Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2418142: vypracování dokumentace pro stavební povolení - DSP - včetně nezbytné

Příloha 11-2017_s_akceptací.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA

                               č. 11/2017/RISM/ha, ze dne 20.01.2017

                                    (na faktuře uvádějte vždy číslo objednávky)

Objednatel                                  Dodavatel

Město Dvůr Králové nad Labem                h-projekt s.r.o.
                                            Korunní 968/31
náměstí T. G. Masaryka 38                   14700 Praha

544 17 DVŮR KRÁLOVÉ NAD LABEM

Číslo účtu:                                 IČ:               60468653

IČ:             00277819                    DIČ:              CZ60468653

DIČ:            CZ00277819

Plátce DPH

Lhůta plnění :

Místo dodání: Dvůr Králové nad Labem -

PD Tyršovo koupaliště

                                            Veřejná zakázka:

Vyřizuje: Ing. Jan Haas, tel.: 499 318 119
Spisová značka:

Objednáváme u Vás

vypracování dokumentace pro stavební povolení - DSP - včetně nezbytné a nutné IČ pro akci: "Náhrada
původního WC návštěvníků"na Tyršově koupališti dle předložené a projednané nabídky.

Rozsah plnění: 6 paré tištěné dokumentace + 1 x DVD s textovou i grafickou částí ve formátu .pdf.
Termín plnění: nejdéle do 15.12.2017.
Platební podmínky: forma úhrady fakturou se splatností 30 dní.
Cena: dle projednané a přiložené nabídky 92.000,00 Kč bez DPH,

Tato VZMR je zadávána v souladu Vnitřním předpisem města Dvůr Králové nad Labem č. 14/2016, čl. 4.
odst. 3. - Pravidla pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu městem Dvůr Králové nad Labem.

Cena s DPH: 111 320,00Kč

                Předběžná řídící kontrola dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole.

     [ ] individuální příslib                                 [ ] limitovaný příslib

      ……………………………….                                           ……………..……………….
        příkazce operace                                        správce rozpočtu

Vedoucí odboru – není-li shodný s příkazcem operace.          ……………………..……….
Akceptováno:
19.06.2017

                                       NA FAKTUŘE VŽDY UVÁDĚJTE ČÍSLO OBJEDNÁVKY
                  Pokud nebude číslo objednávky uvedeno, bude Vám faktura nevyplaceně vrácena zpět
      Datum splatnosti faktury je stanoveno nejdříve do třiceti dnů od data doručení včetně (razítko podatelny).
                  Datem splatnosti faktury se rozumí den odepsání příslušné částky z bankovního účtu.