Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2403922: Opravy propustku na silnici III/21414, Palič.

Příloha 116 2 17 SÚ III-21414 objednávka propustek Palič.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednávka - Smlouva o dílo                             116/17/SÚ     
uzavřená dle § 2586 a následujících ustanovení zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník)
I. Smluvní strany

Objednatel:                                                                     
            Zhotovitel:

	Krajská správa a údržba silnic Karlovarského kraje

příspěvková organizace, 

se sídlem Sokolov, Chebská 282, PSČ 356 01 

Jednající: Ing. Vítězslav Janků, MPA, ředitelem organizace

zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Plzni, oddíl Pr, vložka 114

Zřizovací listina ze dne 13. 12. 2001


	             Údržba silnic Karlovarského kraje, a.s.

             Sídlo firmy: Na Vlečce 177

             360 01 Otovice

             Odp. pracovník: Bc. Josef Vacula



	IČ                  70947023

DIČ               CZ 70947023


	IČ                26402068                

DIČ             CZ26402068

 


II. Předmět plnění

	Kvalitativní určení:
	Množství
	III. Cena

	Objednáváme u Vás:

zajištění „Opravy propustku na silnici III/21414, Palič“, dle nabídky ze dne 15.06.2017,  která je přílohou objednávky. Zhotovitel zajistí DIO, vytýčení inženýrských sítí, zvláštní užívání silnice.
	Propustek DN 500 – 9bm, včetně opravy konstrukce silnice

1 ks šikmé čelo propustku 

	158 526,- Kč vč. DPH



	IV. Doba plnění

do 31.08.2017
	V. Místo plnění

           III/21414
       km cca 2,354
     
	VI. Doprava

      dodavatelem
	VII. Záruka a sankce
1. Záruční doba počíná běžet předáním dohodnutého díla objednateli.

2. Zhotovitel prohlašuje, že zaručuje dohodnuté vlastnosti provedeného díla podle záručních podmínek, které jsou přiloženy k této smlouvě a to po dobu - 36 měsíců.

3. V případě prodlení zhotovitele s provedením dohodnutého díla, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní sankci ve výši 50 % z částky, kterou bude za dohodnuté dílo fakturovat


	VIII. Placení, fakturace, přechod vlastnictví, ostatní ujednání
1. Zhotovitel je oprávněn fakturovat až po provedení díla.

2. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti v souladu s § 11 zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. v e znění pozdějších předpisů. Objednatel je povinen fakturu vrátit, jestliže neobsahuje veškeré náležitosti. 
3. V případě prodlení objednatele s úhradou faktury, zaplatí uživatel zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,15% z dlužné částky za každý den prodlení ode dne původní splatnosti závazku až do jejího úplného uhrazení.

4. Objednatel je povinen zaplatit fakturu do 14 dne od jejího doručení. Objednatel je povinen fakturu vrátit, jestliže neobsahuje veškeré náležitosti.

5. Obě smluvní strany se současně dohodly na tom, že v případě kdy zhotovitel (plátce daně z přidané hodnoty a současně poskytovatel zdanitelného plnění s daňovou povinností podle zákona o DPH) se v průběhu platnosti smluvního ujednání stane tzv. nespolehlivým plátcem, bude objednatel o této skutečnosti zhotovitelem písemně vyrozuměn.
Současně si smluvní strany ujednaly, že pokud nastane tato situace a zhotovitel se stane nespolehlivým plátcem, nebude platba námi zhotoviteli zahrnovat DPH. Úhrada ceny bez daně bude v takovém případě považována za splnění našich finančních závazků vůči zhotoviteli. Zajištěná daň bude uhrazena naší organizací jeho místně příslušnému správci daně.


	Za objednatele:                                                                             Za zhotovitele:
Ing. Vítězslav Janků, MPA                                                           Bc. Josef Vacula, vedoucí střediska Cheb - Hazlov
Ředitel organizace                                                                        

V Sokolově, dne  22.6.2017             Razítko a podpis                     V Karlových Varech, dne 21.6.2017     Razítko a podpis