Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Fakultní nemocnice Hradec Králové Provozní odbor Sokolská 581 Objednávka 126/ 2017 - PO Dodavatel Firma Ron s.r.o. Komenského 821 500 05 Hradec Králové - Nový Hradec Králové Trutnov 541 01 DIČ: CZ00179906 DIČ: CZ27531376 IČO: 00179906 Ičo 27531376 Banka Česká národní banka Číslo účtu 24639511/0710 Obchodní rejstřík Zř.Listina MZČR - č.j.MZDR 17266-11/2012 Vyřizuje : Petr Havlík Datum vystavení: 13.6.2017 Telefon : 495834217 Termín dodání: E-MAIL: petr.havlikdfnhk.c Objednáváme u Vás: v souladu s uzavřenou rámcovou smlouvou č. 75/2017 s názvem "Nepravidelný úklid ve FN HK pro rok 2017 až 2020" ze dne 12. 1. 2017 a Vaší cenovou nabídkou vyhodnocenou dne 13.6.2017, objednáváme u Vás úklidové služby v rozsahu a termínu naší dílčí poptávky č. 43 (TM - výzva k podání nabídky ze dne 5.6.2017). Na předávacím protokolu uveďte tyto odkazy: Zakázka č. 043/2017/PO/PIO a Plicní výpomoc ID zakázky: T004/17V/00019277 Ev.číslo ve Věstníku VZ: 645889 Celková smluvní cena: Kč 99 000,-- bez DPH. Vystavená faktura musí obsahovat náležitosti a přílohy uvedené v rámcové smlouvě (IV.odstavec). Splatnost faktury je 30 dnů od jejího prokazatelného doručení objednateli. Děkuji. K faktuře přiložte rozpis prací s potvrzeným přehledem provedené služby. Na faktuře uveďte číslo objednávky. FN HK požaduje uvést k faktuře prohlášení dodavatele o tom, že ke dni vystavení faktury neni/je veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty a bankovní účet uvedený na faktuře je účtem, který je správcem daně dle $ 109 z.č. 235/2004 Sb. zveřejněn. —Rážitko, (pódpis