Textová podoba smlouvy Smlouva č. 22829609: Smlouva o zajištění vzdělávacího programu na externí základně

Příloha Smlouva_Rz_36_2022_ZŠ Křídlovická Lipka.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva č. Rz-36/2022 o zajištění vzdělávacího pobytového programu
                                           na externí základně

Dodavatel:

Název:                   Lipka – školské zařízení pro environmentální vzdělávání Brno, příspěvková organizace

Sídlo:                   Lipová 233/20, 602 00 Brno

IČ:                      44993447

DIČ:                     CZ44993447

ID datové schránky:      fqbk27z

Bankovní spojení:

Statutární zástupce:        .              , ředitelka Lipky

Kontaktní osoba ve věcech plnění smlouvy:                .            ,

/dále jen dodavatel/

a

Odběratel:               Základní škola a mateřská škola Brno, Křídlovická 30b, příspěvková organizace
Název:
Sídlo:                   Křídlovická 30b, 603 00 Brno
IČ:
DIČ:                     485 12 630
ID datové schránky:
Zastoupený:              -
email:
/dále jen odběratel/     vqnmbyb

uzavírají tuto smlouvu:        .           , ředitelkou školy

                                           I. Předmět smlouvy

1. Předmětem smlouvy je realizace ekologického vzdělávacího pobytového programu, vybraného z nabídky pobytových
    programů pracoviště Rozmarýnek.

                                           II. Parametry programu

1. Smluvní strany se dohodly na následujících parametrech programu:

     Název programu:                       Co řemesla přinesla
     Rozsah vzdělávací části programu:     26–28 vyučovacích hodin

     Místo konání:                         Penzion U Výletů, Moravec

     Datum zahájení:                       17. dubna 2023

     Ubytování začne v 11 hod. Stravování začne obědem.

     Datum ukončení:                       21. dubna 2023

     Ubytování končí v 11 hod. Stravování skončí obědem.

     Počty účastníků: 46, ročník (třída) 2.B, 3.B

     Počet dospělých účastníků (pedagogický doprovod, zdravotník apod.): 4
     Počet jiných účastníků (např. rodiče žáků, děti pedagogů apod., kteří hradí náklady pobytu mimo fakturu na školu):-.

                                                            1
Odpovědným vedoucím akce ze strany odběratele je ustanoven(a):

jméno .                               telefon:          e-mail:

                                      III. Závazky a práva smluvních stran

1. Dodavatel se zavazuje:

    – zajistit pro odběratele realizaci ekologického vzdělávacího pobytového programu dle čl. II
    – zajistit pro účastníky ubytování na pokojích, na postelích s lůžkovinami, stravování 5x denně, ucelený vzdělávací

         program. Některé postele mohou být patrové.
    – poskytnout účastníkům pobytového programu v době konání programu stravování v množství, kvalitě a složení dle

         příslušných právních předpisů pro stravování žáků a učitelů v jídelnách ZŠ, v rozsahu snídaně, přesnídávka, oběd,
         svačina a večeře. Celé skupině je poskytnuta jednotná strava. Při celodenních exkurzích či výletech obdrží účastníci
         místo oběda cestovní balíček. Dodavatel může, ale nemusí, vyhovět specifickým stravovacím požadavkům jednotlivců či
         skupiny účastníků akce – specifické stravovací požadavky je nutné konzultovat předem.

2. Odběratel se zavazuje
    – ve sjednané době a místě řádně odebrat smluvené služby dle čl II., především zajistit účast objednaného počtu žáků
         a příslušného počtu doprovázejících dospělých osob.
    – zaplatit dodavateli sjednanou cenu za realizaci pobytového programu dle čl. IV.
    – zajistit dopravu účastníků na místo pobytu samostatně. Dodavatel nehradí dopravu účastníků na program ani
         v průběhu programu.
    – zajistit náležitý dohled (dozor) nad žáky, tj. určit odpovědného vedoucího akce a zajistit dostatečný počet
         doprovázejících dospělých osob. Odpovědnost za bezpečnost a ochranu zdraví žáků po celou dobu pobytu, včetně
         dodržování nočního klidu, dodržování provozního řádu základny, nesou doprovázející osoby odběratele.
    – v případě větších změn předpokládaného počtu účastníků bezodkladně dodavatele informovat o této skutečnosti.

3. Odběratel je oprávněn:
    – zvýšit počet účastníků akce po předchozí dohodě s dodavatelem, a za předpokladu volné kapacity ubytování. Pokud se
         bude akce účastnit více osob, než je počet osob uvedených ve smlouvě, doplatí odběratel cenu za každého dalšího
         účastníka dle platného ceníku, a to na základě vyúčtovací faktury.

4. Odběratel bere na vědomí, že všichni účastníci budou na začátku akce seznámeni s Provozním řádem a požárním řádem
    základny a Vnitřním řádem Lipky. Účastníci jsou vázáni během akce ustanovení těchto dokumentů dodržovat a řídit se
    pokyny pověřených zaměstnanců Lipky a pověřených osob ubytovatele. Odběratel nese odpovědnost za případnou škodu,
    kterou by jím vyslaní účastníci (žáci a doprovázející dospělí) způsobili ztrátou, zničením či poškozením zařízení nebo
    vybavení Lipky nebo pobytové základny.

1. Cena dle platného ceníku:          IV. Cena a platební podmínky          celkem 147.200 Kč
        počet žáků                    46 x 3.200 Kč/osobu                   celkem 2.800 Kč
        (výuka + ubytování + strava)  1 x 2.800 Kč/osobu

        počet platících dospělých
        (ubytování + strava)

páteční oběd navíc                    47 x 70 Kč/osobu                      celkem 3.290 Kč

Celková cena pobytového               Včetně DPH                            153.290 Kč
programu

                                                  2
2. Při počtu od 15 do 20 žáků nehradí pobyt jeden z doprovázejících dospělých. Při počtu od 21 do 40 žáků nehradí pobyt dva,
     nad 41 žáků tři z doprovázejících dospělých.

3. V ceně je zahrnuta plná penze, která začíná pondělním obědem a končí páteční přesnídávkou a balíčkem na cestu.
     V případě zájmu o páteční oběd navíc bude cena navýšena o 70 Kč/osoba.

4. Odběratel uhradí zálohu předem ve výši 46.000 Kč. Záloha je splatná bezhotovostně na účet dodavatele na základě
     zálohové faktury zaslané dodavatelem. Splatnost faktury je nejpozději 90 dní před datem zahájení pobytového programu.
     Zálohová faktura bude odběrateli doručena nejpozději 14 dní před datem splatnosti.

5. Vyúčtovací faktura bude vystavena po skončení programu podle skutečně realizovaných služeb.

                                            V. Odstoupení od smlouvy, storno podmínky a pokuty
1. Pro případ prodlení se zaplacením sjednané ceny se sjednává smluvní pokuta ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý

    započatý den prodlení do zaplacení.

    Snížení počtu účastníků, storno poplatky za snížený počet žáků účastnících se programu:
2. Případnou změnu předpokládaného počtu účastníků – žáků a doprovázejících dospělých – musí odběratel oznámit

    dodavateli písemně nebo e-mailem nejpozději do 7 kalendářních dní před zahájením pobytu. Takto oznámený počet žáků
    se považuje za „smluvený počet účastnících se žáků“ pro účely výpočtu storno poplatků.
3. Sníží-li objednatel v termínu dle odst. 2. počet žáků účastnících se programu pod 32 osob, není dodavatel povinen program
    zajistit. Pokud odběratel bude chtít, po domluvě s dodavatelem, takový program přesto realizovat, uhradí plnou cenu
    pobytového programu za 32 žáků a doprovázející dospělé dle čl. IV. Cena a platební podmínky, bez nároku na uplatnění
    tolerance 10 % na snížený počet žáků účastnících se pobytu. V případě, že se na realizaci programu za těchto podmínek
    dodavatel s odběratelem nedomluví, je datum oznámení počtu žáků účastnících se programu pod 32 osob považováno za
    datum odstoupení od smlouvy ze strany odběratele a postupuje se dle ustanovení odst. 6. (storno celého pobytu).
4. Storno poplatek za snížený počet žáků účastnících se programu bude vybírán v případě, že bude počet žáků, kteří nastoupí
    na pobyt, nižší o více než 10 % oproti smluvenému počtu (zaokrouhleno na celé osoby). Odběratel se zavazuje uhradit
    storno poplatek ve výši 500 Kč za každého žáka překračujícího tento tolerovaný limit pro nižší účast.
5. Při kratší účasti účastníka na pobytu (pozdější příjezd nebo dřívější odjezd) bude odběrateli účtována pouze poměrná část
    poplatku za tohoto účastníka dle počtu započatých dnů pobytu. Odběratel se zavazuje oznámit počty účastníků s kratší
    dobou účasti dopředu, pokud jsou mu známy.

Storno celého pobytu:

6. Odběratel může kdykoliv písemně od této smlouvy odstoupit. Zavazuje se však zaplatit dodavateli storno poplatek:

90 – 40 dnů před poskytnutím první služby                      30 % z celkové ceny pobytu

39 – 7 dnů před poskytnutím první služby                       50 % z celkové ceny pobytu

méně než 7 dnů před poskytnutím první služby 90 % z celkové ceny pobytu

7. Za den odstoupení od smlouvy / snížení počtu účastníků se považuje den, kdy dodavateli byl doručen písemný projev

odběratele o odstoupení od smlouvy / snížení počtu účastníků.

8. Stornopoplatek může být prominut, pokud odběratel nalezne pro pobyt v daném termínu odpovídající náhradní účastníky.

9. Dodavatel může od smlouvy odstoupit nejpozději 90 dní před sjednaným dnem nástupu na akci. Odstoupí-li od smlouvy ve

lhůtě kratší, poskytne odběrateli náhradu ve výši prokazatelných vzniklých nákladů (například storno objednané dopravy)

a vrátí uhrazenou zálohovou platbu do 14 dnů od sdělení odběrateli, že od smlouvy odstupuje.

10. Smluvní strany se dohodly na prominutí stornopoplatku, resp. navrácení zaplacených peněžních záloh zpět odběrateli v

případě, kdy nebude možné pobyt uskutečnit kvůli mimořádným nebo hygienickým opatřením z důvodu šíření přenosné

choroby COVID - 19, např. při karanténě školy /třídy, uzavření školy, zákazu nebo omezení pobytu v ubytovacích zařízeních,

zákazu nebo omezení pohybu obyvatel.

                                           3
                                                                   VI. Další ujednání
1. Dodavatel prohlašuje, že stravování, dodávka pitné vody a hygienický stav zařízení splňují požadavky zákona 205/2020 Sb.,

    o ochraně veřejného zdraví, v platném znění.
2. Odběratel se zavazuje informovat zákonné zástupce nezletilých účastníků o tom, že na výukových programech Lipky mohou

    být pořizovány fotografie a videozáznamy k vlastní propagaci Lipky. Fotografie a videozáznamy budou pořizovány a
    používány bez přímé identifikace osob, tudíž není nutné vyžadovat písemné souhlasy a postačí souhlas konkludentní.
    Odběratel se zavazuje, že bude před začátkem programu informovat Lipku o případném výslovném nesouhlasu zákonného
    zástupce s focením, resp. natáčením svého nezletilého dítěte.
3. Tato smlouva bude uveřejněna prostřednictvím rejstříku smluv postupem dle zákona č. 340/2015 Sb. o zvláštních
    podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v platném
    znění. Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění v registru smluv (ISRS) včetně metadat provede Lipka – školské zařízení pro
    environmentální vzdělávání Brno, příspěvková organizace, IČ: 44993447, která současně zajistí, aby informace o uveřejnění
    této smlouvy byly zaslány druhé smluvní straně do datové schránky či mailu školy.

4. Smluvní strany prohlašují, že žádná část smlouvy nenaplňuje znaky obchodního tajemství (ust. §504 z. č. 89/2012 Sb.
    Občanský zákoník, v platném znění).

5. Smluvní strany se kdykoliv mohou dohodnout na změně či zrušení této smlouvy. Změny a doplňky k této smlouvě musejí
    být písemně a podepsány smluvními stranami, jinak jsou neplatné.

6. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu pečlivě přečetly a podepisují ji s vědomím obou účastníků této smlouvy.
7. Smlouva je vyhotovena ve dvou výtiscích, z nichž jeden obdrží dodavatel a jeden odběratel.

Za dodavatele:                       Za odběratele:

                 ředitelka Lipky     ředitel(ka) školy, organizace
                V Brně dne
                                                     V  dne

                                  4