Textová podoba smlouvy Smlouva č. 22401609: Dodavatelská objednávka č. SZM12860 pro středisko HKL1SPR6141 -

Příloha SZM12860.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        O B J E D N Á V K A                                                                                   Číslo: SZM12860

IČO odběratele: 27256537                                              IČO dodavatele: 25550250
DIČ odběratele: CZ27256537                                            DIČ dodavatele: CZ25550250

A dresa:                                                                                 PANEP s.r.o.
                                                                                         PANEP s.r.o.
                      Oblastní nemocnice Kladno, a.s.,                A dresa:
                      nemocnice Středočeského kraje                                      BRNENSKA 1246
                      Vančurova 1548                                             665 01  ROSICE U BRNA
              27259 Kladno

Objednává:              obchodní odbor - SZM                          T elefon:          546413540-p.Hvižďová
                                                                      Fax:               546413542

Datum vystavení:           18.11.2022                                                      Vyřizuje:
Datum dodání:              25.11.2022                                                      Kontak t:
Poznámk a:

Objednávané položky:

ID            Položk a                                                Katalog.č. Množ.       Jedn.   Cena bez Celkem bez  Celkem s
                                                                                               BA L                            DPH
                                                                                                     DPH/j.    DPH
                                                                                                                                   --
6278 Kompres z gázy, nesteril.,10x10cm (8 vrstev) (100ks)             06003              --             --     --

6296 Kompres z gázy, nesteril.,5x5cm (8 vrstev) (100ks)               06001              -- BAL         --     --         --

6297 Kompres z gázy, nesteril.,7,5x7,5cm (8 vrstev) (100ks)           06002              -- BAL         --     --         --

6305 Kompres z gázy, steril.,10x10cm (8 vrstev) (2ks)                 26009+             -- BAL         --     --         --

2492 Ochrana na operační stůl HIGI-TEX Lami 80cmx200cm                17162+             --  KS         --     --         --

2577 Povlak na RTG přístroje 65x85cm                                  NB6585S            -- BAL         --     --         --

2576 Set kolenní - Kladno                                             42000984           -- BAL         --     --         --

2575 Set kyčelní - Kladno                                             42000983           -- BAL         --     --         --

2549 Set zákrokový malý                                               42000075           -- BAL         --     --         --

2498          Textilie netkaná Savánek/Hebounek (podložka), (přířez)  17451              -- BAL         --     --         --
              40cmx51cm (200ks)

2499          Textilie netkaná Savánek/Hebounek (podložka), (přířez)  17452              -- BAL         --     --         --
              70cmx80cm (50ks)

              Celk em:                                                                                         69 986,78 84 509,84

Při realizaci objednávky doložte ve smyslu zákona č. 268/2014 Sb., § 56 ujištění o vydání prohlášení o shodě nebo prohlášení o shodě. Fakturaci
provádějte nejdéle do měsíce a fakturu doložte montážním (zakázkovým..) listem, na kterém bude uvedeno: číslo a datum objednávky - jinak faktura
nebude proplacena, typ a výrobní číslo zařízení, na kterém se oprava prováděla, co bylo předmětem opravy, jednotlivé úkony opravy, náhradní díly a
doba práce, cena jednotlivých pložek opravy, datum opravy a převzetí opravy (razítko a podpis pracovníka pracoviště). Vyřazené náhradní díly budou
předány na oddělení zdravotnické techniky, nebude-li dohodnuto jinak. V případě překročení výše uvedené předpokládané ceny požadujeme zaslání
cenového návrhu. U oprav, u kterých cena náhradního dílu přesáhne 10.000,- Kč, požadujeme předem cenový návrh k odsouhlasení. Při opravách,
údržbě, periodických kontrolách a udržování postupujte ve smyslu zákona č. 268/2014 Sb., podle § 65. S přepravními a manipulačními obaly postupujte
ve smyslu zákona č. 477/2001 Sb. Objednatel je oprávněn zveřejnit na svých webových stránkách (interních a externích) veškeré údaje vyplývající z
objednávky, dále zveřejnit text objednávky v Registru smluv, popř. podat informace v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k
informacím. Zveřejnění se týká zejména těchto údajů: identifikace uchazeče, specifikace zboží a služeb, jejich objemu a ceny, apod. Objednatel vyžaduje
písemnou akceptaci objednávky dodavatelem doručenou objednateli před nebo současně s dodáním zboží/služeb.

Strana 1 z 1                                                                                                   DoctIS : SoPHIS, a.s. :