Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2423546: Smlouva o závazku veřejné služby k zajištění dopravní obslužnosti

Příloha Smlouva včetně dodatků.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva                                                      IIIIl I II IIIl IlIi Ii lil iJiI IiiiI
                                                               seespeeGTGop
                                                             2/øoao V/W%j

                  o zÆvazku vełejnØ slu by k zaji t n dopravn obslu nosti m sta Blanska
uzavłenÆ podle 269 odst. 2 zÆkona Ł. 513/1991 Sb., obchodn zÆkon k, ve zn n pozd j ch płedpisø

     (dÆle jen obchodn zÆkon k ) a v souladu se zÆkonem ¨. 194/2010 Sb., o vełejn ch slu bÆch
                                 v płeprav cestuj c ch a o zm n dal ch zÆkonø

         I.
Smluvn strany

CAD Blansko a.s., zastoupenÆ łeditetem spoleŁnosti na zÆklad plnØ moci

se s dlem NÆdra n 2369/10, 678 20 Blansko
i¨: 49454641
DI¨: CZ 49454641
bankovn spojen : Commerz bank, Ł.œ. 10434881/6200
na stran jednØ jako dopravcem

zapsanÆ v Obchodn m rejstł ku vedenØm Krajsk m soudem v Brn odd l B, vlo ka 11 71

M sto Blansko, zastoupenØ starostou Ing. Lubom rem Toufarem

se s dlem nÆm. Svobody 32/3, 678 24 Blansko
I¨: 279943
DI¨: CZ 00279943
bankovn spojen : KomerŁn banka Blansko, ¨.œ. 19-329631/0100
na stran druhØ jako objednatelem

                                                               II.
                                                        Łel smlouvy

Łelem smlouvy je uzavłen zÆvazku vełejnØ slu by a bli œprava prÆv a povinnost vypl vaj c
z tohoto zÆvazkovØho vztahu. T mto zÆvazkem se rozum zÆvazky provozn , płepravn a tarifn
v m stskØ hromadnØ doprav (dÆte jen MHD ) k zaji t n dopravn obslu nosti dopravcem na
zÆklad platn ch licenc a schvÆlen ch j zdn ch łÆdø. MHD je załazena do IntegrovanØho dopravn ho
systØmu JihomoravskØho kraje (dÆle jen JDS JMK ) ł zenØm koordinÆtorem KORDIS s.r.o. (dÆle jen
..KORDIS1. ZÆvazek je uskuteŁn n za œhradu kompenzace dle zÆkona Ł.194/2010 Sb.. o vełejn ch
slu bÆch v płeprav cestuj c ch a o zm n dal ch zÆkonø.

                                                              III.
                                                     Płedm t smlouvy

Płedm tem smlouvy je zÆvazek dopravce provozovat MHD na linkÆch lDS JMK

221 Blansko: P seŁnÆ,penzion AutobusovØ nÆdra Okru n
222 Blansko: DSB slØvÆrna AutobusovØ nÆdra Sever Horn Lhota AutobusovØ

                  nÆdra
223 MHD Blansko 3 Blansko,KlepaŁov toŁna AutobusovØ nÆdra - Sever T chov

226 Blansko: AutobusovØ nÆdra ¨KD Skatn Ml n

235 Spe ov Blansko

podle podm nek uveden ch v licenci, [DS JMK a podle schvÆlen ch j zdn ch łÆdø a zÆvazek
objednatele hradit dopravci formou kompenzace ztrÆtu vzniklou z pln n tohoto zÆvazku.

KilometrickØ prob hy jednotliv ch spojø jsou uvedeny v samostatnØ pł loze Ł.3.
Mirno linky MI-ID zaji t uj obslu nost m sta i linky vełejnØ linkovØ vnitrostÆtn osobn dopravy.
Tr ba odbavenÆ v t chto linkÆch je spoleŁnost KORDIS dÆle rozœŁtovÆna dle Standardø finanŁn ch
tokø v systØmu lDS JMK.

                                                                Iv.
                                                        Kompenzace

     1. Objednatel je povinen uhradit dopravci kompenzaci za ztrÆtu vzniklou pln n m zÆvazku
          vełejnØ slu by vypoŁtenou podle vzorce jej ho v poŁtu uvedenØho v pł loze Ł. 4 tØto smlouvy
          - V choz finanŁn model. Dopravce je povinen vyŁ slit kompenzaci tak, aby byla v souladu s
         Nał zen m EvropskØho parlamentu a Rady (ES) Ł. 1370/2007 ze dne 23. ł jna 2007 o
          vełejn ch slu bÆch v płeprav cestuj c ch po eleznici a silnici a o zru en nał zen Rady
          (EHS) ¨. 1191/69 a Ł. 1107/70, v pł pad zm ny prÆvn ch płedpisø v souladu s nov mi
         prÆvn mi płedpisy. Pro œŁely kontroly oprÆvn nosti, prøhlednosti a sprÆvnosti v e
         kompenzace slou FinanŁn model nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD Blansko pro
         jednotlivÆ smluvn obdob uvedenÆ v ¨l. X. odst. 2 tØto smlouvy, FinanŁn model nÆkladø,
         v nosø a ŁistØho pł jmu MI-ID Blansko pro obdob od 01.05.2012 do 31.12.2012je pł lohou Ł.
          I k tØto smlouv .

    2. ¨Æstka kompenzace uvedenÆ ve FinanŁn m modelu nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD
         Blansko pro aktuÆln smluvn obdob uvedenØ v Łi. X. odst. 2 tØto smlouvy je stanovena jako
         pevnÆ, koneŁnÆ a nem nnÆ po celou dobu pln n zÆvazku vełejnØ slu by, kterou je mo nØ
         płekroŁit jen za podm nek stanoven ch v tØto smlouv .

    3. Smluvn strany se dohodly, e FinanŁn model nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD
         Blansko bude ka doroŁn aktualizovÆn pro jednotlivÆ smluvn obdob uvedenÆ v Łi. IX odst. 2
         tØto smlouvy. Za t mto œŁelem bude v dy uzavłen dodatek k tØto smlouv .

    4. Nedojde-li v n kterØm roce vŁas k uzavłen dodatku k tØto smlouv t kaj c se v e
         kompenzace, bude objednatel hradit dopravci kompenzaci ve v i za płedchoz kalendÆłn rok

       s prom tnut m roŁn m ry inflace stanovenØ ¨sœ za płedchoz kalendÆłn rok.

    5. Kalkulace, podle n je urŁovÆna v e kompenzace, mus b t objektivn m a prøhledn m
         zpøsobem vymezena płedem.

    6. Kompenzace nesm pokr vat tu ŁÆst nÆkladø, jejich vznik nen z hlediska płim łenØho a
         nezbytnØho objemu poskytovan ch vełejn ch slu eb nutn , a to s płihlØdnut m k tomu, co je
         płim łenou odm nou nebo ziskem pro dopravce, jako to poskytovatele vełejn ch slu eb.

    7. Kompenzace je a bude sestavena Łi, s ohledem na pł padn vyvolanØ dodateŁnØ zm ny, bude
         upravena tak, aby nezahrnovala nadm rnou kompenzac ł pro dopravce, jako to
         provozovatele vełejnØ dopravy, tzn., e dopravce mÆ prÆvo na pln n podle tØto smlouvy
         pouze v rozsahu nezbytnØm dle pł lohy Ł. 4 tØto smlouvy.
     8. Kompenzace zÆvazku vełejnØ slu by je vypoŁtenou ŁÆstkou bez DPH. Pokud podle platnØ
          legislativy by byla kompenzace płedm tem dan dle zÆkona Ł. 235/2004 Sb., o dani z płidanØ
          hodnot) , ve zn n pozd j ch płedpisø, bude k vypoŁtenØ ŁÆstce kompenzace płipoŁ tÆna DPH
          v sazb platnØ ke dni zdanitelnØho pln n .

     9. Dopravce odpov dÆ za sprÆvnost souhrnnØho vyœŁtovÆn v e kompenzace.

                                                                 V.
                                                   Zv en kompenzace

1. Ke zv en kompenzace po uzavłen smlouvy mø e doj t, jestli e:
     a) do lo v prøb hu pln n zÆvazkø ze smlouvy k podstatn m zm nÆm tr eb MHD a cen
          rozhoduj c ch nÆkladø (nafla, energie, nÆhradn d ly apod.) oproti płedb nØmu odbornØmu
          odhadu v e kompenzace nebo
     b) vlivem rozhodnut stÆtn ch orgÆnø do lo ke zm nÆm technick ch, prÆvn ch a jin ch
          necenov ch podm nek zaji t ovÆn pln n zÆvazkø z tØto smlouvy nebo do lo k podstatn m
          zm nÆm ve v voji osobn ch nÆkladø, kterØ m ly negativn dopad na p[n n płedm tnØho
          zÆvazku a kterØ dopravce nemohl płedv dat płi płedklÆdÆn płedb nØho odbornØho odhadu
          v e kompenzace nebo
     c) na zÆklad po adavku objednatele do lo k roz łen płepravn ch slu eb, popł. zv en
          standardø kvality t chto slu eb nebo
     d) do lo ke zm n tarifu, popł. tarifn ch podm nek s podstatn m dopadem do v e
          kalkulovan ch pł jmø a dopravce tuto zm nu nemohl płedv dat płi płedklÆdÆn płedb nØho
          odbornØho odhadu v e kompenzace nebo
     e) do lo ke zm n pravidel v rÆmci standardø lDS, zejmØna standardø fmanŁn ch tokø
          vrÆmcilDS.

2. Pł padnØ zv en kompenzace je mo nØ jen dodatkem k tØto smlouv .

                                                                VI.
                                                     Povinnosti dopravce

Dopravce je povinen:
     1. bezpodm neŁn dodr ovat schvÆlenØ j zdn łÆdy na jednotliv ch linkÆch,
     2. projednat s objednatelem a KORDIS tvorbu j zdn ch łÆdø, zm ny a œpravy v nich s c lem
          maximÆln hospodÆrnosti,
     3. projednat s objednatelem a KORDIS zm ny v tarifłi ch a płepravn ch podm nkÆch,
     4. projednat s objednatelem płipom nky, podn ty apod. t kaj c se provozu MHD,
     5. zajistit obnovu po kozen ch Łi neŁiteln ch j zdn ch łÆdø na linkÆch MHD,
     6. zajistit płedprodej j zdenek MHD v kancelÆłi płedprodeje dopravce a u łidiŁø zaji t uj c ch
          pravidelnou autobusovou dopravu,
     7. seznÆmit s obsahem tØto smlouvy v echny pracovn ky dopravce, zejmØna pracovn ky
          v ł d c ch funkc ch zaji t uj c provoz MHD a łidiŁe MHD,
     8. dodr ovat platnØ Smluvn płepravn podm nky a Tarif [DS JMK,
     9. operativn omezovat po dohod s objednatelem a KORDIS rozsah MHD zejmØna v dob
          men poptÆvky (svÆtky, koln prÆzdniny apod.),
     10. umo nit kontrolu pou it ch finanŁn ch prostłedkø z rozpoŁtu objednatele na zaji t n
          dopravn obslu nosti,
     11. v œŁetnictv døsledn odd lovat nÆklady a v nosy spojenØ s t mto zÆvazkem vełejnØ slu by od
         ostatn ch nÆkladø a v nosø, finanŁn prostłedky urŁenØ ke kompenzaci sm pou t pouze k
         realizaci zÆvazku vełejnØ slu by sjednanØho touto smlouvou.

     12. v dy nejpozd ji do 15.09. kalendÆłn ho roku płedlo it objednateli k odsouhlasen płedb n
         odborn odhad v e kompenzace pro rok nÆsleduj c pro œŁely tvorby rozpoŁtu objednatele a
         nejpozd ji do 20.1 J.kalendÆłn ho roku płedlo it objednateli k odsouhlasen FinanŁn model
          nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD Blansko, kter bude slou it ke stanoven v e
          kompenzace na nÆsleduj c smluvn obdob .

     13. dopravce je rovn povinen do 25. dne m s ce nÆsleduj c ho po m s ci, ve kterØm byla slu ba
          poskytnuta (dÆle jen uplynul m s c ), podat objednateli zprÆvu vŁetn vyœŁtovÆn pln n
          zÆvazku vełejnØ slu by za uplynul m s c, jej souŁÆst bude V kaz uskuteŁn n ch
          płepravn ch v konø za uplynul m s c, V kaz nÆkladø a tr eb z płepravn Łinnosti za
          uplynul m s c a FinanŁn model nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MI-ID Blansko za uplynul
          m s c. SouŁÆst tØto zprÆvy bude i oznÆmen o pł padnØ zm n vozovØho parku urŁenØho
          k zaji ovÆn pln n zÆvazkø z tØto smlouvy. Po kontrole zprÆvy objednatelem je dopravce
          povinen na v zvu objednatele zprÆvu doplnit v potłebnØm rozsahu tak, aby dÆvala objednateli
          v rn a poctiv obraz o aktuÆln m pln n zÆvazku vełejnØ slu by a o vynalo en prostłedkø
         s t m spojen ch.

                                                               VII.
                                                   Povinnosti objednatele

Objednatel se zavazuje
     1. płedlo it dopravci k odsouhlasen navrhovanØ zm ny v rozsahu po adovan ch płepravn ch
          slu eb v dy nejpozd ji do konce kalendÆłn ho roku,
     2. hradit dopravci na kryt prokazatelnØ ztrÆty v souladu s touto smlouvou kompenzaci dle ¨l. IV.
          a V. tØto smlouvy, a to do 15. dne m s ce nÆsleduj c ho po doruŁen m s Łn zprÆvy
          s vyœŁtovÆn m, popł. do 21 dnø po jej m dopln n na Ædost objednatele dle ¨l. VI. odst. 13
          tØto smlouvy płevodem na œŁet dopravce uveden v zÆhlav tØto smlouvy.
    3. umo nit dopravci bezplatn vyu t sd lovac ch prostłedkø v pøsobnosti m sta (infokanÆl, tisk
          apod.) k informac m o provozu MHD,
    4. vytvołit podm nky pro plynulou a bezpeŁnou prøjezdnost tras vozidel MHD. Jestli e
          objednatel nezajist podm nky pro plynulou a bezpeŁnou prøjezdnost tras vozidel MHD a
          dopravce bude nucen pou t nÆhradn trasu, budou zv enØ płepravn v kony zakalkulovÆny
          do v e kompenzace a objednatelem hrazeny.
     5. Objednatel a j m zmocn nØ osoby se zavazuj zachovat mlŁenlivost a pova ovat za
         obchodn tajemstv zji t nØ skuteŁnosti, s nimi je dopravce seznÆmil.

                                                               VIII.

                                                  Obnova vozovØho parku

     1. Smluvn strany se shoduj v tom, e v souladu se zaji t n m bezpeŁnosti provozu a
          zvy ovÆn m kultury cestovÆn v m stskØ hromadnØ doprav , je nutnÆ postupnÆ obnova
          vozovØho parku.

    2. Ve smyslu uvedenØho se dopravce zavazuje poŁ naje rokem 2012 do roku 2015 zakoupit Łtyłi
          vozovØ jednotky, płiŁem ka d rok bude zakoupeno jedno vozidlo.
     3. Objednatel se zavazuje k tornu, e bude akceptovat zv enØ nÆklady s t m spojenØ.

                                                                Ix.
                                             Płepravn a tarifn podm nky

Smluvn strany jsou si v domy, e jsou povinny ł dit se płepravn mi podm nkami lDS JMK a Tarifem
lDS JMK zpracovan mi spoi. KORDIS a v pł pad , e dojde k jejich zm n , kterÆ bude m t vliv na
pln n tØto smlouvy, uzavłou spolu dodatek k tØto smlouv .

                                                                 X.
                                                    Doba trvÆn smlouvy

     1. Smlouva se uzav rÆ na dobu urŁitou s œŁinnost od 1. kv tna 2012 do 30. dubna 2022.
          UkonŁen smlouvy płed datem 30. 4. 2022 je mo nØ pouze p semnou dohodou smluvn ch
          stran, odstoupen m od smlouvy nebo zÆnikem v ech oprÆvn n dopravce provozovat dopravu,
          kterÆ je płedm tem tØto smlouvy.

     2. Smluvn obdob je rozd leno na kalendÆłn roky takto:
     1. rok20l2tj.odl.5.do3l.12.2012
     2. rok20l3tj.odl.1.do3l.12.2013
     3. rok20l4tj.odl.1.do3l.12.2014
     4. rok20l5tj.odl.1.do3l.12.2015
     5. rok20l6tj.odl.1.do3l.12.2016
     6. rok20l7tj.odl.1.do3l.12.2017
     7. rok20l8tj.odl.1.do3l.12.2018
     8. rok20l9tj.odl.1.do3l.12.2019
     9. rok202otj. od 1.1. do 31.12.2020
     10. rok 2021 tj. od 1.1. do 31.12.2021
     11. rok 2022 tj. od 1.1. do 30.4.2022.

                                                                XI.
                                                  Odstoupen od smlouvy

     1. Ocitne-li se objednatel v prodlen s œhradou ŁÆstek, kterØ mÆ na zÆklad tØto smlouvy platit
          dopravci, del m ne 60 kalendÆłn ch dnø, mø e dopravce odstoupit od smlouvy. V pł pad ,
           e dopravce vyu ije svØho prÆva odstoupit od smlouvy, dojde ke zru en smlouvy posledn m
          dnem m s ce nÆsleduj c ho po doruŁen oznÆmen o odstoupen dopravce od smlouvy
          objednateli.

     2. V pł pad poru en povinnosti dopravce dle ¨l. VI. tØto smlouvy, mø e odstoupit od smlouvy
          objednatel. V pł pad , e objednatel vyu ije svØho prÆva odstoupen od smlouvy, dojde ke
          zru en smlouvy k posledn mu dni m s ce nÆsleduj c ho po doruŁen oznÆmen o odstoupen
          objednatele od smlouvy dopravci.

     3. Ob smluvn strany se dohodly, e v pł pad poru en smluvn ch povinnost druhou smluvn
          stranou, po lou p semnØ upozorn n na nepln n si uveden ch povinnost . Mo nosti odstoupit
          od smlouvy vyu ij teprve tehdy, jestli e druhÆ strana svou povinnost nespln ani ve lhøt 14

              dnø od doruŁen upozorn n na poru en povinnosti.
                                                                   XII.
                                                                 Sankce

     1. Ocitne-Ii se objednatel v prodlen s œhradou ŁÆstek, kterØ mÆ na zÆklad tØto smlouvy platit
          dopravci, zavazuje se uhradit dopravci i œrok z prodlen podle nał zen vlÆdy ¨. 142/1994 Sb.
          ve zn n pozd j ch płedpisø, v pł pad zm ny prÆvn œpravy podle aktuÆln platnØ prÆvn
          œpravy v dob prodlen .

     2. V pł pad opakovanØho poru ovÆn povinnost dopravce dle ¨J. Vl. tØto smlouvy, je povinen
         dopravce uhradit smluvn pokutu ve v i 10.000,- KŁ za ka dØ jednotlivØ poru en smlouvy.

     3. Smluvn pokutti je dopravce povinen uhradit na zÆklad p semnØ v zvy objednatele ve
          stanovenØ lhøt k œhrad . Smluvn strany se v slovn dohodly, e pokud dopravce smluvn
          pokutu v danØm term nu neuhrad , je objednatel oprÆvn n smluvn pokutu zapoŁ st vøŁi
          pohledÆvce dopravce na zaplacen dosud neuhrazenØ v e kompenzace. T m nezanikÆ nÆrok
          objednatele na uhrazen zb vaj c v e smluvn pokuty. Zaplacen m smluvn pokuty nezanikÆ
          nÆrok na nÆhradu kody.

                                                                  XIII.
                                                         SpoleŁnÆ ujednÆn

     1. Smluvn strany se zavazuj płizvat druhou smluvn stranu ke v em jednÆn m o zm nÆch
          v organizaci dopravy, pokud by tyto zm ny mohly m t vliv na pln n zÆvazkø z tØto smlouvy.

     2. PrÆvn vztahy touto smlouvou v slovn neupravenØ se ł d prÆvn m łÆdem ¨eskØ republiky, a
          to obchodn m zÆkon kem a płedpisy souvisej c mi.

     3. Ve kerØ zm ny obsahu smlouvy mohou b t provedeny pouze p semnou dohodou stran.
     4. Smlouva nab vÆ platnosti dnem jej ho podpisu ob ma smluvn mi stranami. Je vyhotovena ve

          3 vyhotoven ch, z nich dv vyhotoven jsou urŁena pro objednatele a jedno pro dopravce.
     5. Ob smluvn strany shodn prohla uj , e tuto smlouvu uzav raj svobodn a vÆ n , urŁit a

          srozumiteln podle jejich pravØ a svobodnØ vøle, tuto si płeŁetly a s jej m obsahem bez
          v hrad souhlas , na døkaz Łeho płipojuj svØ podpisy.
     6. Tato smlouva byla schvÆlena Radou m sta Blansko na jej 31. schøzi dne 17. 4. 2012
          usnesen m. ¨. 30.

Pł loha Ł. I FinanŁn model nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD Blansko
Pł loha Ł. 2 V kaz nÆkladø a tr eb z płepravn Łinnosti
Pł loha ¨. 3 Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy
Pł loha Ł. 4 V choz finan¨n model
Pł loha Ł. 5 V choz model provozn ch aktiv

V Blansku dne 25 -04- 2012

    M sto Blansko
       objednatel
                                         ¨AD Blansko as.

                                            NÆdra n 2369/10. 678 20 Blansko

                                                                                                            Pł loha ¨.!
        FinanŁn model nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD Blansko podle zÆkona
¨. 194/2010 Sb. a Nał zen evropskØho parlamentu Rady Ł. 1370/2007 za kv ten prosinec 2012
                                                                                Pł loha Ł. 2

V kaz nÆkladø a tr eb z płepravn Łinnosti MHD Blansko
W                                            Pł loha Ł. 3

   Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy

                                                           oje

                                                            3f

                                                            5,4

                                                           7,:
                                                           4,
                                                            i,t
                                                            1,
                                                           4,f
                                                           6,f
                                                           6,7

                                                           7,:
                                                           4,l
                                                           1,
                                                           1,f
                                                           4,1
                                                           6,
                                                           2,
                                                           1,
                                                           3,
                                                           2,
                                                           9,
                                                           8,
                                                           5,
                                                           2,
                                                           5,7
                                                           2,
                                                           8,
                                                           0,
                                                           3,
                                                           3,2
                                                           3,2
                                                           9,

                                                           0,t
                                                           9,1
                                                           5,
                                                           6,l
                                                           9,7
                                                           5,
                                                           9,

                                                           9,1

                                                           7,1
                                                           1˝
                                                           3,1
                                                           3,1
                                                           2
                                                           7,(

                                                           9,4

                                                           2,
                                                           9,
                                                                                                             9.2

Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy

                                                                                                        7,
                                                                                                      10,
                                                                                                      11,
                                                                                                        8,
                                                                                                      12,
                                                                                                       3,
                                                                                                        6,
                                                                                                      10,

                                                                                                       3,t
                                                                                                        5,
                                                                                                       9,
                                                                                                      10,
                                                                                                       7,
                                                                                                      12,7
                                                                                                       9,
                                                                                                       3,1
                                                                                                       9,,
                                                                                                       3,
                                                                                                      12, f
                                                                                                      10,

                                                                                                       6

                                                                                                       6,
                                                                                                            5,1
                                                                                                       2,1
                                                                                                       6,1
                                                                                                       2,1
Pł loha Ł. 4
                                                                                                                                              Pł loha Ł.5

V choz model provozn ch akt v
                                                                    O/2 /0000 q%q 42!

                                Dodatek Ł.1

           ke Smlouv o zÆvazku vełejnØ slu by k zaji t n dopravn obslu nosti m sta Blanska
uzavłenÆ podle 269 odst. 2 zÆkona Ł. 513/1991 Sb., obchodn zÆkon k, ve zn n pozd j ch płedpisø

      (dÆle jen obchodn zÆkon k ) a v souladu se zÆkonem Ł. 194/20 10 Sb., o vełejn ch slu bÆch
                  v płeprav cestuj c ch a o zm n dal ch zÆkonø uzavłenØ dne 25.04.2012

                                                                  I.
                                                      Smluvn strany

CAD Blansko a.s., zastoupenÆ łeditelem spoleŁnosti na zÆklad phØ moci

se s dlem NÆdra n 2369/10, 678 20 Blansko

   i¨: 49454641

    DI¨: CZ 49454641
    bankovn spojen : Commerzbank Praha

                            Ł.œ. 10434881/06200
    na stran jednØ jako dopravce

    zapsanÆ v Obchodn m rejstł ku vedenØm Krajsk m soudem v Brn odd l B, vlo ka 1171

M sto Blansko, zastoupenØ starostou Ing. Lubom rem Toufarem

se s dlem nÆm. Svobody 3, 678 24 Blansko

   i¨: 279943

    DI¨: CZ 00279943
    bankovn spojen : KomerŁn banka Blansko

                            Ł.œ.1 9-329-631/0100
    na stran druhØ jako objednatel

se dohodly na tomto dodatku Ł.1, kter m se m n Smlouva o zÆvazku vełejnØ slu by k zaji t n
dopravn obslu nosti m sta Blanska uzavłenÆ dne 25.04.2012 podle 269 odst. 2 zÆkona Ł. 513/1 991
Sb., obchodn zÆkon k, ve zn n pozd j ch płedpisø (dÆle jen obchodn zÆkon k ) a v souladu se
zÆkonem Ł. 194/20 10 Sb., o vełejn ch slu bÆch v płeprav cestuj c ch a o zrn n dal ch zÆkonø (dÆle
jen Smlouva ) takto:

                                                                 II.

Pł loha Ł. I Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. I tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 2 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 2 tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 3 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 3 tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 4 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 4 tohoto dodatku.
Pł loha Ł. S Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 5 tohoto dodatku.

                                                                III.

Ostatn ŁlÆnky Smlouvy zøstÆvaj beze zm ny.
Dodatek nab vÆ platnosti dnem jeho podpisu ob ma smluvn mi stranami. Smluvn strany se v slovn
dohodly, e nab vÆ œŁinnosti dnem 1. 1. 2013.
Tento dodatek Ł. 1 byl projednÆn a schvÆlen na 46. schøzi Rady m sta dne 15.01.2013 usnesen m Ł.
13.
Dodatek je vyhotoven ve tłech exemplÆł ch s platnost originÆlø, z nich dva obdr objednatel a
jeden dopravce.
Ned lnou souŁÆst dodatku jsou tyto pł lohy:

Pł loha Ł. 1 FinanŁn model nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD Blansko
Pł loha Ł. 2 V kaz nÆkladø a tr eb z płepravn Łinnosti
Pł loha Ł. 3 Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy
Pł loha Ł. 4 V choz finanŁn model
Pł loha Ł. 5 V choz model provozn ch aktiv

               ? -01- 2i3

V Blansku dne

  objednatel
M sto Blansko
CAD  ¨AD Blansko a.s.

                         NÆdra n 2369/10 678 20 Blansko

                                                         Pł loha Ł.1

FinanŁn model nÆldadø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD Blansko podle zÆkona
 ¨. 194/2010 Sb. a Nał zen evropskØho parlamentu Rady Ł. 1370/2007 za rok 2013
˝ CAD                                                                                Pł loha Ł. 2

                                                                                 __

V kaz nÆkladø a tr eb z płepravn Łinnosti MHD Blansko
Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy  Pł loha Ł.3

                                                            oje

                                                             3,9
                                                              5,4

                                                             6,9

                                                             1,0
                                                             1,7
                                                             6,2
                                                             5,9_

                                                             6,6

                                                             1,2
                                                             1,5
                                                             5,1
                                                            11,9
                                                           13,0
                                                           13,9
                                                             2,3
                                                             7,7

                                                             8,0
                                                           12,0
                                                           18,2
                                                             3,4
                                                             3,9
                                                             3,1
                                                             2,8
                                                             4,8
                                                             2,9
                                                             8,3
                                                             6,6
                                                             3,4
                                                             4,3
                                                             7,2
                                                              9,1
                                                             6,9
                                                             58
                                                             9,2
                                                             5,8
                                                             9,2
                                                             9,8

                                                             7,8
                                                             4,6
                                                             2,6
                                                             3,8
                                                             2,0
                                                             7,2
                                                             9,6
                                                             2,2
                                                             2,8
                                                             0,8
Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy  ____

                                                       73,2

                                                      10,3
                                                        7,9
                                                        8,9
                                                      71,9
                                                        5,6
                                                      12,5
                                                       6,8
                                                       9,5
                                                      10,9
                                                       4,4
                                                       3,0
                                                       7,4
                                                       9,0

                                                       3,7
                                                       9,4
                                                       3,9
                                                       7,8
                                                      4,3
                                                      6,3
                                                     10,0
                                                      6,4

                                                     16,3
                                                      3,9
                                                      6,1
Pł loha Ł.4
                               Pł loha Ł.5

V choz model provozn ch aktiv
                                Dodatek Ł. 2

           ke Smlouv o zÆvazku vełejnØ slu by k zaji t n dopravn obslu nosti m sta Blanska
uzavłenÆ podle 269 odst. 2 zÆkona ¨. 5 13/1991 Sb., obchodn zÆkon k, ve zn n pozd j ch płedpisø

      (dÆle jen obchodn zÆkon k ) a v souladu se zÆkonem Ł. 194/2010 Sb., o vełejn ch slu bÆch
                 v płeprav cestuj c ch a o zm n dal ch zÆkonø uzavłenØ dne 25. 04. 2012

                                                                I.
                                                    Smluvn strany

CAD Blansko a.s., zastoupenÆ łeditelem spoleŁnosti na zÆklad plnØ moci

se s dlem NÆdra n 2369/1 0, 678 20 Blansko

   i¨: 49454641

    DI¨: Cz 49454641
    bankovn spojen : Commerzbank Praha

                            Ł.œ. 10434881/6200
    na stran jednØ jako dopravce

    zapsanÆ v Obchodn m rejstł ku vedenØm Krajsk m soudem v Brn odd l B, vlo ka 1171

M sto Blansko, zastoupenØ starostou Ing. Lubom rem Toufarem

se s dlem nÆm. Svobody 3, 678 24 Blansko
    I¨: 279943
    DI¨: CZ 00279943
    bankovn spojen : KomerŁn banka Blansko
                            Ł.œ. 19-329-631/01 00
    na stran druhØ jako objednatel

se dohodly na tomto dodatku Ł. 2, kter m se m n Smlouva o zÆvazku vełejnØ slu by k zaji t n
dopravn obslu nosti m sta Blanska uzavłenÆ dne 25. 04. 2012 podle 269 odst. 2 zÆkona Ł. 5 13/1991
Sb., obchodn zÆkon k, ve zn n pozd j ch płedpisø (dÆle jen obchodn zÆkon k ) a v souladu se
zÆkonem Ł. 194/2010 Sb., o vełejn ch slu bÆch v płeprav cestuj c ch a o zm n dal ch zÆkonø (dÆle
jen Smlouva ) takto:

                                                               II.

V souladu s ust. ŁlÆnku V. Zv en kompenzace bodu 1) odstavec a) Smlouvy se ob strany dohodly
na zv en kompenzace za obdob kv ten 2012 a prosinec 2012, a to z døvodu prokazatelnØho
nÆrøstu ceny pohonn ch hmot.
V e kompenzace byla sjednÆna v ŁÆstce KŁ 1,00 za ka d jeden km ujet v zÆvazku vełejnØ slu by v
roce 2012 tj. celkem 293 000 km.
CelkovÆ v e zv enØ kompenzace Łin KŁ 293 000 KŁ.
 hrada zv enØ kompenzace ze strany Objednatele bude provedena nejpozd ji do 1. 5. 2013 na œŁet
dopravce uveden v zÆhlav tohoto dodatku.
                                                                III.
Ostatn ŁlÆnky Smlouvy zøstÆvaj beze zm ny.
Dodatek nab vÆ platnosti dnem jeho podpisu ob ma smluvn mi stranami.
Tento dodatek Ł. 2 byl projednÆn a schvÆlen na 50. schøzi Rady m sta dne 26. 3. 2013 usnesen m Ł.
79.
Dodatek je vyhotoven ve tłech exemplÆł ch s platnost originÆlø, z nich dva obdr objednatel a jeden
dopravce.

V Blansku dne 27. 3.2013

          objednatel
        M sto Blansko
                               Dodatek Ł. 3

           ke Smlouv o zÆvazku vełejnØ slu by k zaji t n dopravn obslu nosti m sta Blanska
 uzavłenÆ podle 269 odst. 2 zÆkona Ł. 513 1991 Sb., obchodn zÆkon k, ve zn n pozd j ch płedpisø

      (dÆle jen obchodn zÆkon k ) a v souladu se zÆkonem Ł. 194/2010 Sb., o vełejn ch slu bÆch
                  v płeprav cestuj c ch a o zm n dal ch zÆkonø uzavłenØ dne 25.04.2012

                                                                  I.
                                                        Smluvn strany

CAD Blansko a.s., zastoupenÆ łeditelem spoleŁnosti na zÆklad plnØ moci

se s dlem NÆdra n 2369/10, 678 20 Blansko

   i¨: 49454641

    DI¨: CZ 49454641
    bankovn spojen : Commerzbank Praha

                            Ł.œ. 10434881/06200
    na stran jednØ jako dopravce

    zapsanÆ v Obchodn m rejstł ku vedenØm Krajsk m soudem v Brn odd l B, vlo ka 1171

M sto Blansko, zastoupenØ starostou Ing. Lubom rem Toufarem

se s dlem nÆm. Svobody 3 2/3, 678 01 Blansko

   I¨: 279943

    DI¨: CZ 00279943
    bankovn spojen : KomerŁn banka Blansko

                            Ł.œ.1 9-329-631/0100
    na stran druhØ jako objednatel

se dohodly na tomto dodatku Ł.3, kter m se m n Smlouva o zÆvazku vełejnØ slu by k zaji t n
dopravn obslu nosti m sta Blanska uzavłenÆ dne 25.04.2012 podle 269 odst. 2 zÆkona Ł. 5 13/1991
Sb., obchodn zÆkon k, ve zn n pozd j ch płedpisø (dÆle jen obchodn zÆkon k ) a v souladu se
zÆkonem Ł. 194/2010 Sb., o vełejn ch slu bÆch v płeprav cestuj c ch a o zm n dal ch zÆkonø (dÆle
jen Smlouva ) takto:

                                                                 II.

Pł loha Ł. 1 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. I tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 2 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 2 tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 3 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 3 tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 4 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 4 tohoto dodatku.
Pł loha . 5 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 5 tohoto dodatku.

                                                               lIL

Ostatn ŁlÆnky Smlouvy zøstÆvaj beze zm ny.
Dodatek nab vÆ platnosti dnem jeho podpisu ob ma smluvn mi stranami. Smluvn strany se v slovn
dohodly, e nab vÆ œŁinnosti dnem 1. 1. 20]4.
Tento dodatek Ł. 3 byl projednÆna schvÆlen na 67. schøzi Rady m sta dne 17. 12. 2013 usnesen m Ł.
49.
Dodatek je vyhotoven ve tłech exemplÆł ch s platnost originÆlø, z nich dva obdr objednatel a
jeden dopravce.
Ned lnou souŁÆst dodatku jsou tyto pł lohy:

Pł loha Ł. I FinanŁn model nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD Blansko
Pł loha Ł. 2 V kaz nÆkladø a tr eb z płepravn Łinnosti
Pł loha Ł. 3 Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy
Pł loha Ł. 4 V choz finanŁn model
Pł loha Ł. 5 V choz modet provozn ch aktiv

               18-12-2013

V Blansku dne                                                            18 -12- 2013

M sto Blansko
¨ADBIanskoas.  ______

NÆdra n 2369110. 678 20 Blansko

                                 Pł loha Ł.1

FinanŁn model nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD Blansko podle zÆkona
 ¨. 194/2010 Sb. a Nał zen evropskØho parlamentu Rady ¨. 1370/2007 za rok 2014
(ł\)

      Pł loha Ł. 2

V kaz nÆkladø a tr eb z płepravn Łinnosti MHD Blansko
Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy  Pł loha Ł.3

                                                            oje

                                                             3,9
                                                             5,4

                                                             6,9

                                                             1,0
                                                             1,7
                                                             6,2
                                                             5,9

                                                             6,6

                                                              1,2

                                                              1,5
                                                             5,1
                                                             11,9
                                                            13,0
                                                            13,9
                                                             2,2

                                                             8,0

                                                            12,0
                                                            18,2
                                                            13,4

                                                             3,9
                                                             3,1
                                                             2,8
                                                             4,8
                                                             2,9
                                                             8,3
                                                             6,6
                                                            13,4
                                                            14,3
                                                            17,2
                                                              9,1
                                                             6,9
                                                            15,8
                                                              9,2
                                                              5,8
                                                              9,2

                                                              7,8

                                                            14,6
                                                            12,6
                                                              3,8
                                                            12,0
                                                              7,2

                                                              9,5
                                                              2,1
                                                              2,8
                                                              4,8
                                                              9,8
                                                            10,8
                                                            13,2
                                                            17,0
Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy       N

                                           10,3
                                            8,9
                                           11,9
                                            5,6
                                           12,5
                                            6,8
                                            9,5
                                            7,9
                                            4,4
                                            3,0
                                            7,4
                                            9,0
                                            3,1

                                          12,7
                                            3,9
                                          12,5
                                          10,9
                                          10,5
                                            7,4

                                           6,3

                                          10,0
                                           6,4
                                           9,7
                                          16,1
                                          22,4
                                          16,3
                                           3,9
                                           5,9
Pł loha Ł.4
                               Pł loha Ł.5

V choz model provozn ch aktiv
                               Dodatek Ł. 4

           ke Smlouv o zÆvazku vełejnØ slu by k zaji t n dopravn obslu nosti m sta Blanska
uzavłenØ podle 269 odst. 2 zÆkona Ł. 513/1991 Sb., obchodn zÆkon k, ve zn n pozd j ch płedpisø

      (dÆle jen obchodn zÆkon k ) a v souladu se zÆkonem Ł. 194/2010 Sb., o vełejn ch slu bÆch
                  v płeprav cestuj c ch a o zm n dal ch zÆkonø uzavłenØ dne 25.04.2012

                                                                I.
                                                      Smluvn strany

CAD Blansko a.s., zastoupenÆ łeditelem spoleŁnosti na zÆklad plnØ moci

se s dlem NÆdra n 2369/10, 678 20 Blansko

   i¨: 49454641

    DI¨: Cz 49454641
    bankovn spojen : Commerzbank Praha

                           Ł.œ. 10434881/06200
    na stran jednØ jako dopravce

    zapsanÆ v Obchodn m rejstł ku vedenØm Krajsk m soudem v Brn odd l B, vlo ka 1171

M sto Blansko, zastoupenØ starostou Mgr. Ivo PolÆkem

se s dlem nÆm. Svobody 32/3, 678 01 Blansko
    IC: 00279943
    DI¨: CZ 00279943
    bankovn spojen : KomerŁn banka, as., poboŁka Blansko
                           Ł.œ. 19-329-631/0100
    na stran druhØ jako objednatel

se dohodly na tomto dodatku Ł.4, kter m se m n Smlouva o zÆvazku vełejnØ slu by k zaji t n
dopravn obslu nosti m sta Blanska uzavłenÆ dne 25.04.20 12 podle 269 odst. 2 zÆkona Ł. 513/1 991
Sb., obchodn zÆkon k, ve zn n pozd j ch płedpisø (dÆle jen obchodn zÆkon k ) a v souladu se
zÆkonem Ł. 194/2010 Sb., o vełejn ch slu bÆch v płeprav cestuj c ch a o zm n dal ch zÆkonø (dÆle
jen Smlouva ) takto:

                                                               II.

Pł loha Ł, 1 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. I tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 2 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 2 tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 3 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 3 tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 4 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 4 tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 5 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 5 tohoto dodatku.

                                                                 III.

Ostatn ŁlÆnky Smlouvy zøstÆvaj beze zm ny.
Dodatek nab vÆ platnosti dnem jeho podpisu ob ma smluvn mi stranami. Smluvn strany se v slovn
dohodly, e nab vÆ œŁinnosti dnem 1. 1.2015.
Tento dodatek Ł. 4 byl projednÆn a schvÆlen na 4. schøzi Rady m sta dne 16. 12. 2014 usnesen m Ł.
53.
Dodatek je vyhotoven ve tłech exemplÆł ch s platnost originÆlø, z nich dva obdr objednatel a
jeden dopravce.
Ned lnou souŁÆst dodatku jsou tyto pł lohy:
Pł loha Ł. 1 FinanŁn model nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD Blansko
Pł loha Ł. 2 V kaz nÆkladø a tr eb z płepravn Łinnosti
Pł loha Ł. 3 Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy
Pł loha Ł. 4 V choz finanŁn model
Pł loha Ł. 5 V choz model provozn ch aktiv
V Blansku dne ...

       objednatel
    M sto Blansko

                                                                2
CA  ŁAD

         NÆdra n 2369/10, 678 20 Blansko

                                          Pł loha Ł. 1

FinanŁn model nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD Blansko podle zÆkona
 ¨. 194/2010 Sb. a Nał zen evropskØho parlamentu Rady Ł. 1370/2007 za rok 2015
AD\ _._)  Pł loha Ł. 2

V kaz nÆkladø a tr eb z płepravn Łinnosti MHD Blansko
Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy  Pł loha Ł.3

                                                             oie

                                                             3,9
                                                             5,4

                                                             6,9

                                                             1,0
                                                             7,7
                                                             6,2
                                                             5,9

                                                             6,6

                                                             1,2

                                                             1,5
                                                             5,1
                                                             1,9
                                                             3,0
                                                             3,9
                                                            2,3

                                                             8,0

                                                             2,0
                                                             8,2
                                                             3,4
                                                            3,9
                                                            3,1
                                                            2,8
                                                            4,8
                                                            2,9
                                                            8,3
                                                            6,6
                                                            3,4
                                                            4,3
                                                            7,2
                                                            9,1
                                                            6,9
                                                            5,8
                                                            9,2
                                                            5,8
                                                            9,2

                                                            7,8

                                                            4,6
                                                            2,6
                                                            3,8
                                                            2,0
                                                            7,2
                                                            9,6
                                                            2,1
                                                             ,8
                                                             ,8
                                                            9,8
                                                            0,8
                                                            3,2
                                                             ,0
Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy   6,41

                                          10,3
                                            8,9
                                          71,9
                                            5,6
                                          72,5
                                            3,8
                                            9,5
                                           7,9
                                           4,4

                                           3,0

                                           5,7
                                           7,4
                                           9,0
                                           3,1
                                           9,4
                                          12,1
                                           3,9
                                          12,5
                                           0,9
                                           0,5
                                           5,8
                                           7,4

                                           6,3

                                           0,0

                                           6,4
                                           9,7
                                          6,1
                                          2,4
                                          6,3
                                          39
                                          5,9
                      Pł loha Ł.4

V choz finanŁn model
V choz m  Pł loha Ł.5
                                Dodatek Ł. 5

            ke Smlouv o zÆvazku vełejnØ slu by k zaji t n dopravn obslu nosti m sta Blanska
 uzavłenÆ podle 269 odst. 2 zÆkona Ł. 5 13/1991 Sb., obchodn zÆkon k, ve zn n pozd j ch płedpisø

       (dÆle jen obchodn zÆkon k ) a v souladu se zÆkonem Ł. 194/20 10 Sb., o vełejn ch slu bÆch
                  v płeprav cestuj c ch a o zm n dal ch zÆkonø uzavłenØ dne 25. 04. 2012

                                                                  I.
                                                       Smluvn strany

CAD Blansko a.s., zastoupenÆ łeditelem spoleŁnosti na zÆklad plnØ moci

 se s dlem NÆdra n 2369/10, 678 20 Blansko
    i¨: 49454641
    DI¨: CZ 49454641
    bankovn spojen : Commerzbank Praha
                           Ł.œ. 10434881/06200
    na stran jednØ jako dopravce

    zapsanÆ v Obchodn m rejstł ku vedenØm Krajsk m soudem v Brn odd l B, vlo ka 1171

M sto Blansko, zastoupenØ starostou Mgr. Ivo PolÆkem

se s dlem nÆm. Svobody 32/3, 678 01 Blansko

   i¨: 00279943

    DI¨: CZ 00279943
    bankovn spojen : KomerŁn banka Blansko

                           Ł.œ. 19-329631/0100
    na stran druhØ jako objednatel

se dohodly na tomto dodatku Ł. 5, kter m se m n Smlouva o zÆvazku vełejnØ slu by k zaji t n
dopravn obslu nosti m sta Blanska uzavłenÆ dne 25.04.2012 podle 269 odst. 2 zÆkona Ł. 5 13/1991
Sb., obchodn zÆkon k, ve zn n pozd j ch płedpisø (dÆle jen obchodn zÆkon k ) a v souladu se
zÆkonem Ł. 194/20 10 Sb., o vełejn ch slu bÆch v płeprav cestuj c ch a o zm n dal ch zÆkonø (dÆle
jen Smlouva ) takto:

                                                                 II.

Pł loha Ł. 1 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. I tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 2 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 2 tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 3 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 3 tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 4 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 4 tohoto dodatku.
Pł loha ¨. 5 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 5 tohoto dodatku.

                                                                III.

Ostatn ŁlÆnky Smlouvy zøstÆvaj beze zm ny.
Dodatek nab vÆ platnosti dnem jeho podpisu ob ma smluvn mi stranami. Smluvn strany se v slovn
dohodly, e nab vÆ œŁinnosti dnem 1. 1. 2016.
Tento dodatek Ł. 5 byl projednÆn a schvÆlen na 26. schøzi Rady m sta dne 15. 12. 2015 usnesen m Ł.
28.
Dodatek je vyhotoven ve tłech exemplÆł ch s platnost originÆlø, z nich dva obdr objednatel a
jeden dopravce.
Ned lnou souŁÆst dodatku jsou tyto pł lohy:
Pł loha ¨. 1 FinanŁn model nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD Blansko
Pł loha Ł. 2 V kaz nÆkladø a tr eb z płepravn Łinnosti MHD Blansko
Pł loha Ł. 3 Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy
Pł loha Ł. 4 V choz finanŁn model
Pł loha Ł. 5 V choz model provozn ch aktiv
V Blansku dne ...

         objednatel
      M sto Blansko

                                                                    2
(rD       ¨AD Blansko a.s.

     NÆdra n 2369/1 0, 678 20 Blansko

                                       Pł loha Ł. J dodatku Ł. 5

FinanŁn model nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD Blansko podle zÆkona
 ¨. 194/2010 Sb. a Nał zen evropskØho parlamentu Rady Ł. 1370/2007 za rok 2016
    Pł loha Ł. 2 dodatku Ł. 5

j.

V kaz nÆkladø a tr eb z płepravn Łinnosti MHD Blansko
                                                                  Pł loha Ł. 3 dodatku Ł. 5

Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy

                                                                                                       oje

                                                                                                        3,9
                                                                                                        5,4

                                                                                                        6,9

                                                                                                        1,0
                                                                                                        7,7
                                                                                                        6,2
                                                                                                        5,9

                                                                                                        6,6

                                                                                                        1,2

                                                                                                        1,5
                                                                                                        5,1
                                                                                                        1,9
                                                                                                        3,0
                                                                                                       3,9
                                                                                                       2,3

                                                                                                       8,0

                                                                                                       2,0
                                                                                                       8,2
                                                                                                       3,4
                                                                                                       9,1
                                                                                                       9,4
                                                                                                       3,1
                                                                                                       3,9
                                                                                                         ,8
                                                                                                         ,9
                                                                                                         ,3
                                                                                                         ,6
                                                                                                         ,4
                                                                                                         ,3
                                                                                                        ,2
                                                                                                        ,1
                                                                                                        ,9
                                                                                                        ,8
                                                                                                        ,2
                                                                                                        ,8
                                                                                                        ,2

                                                                                                        ,8

                                                                                                        ,6
                                                                                                        ,6
                                                                                                        ,6
                                                                                                        ,2
                                                                                                        ,6
                                                                                                        ,8
                                                                                                        ,2
                                                                                                        ,8
                                                                                                        ,8
                                                                                                        ,8
                                                                                                        ,2
                                                                                                        ,0
                                                                                                        ,4
                                                                  Pł loha Ł. 3 dodatku Ł. 5

Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy

                                                                                                       10,3
                                                                                                        8,9
                                                                                                       11,9
                                                                                                        5,6
                                                                                                      12,5
                                                                                                        3,8
                                                                                                        9,5
                                                                                                        7,9

                                                                                                        3,0

                                                                                                        5,7
                                                                                                        7,4
                                                                                                       9,0
                                                                                                       3,1
                                                                                                       9,4
                                                                                                      12,1
                                                                                                       3,9
                                                                                                      12,5
                                                                                                      7 0,9
                                                                                                      10,5
                                                                                                       5,8

                                                                                                       6,3

                                                                                                      10,0

                                                                                                       6,4

                                                                                                       9,7
                                                                                                       6,1
                                                                                                       2,4
                                                                                                       6,3
                                                                                                       3,9
                                                                                                       5,9
Pł loha ¨. 4 dodatku Ł. 5
V choz model provozn ch aktiv  Pł loha ¨. 5 dodatku Ł. 5
                               Dodatek Ł. 6

           ke Smlouv o zÆvazku vełejnØ slu by k zaji t n dopravn obslu nosti m sta Blanska
uzavłenÆ podle 269 odst. 2 zÆkona Ł. 5 13/1991 Sb., obchodn zÆkon k, ve zn n pozd j ch płedpisø

      (dÆle jen obchodn zÆkon k ) a v souladu se zÆkonem Ł. 194/2010 Sb., o vełejn ch slu bÆch
                 v płeprav cestuj c ch a o zm n dal ch zÆkonø uzavłenØ dne 25. 04. 2012

                                                                 I.
                                                      Smluvn strany

¨AD Blansko as., zastoupenÆ łeditelem spoleŁnosti na zÆklad plnØ moci

se s dlem NÆdra n 2369/10, 678 01 Blansko
    I¨: 49454641
    DI¨: CZ 49454641
    bankovn spojen : Commerzbank Praha
                          Ł.œ. 10434881/06200
    na stran jednØ jako dopravce

    zapsanÆ v Obchodn m rejstł ku vedenØm Krajsk m soudem v Brn odd l B, vlo ka 1171

M sto Blansko, zastoupenØ starostou Mgr. Ivo PolÆkem

se s dlem nÆm. Svobody 32/3, 678 01 Blansko

   i¨: 279943

    DI¨: CZ 00279943
    bankovn spojen : KomerŁn banka, a. s., poboŁka Blansko

                          Ł.œ. 19-329-631/0100
    na stran druhØ jako objednatel

se dohodly na tomto dodatku Ł. 6, kter m se m n Smlouva o zÆvazku vełejnØ slu by k zaji t n
dopravn obslu nosti m sta Blanska uzavłenÆ dne 25. 04. 2012 podle 269 odst. 2 zÆkona Ł.
5 13/1991 Sb., obchodn zÆkon k, ve zn n pozd j ch płedpisø (dÆle jen obchodn zÆkon k ) a v
souladu se zÆkonem Ł. 194/2010 Sb., o vełejn ch slu bÆch v płeprav cestuj c ch a o zm n dal ch
zÆkonø (dÆle jen Smlouva ) takto:

                                                                 II.

Pł loha Ł. 1 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 1 tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 2 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 2 tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 3 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 3 tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 4 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 4 tohoto dodatku.
Pł loha Ł. 5 Smlouvy je nahrazena Pł lohou Ł. 5 tohoto dodatku.

                                                                III.

Ostatn ŁlÆnky Smlouvy zøstÆvaj beze zm ny.
Dodatek nab vÆ platnosti dnem jeho podpisu ob ma smluvn mi stranami. Smluvn strany se v slovn
dohodly, e nab vÆ œŁinnosti dnem 1. 1. 2017.
Tento dodatek Ł. 6 byl projednÆn a schvÆlen na 59. schøzi Rady m sta dne 6. 6. 2017 usnesen m Ł.
23.
Dodatek je vyhotoven ve tłech exemplÆł ch s platnost originÆlø, z nich dva obdr objednatel a
jeden dopravce.
Ned lnou souŁÆst dodatku jsou tyto pł lohy:
Pł loha Ł. I FinanŁn model nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD Blansko
Pł loha Ł. 2 V kaz nÆktad a tr eb z płepravn Łinnosti
Pł loha Ł. 3 Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy
Pł loha Ł. 4 V choz finanŁn model
Pł loha Ł. 5 V choz model provozn ch aktiv

               1 1 -06- 7.01?

V Blansku dne

         objednatel
       M sto Blansko
(D       ¨AD Blansko as.

    NÆdra n 2369/10, 678 20 Blansko

                                     Pł loha Ł. 1 dodatku Ł. 6

FinanŁn model nÆkladø, v nosø a ŁistØho pł jmu MHD Blansko podle zÆkona
 ¨. 194/2010 Sb. a Nał zen evropskØho parlamentu Rady Ł. 1370/2007 za rok 2017
˝
                                                                               Pł loha Ł. 2 dodatku Ł. 6

 V kaz nÆkladø a tr eb z płepravn Łinnosti MHD Blansko
                                                                 Pł loha ¨. 3 dodatku Ł. 6

Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy

                                                                                                       oje

                                                                                                        3,9
                                                                                                        5,4

                                                                                                        6,9

                                                                                                        7,0
                                                                                                        7,7
                                                                                                        6,2
                                                                                                        5,9

                                                                                                        6,6

                                                                                                        1,2

                                                                                                        1,5
                                                                                                        5,1
                                                                                                      11,9
                                                                                                      13,0
                                                                                                      13,9
                                                                                                        2,3

                                                                                                        8,0

                                                                                                      12,0
                                                                                                      18,2
                                                                                                      13,4
                                                                                                        9,1
                                                                                                        9,4
                                                                                                        3,1
                                                                                                        3,9
                                                                                                        4,8
                                                                                                        2,9
                                                                                                        8,3
                                                                                                        6,6
                                                                                                      13,4
                                                                                                      14,3
                                                                                                      17,2

                                                                                                        9,1
                                                                                                        6,9
                                                                                                      15,8
                                                                                                        9,2
                                                                                                        5,8
                                                                                                        9,2

                                                                                                        7,8

                                                                                                      14,6
                                                                                                      12,6
                                                                                                        5,6
                                                                                                        7,2

                                                                                                        9,6
                                                                                                        3,8
                                                                                                        2,2
                                                                                                        4,8
                                                                                                        9,8
                                                                                                       10,8
                                                                                                       13,2
                                                                                                       17,0
                                                                                                        6,4
(D                                                                        Pł loha ¨. 3 dodatku Ł. 6

 y_  Rozsah zaji t n m stskØ hromadnØ dopravy

                                                                                                            0,3
                                                                                                            8,9
                                                                                                            1,9
                                                                                                            5,6
                                                                                                            2,5
                                                                                                            3,8
                                                                                                             9,5
                                                                                                            7,9

                                                                                                             3,0

                                                                                                             5,7
                                                                                                            7,4
                                                                                                             9,0
                                                                                                             3,1
                                                                                                             9,4
                                                                                                            2,1
                                                                                                             3,9
                                                                                                             2,5
                                                                                                             0,9
                                                                                                             0,5
                                                                                                             5,8

                                                                                                             6,3

                                                                                                             0,0

                                                                                                             6,4

                                                                                                             9,7
                                                                                                             6,1
                                                                                                            2,4
                                                                                                             6,3
                                                                                                             3,9
                                                                                                             5,9
Pł loha Ł. 4 dodatku Ł. 6

                                  92
                                 185
                                 32
                                 21
                                 28

                                   O
                                 99
                                 87
                                169

                                   O
                                   O
                                   O
                                165
                                 52
                                   O
                                111
                                 04
                                   44
                                 43
                                   O
                                     O
                                 43
                                159
                                 58
                                 59
                               Pł loha Ł. 5 dodatku Ł. 6

V choz model provozn ch akt v