Textová podoba smlouvy Smlouva č. 223597: Rámcová smlouva o realizaci rekvalifikačních kurzů - část č. 16

Příloha rs_cast_16_zdas_as.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        RÁMCOVÁ SMLOUVA
            O REALIZACI REKVALIFIKAČNÍCH KURZŮ – část č. 16

uzavřená mezi smluvními stranami:

Česká republika - Úřad práce České republiky

se sídlem:   Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

zastoupená:  PhDr. Kateřinou Sadílkovou, MBA, generální ředitelkou ÚP ČR

IČ:          72496991

organizátor veřejné zakázky: Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Jihlavě

kontaktní adresa organizátora

veřejné zakázky: Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Jihlavě

zastoupený:  PhDr. Kateřinou Sadílkovou, MBA, generální ředitelkou ÚP ČR

(dále jen „objednatel“)

a

název:                         ŽĎAS, a.s.

se sídlem:                     Žďár nad Sázavou 1, Strojírenská 675/6, 591 01

zastoupený:                    Ing. Miroslavem Šabartem,

                               generálním ředitelem a členem představenstva

                               Ing. Zbyňkem Matulkou, výrobním ředitelem

IČ:                            46347160

zapsaný v Obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Brně, oddíl B, vložka 766

(dále jen „dodavatel“)

Smluvní strany uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku na základě výsledků zadávacího
řízení veřejné zakázky Rekvalifikace Vysočina 2015 - 2018, části č. 16 s názvem:

                                            Svařování – Žďár nad Sázavou

        následující Rámcovou smlouvu o realizaci rekvalifikačních kurzů (dále jen „smlouva“):

                                                                I.
                                                   Úvodní ustanovení

     1. Podáním nabídky v rámci části Veřejné zakázky (dále jen „VZ“) a následně podpisem této
         smlouvy na plnění části VZ dodavatel stvrzuje, že disponuje veškerými kvalifikačními
         předpoklady a odbornými znalostmi, které jsou k řádné realizaci rekvalifikačních kurzů (dále
         jen „RK“) nezbytné. Dodavatel podpisem smlouvy rovněž stvrzuje, že pro účely realizace
         předmětu smlouvy disponuje potřebnou kapacitou odborně vzdělaných a zkušených
         školitelů. Dodavatel prohlašuje, že nezamlčel či neuvedl nepravdivě žádné relevantní
         skutečnosti vztahující se k VZ.

    2. Podpisem smlouvy se strany zavazují vzájemně spolupracovat a poskytovat si řádně
         a včas veškeré informace potřebné pro řádné plnění svých závazků podle smlouvy,
         což implikuje povinnost informovat druhou smluvní stranu o veškerých skutečnostech, které
         jsou nebo mohou být důležité pro řádné plnění smlouvy. Smluvní strany se dále zavazují
         vzájemně respektovat své oprávněné zájmy související se smlouvou
         a poskytnout si veškerou potřebnou součinnost, kterou lze spravedlivě požadovat, k tomu,
         aby bylo dosaženo účelu smlouvy, zejména učinit veškeré právní a jiné úkony k tomu
         nezbytné.

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 1

VZ Rekvalifikace Vysočina 2015 – 2018: Rámcová smlouva o realizaci rekvalifikačních kurzů – část č. 16
3. Podpisem smlouvy se strany zavazují plnit své závazky vyplývající ze smlouvy tak,
    aby nedocházelo k prodlení s plněním jakýchkoliv termínů stanovených ve smlouvě
    a k prodlení s úhradou jednotlivých peněžních závazků.

                                     II.

                                                Předmět smlouvy
1. Dodavatel se zavazuje pro objednatele realizovat následující RK:

           Přesný název RK           Rozsah RK (v hodinách)          Nabídková cena v Kč
                                     dle Nabídky zabezpečení                  bez DPH
Základní kurz svařování v ochranné
             atmosféře CO2                   rekvalifikace           za 1 účastníka kurzu
               (ZK 135 1.1)                         160                         9 700

 Základní kurz svařování obalenou                   160                        10 200
                elektrodou
               (ZK 111 1.1)                         160                        10 600

Základní kurz svařování plamenem                    160                        13 000
               (ZK 311 1.1)

Základní kurz svařování netavící se
                elektrodou
                (ZK 141 8)

2. Tato smlouva obsahuje podrobně specifikovaná práva a povinnosti smluvních stran
    pro realizaci RK a tvoří právně závazný základ pro uzavírání jednotlivých Dohod
    o provedení rekvalifikace na základě výzvy ze strany objednatele dle požadavků
    a potřeb trhu práce. Nedílnou součástí každé Dohody o provedení rekvalifikace bude
    Nabídka zabezpečení rekvalifikace a Kalkulace nákladů rekvalifikace.

3. Dohody o provedení rekvalifikace budou uzavírány v souladu s ustanovením § 108 Zákona
    č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoZ“) a
    vyhláškou č. 519/2004 Sb., o rekvalifikaci uchazečů o zaměstnání a zájemců
    o zaměstnání a o rekvalifikaci zaměstnanců.

4. Rozsah a technické podmínky realizace jednotlivých RK jsou vymezeny přílohou č. 1 ZD k
    VZ - Specifikace jednotlivých rekvalifikačních kurzů a specifické technické podmínky částí
    veřejné zakázky, a to ve vztahu ke všem částem VZ, jejichž plnění je předmětem této
    smlouvy. Dodavatel podpisem této smlouvy stvrzuje, že se důkladně seznámil s přílohou č.
    1 ZD k VZ - Specifikace jednotlivých rekvalifikačních kurzů a specifické technické podmínky
    částí veřejné zakázky, uveřejněnou na Profilu zadavatele, ode dne uveřejnění oznámení
    zadávacího řízení předmětné VZ ve Věstníku veřejných zakázek, že si je plně vědom všech
    práv a povinností z ní vyplývajících a tyto pro účely a v rozsahu relevantním pro plnění
    předmětu této smlouvy bezvýhradně akceptuje.

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 2

VZ Rekvalifikace Vysočina 2015 – 2018: Rámcová smlouva o realizaci rekvalifikačních kurzů – část č. 16
                                                                III.
                                                Závazky smluvních stran

1. Dodavatel se dále zavazuje:

   a) realizovat konkrétní RK v plném rozsahu za podmínek stanovených pro tento typ RK
       v článku II. smlouvy a dle přílohy č. 1 k ZD – Specifikace jednotlivých rekvalifikačních kurzů a
       specifické technické podmínky částí veřejné zakázky, pro RK příslušné části VZ, která tvoří
       předmět této smlouvy,

   b) zahájit kurz do 10 pracovních dnů od doručení výzvy k zahájení kurzu, nebude-li
       s objednatelem dohodnuto jinak,

   c) stanovit účastníkům RK studijní a výcvikové povinnosti, prokazatelně je seznámit s předpisy
       o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a předpisy o požární ochraně mající vztah
       k rekvalifikaci, zajistit jejich bezpečnost a ochranu zdraví během celé rekvalifikace, vybavit
       účastníky rekvalifikace nezbytnými ochrannými pracovními prostředky, pokud to charakter
       praktické přípravy vyžaduje,

   d) v průběhu rekvalifikace zajistit prezenční listiny s podpisy účastníků rekvalifikace za každý
       den výuky a zápis z prováděné rekvalifikace minimálně v rozsahu: datum, téma, hodina
       začátku a konce výuky, počet hodin, jméno a podpis osoby provádějící přípravu či ověření
       získaných znalostí a dovedností,

   e) neprodleně, nejpozději do 8 kalendářních dnů, písemně informovat objednatele, pokud:
       - účastník RK nenastoupí na rekvalifikaci,
       - účastník RK neplní stanovené studijní a výcvikové povinnosti,
       - účastník RK porušuje předpisy či řády rekvalifikačního zařízení,
       - nastanou další závažné skutečnosti zejména překážky v rekvalifikaci,
       - účastník se nepodrobí závěrečnému ověření získaných znalostí a dovedností,

   f) poslední pracovní den kalendářního měsíce, pokud rekvalifikace probíhá, informovat
       objednatele o přítomnosti účastníků RK,

   g) neprodleně nejpozději do 8 kalendářních dnů, písemně informovat objednatele, pokud
       vzniknou překážky, které znemožní pokračování rekvalifikace,

   h) předložit objednateli písemný návrh na vypovězení Dohody o rekvalifikaci s účastníkem RK,
       který neplní studijní a výcvikové povinnosti nebo porušuje předpisy a řády rekvalifikačního
       zařízení,

   i) po ukončení RK zaslat objednateli kopie docházkových listů a závěrečný protokol, který bude
       obsahovat minimálně: seznam účastníků RK, kteří úspěšně ukončili rekvalifikaci, včetně čísel
       vydaných dokladů o jejím absolvování a vzoru dokladu, a informaci
       o absolvované části RK účastníky, kteří rekvalifikaci nedokončili nebo ukončili neúspěšně,

   j) umožnit objednateli kontrolu dodržování sjednaných podmínek pro rekvalifikaci, včetně
       účasti na ověření získaných znalostí a dovedností. V případě, že kontrolu provede jiný orgán
       kontroly než objednatel, rekvalifikační zařízení bude bez zbytečného odkladu písemně
       informovat objednatele o opatřeních k nápravě, která mu byla uložena,
       a o realizaci opatření k nápravě.

   k) používat osobní údaje o účastnících RK poskytnuté objednatelem v souladu se zákonem č.
       101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

   l) Objednatel se zavazuje provést výběr účastníků RK v souladu se základními kvalifikačními
       předpoklady stanovenými v příloze č. 1 ZD - Specifikace jednotlivých rekvalifikačních kurzů a
       specifické technické podmínky částí veřejné zakázky, pro RK příslušné části VZ, která tvoří
       předmět této smlouvy.

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 3

VZ Rekvalifikace Vysočina 2015 – 2018: Rámcová smlouva o realizaci rekvalifikačních kurzů – část č. 16
                                                                     IV.

                                 Podmínky uzavírání Dohod o provedení rekvalifikace
    1. RK bude realizován v souladu s touto smlouvou na základě jednotlivých Dohod

         o provedení rekvalifikace, které stanoví konkrétní počet účastníků RK, termín zahájení
         a ukončení RK a celkovou cenu RK, přičemž budou vycházet z obecných podmínek
         upravených v této smlouvě a platných právních předpisů. Přílohou těchto Dohod
         o provedení rekvalifikace bude jmenný seznam účastníků rekvalifikace. Závazný text těchto
         Dohod stanoví v souladu s touto smlouvou objednatel.

    2. Dohoda o provedení rekvalifikace bude mezi objednatelem a dodavatelem uzavřena
         na základě písemné výzvy zaslané objednatelem, jež je návrhem na uzavření dohody,
         a písemného potvrzení této výzvy dodavatelem, jež je přijetím návrhu dohody. Po přijetí
         návrhu dohody dodavatelem, objednatel připraví písemný návrh dohody a vyzve
         dodavatele k jejímu podpisu tak, aby byla dohoda podepsána vždy před zahájením
         poskytování služeb.

    3. Výzva bude objednatelem dodavateli zasílána způsobem uvedeným v čl. IX., bod 6. této
         smlouvy, a to buď doporučenou poštou, kurýrní službou či osobně do podatelny nebo
         faxem či elektronicky, a bude obsahovat minimálně tyto údaje:
              a) odkaz na tuto smlouvu, číslo výzvy, datum vystavení
              b) určení požadované služby
              c) počet účastníků, pro něž má být služba poskytnuta
              d) termín zahájení poskytování služby
              e) místo plnění

    4. Pokud výzva nebude obsahovat shora uvedené údaje, má dodavatel právo požadovat po
         objednateli doplnění či upřesnění údajů. Pokud nebudou chybějící údaje na výzvu
         doplněny, není dodavatel povinen výzvu potvrdit.

    5. Potvrzení výzvy k poskytnutí plnění budou ze strany dodavatele podávány písemně,
         a to osobně nebo doporučenou poštou, faxem nebo elektronicky (e-mailem). Dodavatel je
         povinen výzvu písemně potvrdit nejpozději ve lhůtě 3 pracovních dnů, pokud bude výzva
         odpovídat této smlouvě.

    6. Objednatel má právo snížit objem požadovaných služeb v případě, že neobdrží rozpočet na
         financování předmětu plnění dle této smlouvy v dostatečné výši, a to bez možnosti
         dodavatele uplatnit jakékoli sankce vůči objednateli.

                                                                  V.
                                    Cena, termíny plnění a platební podmínky

1. RK bude realizován v konkrétních termínech sjednaných v jednotlivých Dohodách
    o provedení rekvalifikace. Objednatel uhradí dodavateli cenu RK stanovenou v jednotlivých
    Dohodách o provedení rekvalifikace v závislosti na počtu účastníků konkrétního RK a výši ceny
    za jednoho účastníka kurzu uvedené v článku II., bodu 1. smlouvy.

2. Cena plnění za osobu (tj. náklady rekvalifikace na jednoho účastníka rekvalifikace) nemůže být
    dodavatelem v průběhu realizace zakázky valorizována.
    Cena vítězné nabídky činí 3 918 000 Kč bez DPH.
    Předpokládaná hodnota plnění dle této smlouvy činí maximálně 5 920 000 Kč bez DPH.

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 4

VZ Rekvalifikace Vysočina 2015 – 2018: Rámcová smlouva o realizaci rekvalifikačních kurzů – část č. 16
3. Dodavatel je oprávněn objednateli plně fakturovat náklady na rekvalifikaci jen účastníků
    rekvalifikace, kteří do kurzu skutečně nastoupí a řádně ji ukončí. V případě, že účastník
    rekvalifikace RK řádně nedokončí, je dodavatel oprávněn fakturovat objednateli pouze
    poměrnou část dohodnutých nákladů rekvalifikace připadajících na jednoho účastníka
    rekvalifikace za dny přípravy do dne poslední účasti, vyjma nákladů kalkulovaných přímo
    na účastníka (např. ochranné pracovní prostředky, výbava účastníka, testy, praxe apod.), které
    mohou být fakturovány v realizované výši, kterou objednatel po přezkoumání uzná.

4. Platby bude provádět objednatel na základě faktur vystavených dodavatelem za plnění
    poskytnutá na základě jednotlivých Dohod o provedení rekvalifikace. Dodavatel provede
    fakturaci bezprostředně, nejpozději do 14 dnů po ukončení RK. Lhůta splatnosti faktur je
    stanovena minimálně na 21 kalendářních dnů po prokazatelném doručení faktury objednateli.
    Zaplacením faktury se pro účely této smlouvy rozumí odepsání příslušné částky z účtu
    objednatele na účet dodavatele.

5. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle platných obecně
    závazných právních předpisů ČR. Na faktuře bude objednatel označen jako Česká republika –
    Úřad práce České republiky – krajská pobočka v Jihlavě. Objednatel si vyhrazuje právo před
    uplynutím lhůty splatnosti vrátit fakturu, pokud neobsahuje požadované náležitosti nebo
    obsahuje nesprávné cenové údaje. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní
    lhůta splatnosti. Opravená nebo přepracovaná faktura bude opatřena novou lhůtou splatnosti.

6. Objednatel nebude poskytovat zálohy.

7. Dodavatel je povinen vrátit poskytnuté finanční prostředky nebo jejich část, pokud nedodrží
    sjednané podmínky nebo pokud mu jeho zaviněním byly poskytnuty neprávem nebo
    ve vyšší částce než náležely (ustanovení § 108 odst. 7 písm. i), ZoZ). Vrácení poskytnutých
    finančních prostředků bude provedeno ve lhůtě a způsobem stanoveným ve výzvě objednatele.

                                                                VI.
                                                    Smluvní pokuta

1. V případě porušení jakékoliv povinnosti dodavatelem vyplývající z této smlouvy objednatel
    uloží smluvní pokutu ve výši 10 % z ceny příslušného RK (z ceny RK realizovaného
    v příslušném termínu), k němuž se vztahuje porušení povinnosti vyplývající z této smlouvy.

2. Smluvní pokuta je splatná do 14 dnů ode dne doručení písemného požadavku
    na zaplacení smluvní pokuty dodavateli. Písemný požadavek musí obsahovat přesnou
    specifikaci porušení povinnosti vyplývající ze smlouvy, časové určení skutečnosti,
    zakládající právo Objednatele na smluvní pokutu a způsob úhrady pokuty.

3. Smluvní pokuta se vztahuje i na nezaviněné porušení povinnosti dodavatelem, vyplývající
    z této smlouvy.

4. Ukončením doby trvání této smlouvy nezaniká právo Objednatele na úhradu smluvní
    pokuty.

5. Ujednání o smluvní pokutě touto smlouvou neupravená se řídí ustanoveními občanského
    zákoníku.

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 5

VZ Rekvalifikace Vysočina 2015 – 2018: Rámcová smlouva o realizaci rekvalifikačních kurzů – část č. 16
                                                                VII.

                                                  Podmínky spolupráce

Dodavatel bere na vědomí, že je jako dodavatel služeb hrazených z veřejných finančních
prostředků osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly ve smyslu ustanovení § 2
písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých
zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

                                                               VIII.
                                            Doba trvání smluvního vztahu

1. Tato smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu této smlouvy a smluvní vztah skončí nejpozději
   dnem 31. 12. 2018 s tím, že platby musí být vypořádány nejpozději do 30. 11. 2018.

2. Tato smlouva může být ukončena:

    a) uplynutím lhůty, na kterou byla smlouva uzavřena,
    b) vyčerpáním předpokládané hodnoty zakázky,
    c) písemnou dohodou smluvních stran,
    d) písemnou výpovědí, a to i bez udání důvodu, doručenou druhé smluvní straně; výpovědní

         lhůta počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi a je sjednána
         v délce jednoho měsíce při výpovědi dané objednatelem a šesti měsíců při výpovědi dané
         dodavatelem (delší výpovědní lhůta je dána nezbytností realizovat nové zadávací řízení ze
         strany objednatele).

3. Dodavatel je oprávněn předčasně ukončit smlouvu pouze v případech předvídaných zákonem,
    kterým se řídí smlouva.

4. Každá ze smluvních stran je oprávněna od této smlouvy odstoupit v případech stanovených
    příslušnými právními předpisy. Odstoupit od smlouvy je oprávněna ta smluvní strana,
    která svou povinnost upravenou touto smlouvou neporušila. Odstoupení musí být písemné
    a účinky odstoupení nastávají dnem doručení písemného oznámení o odstoupení druhé
    smluvní straně.

                                                                IX.
                                                  Závěrečná ustanovení

    1. Práva a povinnosti touto smlouvou nebo dílčími Dohodami o provedení rekvalifikace
         neupravené nebo upravené jen částečně se řídí ustanoveními občanského zákoníku, ZoZ a
         předpisy souvisejícími, vždy v platném a účinném znění.

    2. Smluvní strany mají povinnost po dobu 10 let od skončení plnění dle této smlouvy
         uchovávat originální doklady související s tímto plněním a umožnit osobám oprávněným
         k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o objednatele, MPSV, MF, NKÚ, EK,
         Evropský účetní dvůr), z něhož je plnění hrazeno a provést kontrolu těchto dokladů.
         Desetiletá lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po roce, kdy
         došlo k finančnímu vypořádání projektu, z něhož je plnění dle této smlouvy hrazeno.

    3. Dodavatel se zavazuje plnit informační povinnost dle pravidel pro publicitu a vizuální
         identitu Operačního programu Zaměstnanost (viz www.esfcr.cz) tj. zejména v místě
         realizace aktivit projektu zajistit umístění logotypu EU (znak EU a povinné odkazy).
         Dodavatel se zavazuje, že veškeré produkty, materiály a výstupy související s předmětem
         plnění dle této Smlouvy a určené pro objednatele, musí být v souladu s Pravidly
         Operačního programu Zaměstnanost - pravidla pro informování a komunikaci a vizuální
         identita OPZ.

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 6

VZ Rekvalifikace Vysočina 2015 – 2018: Rámcová smlouva o realizaci rekvalifikačních kurzů – část č. 16
    4. Smlouva je vypracována ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno obdrží dodavatel a jedno
         vyhotovení objednatel.

    5. Smlouva může být doplňována nebo měněna pouze písemnými vzestupně číslovanými
         dodatky, podepsanými oběma smluvními stranami.

    6. Smlouva může být doplňována nebo měněna pouze na základě předchozí domluvy
         smluvních stran, formou písemných, datovaných, vzestupně číslovaných dodatků,
         označených výslovně jako dodatek smlouvy a podepsaných oběma smluvními stranami na
         téže listině, není-li smluvními stranami výslovně sjednáno jinak. Písemnou formu musí mít
         také veškeré jiné dokumenty smluvních stran související s touto smlouvou, které nejsou
         změnou smlouvy, vyžadující kvalifikovanou formu dodatku dle této smlouvy. Jakákoli
         relevantní komunikace smluvních stran musí mít písemnou formu (alespoň forma e-mailu).

    7. Objednatel i dodavatel jsou oprávněni převést svá práva a povinnosti vyplývající ze
         zadávacích podmínek VZ, této smlouvy nebo Dohody o provedení rekvalifikace na třetí
         osobu pouze s předchozím písemným souhlasem druhé smluvní strany.

    8. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami.
    9. Smluvní strany prohlašují, že si text smlouvy řádně přečetly, souhlasí s jejím obsahem;

         smlouva nebyla sepsána v tísni ani pod nátlakem, vyjadřuje svobodnou vůli obou
         smluvních stran a není jednostranně nevýhodná pro žádnou smluvní stranu. Souhlas se
         zněním smlouvy obě strany potvrzují svými podpisy.

V Praze dne ………………………….

……………………………………        ………………………………….
          objednatel               dodavatel

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 7

VZ Rekvalifikace Vysočina 2015 – 2018: Rámcová smlouva o realizaci rekvalifikačních kurzů – část č. 16