Textová podoba smlouvy Smlouva č. 225137: BMA-BN-35/2016 - zabezpečení rekvalifikace na pracovní činnost

Příloha x.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Zadávací dokumentace



RÁMCOVÁ SMLOUVA  

O REALIZACI REKVALIFIKAČNÍCH KURZŮ

č. BMA–2015/RK1/11
uzavřená podle ustanovení § 1746 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

Smluvní strany

Česká republika -  Úřad práce České republiky

jako organizační složka státu dle zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, příslušná k vystupování jménem státu dle ust. § 7 citovaného zákona

se sídlem Dobrovského 1278/25, 170 00  Praha 7, IČ 72496991
zastoupená 
Ing. Josefem Bürgerem, 
pověřeným zastupováním ředitele krajské pobočky Úřadu práce v Brně
na straně jedné jako zadavatel (dále jen „úřad práce“) 

a

MARLIN, s.r.o.
se sídlem Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště
zastoupený Mgr. Dušanem Bellovičem, jednatelem 

IČ:  607 33 306
DIČ: CZ60733306
zapsaný ve veřejném rejstříku (obchodním) vedeném Krajském soudem v Brně, oddíl C, vložka 17611
na straně druhé jako dodavatel (dále jen „dodavatel“) 

uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku následující Rámcovou smlouvu:

I.     

Úvodní ustanovení

1. Smluvní strany se dohodly na uzavření této Rámcové smlouvy o realizaci následujících rekvalifikačních kurzů:
11.1. Obsluha CNC obráběcích strojů (23-026-H)
11.2. Programátor CNC strojů
11.3. Zámečník (23-003-H)

11.4. Základní kovoobráběčské práce (23-021-E)
2. Tato Rámcová smlouva obsahuje podrobné obchodní podmínky pro realizaci jednotlivých rekvalifikačních kurzů a tvoří právně závazný základ pro uzavírání jednotlivých Dohod o provedení rekvalifikace na základě výzvy ze strany úřadu práce. 
Dohody o provedení rekvalifikace budou uzavírány v souladu s ust. § 108 odst. 7 zákona  č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a vyhláškou č. 519/2004 Sb., o rekvalifikaci uchazečů o zaměstnání a zájemců o zaměstnání a o rekvalifikaci zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.

II.

Předmět smlouvy

1. Dodavatel se po dobu účinnosti této Rámcové smlouvy zavazuje postupně zajišťovat pro úřad práce realizaci jednotlivých rekvalifikačních kurzů uvedených v článku I. bod 1. této smlouvy podle jednotlivých Dohod o provedení rekvalifikace uzavřených na základě požadavků a potřeb úřadu práce v souladu s touto Rámcovou smlouvou, přičemž  
a) pro realizaci rekvalifikačního kurzu Obsluha CNC obráběcích strojů (23-026-H) se sjednávají následující podmínky plnění:

· základní kvalifikační předpoklady účastníka pro zařazení do rekvalifikačního kurzu jsou následující: ZŠ/SŠ
· celkový rozsah rekvalifikačního kurzu činí 210/210 hodin, z toho

-- příprava (souhrn teoretické i praktické přípravy) 200 hodin, 

-- ověření získaných znalostí a dovedností 10 hodin

· místo konání rekvalifikačního kurzu (okresy) Blansko, Brno– město, Hodonín, Vyškov, Znojmo
Zadavatel a dodavatel jsou oprávněni se dohodnout na místě konání rekvalifikací i v dalších okresech Jihomoravského kraje.
· minimální počet účastníků pro zahájení rekvalifikačního kurzu: 5 
· maximální počet účastníků rekvalifikačního kurzu: 15
· maximální lhůta pro uzavření Dohody o rekvalifikaci od doručení výzvy je 14 dnů

· způsob ověření získaných znalostí a dovedností: Závěrečná zkouška se koná dle zákona č. 179/2006 Sb., dle hodnotícího standardu konkrétní profesní kvalifikace
· výstupní doklad: Osvědčení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu, Osvědčení o získání profesní kvalifikace
· cena rekvalifikačního kurzu za jednoho účastníka:
Cena bez DPH:


 
 29.860,- Kč

DPH:


 

           0,- Kč

Cena včetně DPH:


 29.860,- Kč

b) pro realizaci rekvalifikačního kurzu Programátor CNC strojů se sjednávají následující podmínky plnění:

· základní kvalifikační předpoklady účastníka pro zařazení do rekvalifikačního kurzu jsou následující: SŠ
· celkový rozsah rekvalifikačního kurzu činí 207 hodin, z toho

-- příprava (souhrn teoretické i praktické přípravy) 200 hodin, 

-- ověření získaných znalostí a dovedností 7 hodin

· místo konání rekvalifikačního kurzu (okresy) Blansko, Brno– město, Hodonín, Vyškov, Znojmo
Zadavatel a dodavatel jsou oprávněni se dohodnout na místě konání rekvalifikací i v dalších okresech Jihomoravského kraje.
· minimální počet účastníků pro zahájení rekvalifikačního kurzu: 5 
· maximální počet účastníků rekvalifikačního kurzu: 15
· maximální lhůta pro uzavření Dohody o rekvalifikaci od doručení výzvy je 14 dnů

· způsob ověření získaných znalostí a dovedností: Závěrečná zkouška
· výstupní doklad: Osvědčení o rekvalifikaci
· cena rekvalifikačního kurzu za jednoho účastníka:

Cena bez DPH:


  
 25.600,- Kč

DPH:


 

           0,- Kč

Cena včetně DPH:


 25.600,- Kč

c) pro realizaci rekvalifikačního kurzu Zámečník (23-003-H) se sjednávají následující podmínky plnění:

· základní kvalifikační předpoklady účastníka pro zařazení do rekvalifikačního kurzu jsou následující: ZŠ/SŠ
· celkový rozsah rekvalifikačního kurzu činí 310/310 hodin, z toho

-- příprava (souhrn teoretické i praktické přípravy) 300 hodin, 

-- ověření získaných znalostí a dovedností 10 hodin

· místo konání rekvalifikačního kurzu (okresy) Blansko, Brno– město, Hodonín, Vyškov, Znojmo
Zadavatel a dodavatel jsou oprávněni se dohodnout na místě konání rekvalifikací i v dalších okresech Jihomoravského kraje.
· minimální počet účastníků pro zahájení rekvalifikačního kurzu: 5 
· maximální počet účastníků rekvalifikačního kurzu: 15
· maximální lhůta pro uzavření Dohody o rekvalifikaci od doručení výzvy je 14 dnů

· způsob ověření získaných znalostí a dovedností: Závěrečná zkouška se koná dle zákona č. 179/2006 Sb., dle hodnotícího standardu konkrétní profesní kvalifikace
· výstupní doklad: Osvědčení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu, Osvědčení o získání profesní kvalifikace
· cena rekvalifikačního kurzu za jednoho účastníka:

Cena bez DPH:


  
 31.400,- Kč

DPH:


 

           0,- Kč

Cena včetně DPH:


 31.400,- Kč

d) pro realizaci rekvalifikačního kurzu Základní kovoobráběčské práce (23-021-E) se sjednávají následující podmínky plnění:

· základní kvalifikační předpoklady účastníka pro zařazení do rekvalifikačního kurzu jsou následující: ZŠ/SŠ
· celkový rozsah rekvalifikačního kurzu činí 158/158 hodin, z toho

-- příprava (souhrn teoretické i praktické přípravy) 150 hodin, 

-- ověření získaných znalostí a dovedností 8 hodin

· místo konání rekvalifikačního kurzu (okresy) Blansko, Brno– město, Hodonín, Vyškov, Znojmo
Zadavatel a dodavatel jsou oprávněni se dohodnout na místě konání rekvalifikací i v dalších okresech Jihomoravského kraje.
· minimální počet účastníků pro zahájení rekvalifikačního kurzu: 5 
· maximální počet účastníků rekvalifikačního kurzu: 15
· maximální lhůta pro uzavření Dohody o rekvalifikaci od doručení výzvy je 14 dnů

· způsob ověření získaných znalostí a dovedností: Závěrečná zkouška se koná dle zákona č. 179/2006 Sb., dle hodnotícího standardu konkrétní profesní kvalifikace 
· výstupní doklad: Osvědčení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu, Osvědčení o získání profesní kvalifikace
· cena rekvalifikačního kurzu za jednoho účastníka:

Cena bez DPH:


  
 21.800,- Kč

DPH:


 

           0,- Kč

Cena včetně DPH:


 21.800,- Kč

2. Dodavatel se dále zavazuje:

a) realizovat konkrétní rekvalifikační kurzy v plném rozsahu za podmínek stanovených pro tento typ rekvalifikačního kurzu v předchozím bodu,

b) stanovit účastníkům rekvalifikačního kurzu studijní a výcvikové povinnosti, prokazatelně je seznámit s předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a předpisy o požární ochraně mající vztah k rekvalifikaci, zajistit jejich bezpečnost a ochranu zdraví během celé rekvalifikace, vybavit účastníky rekvalifikace nezbytnými ochrannými pracovními prostředky, pokud to charakter praktické přípravy vyžaduje,

c) uzavřít pojištění pro případ své odpovědnosti za škodu na zdraví způsobenou při rekvalifikaci,

d) v průběhu rekvalifikace zajistit prokazatelnou denní evidenci docházky účastníků rekvalifikace a prováděné rekvalifikace minimálně v rozsahu: datum, téma, hodina začátku a konce, počet hodin, jméno a podpis osoby provádějící přípravu či ověření získaných znalostí a dovedností,

e) neprodleně, nejpozději do 8 kalendářních dnů, písemně informovat úřad práce, pokud:

- účastník rekvalifikačního kurzu nenastoupí na rekvalifikaci,

- účastník rekvalifikačního kurzu neplní stanovené studijní a výcvikové povinnosti

- účastník rekvalifikačního kurzu porušuje předpisy či řády rekvalifikačního zařízení

- nastanou další závažné skutečnosti zejména překážky v rekvalifikaci

- se účastník nepodrobí závěrečnému ověření získaných znalostí a dovedností,

f) poslední pracovní den kalendářního měsíce, pokud rekvalifikace probíhá, informovat úřad práce o přítomnosti účastníků rekvalifikačního kurzu,

g) neprodleně, nejpozději do 8 kalendářních dnů, písemně informovat úřad práce, pokud vzniknou překážky, které znemožní pokračování rekvalifikace,

h) předložit úřadu práce písemný návrh na vypovězení dohody o rekvalifikaci s účastníkem rekvalifikačního kurzu, který neplní studijní a výcvikové povinnosti nebo porušuje předpisy a řády rekvalifikačního zařízení,

i) po ukončení rekvalifikačního kurzu, nejpozději k datu fakturace, zaslat úřadu práce kopie docházkových listů, závěrečný protokol, který bude obsahovat minimálně: seznam účastníků rekvalifikačního kurzu, kteří úspěšně ukončili rekvalifikaci a obdrželi doklad o jejím absolvování a vzor dokladu, dále informaci o absolvované části rekvalifikačního kurzu účastníky, kteří rekvalifikaci nedokončili nebo ukončili neúspěšně,

j) umožnit úřadu práce kontrolu dodržování sjednaných podmínek pro rekvalifikaci, včetně účasti na ověření získaných znalostí a dovedností,

k) používat osobní údaje o účastnících rekvalifikačního kurzu poskytnuté úřadem práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
l) v případě potřeby zajistit souběžnou realizaci požadovaných typů rekvalifikačních kurzů,

3. Úřad práce se zavazuje provést výběr účastníků konkrétního rekvalifikačního kurzu v souladu se základními kvalifikačními předpoklady stanovenými v článku II. bod 1. této Rámcové smlouvy pro tento typ rekvalifikačního kurzu. 

III.   

Podmínky uzavírání dohod o provedení rekvalifikace

1. Konkrétní rekvalifikační kurzy budou realizovány v souladu s touto Rámcovou smlouvou na základě jednotlivých Dohod o provedení rekvalifikace, které stanoví konkrétní počet účastníků rekvalifikačního kurzu, termín zahájení a ukončení rekvalifikačního kurzu a celkovou cenu rekvalifikačního kurzu, přičemž budou vycházet z obecných podmínek této Rámcové smlouvy a obecně platných právních předpisů. Přílohou těchto Dohod o provedení rekvalifikace bude jmenný seznam účastníků rekvalifikace. Závazný text těchto Dohod o provedení rekvalifikace stanoví v souladu s touto Rámcovou smlouvou úřad práce.

2. Úřad práce má právo kdykoli v době plnění dle této Rámcové smlouvy zaslat dodavateli výzvu k realizaci konkrétního rekvalifikačního kurzu uvedeného v článku I. bod 1. této Rámcové smlouvy. Smluvní strany se výslovně dohodly, že výzva k uzavření Dohody o provedení rekvalifikace bude úřadem práce učiněna písemně v elektronické podobě (formou e-mailu na e-mailovou adresu osoby oprávněné za dodavatele, uvedenou v bodě 4. tohoto článku). Dodavatel je povinen po obdržení výzvy úřadu práce uzavřít bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od obdržení výzvy, příslušnou Dohodu o provedení rekvalifikace. V případě prodlení dodavatele s uzavřením Dohody o provedení rekvalifikace, náleží úřadu práce smluvní pokuta ve výši 1.000,-Kč za každý den prodlení.
3. Osobami oprávněnými za úřad práce uplatnit e-mailovou výzvu k zahájení rekvalifikačního kurzu jsou:

xxx
4. Osobami oprávněnými za dodavatele potvrdit výzvu jsou:

xxx
5. Změny v označení kontaktních osob jsou smluvní strany povinny oznámit druhé smluvní straně do 3 pracovních dnů.
IV.  

 Termín plnění, cena, místo plnění, platební podmínky

1. Rekvalifikační kurzy uvedené v článku I. této Rámcové smlouvy budou realizovány v konkrétních termínech sjednaných v jednotlivých Dohodách o provedení rekvalifikace. V případě prodlení dodavatele s realizací rekvalifikace, náleží Úřadu práce smluvní pokuta ve výši 1.000,-Kč za každý den prodlení. Úřad práce uhradí dodavateli ceny rekvalifikačních kurzů stanovené v jednotlivých dohodách o provedení rekvalifikace v závislosti na počtu účastníků konkrétního rekvalifikačního kurzu a výši ceny za jednoho účastníka kurzu uvedené v článku II. bod 1. této Rámcové smlouvy pro konkrétní typ rekvalifikačního kurzu.

2. Dodavatel se zavazuje fakturovat zadavateli cenu za rekvalifikační kurz pouze těch účastníků, kteří do rekvalifikačního kurzu skutečně nastoupí a řádně ji ukončí. Jestliže účastník rekvalifikačního kurzu tento kurz nedokončí, bude dodavatel za takového účastníka úřadu práce fakturovat odpovídající část dohodnuté ceny rekvalifikačního kurzu, kterou úřad práce po přezkoumání uzná. 

3. Předpokládaná hodnota plnění dle této Rámcové smlouvy činí maximálně 27.100.000,-Kč 
4. Úřad práce má právo snížit objem zadávaných služeb dle předmětu této Rámcové smlouvy nebo objem jejích jednotlivých částí v případě, že neobdrží rozpočet na financování veřejné zakázky v dostatečné výši, a to bez možnosti jakýchkoliv sankcí ze strany dodavatele.

5. Místem konání rekvalifikačních kurzů: okresy: Blansko, Brno-město, Hodonín, Vyškov, Znojmo
Zadavatel a dodavatel jsou oprávněni se dohodnout na místě konání rekvalifikací i v dalších okresech Jihomoravského kraje.

6. Úřad práce uhradí dodavateli cenu za realizované rekvalifikační kurzy na základě řádných daňových dokladů (faktur se všemi náležitostmi účetních a daňových dokladů ve smyslu příslušných právních předpisů). Dodavatel daňové doklady za plnění poskytovaných služeb vystaví na základě jednotlivých Dohod o provedení rekvalifikace. Úřad práce bude na daňovém dokladu – faktuře označen jako Česká republika – Úřad práce České republiky. 

V případě, že faktury nebudou mít odpovídající náležitosti, je úřad práce oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět dodavateli k doplnění či úpravě. Nová lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě opravených či doplněných dokladů. 


Zálohové platby úřad práce neposkytuje. Úhrada za plnění bude prováděna v české měně. Zaplacením se rozumí odepsání příslušné částky z účtu úřadu práce na účet dodavatele.
7. Dodavatel provede fakturaci do 14 dnů po ukončení rekvalifikačního kurzu. Lhůta splatnosti faktur bude stanovena minimálně 30 kalendářních dnů. 
8. Cena rekvalifikačního kurzu (tj. náklady rekvalifikace na jednoho účastníka rekvalifikace) – viz článek II, odst. 1, nemůže být dodavatelem v průběhu realizace plnění dle této Rámcové smlouvy valorizována.

9. Veškeré platby mezi úřadem práce a dodavatelem musí být vypořádány do 30 dnů od ukončení plnění dle této Rámcové smlouvy.
10. Dodavatel je povinen vrátit poskytnuté finanční prostředky nebo jejich část, pokud nedodrží sjednané podmínky nebo pokud mu jeho zaviněním byly poskytnuty neprávem nebo ve vyšší částce než náležely (ustanovení § 108 odst. 7 písm. i) zákona č. 435/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů). Vrácení finančních prostředků bude provedeno ve lhůtě a způsobem stanoveným ve výzvě úřadu práce. 

V.

  Podmínky spolupráce

1. Dodavatel je povinen zajistit, aby po celou dobu účinnosti této Rámcové smlouvy splňoval ustanovení § 108 odst. 2 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů.

2. Dodavatel bere na vědomí, že je jako dodavatel služeb hrazených z veřejných finančních prostředků osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly ve smyslu ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.  

3.  Jestliže je v průběhu realizace plnění nutné provést změnu subdodavatele, popř. změnu rozsahu plnění poskytovaného subdodavatelem, je dodavatel takovou změnu oprávněn provést pouze se souhlasem úřadu práce. Změnou na pozici subdodavatele nesmí dojít k podstatné změně uzavřené Rámcové smlouvy, zejména potom ke změně nabídkové ceny rekvalifikačních kurzů, která je uvedena v Článku II. bod 1. Rámcové smlouvy.

Dodavatel je povinen jakoukoliv změnu na pozici subdodavatele předem písemně oznámit úřadu práce. V oznámení dodavatel označí subdodavatele a vymezí rozsah plnění poskytovaného tímto subdodavatelem. K oznámení přiloží: 

· Smlouvu uzavřenou se subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky
· Výpis ze živnostenského rejstříku subdodavatele, z něhož musí vyplývat oprávnění subdodavatele realizovat poskytované plnění

· Doklady prokazující odbornou způsobilost subdodavatele realizovat poskytované plnění

· Čestné prohlášení subdodavatele, že není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek

Úřad práce se ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení písemného oznámení vyjádří, zda změnu na pozici subdodavatele povoluje či nikoliv. Úřad práce nebude udělení souhlasu bezdůvodně odpírat. Nevyjádří-li se úřad práce ve stanovené lhůtě, považuje se změna na pozici subdodavatele za povolenou.

4. Jestliže dodavatel využívá k realizaci části předmětu plnění subdodavatele, předloží úřadu práce seznam subdodavatelů, ve kterém uvede subdodavatele, jímž za plnění subdodávky uhradil více než 10 % z části ceny veřejné zakázky uhrazené úřadem práce v jednom kalendářním roce, pokud doba plnění veřejné zakázky přesahuje 1 rok.
Dodavatel předloží seznam subdodavatelů podle předchozího odstavce do 28. února následujícího roku.

Má-li subdodavatel formu akciové společnosti, je přílohou seznamu i seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, vyhotovený ve lhůtě 90 dnů před dnem předložení seznamu subdodavatelů.

Jestliže dodavatel seznam subdodavatelů nepřeloží, zaplatí úřadu práce smluvní pokutu 1.000,- Kč za každý započatý den prodlení.  Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok úřadu práce na náhradu škody způsobené mu porušením povinností ze strany dodavatele. 
5. Jakákoliv změna místa učebny musí být písemně ohlášena zadavateli, a to nejpozději 5 pracovních dnů před dnem, kdy tato skutečnost nastane.
VI. 

Doba platnosti rámcové smlouvy 

1. Rámcová smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu poslední ze smluvních stran a její platnost končí dosažením maximální předpokládané hodnoty plnění poskytnuté na realizaci rekvalifikačních kurzů dle této Rámcové smlouvy, tj. 27.100.000,- Kč, nejpozději však do 4 let od jejího uzavření.
2. Tato Rámcová smlouva může být ukončena: 

· písemnou dohodou smluvních stran,

· okamžitým odstoupením od smlouvy v případech, kdy některá ze smluvních stran poruší některou povinnost uvedenou v této Rámcové smlouvě, případně obecně závazné právní předpisy.

Odstoupit od smlouvy je oprávněna ta smluvní strana, která svou povinnost neporušila. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a doručeno druhé smluvní straně. Účinky odstoupení nastávají dnem doručení oznámení o odstoupení od Rámcové smlouvy druhé smluvní straně.
3. Úřad práce má právo kdykoli po dobu účinnosti Rámcové smlouvy jednostranně odstoupit od uzavřené Rámcové smlouvy v případě, že mu nebudou přiděleny finanční prostředky v předpokládané výši. Odstoupení od smlouvy musí být provedeno písemně a toto odstoupení musí být dodavateli doručeno do místa sídla či místa podnikání uvedeného v záhlaví Rámcové smlouvy. Z tohoto důvodu si úřad práce vyhrazuje právo na jednostrannou změnu předpokládaného termínu zahájení doby plnění a dodavatel je povinen na tento požadavek úřadu práce bezpodmínečně přistoupit. 

4. Úřad práce je oprávněn ukončit tuto Rámcovou smlouvu i písemnou výpovědí bez udání důvodu ve tříměsíční výpovědní lhůtě, přičemž tato počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi dodavateli. 
VII.  

 Závěrečná ustanovení
1. Práva a povinnosti smluvních stran v této Rámcové smlouvě nebo dílčích Dohodách o provedení rekvalifikace neupravené nebo upravené jen částečně se řídí ustanoveními zákona 89/2012 Sb., občanského zákoníku, zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, vždy v platném znění.
2. Obě smluvní strany se zavazují, že během plnění této Rámcové smlouvy i po jejím ukončení budou zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví od druhé smluvní strany v souvislosti s plněním této Rámcové smlouvy.
3. Smluvní strany mají povinnost po dobu 10 let od skončení plnění dle této Rámcové smlouvy uchovávat doklady související s tímto plněním a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o úřad práce, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je plnění dle této Rámcové smlouvy hrazeno, provést kontrolu těchto dokladů. Desetiletá lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po kalendářním roce, ve kterém byla projektu uhrazena závěrečná platba.
4. Rámcová smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu poslední ze smluvních stran. Rámcová smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž dodavatel obdrží jedno a úřad práce tři vyhotovení.
5. Rámcová smlouva může být doplňována nebo měněna pouze písemnými dodatky, podepsanými oběma smluvními stranami. Písemnou formu musí mít také veškeré jiné dohody smluvních stran související s touto Rámcovou smlouvou.
6. Adresa pro doručování písemností souvisejících s touto Rámcovou smlouvou je Úřad páce České republiky, Krajská pobočka v Brně, Polní 1011/37, 639 00 Brno, ID datové schránky syyztwe.
7. V případě zániku některé ze smluvních stran přecházejí její práva a povinnosti vyplývající z této Rámcové smlouvy na jejího právního nástupce.
8. Smluvní strany prohlašují, že si text Rámcové smlouvy řádně přečetly a souhlasí s jejím obsahem. Rámcová smlouva nebyla sepsána v tísni ani pod nátlakem, vyjadřuje svobodnou vůli obou smluvních stran a není jednostranně nevýhodná pro žádnou smluvní stranu. Na důkaz svého souhlasu tuto Rámcovou smlouvu obě smluvní strany potvrzují svými podpisy.

V ……………….. dne …………………….



V ………………… dne …………………

………………………………………………
            


………………………………………………

Česká republika - Úřad práce ČR



MARLIN, s.r.o.
Ing. Josef Bürger





Mgr. Dušan Bellovič
pověřen zastupováním ředitele 



jednatel společnosti
krajské pobočky Úřadu práce v Brně
PAGE  
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky 


8