreklamační servis                  Výrobcem předepsané kontroly

  Cena servisní     Cena dopravy          Perioda      Cena kontroly                Cena spotřebního
       hodiny      (paušální cena*)  (počet měsíců)                                 materiálu (díly co
                                                     2.400.00 Kč / ks +
650,00 Kč / hod +            0,-            1 x 12             DPH                     se periodicky
         DPH                                                                            musí měnit)

                                                                                                0,-

‘ paušální cena zahrnuje - veškeré náklady spojené s dopravou servisního technika do místa plnění
(včetně ztrátového času technika na cestě).

Úkon                                                                                Počet hodin
Odezva na nahlášenou závadu zařízeni - max. 6 hodin                                     6 hodin
Reakční doba poreklamačního servisu                                                    24 hodin
Garantovaná doba nástupu na poreklamační servis
Garantovaná doba odstranění závady v poreklamační době bez použití náhradního dílu   do 48 hodin
Garantovaná doba odstranění závady v poreklamační době s použitím náhradního dílu    do 72 hodin
                                                                                      do 5ti dnů
Druh používaného spotřebního materiálu                               Cena / kus bez DPH
                                                                     8.200,00 Kč / ks + DPH
Baterie                                                             1x 24 měsíců doporučeno

Elektrody defibrilační AED BeneHeart D6, D3, dospělé                         1 250,00 Kč
                                                                             1 250,00 Kč
Elektrody defibrilační AED BeneHeart D6, D3, dětské                          9 781,00 Kč
Elektrody defibrilační - sada, dosp., jednorázové k defibrilátoru
BeneHeart D6, D3                                                            9 781,00 Kč
Elektrody defibrilační - sada, dět., jednorázové k defibrilátoru              828,00 Kč
BeneHeart D6, D3                                                             1 680,00 Kč
Kabel prodlužovací Sp02 Mindray BeneView T5/T8, iMEC, iPM                   10 850,00 Kč
                                                                            2 070,00 Kč
Snímač Sp02 dosp.Mindray
                                                                             1 506,00 Kč
Kabel elektrod k defibrilátoru BeneHeart D6/D3                                650,00 Kč
Kabel EKG 12 svodový BeneView, iPM, iMEC, BeneHeart, BeneVision               211,70 Kč
(dosp./dět.)                                                                10 534,00 Kč
Kabel EKG 12 svodový, barevné dráty (hrudní)                                   53,00 Kč
BeneView, iPM,iMEC,BeneHeart, PM, BeneVision
Water Trap pro dospělé                                                        840,00 Kč
                                                                              635,00 Kč
Hadička vzorkovací pro dospělé                                               1 260,00 Kč

Pádla externí - sada k defibrilátoru BeneHeart D6, D3                            34 Kč

Papír pro tiskárnu Mindray 80 mm - BeneHeart R3, D6 - teplocltlivý
Hadice prodlužovací NIBP, BeneView, iPM, iMEC, BeneHeart, VS-
600,900
Manžeta NIBP dospělá jednohadičková, 27-35 cm s konektorem

Teplotní sonda kožní pro dospělé, BeneView, iPM, iMEC, BeneHeart

Supergel EKG