Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2389806: Dohoda o poskytnutí příspěvku na SÚPM vyhrazené

Příloha Priloha2_KHA_JZ_13_2017_Plan_realizace.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 1 Směrnice GŘ č. 17/2015

                 PLÁN REALIZACE ODBORNÉ PRAXE

I. Uchazeč o zaměstnání ABSOLVENT

Jméno a příjmení:                           XXXX

Datum narození:                             XXXX

Kontaktní adresa:                           XXXX

Telefon:                                    XXXX

Zdravotní stav dobrý:                             ANO                           NE
/zaškrtněte/
Omezení /vypište/:

V evidenci ÚP ČR od:                        8. 7. 2015
Vzdělání:                                   střední
Znalosti a dovednosti:                      Uživatelské dovednosti práce na PC

Pracovní zkušenosti:

Absolvent se účastnil před nástupem na             rozsah                  druh
odbornou praxi v rámci aktivit projektu:
                                                   4 hod.  VÝBĚR - skupinový
    a) Poradenství 10. 5. 2017                     4 hod.  VÝBĚR - individuální
                               11. 5. 2017         8 hod.  PORADENSTVÍ - skupinové
                               17. 5. 2017        32 hod.  MOTIVAČNÍ KURZ

                          18.-25. 5. 2017
    b) Rekvalifikace

Platnost od 15. 1. 2016
II. ZAMĚSTNAVATEL

Název organizace:               Prostor plus o.p.s.

Adresa pracoviště:              Na Pustině 1068, 280 02 Kolín

Vedoucí pracoviště:             XXXX

Kontakt na vedoucího pracoviště: XXXX

Zaměstnanec pověřený vedením                                   není

odborné praxe – MENTOR

Jméno a příjmení:

Kontakt:

Pracovní pozice/Funkce Mentora

Druh práce Mentora /rámec pracovní
náplně/
   III. ODBORNÁ PRAXE                  Administrativní pracovník
                                       Na Pustině 1068, 280 02 Kolín
Název pracovní pozice absolventa:      12 měsíců, 40 hod./týdně
Místo výkonu odborné praxe:
Smluvený rozsah odborné praxe:

Kvalifikační požadavky na absolventa:  Střední odborná škola
Specifické požadavky na absolventa:    Základy práce na PC (Excel, Word)

Druh práce - rámec pracovní náplně     Administrativní práce, služby recepce, vyřizování telefonátů,
absolventa                             evidence došlé a odeslané pošty, pochůzky po úřadech,
                                       zajištění občerstvení na pořádané kurzy a školení, drobná
                                       administrativa pro účtárnu – archivace, pomoc při zajištění
                                       chodu příměstských táborů

                                       KONKRETIZUJTE STANOVENÍ CÍLŮ ODBORNÉ
                                       PRAXE A ZPŮSOB JEJICH DOSAŽENÍ:

PRŮBĚŽNÉ CÍLE:

Zadání konkrétních úkolů činnosti      orientace ve firmě, seznámení s provozem, seznámení
/v případě potřeby doplňte řádky nebo  s BOZP, Administrativní práce, služby recepce, vyřizování
doložte přílohou/                      telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty, pochůzky po
                                       úřadech, zajištění občerstvení na pořádané kurzy a školení,
                                       drobná administrativa pro účtárnu – archivace, pomoc při
                                       zajištění chodu příměstských táborů

STRATEGICKÉ CÍLE:                      osvojení si odborných kompetencí daného oboru a nové
/v případě potřeby doplňte řádky nebo  praktické dovednosti, získání vědomostí, zapojení se do
doložte přílohou/                      pracovního kolektivu

VÝSTUPY ODBORNÉ PRAXE:                        Název přílohy:               Datum vydání přílohy:
/doložte přílohou/                     Příloha č. 2 Průběžné
                                       hodnocení absolventa               Měsíčně souběžně
                                       Příloha č. 3 Závěrečné             s Vyúčtováním mzd. nákl.
                                       hodnocení absolventa               Nejpozději do 31. 7. 2018
                                       Příloha č. 4 Osvědčení o
                                       absolvování odborné praxe          Do 31. 7. 2018
                                       Příloha: Reference pro
                                       budoucího zaměstnavatele*          Do 31. 7. 2018
HARMONOGRAM ODBORNÉ PRAXE

Harmonogram odborné praxe, tj. časový a obsahový rámec průběhu odborné praxe je vhodné
předjednat a konzultovat mezi zaměstnancem KrP a KoP ÚP ČR, mentorem a absolventem již před
nástupem absolventa na odbornou praxi, aby jeho rámec byl zřejmý již před podepsáním Dohody o
vyhrazení společensky účelného pracovního místa a popřípadě Dohody o poskytnutí příspěvku na
mentora. Podle aktuální situace a potřeby může být harmonogram doplňován nebo upravován.

/v případě potřeby doplňte řádky/

Měsíc/Datum                        Aktivita                       Rozsah      Zapojení
                                                                              Mentora

07/2017      Administrativní práce, služby recepce, vyřizování    40
08/2017      telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty,         hod./týdně
09/2017      pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na
10/2017      pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro  40
11/2017      účtárnu – archivace, pomoc při zajištění chodu       hod./týdně
12/2017      příměstských táborů
             Administrativní práce, služby recepce, vyřizování    40
             telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty,         hod./týdně
             pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na
             pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro  40
             účtárnu – archivace, pomoc při zajištění chodu       hod./týdně
             příměstských táborů
             Administrativní práce, služby recepce, vyřizování    40
             telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty,         hod./týdně
             pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na
             pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro  40
             účtárnu – archivace,                                 hod./týdně
             Administrativní práce, služby recepce, vyřizování
             telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty,
             pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na
             pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro
             účtárnu – archivace,
             Administrativní práce, služby recepce, vyřizování
             telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty,
             pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na
             pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro
             účtárnu – archivace,
             Administrativní práce, služby recepce, vyřizování
             telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty,
             pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na
             pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro
             účtárnu – archivace,
1/2018  Administrativní práce, služby recepce, vyřizování    40
        telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty,         hod./týdně
        pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na

        pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro

        účtárnu – archivace,

2/2018  Administrativní práce, služby recepce, vyřizování    40
        telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty,         hod./týdně
        pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na

        pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro

        účtárnu – archivace,

3/2018  Administrativní práce, služby recepce, vyřizování    40
        telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty,         hod./týdně
        pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na

        pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro

        účtárnu – archivace,

4/2018  Administrativní práce, služby recepce, vyřizování    40
        telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty,         hod./týdně
        pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na

        pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro

        účtárnu – archivace,

5/2018  Administrativní práce, služby recepce, vyřizování    40
        telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty,         hod./týdně
        pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na

        pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro

        účtárnu – archivace,

6/2018  Administrativní práce, služby recepce, vyřizování    40
        telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty,         hod./týdně
        pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na

        pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro

        účtárnu – archivace,

* V případě, že si zaměstnavatel účastníka neponechá v pracovním poměru po skončení odborné

praxe, poskytne zaměstnavatel „Reference pro budoucího zaměstnavatele“, a to ve volné formě.

Schválil(a): ....................Petra Fabiánová, DiS. ...................................... dne.........29. 5. 2017..............
(jméno, příjmení, podpis)