Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
DOHODA uzavřená ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, o úhradě nákladů spojených s poskytnutím součinnosti a služeb při přípravě a realizace kulturní akce Oslavy 70 let trolejbusů v Teplicích, uzavřená mezi Statutárním městem Teplice se sídlem: náměstí Svobody 2/2, 415 95 Teplice zastoupeno: Bc. Hynkem Hanzou, primátorem oprávněná osoba k uzavření této dohody a k jednání ve věcech této dohody: Ing. Milan Slepička, vedoucí odboru dopravy Magistrátu města Teplice IČ: 002 66 621 bankovní spojení: Komerční banka, a.s. číslo účtu: 226501/0100 (dále jen „Město“) a ARRIVA CITY s.r.o. U Stavoservisu 692/1b, 108 00 Praha 10 – Malešice se sídlem: zastoupen: 267 30 448 IČ: Komerční banka, a.s. bankovní spojení: 27-6605580287/0100 číslo účtu: (dále jen „ARRIVA“) Čl. 1 PŘEDMĚT DOHODY Předmětem této dohody je úhrada nákladů vzniklých ARRIVĚ, spojených s poskytnutí součinnosti a služeb při přípravě a realizaci kulturní akce Oslavy 70 let trolejbusů v Teplicích pořádané Městem, spočívající v: zajištění dovozu, převozů a odvozu pronajaté elektrocentrály; asistenci pracovníků PTZ při realizaci akce; zajištění odborného pracovníka v propagačním stánku ESKO, spol. s r.o.; přípravě a vyvěšení výlukových jízdních řádů a ostatních informací; instruktáži a zapůjčení ovladačů dálkového ovládání výhybek; proškolení pracovníků třetích stran a kontroly jejich dokumentů pro provoz na trolejbusové dráze; odečtech elektroměrů pro zjištění skutečné spotřeby trakční el. energie vozidel účastnících se akce; personálním zajištění doprovodu vozidel třetích stran při jízdách po trolejbusové dráze; přistavení trolejbusu Škoda 9Tr ev. č. 105 z depositu (a jeho následného opětovné odstavení); provozu trolejbusů Škoda 9Tr ev. č. 105 a Škoda 33Tr ev. č. 221 v rámci akce; naprogramování a nahrání Městem požadovaného transparentu do trolejbusu Škoda 33Tr ev. č. 221; vyvěšení propagačních letáků akce ve vozidlech MHD Teplice; asistenci pojízdného dispečera po celou dobu konání akce; přípravě a organizaci akce za ARRIVA; pronájmu parkovacích ploch pro trolejbusy v majetku třetích stran; využití servisního zázemí ARRIVA; složení a nakládce trolejbusů v majetku třetích stran a asistenci při jejich pohybu po areálu ARRIVA; technické asistenci (pohotovosti servisu) po celou dobu konání akce. Čl. 2 VÝŠE ÚHRADY 1. Město se za poskytnutí činností a služeb uvedených v čl. 1 Dohody zavazuje uhradit ARRIVĚ úplatu, a to ve výši 195 460,- Kč bez DPH (236 506,60 Kč vč. DPH). 2. Uhrazením částky uvedené v odst. 1 tohoto článku Dohody budou veškeré nároky ARRIVY plynoucí z poskytnutí součinnosti a služeb při přípravě a realizaci kulturní akce Oslavy 70 let trolejbusů v Teplicích zcela narovnány a ARRIVA nebude dále požadovat jiné nároky vůči Městu v této věci. Čl. 3 PODMÍNKY ÚHRADY 1. Sjednanou výši úhrady dle čl. 2 Dohody uhradí Město ARRIVĚ na její bankovní účet na základě daňového dokladu (faktura). Vystavený daňový doklad musí splňovat veškeré náležitosti platných právních předpisů. V případě, že bude faktura neúplná nebo bude obsahovat vady či chybné údaje, je Město oprávněno fakturu ve lhůtě splatnosti odeslat zpět ARRIVĚ s vyznačením vad. Pro novou fakturu poběží nová lhůta splatnosti. 2. Pro případ prodlení s úhradou částky uvedené v čl. 2 Dohody se sjednává povinnost Města uhradit ARRIVĚ smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení. Čl. 4 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 1. Jakákoliv změna dohody vyžaduje uzavření písemného dodatku k dohodě. 2. Tato dohoda je vyhotovena v pěti výtiscích s platností originálu, z nichž tři obdrží Město a dva ARRIVA. V Teplicích dne: 30. 9. 2022 V Praze dne: 27. 9. 2022 ..................................... …............................. Statutární město Teplice ARRIVA CITY s.r.o. Ing. Milan Slepička vedoucí odboru dopravy jednatel společnosti