Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
MINIS'-. úz) DOPRAVY Odbor tondů Evropské unie 1- ZMĚNOVÝ SCHVALOVACÍ PROTOKOL Č.J.: 43/2016-430-PPR/7 EVROPSKÁ UNIE Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Doprava Ministerstvo dopravy Státní fond dopravní infrastruktury Příloha č Na základě žádosti Ředitelství silnic a dálnic ČR schvaluje Řídící orgán změnu výše způsobilých výdajů a podpory pro projekt: Řídící orgán schvaluje podporu pro projekt: Název projektu: Registrační číslo žádosti: Evidenční číslo projektu v MS2014+: Žadatel: Prioritní osa: Specifický cíl: Příspěvek z fondu: Celkové způsobilé výdaje (max.): Celkové způsobilé výdaje připadající na finanční mezeru očištěné o příjmy dle čl. 61 (max.): Míra podpory ze způsobilých výdajů': Příspěvek Unie (max.): Zahájení realizace projektu: Konečné datum způsobilosti výdajů: Silnice W49 Vizovice - Lhotsko 43/2016-430-PPR CZ.04.3.42/0.0/0.0/15. 004/0000010 Ředitelství silnic a dálnic ČR 3 3.1 Evropský fond pro regionální rozvoj 230 165 341,00 Kč 230 165 341,00 Kč 85,00 % 195 640 539,85 Kč 2.3.2015 31.12.2023 Tímto Změnovým schvalovacím protokolem je vydáno pověření Odboru fondů EU ŘO OP Doprava k vystavení a připojení podrobné Specifikace projektu k tomuto Změnovému schvalovacímu protokolu a zároveň pověření k řízení změn podrobné Specifikace projektu. | Skutečná míra podpory odpovídá poměru Přispěvek Unie (max.) a Celkových způsobilých výdajů (max.), uvedená hodnota miry podpory je zaokrouhlena na dvě desetinná mista a je indikativní. Výpočet skutečné výše Příspěvku Unie v žádostech o platbu probíhá automaticky v IS MS2014+. Stránka 1 z2 OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 — 2020 43/2016-430-PPR/7 Tento Změnový schvalovací protokol vplném rozsahu nahrazuje Schvalovací protokol č.j. 43/2016-430-PPR/3 ze dne 7.12.2016. Podmínky schválení: 1) Uzavření dodatku k Rámcové smlouvě o financování projektu se Státním fondem dopravní infrastruktury; 2) Dodržení stálosti operací podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)č. 1303/2013, čl. 71, odst. 1.; 3) Dodržování příslušných právních a metodických předpisů; 30 -05- 207 V Praze dne Ing. Dan Ťok ministr dopravy Příloha: Specifikace projektu Stránka 222 Příloha č. 1 k Změnovému schvalovacímu protokolu č.j. 43/2016-430-PPR/7 1) IDENTIFIKACE PROJEKTU Název projektu: Silnice 1/49 Vizovice - Lhotsko Registrační číslo žádosti: 43/2016-430-PPR Evidenční číslo projektu v MS2014+: CZ.04.3.42/0.0/0.0/15 004/0000010 Žadatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR Prioritní osa: 3 Specifický cíl: 3.1 2) POPIS PROJEKTU Druh projektu: Výstavba silnice Popis projektu: Předmětem projektu je přeložka silnice I/49 v kategorii S9,5/70 v délce 2,020 km. Navržená trasa přeložky silnice 1/49 je vedena okrajovou částí města Vizovice a dále pokračuje volným terénem mimo zástavbu. Rovněž na konci se přeložka směrově i výškově napojuje před obcí Bratřejov plynule na stávající silnici /49. Vybudováním přeložky dojde ke zvýšení bezpečnosti v obci a výraznému snížení emisí, hlukové a dopravní zátěže. Navržená přeložka řeší vyloučení dopravně nevhodného úseku stávající silnice 1/49 v rozsahu od výjezdu z Vizovic, dále vedoucího přes obec Lhotsko, až po napojení na zrekonstruovaný úsek silnice W49 před obcí Bratřejov. V prostoru napojení nově budované přeložky na stávající silnici za obcí Lhotsko je úpravou autobusových zastávek současně řešena dopravně bezpečnostní bodová závada. Cíle projektu: Cíle projektu jsou v souladu s prioritní osou 3 — Silniční infrastruktura mimo síť TEN-T a v souladu se specifickým cílem 3.1 - Zlepšení dostupnosti regionů, zvýšení bezpečnosti a plynulosti a snížení dopadů dopravy na veřejné zdraví prostřednictvím výstavby, obnovy a zlepšení parametrů dálnic, rychlostních silnic a silnic I. třídy mimo síť TEN-T. Cílem projektu je odklonění tranzitní dopravy mimo obec Lhotsko, které bude mít významný kladný dopad na životní prostředí v obci a snížení současné zátěže obyvatelstva hlukem a exhalacemi z automobilové dopravy. Vybudováním přeložky současně dojde ke zvýšení plynulosti dopravy, zkrácení jízdní doby a snížení počtu dopravních nehod. Ministerstvo dopravy ovata fond Sny end dopraný Of 1/3 3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 61 NAŘÍZENÍ (EU) Č. 1303/2013 Míra nedostatku financování: 100 % (projekt negeneruje příjmy) 4) KURZ PRO URČENÍ VELIKOSTI PROJEKTU — | 27,045 Kč/ 1 EUR 5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU Kč Celkové náklady | Nezpůsobilé šgáí?yne projektu (A) náklady (B) (C) = (A) -( B) 1. Poplatky za plány/stavební 35 593 498 35 593 498 0 projekt 2. Nákup pozemků 2 464 600 2 464 600 0 3. Výstavba 190 219 290 0 190 219 290 4. Stroje a zařízení 0 0 0 5. Nepředvídatelné události 0 0 0 6. Příp. úprava ceny 0 0 0 7. Propagace 0 01 0 8. Dozor v průběhu výstavby 3 084 000 3 084 000 0 9. Technická pomoc 0 0 0 10. Mezisoučet 231 361 385 41 142 098 190 219 290 11. (DPH) 48 068 325 8 122 274 39 946 051 12. CELKEM 279 429 713 49 264 372 230 165 341 ! Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa.eu/budgevinforeuro/) pro prosinec 2016 EVROPSKÁ UNIE Evropské strukturáiní a investční forndy Opereční prognem Doprevé infrast Ministerstvo dopravy h Státní fond dopm\m 2/3 6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PROJEKTU? Schválení Záměr projektu: * 5/2014 Vydání stanoviska k posouzení dopadu na životní prostředí: ** 8:2004 Vydání územního rozhodnutí: 5/2007 Vydání stavebního povolení: 12/2013 Dokončení výkupu pozemků: 6/2013 Zahájení zadávacího řízení: 9/2014 Dokončení zadávacího řízení: 3/2015 Zahájení realizace: 3/2015 Dokončení realizace: 3/2017 Zahájení provozní fáze: "2016 *) Schválení Záměru projektu proběhlo v říjnu 2002. V roce 2014 byla schválena jeho aktualizace. 5€) Pouze zjišťovací řízení. 7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ Snížení zátěže obyvatelstva i imisemi a G klick: ých o aromatických uhlovodíků : i * zem “ : Celková délka nově postavených silnic km 0 2,020 Délka nových dálnic a rychlostních silnic a silnic I. třídy km 0 2,020 Úspora času v silniční dopravě osobohod./rok 0 32 328 Grusin 41 BM Ing. Mer. Marek Pastučha ředitel Odboru fondů EU 2 V harmonogramu uvedená data odpovídají údajům ze schválené žádosti o podporu. Data v harmonogramu mohou být v budoucnu aktualizována bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+. še Ministerstvo dopravy / Evropské sinukturáíní a Investiční fondy Státní fond dopravní fond dopravní p ootrisctie aa á zt m E —"""MINISTERS A db _É?ndiošáolovská 278 Naotli A1 A e 93] STÁTÍ FONOHDOPÁAVNÍ c sUETÉ WHFRAASTRUKTURY C: TOBXowic 180 00 Praha $ « ů