Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2435382: Závazek Poskytovatele poskytovat svým jménem a na vlastní odpovědnost

Příloha Smlouva CDIS E791-S-3868_2017 redig.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Sprava železniční Popravní cesty  Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
                                  Technická ústředna dopravní cesty
                                  Malletová 10/2363
                                  190 00 Praha 9 - Libeň

                                  SMLOUVA Č. 17/530/009

uzavřená podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
                                             „Občanský zákoník")

Poskytovatel: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
                   zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn.
                   A 48384
                   se sídlem: Praha 1 - Nové Město, Dlážděná 1003/7, PSČ 110 00
                   IČO 70994234, DIČ CZ70994234
                   zastoupená Ing. Pavlem Surým, generálním ředitelem

                   Organizační složka: Technická ústředna dopravní cesty,
                   zastoupená Ing. Jiří Suchánek, ředitel Technické ústředny dopravní cesty

                   Bankovní spojení: ........................

Účastník:  ČD-Informační Systémy, a.s.
           zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl B, vložka 17064
           se sídlem: Pernerova 2819/2a, 130 00 Praha 3 Žižkov
           Doručovací adresa: ...........​ ...............​.............​ ..................​ ...................​ ...​...........​ .
           zastoupené: Ing. Miloslavem Kopeckým, předsedou představenstva a

                           Ing. Tomášem Vackem, členem představenstva

           Korespondenční adresa:
           ...........​ ...............​.............​ ..................​ .............​ .....​....​...........​ .

           Bankovní spojení: ...​.........​ ......​......​ ............................

(dále též „smluvní strany")

PREAMBULE
Poskytovatel je provozovatelem železniční telekomunikační infrastruktury (sdělovací technika na
železniční dopravní cestě), mimo jiné i železniční služební telefonní sítě (dále jen ŽSTS) - pevné
neveřejné telefonní sítě s přístupovým kódem 972.
Účastník je členem Skupiny ČD, dceřinou společností Českých drah, a.s., která zajišťuje provoz ICT
nástrojů železniční dopravy a přepravy nástroji ICT, včetně podpory účastníků těchto systémů ve
Skupině ČD, a který je provozovatelem IP telefonní ústředny pro pracoviště podpory povozu osobní a
nákladní přepravy na žel. dopravní cestě.

Sprava železniční dopravní cesty, statni organizace                               S ídlo D lážděná 1003/7. Praha I 110 00
zapsann v obchodním rejstříku u M ěstského soudu v Praze, oddíl A . vložka 48384
u w w szdc cz                                                                     IC 709 94 234  D lC C Z 709 94 234

                                                                                                                           l'ft
1. Předmět plnění
1.1. Předmětem této Smlouvy je závazek Poskytovatele poskytovat svým jménem a na vlastní

         odpovědnost připojení IP telefonní ústředny Účastníka do ŽSTS a umožnit obousměrnou
         telefonní komunikaci mezi ŽSTS a IP ústřednou Účastníka, a to za úplatu.
1.2. Poskytovatel zajišťuje touto smlouvou připojení IP ústředny Účastníka a Účastník předmět
         plnění přijímá, a to za podmínek užívání uvedených v této smlouvě a v příloze č. 1 této
         Smlouvy, která je její nedílnou součástí (technická specifikace předmětu plnění, kontaktní
         adresy, administrativní procedury).

2. Cenová ujednání a platební podmínky
2.1. Cena za předmět plnění byla stanovena dohodou smluvních stran a činní 7.500,- Kč bez DPH

         za měsíc.
2.2. Cena bude Uživatelem uhrazena na základě faktury/daňového dokladu vystaveného

         Poskytovatelem ve lhůtě splatnosti 14 dní vždy po skončení zúčtovacího období, kterým je
         jeden roční kvartál.
2.3. Smluvní strany se dohodly, že celková cena za předmět plnění může být opakovaně každý rok
         od doby účinnosti smlouvy přehodnocena s ohledem na míru inflace vyhlášenou Českým
         statistickým úřadem za předchozí období.
2.4. V případě prodlení se zaplacením vyúčtování je Poskytovatel oprávněn Uživateli účtovat úrok
         z prodlení ve výši určené nařízením vlády č. 142/1994 Sb., kterým se stanoví výše úroků z
         prodlení a poplatku z prodlení podle občanského zákoníku, v platném znění.
2.5. V případě, kdy Účastník pro vady věci, které nezpůsobil, nemohl předmět plnění využívat
         dohodnutým způsobem, má právo na slevu z předmětu plnění v poměrné výši odpovídající
         délce, po kterou nemohl předmět plnění užívat nebo jen omezeně.

3. Trvání smlouvy
3.1. Tato smlouva je uzavírána na dobu neurčitou.
3.2. Smlouvu lze ukončit výpovědí kterékoliv ze smluvních stran s výpovědní dobou v délce 6

         měsíců. Výpovědní doba počíná běžet první den kalendářního měsíce následujícího po
         doručení výpovědi druhé smluvní straně.
3.3. Smlouva vstupuje v platnost a účinnost dnem podpisu smluvních stran.
3.4. Od smlouvy je možné odstoupit z důvodů podstatného porušení podmínek smlouvy druhou
         smluvní stranou (např. znemožnění řádného využívání předmětu plnění, nebo neplacení ceny
         za předmět plnění po dobu delší, než 3 měsíce).
3.5. Předmět plnění může být rovněž ukončen kdykoliv dohodou smluvních stran.
4.  Práva a povinnosti smluvníchstran

4.1. Účastník je povinen:

4.1.1. Užívat plnění řádně a v souladu s jeho povahou, obvyklým určením a smluveným způsobem

    tak, aby nedošlo k jeho poškození. V opačném případě odpovídá pronajímateli za vzniklou

    škodu.

4.1.2. Při provozu zařízení dbát na to, aby byly dodržovány platné normy ČSN, EN a interní předpisy

    Poskytovatele.

4.1.3. Účastník si musí počínat tak, aby při jeho činnosti nedošlo k degradaci - zhoršení kvality

    telekomunikačních služeb ani ke zhoršení parametrů jednotlivých zařízení tvořících

    infrastrukturu Poskytovatele.

4.2. Poskytovatel je povinen:

4.2.1. Umožnit Účastníkovi řádné užívání předmětu plnění a zajistit způsobilost předmětu plnění

    k sjednanému způsobu užívání, jinak k účelu, k němuž je určen.

4.3. Poskytovatel je oprávněn:

    přerušit plnění Smlouvy, pokud jednání, nedbalost či opomenutí Uživatele je způsobilé ovlivnit

    řádný provoz ŽSTS nebo je v rozporu se smlouvou a/nebo platnými právními předpisy;

    omezit nebo přerušit plnění Smlouvy, pokud je Uživatel v prodlení se zaplacením ceny za

    předmět plnění i poté, co mu byl poskytnut dodatečný termín náhradního plnění;

    omezit plnění Smlouvy po nezbytně nutnou dobu i bez předchozího upozornění, má-li ktomu

    závažné důvody. Za závažné důvody se považuje zejména obecné ohrožení, působení Vyšší moci

    nebo případy, kdy by další poskytování plnění mohlo způsobit škodu Poskytovateli, Uživateli

    nebo třetím osobám.

5. Odpovědnost za škodu a náhrada škody, reklamace
5.1 V případě omezení nebo neposkytnutí plnění podle Smluvních dokumentů pro závadu

    technického nebo provozního charakteru na straně Poskytovatele je odpovědnost Poskytovatele
    vůči Účastníkovi omezena pouze na povinnost urychleně odstranit vzniklé závady a přiměřeně
     snížit cenu v rozsahu odpovídajícím povaze a době trvání závady nebo po dohodě s Účastníkem
     zajistit náhradním způsobem.
5.2 Poskytovatel neodpovídá za škodu, která vznikne jako důsledek Oprávněného přerušení (dle
     bodu 4.3) poskytování plnění nebo za jakýkoli neoprávněný zásah Účastníka (včetně jeho
     zaměstnanců a dalších spolupracujících osob) či třetí strany do připojení.
5.3 V jiných případech, než jsou uvedeny v článku 5.2 výše, odpovídá Poskytovatel pouze za škodu,
     která vznikla v důsledku porušení právních povinností Poskytovatelem. Prokázanou škodu,
     zaviněnou Poskytovatelem, uhradí Poskytovatel bezplatným poskytnutím plnění ve výši
     prokázané škody.

                                       3/6
5.4 Účastník se zavazuje nahradit nebo napravit škodu vzniklou na ŽSTS způsobenou Účastníkem.
     Toto ustanovení se nevztahuje na škody způsobené Vyšší mocí nebo Poskytovatelem.

5.5 Poskytovatel neodpovídá za vznik závady v případech, kdy k těmto závadám došlo následkem
     neodborného nebo neoprávněného zacházení ze strany Účastníka (včetně jeho zaměstnanců a
     dalších spolupracujících osob) nebo jiných osob. Jinou osobou se rozumí osoba, která nepatří
     mezi zaměstnance (další spolupracující osoby) Účastníka ani Poskytovatele, ani není
    ve smluvním vztahu s Poskytovatelem. V případě, že závada na komunikaci bude způsobena
    jednáním třetí osoby, která je ve smluvním vztahu s Účastníkem, je Účastník povinen dát
     Poskytovateli k dispozici všechny potřebné dokumenty pro uplatnění jeho nároků vůči této třetí
     osobě.

5.6 „Vyšší mocí" se rozumí neodvratitelná událost bránící dočasně nebo trvale v splnění povinností,
     pokud nastala nezávisle na vůli Poskytovatele a jestliže nemohla být tato okolnost nebo její
     následky Poskytovatele odvrácena ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze rozumně v dané
     situaci požadovat. Za zásah Vyšší moci jsou považovány zejména války a živelné katastrofy
     značného rozsahu mající přímé důsledky pro předmět plnění Poskytovatele. Jestliže Vyšší moc
     znemožní Poskytovateli plnit jeho závazky, prodlužuje se lhůta pro poskytnutí plnění o dobu,
     po kterou daná Vyšší moc trvá, a o přiměřenou dobu na zahájení plnění. Po dobu působení Vyšší
     moci budou obě smluvní strany zproštěny svých závazků.

5.7 Předmětem reklamace ze strany Účastníka mohou být rozsah plnění a účtovaná cena. Reklamaci
     proti výši vyúčtování nebo rozsahu poskytovaného plnění je Uživatel povinen doručit
     Pronajímateli písemně do 1 měsíce ode dne doručení příslušného vyúčtování ceny za poskytnuté
     plnění. Uplatnění Reklamace proti výši účtovaných cen nemá odkladný účinek a Uživatele je
     povinen zaplatit účtovanou cenu v plné výši do data splatnosti.

5.8 V případě, že plnění nebyla poskytnuta v rozsahu stanoveném Smlouvou nebo nebyla poskytnuta
    vůbec, bude odpovídající část zaplacené ceny za vadně poskytnuté plnění započítána na úhradu
    jiných závazků Uživatele vůči Poskytovateli. Pouze v případě, že by náhrada měla být poskytnuta
    po ukončení platnosti smlouvy a za předpokladu, že vzájemné závazky smluvních stran jsou
    vyrovnány, bude náhrada vyplacena v penězích.

5.9 Poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci vyúčtované ceny nebo na rozsah plnění
    bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamace. Pokud dojde
    k vyúčtování ceny za plnění v neprospěch Účastníka, je Poskytovatel povinen vrátit mu rozdíl
    ceny do 30 dnů od vyřízení reklamace.
6. Všeobecná ustanovení
6.1. Otázky neupravené touto smlouvou se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku,

         zák. č. 89/2012 Sb. a českým právním řádem.
6.2. Změny a doplňky této smlouvy mohou být provedeny pouze na základě písemného dodatku

         potvrzeného oběma smluvními stranami.
6.3. Všechny spory vznikající ze Smlouvy a v souvislosti s ní budou dle vůle Smluvních stran

         rozhodovány soudy České republiky, jakožto soudy výlučně příslušnými.
6.4. Tato smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, po jednom pro každou smluvní stranu.

Seznam příloh:
Příloha č. 1 Technická specifikace předmětu plnění, kontaktní adresy, administrativní procedury

V Praze dne    V Praze dne 2 9 '05" 2017

Za Účastníka:  Za Poskytovatele:

                                                                                                                                                              ■

               5/6
                                    Příloha č.l

                                     I. Technická specifikace předmětu plnění
1.1. Připojení je realizováno přenosovým okruhem E l (30 kanálů) v režimu 1+1 (active/pasive).
1.2. Účastníkovi jsou přidělena dohodnutá koncová čísla z adresních dekád s prefixem 972 211

         xxx a 972 221 xxx (a na přechodné období do 31. 8. 2017 dohodnutá koncová čísla z adresní
         dekády s prefixem 972 111 xxx).

                                      II. Zajištění technické dostupnosti
2.1. Připojení IP ústředny Účastníka je zajištěno nepřetržitě, v režimu 7x24.

2.2. Poskytovatel se zavazuje, že práce na odstranění poruchy budou zahájeny
         neprodleně.

2.3. Maximální doba na znovuzprovoznění služby nepřekročí 12 hodin od nahlášení
         poruchy.

2.4. V případě poruchy (přerušení spojení mezi ŽSTS a IP ústřednou Účastníka) je Účastník
         povinen toto neprodleně nahlásit na HelpDesk - dohledové centrum Poskytovatele:
         tel. číslo: ......​......​......
         eml: ...........................
         pracovní doba: 0 - 2 4

2.5. V případě potřeby náročnějších konfiguračních úprav připojení na straně ŽSTS zajistí
         tyto poskytovatel na základě objednávky účastníka v ceně 400 Kč/hod.

                                               III. Kontaktní adresy
3.1. Pro zajištění součinnosti se sjednávají kontaktní osoby smluvních stran následovně:

         Za poskytovatele:
                   ve věcech technických a při eskalaci incidentu poruchové ho stavu:
                             ........​........​ ........
                             .​ ......​...............................
                            .​ ......​ ......​.......​......

                   ve věcech smluvních a při eskalaci incidentu poruchové ho stavu:
                             ......​.............​.......
                             .......​...................................
                             .......​ ......​........​ .....

         Za účastníka:
                             ve věcech technických a při eskalaci incidentu poruchového stavu:
                             ......​..........​ .........
                             .......​..................................
                             .......​ ......​........​ .....

                   ve věcech smluvních a při eskalaci incidentu poruchového stavu:
                             ...........​...............
                             ........​ .......................................
                             ......​.......​.......​......

                                                                         6/6