Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o poskytnutí ubytování a stravování Smlouva o poskytnutí ubytování a stravování Ladislav Marko Penzion Javor Jindřichov 23 466 02 Jizerské hory IČ: 16080441 DIČ: CZ6508281659 Číslo účtu: 960183369/0800 (dále jen provozovatel) a Základní škola , Praha 8, Palmovka 8 Palmovka 8 /468 180 00 Praha 8 Zastoupená: ředitelem Mgr. Pavlem Kropíkem IČ: 60 43 32 48 (dále jen objednavatel) uzavírají následující smlouvu o zřízení dočasné školy v přírodě ve smyslu vyhlášky MŠMT č. 303/1996 Sb. I. Předmět smlouvy Předmětem smlouvy je zřízení dočasné školy v přírodě v termínu 9 . 6. 2017 – 1 6 . 6. 201 7 na horské chatě Javor, Jindřichov 23 . Pobyt zahrnuje ubytování a stravování v dále uvedeném množství. II. Povinnosti objednavatele Povinnosti objednavatele: · v daném termínu provést zálohové platby · v daném termínu upřesnit konečný počet osob · v průběhu celé akce zajišťovat pořádek · v případě poškození vybavení provozu uvědomit vedení a po vyčíslení škody zaplatit finanční náhradu III. Povinnosti provozovatele Povinnosti provozovatele: · zajistit pořádek a připravenost pokojů a jídelny · zajistit stravování a ubytování v dohodnutém rozsahu · zajistit standardní služby jako lůžkoviny, úklid atd. · zajistit výdej jídla v určeném čase · poskytnout společenskou místnost nebo učebnu · po příjezdu předložit jídelní lístek · vyčlenit izolační místnost pro nemocné účastníky školy v přírodě · dodržovat podmínky stanovené závazným rozhodnutím HES a obecné směrnice pro kolektivní pobyt dětí IV. Finanční vyrovnání Částka dohodnutá za ubytování s plnou penzí za 7 nocí /dní (5x denně strava + pitný režim) pro 54 plně platících dětí činí 2 4 9 5 ,- Kč na osobu plně platící včetně DPH, tj. celkem 1 34 7 3 0 ,- Kč, + 6 osob pedagogického doprovodu zdarma. Objednavatel se zavazuje zajistit min. počet plně platících účastníků v počtu 54 dětí a 6 osob pedagogického doprovodu pro ubytování, stravování a v daném termínu k 31 . 3. 201 7 zaplatit zálohu ve výši 5 0 00 0,- Kč. Druhá záloha ve výši 8 4 7 3 0 ,- Kč je splatná k 15 . 5 . 201 7 . Vyúčtování bude provedeno po skončení pobytu na základě skutečného počtu účastníků a bude vystavena konečná faktura se splatností 7 dní . V. Další ujednání Konečný počet osob bude upřesněn do 15. 4 . 201 7 . Příjezd je plánován na 9 . 6. 201 7 do poledne. Stravování začne obědem . Pokoje budou připraveny k nastěhování po obědě . Pobyt skupiny končí 1 6 . 6. 201 7 snídaní . Pokoje budou vyklizeny ještě před snídaní a zavazadla uložen a na určené zamykatelné místo až do odjezdu. Stravování: snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře + pitný režim po celý den. Podmínky storna: 1. Dojde-.li ke zrušení objednávky pobytu v době dříve než do 30 dnů (včetně) před datem nástupu tj. 9 . 6. 201 7 , činí stornovací poplatek částku ve výši 20% z celkové ceny pobytu. 2. Dojde-li ke zrušení objednávky pobytu v době do 30 dnů před datem nástupu tj. 9 . 6. 201 7 , činí stornovací poplatek 50% z celkové ceny pobytu. 3. Dojde-li ke zrušení objednávky pobytu 9 . 6. 201 7 , resp. nedojde-li k nástupu tento den vůbec, činí stornovací poplatek částku ve výši 80% z celkové ceny pobytu. 4. Ubytovatel nebude účtovat žádné storno poplatky při zrušení objednávky pobytu či nenastoupení k pobytu jen v případě vážné nemoci či úmrtí ubytovaného (nutno doložit) a v případě nařízeného zákazu odjezdu celé třídy hygienickou stanicí. 5. Storno poplatek nebude účtován v případě, že pobyt bude zrušen ze strany ubytovatele. 6. Zrušení objednávky pobytu lze provést ze strany objednavatele i ubytovatele pouze písemně. Za den zrušení objednávky pobytu se považuje den, který je uveden na poštovním razítku. V případě zrušení pobytu dle bodu 4 . je objednavatel povinen tyto důvody doložit. 7. V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění na straně ubytovatele bude objednavateli vrácena paušální částka 150,- Kč za každou nevyčerpanou penzi. Ubytovatel nebude účtovat žádné storno poplatky při přerušení pobytu jen v případě vážné nemoci či úmrtí ubytovaného (nutno doložit) a v případě nařízeného odjezdu celé třídy hygienickou stanicí. Pokud dojde ke splnění podmínek pro vrácení prokazatelně zaplacené zálohy (resp. její poměrné části), ubytovatel ji vrátí způsobem, jenž určí objednavatel (v hotovosti, převodním příkazem, poštovní poukázkou aj.) a to do 30 dnů ode dne, kdy došlo k počátku běhu lhůty pro její vrácení, tj. k doručení písemného zrušení objednávky ubytovateli. V případě, že nastane jiná situace, než je uvedeno, bude řešena písemnou dohodou smluvních stran. Provozovatel prohlašuje, že uvedený objekt splňuje hygienické podmínky ubytovacího a stravovacího zařízení a podmínky pro zabezpečení výchovy a výuky v souladu s vyhláškou č. 106/2001 Sb., dále splňuje nároky bezpečnosti práce a protipožární ochrany. Dodavatel dále prohlašuje, že používaná voda je z vlastní studny a dodavatel jako přílohu této smlouvy doloží protokol o kráceném rozboru jakosti pitné vody dle ustanovení § 8 zákona č. 258/2000 Sb. o ochraně veřejného zdraví a stanovisko hygienického orgánu, že voda je pitná . Smlouva je vyhotovena ve dvou výtiscích, z nichž každá strana obdrží jeden. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran. Dne: 15.4.2017 Dne: 23.3.2017 ----------------------------------------- ---------------------------------------- Ladislav Marko Za ZŠ, Praha 8, Palmovka 8 Příloha ke smlouvě Poskytnutí přepravy dětí na školu v přírodě 9 . 6. 201 7 z Prahy 8 Libně, ul. Vojenova ( za OD Kaufland) v 8,00 hodin do Jindřichova v Jizerských horách 1 6 . 6. 201 7 z Jindřichova v Jizerských horách v 10,00 hodin do Prahy 8 Libně, ul. Vojenova ( za OD Kaufland ) Obě cesty jsou sjednány pro 55 dětí a 6 dospělých za celkovou částku 18 000 ,- Kč. Autobusy budou vybaveny funkčními bezpečnostními pásy. Objednavatel: Provozovatel dopravy: ZŠ , Praha 8, Palmovka 8 Palmovka 8/468, Praha 8, Libeň IČO 60 433248 + razítko V Praze dne 23.3.2017