Textová podoba smlouvy Smlouva č. 21741109: objednávka: Objednávka – dodání 2 500 ks tištěných map Prahy pro

Příloha Smlouva č.OBJ_63_04_001692_2022-Text smlouvy (veřejná kopie) [CES].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Ji             HLAVNÍ MĚSTO PRAHA                                                     MHMPXPJLHCRW
                  MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
                  Odbor médii a marketingu

io^IShi Odděleni marketingu
   o xj
      3
o
   . 3-
O ru
         OBJEDNÁVKA                                      č. CES                          OBJ/63/04/001692/2022
-O 3
a £
ř -      Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a 31 zákona č. 134/2016 Sb„ o zadáváni veřejných zakázek (dále

         jen „zákon o zadávání veřejných zakázek"). V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

         ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník"), se akceptací této objednávky zakládá

         dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem. Dodavateli tak vzniká povinnost realizovat

         předmět plněni v požadovaném rozsahu a Objednateli vzniká povinnost zaplatit Dodavateli dohodnutou
         smluvili odměnu.

         Datum vystavení: 19. 9. 2022                    Číslo VZ (kontrolní systémovéK

         Objednatel: Hlavní město Praha                                   Dodavatel:     Prague City Tourism a.s.
                          zastoupené                                                     zastoupená
                          Ing. et Ing. Janou Berkovou,
                          ředitelkou odboru médii a                                      předsedou představenstva
                          marketingu                                                     a

         sídlo:         Mariánské nám. 2/2                                sídlo:          lenem představenstva
                        110 01 Praha 1
         IČO:                                                             IČO:           Žatecká 110/2
         kontaktní      00064581 DIČ: CZ00064581                          číslo účtu     110 00 Praha 1-Staré Město
         osoba:                                                           kontaktní      07312890 DIČ: CZ07312890
                                                                          osoba:
         tel. spojeni:                                                    tel. spojení:

         e-mail:                                                          e-mail:

         Název zakázky: Objednávka - dodání 2 500 ks tištěných map Prahy pro účastníky akcí spojených I
         ____________ s Předsednictvím EU

         Předmět plněni:  • mutace: CZ a EN,

                          • počet: 500 ks CZ, 2 000 ks EN.

                          cena:                     Kč bez DPH/ks.

                          •dodání do sídla Objednatele zdarma.

         Cena za předmět plněni bez DPH:                                                 148.760 Kč
         (cenaje maximální a nepřekročitelnů a zahrnuje veškeré náklady
         Dodavatele vynaložené vsouvislosti s realizaci předmětu plněni)                 180.000 Kč
                                                                                          21 dní
         Cena za předmět plněni celkem s DPH:
         (DPH bude účtována /ntdle platných právních předpisů)

         Splatnost daňového dokladu (faktury) minimálně:
         Termín plněni: do 30. 9. 2022

         Místo plnění: Praha 1, Mariánské nám. 2/2

         Pro účely režimu přenesené daňové povinnosti podle § 92a zákona č. 235/2004 Sb.. o dani z
         přidané hodnoty, ve zněni pozdějších předpisů (dálejen „zákon o DPH"), vystupuje Objednatel
         jako osoba povinná k DPH:

         Sídlo: Mariánské nám. 2/2, 110 01 Praha 1

         Pracovišti: Mariánské nám. 2/2. 110 01 Praha I

         Kontaktní centrum: 12 444. fax: 236 007 102                                                               /

         E-mail: postafi; praha.cu. ID DS: 48ia97h
                 Platební podmínky:
                  1. Cena za předmčt plněni bude účtována Objednateli na základě vystaveného daňového dokladu

                       (faktury) a uhrazena bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na daňovém
                       dokladu (faktuře).
                  2. Vystavený daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti ve smyslu zákona o DPH
                       a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku.
                  3. Vystavený daňový doklad (faktura) bude dále obsahovat předmět a číslo objednávky, místo
                       a termín plnění včetně rozpisu položek podle předmětu plněni (materiál, doprava, práce,
                       přip. výkaz odpracovaných hodin jako příloha faktury apod.).
                  4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel
                       oprávněn daňový doklad (fakturu) vrátit Dodavateli k opravě/doplněni. V takovém případě
                       se přeruší plynuti Ihúty splatnosti a nová Ihúta splatnosti začne plynout od data doručeni
                       opraveného daňového dokladu/faktury Objednateli.

                  Další podmínky:
                   1. Strany této objednávky výslovně souhlasí s tim, aby tato objednávka byla uvedena v centrálni

                       evidenci smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, kteráje veřejně přístupná a která obsahuje
                        údaje o jejich účastnicích, předmětu, číselné označeni této objednávky, datum jejího podpisu a
                       její text.
                   2. Strany této objednávky prohlašuji, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažuji
                        za obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku a uděluji svoleni k jejich užití a
                        zveřejněni bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek.
                   3. Strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejněni této objednávky v registru smluv podle
                        zákona č. 340/2015 Sb., ó zvláštnich podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňováni těchto
                        smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znčni pozdějších předpisů, zajistí hlavní
                        město Praho.
                   4. Tato objednávka nabývá platnosti dnem podpisu obou stran o účinnosti dnem uveřejněni v registru
                        smluv podle zákona o registru smluv, podléhá-li tato objednávka povinnosti uveřejňování podle
                        zákona o registru smluv.
                   5. Tato objednávka se vyhotovuje ve 3 stejnopisech, z nichž 2 obdrží Objednatel a 1 obdrží
                        Dodavatel.
                   6. Tato objednávka může být měněna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objednávky
                        číslovanými dodatky, které musí být podepsány oběma stranami.
                   7. Dodavatel jc povinen doručit akceptaci této objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozdčji
                        do 5 kalendářních dnů ode dne vystaveni objednávky, jinak tato nabídka na uzavření objednávky
                        zaniká.
                   8. Dodavatel čestně prohlašuje, že není obchodní korporaci, ve které veřejný funkcionář uvedený
                        v § 2 odst. 1 pism. c) zákona ě. 159/2006 Sb., o střetu zájmu, ve znčni pozdějších předpisů (dále
                        jen „zákon o střetu zájmů*'), nebo jím ovládaná osoba vlastni podíl představující alespoň
                        25% účasti společníka v této obchodní společnosti. Zároveň Dodavatel prohlašuje, že
                        ani poddodavalel, prostřednictvím kterého Dodavatel prokazuje kvalifikaci, neni takovou výše
                        popsanou obchodní společnosti.
                   9. Dodavatel čestnč prohlašuje, že členové jeho statutárního orgánu, případně členové dozorčí rady,
                         pokud ta voli a odvolává členy statutárního orgánu, či připadně prokuristé, pracovnici, kteří
                        se podíleli na přípravě nabídky na straně Dodavatele, jeho skuteční majitelé a osoby jim blízké'
                         nejsou: zaměstnanci Objednatele, kteři připravovali technické či finanční zadání předmětné
                         veřejné zakázky nebo osobami zastupujícími Objednatele, který zadává předmětnou veřejnou
                         zakázku, anebo osobami spolupracujícími se zadavatelem na přípravě a/nebo průběhu zadávacího
                         řízeni; nejsou osobami podle § 2 odst. 1 pism. o) zákona o střetu zájmů, pokud se jedná o členy
                         Zastupitelstva hlavního města Prahy, nebo vedoucími úředníky (přičemž vedoucím úředníkem
                         se rozumi vedoucí zaměstnanec Objednatele, kterýje na jednotlivých stupních řizení Objednatele

                     * osobou blízkou je příbuzný v řadě přímé, sourozenec a manžel nebo partner podle zákona upravujícího
                     registrované partnerství (dále jen „partner"); jiné osoby v poměru rodinném nebo obdobném se pokládají za osoby
                     sobě navzájem blízké, pokud by újmu, kterou utrpěla jedna z nich, druhá důvodně pociťovala jako újmu vlastní.
                     Má se za to, že osobami blízkými jsou i osoby sešvagřené nebo osoby, které spolu trvale žijí;

                                                                                                                                               2

i
     oprávnčn stanovit a ukládat podřízeným zaměstnancům pracovní úkoly, organizovat, řídil
     a kontrolovat jejich práci a dávat jim k lomu účelu závazné pokyny), kteří jsou oprávněni
     k činnostem podle § 2 odst. 3 pism. a) nebo b) zákona o střetu zájmů, a pokud ano, že na tuto
     skutečnost Objednatele upozornil.
 10. Dodavatel čestně prohlašuje, že pokud je mezi jeho skutečnými majiteli veřejný funkcionář
     podle § 2 odst. 1 písni, c) zákona o střetu zájmů, jakožto koncový příjemce, který není ovládající
     osobou, tak společně s tímto čestným prohlášením předkládá ve smyslu § 103 odst. 1 pism. d)
     zákona o zadáváni veřejných zakázek veškeré aktuální (konstitutivní) dokladové dokumenty
     o vlastnické struktuře a skutečném majiteli Dodavatele, ze kterých tyto skutečnosti jednoznačně
     vyplývají.

Smluvní sankce:

 1. Při prodleni Dodavatele s předáním předmětu plnění podle této objednávky zaplatí Dodavatel
     Objednateli pokutu ve výši 0,05% z maximální ceny předmětu plněni včetně DPH stanovené
     v této objednávce, a to za každý započatý kalendářní den prodlení až do řádného splněni této
     povinnosti.

2. Dodavatel je povinen pokutu podle bodu 1 uhradit na výzvu Objednatele do 5 dnů od jejího
     doručeni.

V Praze dne:                                            Ing. et Ing. .lana Berková
                                                 ředitelka odboru médii a marketingu
               2 0 -09- 2022

Za Objednatele:

                    M«„'anské nám^HO 01 Praha 1

Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad.

V Praze dne: l'l 5
Za Dodavatele:

                                                                   předseda představenstva

                                                                   en pi  venstva

                                                                                            3