Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
O B J E D N Á V K A Číslo: SZM12860 IČO odběratele: 27256537 IČO dodavatele: 25550250 DIČ odběratele: CZ27256537 DIČ dodavatele: CZ25550250 A dresa: PANEP s.r.o. PANEP s.r.o. Oblastní nemocnice Kladno, a.s., A dresa: nemocnice Středočeského kraje BRNENSKA 1246 Vančurova 1548 665 01 ROSICE U BRNA 27259 Kladno Objednává: obchodní odbor - SZM T elefon: 546413540-p.Hvižďová Fax: 546413542 Datum vystavení: 18.11.2022 Vyřizuje: Datum dodání: 25.11.2022 Kontak t: Poznámk a: Objednávané položky: ID Položk a Katalog.č. Množ. Jedn. Cena bez Celkem bez Celkem s BA L DPH DPH/j. DPH -- 6278 Kompres z gázy, nesteril.,10x10cm (8 vrstev) (100ks) 06003 -- -- -- 6296 Kompres z gázy, nesteril.,5x5cm (8 vrstev) (100ks) 06001 -- BAL -- -- -- 6297 Kompres z gázy, nesteril.,7,5x7,5cm (8 vrstev) (100ks) 06002 -- BAL -- -- -- 6305 Kompres z gázy, steril.,10x10cm (8 vrstev) (2ks) 26009+ -- BAL -- -- -- 2492 Ochrana na operační stůl HIGI-TEX Lami 80cmx200cm 17162+ -- KS -- -- -- 2577 Povlak na RTG přístroje 65x85cm NB6585S -- BAL -- -- -- 2576 Set kolenní - Kladno 42000984 -- BAL -- -- -- 2575 Set kyčelní - Kladno 42000983 -- BAL -- -- -- 2549 Set zákrokový malý 42000075 -- BAL -- -- -- 2498 Textilie netkaná Savánek/Hebounek (podložka), (přířez) 17451 -- BAL -- -- -- 40cmx51cm (200ks) 2499 Textilie netkaná Savánek/Hebounek (podložka), (přířez) 17452 -- BAL -- -- -- 70cmx80cm (50ks) Celk em: 69 986,78 84 509,84 Při realizaci objednávky doložte ve smyslu zákona č. 268/2014 Sb., § 56 ujištění o vydání prohlášení o shodě nebo prohlášení o shodě. Fakturaci provádějte nejdéle do měsíce a fakturu doložte montážním (zakázkovým..) listem, na kterém bude uvedeno: číslo a datum objednávky - jinak faktura nebude proplacena, typ a výrobní číslo zařízení, na kterém se oprava prováděla, co bylo předmětem opravy, jednotlivé úkony opravy, náhradní díly a doba práce, cena jednotlivých pložek opravy, datum opravy a převzetí opravy (razítko a podpis pracovníka pracoviště). Vyřazené náhradní díly budou předány na oddělení zdravotnické techniky, nebude-li dohodnuto jinak. V případě překročení výše uvedené předpokládané ceny požadujeme zaslání cenového návrhu. U oprav, u kterých cena náhradního dílu přesáhne 10.000,- Kč, požadujeme předem cenový návrh k odsouhlasení. Při opravách, údržbě, periodických kontrolách a udržování postupujte ve smyslu zákona č. 268/2014 Sb., podle § 65. S přepravními a manipulačními obaly postupujte ve smyslu zákona č. 477/2001 Sb. Objednatel je oprávněn zveřejnit na svých webových stránkách (interních a externích) veškeré údaje vyplývající z objednávky, dále zveřejnit text objednávky v Registru smluv, popř. podat informace v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Zveřejnění se týká zejména těchto údajů: identifikace uchazeče, specifikace zboží a služeb, jejich objemu a ceny, apod. Objednatel vyžaduje písemnou akceptaci objednávky dodavatelem doručenou objednateli před nebo současně s dodáním zboží/služeb. Strana 1 z 1 DoctIS : SoPHIS, a.s. :