Textová podoba smlouvy Smlouva č. 21869853: Dohoda o úhradě nákladů vzniklých ARRIVĚ, spojených s poskytnutím

Příloha DOHODA ARRIVA CITY - oslavy 70 let trolejbusů_Redigováno.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        DOHODA

uzavřená ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, o
úhradě nákladů spojených s poskytnutím součinnosti a služeb při přípravě a realizace kulturní akce
Oslavy 70 let trolejbusů v Teplicích,

                            uzavřená mezi

Statutárním městem Teplice

se sídlem:                  náměstí Svobody 2/2, 415 95 Teplice

zastoupeno:                 Bc. Hynkem Hanzou, primátorem

oprávněná osoba k uzavření této dohody a k jednání ve věcech této dohody:

                            Ing. Milan Slepička, vedoucí odboru dopravy Magistrátu města Teplice

IČ:                         002 66 621

bankovní spojení:           Komerční banka, a.s.

číslo účtu:                 226501/0100

(dále jen „Město“)

                            a

ARRIVA CITY s.r.o.          U Stavoservisu 692/1b, 108 00 Praha 10 – Malešice
se sídlem:
zastoupen:                  267 30 448
IČ:                         Komerční banka, a.s.
bankovní spojení:           27-6605580287/0100
číslo účtu:

(dále jen „ARRIVA“)

                                               Čl. 1
                                    PŘEDMĚT DOHODY

Předmětem této dohody je úhrada nákladů vzniklých ARRIVĚ, spojených s poskytnutí součinnosti a
služeb při přípravě a realizaci kulturní akce Oslavy 70 let trolejbusů v Teplicích pořádané Městem,
spočívající v:

   zajištění dovozu, převozů a odvozu pronajaté elektrocentrály;
   asistenci pracovníků PTZ při realizaci akce;
   zajištění odborného pracovníka v propagačním stánku ESKO, spol. s r.o.;
   přípravě a vyvěšení výlukových jízdních řádů a ostatních informací;
   instruktáži a zapůjčení ovladačů dálkového ovládání výhybek;
   proškolení pracovníků třetích stran a kontroly jejich dokumentů pro provoz na trolejbusové

       dráze;
   odečtech elektroměrů pro zjištění skutečné spotřeby trakční el. energie vozidel účastnících se

       akce;
   personálním zajištění doprovodu vozidel třetích stran při jízdách po trolejbusové dráze;
   přistavení trolejbusu Škoda 9Tr ev. č. 105 z depositu (a jeho následného opětovné odstavení);
   provozu trolejbusů Škoda 9Tr ev. č. 105 a Škoda 33Tr ev. č. 221 v rámci akce;
   naprogramování a nahrání Městem požadovaného transparentu do trolejbusu Škoda 33Tr ev. č.

       221;
   vyvěšení propagačních letáků akce ve vozidlech MHD Teplice;
 asistenci pojízdného dispečera po celou dobu konání akce;
 přípravě a organizaci akce za ARRIVA;
 pronájmu parkovacích ploch pro trolejbusy v majetku třetích stran;
 využití servisního zázemí ARRIVA;
 složení a nakládce trolejbusů v majetku třetích stran a asistenci při jejich pohybu po areálu

    ARRIVA;
 technické asistenci (pohotovosti servisu) po celou dobu konání akce.

                                             Čl. 2
                                     VÝŠE ÚHRADY

1. Město se za poskytnutí činností a služeb uvedených v čl. 1 Dohody zavazuje uhradit ARRIVĚ
    úplatu, a to ve výši 195 460,- Kč bez DPH (236 506,60 Kč vč. DPH).

2. Uhrazením částky uvedené v odst. 1 tohoto článku Dohody budou veškeré nároky ARRIVY
    plynoucí z poskytnutí součinnosti a služeb při přípravě a realizaci kulturní akce Oslavy 70 let
    trolejbusů v Teplicích zcela narovnány a ARRIVA nebude dále požadovat jiné nároky vůči Městu
    v této věci.

                                            Čl. 3
                                PODMÍNKY ÚHRADY

1. Sjednanou výši úhrady dle čl. 2 Dohody uhradí Město ARRIVĚ na její bankovní účet na základě
    daňového dokladu (faktura). Vystavený daňový doklad musí splňovat veškeré náležitosti platných
    právních předpisů. V případě, že bude faktura neúplná nebo bude obsahovat vady či chybné
    údaje, je Město oprávněno fakturu ve lhůtě splatnosti odeslat zpět ARRIVĚ s vyznačením vad.
    Pro novou fakturu poběží nová lhůta splatnosti.

2. Pro případ prodlení s úhradou částky uvedené v čl. 2 Dohody se sjednává povinnost Města
    uhradit ARRIVĚ smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.

                                             Čl. 4
                            ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Jakákoliv změna dohody vyžaduje uzavření písemného dodatku k dohodě.

2. Tato dohoda je vyhotovena v pěti výtiscích s platností originálu, z nichž tři obdrží Město a dva
    ARRIVA.

V Teplicích dne: 30. 9. 2022           V Praze dne: 27. 9. 2022

.....................................  ….............................
Statutární město Teplice               ARRIVA CITY s.r.o.
Ing. Milan Slepička
vedoucí odboru dopravy                 jednatel společnosti