Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2289258: Smlouva o provozu veřejných WC

Příloha 2017_0410_WC_ISRS_.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o provozu veřejných WC

                                                                         číslo smlouvy objednatele

Objednatel:                            I. Smluvní strany
zastoupený:
             Statutární město Decín
sídlo:       Mgr. Marií Blažkovou
             Mírové náměstí 1175/5, 405 38 Děčín IV
IČO:         00261238
DIČ:         CZ00261238
             921402389/0800
číslo účtu:  412 593 111
telefon:     mesto@mmdecin.cz
e-mail:

8            PREMIO INVEST s.r.o.

Zhotovitel:  Petrem Ženíškem, jednatelem

zastoupený:  Na Jezerece 1458/14, Praha 4, 140 00
             26746590
sídlo:       CZ26746590

IČO:         51-124207200/0100
DIČ:         777566047

číslo účtu:  ........... ._
telefon:
fax:         info@premioinvest.cz
e-mail:

smluvní strany, vědomy si svých závazků v této smlouvě obsažených a s úmyslem být touto
smlouvou vázány, dohodly se na následujícím znění smlouvy v souladu s občanským

zákoníkem.

                    II. Preambule

Vzhledem ke skutečnosti, že provozovatel předložil nabídku v souladu s podmínkami

WC objednatele vyhlášené veřejně zakázky na Úklid pracovišť Magistrátu města Děčín, provoz
a správa veřejných  ve statutárním městě Děčín (dále jen veřejná zakázka) uveřejněné
ve Věstníku veřejných zakázek pod číslem VVZ Z2017-006786 a vsouladu se zadávací

dokumentací kveřejně zakázce (Příloha č. 1) a že tato nabídka byla vyhodnocena jako

nejvhodnější, dohodly se smluvní strany na uzavření této smlouvy v souladu S podmínkami

veřejné zakázky.

                    III. Předmět plnění
WC Provozovatel je povinen zajistit provoz veřejných
                                                      nacházejících se v ul. Maroldova 4

č.p. 1408 v Děčíně I a na Teplické ulici č.p. 1900 v Děčíně IV.

WC WC Provozováním veřejného se rozumí, že provozovatel bude v obou veřejných na výše
uvedených adresách současně plnit následující povinnosti:
WC 1. Provozovatel je povinen zajistit úklid toalet a všech zařizovacích předmětů (zejména
WC mísy, pisoáry, umyvadla, topení) a vnitřních prostorů veřejných                                  takovým způsobem,

aby byla zajištěna v nejvyšší možné míře stálá čistota a prostory odpovídaly hygienickým

předpisům. Provozovatel je povinen vobdobí od října do března minimálně 4× denně
WC provést úklid v prostorách veřejného WC. Vobdobí od dubna do září je provozovatel
povinen provést úklid prostor veřejného  minimálně 1× denně, to neplatí v případě

deštivěho počasí, kdy je provozovatel tento úklid povinen provést minimálně

4x denně.

WC 2. Zhotovitel je povinen doplňovat na veřejném  hygienické potřeby (toaletní papír, mýdlo,

osušky, atd.) dle potřeby tak, aby tyto byly stále dostupné.

                                                                                                    126
3. Provozovatel je povinen zajistit denní úklid pozemků p.č. 844/1 O výměře 208 m2 v k.ú.

   Podmokly, spočívající v úklidu odpadků, listí a exkrementů nacházejících se na tomto
   pozemku.

4. Provozovatel je povinen zajistit denní úklid pozemků p.č. 7/4 O výměře 519 m2, v k.ú. Děčín,
   spočívající v úklidu odpadků, listí a exkrementů nacházejících se na tomto pozemku.

WC 5. Provozovatel je povinen zajistit odvoz, odstranění nebo využití odpadů vzniklých provozem
veřejných  na své náklady.
WC 6. Provozovatel je povinen zajistit výběr platby za užití veřejného
                                                                        od uživatelů ve výši 5,- Kč

WC za jedno užití. Provozovatel za tímto účelem uživateli vydá vstupenku, kde budou veškeré
identifikační údaje provozovatele a cena. Vybrané platby za užití       předá vždy do 15. dne
měsíce následujícího po měsíci, v němž platby vybral, objednateli, bezhotovostním
převodem na účet č. 19-921402389/0800 pod VS 191408. Ke každé faktuře, kterou
WC provozovatel uplatní odměnu dle této smlouvy je povinen předložit měsíční výkaz plateb
vybraných za použití  v měsíci, za který uplatňuje odměnu.

WC 7. Provozovatel je povinen zajistit označení provozovny, ze kterého bude vyplývat, kdo je
vlastníkem veřejných  a kdo je jeho provozovatelem.
WC 8. Provozovatel je povinen zajistit, že veřejné
                                                    bude otevřeno v níže uvedené provozní
WC době a v této době bude plnit své shora uvedené povinnosti. Provozní doba veřejných
je v intervalu od 1.11. do 31.3. od pondělí do soboty od 8:00 do 16:00 hodin, v intervalu od

1.4. do 31.10. od pondělí do neděle od 8.00 do 16:00 hodin. Objednatel je oprávněn

s ohledem na mimořádné situace (vánoční trhy, rozsvěcení vánočního stromu, městské

slavnosti apod.) prodloužit provozní dobu. Tuto skutečnost je Objednatel povinen ohlásit

provozovateli nejméně 1 týden předem. Provozovateli v případě prodloužení otevírací doby
bude náležet hodinová odměna za každou započatou hodinu, která bude přesahovat

WC standardní provozní dobu. Výše hodinové odměny bude odpovídat poměru celkové měsíční

odměny za provoz veřejného k celkovému měsíčnímu počtu otvíracích hodin veřejného
WC.

9. Provozovatel je povinen nahlásit neprodleně objednateli jakoukoliv závadu nacházejících

   se ve veřejných WC.

                                       IV. Doba plnění

Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou a to od 01.07.2017

                                            V. Cena

Provozovateli náleží odměna za služby, včetně dodávek materiálu, uvedené v článku Ill. této
smlouvy ve výši 25 100 Kč měsíčně bez DPH. Provozovateli dále náleží hodinová odměna za
podmínek uvedených v čl. Ill této smlouvy. Ceny jsou uváděny v českých korunách (dále Kč).
Sazby poplatků a daní (DPH) budou účtovány v aktuální výši v souladu s aktuální platnou

právní úpravou ČR.

                                   VI. Platební podmínky

1. Provozovateli přísluší za plnění této smlouvy finanční odměna, kterou se Objednatel
   zavazuje uhradit ve výši a způsobem stanoveným touto smlouvou, včetně příslušné DPH.

   Zhotovitel je přitom oprávněn odměnu vyúčtovat nejdříve v kalendářním měsíci

   následujícím po skočení kalendářního měsíce, ve kterém poskytl služby a dodávky

    materiálu dle této smlouvy.

2. Daňový doklad musí obsahovat veškeré údaje vyžadované obecně závaznými právními
   předpisy. Dále musí obsahovat:

         0 označení objednatele, provozovatele, splatnost, datum vystavení,
         0 celkovou cenu s příslušnou daní, bez daně, uvedení výše daně (platí pro všechny

               druhy cen),
          0 číslo veřejné zakázky/ smlouvy.

                                                                        226
3 . Nebude-li daňový doklad vystaven V souladu se zákonnými požadavky, případně
    požadavky objednatele včetně jeho příloh dle tohoto článku, je objednatel oprávněn vrátit
    daňový doklad včetně jeho příloh provozovateli k opravě. Nová doba splatnosti daňového
    dokladu běží od doručení řádně doplněného daňového dokladu provozovatelem.

4 . Lhůta splatnosti daňového dokladu je 30 dnů ode dne jejího doručení objednateli. Daňový
    doklad se považuje za doručený jeho převzetím objednatelem.

5 . Zhotovitel je povinen uplatnit samostatným daňovým dokladem plnění za materiál.
6 .Zhotovitel je povinen kdaňovému dokladu dle článku VI bodu č. 5 přiložit i přehled

    hygienických potřeb dle jednotlivých budov veřejných WC.

7 . Platba za plnění bude prováděna bezhotovostní úhradou na účet provozovatele, uvedený
    na daňovém dokladu.

8 . Objednatel se zavazuje písemně informovat provozovatele neprodleně o dalších údajích,
     nezbytných pro fakturaci, souvisejících s organizační strukturou objednatele (§ 109 odst. 2

    zákona č. 128/2000 Sb., O obcích, ve znění změn a doplňků) a rozpočtovou skladbou

     používanou objednatelem.

9 .Vpřípadě, že provozovatel nebude dle této smlouvy plnit řádně a včas, objednatel je
    oprávněn své plnění zdržet do doby, než bude zajištěna náprava.

                                 VII. Závazky smluvních stran

1 . Provozovatel se zavazuje:

       Postupovat při zajišťování předmětu plnění sveškerou odbornou péčí, hospodárně,
       efektivně, vzájmu objednatele a vsouladu s právními předpisy účinnými pro ČR,

      Ústecký kraj a město Děčín. Ktomu vytvářet odpovídající personální, organizační a

       technologické zajištění pro řádné plnění smlouvy po celou dobu jejího trvání. Dále se
       zavazuje při plnění postupovat vsouladu se všemi technickými nebo obdobnými
       normami specifikovanými objednatelem nebo takovými technickými nebo obdobnými
       normami, na něž odkazují obecně závazné právní předpisy vztahující se na konkrétní
       plnění provozovatele a to i v případě, že takové technické normy jsou pouze

        doporučujícího charakteru.

        Při zjištění podstatné překážky při provádění prací, týkající se předmětu plnění, která
       znemožňuje provedení práce řádně a včas, je povinen tuto skutečnost neprodleně
       oznámit objednateli, a to spolu s návrhem řešení vedoucím k odstranění překážky a
       možností dalšího řádného plnění.

       Při zjištění skutečnosti nasvědčující hrozící nebo vzniklé škodě na majetku objednatele,
       je povinen bez zbytečného odkladu (tj. nejpozději do následujícího dne od zjištění)
       ohlásit takovou skutečnost objednateli. Totéž platí v případě, že hrozí nebo vznikla Škoda
      3. osobám při plnění povinností provozovatele.

      K převzetí nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 zákona č. 89/2012 Sb.
       Že povede evidenci provedeného úklidu zvlášť pro každou budovu tak, že na každé

       budově bude k dispozici kniha úklidu, do které pracovník ihned po provedení úklidu
       zapíše čitelné své jméno a příjmení, datum a čas úklidu, rozsah úklidu. Ktomuto
       záznamu připojí svůj podpis.

      K tomu, že souhlasí s tím, aby tato smlouva včetně všech jejich dodatků a příloh, výše
       skutečně uhrazené ceny dle této smlouvy a seznamu poddodavatelů provozovatele byly

       zveřejněny v souladu s ust. § 219 zákona č. 134/2016 Sb., ve znění všech pozdějších
        předpisů (dále jen ZZVZ).

    WC K tomu, že pravidelně měsíčně vždy společně s fakturou a výkazem plateb za užití

        zašle objednateli stav měřidel spotřeby vody, elektřiny, plynu a tepla. Dále se zavazuje,
       že jednotlivé dodávky vody, elektřiny, plynu a tepla bude používat hospodárně

      způsobem odpovídajícím provozu WC.

                                                                                                                326
2 Objednatel se zavazuje:
     Hradit vodné a stočné, poplatky za srážkovou vodu, teplo, plyn a elektřinu.
      Zajistit revizi hasicích přístrojů a revizi elektrických a plynových zařízení.

                               VIII. Odpovědnost za škodu

     Smluvní strany se Zavazují upozornit druhou smluvní stranu, vždy písemnou formou -
     např. fax, e-mail, bez zbytečného odkladu na vzniklé překážky dle § 2913 odst. 2 obč.z.
     bránící řádnému plnění této smlouvy.
     Každá ze smluvních stran je oprávněna požadovat náhradu škody iv případě, že Sejedná
     o porušení povinnosti, na kterou se vztahuje smluvní pokuta. Zaplacením jakékoliv
     sjednané smluvní pokuty není dotčeno právo poškozeného na náhradu Škody.

    V případě prokazatelného poškození majetku objednatele způsobeného činností

     provozovatele při plnění předmětu této smlouvy bude objednateli poskytnuta náhrada

    škody. O charakteru a rozsahu případné škody na majetku objednatele musí být učiněn

     úřední záznam za přítomnosti odpovědného pracovníka provozovatele nejpozději

     následující pracovní den od zjištění škody.

                                        IX. Záruka za jakost

    Provozovatel odpovídá objednateli za veškeré vady předmětu plnění, které se vyskytnou
    v době 1 měsíce od dodání služeb.
     Objednatel je oprávněn provést kontrolu plnění provozovatele, a to v průběhu plnění i po

    jeho dokončení. K provedení kontroly je provozovatel povinen poskytnout bezodkladně

    veškerou nutnou součinnost. V rámci součinnosti je provozovatel povinen předložit

     objednateli veškeré požadované dokumenty, evidence a výkazy vztahující se k předmětu

       plnění.

                              X. Ujednání O smluvních pokutách

     Provozovatel je povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 350 Kč, v případě, že
     nesplní povinnost uvedenou v čl. Ill. bodě 1 této smlouvy, tím, že nezajistí stálou čistotu

    ve veřejných WC. Objednatel je oprávněn smluvní pokutu uplatňovat za každý den,

     ve kterém nebyla povinnost splněna.
     Provozovatel je povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 250 Kč za porušení
     povinnosti uvedené v článku Ill v bodě č. 3 a 4.
     Provozovatel je povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 50 Kč, za každé
     nevybrání poplatku specifikovaného v článku Ill. bodě č. 6 od osoby, která využila veřejné

    WC.

     Provozovatel je povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každý den,

     v němž nedodržel řádnou provozní dobu specifikovanou včlánku Ill v bodě č. 8 této

      smlouvy.

    V případě, že provozovatel nepředloží příslušný měsíční výkaz vybraných plateb uvedený

     v čl. Ill odst. 6 této smlouvy řádně a včas, je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu
     ve výši 3 000,-Kč.
     Smluvní pokutu je zhotovitel povinen uhradit převodem na účet objednatele do 5 dnů
     od doručení písemného oznámení o uplatnění smluvní pokuty. Nedojde-li k řádnému
     splnění povinnosti nebo odstranění následků porušení povinnosti ani po uplatnění smluvní
     pokuty, lze smluvní pokutu ve stejné výši ukládat opakovaně. Smluvní pokutu je oprávněn
     Objednatel jednostranně započíst na plnění poskytovaná zhotoviteli.

    Objednatel má nárok na náhradu škody, která mu vznikne v důsledku porušení povinnosti,

     na kterou se vztahuje smluvní pokuta a to v plném rozsahu vedle nároku na smluvní

      pokutu.

                                                                                                              426
                     XI. Součinnost a vzájemná komunikace

Smluvní strany se Zavazují poskytovat si veškeré informace a vzájemně spolupracovat pro
řádné plnění svých závazků vyplývajících Z této smlouvy a obecně závazných předpisů.
Veškerá komunikace a udělování pokynů mezi smluvními stranami bude probíhat
prostřednictvím oprávněných osob, popř. jimi pověřených pracovníků.
Všechna oznámení mezi smluvními stranami, která se vztahují k této smlouvě, nebo která
mají být učiněna na základě této smlouvy, musí být učiněna v písemné podobě a druhé
straně doručena bud' osobně, nebo doporučeným dopisem či jinou formou registrovaného
poštovního styku na adresu uvedenou v článku I. této smlouvy, není-li smluvními stranami
dohodnuto nebo touto smlouvou stanoveno jinak.

Oznámení se považují za doručena třetí pracovní den po jejich prokazatelném odeslání.
Smluvní strany se Zavazují, že v případě změny svého sídla budou o této změně druhou

smluvní stranu informovat nejpozději do tří pracovních dnů.

                               XII. Ukončení smlouvy
Obě smluvní strany mají právo odstoupit od této smlouvy v případě, že druhá smluvní

strana podstatným způsobem poruší některou povinnost plynoucíji ze smlouvy.
Objednatel i zhotovitel jsou oprávněni smlouvu vypovědět bez udání důvodů. Výpovědní

lhůta činí 6 měsíců od doručení výpovědi.
Objednatel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že:

0 zhotovitel jemu nebo 3. osobě způsobí při výkonu své činnosti dle této smlouvy újmu
0 přes předchozí výzvu objednatele se v plnění zhotovitele opakovaně vyskytne shodná

    nebo obdobná závada;

0 zhotovitel ani na základě výzvy objednatele k odstranění vady plnění, případně následků
    vady plnění, tyto v přiměřené lhůtě neodstraní.

                                     XIII. Ostatní ujednání
Tato smlouva se řídí právním řádem České republiky a veškeré spory Z ní se budou řešit
před soudy Ceské republiky.
Tato smlouva se vyhotovuje ve 4 výtiscích, přičemž Objednatel obdrží 3 vyhotovení a

provozovatel jedno.

Zhotovitel si je vědom skutečnosti, že Objednatel má zájem O plnění předmětu této

smlouvy dle zásad odpovědného zadávání veřejných zakázek. Zhotovitel se proto
výslovně zavazuje při realizaci této smlouvy dodržovat vůči svým zaměstnancům
vykonávajícím práci související s předmětem této smlouvy veškeré pracovněprávní
předpisy, ato zejména, nikoliv však výlučně, předpisy upravující mzdy zaměstnanců,
pracovní dobu, dobu odpočinku mezi směnami, placené přesčasy, bezpečnost práce apod.

Pro případ, že příslušný kontrolní orgán (Státní úřad inspekce práce, Krajská hygienická

stanice, atd.) zjistí svým pravomocným rozhodnutím v souvislosti s plněním této smlouvy

porušení pracovněprávních předpisů ze Strany dodavatele, má zadavatel právo na snížení

ceny předmětu této smlouvy O 10 %. Bude-li s dodavatelem zahájeno správní řízení pro
porušení pracovněprávních předpisů ze strany dodavatele v souvislosti s plněním této
smlouvy, je dodavatel povinen zahájení takovéhoto řízení objednateli oznámit a Objednatel

má právo pozastavit výplatu 10% ceny díla do okamžiku právní moci rozhodnutí s tím, že

po tuto dobu není v prodlení s úhradou ceny. Dodavatel je povinen do 7 dnů ode dne právní
moci takového rozhodnutí předat objednateli ověřenou kopii s vyznačením právní moci s
tím, že bude-li pravomocně zjištěno v souvislosti s plněním této smlouvy porušení
pracovněprávních předpisů ze strany dodavatele, Objednatel jednostranně započte
pozastavenou část ceny na závazek dodavatele poskytnout slevu Z ceny díla ve výši 10%.

                                                                                                           526
    Pro případ, že nebude ve správním řízení pravomocně zjištěno V souvislosti S plněním této
    Smlouvy porušení pracovněprávních předpisů ze Strany dodavatele, zavazuje Se
    objednatel zadrženou část ceny díla vyplatit dodavateli do 15ti dnů ode dne převzetí
    ověřené kopie rozhodnutí S vyznačením právní mocı.

Přílohy:

č. 1 Zadávací dokumentace
č. 2 Ceník

V Praze dne 8.6.2017

PREMIQ INVEST S.r.o.  Objednatel

    Petr Zeníšek

       jednatel

                                  626
        Veřejný Zadavatel

        Statutární město Děčín

Statutární Zástupce:                      Mgr. Marie Blažková, primátorka města

Sídlo:                                    Mírové náměstí 1175/5, 405 38 Děčín IV

IČO:                                      00261238

Dıćz                                      CZ00261238

        nezapsáno v obchodním rejstříku

                                  vyhlašuje nadlimitníveřejnou Zakázku na Služby
                Zadávanou v otevřeném nadlimitním řízení dle Zákona č. 134/2016 Sb.,
                 Zákon O Zadávání veřejných zakázek, v platném Znění (dále jen „ZZVZ")

 C\ KLID PRAcovıS\IT\I MAGISTRÁTU MĚSTA

wc U cıN, |'|'|< PRovoZ A SPRÁVA VEŘEJNÝCH

     VE STATUTÁRNÍM MĚSTĚ DĚČÍN

                                Evidenční číslo ve VVZ Z2017-006786
                                    Systémové číslo VZ P17VO00O0025
                                                    ID VZ 874

ZADÁvAcí DOKUMENTACE

Schváleno v RM 17 O5 36 O5 dne 14.3.2017  ............................................... ._

                                          podpıs Statutarnıho zastupce
                                          prımatorka Statutarnıho mesta Decın
Obsah

     ZÁKLADNÍ INFORMACE ..................................................................................................... _.

                         DRUH, ZAKÁZKY PŘEDMĚT,
                                   KLASIEIKACE VEŘEJNÉ               ........................................................... _.

                         PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY .............................................................. __

                         DOBA A MÍSTO PLNÉNÍVEŘEJNÉ ZAKÁZKY ....................................................................... __

LDoo\ıO\u'ı;ı>u.›ı\›J-\  TECHNICKÉ PODMÍNKY A POŽADAVKY NA VARIANTY NABÍDEK ....................................... _.

                         POŽADAVKY NA ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY kD\|O\O\O\U'IU'I-Ď-IÄUJUU
                                                                                                                                                                       ............................................... __

                         VYHRAZENÁ ZMĚNA - OPCE ZÁVAZKU  100 ZZVZ §  ........................................................... _.

                         OBCHODNÍ PODMÍNKY ..................................................................................................... ._

                         JISTOTA .............................................................................................................................. __

10 KVALIEIKACE ...................................................................................................................... __

11 VYSVÉTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE, PROHLÍDKA MÍSTA PLNÉNÍ ............................... _.

12 LH ŮTA A MÍSTO PRO PODÁNÍ NABÍDEK, OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK ........................................ _. 10

13 ZADÁVACÍ LHÚTA 10 ............................................................................................................. _.

KRITERIAAZPŮSOB HODNOCENÍNABÍDEK 14                         10 .................................................................... ._

POKYNY PRO ZPRACOVÁNÍ A 15            ČLENÉNÍ NABÍDKY 11 ............................................................ ._

POSKYTOVÁNÍZADÁVACÍ DOKUMENTACE 16                          12 ...................................................................... _.

PODMÍNKY A PRÁVA ZADAVATELE 17 DALŠÍ                     12 ........................................................................ _.
                                         vz
PODMINKY ZADAVACIHO 18 OSTATNIf f  /  /                  /
                                         RıZENı 12 ...................................................................... ._

DOKLADÚ VYBRANÉHO 19 PŘEDLOŽENÍ              DODAVATELE 13 ........................................................ _.

20 ZRUŠENÍZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ 13 _________________________________________________________________________________________ ._

MM Úklid                 Děčín                                       2 z 13
1. ZÁKLADNÍ INFORMACE

Zadavatel:              Statutární město Decín
Statutární zástupce:    Mgr. Marie Blažková, prìmátorka města
                        Mírové náměstí 1175/5, 405 38 Děčín IV
Sídlo:                  00261238
                        cz00261238
ıčz                     nezapsáno v obchodním rejstříku

Dıčz                    lng. Věra Havlová
                        412 593 265, vera.havlova@mmdecin.cZ
Kontaktní osoba:
Telefon, email:

Tato Zadávací dokumentace je soubor dokumentů, údajů, požadavků a technických podmínek
Zadavatele vymezujících předmět veřejné zakázky vpodrobnostech nezbytných pro Zpracování
nabídek účastníků (dálejen „Zadávací dokumentace") V otevřeném řízenív nadlimitním režimu podle

ZZVZ.

Práva, povinnosti či podmínky v této Zadávací dokumentaci neuvedené se řídíZZVZ a jeho prováděcími

předpisy.

2. PŘEDMĚT, DRUH, KLASIFIKACE VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

V případě rozporu mezi touto Zadávací dokumentací a Příkazní smlouvou v předmětu plnění platí, že
přednost má ustanovení v Příkazní smlouvě.

2.1. Předmět veřejné zakázky

Veřejná  zakázka    je  dělena  na  vı      vı    A  a  cvaı st  BL
                                    casti  (cast

Nabídky se budou podávat pro každou část veřejné zakázky samostatně!!!

Uchazeč může podat nabídku na více částí (každou část) veřejné zakázky. Tyto budou podávány

samostatně elektronicky prostřednictvím profilu zadavatele.

         2.1.1. část A

         0 úklid pracovišť Magistrátu města Decín

         Jedná se o služby a s nimi spojené dodávky spočívající v zajištění úklidových služeb, zahrnující
         běžný denní úklid kanceláří a všech ostatních místností užívaných zaměstnanci zadavatele
         včetně souvisejících dodávek spotřebního zboží (hygienických potřeb). Dále se jedná o zajištění
         speciálních prací dle potřeby zadavatele -více viz Smlouva o dílo Příloha č. 1A.

         WC 0 provoz a správa veřejných ve statutárním městě Děčín
         WC Zajištění provozu, úklidových prací, údržby včetně oprav veřejných v rozsahu specifikace a

         za podmínek stanovených blíže v Příloze č. 1B Zadávací dokumentace - Smlouva o provozu
         veřejných WC.

         S odkazem na ust. § 37 odst. 1 písm. d) a § 39 odst. 3 písm. a) ZZVZ Zadavatel požaduje, aby
         vybraný uchazeč, se kterým Zadavatel uzavře smlouvu na plněníveřejné zakázky, zaměstnal na
         plnění veřejné zakázky alespoň dvě osoby Z řad dlouhodobě nezaměstnaných osob. Konkrétní
         podmínkyjsou pak uvedeny V návrhu smlouvy V čl. IX V Příloze č. 1A Zadávací dokumentace.

         2.1.2. část B

         0 mytí oken ve společných prostorách v objektech Domova pro seniory (dále též jako DPS)
             - více viz návrh Smlouvy Příloha č. 1C.

2.2. Druh veřejné zakázky

Sıužbv (§ 14 odst. 2 Zzvz)

úklid ıvııvı Děčín                                                      3 z 13
2.3. Klasifikace předmětu veřejné zakázky (CPV)

Kód předmětu veřejné zakázky dle číselníku Common Procurement Vocabulary (CPV) je

                                Popis                                             CPV

Úklidové Služby                                                       1
Čisticí a hygienické Služby
                                                                              90910000-9

                                                                      1

                                                                              90900000-6

                                                                      1

3. PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY                    5 540 000 KČ bez DPH
                                                            5 740 000 KČ bez DPH
 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky bez opce:
 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky včetně opce:

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky části A bez opce:     5 500 000 KČ bez DPH
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky části A včetně opce:  5 700 000 KČ bez DPH

Opční právo:                                                 200 000 Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky části B:                        40 000 Kč bez DPH

4. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

4.1. Předpokládaná doba plnění

Termín zahájení plnění veřejné zakázkyje podmíněn zadáním zakázky.

Předpokládaný termín zahájení plnění:                       červenec 2017

Doba plnění                                                 neurčitá

4.2. Místo plnění veřejné zakázky

Zadavatel požaduje poskytování služeb pro:

4.2.1. Část A

     Pracoviště Magistrátu města Děčín budovy:

     O A1 č.p. 1175 Podmokly, Mírové nám. 5, Děčín IV-Podmokly;
     O A2 č.p. 242 Podmokly, Mírové nám. 4, Devcvín IV-Podmokly;
     O A3 č.p. 156 Podmokly, Na Valech 6; Děčín IV-Podmokly;
     O A4 č.p. 1215 Podmokly, Na Valech 4, Děčín IV-Podmokly (věž);
     O A5 č.p. 156 Podmokly Na Valech 6, Děčín IV-Podmokly (Městská policie - vchod Z ul

             RaiSova);

     O A 6 č.p.1155 Podmokly, Mírové nám. 3, Děčín IV-Podmokly (bývalá knihovnaj;

      0 B1
      O B2 obě budovy č.p.1155 Děčín, ul. 28.října 2, Děčín I-Děčín.

     Veřejné WC:

     0 č.p. 1408 Děčín, ul. Maroldova 4, Děčín I-Děčín,
     0 č.p. 1900 Podmokly, ul. Teplické, Děčín IV-Podmokly.

4.2.2. Část B - okna společných prostor v objektech DPS
   Mytí oken ve společných prostorách v objektech Domova pro seniory (dále DPS):

     O č.p. 397 a 398 Boletice nad Labem, ul. Přímá, Děčín XXXII-Boletice n/L;
     0 č.p. 337 Bynov, ul. Jindřichova, Děčín IX-Bynov;

          c.p. 1525 Podmokly, ul. Krásnostudenecká 30, Děčín VI-Letná;
          č.p. 1362 Podmokly, ul. Krásnostudenecká 104A, Děčín VI-Letná.

     Více viz Příloha Č. 4 a 6 této dokumentace.

Úklid ıvııvı Děčín
5. TECHNICKÉ PODMÍNKY A POŽADAVKY NA VARIANTY NABÍDEK

5.1. Stanovenítechnických podmínek

     Zadavatel nestanoví žádné technické podmínky.

5.2. Stanovení požadavků na varianty nabídek

     Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

6. POŽADAVKY NA ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY

6.1. Nabídková cena

6.2. Způsob zpracování nabídkové ceny

     Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu pevnou částkou v českých korunách bez DPH.

     Uchazeč uvede nabídkovou cenu za běžný klid, týdenní úklid, měsíční úklid, Sezonní úklid, speciální
     práce (běžný úklid, mimořádný úklid, koberce + čalounění) a to za 1 m2 každého druhu úklidu. Tuto
     cenu doplní do Přílohy č.7 ZD. Z každé jednotkové ceny pak bude vypočtena pro hodnocení pořadí
     nabídek celková cena za čtyřleté období tak, že u

     1) denního úklidu bude jednotková cena za 1 m2 vynásobena počtem m2 administrativních
          prostor, Zasedačky odborů, soc.Zař., kuchyněk, chodeb a to ve všech budovách vyjma budovy
          bývalé knihovny, a dále vynásobena počtem pracovních dnů za 4 roky (tj 1004 dnů).
         K této ceně bude přičten součin jednotkové ceny za 1 m2 denního úklidu a m2 obřadních síní a
          Zasedacích místností ve všech budovách a počtu týdnů za 4 roky (tj. celkem 53 týdnů) a čísla 2

           (neboť denní úklid se v těchto místnostech provádí dvakrát týdně).

     2) Týdenního úklidu bude Jednotková cena za 1 m2 vynásobena počtem m2 všech prostor a
          počtem týdnů za 4 roky (tj. 212 týdnů).

    3) Měsíčního úklidu bude Jednotková cena za 1 m2 vynásobena počtem m2 všech prostor a
          počtem měsíců za 4 roky (tj. 48 měsíců).

    4) Sezonní úklid bude jednotková cena za 1 m2 vynásobena počtem m2 všech prostor a číslem 8

           (předpokládaný počet provedení sezonních úklidů za 4 roky).

    5) Speciální úklid bude jednotková cena za 1 m2 vynásobena číslem 600 m2 (odhadovaný počet
         m2 pro speciální úklid) a číslem 4 (Odhadovaná četnost mimořádných úklidů za 4 roky.)

    6) Čištění koberců bude Jednotková cena za 1 m2 vynásobena počtem m2 všech koberců a číslem

          4 (tj. počet čištění koberců za 4 roky)
     7) Čištění čalouněného nábytku bude jednotková cena za 1 kus vynásobena počtem kusů

          veškerého čalouněného nábytku a číslem 4 (tj. počet čištění za 4 roky).

    8) Mimořádného úklidu - vždy na výzvu objednatele v rozsahu, který bude vždy objednatelem
         specifikován - bude jednotková cena za 1 m2 vynásobena počtem m2 prostoru knihovny a
          číslem 8 (předpokládaný počet provedení mimořádných úklidů za 4 roky). Fakturována bude
          vždy částka za provedený objem prací dle objednávky.

Dále pak uchazeč vyplní paušální cenu za dodávky materiálu a to do Přílohy č. 6. Uvedené jednotlivé
počty jednotek v Příloze č. 6 jsou pouze ilustrativní a jsou nastaveny tak, aby bylo možné provést

srovnání nabídek. Uchazeč má jinak povinnost doplňovat materiál tak, aby byl stále dostupný. Pro

hodnocení pořadí nabídek bude paušální cena vynásobena počtem měsíců za 4 roky.
Dále pak uchazeč vyplní do Přílohy č.7 paušální měsíční cenu za provoz veřejných WC. Tato cenu bude
vynásobena počtem měsíců za 4 roky.
Jako nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bude vyhodnocena ta nabídka, u které bude nejnižší součet
všech shora uvedených součinů jednotkových cen, výměr a četností úklidů, množství materiálů a
paušální ceny za provoz WC.

úklid ıvııvı Děčín  5 z 13
Jako podklad pro zpracování nabídkyje předložen V Příloze č.8 přehled výměr dle jednotlivých budov,
podlaží a účelu místností. Veškerá shora uvedená množstvíjednotlivých prací a dodávek jsou vtéto
dokumentaci uváděna výhradně pro účely výpočtu nabídkové ceny a stanovení pořadí uchazečů.

Pro cvaıst B - zadavatel v Příloze č.4 uvádí výměru okenních tabulí včetně předpokládaného intervalu
mytí. Jako nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bude vyhodnocena ta nabídka, u které bude nejnižší
součet součinů za plánovaný úklid. V případě rovnosti nabídkových cen bude mít přednost nabídka,
která bude doručena dříve na profil zadavatele.

7. VYHRAZENÁ ZMĚNA ZÁVAZKU - OPCE § 100 ZZVZ

Zadavatel si vyhrazuje opční právo, a to nejpozději ve třech letech od zadání této veřejné zakázky.

Ve vztahu k dodavateli, kterému bude zadáno plnění části A této veřejné zakázky (viz čl. 2.1. této

zadávací dokumentace) si Zadavatel vyhrazuje právo požadovat poskytnutí dalšího plnění věcně
vymezeného v čl. 2.2. a 2.3. této zadávací dokumentace (jako část B). Zadavatel využije opční právo
nejpozději ve třech letech od zadání veřejné zakázky.

8. OBCHODNÍ PODMÍNKY

Zadávací dokumentace obsahuje v souladu se ZZVZ obchodní podmínky.
Obchodní podmínky jsou stanoveny formou návrhu Smlouvy. Obchodní podmínky stanovené

Zadavatelem pro toto zadávací řízení jsou pro účastníky závazné a nemohou být žádným způsobem

měněny.
Obchodní podmínkyjsou Přílohou č. 1 této zadávací dokumentace.

9. JISTOTA - POUZE PRO ČÁST A, PRO ČÄSTB NENÍJISTOTA POŽADOVÄNA

Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty vsouladu s § 41 ZZVZ ve výši 110 000,- Kč (slovy

jednostodvacettisíckorunčeských).

9.1. Jistotu může účastník poskytnout formou složení peněžní částky na účet Zadavatele:

Účet Zadavatele pro poskytnutíjistoty ve formě složení peněžní částky:

Císlo účtu:                  19-921 402 389/0800 (Česká spořitelna Praha)

Variabilní symbol:           1900374

Konstantní symbol:           (uvádí se konstantní symbol, kterým označí Dodavatelé bankovnıı
                             operaci pro složeníjistoty. např. k.s. Finanční platby ostatníje 0558)

Specifický symbol:           8136

Peněžní částka odpovídajícívýši jistoty musí být připsána na účet Zadavatele nejpozději do půlnoci
dne předcházejícího konci lhůty pro podání nabídek. Dodavatel v nabídce uvede bankovní spojenıı

a číslo účtu, na který má býtjistota vrácena pojejím uvolnění.

9.2. Účastník může poskytnoutjistotu také formou bankovní zárukv nebo pojištění záruk\Lve prospěch

zadavatele. Bankovní záruka nebo pojištění záruky musí být vpísemné formě předložená

zadavateli nejpozději do konce lhůty k podání nabídky. Při poskytnutí jistoty formou bankovnıı

záruky nebo pojištění záruky nesmí být platnost bankovní záruky či pojištění záruky kratší než je

lhůta, po kterou je účastník svou nabídkou vázán.
                                                     vv
Má-li  být          jistota  poskytnuta  formou             záruky,  pojistná  smlouva  musí  být  uzavřena  tak,  že
                                                 pojistení

pojištěným je účastník a oprávněnou osobou, která má právo na pojistné plnění, je zadavatel.

Pojistitel vydá pojištěnému písemné prohlášení obsahující závazek vyplatit zadavateli pojistné

plnění.

Dodavatel do své nabídky zařadí doklad prokazující složení peněžní částky na účet Zadavatele či
poskytnutí bankovní záruky.

V případě dokladu o bankovní záruce bude jeho kopie součástí elektronické nabídky.

úklid ıvııvı Děčín                                                                                           6 z 13
   MM Účastník předloží originál listiny o bankovnízáruce v zalepené obálce nadepsané „VZ -Úklid

      Děčín" a označené ,,NEOTVÍRAT“ na podatelnu Magistrátu města Děčín ve lhůtě pro podání

       nabídek.

10. KVALIFIKACE
V souladu S § 39 odst. 4 ZZVZ je posouzení nabídky předpokladem vítězství účastníka v zadávacím

řízení. Zadavatel bude u vybraného účastníka posuzovat, zda splňuje požadovanou kvalifikaci.
Doklady prokazující splnění kvalifikace se předkládají v souladu s § 45 ZZVZ, v českém či slovenském
jazyce, případně vjiném jazyce doplněném překladem do českého jazyka.

Zadavatel si vyhrazuje právo požadovat od účastníka zadávacího řízení předložení originálu či úředně
ověřené kopie dokladu prokazujícího splnění kvalifikace postupem dle ust. § 46 odst. 1 ZZVZ nebo od
vybraného dodavatele před uzavřením Smlouvy.

Kvalifikaci lze prokazovat rovněž ve smyslu § 87 ZZVZ, § 228 ZZVZ a § 234 ZZVZ.
Splněním kvalifikace se rozumí:

     a) splnění základní způsobilosti stanovené § 74 ZZVZ;
     b) splnění profesní způsobilosti stanovené § 77 odst. 1 a 2 ZZVZ;
     c) prokázání ekonomické kvalifikace dle § 78 ZZVZ;
     d) prokázání technické kvalifikace dle § 79 ZZVZ.

10.1. Prokázání základní kvalifikace
     V souladu s ustanovením § 74 ZZVZ požaduje zadavatel prokázání způsobem dle § 75 odst. 1 ZZVZ
      (vzor prohlášení dle § 75 odst. 1) písm. c a písm. d) ZZVZje přílohou zadávací dokumentace).

         10.1.1. Prokázání kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů
         Dodavatel může prokázat kvalifikaci v souladu s § 228 ZZVZ výpisem ze seznamu

          kvalifikovaných dodavatelů. Tento výpis nahrazuje prokázání splnění:
               a) základní způsobilosti dle § 74 ZZVZ;

              b) profesní způsobilosti podle § 77 ZZVZ v tom rozsahu, v jakém údaje ve výpisu ze
                   seznamu kvalifikovaných dodavatelů prokazují splnění kritérií profesní způsobilosti.

          Tento výpis nenahrazuie prokázání ekonomické ani technické kvalifikace.
         Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nesmí být starší než 3 měsíce k poslednímu dni
          k prokázání splnění kvalifikace (totožná se lhůtou pro podání nabídek) - § 228 odst. 2 ZZVZ.

         10.1.2. Prokázání kvalifikace prostřednictvím certifikátu, který byl vydán vrámci
                systému certifikovaných dodavatelů

         Dodavatel může prokázat vsouladu S § 234 ZZVZ kvalifikaci certifikátem vydaným v rámci

          systému certifikovaných dodavatelů.
          Předloží-li dodavatel veřejnému zadavateli certifikát, který obsahuje náležitosti dle § 239 ZZVZ
          a údaje v certifikátu jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění

         kvalifikace (totožná se lhůtou pro podání nabídek), nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm

          uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace dodavatelem.
10.2. Profesní způsobilost

     Profesní způsobilost je uvedena v § 77 odst. 1 ZZVZ.
     Účastník zadávacího řízení předloží k prokázání splnění profesní způsobilosti dle § 77 odst. 1 ZZVZ:
    0 výpis Z obchodního rejstříku, nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do

           takové evidence vyžaduje.

Úklid ıvııvı Děčín  7 z 13
10.3. Technické kvalifikační předpoklady - pro část A

103.1. Vsouladu S ustanovením § 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ požaduje zadavatel uvést a předložit
   vrámcì čestného prohlášení o splnění kvalifikace Seznam významných služeb, poskytnutých
   dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby

    jejich poskytnutí a identifikace objednatele.

V souladu s § 73 odst. 6 ZZVZ stanovuje toto:
Zadavatel požaduje, aby součástí seznamu významných služeb byly úklidové Služby v minimální
 hodnotě alespoň 2,5 mil. Kč bez DPH.
Uchazeč dle § 79 Odst. 2 písm. d) ZZVZ předloží osvědčení O vzdělání a odborné kvalifikaci osob
odpovědných za realizaci zakázky, že kterého bude plynout, že:

0 Vedoucí realizačního týmu:

         - po dobu nejméně dvou let vedl min. 5 členný pracovní tým;

Dodavatel k prokázání tohoto kvalifikačního předpokladu předloží jako přílohu strukturovaný
profesní životopis vedoucího realizačního týmu, Zjehož obsahu bude zřejmé, že daná osoba
splňuje výše uvedené požadavky zadavatele.

10.3.2. Dle § 79 odst. 2 písm. e) ZZVZ

 Uchazeč dle § 79 Odst. 2 písm. e) ZZVZ předloží popis technického vybavení, popř. popis opatření
 dodavatele k zajištění kvality, které bude mít dodavatel při plnění veřejné zakázky k dispozici.

 Účastník splňuje technický kvalifikační předpoklad, pokud doloží čestné prohlášení O tom, že má

 k dispozici minimálně níže uvedené nástroje, pomůcky, technické zařízení nutné k plnění předmětu

  veřejné zakázky:

0  1  x  extraktor  na     v     koberců  mokrou  cestou;

                        čistění

0 7× vysavač na koberce;

0 10× úklidový vozík, včetně kvalitních mopů.

Všechny  nástroje   a   pomůcky  budou    přepravovány     výtahem  se  vstupem  O  vıv   max.  79  cm.
                                                                                    Sıri

Pro část B nejsou technické kvalifikační předpoklady požadovány.

10.4. Obsah, forma a členění dokladů o kvalifikaci

Účastník předloží doklady o kvalifikaci velektronické podobě (jako součást elektronické nabídky)

prostřednictvím elektronického profilu zadavatele. Čestné prohlášení o splnění kvalifikace je třeba
podepsat oprávněnou osobou.

Účastník může využít vzoru krycího listu a vzoru čestného prohlášení, které jsou součástí Přílohy č. 9
Zadávací dokumentace.
Pokud ZZVZ nebo zadavatel vyžaduje předložení dokladu podle právního řádu České republiky, může
dodavatel předložit obdobný doklad podle právního řádu státu, ve kterém se tento doklad vydává; tento
doklad se předkládá s překladem do českého jazyka. Má-li zadavatel pochybnosti o správnosti překladu,
může si vyžádat předložení úředně ověřeného překladu dokladu do českého jazyka tlumočníkem
zapsaným do seznamu znalců a tlumočníků. Doklad ve slovenském jazyce a doklad o vzdělání v
latinském jazyce se předkládají bez překladu. Pokud se podle příslušného právního řádu požadovaný
doklad nevydává, může být nahrazen čestným prohlášením.

10.5. Zvláštní způsoby prokazování kvalifikace
         10.5.1. Kvalifikace v prvııpadě společné uıcvasti dodavate ı ů
        V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost a profesní způsobilost
          podle § 77 Odst. 1 ZZVZ každý dodavatel samostatně -viz § 82 ZZVZ.

Úklid ıvııvı Děčín                                                                                       8 z 13
         10.5.2. Prokázání kvalifikace prostřednictvím jiných osob

         Dodavatel může prokázat určitou část ekonomické kvalifikace, technické kvalifikace nebo
          profesní způsobilosti S výjimkou kritéria podle § 77 odst. 1 ZZVZ požadované zadavatelem
         prostřednictvím jiných osob. Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit:
          a) doklady prokazující splnění profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 ZZVZ jinou osobou,

           b) doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,
          c) doklady o splnění základní způsobilosti podle § 74 ZZVZ jinou osobou a

         d) písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k
               poskytnutí věcí nebo práv, S nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění
               veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za

                 dodavatele.

        Má se za to, že požadavek podle písm. d) je splněn, pokud obsahem písemného závazku jiné

          osoby je společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s
          dodavatelem.
          Prokazuje-li však dodavatel prostřednictvím jiné osoby kvalifikaci a předkládá doklady podle §
         79 odst. 2 písm. a), b) nebo d) ZZVZ vztahující se k takové osobě, musí dokument podle
          odstavce d) obsahovat Závazek, že jiná osoba bude vykonávat služby, ke kterým se
          prokazované kritérium kvalifikace vztahuje.

        10.5.3. Poddodavatelé a významné činnosti, u nichž se nepřipouštíjejich plnění

          Zadavatel požaduje informace o případných poddodavatelích ve smyslu § 105 ZZVZ.

11. VYSVÉTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE, PROHLÍDKA MÍSTA PLNÉNÍ

11.1. Vysvětlení zadávací dokumentace - § 98 ZZVZ

      Dodavatel (Účastník) je oprávněn (pomocí elektronického nástroje pro zadávání veřejných
      zakázek na https://zakazky.mmdecin.cz/) požadovat po Zadavateli vysvětlení zadávací
      dokumentace, nejpozději však 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podánívysvětlení zadávací
     dokumentace dle § 98 odst. 1 ZZVZ.

     Na základě žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace doručené v řádné lhůtě Zadavatel poskytne
      dodavateli (pomocí elektronického nástroje pro zadávání veřejných zakázek na
      https://zakazky.mmdecin.cz/) vysvětlení, a to nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení
     žádosti dodavatele. V případě nedodržení podmínky zveřejnění vysvětlení do 3 pracovních dní od
     obdržení bude Zadavatel postupovat V souladu s § 98 odst. 4) ZZVZ.

     Vysvětlení zadávací dokumentace včetně znění žádosti, Zadavatel uveřejní pomocí elektronického

       nástroje.

     Zadavatel si vyhrazuje právo poskytovat odpovědi na žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace
     elektronickou formou. Veškerá komunikace bude vedena prostřednictvím elektronického

      nástroje na Zadávání veřejných zakázek na adrese této veřejné zakázky
       https:Ĺ/zakazkv.mmdecin.czĹ.

     Zadavatel může v souladu se ZZVZ poskytnout dodavatelům vysvětlení zadávacích podmínek i bez
     jejich předchozí žádosti, a to pomocí profilu zadavatele.

11.2. Prohlídka místa plnění § 97 ZZVZ

Prohlídka místa plnění se bude konat dne 30.3.2017 se srazem účastníků v 10:00 hodin před hlavní
budovou magistrátu v Děčíně IV-Podmokly.

Úklid ıvııvı Děčín  9 z 13
12. LHŮTA A MÍSTO PRO PODÁNÍ NABÍDEK, OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK

12.1. Způsob a místo pro podání nabídek
      Nabídky budou podány velektronické podobě prostřednictvím profilu zadavatele

       https://zakazky.mmdecin.cz.

     V podobě Iistinné bude doručena pouze bankovní záruka či pojištění nabídky viz bod 8.
12.2. Lhůta pro podání nabídek

      Nabídka musí být elektronicky podána nejpozději do 19.4.2017 do 13:00 hodin.
12.3. Otevírání obálek

     Otevírání elektronických nabídek proběhne v souladu s oznámením O zahájení zadávacího řízení
                                            dne 19.4.2017 ve 13:00 hod.

      na adrese: Magistrát města Děčín, Mírové náměstí 1175/5, 405 38 Děčín IV - Podmokly, pokud budou
      doručeny nabídky, resp. Doklady O kvalifikaci, vlistinné podobě. Otevírání nabídek proběhne
     elektronicky. Pověření pracovníci kelektronickým úkonům otevřou řádně podané nabídky dle §
     109 ZZVZ a sepíší příslušný protokol, který bude prostřednictvím profilu zadavatele zaslán všem

      účastníkům, kteří podali nabídku.

     Vzhledem k tomu, že zadavatel požaduje pouze nabídky v elektronické podobě podávané
      prostřednictvím elektronického nástroje, otevírání obálek se v souladu se ZZVZ koná bez

       přítomnosti účastníků.

13. ZADÁVACÍ LHŰTA

Vsouladu s § 40 ZZVZ zadavatel stanovuje zadávací lhůtu (lhůtu, po kterou jsou účastníci svými
nabídkami vázáni). Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a činí 120

dnů.

14. KRITERIA A ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK

14.1. Kritéria hodnocení
    Pro část A -je stanoveno hodnotící kritérium nejnižší nabídková cena

     Pro část B -je stanoveno hodnotící kritérium nejnižší nabídková cena.

14.2. Způsob hodnocení nabídek

     Posuzování nabídek pro danou veřejnou zakázku provede hodnotící komise.
    Jednotkové ceny musí být cenou pevnou a závaznou, nezávislou na změně podmínek v průběhu
     realizace veřejné zakázky. Nabídková cena musí být stanovena i s přihlédnutím k vývoji cen v

    daném oboru včetně vývoje kurzu České měny k zahraničním měnám až do doby ukončení

     předmětné zakázky. Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady křádné realizaci
     předmětu veřejné zakázky, tzn. včetně nákladů na materiál a dopravu.

úklid ıvııvı Děčín  10 z 13
   Pro cvaıst A

    Dílčí kritérium č. 1 - Nabídková cena za úklidové práce celkem v Kč bez DPH (nákladové

      kritérium):

    Nabídkovou cenou je celková cena (bez opce) za úklidové práce V Kč bez DPH za celou dobu plnění

     ve lhůtě 4 roky = 48 měsíců včetně ceny spotřebního materiálu.

    Pro cvaıst B
     Nabídkovou cenou je celková cena za provedení předmětu veřejné zakázky za plnění ve lhůtě 4
     roky = 48 měsíců včetně ceny spotřebního materiálu.

15. POKYNY PRO ZPRACOVÁNÍ A ČLENÉNÍ NABÍDKY

15. 1. Nabídka účastníka
    Tato veřejná Zakázka je Zadávána elektronicky pomocí elektronického nástroje dostupného na
     https://Zakazky.mmdecin.cz/. Veškeré úkony včetně předložení nabídek se provádějí elektronicky
     a rovněž veškerá komunikace mezi Zadavatelem (nebo jeho zástupcem) a dodavatelem ve smyslu
     ustanovení § 211 ZZVZ probíhá výhradně elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje.
    Veškeré podmínky a informace týkající se elektronického nástroje jsou dostupné na:

                                      httpszz/zakazky.mmdecin.cZfl)ub|ication index.html

                     https:Ĺ/ZakaZky.mmdecin.cz/data/manual/QCM.Podepisovaci aQplet.pdf.

    V případě jakýchkoli otázek týkajících se uživatelského ovládání elektronického nástroje
    dostupného na výše uvedené webové stránce kontaktujte administrátora této veřejné Zakázky -
     lng. Věru Havlovou, e-mail: vera.havlova@mmdecin.cz, tel.: +420 412 593 265.
    V případě jakýchkoli otázek týkajících se technického nastavení kontaktujte, prosím, podporu
    elektronického nástroje na tel.: +420 538 702 719, e-mail: podpora@eZak.cZ.
     Nabídky Zadavatel požaduje podat elektronicky pomocí elektronického nástroje dostupného na

     https:/jzakazkv.mmdecin.czĹ.

Dále Zadavatel požaduje, aby součástí:

návrhu smlouvv k části A - úklid pracovišť magistrátu - byla příloha, příp. byly přílohy:

0 Příloha č. 1 - zadávací dokumentace veřejné zakázky
0 Příloha č. 2 - rekapitulace nabídkových cen výkonů ispotřební materiál
0 Příloha č. 3 -jmenný Seznam osob, které se budou podílet na plnění veřejné Zakázky;
0 popřípadě i Příloha Č. 4 Smlouva mezi dodavateli v případě společné účasti dodavatelů -

    Zadavatel požaduje, aby V případě společné nabídky dvou a více dodavatelů obsahovala
    nabídka smlouvu, která upravuje vzájemná práva a povinnosti dodavatelů. Zadavatel vyžaduje,
    aby odpovědnost nesli všichni dodavatelé podávající společnou nabídku společně a nerozdı'lně.

návrhu smlouvy k části A - provoz a správa veřejných toalet byla příloha, příp. byly přílohy:

0 Příloha č. 1 - zadávací dokumentace veřejné zakázky
0 Příloha č. 2 - rekapitulace nabídkových cen výkonů ispotřební materiál
0 popřípadě i Příloha Č. 3 Smlouva mezi dodavateli vpřípadě společné účasti dodavatelů -

   Zadavatel požaduje, aby v případě společné nabídky dvou a více dodavatelů obsahovala
    nabídka smlouvu, která upravuje vzájemná práva a povinnosti dodavatelů. Zadavatel vyžaduje,

    aby odpovědnost nesli všichni dodavatelé podávající společnou nabídku společně a nerozdílně.

      návrhu smlouvy k části B byla příloha, příp. byly přílohy:  11 z 13
     0 Příloha č. 1 - zadávací dokumentace veřejné zakázky

Úklid ıvııvı Děčín
0 Příloha č. 2 - rekapitulace nabídkových cen výkonů
0 popřípadě i Příloha č. 3 Smlouva mezi dodavateli vpřípadě společné účasti dodavatelů -

   Zadavatel požaduje, aby vpřípadě společné nabídky dvou a více dodavatelů obsahovala
    nabı'dka smlouvu, která upravuje vzájemná práva a povinnosti dodavatelů. Zadavatel vyžaduje,

    aby odpovědnost nesli všichni dodavatelé podávající společnou nabídku společně a nerozdı'lně.

Návrh smlouvy musí být vždy podepsán účastníkem podle výpisu Z obchodního rejstříku či jiné
obdobné evidence, popřípadě osobou oprávněnou (osobami oprávněnými) za účastníka jednat,

jejíž (jejichž) plnou moc doloží dodavatel k návrhu smlouvy účastníka. Zadavatel doporučuje plnou
moc přiložit bezprostředně za přílohu/přílohy návrhu smlouvy. U společné nabídky více osob musí

být nabídka podepsána v souladu se smlouvou dle § 51 odst. 6 ZZVZ.

15.2. Forma nabídky

Nabídky Zadavatel požaduje podat elektronicky pomocí elektronického nástroje dostupného na

https:/jzakazkv.mmdecin.czĹ.

Zadavatel doporučuje, aby nabídka byla rozdělena do souborů pojmenovaných tak, aby bylo
zřejmé, který soubor obsahuje kvalifikační doklady, obchodní podmínky, vlastní nabídku a další
doklady dle bodu 15.

Nabídka musí obsahovat příslušný návrh smlouvy/smluv vytvořený vsouladu sPřílohou č. 1
Zadávací dokumentace a Doklady o kvalifikaci viz bod 10.

15.3. Podání nabídky

Nabídky se podávají_pouze elektronicky dle § 103 odst. 1, písm. c) ZZVZ pomocí elektronického

nástroje na adrese https:Ĺ/zaka2kv.mmdecin.cz[.

Jediným dokladem doručeným v listinné podobě k této veřejné zakázceje doklad o bankovní záruce

či pojištění záruky viz bod 8, který bude doručen v souladu s oznámením o zahájení zadávacího

řízení doporučeně poštou nebo na podatelnu na adrese: statutární město Decín, Mírové náměstí
MM 1175/5, 405 38 Děčín IV-Podmokly nadepsané ,,VZ- Úklid
                                                           Děčín" a označené ,,NEOT\/ÍRAT".

Kontaktní osoba: lng. Věra Havlová, vedoucí oddělení veřejných zakázek, tel. 412 593 265.

Lhůta pro podání nabídek, která je zároveň lhůtou pro prokázání splnění kvalifikace, v souladu s
výzvou k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace skončí

                      dne 19.4.2017 ve 13:00 hodin.

16 POSKYTOVÁNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE

Zadávací dokumentace ktéto veřejné zakázce je uveřejněna na profilu zadavatele -

https:Ĺ/zakazky.mmdecin.cz.
Manuál dodavatele viz https:[/zakázky.mmdecin.czĹpublication display 2.html.

17 DALSvIr PODMIINKY A PRAI VA ZADAVATELE

    V případě, že dojde ke změně údajů uvedených v nabídce do doby uzavření smlouvy s vybraným
    dodavatelem, je příslušný dodavatel povinen o této změně Zadavatele bezodkladně písemně
    informovat. V případě, že dojde ke změně V kvalifikaci dodavatel, je třeba postupovat dle § 104

     ZZVZ.

     Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace obsažené v nabídce účastníka u třetích osob.

18 OSTATNI PODMINKY ZADAVACIHO RIZENI

Pokud zjakýchkoliv důvodů dojde k nesouladu údajů obsažených voznámení o Zahájení zadávacího
rızení a vZadávací dokumentaci, pak platí, že rozhodující a prioritní jsou vždy podmínky uveřejněné
V oznámení o zahájení zadávacího řízení.

MM Uklıd  Děčín                                                                            12 Z 13
19. PŘEDLOŽENÍ DOKLADŮ VYBRANÉHO DODAVATELE, KTERÝ IE PRÁVNICKOU
    OSOBOU

Zadavatel stanovuje, že V případě, že vybraným dodavatelem bude právnická osoba, musí takový
dodavatel před podpisem smlouvy předložit:

     a) identifikační údaje všech osob, které jsou jeho skutečným majitelem podle Zákona o některých
          opatřeních proti legalizaci výnosů Z trestné činnosti a financování terorismu,

     b) doklady, Z nichž vyplývá vztah všech osob podle písmene a) k dodavateli; těmito doklady jsou
          zejména
              0 výpis Z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,
               0 seznam akcionářů,
                0 rozhodnutí statutárního orgánu O vyplacení podílu na zisku,
               0 Společenská smlouva, Zakladatelská listina nebo Stanovy.

20. ZRUŠENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ

Zadavatel je oprávněn zrušit zadávací řízení Z důvodů stanovených ZZVZ. Za důvod hodný zvláštního
zřetele ve smyslu § 127 odst. 2 písm. d) ZZVZ, pro který nelze na Zadavateli požadovat, aby v zadávacím
řízení pokračoval, bude přitom považována mj. absence nabídek S nabídkovou cenou umožňujícıı
Zadavateli nepřekročit finanční limit pro danou veřejnou Zakázku a absence ekonomicky přijatelných

nabídek.

Příloha č. 1 a      Obchodní podmínky (návrh smlouvy) úklid pracovisvtı Magistrátu města Devcvín
Příloha č. 1 b      Obchodní podmínky (návrh smlouvy) - provoz a Správa veřejných toalet
Příloha č. 1 c      Obchodní podmínky (návrh smlouvy) - mytí oken ve společných prostorách DPS
Příloha č. 2
                    Přehled budov magistrátu a veřejných toalet v mapě část „A“
Příloha č.3         Mapový přehled budov DPS část „B“
Příloha č.4         Přehled výměr část „B“
Příloha č. 5        Přehled výměr část „A“
Příloha č. 6        Specifikace materiálu včetně předpokládaných objemů část „A“
Příloha č. 7
Příloha č.8         Rekapitulace jednotkových cen části „A“ (součást smlouvy)
Příloha č.9
                    Přehled výměr dle účelů místností
                    Vzorové dokumenty pro tvorbu nabídky

Úklid ıvııvı Děčín  13 z 13
                                                                     Rekapitulace - část A

Specıalnı prace                       Běžný úklid (SOD čl. Ill, bod  lm2        předpokládaný                     cena za 4 roky
l\/Iımoradne prace knihovna                                                     objem za jeden
                                       1.1; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5)      lm2                                                  3 591 910,40
                                                                                              8 320
                                      Běžný úklid (SOD ČI. Ill bod   lm2                                                      57 613,12
                                                                     lm2                         316                        881 920,00
                                      1.6 )                          lm2                      8 320                         248 716,80
                                                                     lm2                      8 636                         221 081,60
                                    Týdenní úkıiøı (SOD čı.                                   8 636
                                    Měsíční úklid (SOD ČI.           lm2                                                         2 640,00
                                    Sezonní úklid (SOD čl.                                       600                             7 680,00
                                                                     lm2                         600                          24 930,00
                                      běžný úklid                                                831                          30 800,00
                                                                     ks                          350
                                      mimořádný úklid                                          1 564                           31 280,00
                                                                     lm2
                                      koberce                                                                      5 098 571,92
                                      čalouněný nábytek
                                      úklid dle požadavků                                                                   423 024,00
                                      oken                                                                                    74 856,00

Cena za souvısejıcı dodavky V       pracoviště magistrátu            měsíc                                            497 880,00

předpokladanem rozsahu (hygıenıcke  verˇejné toalety                 meˇsic                 fl         l

WC IMeSıcnı pausalnı cena za provoz verejnych                        Uměsíc                 48                      1 204 800,00

                                                                             '

uklıd pracovıst vcetne materıalu               5 521 595,92
                                               1 279 656 00
provoz WC vcetne materıalu                     6 801 251,92

celkem za čast A VZ
Položkový rozpočet - materiál (úklid včetně provozu veřejných WC)

Druh spotřebního materiálu                                             MJ    Spotřeba za měsíc                                                                                                                                                                                                                                      "ˇ  ` ' 'ˇ celkem za měsíc

Tekuté mýdlo (5 litrů)                                                 litr                     E                                                                                                                                                                                                                                                           300,00
Skládané Z-Z ručníky,natura|,šedé,1vrst.,recyk|ované (balení 5 00Oks)                                                                                                                                                                                                                                                                                    2 720,00
Hygienické sáčky papírové (balení 100 ks)                              bal                      Ĺ
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            126,00
Toaletní papír 2vrstvý, 65% bělost                                     bal                                                                                                                                                                                                                                                                               4 056,00
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         1 482,00
WC Desinfekční prostředek závěs do mísy (ks)                           ks                       32
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            129,00
Desinfekčnítablety do pisoáru (balení 1 kg)                                                                                                                                                                                                                                                                                `
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     8 813,00
CELKEM                                                                 ks
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        |
                                                                       bal

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 |

Druh spotřebního materiálu                                             MJ    Spotřeba za měsíc                                                                                                                                                                                                                                             elkem za měsíc

Tekuté mýdlo (5 litrů)                                                 litr                                                                                                                                                                                                                                                   ‹                               40,00
Skládané Z-Z ručníky,natura|,šedé,1vrst.,recyk|ované (balení 5 000ks)                                                                                                                                                                                                                                                                                       340,00
Hygienické sáčky papírové (balení 100 ks)                              bal                                                                                                                                                                                                                                                    Z
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              42,00
Toaletní papír Zvrstvý, 65% bělost                                     bal                                                                                                                                                                                                                                                    I                             845,00
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            228,00
WC Desinfekční prostředek závěs do mísy (ks)                           ks                       65
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              64,50
Desinfekční tablety do pisoáru (balení 1 kg)                           ks                       11
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     1 559,50
CELKEM                                                                 bal                      0,!
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        |
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            |
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        10 372,50
                                                                                     měsíční paušál celkem v Kč bez DPH                                                                                                                                                                                                                                  497880
                                                                             cena za předpokládané plnění4 roky v Kč bez DPH