Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
odzp -Zp- l? OBJEDNÁVKA Č.: ODŽP/00240/2022 !ODBĚRATEL: ' DODAVATEL: C D V služby, s.t.o. Městská část Praha 6 ODŽP - ŽP - 12 Na Zatlance 1350/13 Čs. armády 60 1/23 15000 16052 Praha 6 Praha ,Zapsán v RES dne l. 7. 1973 f'Peněžní ústav: ČS a, s., pob. Praha 6, Vítězné nám. Č. ú. 27-2000866399:'0800 Tel: ' Fax: 1Fax: i E' !jČO: 49356445 |E: www.pmha6.cz DIČ: CZ49356445 Iičo: ič: cz00063703 Příjemce dodávky. ODb? -Zp - 12 Odbor dopľaYy a Zivotnlho prostředi - 12 Komakuň osoba: Sµojení: PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY Na výše uvedenou adresu objednáváme: Havarijní kácení a řezy stromů, dle cenové nabídky a v souladu s rámcovou smlouvou 253/2021 i'ODŽP. Dřeviny budou ošetřené v souladu se standardem péče o přírodu a krajinu AOPK ČR - Řez stromů. Za kontrolu provedení a převzetí všech objednaných prací jsou za ODŽP ÚMČ odpovědné Odpovědnost za škodu, spojenou s pracemi na této zakázce, nese dodavatel do dne předáni a převzetí prací. Dojde-li v důsledku činnosti dodavatele k jakékoliv škodě, dodavatel bude za tuto škodu odpovědný v plném rozsahu. Veškerý odpad bude odvezen a zlikvidován v souladu se zákonem č. 541/2020 Sb. o odpadech a o zmčnč nčklerých dalších zákonů, v platném znění, a v souladu s prováděcími předpisy k tomuto zákonu. Dodavatel bere na vědomí, že Městská část Praha 6 je povinna na dotaz třetí osoby poskytovat informace dle zákona č. 106,'1 999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. s výjimkou informaci podléha,jicích obchodnímu tajemství dle Občanského zákoníku. odd. 37 §45. pol. 5169 Objednávka je zadána v souladu s RS 253.'202 1/ODZP. Těmín plnění: 02. 09. 2022 Cena sjednaná dohodou ve výši: 166 297,02 Kč S DPH Na Rktuře uveďte vždy naŠe IČO, DIČ, čÍslo objednávky a přip.ojte potvrzenf příjemce dodávky o převzetí zboží nebo provedení práce. Bez potvrzenf,o převzetí zboží nebo provedení práce nebude faktura proplacena. Práce nad rámec této objednávky oebudou bez písemného souhlasu objednatele proplaceny. Splatnost faktur vystavenýcb dodavatelem dje této objednávky nesmí být kratší než 21 dnů 'od jejich doručeni objednateli. Dodavatel bere na vědomí a souhlasf, že u faktur s kratší spktnostf neŽ 21 dnů od jejich doručeni se lhůta jejich spktnosti automaticky prodlužuje v soukdu s větou předcházející, Sankce za nekvalilni plněni závazku: l) za nedodržení stanoveného tmnínu dodávky je dodavatel povinen uhradit objednateli 0,1 % z ceny dodávky (bez DPH) za kazdý den prodlení. 2) bude-li dodávka \·ykazo\'al zjcr'nC a odslranitelnC vady je oábčraícl opnhněn snížit cenu dodávky o 10 % (bez DPH). C) up]alnčnou sankci je objednatel oprávněn bez dalšího snížit úhradu fakturované částky. Objednatel je p1Átcem DPH. V Praze dne: 17.08.2022 vedoucí odboru Vystavil: rcfctcnt vcľcjn¢ zclenč 24 -08- 2022 Akccplaccd®ava(clem .,'5{ Datum. Souhlasim a přijímám o hu Doložka dle § 43 odst. 1 zákona č. 131/2000 Sb., o hlavn/m městě Pmze, v platném zněnl. potvrzuj/c/ sp/něň/ podm/nek pro p/a(nQst pmvn/hcj jědMn/městské části praha 6, Způsob zadání této objgdnávky byl schválen usnesením Rady mésísk6 Části Praha 6 č 326W22 ze dne 21.02.2022, zadáni zakázky ja v souladu s příkazem tajemn/ka k zadáváni' vM9/ňých zakázek a byly splněny veškeré zákonné ná/ozitosti pro platnost tohoto prävn/ho jednánl.