Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2170062: Smlouva o poskytnutí ubytování a stravování

Příloha Smlouva - F5 - 2017 Javor - I. st..docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o poskytnutí ubytování a stravování
Smlouva o poskytnutí ubytování a stravování
Ladislav Marko
Penzion Javor
Jindřichov 23
466 02   Jizerské
 hory
IČ:
 
16080441
DIČ: CZ6508281659
Číslo účtu:
 
960183369/0800
(dále jen provozovatel)
a
Základní škola
,
 
Praha 8, Palmovka 8
 
Palmovka
 
8
/468
180 00 Praha 8
Zastoupená: ředitelem Mgr. Pavlem Kropíkem
IČ: 60 43 32 48
(dále jen objednavatel)
uzavírají následující smlouvu o 
zřízení dočasné školy v přírodě ve smyslu vyhlášky MŠMT č. 303/1996 Sb.
I.
Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy 
je 
zřízení dočasné školy v přírodě
 v
 termínu 
9
.
 
6.
 
2017
 – 1
6
.
 
6.
 
201
7
 
na horské chatě Javor, Jindřichov 23
. Pobyt zahrnuje ubytování a stravování v dále uvedeném množství.
II.
Povinnosti objednavatele
Povinnosti objednavatele: 
· 
v daném termínu provést zálohové platby
· 
v daném termínu upřesnit konečný počet osob
· 
v průběhu celé akce zajišťovat pořádek
· 
v případě poškození vybavení provozu uvědomit vedení a po vyčíslení škody zaplatit finanční náhradu
III.
Povinnosti provozovatele
Povinnosti provozovatele:
· 
zajistit pořádek a připravenost pokojů a jídelny
· 
zajistit stravování a ubytování v dohodnutém rozsahu
· 
zajistit standardní služby jako lůžkoviny, úklid atd.
· 
zajistit výdej jídla v určeném čase
· 
poskytnout společenskou místnost nebo učebnu
· 
po příjezdu předložit jídelní lístek
· 
vyčlenit izolační místnost pro nemocné účastníky školy v přírodě
· 
dodržovat podmínky 
stanovené závazným rozhodnutím 
HES a obecné směrnice pro kolektivní pobyt dětí
IV.
Finanční vyrovnání
Částka dohodnutá za ubytování s plnou penzí 
za 
7 nocí
/dní
 (5x denně strava + pitný režim) pro 
54
 plně platících dětí činí 
2
 
4
9
5
,-
 Kč na
 osobu plně platící včetně DPH, tj. celkem 
1
34 7
3
0
,- Kč, + 
6
 osob pedagogického doprovodu zdarma. 
Objednavatel se zavazuje zajistit min. počet plně platících účastníků
 v počtu 
54
 dětí
 a 
6
 osob pedagogického doprovodu pro ubytování, stravování a v daném termínu k 
31
.
 
3.
 
201
7
 zaplatit zálohu ve výši 
5
0 00
0,- Kč.
 Druhá záloha ve výši 
8
4 7
3
0
,-
 Kč
 
je splatná k 
15
. 
5
.
 
201
7
.
  
Vyúčtování bude provedeno po skončení
 pobytu na základě skutečného
 počtu účastníků
 a bude vystavena konečná faktura se splatností 7 dní
.
V.
Další ujednání
Konečný počet osob bude upřesněn do 
15.
 
4
. 201
7
.
Příjezd je plánován na 
9
.
 
6.
 
201
7
 
do
poledne. Stravování začne 
obědem
. Pokoje budou připraveny k nastěhování 
po obědě
. 
Pobyt skupiny končí 1
6
.
 
6.
 
201
7
 snídaní
.
 Pokoje budou vyklizeny ještě před snídaní a zavazadla uložen
a
 na určené zamykatelné místo až do odjezdu. 
Stravování: snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře + pitný režim po celý den.
Podmínky storna:
1. 
Dojde-.li
 ke zrušení objednávky pobytu v době dříve než do 30 dnů (včetně) před datem nástupu tj. 
9
.
 
6.
 
201
7
, činí stornovací poplatek částku ve výši 20% z celkové ceny pobytu.
2. 
Dojde-li ke zrušení objednávky pobytu v době do 30 dnů před datem nástupu tj. 
9
.
 
6.
 
201
7
, činí stornovací poplatek 50% z celkové ceny pobytu.
3. 
Dojde-li ke zrušení objednávky pobytu 
9
.
 
6.
 
201
7
, resp. nedojde-li k nástupu tento den vůbec, činí stornovací poplatek částku ve výši 80% z celkové ceny pobytu.
4. 
Ubytovatel nebude účtovat žádné storno poplatky při zrušení objednávky pobytu či nenastoupení k pobytu jen v případě vážné nemoci či úmrtí ubytovaného (nutno doložit) a v případě nařízeného zákazu odjezdu celé třídy hygienickou stanicí.
5. 
Storno poplatek nebude účtován v případě, že pobyt bude zrušen ze strany ubytovatele.
6. 
Zrušení objednávky pobytu lze provést ze strany objednavatele i ubytovatele pouze písemně. Za den zrušení objednávky pobytu se považuje den, který je uveden na poštovním razítku. V případě zrušení pobytu dle bodu 
4
. je objednavatel povinen tyto důvody doložit. 
7. 
V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění na straně ubytovatele bude objednavateli vrácena paušální částka 150,- Kč za každou nevyčerpanou penzi. Ubytovatel nebude účtovat žádné storno poplatky při přerušení pobytu jen v případě vážné nemoci či úmrtí ubytovaného (nutno doložit)
 
a v případě nařízeného odjezdu celé třídy hygienickou stanicí.
Pokud dojde ke splnění podmínek pro vrácení prokazatelně zaplacené zálohy (resp. její poměrné části), ubytovatel ji vrátí způsobem, 
jenž
 určí objednavatel (v hotovosti, převodním 
příkazem, poštovní poukázkou aj.) a to do 30 dnů ode dne, kdy došlo k počátku běhu lhůty pro její vrácení, tj. k doručení písemného zrušení objednávky ubytovateli.
V případě, že nastane jiná situace, než je uvedeno, bude řešena písemnou dohodou smluvních stran.
Provozovatel prohlašuje, že uvedený objekt splňuje hygienické podmínky ubytovacího a stravovacího zařízení a podmínky pro zabezpečení výchovy a výuky v souladu s vyhláškou č. 106/2001 Sb., dále splňuje nároky bezpečnosti práce a protipožární ochrany. Dodavatel dále prohlašuje, že používaná voda je 
z vlastní studny a
 dodavatel jako přílohu této smlouvy doloží protokol o kráceném rozboru jakosti pitné vody dle ustanovení § 8 zákona č. 258/2000 Sb. 
o
 ochraně veřejného zdraví a stanovisko
 hygienického orgánu, že voda je pitná
.
 
Smlouva je vyhotovena ve dvou výtiscích, z nichž každá strana obdrží jeden.
Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran.
Dne: 
 
15.4.2017
  
	
	
	
	
	
               
Dne:  
23.3.2017
-----------------------------------------                                           ----------------------------------------
        
Ladislav 
Marko
                                                         
          
    Za
 ZŠ, Praha 8, Palmovka 8
Příloha ke smlouvě 
Poskytnutí přepravy dětí na školu v přírodě
9
.
 
6.
 
201
7
 z Prahy 8 Libně, ul. 
Vojenova
 (
za OD Kaufland)
 v 8,00 hodin do Jindřichova v Jizerských horách
1
6
.
 
6.
 
201
7
 z Jindřichova v Jizerských horách v 10,00 hodin do Prahy 8 Libně, ul. 
Vojenova
 (
za OD Kaufland
)
Obě cesty jsou sjednány pro 
55
 dětí a 
6 
dospělých za celkovou částku 
18 000
,- Kč.
 Autobusy budou vybaveny funkčními bezpečnostními pásy.
Objednavatel:                                                                                            Provozovatel dopravy:
ZŠ
, Praha 8, Palmovka 8
Palmovka 8/468, 
Praha 8, Libeň
IČO 
60
433248                                                                                           + razítko
V Praze dne 
23.3.2017