Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Ji HLAVNÍ MĚSTO PRAHA MHMPXPJLHCRW MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY Odbor médii a marketingu io^IShi Odděleni marketingu o xj 3 o . 3- O ru OBJEDNÁVKA č. CES OBJ/63/04/001692/2022 -O 3 a £ ř - Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a 31 zákona č. 134/2016 Sb„ o zadáváni veřejných zakázek (dále jen „zákon o zadávání veřejných zakázek"). V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník"), se akceptací této objednávky zakládá dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem. Dodavateli tak vzniká povinnost realizovat předmět plněni v požadovaném rozsahu a Objednateli vzniká povinnost zaplatit Dodavateli dohodnutou smluvili odměnu. Datum vystavení: 19. 9. 2022 Číslo VZ (kontrolní systémovéK Objednatel: Hlavní město Praha Dodavatel: Prague City Tourism a.s. zastoupené zastoupená Ing. et Ing. Janou Berkovou, ředitelkou odboru médii a předsedou představenstva marketingu a sídlo: Mariánské nám. 2/2 sídlo: lenem představenstva 110 01 Praha 1 IČO: IČO: Žatecká 110/2 kontaktní 00064581 DIČ: CZ00064581 číslo účtu 110 00 Praha 1-Staré Město osoba: kontaktní 07312890 DIČ: CZ07312890 osoba: tel. spojeni: tel. spojení: e-mail: e-mail: Název zakázky: Objednávka - dodání 2 500 ks tištěných map Prahy pro účastníky akcí spojených I ____________ s Předsednictvím EU Předmět plněni: • mutace: CZ a EN, • počet: 500 ks CZ, 2 000 ks EN. cena: Kč bez DPH/ks. •dodání do sídla Objednatele zdarma. Cena za předmět plněni bez DPH: 148.760 Kč (cenaje maximální a nepřekročitelnů a zahrnuje veškeré náklady Dodavatele vynaložené vsouvislosti s realizaci předmětu plněni) 180.000 Kč 21 dní Cena za předmět plněni celkem s DPH: (DPH bude účtována /ntdle platných právních předpisů) Splatnost daňového dokladu (faktury) minimálně: Termín plněni: do 30. 9. 2022 Místo plnění: Praha 1, Mariánské nám. 2/2 Pro účely režimu přenesené daňové povinnosti podle § 92a zákona č. 235/2004 Sb.. o dani z přidané hodnoty, ve zněni pozdějších předpisů (dálejen „zákon o DPH"), vystupuje Objednatel jako osoba povinná k DPH: Sídlo: Mariánské nám. 2/2, 110 01 Praha 1 Pracovišti: Mariánské nám. 2/2. 110 01 Praha I Kontaktní centrum: 12 444. fax: 236 007 102 / E-mail: postafi; praha.cu. ID DS: 48ia97h Platební podmínky: 1. Cena za předmčt plněni bude účtována Objednateli na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) a uhrazena bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na daňovém dokladu (faktuře). 2. Vystavený daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti ve smyslu zákona o DPH a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku. 3. Vystavený daňový doklad (faktura) bude dále obsahovat předmět a číslo objednávky, místo a termín plnění včetně rozpisu položek podle předmětu plněni (materiál, doprava, práce, přip. výkaz odpracovaných hodin jako příloha faktury apod.). 4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel oprávněn daňový doklad (fakturu) vrátit Dodavateli k opravě/doplněni. V takovém případě se přeruší plynuti Ihúty splatnosti a nová Ihúta splatnosti začne plynout od data doručeni opraveného daňového dokladu/faktury Objednateli. Další podmínky: 1. Strany této objednávky výslovně souhlasí s tim, aby tato objednávka byla uvedena v centrálni evidenci smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, kteráje veřejně přístupná a která obsahuje údaje o jejich účastnicích, předmětu, číselné označeni této objednávky, datum jejího podpisu a její text. 2. Strany této objednávky prohlašuji, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažuji za obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku a uděluji svoleni k jejich užití a zveřejněni bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. 3. Strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejněni této objednávky v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., ó zvláštnich podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňováni těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znčni pozdějších předpisů, zajistí hlavní město Praho. 4. Tato objednávka nabývá platnosti dnem podpisu obou stran o účinnosti dnem uveřejněni v registru smluv podle zákona o registru smluv, podléhá-li tato objednávka povinnosti uveřejňování podle zákona o registru smluv. 5. Tato objednávka se vyhotovuje ve 3 stejnopisech, z nichž 2 obdrží Objednatel a 1 obdrží Dodavatel. 6. Tato objednávka může být měněna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objednávky číslovanými dodatky, které musí být podepsány oběma stranami. 7. Dodavatel jc povinen doručit akceptaci této objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozdčji do 5 kalendářních dnů ode dne vystaveni objednávky, jinak tato nabídka na uzavření objednávky zaniká. 8. Dodavatel čestně prohlašuje, že není obchodní korporaci, ve které veřejný funkcionář uvedený v § 2 odst. 1 pism. c) zákona ě. 159/2006 Sb., o střetu zájmu, ve znčni pozdějších předpisů (dále jen „zákon o střetu zájmů*'), nebo jím ovládaná osoba vlastni podíl představující alespoň 25% účasti společníka v této obchodní společnosti. Zároveň Dodavatel prohlašuje, že ani poddodavalel, prostřednictvím kterého Dodavatel prokazuje kvalifikaci, neni takovou výše popsanou obchodní společnosti. 9. Dodavatel čestnč prohlašuje, že členové jeho statutárního orgánu, případně členové dozorčí rady, pokud ta voli a odvolává členy statutárního orgánu, či připadně prokuristé, pracovnici, kteří se podíleli na přípravě nabídky na straně Dodavatele, jeho skuteční majitelé a osoby jim blízké' nejsou: zaměstnanci Objednatele, kteři připravovali technické či finanční zadání předmětné veřejné zakázky nebo osobami zastupujícími Objednatele, který zadává předmětnou veřejnou zakázku, anebo osobami spolupracujícími se zadavatelem na přípravě a/nebo průběhu zadávacího řízeni; nejsou osobami podle § 2 odst. 1 pism. o) zákona o střetu zájmů, pokud se jedná o členy Zastupitelstva hlavního města Prahy, nebo vedoucími úředníky (přičemž vedoucím úředníkem se rozumi vedoucí zaměstnanec Objednatele, kterýje na jednotlivých stupních řizení Objednatele * osobou blízkou je příbuzný v řadě přímé, sourozenec a manžel nebo partner podle zákona upravujícího registrované partnerství (dále jen „partner"); jiné osoby v poměru rodinném nebo obdobném se pokládají za osoby sobě navzájem blízké, pokud by újmu, kterou utrpěla jedna z nich, druhá důvodně pociťovala jako újmu vlastní. Má se za to, že osobami blízkými jsou i osoby sešvagřené nebo osoby, které spolu trvale žijí; 2 i oprávnčn stanovit a ukládat podřízeným zaměstnancům pracovní úkoly, organizovat, řídil a kontrolovat jejich práci a dávat jim k lomu účelu závazné pokyny), kteří jsou oprávněni k činnostem podle § 2 odst. 3 pism. a) nebo b) zákona o střetu zájmů, a pokud ano, že na tuto skutečnost Objednatele upozornil. 10. Dodavatel čestně prohlašuje, že pokud je mezi jeho skutečnými majiteli veřejný funkcionář podle § 2 odst. 1 písni, c) zákona o střetu zájmů, jakožto koncový příjemce, který není ovládající osobou, tak společně s tímto čestným prohlášením předkládá ve smyslu § 103 odst. 1 pism. d) zákona o zadáváni veřejných zakázek veškeré aktuální (konstitutivní) dokladové dokumenty o vlastnické struktuře a skutečném majiteli Dodavatele, ze kterých tyto skutečnosti jednoznačně vyplývají. Smluvní sankce: 1. Při prodleni Dodavatele s předáním předmětu plnění podle této objednávky zaplatí Dodavatel Objednateli pokutu ve výši 0,05% z maximální ceny předmětu plněni včetně DPH stanovené v této objednávce, a to za každý započatý kalendářní den prodlení až do řádného splněni této povinnosti. 2. Dodavatel je povinen pokutu podle bodu 1 uhradit na výzvu Objednatele do 5 dnů od jejího doručeni. V Praze dne: Ing. et Ing. .lana Berková ředitelka odboru médii a marketingu 2 0 -09- 2022 Za Objednatele: M«„'anské nám^HO 01 Praha 1 Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad. V Praze dne: l'l 5 Za Dodavatele: předseda představenstva en pi venstva 3