Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo č. E650-S-3709/2017 č. zhotovitele: 22062017 I. SMLUVNÍ STRANY ZHOTOVITEL: HTEEC Service, s.r.o. Holečkova 789/49, Smíchov, 150 00 Praha 5 IČO: 29139619 DIČ: CZ29139619 Zapsáno v Obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 203300 Oprávněn jednat ve věcech technických a fakturace : XXXXXXX , tel. XXXXXX Bankovní spojení: XXXXXXXX a OBJEDNATEL: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Praha 1, Nové město, Dlážděná 1003/7, PSČ 110 00 IČO: 70994234 DIČ: CZ70994234 Zapsáno v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl A, vložka 48384 Organizační jednotka: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Oblastní ředitelství Ústí nad Labem Železničářská 31, 400 03 Ústí nad Labem Zastoupený: ředitelem XXXXXXX Zástupce pověřený jednat ve věcech odborných a smluvních: p. XXXXXXX, tel.: XXXXXXX Adresa pro zasílání korespondence: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Oblastní ředitelství Ústí nad Labem Železničářská 31, 400 03 Ústí nad Labem UZAVÍRAJÍ tuto smlouvu o dílo: II. PŘEDMĚT SMLOUVY 2.1 Zhotovitel se zavazuje provést a objednatel zaplatit dílo, specifikované jakou souhrn provedení revizní činnosti pod názvem „Provedení revize elektroinstalace Chomutov, Palackého 4271-4273“. Podkladem pro uzavření smlouvy jsou níže uvedené doklady, které jsou nedílnou součástí smlouvy: - poptávkové řízení ze dne 01.06.2017, čj. 14257/2017-SŽDC-OŘ UNL-SBBH - výběrové řízení ze dne 09.06.2017, , čj. 14631/2017-SŽDC-OŘ UNL-SBBH Práce budou provedeny podle: - cenové nabídky – rozpočtu zhotovitele, který je součástí této smlouvy o dílo 2.2 Předání příslušných dokladů, které jsou nezbytné pro předání uvedeného díla tj. záruční listy, prohlášení o shodě, atesty, protokol o provedení revize, doklady o způsobu zneškodnění všech odpadů atd. 2.3 Zhotovitel se zavazuje k povinnosti zabezpečit likvidaci odpadu ze stavby v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb. o odpadech. 2.4 Zhotovitel se zavazuje provést dílo svým jménem na vlastní zodpovědnost a náklady. III. TERMÍNY PLNĚNÍ 3.1 Zhotovitel se zavazuje zahájit realizaci díla do 7 dnů od data předání a převzetí staveniště. 3.2 Za den dokončení se považuje den fyzického předání a převzetí díla objednatelem s písemným zápisem o předání a převzetí, který podepíší obě smluvní strany. Zhotovitel vyzve objednatele k přejímacímu řízení písemně alespoň 5 dnů předem. 3.3 Termín ukončení prací a převzetí vyhotovených revizí objednatelem 30. 09. 2017 IV. STAVENIŠTĚ 4.1 Předání staveniště se uskuteční po potvrzení smlouvy o dílo a na základě výzvy objednatele. Dílo převezme a staveniště předá dle lokality odpovědný zástupce : XXXXXXXXX, tel.: XXXXXXXXXXX 4.2 Za zhotovitele je k převzetí staveniště a předání prací oprávněn: XXXXXXXX , tel. XXXXXXX 4.3 Při předání staveniště budou prokazatelně stanoveny podmínky a požadavky vyplývající ze strany objednatele, uživatele a zhotovitele díla. V. CENA 5.1 Cena díla je dle cenové nabídky nejvýše přípustná, a činí 63.800,00 Kč bez DPH. 5.2 Cena díla je stanovena jako maximální a může být snížena po dohodě mezi zhotovitelem a objednatelem, na základě rozdílů zadaných a skutečně provedených výkonů. 2 VI. ZPŮSOB ÚHRADY CENY, POKUTY 6.1 Zaplacení smluvní ceny dle čl. V. provede objednatel úhradou faktury vystavenou zhotovitelem dle skutečně provedených prací a dodávek potvrzených stavebním dohledem objednatele. Zhotovitel vystaví konečnou fakturu do 14 dnů po písemném protokolárním předání a převzetí díla. 6.2 Splatnost faktury za provedené dílo je 30 kalendářních dnů od data doručení faktury (daňového dokladu). Dnem úhrady se rozumí den odeslání předmětné částky z účtu objednatele. 6.3 Pokud bude zhotovitel v prodlení s termíny plnění, uhradí objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny díla za každý den prodlení, při respektování čl. III., bodu 3.1., pokud prodlení není způsobeno vlivem překážky nastalé nezávisle na vůli zhotovitele, kterou nemůže předvídat, odvrátit nebo překonat. 6.4 Faktura (daňový doklad) vystavená zhotovitelem bude mít náležitosti dle zákona č. 563/91 Sb., o účetnictví. DPH bude uplatňováno v souladu s ustanovením zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a jeho novele č.47/2011 Sb., tj. podřízenosti k §§92a a 92e. Daňová povinnost nepodléhající režimu přenesení DPH je upravována obecně zákonem č.235/2004 Sb. Daňový doklad bude hrazen dělenou platbou, a to základ daně a částka DPH ze dvou různých účtů. 6.5 Objednatel může fakturu vrátit, pokud obsahuje nesprávné nebo neúplné identifikační údaje, nebo obsahuje nesprávné cenové údaje. 6.6 Smluvní strany se dohodly, že stane-li se dodavatel nespolehlivým plátcem nebo daňový doklad dodavatele bude obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo uvedeno ve veřejném registru spolehlivých účtů, je objednatel oprávněn z finančního plnění uhradit daň z přidané hodnoty přímo místně a věcně příslušnému správci daně dodavatele. VII. ZÁRUKA ZA JAKOST PROVEDENÉHO DÍLA 7.1 Zhotovitel zodpovídá za to, že předmět smlouvy bude zhotovený podle podmínek této smlouvy v bezvadné kvalitě. 7.2 Objednatel má ve shodě s občanským zákoníkem právo požadovat na zhotoviteli bezplatné odstranění vad. Vady bude reklamovat písemně, v případě vad zjištěných při přejímce díla do protokolu o předání a převzetí díla a v případě vad zjištěných v záruční době bez zbytečného odkladu písemně na adrese zhotovitele. 7.3 Zhotovitel se zavazuje začít s odstraňováním případných vad předmětu plnění ve smyslu bodu 7.2 a 7.3 do 10 dní od uplatnění oprávněné reklamace objednatelem a vady odstranit v co nejkratším technicky možném termínu. Termín odstranění vad se dohodne písemnou formou. V případě nesplnění dohodnutého termínu odstranění vad uhradí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0,5 % z ceny vadného plnění za každý den prodlení. VIII. PODMÍNKY PROVEDENÉHO DÍLA 8.1 Při provádění bude zhotovitel dodržovat zásady současně platné legislativy v oblasti ekologie a nakládání s odpady, ustanovení a vyhl. o obecných a technických požadavcích na výstavbu, příslušné tech. normy. 8.2 Zhotovitel provede dílo na svoje náklady a na vlastní nebezpečí. 8.3 Zhotovitel odpovídá za to, že stavbou nebude ohrožen majetek objednatele. Vzhledem k tomu, že 3 stavební práce budou prováděny za běžného provozu objektu je nutné ze strany zhotovitele provést opatření, aby byla zajištěna bezpečnost uživatelů objektů a jiných osob pohybujících se kolem objektů. X. ÚČINNOST Tato smlouva je platná i účinná dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran. X. POČET VYHOTOVENÍ Smlouva byla sepsána ve čtyřech vyhotoveních, každé s platností originálu. Dvě obdrží zhotovitel a dvě objednatel. XI. ZMĚNY A DOPLŇKY Změny a doplňky k této smlouvě lze sjednávat pouze písemně a po vzájemné dohodě smluvních stran. XII. OSTATNÍ UJEDNÁNÍ 12.1 Tuto smlouvu je možné vypovědět bez udání důvodů s dvouměsíční výpovědní lhůtou. 12.2 Případné pracovní úrazy pracovníků zhotovitele v souvislosti s pracemi dle čl. II. této smlouvy o dílo, budou šetřeny za účasti odpovědných zástupců objednatele. 12.3 Zhotovitel odpovídá za škody, které při provádění díla podle této smlouvy vzniknou na majetku objednatele nebo jiných osob právnických či fyzických. 12.4 Zhotovitel bude při plnění předmětu této smlouvy postupovat s odbornou znalostí. Zavazuje se dodržovat všeobecně závazné předpisy, technické normy a podmínky této smlouvy. 12.5 Není-li v této smlouvě dohodnuto jinak, řídí se smluvní strany ustanoveními Občanského zákoníku. 12.6 Smluvní strany prohlašují, že tuto smlouvu uzavřely po vzájemném projednání, svobodně, vážně a srozumitelně a ne za nápadně nevýhodných podmínek. V Praze, dne 22.06.2017 V Ústí nad Labem, dne 23.06.2017 ZA ZHOTOVITELE : ZA OBJEDNATELE : ................................................... ...................................................... XXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXX jednatel společnosti ředitel Oblastního ředitelství Ústí nad Labem 4