Textová podoba smlouvy Smlouva č. 21319795: Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek

Příloha Dohoda o podminkach podavani postovnich zasilek_2022_05413.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek
   Číslo 2022/05413

           Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek
                                 Číslo 2022/05413

Česká pošta, s.p.

se sídlem:                       Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1
IČO:
zastoupen:                       47114983                                 DIČ:     CZ47114983
zapsán v obchodním rejstříku:
bankovní spojení:                Ing. Pavel Hendrych, manažer útvaru, útvar korporátní obchod
korespondenční adresa:
BIC/SWIFT:                       Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 7565
dále jen „ČP“
                                 Československá obchodní banka, a.s. číslo účtu: 133715683/0300

                                 Česká pošta, s.p., Senovážné nám. 240/1, 370 81 České Budějovice

                                 CEKOCZPP                                 IBAN:    CZ2003000000000133715683

a

XXXXXXX XXXX XXXXXX

se sídlem/místem podnikání:      XXXXXXX XXXX XXX XXXXXXX
IČO:
zastoupen                        XXXXXXXX                                 DIČ:     XXXXXXXXXX
zapsán/a v obchodním rejstříku:
bankovní spojení:                XXX XXXXX XXXXX XXXXXXXX
korespondenční adresa:
BIC/SWIFT:                       XXXXXXX XXXXXXX X XXXXX XXXXXX X XXXXXXXXX XXXXX X XXXXX
přidělené ID CČK složky:
dále jen „Uživatel“              XXX XXXXXX XXXX                          číslo účtu: XXXXXXXXXXXXXXX

                                 XXXXXXX XXXX XXXXXXX XXXXXX XXXXXX XXXXXXXXXXXXX

                                 X                                        IBAN: -

                                 XXXXXXXXX

dále jednotlivě jako „Strana Dohody“, nebo společně jako „Strany Dohody“, uzavírají v souladu s ustanovením § 1746 odst.
2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) tuto Dohodu
o podmínkách podávání poštovních zásilek a úhradě cen poštovních zásilek (dále jen „Dohoda“).

                                            1.    Účel a předmět Dohody

1.1 Na základě této Dohody jsou Uživateli poskytovány poštovní služby Balík Do ruky, Balík Na poštu, Balíkovna, Obchodní
         balík do zahraničí, EMS – vnitrostátní, EMS – do zahraničí, Obchodní psaní, Obchodní psaní do zahraničí a základní
         poštovní služby.

1.2 Není-li v Dohodě výslovně ujednáno jinak, vyplývají práva a povinnosti Stran Dohody z Všeobecných obchodních
         podmínek České pošty, s.p. pro smluvní klienty (dále jen „VOP“) a Poštovních podmínek České pošty, s.p. – Ceník
         základních poštovních služeb a ostatních služeb (dále jen „Ceník“).

1.3 Není-li v Dohodě výslovně ujednáno jinak, vyplývají práva a povinnosti z poštovní smlouvy uzavřené podáním zásilky
         z Poštovních podmínek služeb uvedených v bodě 1.1. (společně dále jen „Poštovní podmínky“) platných v den podání
         zásilky.

1.4 Aktuální znění VOP, Ceníku a Poštovních podmínek je k dispozici na webových stránkách ČP www.ceskaposta.cz. Uživatel
         potvrzuje, že se seznámil s obsahem a významem VOP, Ceníku a Poštovních podmínek, že mu byl jejich obsah dostatečně
         vysvětlen a že výslovně s jejich zněním souhlasí. ČP Uživateli poskytne informace o změně VOP, Ceníku a Poštovních
         podmínek, včetně informace o dni účinnosti změn, nejméně 30 dní před dnem účinnosti změn, a to zpřístupněním této
         informace na výše uvedené internetové adrese. Uživatel je povinen se s novým zněním VOP, Ceníku a Poštovních
         podmínek seznámit.

                                                  Strana 1 (celkem 3)

200144644
   Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek
   Číslo 2022/05413

                                             2.  Cena a způsob úhrady

2.1 Způsob úhrady ceny byl ujednán:
                  na základě faktury

   – převodem z účtu

2.2 Pokud není dále stanoveno jinak, je cena za poštovní služby poskytované podle této Dohody účtována dle Ceníku
         platného ke dni poskytnutí této služby.

   Ceny za poštovní služby Balík Do ruky do 31,5 kg a Balíkovna jsou účtovány dle Přílohy č. 1.

   Ceny jsou uvedeny bez DPH. K cenám bude připočtena DPH podle platných právních předpisů. Uživatel je povinen
   uhradit cenu s připočtenou DPH v zákonné výši.

2.3 Fakturu – daňový doklad bude ČP vystavovat měsíčně s dobou splatnosti XX dní ode dne jejího vystavení.

   Faktury – daňové doklady budou zasílány na:

          na e-mailovou adresu Uživatele XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ve formátu PDF, opatřené
               elektronickým podpisem (elektronická faktura) spolu s dalšími přílohami (pokud jsou smluvně požadovány)
               elektronicky z e-mailové adresy ČP ucto.fakturaceceskaposta@cpost.cz. Elektronická faktura se považuje za
               doručenou dnem odeslání emailové zprávy.

                                             3.  Závěrečná ustanovení

3.1 Tato Dohoda se uzavírá XX XXXX XXXXXXX do XXXXXXXXXX.

3.2 Tato Dohoda bude uveřejněna v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých
         smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Dle dohody Stran Dohody zajistí odeslání
         této Dohody správci registru smluv ČP. ČP je oprávněna před odesláním Dohody správci registru smluv v Dohodě
         znečitelnit informace, na něž se nevztahuje uveřejňovací povinnost podle zákona o registru smluv.

3.3 Tato Dohoda je sepsána ve 2 (slovy: dvou) stejnopisech v českém jazyce s platností originálu, z nichž každá Strana
         Dohody obdrží po jednom.

3.4 Dohoda je uzavřena dnem podpisu oběma Stranami Dohody.

3.5 Strany Dohody výslovně sjednávají, že na plnění odpovídající předmětu této Dohody poskytnutá od XXXXXXXXX do nabytí
         účinnosti této Dohody budou tam, kde to nevylučuje povaha věci, pohlížet jako na plnění poskytnutá za její účinnosti.

3.6 Strany Dohody prohlašují, že tato Dohoda vyjadřuje jejich úplné a výlučné vzájemné ujednání týkající se daného
         předmětu této Dohody. Strany Dohody po přečtení této Dohody prohlašují, že byla uzavřena po vzájemném projednání,
         určitě a srozumitelně, na základě jejich pravé, vážně míněné a svobodné vůle. Na důkaz uvedených skutečností připojují
         podpisy svých oprávněných osob či zástupců.

.

  Přílohy:
Příloha č. 1 - Jednotná cena za službu Balík Do ruky, Na poštu a Balíkovna

V XXXXX dne                                        V XXXXXX dne
za ČP:                                             za Uživatele:
 ______________________________________             ______________________________________

                 Ing. Pavel Hendrych                           XXX XXXXX XXXXX XXXXXXXX
    manažer útvaru, útvar korporátní obchod
.                                                Strana 2 (celkem 3)
.
.

200144644
    Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek
    Číslo 2022/05413

______________________________________
Za formální správnost a dodržení všech interních
postupů a pravidel ČP:
Ing. Tomáš Prantl, Obchodní ředitel regionu,
Specializovaný útvar firemní obchod JČ

           Strana 3 (celkem 3)

200144644
Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek
Číslo 2022/05413 - Příloha č. 1

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               ČástečnátříměsíčníDRDR03NB

Příloha č. 1 - Cena za službu Balík Do ruky a Balíkovna sjednaná pro
                 období od XXXXXXXXX do XXXXXXXXXX

1.1 Pro všechny zásilky Balík Do ruky (dále též jako „zásilka DR“) a Balíkovna (dále též jako „zásilka NB“) - technologické č. X
         XXX X XXXX - podané Uživatelem dle dohody o podmínkách podávání poštovních zásilek číslo XXXXXXXXXX (dále jen
         „Dohoda“) je sjednána cena pro období od XXXXXXXXX do XXXXXXXXXX (dále jen „Sjednané období“) za službu jednotně
         v souladu s Poštovními podmínkami České pošty, s.p. – Ceník základních poštovních služeb a ostatních služeb (dále jen
         „Ceník“).

Cena za jeden kus zásilky DR do 31,5 kg je sjednána ve výši Kč XX,-.

Cena za jeden kus zásilky NB je sjednána ve výši Kč XX,-.

Ceny jsou uvedeny bez DPH, která bude připočtena v zákonné výši dle platných právních předpisů.

Tyto ceny vychází z předpokladu splnění všech podmínek uvedených v bodu 1.2.

1.2 Podmínky týkající se zásilek:

             průměrné množství všech zásilek DR a NB podaných dle Dohody v každém období určeném 3 po sobě jdoucími
                 kalendářními měsíci v rámci Sjednaného období podle bodu 1.1 této přílohy (dále jen „tříměsíční období“) za
                 kalendářní měsíc je vyšší než XXXXX ks zásilek (celkový počet zásilek podaných dle Dohody za tříměsíční období /
                 tři);

             množství zásilek NB podaných ve tříměsíčním období nad 5 kg nepřekročí X% všech podaných zásilek NB;

             množství zásilek NB podaných ve tříměsíčním období s doplňkovou službou Bezdokladová dobírka nepřekročí XX%
                 všech podaných zásilek NB;

             průměrná hmotnost zásilky DR do 31,5 kg za tříměsíční období je do X kg (součet hmotností všech podaných
                 zásilek DR za tříměsíční období / počet všech podaných zásilek DR za tříměsíční období);

             100% zásilek DR bude podáno za podmínek stanovených pro podání se Zákaznickou kartou v Obchodních
                 podmínkách Zákaznické karty České pošty, s.p.

1.3 Podmínky týkající se tvaru a rozměrů zásilek:

1.3.1      alespoň XXX% z množství všech zásilek DR a podaných dle Dohody v jednotlivých kalendářních měsících splňuje
           všechny znaky „strojově tříditelné“ zásilky definované v poštovních podmínkách. Tyto zásilky budou předány
           odděleně od ostatních zásilek.

1.3.2 alespoň XXX% z množství všech zásilek DR a podaných dle Dohody v každém kalendářním měsíci splňuje
            všechny znaky zásilky „Standard“ definované v poštovních podmínkách.

1.3.3 nejvýše X% z množství zásilek DR podaných v jednotlivých kalendářních měsících v období od XXXXXXXXX do
            XXXXXXXXXX naplňuje některý ze znaků „Neskladné“ zásilky definovaných v Ceníku.

V případě pochybností o tom, zda určité balení zásilek naplňuje některé ze znaků parametru „Neskladné“ je podavatel
povinen požádat ČP o stanovisko. Posouzení této otázky je výhradně v kompetenci ČP.

1.4 Ceny uvedené v bodu 1.1 jsou sjednány jako XXXXXXXX jednotná cena, která zahrnuje cena služby Balíkovna je sjednána
         jako XXXXX jednotná cena, která zahrnuje základní cenu služby Balíkovna či základní cenu služby Balíkovna včetně ceny
         doplňkové služby Bezdokladová dobírka, slevu pro podání se Zákaznickou kartou České pošty, slevy množstevní
         a dodatkové, které Uživateli přísluší. Sleva za poskytnutí kontaktních informací se na zásilky DR podané na základě
         Dohody neuplatní.

K této částečné jednotné ceně se připočítává cena za doplňkové služby a/nebo za služby, které jsou v Ceníku platnému
v den podání zásilky naceněny příplatkem a nejsou již zohledněny v základní kalkulaci v tomto ujednání (nejsou uvedeny
v bodě 1.2).

Ceny uvedené v bodu 1.1 nezahrnují příplatky a slevy související s formou předání podacích dat k zásilkám a s předáním
či nepředáním kontaktních údajů adresáta stanovené Ceníkem platným ke dni podání. V případě splnění Ceníkem

                                                   Strana 1 (celkem 2)

200144644
     Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek
     Číslo 2022/05413 - Příloha č. 1

         stanovených podmínek pro uplatnění příplatku či slevy podle předchozí věty, bude cena podle bodu 1.1 upravena o výši
         příslušného příplatku nebo slevy. To neplatí, je-li jejich uplatnění na toto cenové ujednání Ceníkem vyloučeno.

1.5 Následující kalendářní měsíc po uplynutí každého tříměsíčního období (dále jen „Zkoumaný měsíc“) přezkoumá ČP
         splnění podmínek uvedených v bodu 1.2 této přílohy, a to dle struktury Odesílatelem skutečně podaných zásilek v tomto
         tříměsíčním období. Pokud podmínky bodu 1.2 nebudou dodrženy, bude navržena nová cena při zohlednění
         Odesílatelem skutečně podaných zásilek v tomto tříměsíčním období.

         Tato nová cena bude Odesílateli předložena ve Zkoumaném měsíci. V případě neakceptace navrhované nové ceny
         Odesílatelem bude v kalendářním měsíci následujícím po Zkoumaném měsíci realizováno podání dle Ceníku platného ke
         dni podání zásilky.

                                                                                              InfDol PalPripl

1.6 Pokud ČP nebo Uživatel do konce „Sjednaného období“ uvedeného v bodu 1.1 písemně neoznámí druhé straně Dohody
         záměr uzavřít novou cenovou přílohu, prodlužuje se automaticky účinnost této přílohy o 12 měsíců. Nové „Sjednané
         období“ v takovém případě začíná dnem následujícím po konci „Sjednaného období“ uvedeného v bodu 1.1 a skončí
         uplynutím 12 měsíců od konce „Sjednaného období“ uvedeného v bodu 1.1. Pro další období se toto pravidlo uplatní
         obdobně.

1.7 V případě, že ČP nebo Uživatel do konce „Sjednaného období“ písemně oznámí druhé straně Dohody záměr uzavřít
         novou cenovou přílohu, bude stranami Dohody pro období následující po „Sjednaném období“ sjednána nová příloha.
         Pokud se strany Dohody nedohodnou na uzavření nové přílohy nejpozději do konce „Sjednaného období“ této přílohy,
         bude pro toto následující období cena za zásilky dle Dohody účtována dle Ceníku, platného v den podání, který je
         dostupný na všech poštách v ČR a na webových stránkách ČP www.ceskaposta.cz.

1.8 V případě, že nová příloha nenabude účinnosti do konce „Sjednaného období“, bude do nabytí účinnosti nové přílohy
         cena za službu DR a NB účtována v souladu s touto přílohou. Pokud nová příloha nenabude účinnosti ani do 3 měsíců od
         konce „Sjednaného období“, bude cena za službu DR a NB od tohoto okamžiku do nabytí účinnosti nové přílohy účtována
         dle Ceníku, platného v den podání, který je dostupný na všech poštách v ČR a na webových stránkách ČP
         www.ceskaposta.cz.

1.9 V případě, že v období následujícím po „Sjednaném období“ nabude účinnosti nová příloha, která stanoví cenu za službu
         DR a NB i pro období následující po „Sjednaném období“ předcházející účinnosti nové přílohy, dojde mezi stranami k
         vyrovnání rozdílu mezi cenou stanovenou novou přílohou a již vyfakturovanou cenou stanovenou podle předchozího
         bodu. Vyrovnání bude provedeno na základě opravného daňového dokladu.

           Strana 2 (celkem 2)

200144644