Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednávka - Smlouva o dílo 116/17/SÚ uzavřená dle § 2586 a následujících ustanovení zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) I. Smluvní strany Objednatel: Zhotovitel: Krajská správa a údržba silnic Karlovarského kraje příspěvková organizace, se sídlem Sokolov, Chebská 282, PSČ 356 01 Jednající: Ing. Vítězslav Janků, MPA, ředitelem organizace zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Plzni, oddíl Pr, vložka 114 Zřizovací listina ze dne 13. 12. 2001 Údržba silnic Karlovarského kraje, a.s. Sídlo firmy: Na Vlečce 177 360 01 Otovice Odp. pracovník: Bc. Josef Vacula IČ 70947023 DIČ CZ 70947023 IČ 26402068 DIČ CZ26402068 II. Předmět plnění Kvalitativní určení: Množství III. Cena Objednáváme u Vás: zajištění „Opravy propustku na silnici III/21414, Palič“, dle nabídky ze dne 15.06.2017, která je přílohou objednávky. Zhotovitel zajistí DIO, vytýčení inženýrských sítí, zvláštní užívání silnice. Propustek DN 500 – 9bm, včetně opravy konstrukce silnice 1 ks šikmé čelo propustku 158 526,- Kč vč. DPH IV. Doba plnění do 31.08.2017 V. Místo plnění III/21414 km cca 2,354 VI. Doprava dodavatelem VII. Záruka a sankce 1. Záruční doba počíná běžet předáním dohodnutého díla objednateli. 2. Zhotovitel prohlašuje, že zaručuje dohodnuté vlastnosti provedeného díla podle záručních podmínek, které jsou přiloženy k této smlouvě a to po dobu - 36 měsíců. 3. V případě prodlení zhotovitele s provedením dohodnutého díla, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní sankci ve výši 50 % z částky, kterou bude za dohodnuté dílo fakturovat VIII. Placení, fakturace, přechod vlastnictví, ostatní ujednání 1. Zhotovitel je oprávněn fakturovat až po provedení díla. 2. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti v souladu s § 11 zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. v e znění pozdějších předpisů. Objednatel je povinen fakturu vrátit, jestliže neobsahuje veškeré náležitosti. 3. V případě prodlení objednatele s úhradou faktury, zaplatí uživatel zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,15% z dlužné částky za každý den prodlení ode dne původní splatnosti závazku až do jejího úplného uhrazení. 4. Objednatel je povinen zaplatit fakturu do 14 dne od jejího doručení. Objednatel je povinen fakturu vrátit, jestliže neobsahuje veškeré náležitosti. 5. Obě smluvní strany se současně dohodly na tom, že v případě kdy zhotovitel (plátce daně z přidané hodnoty a současně poskytovatel zdanitelného plnění s daňovou povinností podle zákona o DPH) se v průběhu platnosti smluvního ujednání stane tzv. nespolehlivým plátcem, bude objednatel o této skutečnosti zhotovitelem písemně vyrozuměn. Současně si smluvní strany ujednaly, že pokud nastane tato situace a zhotovitel se stane nespolehlivým plátcem, nebude platba námi zhotoviteli zahrnovat DPH. Úhrada ceny bez daně bude v takovém případě považována za splnění našich finančních závazků vůči zhotoviteli. Zajištěná daň bude uhrazena naší organizací jeho místně příslušnému správci daně. Za objednatele: Za zhotovitele: Ing. Vítězslav Janků, MPA Bc. Josef Vacula, vedoucí střediska Cheb - Hazlov Ředitel organizace V Sokolově, dne 22.6.2017 Razítko a podpis V Karlových Varech, dne 21.6.2017 Razítko a podpis