Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SODč. 042104 001981 VŘ č.: 066/17/OCN 001981 SMLOUVA O DÍLO č. Objednatele 042104 č. Zhotovitele Hor 1/5/2017 Oprava komunikací společnosti ČEPRO, a.s. ve skladu Cerekvice nad Bystřicí ČI. 1. Smluvní strany 1.1. Objednatel: ČEPRO, a.s. se sídlem: Dělnická 213/12., Holešovice, PSČ 170 00 Praha 7 zapsaná: Obchodní rejstřík Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 2341 bankovní spojení: Komerční banka a.s. č. účtu: 11 902931/0100 IČ: 60193531 DIČ: CZ60193531 zastoupena: Mgr. Jan Duspěva, předseda představenstva Ing. Ladislav Staněk, člen představenstva Osoby oprávněné jednat za objednatele v rámci uzavřené smlouvy o dílo (každý samostatně): ve věcech: jméno a příjmení: telefon: e-mail: Smluvních (bez oprávnění 221 968 206 olga.kolarova@ceproas.cz к uzavření jejích změn či Olga Kolářová ukončení) technických Ing. Sylva Šedivá 606 647 692 svlva.sediva@ceDroas.cz Zbyšek Langr 739 240 040 zbvsek. lanar@ceproas ,cz zapisovat do deníku Ing. Sylva Šedivá 606 647 692 svlva.sediva@ceDroas.cz Zbyšek Langr 739 240 040 zbvsek.lanar@ceDroas.cz předání a převzetí díla Ing. Sylva Šedivá 606 647 692 svlva.sediva@ceDroas.cz Zbyšek Langr 739 240 040 zbvsek.lanar@ceDroas.cz dodržování bezpečnostních opatření (včetně BOZP) Ing. Tomáš Netolický 739 240 476 tomas.netolickv@ceoroas.cz (dále jen „Objednatel') a 1.2. Zhotovitel: ASFALTSERVIS, s.r.o. se sídlem: Na Truhlářce 1581/25, Praha 8, PSČ 180 00 zapsaná: Obchodní rejstřík Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 243061 bankovní spojení: Raiffeisenbank, a.s., pobočka Praha 8 č. účtu: 8913190001/5500 IČ: 04136527 DIČ: CZ04136527 zastoupena: Radovan Sitar, jednatel společnosti strana 1 z 7 SOD č. 042104 VŘ č.: 066/17/OCN Osoby oprávněné jednat za zhotovitele v rámci uzavřené smlouvy o dílo: ve věcech: jméno a příjmení: telefon: e-mail: smluvních Radovan Sitar 605 214 684 info@asfaltservis.cz technických Karel Horák 605 575 549 obchod@asfaltservis.cz zapisovat do deníku Miloš Tuna předání a převzetí díla Karel Horák 605 575 549 obchod@asfaltservis.cz dodržování bezpečnostních Karel Horák 605 575 549 obchod@asfaltservis.cz opatření (včetně BOZP) (dále jen „Zhotovitel) (Objednatel a Zhotovitel společně též „Smluvní straný') níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely tuto smlouvu o dílo (dále jen „Smlouvá1) ČI. 2. Základní údaje a předmět plnění 2.1. Zhotovitel prohlašuje, že má veškerá oprávnění a technické vybavení potřebné к řádnému splnění této Smlouvy. 2.2. Předmětem této Smlouvy je realizace díla „Oprava asfaltových komunikací společnosti ČEPRO, a.s., ve skladu Cerekvice nad Bystřicí" , (dále jen „Dílo"). 2.2.1. Realizace Díla zahrnuje opravu výtluků a příčných spár účelové příjezdové komunikace v úseku od silnice I/35 v Sadové ke skladu ČEPRO, a.s. v Cerekvici nad Bystřicí v celkové délce 4 km - lokální výspravy o výměře cca 656m, z celkového množství cca 32.000 m2 asfaltového povrchu, 458 bm spár cca do 6 cm v asfaltových površích. 2.3. Zhotovitel je povinen provést Dílo v rozsahu a dle technického řešení podle níže uvedené dokumentace (dále jen „Závazné podklady"): a) Zhotoviteli předané a jím převzaté zadávací dokumentace ze dne 18. 4. 2017 к zakázce č.066/17/OCN, nazvané „Oprava asfaltových komunikací společnosti ČEPRO, a.s., ve skladu Cerekvice nad Bystřicí", včetně jejích příloh (dále jen „Zadávacídokumentace"), b) nabídky Zhotovitele ze dne 17. 5. 2017 podané do výběrového řízení к zakázce dle Zadávací dokumentace (dále jen „Nabídka") ve variantě vybrané a schválené Objednatelem, 2.4. V případě rozporu mezi jednotlivými dokumenty Závazných podkladů má přednost Zadávací dokumentace. 2.5. Zhotovitel odpovídá za kompletnost Nabídky a za skutečnost, že Nabídka zajišťuje provedení Díla podle Zadávací dokumentace v celém jeho rozsahu a se všemi jeho součástmi. 2.6. Zhotovitel je povinen při provádění Díla postupovat dle způsobu provedení uvedeného v závazném podrobném popisu technologických postupů a prací, který je součástí Nabídky. 2.7. zhotovováním Díla (tj. na Staveniště) a do areálu skladu pohonných hmot Objednatele a dále seznámení Zhotovitele s vnitřními předpisy Objednatele. 2.8. Zhotovitel se touto Smlouvou zavazuje a jako součást Díla zpracuje analýzu rizik spojených s prováděním předmětu Díla a tuto analýzu Zhotovitel předloží Objednateli nejpozději 14 dní před převzetím Staveniště Zhotovitelem. 2.9. Zhotovitel se zavazuje nejpozději před zahájením vlastních prací na Díle předat Objednateli jmenný seznam zaměstnanců a osob na straně Zhotovitele podílejících se na Díle a rovněž seznam techniky a vozidel, jež bude Zhotovitel užívat a pro něž Objednatel, bude-li třeba dle dohody stran, zajistí povolení pro vstup a vjezd na Staveniště do areálu skladu pohonných hmot. Za dodržování a plnění povinností v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci při provádění strana 2 z 7 SODč. 042104 VŘ č.: 066/17/OCN Díla dle této Smlouvy je za Objednatele pověřen zaměstnanec Objednatele jmenovaný Objednatelem a uvedený v protokolu o předání Staveniště Zhotoviteli. Smluvní strany se dohodly, že bude plnit úlohu koordinace provádění opatření к zajištění BOZP zaměstnanců Objednatele a Zhotovitele a postupů к jejich splnění. ČI. 3. Místo a doba plnění 3.1. Místem plnění je: účelová příjezdová komunikace v úseku od silnice I/35 v Sadové ke skladu pohonných hmot ČEPRO, a.s. v Cerekvici nad Bystřicí, PSČ 507 77. 3.2. Místo plnění se nachází z části v areálu provozu Objednatele a Dílo bude prováděno za provozu na účelové komunikaci a za provozu skladu Objednatele. Smluvní strany se dohodly, že případné náklady Zhotovitele vzniklé z důvodu této skutečnosti, např. z důvodu opatření к dodržování předpisů Objednatele platných v místě plnění a veškerém dotčeném okolí místa plnění, kde je Dílo Zhotovitelem prováděno, jsou zahrnuty v Ceně díla. Zahájení Díla: červen 2017 na základě výzvy Objednatele к převzetí Staveniště Dokončení Díla: 24. 7. 2017 Předání Díla: 31.7.2017 Zhotovitel je povinen realizovat Dílo v termínech uvedených v Harmonogramu plnění uvedeném v Nabídce, resp. odsouhlaseném Objednatelem (dále jen „Harmonogram plněni"), jenž tvoří přílohu této Smlouvy. 3.3. Řádné provedení Díla nevyžaduje odstávku/y provozu Objednatele či jeho části. Pro právní jistotu Smluvních stran strany sjednávají a Zhotovitel potvrzuje, že zajistí pro řádný průběh Díla a za účelem zajištění a dodržení bezpečnosti provozu na dotčené komunikaci, jež je předmětem Díla, na své náklady a odpovědnost stanovení přechodného dopravního značení. 3.4. Přejímka Staveniště 3.4.1. Přejímka Staveniště proběhne jednorázově. 3.4.2. Součástí předání a převzetí Staveniště je i předání dokumentů stanovených obecně závaznými právními předpisy a níže uvedených dokumentů Objednatelem Zhotoviteli, pokud nebyly tyto dokumenty předány již dříve, a to: ■ podmínky vztahující se к ochraně životního prostředí (zejména v otázkách zeleně, manipulace s odpady, odvod znečištěných vod apod.), ■ plánek se zaměřenými stávajícími inženýrskými sítěmi nacházejících se v prostoru Staveniště, případně i na pozemcích přilehlých, které budou prováděním Díla dotčeny, 3.4.3. Zhotovitel je povinen předat vyklizené Staveniště bez vad ve lhůtě předání a převzetí Díla. strana 3 z 7 SOD č. 042104 VŘ č.: 066/17/OCN 4.4. Smluvní strany se dohodly, že Zhotovitel nemá v průběhu plnění Smlouvy nárok na zálohy ze strany Objednatele. Objednatel není povinen hradit v průběhu plnění Smlouvy přiměřenou část odměny ve smyslu ust. § 2611 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. ČI. 5. Platební podmínky 5.1. Cena díla bude Objednatelem: uhrazena po řádném a úplném dokončení Díla na základě faktury - daňového dokladu (dále jen „faktura") vystavené po předání a převzetí Díla, o kterém bude sepsán Protokol o předání a převzetí. 5.2. Smluvní strany si zádržné nesjednávají. 5.3. Adresy pro doručení faktur: ■ v listinné podobě: ČEPRO, a.s., FÚ, Odbor účtárny, Hněvice 62, 411 08 Štětí; 5.4. V případě, že Zhotovitel bude mít zájem vystavit a doručit Objednateli fakturu v elektronické verzi, bude mezi stranami uzavřena samostatná dohoda o elektronické fakturaci, kde Smluvní strany ujednají bližší náležitosti veškerých tím dotčených dokumentů. 5.5. Každá faktura dle této Smlouvy je splatná do 30 dnů od jejího doručení Objednateli. Faktura musí být jednoznačně identifikovatelná tj., (na faktuře musí být uvedeno číslo Smlouvy, název stavby, číslo investiční akce, eventuálně další údaje vyžádané Objednatelem) a číslo objednávky 4500059191. ČI. 6. Předání a převzetí Díla 6.1. Předání a převzetí Díla se uskuteční po řádném dokončení celého Díla. 6.2. Pro účely přejímky a před přejímkou je Zhotovitel povinen včas připravit a předložit v českém jazyce kromě veškerých dokladů sjednaných jinde ve Smlouvě a plynoucích z obecně závazných právních a technických předpisů i následující doklady: • fotodokumentace o průběhu realizace Díla • technickou specifikaci, atesty, prohlášení o shodě, certifikáty a osvědčení o jakosti materiálů a výrobků použitých pro realizaci Díla • stavební deník • doklady o ekologické likvidaci veškerých odpadů vzniklých prováděním Díla 6.3. Není-li v jiných ustanoveních Smlouvy uvedeno jinak, Zhotovitel předá Objednateli dokumenty v tomto počtu vyhotovení: ■ 2x v listinné podobě; * 1 x v elektronické podobě ve formátu docx / xlsx / pdf. strana 4 z 7 SOD č. 042104 VŘ č.: 066/17/OCN ČI. 8. Pojištění Zhotovitele 8.1. Zhotovitel prohlašuje, že má ke dni podpisu Smlouvy platně uzavřeno příslušné pojištění ■ pro případ odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě vzniklou v souvislosti s výkonem jeho podnikatelské činnosti s pojistným plněním ve výši min. 500 000,- Kč. 8.2. Zhotovitel předloží Objednateli originál pojistné smlouvy před podpisem Smlouvy s tím, že Objednatel je oprávněn si udělat kopii předloženého originálu pojistné smlouvy. 8.3. Nezajistí-li Zhotovitel nepřetržité trvání pojištění v dohodnutém rozsahu po dohodnutou dobu, tj. po dobu trvání této Smlouvy, je Objednatel oprávněn uzavřít a udržovat takové pojištění sám. Náklady vzniklé v souvislosti s takovým pojištěním je Objednatel oprávněn započíst na Cenu díla sjednanou ve Smlouvě. ČI. 9. Smluvní pokuty a úrok z prodlení 9.1. Smluvní strana je oprávněna v případě prodlení druhé Smluvní strany s úhradou peněžitého plnění požadovat úhradu úroku z prodlení v zákonné výši podle občanskoprávních předpisů, se kterým je povinná strana v prodlení, a to za každý i započatý den prodlení. 9.2. Bude-li Zhotovitel v prodlení se splněním dohodnutého termínu předání Díla z důvodu na své straně, je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli úhradu smluvní pokuty ve výši 0,5 % z Ceny díla bez DPH za každý i započatý den prodlení. 9.3. Nedostaví-li se Zhotovitel к převzetí Staveniště ve stanoveném termínu, je Objednatel oprávněn po Zhotoviteli požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši 10 000,- Kč. 9.4. Pokud Zhotovitel neodstraní nedodělky či vady zjištěné při přejímacím řízení v dohodnutém termínu, je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli úhradu smluvní pokuty 1 000,- Kč za každý nedodělek či vadu a za každý i započatý den prodlení. 9.5. Pokud Zhotovitel nevyklidí Staveniště ve sjednaném termínu, je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli úhradu smluvní pokuty ve výši 1 000,- Kč za každý i započatý den prodlení. 9.6. Smluvní pokuta za neodstranění reklamovaných vad v záruční době 9.6.1. Při prodlení se splněním dohodnutého termínu odstranění reklamované vady Díla nebo dohodnutého termínu nástupu na odstranění reklamované vady Díla, je Objednatel oprávněn po Zhotoviteli požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši 1 000,- Kč za každou vadu a den prodlení. 9.6.2. Pokud Zhotovitel nebude písemně reagovat na písemnou reklamaci vady v dohodnutých lhůtách, nebo si v těchto lhůtách písemně nedohodne s Objednatelem vzhledem к rozsahu a složitosti reklamované vady lhůtu delší, je Objednatel oprávněn po Zhotoviteli požadovat úhradu další smluvní pokuty ve výši 500,- Kč za každou oprávněnou reklamaci. 9.6.3. Pokud Zhotovitel poruší své povinnosti, jak je uvedeno v předchozích dvou odstavcích a v reklamaci je vada Objednatelem oprávněně označena za vadu bránící řádnému užívání Díla, nebo že v důsledku vady hrozí Havárie, sjednávají obě Smluvní strany smluvní pokuty v dvojnásobné výši smluvních pokut uvedených v předchozích dvou odstavcích. 9.7. V případě porušení právních a ostatních obecně závazných předpisů к zajištění BOZP, PO, nakládání s odpady a vnitřních předpisů Objednatele, je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli úhradu smluvní pokuty ve výši 5 000,- Kč za každý jednotlivý případ porušení. Porušení bude zaznamenáno ve Stavebním deníku oprávněným Zástupcem Objednatele. 9.8. Smluvní pokutu vyúčtuje oprávněná Smluvní strana povinné Smluvní straně písemnou formou. 9.9. Ve vyúčtování musí být uvedeno ustanovení Smlouvy, které к vyúčtování smluvní pokuty opravňuje a způsob výpočtu celkové výše smluvní pokuty. 9.10. Povinná Smluvní strana je povinna uhradit vyúčtované smluvní pokuty nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení příslušného vyúčtování. strana 5 z 7 SOD č. 042104 VŘ č.: 066/17/OCN 9.11. Zaplacením jakékoli smluvní pokuty není dotčeno právo Objednatele požadovat na Zhotoviteli náhradu škody, a to v plném rozsahu. 9.12. Zhotovitel prohlašuje, že smluvní pokuty stanovené touto Smlouvou považuje za přiměřené, a to s ohledem na povinnosti, ke kterým se vztahují. ČI. 10. Závěrečná ujednání 10.1. Smluvní strany se zavazují jednat tak a přijmout taková opatření, aby nevzniklo jakékoliv důvodné podezření na spáchání či nedošlo к samotnému spáchání trestného činu (včetně formy účastenství), který by mohlo být jakékoliv ze Smluvních stran přičteno podle zákona č. 418/2011 Sb., o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim nebo nevznikla trestní odpovědnost fyzických osob (včetně zaměstnanců) podle trestního zákona č. 40/2009 Sb., případně nebylo zahájeno trestní stíhání proti jakékoliv ze Smluvních stran včetně jejích zaměstnanců podle platných právních předpisů. Příslušná Smluvní strana prohlašuje, že se seznámila s Etickým kodexem ČEPRO, a.s. a zavazuje se tento dodržovat na vlastní náklady a odpovědnost při plnění svých závazků vzniklých z této Smlouvy. Etický kodex ČEPRO, a.s. je uveřejněn na adrese https://www.ceproas.cz/public/data/etickv-kodex-final.Pdf (dále jen „Etický kodex"). Povinnosti vyplývající z Etického kodexu se vztahují zejména na trestné činy přijetí úplatku, nepřímého úplatkářství, podplácení a legalizace výnosů z trestné činnosti, přičemž důvodné podezření ohledně možného naplnění skutkové podstaty těchto trestných činů je příslušná Smluvní strana povinna neprodleně oznámit druhé Smluvní straně bez ohledu a nad rámec splnění případné zákonné oznamovací povinnosti. 10.2. Smluvní strany se zavazují a prohlašují, že splňují a budou po celou dobu trvání této Smlouvy dodržovat a splňovat kritéria a standardy chování společnosti ČEPRO, a.s. v obchodním styku, specifikované a uveřejněné na adrese https://www.ceproas.cz/vvberova-rizeni a etické zásady, obsažené v Etickém kodexu. 10.3. Smluvní strany se dohodly, že případná neplatnost některého z ustanovení této Smlouvy nezpůsobuje neplatnost celé Smlouvy a Smluvní strany se zavazují nahradit taková ustanovení bez zbytečného odkladu novými ustanoveními zajišťujícími dosažení původního účelu zaniklého či neplatného ustanovení této Smlouvy. 10.4. Tato Smlouva a veškeré právní vztahy z ní vzniklé se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a ostatními závaznými právními předpisy českého právního řádu. Smluvní strany si výslovně sjednávají, že ustanovení § 1765, § 1766, § 2609 z. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se na vztah založený touto Smlouvou nepoužijí. Smluvní strany se dále s ohledem na povahu Smlouvy dohodly, že Zhotovitel přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu ust. § 2620 odst. 2 z. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a dále že bez předchozího písemného souhlasu Objednatele Zhotovitel nepřevede svá práva a povinnosti ze Smlouvy ani její části či Smlouvu jako celek třetí osobě podle ust. §§ 1895-1900 z. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Tato Smlouva není převoditelná rubopisem. 10.5. Smluvní strany prohlašují, že veškeré podmínky plnění, zejména práva a povinnosti, sankce za porušení Smlouvy, které byly mezi nimi v souvislosti s Dílem ujednány, jsou obsaženy v textu této Smlouvy včetně jejích příloh, Závazných podkladech a dokumentech, na které Smlouva výslovně odkazuje. Smluvní strany výslovně prohlašují, že ke dni uzavření této Smlouvy se ruší veškerá případná ujednání a dohody, které by se týkaly shodného předmětu plnění a tyto jsou v plném rozsahu nahrazeny ujednáními obsaženými v této Smlouvě, tj. к datu jejího uzavření neexistuje žádné jiné ujednání, které by tuto Smlouvu doplňovalo nebo měnilo. 10.6. Jakékoliv jednání předvídané v této Smlouvě, musí být učiněno, není-li ve Smlouvě výslovně stanoveno jinak, písemně v listinné podobě a musí být s vyloučením ust. § 566 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, řádně podepsané oprávněnými osobami. Jakékoliv jiné jednání, včetně e mailové korespondence, je bez právního významu, není-li ve Smlouvě výslovně stanoveno jinak. 10.7 Veškeré změny a doplnění této Smlouvy mohou být provedeny, pouze pokud to právní předpisy umožňují, a to pouze vzestupně číslovanými písemnými dodatky, podepsanými oprávněnými zástupci obou Smluvních stran na téže listině. strana 6 z 7 SOD č. 042104 VŘ č.: 066/17/OCN 10.8. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou přílohy: 10.8.1. příloha č. 1 cenová nabídka Zhotovitele ze dne 17. 5. 2017 - výkazy výměr 10.8.2. příloha č. 2 harmonogram plnění (stane se součástí Smlouvy po odsouhlasení Objednatelem) 10.9. Tato Smlouva byla Smluvními stranami podepsána ve čtyřech vyhotoveních, z nichž každá ze Smluvních stran obdržela po dvou vyhotoveních. Nedílnou součástí každého vyhotovení jsou všechny přílohy uvedené v této Smlouvě. Smluvní strany shodně prohlašují, že si Smlouvu před jejím podepsáním přečetly a s jejím obsahem souhlasí, že byla sepsána podle jejich pravé, svobodné a vážné vůle. Na důkaz připojují obě Smluvní strany podpisy svých oprávněných zástupců. 10.10. Tato Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma Smluvními stranami a účinnosti dnem jejího podpisu oběma Smluvními stranami. 10.11.Smluvní strany si dále sjednaly, že obsah Smlouvy je dále určen ustanoveními Všeobecných obchodních podmínek („VOP“), které tvoří nedílnou součást této Smlouvy. V případě rozdílu mezi ustanovením ve VOP a ustanoveními v této Smlouvě, mají přednost ustanovení v této Smlouvě. Je-li ve Smlouvě některý výraz uveden s počátečním velkým písmenem a není-li jeho význam definován ve Smlouvě, má význam uvedený ve VOP a/nebo v dokumentech, na které Smlouva odkazuje. Smluvní strany prohlašují, že se s VOP seznámily a prohlašují, že VOP se neodchylují od obvyklých podmínek ujednávaných v obdobných případech při zohlednění všech relevantních hledisek týkajících se Smlouvy a sjednaného předmětu plnění. 10.12. VOP jsou uveřejněna na adrese https://www.ceproas.cz/public/data/VQP-M-2013-10-14.pdf- 10.12.1. Smluvní strany se dohodly, že čl. 3.6, čl. 6.3 a čl. 6.7 VOP se na vztah Smluvních stran založený touto Smlouvou neužije. Za Objednatele Za Zhotovitele V Praze dne 29. 5. 2017 V Praze dne ASFALTSERVIS, s.r.o. Mgr Jan Duspěva ........ ^omptáhaiš^ předseda představenstva RadovarHsfiSH 35 5^7 jednatel společnosti У / /1 Ing. Ladislav S měk člen představenstva strana 7 z 7 3^ Příloha č. 1: Cenová nabídka Zhotovitele ze dne 17. 5. 2017 ČEPRO, a. s. Tel.:+420 221 968111 Zapsáno v Obchodním IČ: 60193531 Dělnická 213/12, Holešovice Fax: +420 221 968 300 rejstříku vedeném Městským soudem v DIČ: CZ60193531 170 00 Praha? E-mail: ceproas@ceproas.cz Praze, oddíl B, vložka 2341. I Cenová nabídka položka výměr jednotka jednotková cena cena bez DPH Opravy výtluků ITHR těch. 656 m2 417,00 Kč 273.552,00 Kč opravy spár 458 bm 71,00 Kč 32.518,00 Kč 306Ю70,00 Kč Celkem bez DPH ASFALTSERVIS, s.r.0. Na TruMářce 25/1581 ASFALTSERVIS, s.r.o., se sídlem Na Truhlářce 1581/25,180 00 Praha 8 4Г Výměry - příjezdová komunikace ČEPEPRO - Cerekvice n. B. Spáry Výtluky e. výměr pzn 2^ 10 51 10 3^ ТГ ia~ ТГ 52 10 V2 TТXГ "X5“ 55---------- ----- 5----- vr ~1T2~ vr 27 53 10 přes XT V5 55 10 klikaté VÍT- 55 5 “T- 57 g uV27 V7 КГ 55 Б VB XT 59 5 V5 vnr SID 20 mezi V 30 а V 31a za ni VTT 5П 10 vrr sn 30 v es№ku wvn~r 513 15 513 20 515 5 VIT" V74 77 rr 5ГБ 25 VTb TX 5Г7 10 vrr vrr 5T5 30 vig 515 10 9,6 520 10 VTTT 7.4 Т74Г ТГ 571 5 VTT ID VTT ТГ 31,2 572 8 TT 571 5 VvTrTr 4,8 523 10 тт V7T 77 575 5 ТГ 525 5 VTT vrr 577 5 525 5 V7B“ VJT" 529 5 4,8 51D 5 V3ÍT 2,4 18 73X ТГ 571 5 vrr T“ 517 21 V3J 511 5 VTT 2,'l V34 513 5 ТГ 515 10 V55“ VJS~ 535 5 VTT 6 517 20 VJS~ 2,4 irr 535 l£ ТГ 539 10 V3V 53D 5 bm VZÍT 531 10 Em V4Í 4,8 wr~ 532 5 Em 27 14,4 531 10 bm VÍT" 27 17 533 5 Em V44 535 10 5m V55- 535 15 bm V5T" 537 20 bm VTT 535 10 bm vzr 535 lb bm V55” 550’ 6 bm V50 551 552 10 Em WT 553 20 bm wr 5 bm wr 553 10 EřřT 555 8 b"m 555 3 Em 557 5 bm 555 5 Em 559 1 5 bm 550 10 bm 551 10 bm > 552 5 bm 551 5 bm 553 120 za mostem nahoru 555 30 bm 556 8 ÍTV70 557 40 uV75 555 10 uV75 559 0 Em 57D 0 bm 571 D Em 572 0 Erň 571 0 Em 573 0 bm 575 0 T>m Celkem 458 bm Celkem 655,68 m2 Příloha č. 1 Opravy asfaltové komunikace - sklad Cerekvice nad Bystřicí Ilustrační foto pro opravy asfaltové příjezdové komunikace ke skladu Л Příloha č. 2: Harmonogram plnění ČEPRO, a. s. Tel.: +420 221 968 111 Zapsáno v Obchodním IČ:60193531 Dělnická 213/12, Holešovice Fax: +420 221 968 300 rejstříku vedeném Městským soudem v DIČ: CZ60193531 170 00 Praha? E-mail: ceproas@ceproas.cz Praze, Oddíl B, vložka 2341. Potvrzený harmonogram prací V Praze dne: 6.5.2017 Tímto potvrzujeme, že přijímáme předběžný návrh harmonogramu uvedený v zadání této poptávky. Zůstávám s pozdravem, ASFAI.TSJERV15, s.r.o, Najruhláijee 25/1581 180ТЮ Pcahae IČO: 041 36 527 Sitar Radovan jednatel ASFALTSERVIS, s.r.o., se sídlem Na Truhlářce 1581/25,180 00 Praha 8 Ti