Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
MEHRX00LBVB1 OBJEDNÁVKA / SMLOUVA číslo: Obj2023/00103 název: odběratel: dodavatel: sídlo: Město Hořovice Filip Sedláček PSČ město: Palackého náměstí 2 Benátky 398 IČ: 26801 Hořovice 33805 Mýto DIČ: 00233242 73680656 číslo účtu: CZ00233242 CZ8306142031 vyřizuje: / 193463238/0600 telefon: Šnajdr Milan Ing. fax: e-mail: snajdr@mesto-horovice.cz Předmětem objednávky / smlouvy je dodávka následujícího zboží / služby: Filip Sedláček - Hardsoft - PC - příslušenství - hromadná objednávka - 2023 Filip Sedláček - Hardsoft - PC - příslušenství - hromadná objednávka - 2023 Celkem: 121 000,00 Kč Další ujednání: Dodací lhůta (datum nejpozdějšího splnění dodávky): 31.12.2023 Platební podmínky: Odběratel zaplatí dodavateli do 15 dnů od řádného předání a převzetí bankovním převodem na základě faktury, vystavené dodavatelem. Za okamžik zaplacení se považuje připsání ceny na účet dodavatele. Smluvní pokuty: Dodavatel zaplatí odběrateli 0,1 % z celkové ceny za každý den prodlení po dodací lhůtě. Dodací a nákupní podmínky: Dodávka je splněna okamžikem převzetí úplné dodávky odběratelem. Odpovědnost za vady, záruky, reklamace apod., smluvními stranami odchylně dohodnuté od občanského zákoníku: Nejsou. Termín pro doručení dodavatelova potvrzení objednávky: Závaznost objednávky marným uplynutím tohoto termínu zaniká. Smlouva je uzavřena, jakmile je odběrateli doručeno potvrzení objednávky ze strany dodavatele, provedené podpisem osoby oprávněné jednat za dodavatele, a to výhradně na této objednávce. Odběratel je oprávněn objednávku odvolat nejpozději do doby doručení potvrzení objednávky dodavatelem. Od podmínek uvedených v této objednávce odběratelem se nelze odchýlit. V případě jakýchkoli změn, dodatků, výhrad či omezení doplněných ze strany dodavatele není smlouva uzavřena. odběratel: dodavatel: datum: -1. 02. 2023 jméno a příjmení: podpis: razítko: