Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 1 Směrnice GŘ č. 17/2015 PLÁN REALIZACE ODBORNÉ PRAXE I. Uchazeč o zaměstnání ABSOLVENT Jméno a příjmení: xxx ANO NE Datum narození: xxxx Kontaktní adresa: xxx Telefon: xxx Zdravotní stav dobrý: /zaškrtněte/ Omezení /vypište/: V evidenci ÚP ČR od: 8.3.2017 Vzdělání: studium VOŠ, SOŠ Březnice Znalosti a dovednosti: Pracovní zkušenosti: Absolvent se účastnil před nástupem na rozsah druh odbornou praxi v rámci aktivit projektu: a) Poradenství - výběr uchazečů 4h - výběr uchazečů 4h - poradenství 8h - motivační kurz 32h b) Rekvalifikace Platnost od 15. 1. 2016 II. ZAMĚSTNAVATEL Název organizace: CENTRUM ROŽMITÁL POD TŘEMŠÍNEM, poskytovatel sociálních služeb Adresa pracoviště: Na Spravedlnosti 589, 262 42 Rožmitál pod Třemšínem Vedoucí pracoviště: xxx Kontakt na vedoucího pracoviště: xxx Zaměstnanec pověřený vedením odborné praxe – není MENTOR Jméno a příjmení: Kontakt: Pracovní pozice/Funkce Mentora Druh práce Mentora /rámec pracovní náplně/ III. ODBORNÁ PRAXE Název pracovní pozice absolventa: Sociální pracovník Místo výkonu odborné praxe: Na Spravedlnosti 589, 262 42 Rožmitál pod Třemšínem Smluvený rozsah odborné praxe: 12 měsíců Kvalifikační požadavky na absolventa: Vyšší odborné vzdělání – sociální pracovník Specifické požadavky na absolventa: Druh práce - rámec pracovní náplně absolventa . KONKRETIZUJTE STANOVENÍ CÍLŮ ODBORNÉ PRAXE A ZPŮSOB JEJICH DOSAŽENÍ: PRŮBĚŽNÉ CÍLE: Zadání konkrétních úkolů činnosti /v případě potřeby doplňte řádky nebo doložte přílohou/ STRATEGICKÉ CÍLE: /v případě potřeby doplňte řádky nebo doložte přílohou/ VÝSTUPY ODBORNÉ PRAXE: Název přílohy: Datum vydání přílohy: /doložte přílohou/ Příloha č. 2 Průběžné Měsíčně s Vyúčtováním mzdových nákladů hodnocení absolventa 31.7.2018 Příloha č. 3 Závěrečné 30.6.2018 hodnocení absolventa 30.6.2018 Příloha č. 4 Osvědčení o absolvování odborné praxe Příloha: Reference pro budoucího zaměstnavatele* HARMONOGRAM ODBORNÉ PRAXE Harmonogram odborné praxe, tj. časový a obsahový rámec průběhu odborné praxe je vhodné předjednat a konzultovat mezi zaměstnancem KrP a KoP ÚP ČR, mentorem a absolventem již před nástupem absolventa na odbornou praxi, aby jeho rámec byl zřejmý již před podepsáním Dohody o vyhrazení společensky účelného pracovního místa a popřípadě Dohody o poskytnutí příspěvku na mentora. Podle aktuální situace a potřeby může být harmonogram doplňován nebo upravován. /v případě potřeby doplňte řádky/ Měsíc/Datum Aktivita Rozsah Zapojení Mentora Orientace v organizaci, 7/8/9/10/ 2017 seznámení s provozem, 40 hod. 40 hod./týdně proškolení BOZP a PO, týdně seznámení s oddělením a s klienty, seznámení a zaškolení s denním harmonogramem, seznámení a proškolení s individuálním plánem 1/12/2017- Převzetí denního 1/2/3/4/5/6/2018 harmonogramu u vedoucí soc.úseku , přesun na oddělení. Rozdávání snídaní a pomoc klientům při obsluze, aktivizační činnost, rozdávání obědů a pomoc při obsluze. * V případě, že si zaměstnavatel účastníka neponechá v pracovním poměru po skončení odborné praxe, poskytne zaměstnavatel „Reference pro budoucího zaměstnavatele“, a to ve volné formě. Schválil(a): ...G. Skočdopolová.......................................... dne...21.6..2017......................................... (jméno, příjmení, podpis)