Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
DODAVATELSKÁ OBJEDNÁVKA Číslo: O63786NN IČO odběratele: 00023884 IČO dodavatele: 26450691 DIČ odběratele: CZ00023884 DIČ dodavatele: CZ26450691 Fakturační adresa: A dresa: MAKRO Cash & Carry s.r.o. Nemocnice Na Homolce Jeremiášova 1249/7 Roentgenova 37/2 150 30 Praha 5 15500 Praha 5 Dodavatelská adresa: T elefon: 251110361 Fax: Nemocnice Na Homolce Stravovací provoz Zásobovací rampa, příjem E Roentgenova 37/2 15030 Praha 5 Číslo účtu: 17734051/0710 (Česká národní banka) Datum vystavení: 24.01.2023 Vyřizuje: Datum dodání: 30.01.2023 Splatnost faktury: 30 Kontak t: Priorita: -- Poznámk a: Objednávané položky: Katalog.č. Množ. Jedn. Cena bez Celkem bez Celkem s -- DPH Ext. kód Položka DPH/j. DPH -- #Objednáváme u Vás zboží dle přílohy na základě výzvy -- -- č.390 Poznámka: Výzva č. 390 Maso hovězí, telecí a vepřové na období 1.2023 #Objednáváme u Vás zboží dle přílohy na základě výzvy -- -- -- -- č.389 Poznámka: Výzva č. 389 Maso drůbeží na období 1.2023 #Objednáváme u Vás zboží dle přílohy na základě výzvy -- -- -- -- č.388 Poznámka: Výzva č. 388 Maso krůtí na období 1.2023 #Objednáváme u Vás zboží dle přílohy na základě výzvy č.384 Poznámka: Výzva č. 384 Uzeniny, šunky a jiné chlazené pro -- -- -- -- provoz na období 1-2.2023 #Objednáváme u Vás zboží dle přílohy na základě výzvy č.387 Poznámka: Výzva č. 387 Mléčné výrobky, majonézy a -- -- -- -- ostatní chlazené pro provoz na období 1-2.2023 Celk em: 86 025,94 98 929,83 V případě nedostupnosti některé z položek prosíme o informaci o termínu dodání, případně možné náhrady. Děkujeme. V případě, že je objednávka učiněna na základě rámcové smlouvy se vztah mezi objednatelem a dodavatelem řídí rámcovou smlouvou. Není-li tato objednávka učiněna na základě rámcové smlouvy, řídí se vztah objednatele a dodavatele následujícími podmínkami: nedílnou součástí této objednávky jsou Všeobecné obchodní podmínky Nemocnice Na Homolce, ve znění účinném ke dni vystavení objednávky, uveřejněné na adrese https://www.homolka.cz/o-nemocnici/vseobecne-obchodni-podminky/. Akceptaci objednávky je dodavatel povinen provést bez zbytečného odkladu prostřednictvím potvrzení odkazu uvedeného v této objednávce. Objednatel může tuto objednávku odvolat do doby, než mu je doručena informace o její akceptaci dodavatelem skrze informační systém objednatele. Tato objednávka se po akceptaci dodavatelem stává smlouvou ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen "OZ"). Jsou-li k objednávce přiloženy přílohy, tvoří nedílnou součást smlouvy založené touto objednávkou. Objednatel vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou v souladu s ust. § 1740 odst. 3 OZ. Dodavatel akceptací objednávky stvrzuje, že souhlasí s podmínkami v přílohách objednávky. Dodání objednávky avizujte předem. Číslo objednávky uvádějte v korespondenci, na Strana 1 z 2 DoctIS : SoPHIS, a.s. : faktuře a na dodacích listech. Součástí dodávky musí být technická dokumentace v českém jazyce a dodací list. Vystavenou fakturu zašlete na emailovou adresu faktury@homolka.cz a přiložte k ní kopii objednávky. Potvrzeno dodavatelem: 24.01.2023 15:54 24.01.2023 15:54:32 Objednávka byla potvrzena přes webový formulář objednavatele z IP: 185.5.69.84 Strana 2 z 2 DoctIS : SoPHIS, a.s. :