Textová podoba smlouvy Smlouva č. 23241829: Smlouva o poskytnutí služeb plavecké výuky

Příloha MMpřípravka_anonym.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        POt

SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB PLAVECKÉ VÝUKY

(dále jen „Smlouva“) uzavřená v souladu s ustanovením § 269 odst. 2 zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění, mezi:

p. Martinou Menšíkovou,                          
  místo podnikání: Pod Parukářkou 2760/10, 130 00, Praha 3, IČO: 48318574, DIČ: CZ6858310800,  (dále jen „poskytovatel“), jako dodavatelem služeb,
a
Základní škola nám. Curieových
nám. Curieových 886/2, 110 00  Praha 1, IČO 60436115
zastoupenou Mgr. Terezou Martínkovou, ředitelkou školy

jako odběratelem služeb 
(dále jen „odběratel“)
 


Vzhledem k tomu, že:

.	Poskytovatel je fyzickou osobou oprávněnou poskytovat služby v oblasti mimoškolní výchovy a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti a provozovat tělovýchovná a sportovní zařízení a organizovat sportovní činnosti, vč. služeb cestovní agentury.
         Poskytovatel je nezávislým poskytovatelem služeb v oblasti výuky plavání dětí v předškolním věku a školním věku.

	Odběratel má zájem, aby jí poskytovatel poskytoval níže uvedené služby;

Strany si tímto dohodly následující:

1.	Předmět Smlouvy

1.1. Předmětem této Smlouvy je závazek poskytovatele zajistit základní škole pobyt pro 0. třídu ZŠ  v počtu 14 žáků v hotelu Famozclub Zvířetice.

2.      Poskytování služeb


2.1.  Poskytovatel zajistí rezervaci ubytování vč. plné penze v hotelu Famozclub Z.vířetice v dohodnutém termínu 4. – 9.6.2023 pro počet 14 dětí + 2 pedagogické pracovníky.
         Dále poskytovatel zajistí rezervaci autobusové dopravy tam i zpět.

3.	Cena za poskytování služeb

3.1.	Odběratel se zavazuje uhradit za řádné poskytnutí služeb dle této Smlouvy celkovou cenu 4950,- Kč/dítě, na základě faktury od dodavatele.

         Cena se skládá z:
         3900,-Kč za ubytování vč. plné penze+pitný režim v pokojích se sociálním zařízení
           500,- Kč za autobusovou dopravu
           550,- Kč platba ubytování + stravy za 2 pedagogické pracovníky
           


3.2.	Zaplacená částka se nevrací, s výjimkou případu odstoupení od Smlouvy, kdy služby nebudou poskytovatelem řádně poskytnuty. 

Stornopodmínky pro žáky: záloha je nevratná, zbytek platby se vrací při písemné omluvě   (s doložením zprávy od lékaře) do 24 hodin před začátkem akce.

         Po ukončení akce bude provedeno vyúčtování dle skutečných nákladů na počet účastníků.


4.	Závazky základní školy

4.1.   Odběratel se zavazuje zajistit zaplacení částky za uvedené služby takto:
         do 15.1.2023:   14 000 Kč, platba zálohy
         do 10.5.2023:   55 300 Kč, doplatek
         tím, že uhradí 2 faktury vystavené poskytovatelem: zvlášť na ubytování pro děti a zvlášť na ubytování pro dospělé 


5.	Ostatní

5.1.	Tato Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma stranami a sjednává se na dobu určitou do 15.6.2023, pokud se strany písemně nedohodnou jinak. Jakékoliv změny této Smlouvy nebo doplňky této Smlouvy musí být v písemné formě odsouhlasené a podepsané oběma stranami.

5.2.	Obě strany mají právo od této Smlouvy odstoupit písemným odstoupením doručeným druhé straně, a to v případě porušení povinností  dle této Smlouvy. 

5.3.	Tato Smlouva je vyhotovena ve dvou vyhotoveních z nichž každá strana obdrží po jednom. 

V Praze dne 23.1.2023		              	v Praze dne 23.1.2023


………………………………………..……	          	…………………………......             
Mgr. Tereza Martínková, ředitelka školy		Martina Menšíková


www.plavani-deti.eu
plavanimartina@gmail.com
tel. xxxxx