Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O DODÁVCE PRACÍ V OBLASTI BEZPEČNOSTI PRÁCE A NA ÚSEKU POŽÁRNÍ OCHRANY sjednaná dle ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů I. SMLUVNÍ STRANY Ing. Petr Bednarz Se sídlem: Nádražní 308/3, 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava Registrace: podnikající fyzická osoba na základě živnostenského oprávnění vydaného IČ: Odborem právním a živnostenským MěÚ Bohumín, č.j. MUBO/33408/2016 Bankovní spojení: Telefonní spojení: 05250404 DIČ: CZ7806245150 (plátce DPH) Mobilní spojení: Česká spořitelna, a.s. Číslo účtu: 4313715339/0800 Web: www.kort-ostrava.cz E-mail: bednarz@kort-ostrava.cz Oprávnění k jednání ve věci bezpečnosti práce a požární ochrany: odborně způsobilé osoby k zajišťování úkolů v prevenci rizik oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci podle § 10 odst. 1 písm. c) zákona č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, ve znění pozdějších předpisů a odborně způsobilé osoby na úseku požární ochrany podle § 11 zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů: Ing. Petr Bednarz, majitel firmy, T: Ing. Veronika Tesařová, samostatný odborný zaměstnanec BOZP a PO, T: 597 822 111, M: 603 228 805 dále jen POSKYTOVATEL a Základní škola a mateřská škola Ostrava-Hrabůvka, Krestova 36A, příspěvková organizace Se sídlem: Krestova 1387/36a, 700 30 Ostrava-Hrabůvka Pracoviště: ŠD, ŠJZŠ, Krestova 1426/38a, 700 30 Ostrava-Hrabůvka MŠ, ŠJMŠ, Ignáta Herrmanna 1550/23, 700 30 Ostrava-Hrabůvka MŠ, ŠJMŠ, Mjr. Nováka 1401/30, 700 30 Ostrava-Hrabůvka Zapsána v OR: vedená u Krajského soudu v Ostravě, oddíl Pr, vložka 24 Zapsána v RŠ: Datum zápisu do rejstříku: 14. 3. 1996, REDIZO: 600145077 Zřizovatel: Statutární město Ostrava, Městský obvod Ostrava-Jih Statutární orgán: Mgr. Věra Rymiecová, ředitelka školy IČ: 70631743 DIČ: --- Bankovní spojení: Komerční banka, a.s. Číslo účtu: 7744340237/0100 Telefonní spojení: Web: www.zskrestova.cz Telefonní spojení: E-mail: zskrestova@zskrestova.cz Oprávnění k jednání ve věci bezpečnosti práce a požární ochrany: Mgr. Věra Rymiecová, ředitelka školy, M: 702 263 210, E: vera.rymiecova@zskrestova.cz dále jen OBJEDNATEL Smlouva o dodávce prací v oblasti bezpečnosti práce a na úseku požární ochrany Strana 1 (z 5) II. PŘEDMĚT SMLOUVY Předmětem smlouvy je: 1. Na straně poskytovatele závazek provádět pro objednatele sjednané činnosti v prevenci rizik v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen „BOZP“) a na úseku požární ochrany (dále jen „PO“), včetně poradenské, konzultační, metodické pomoci a lektorské činnosti v oblasti BOZP a na úseku PO podle potřeby a na vyzvání objednatele. 2. Na straně objednatele závazek uhradit za poskytované činnosti dohodnutou odměnu. III. POVINNOSTI POSKYTOVATELE Poskytovatel se zavazuje pro objednatele provádět tyto služby v oblasti BOZP a na úseku PO: 1. V prevenci rizik v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci poskytovatel: poskytuje konzultační služby v oblasti BOZP, v prevenci rizik BOZP a hygieny práce na vyzvání objednatele poskytuje odbornou pomoc na vyzvání objednatele při zabezpečování povinností vyplývajících ze zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), ve znění pozdějších předpisů poskytuje odbornou pomoc na vyzvání objednatele při zabezpečování povinností vyplývajících z ustanovení § 29 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, při zajišťování bezpečnosti a ochrany zdraví dětí a žáků při vzdělávání a s ním přímo souvisejících činnostech a při poskytování školských služeb provádí na vyzvání objednatele šetření pracovních úrazů a nemocí z povolání, spolupracuje při vyhotovení záznamů o pracovních úrazech zaměstnanců v souladu s ustanovením § 105 odst. 7 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 201/2010 Sb., o způsobu evidence úrazů, hlášení a zasílání záznamů o úrazu, ve znění nařízení vlády č. 170/2014 Sb. spolupracuje na vyzvání objednatele při šetřeních školních úrazů, spolupracuje při vyhotovení záznamů o úrazech dětí a žáků v souladu s vyhláškou č. 64/2005 Sb., o evidenci úrazů dětí, žáků a studentů, ve znění pozdějších předpisů na vyzvání kontroluje opatření uložená orgány inspekce práce informuje objednatele o nových důležitých právních úpravách v oblasti BOZP a hygieny práce Smlouva o dodávce prací v oblasti bezpečnosti práce a na úseku požární ochrany Strana 2 (z 5) 2. Na úseku požární ochrany poskytovatel: poskytuje konzultační služby na úseku požární ochrany na vyzvání objednatele poskytuje odbornou pomoc na vyzvání objednatele při zabezpečování povinností vyplývajících ze zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru (vyhláška o požární prevenci), ve znění pozdějších předpisů zajišťuje metodickou a technickou pomoc na úseku požární ochrany dle potřeb a na vyzvání objednatele kontroluje na vyzvání opatření uložená orgány státního požárního dozoru projednává na vyzvání závažné skutečnosti na úseku požární ochrany informuje objednatele o nových důležitých právních úpravách na úseku požární ochrany IV. ČÁSTKY POSKYTOVANÝCH SLUŽEB A ZPŮSOB PLACENÍ 1. Objednatel se zavazuje zaplatit poskytovateli, za sjednané činnosti v oblasti BOZP a na úseku PO, uvedené v části III. Smlouvy, paušální částku 1.500,- Kč pololetně. Sjednanou částku se objednatel zavazuje zaplatit pololetně á 1.500,- Kč na základě daňového dokladu vystaveného poskytovatelem, poprvé ke dni 31. 12. 2022, následně pak vždy ke dni 30. 6. a 31. 12. příslušného kalendářního roku. 2. Za provedení prověrek BOZP (v souladu s ustanovením § 108 odst. 5 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů) a preventivních požárních prohlídek (v souladu s ustanovením § 5 odst. 1 písm. e) zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů a ustanovením § 12 vyhlášky č. 246/2001 Sb., o požární prevenci, ve znění pozdějších předpisů), včetně zpracování písemného Zápisu z prověrek BOZP a preventivních požárních prohlídek a stanovení návrhů opatření k odstranění závad, se objednatel zavazuje zaplatit poskytovateli částku 500,- Kč á 1 hodina, dle daňového dokladu vystaveného poskytovatelem. Prověrky BOZP a PO budou uskutečněny na vyzvání objednatele a přesné termíny pro provedení prověrek budou předem dohodnuty mezi oběma smluvními stranami telefonicky nebo e-mailem. 3. Za provedení školení BOZP a PO, odborných školení BOZP a odborných příprav PO, na vyzvání objednatele, se objednatel zavazuje zaplatit poskytovateli částku na základě daňového dokladu vystaveného poskytovatelem dle skutečného počtu účastníku školení. - 500,- Kč á 1 vedoucí zaměstnanec BOZP - 500,- Kč á 1 vedoucí zaměstnanec PO - 160,- Kč á 1 zaměstnanec BOZP - 160,- Kč á 1 zaměstnanec PO - 600,- Kč á 1 bezpečnostní technik školy - 300,- Kč á 1 zaměstnanec BOZP - práce ve výškách - 300,- Kč á 1 zaměstnanec BOZP - práce s chemickými látkami a chemickými směsmi - 500,- Kč á 1 zaměstnanec BOZP - obsluhy strojů - 600,- Kč á 1 preventista PO - 300,- Kč á 1 člen preventivní požární hlídky Smlouva o dodávce prací v oblasti bezpečnosti práce a na úseku požární ochrany Strana 3 (z 5) Za další provedená školení BOZP a PO, odborná školení BOZP a odborných příprav PO, ve smlouvě neuvedených, na vyzvání objednatele, se objednatel zavazuje zaplatit poskytovateli částku na základě daňového dokladu vystaveného poskytovatelem dle skutečného počtu účastníku školení a na základě předem schválené cenové nabídky. 4. Za zpracování dokumentace BOZP a PO se objednatel zavazuje zaplatit poskytovateli částku 500,- Kč á 1 hodina, na základě skutečného rozsahu hodin, dle daňového dokladu vystaveného poskytovatelem. 5. Za další služby nad rámec smlouvy v oblasti BOZP a na úseku PO na vyzvání objednatele (např. za případnou účast na auditech a kontrolách orgánů dozorů) se objednatel zavazuje zaplatit poskytovateli částku 500,- Kč á 1 hodina, dle daňového dokladu vystaveného poskytovatelem. 6. Všechny uvedené částky jsou sjednány ve výši bez daně z přidané hodnoty (DPH), kterou bude poskytovatel účtovat podle právní úpravy účinné ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. V. OSTATNÍ UJEDNÁNÍ 1. Obsah této smlouvy je možné změnit nebo doplnit pouze písemným dodatkem, odsouhlaseným oběma smluvními stranami. 2. Pokud dojde ze strany objednatele k zastavení prací, lze toto zastavení považovat za porušení smlouvy a objednatel je povinen nahradit hodnotu rozpracovanosti a zaplatit náhradu škody poskytovateli. 3. Objednatel je povinen předat poskytovateli veškeré podklady, dle požadavků poskytovatele, sloužící ke zpracování předmětné dokumentace, zajištění služeb v oblasti BOZP na úseku PO. 4. Poskytovatel zodpovídá za to, že veškeré činnosti prováděné pro objednavatele dle článku III. této smlouvy budou mít vlastnosti, charakter a náležitosti stanovené právními předpisy, smlouvami, popřípadě vlastnosti obvyklé. 5. Dále poskytovatel zodpovídá, že poskytnuté služby budou provedeny včas a v souladu s pokyny objednavatele. 6. Poskytovatel i objednatel jsou povinni zachovávat navzájem mlčenlivost o všech údajích výrobního, finančního, obchodního a podobného charakteru, týkající se druhé smluvní strany, se kterými byli během plnění této smlouvy seznámeni nebo které jim byly k dispozici a nesmějí těchto údajů využít v rozporu se zájmy druhé smluvní strany. 7. Rovněž jsou poskytovatel i objednatel povinni dodržovat a řídit se požadavky uvedenými v Nařízení evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) - podrobně viz Příloha č. 1 Smlouvy. 8. Poskytovatel se zavazuje vrátit objednateli veškeré písemnosti, které mu náleží, a to po ukončení jednotlivých prací, nejpozději však při ukončení této smlouvy. Smlouva o dodávce prací v oblasti bezpečnosti práce a na úseku požární ochrany Strana 4 (z 5) VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 1. Smlouva, včetně Přílohy č. 1, je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž pro každou smluvní stranu je určeno jedno vyhotovení. 2. Tato Smlouva o dodávce prací v oblasti bezpečnosti práce a na úseku požární ochrany se uzavírá s platností a účinností od 1. 7. 2022 na dobu neurčitou. 3. Pokud tato smlouva podléhá povinnosti uveřejnění dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů, nabude účinnosti dnem uveřejnění a její uveřejnění zajistí objednatel. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva může být předmětem zveřejnění i dle jiných právních předpisů. 4. Smlouvu lze zrušit buď dohodou, nebo výpovědí kteroukoliv ze smluvních stran. Výpovědní lhůta činí dva měsíce, počínaje prvním dnem měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé straně. 5. Smluvní strany na důkaz souhlasu se všemi ustanoveními této smlouvy připojují své podpisy. V Ostravě, dne: 28. 6. 2022 V Ostravě, dne: 28. 6. 2022 za objednatele za poskytovatele Mgr. Věra Rymiecová Ing. Petr Bednarz ředitelka školy majitel firmy Smlouva o dodávce prací v oblasti bezpečnosti práce a na úseku požární ochrany Strana 5 (z 5)