Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 1 Směrnice GŘ č. 17/2015 PLÁN REALIZACE ODBORNÉ PRAXE I. Uchazeč o zaměstnání ABSOLVENT Jméno a příjmení: XXXX Datum narození: XXXX Kontaktní adresa: XXXX Telefon: XXXX Zdravotní stav dobrý: ANO NE /zaškrtněte/ Omezení /vypište/: V evidenci ÚP ČR od: 8. 7. 2015 Vzdělání: střední Znalosti a dovednosti: Uživatelské dovednosti práce na PC Pracovní zkušenosti: Absolvent se účastnil před nástupem na rozsah druh odbornou praxi v rámci aktivit projektu: 4 hod. VÝBĚR - skupinový a) Poradenství 10. 5. 2017 4 hod. VÝBĚR - individuální 11. 5. 2017 8 hod. PORADENSTVÍ - skupinové 17. 5. 2017 32 hod. MOTIVAČNÍ KURZ 18.-25. 5. 2017 b) Rekvalifikace Platnost od 15. 1. 2016 II. ZAMĚSTNAVATEL Název organizace: Prostor plus o.p.s. Adresa pracoviště: Na Pustině 1068, 280 02 Kolín Vedoucí pracoviště: XXXX Kontakt na vedoucího pracoviště: XXXX Zaměstnanec pověřený vedením není odborné praxe – MENTOR Jméno a příjmení: Kontakt: Pracovní pozice/Funkce Mentora Druh práce Mentora /rámec pracovní náplně/ III. ODBORNÁ PRAXE Administrativní pracovník Na Pustině 1068, 280 02 Kolín Název pracovní pozice absolventa: 12 měsíců, 40 hod./týdně Místo výkonu odborné praxe: Smluvený rozsah odborné praxe: Kvalifikační požadavky na absolventa: Střední odborná škola Specifické požadavky na absolventa: Základy práce na PC (Excel, Word) Druh práce - rámec pracovní náplně Administrativní práce, služby recepce, vyřizování telefonátů, absolventa evidence došlé a odeslané pošty, pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro účtárnu – archivace, pomoc při zajištění chodu příměstských táborů KONKRETIZUJTE STANOVENÍ CÍLŮ ODBORNÉ PRAXE A ZPŮSOB JEJICH DOSAŽENÍ: PRŮBĚŽNÉ CÍLE: Zadání konkrétních úkolů činnosti orientace ve firmě, seznámení s provozem, seznámení /v případě potřeby doplňte řádky nebo s BOZP, Administrativní práce, služby recepce, vyřizování doložte přílohou/ telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty, pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro účtárnu – archivace, pomoc při zajištění chodu příměstských táborů STRATEGICKÉ CÍLE: osvojení si odborných kompetencí daného oboru a nové /v případě potřeby doplňte řádky nebo praktické dovednosti, získání vědomostí, zapojení se do doložte přílohou/ pracovního kolektivu VÝSTUPY ODBORNÉ PRAXE: Název přílohy: Datum vydání přílohy: /doložte přílohou/ Příloha č. 2 Průběžné hodnocení absolventa Měsíčně souběžně Příloha č. 3 Závěrečné s Vyúčtováním mzd. nákl. hodnocení absolventa Nejpozději do 31. 7. 2018 Příloha č. 4 Osvědčení o absolvování odborné praxe Do 31. 7. 2018 Příloha: Reference pro budoucího zaměstnavatele* Do 31. 7. 2018 HARMONOGRAM ODBORNÉ PRAXE Harmonogram odborné praxe, tj. časový a obsahový rámec průběhu odborné praxe je vhodné předjednat a konzultovat mezi zaměstnancem KrP a KoP ÚP ČR, mentorem a absolventem již před nástupem absolventa na odbornou praxi, aby jeho rámec byl zřejmý již před podepsáním Dohody o vyhrazení společensky účelného pracovního místa a popřípadě Dohody o poskytnutí příspěvku na mentora. Podle aktuální situace a potřeby může být harmonogram doplňován nebo upravován. /v případě potřeby doplňte řádky/ Měsíc/Datum Aktivita Rozsah Zapojení Mentora 07/2017 Administrativní práce, služby recepce, vyřizování 40 08/2017 telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty, hod./týdně 09/2017 pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na 10/2017 pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro 40 11/2017 účtárnu – archivace, pomoc při zajištění chodu hod./týdně 12/2017 příměstských táborů Administrativní práce, služby recepce, vyřizování 40 telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty, hod./týdně pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro 40 účtárnu – archivace, pomoc při zajištění chodu hod./týdně příměstských táborů Administrativní práce, služby recepce, vyřizování 40 telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty, hod./týdně pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro 40 účtárnu – archivace, hod./týdně Administrativní práce, služby recepce, vyřizování telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty, pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro účtárnu – archivace, Administrativní práce, služby recepce, vyřizování telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty, pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro účtárnu – archivace, Administrativní práce, služby recepce, vyřizování telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty, pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro účtárnu – archivace, 1/2018 Administrativní práce, služby recepce, vyřizování 40 telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty, hod./týdně pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro účtárnu – archivace, 2/2018 Administrativní práce, služby recepce, vyřizování 40 telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty, hod./týdně pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro účtárnu – archivace, 3/2018 Administrativní práce, služby recepce, vyřizování 40 telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty, hod./týdně pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro účtárnu – archivace, 4/2018 Administrativní práce, služby recepce, vyřizování 40 telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty, hod./týdně pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro účtárnu – archivace, 5/2018 Administrativní práce, služby recepce, vyřizování 40 telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty, hod./týdně pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro účtárnu – archivace, 6/2018 Administrativní práce, služby recepce, vyřizování 40 telefonátů, evidence došlé a odeslané pošty, hod./týdně pochůzky po úřadech, zajištění občerstvení na pořádané kurzy a školení, drobná administrativa pro účtárnu – archivace, * V případě, že si zaměstnavatel účastníka neponechá v pracovním poměru po skončení odborné praxe, poskytne zaměstnavatel „Reference pro budoucího zaměstnavatele“, a to ve volné formě. Schválil(a): ....................Petra Fabiánová, DiS. ...................................... dne.........29. 5. 2017.............. (jméno, příjmení, podpis)