Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2437278: RAVITA CZ o.p.s. - management PR Velká Kuš

Příloha KUJCP01FES2A.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUJCP01FES2A

                                            Smlouva o poskytnutí dotace
                                                  SDO/OZZL/098/17

  uzavřená ve smyslu § 159 a násl. zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve zněnípozdějších předpisů
    a § 10a odst. 5 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění
                                                  pozdějších předpisů

                                                                I.
                                                  Obecná ustanovení

Zastupitelstvo Jihočeského kraje rozhodlo svým usnesením č. 186/2017/ZK-6 ze dne 11. 5. 2017 podle
§ 36 písm. d) zákona č. 129/2000 Sb., o krajích a v souladu se zákonem č. 250/2000 Sb.,
o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, a ve smyslu Zásad a pravidel pro poskytování podpor
Jihočeského kraje SM/107/ZK, poskytnutí dotace dle §69 zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a
krajiny v platném znění, vlastníkům a nájemcům pozemků ve vybraných chráněných územích
v působnosti Jihočeského kraje za provedení dohodnutých činností v rámci zajišťování péče o tato
území.
Neinvestiční dotace (dále jen ,,dotace“) ve výši 234 851,-Kč bude poskytnuta za podmínek dále
uvedených v této smlouvě.

                                                            II.
                                          Poskytovatel a příjemce dotace

1. Poskytovatelem dotace podle této smlouvy je:
    Jihočeský kraj
    U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
    IČO: 70890650
    DIČ: CZ 70890650
    zastoupený: Pavlem Hrochem, náměstkem hejtmanky Jihočeského kraje, na základě plné moci
    Mgr. Ivany Stráské, hejtmanky Jihočeského kraje, ze dne 31. 5. 2017
    plátce DPH
    dále jen „poskytovatel"

2. Příjemcem dotace podle této smlouvy je:
    REVITA CZ o.p.s.
    V Lipkách 96
    386 01 Strakonice
    IČO: 28079086
    DIČ: CZ28079086
    zastoupený: Markem Fugnerem, ředitelem společnosti
    dále jen „příjemce"
                                                              m.
                        Účel a charakter dotace, doba, v níž má být účelu dosaženo

1. Poskytovatel stanovuje v souladu s § 19 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech
    územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
    o rozpočtových pravidlech ÚR“) účel použití dotace poskytované příjemci. Dotace je příjemci
    poskytována za účelem zajišťování péče o zvláště chráněné území PR Velká Kuš (dále jen
    chráněné území). Z poskytnuté dotace lze hradit pouze následující náklady příjemce přímo
    související se zajištěním managementových prací výše jmenované lokality v následujícím rozsahu:
    a) Plocha la - ruční selektivní a mozaikové kosení, likvidace výmladků dřevin, odklizení biomasy,
         vynechání vrby rozmarýnolisté ajalovců. Zásah lx ročně v termínu 15. 7. -15. 8., plocha 1,26
         ha;
     b) Plocha lb - Ruční i speciální strojové selektivní a mozaikovité kosení, likvidace výmladků
          dřevin, odklizení biomasy, vynechání vrby rozmarýnolisté a jalovců. Zásah lx ročně v termínu
          15. 8. - 15. 9., plocha 0,83 ha;

     c) Plocha 2a - Ruční i speciální strojové selektivní a mozikovité kosení, likvidace výmladků
          dřevin, odklizení biomasy, vynechání vrby rozmarýnolisté a jalovců. Zásah lx ročně v termínu
          15. 8. -15. 9., plocha 2,54 ha;

     d) Plocha 2b - Ruční i speciální strojové selektivní a mozikovité kosení, likvidace výmladků
          dřevin, odklizení biomasy, vynechání vrby rozmarýnolisté a jalovců. Zásah lx ročně v termínu
          15. 7. -15. 8., plocha 2,49 ha;

     e) Ruční selektivní kosení ohnisek třtiny vždy před vymetáním s odklizením biomasy. Zásah 3x
          ročně - duben, 2. pol. června, konec září. Plocha 1 zásahu 0,20 ha;

     a to:
     • materiálové náklady (např. nákup materiálu pro instalaci ohradníků či oplocení pro pastvu,

          ochranné pomůcky, PHM),
     • osobní náklady (mzdy včetně odvodů)

2. Z poskytnuté dotace lze hradit pouze náklady uskutečněné v období:
     od 1.1.2017 do 30.11.2017.

3. Příjemce je povinen užít dotaci jen k účelu uvedenému v odst. 1 tohoto ustanovení. Prostředky z této
     dotace poskytnuté na zajišťování péče o chráněné území nesmí příjemce poskytnout jiným
     právnickým nebo fyzickým osobám, pokud se nejedná o úhrady, které jsou hrazeny v souladu
     s účelem poskytnuté dotace.

4. Finanční prostředky nemají charakter veřejné finanční podpory.

                                                               IV.
                                            Výše dotace a vyplacení dotace

1. Dotace bude poskytnuta ve výši max. 234 851,- Kč a po schválení vyúčtování bude poskytnuta
     formou bezhotovostního převodu z účtu poskytovatele č. 199783072/0300 na účet příjemce č.
     4138782349/0800 pod variabilním symbolem VS 9817 nejpozději do 14 dnů od doložení
     závěrečného vyúčtování a závěrečné zprávy k vyúčtování dotace poskytnuté za provedení
     managementových prací. Materiálové a věcné náklady, které jsou součástí dotace, se prokazují
     v pořizovací ceně na základě kupních či účetních dokladů (smluv, faktur, pokladních stvrzenek
     apod.). Osobní výdaje zahrnující odměnu za práci se hradí v dohodnuté částce, která nesmí být vyšší,
     nežje 150 Kč/h. Jiné osobní náklady se hradí jen v prokázané výši, a pokud byly předem dohodnuty.

2. O užití poskytnutých finančních prostředků povede příjemce oddělenou průkaznou účetní evidenci,
     kterou se zavazuje uchovávat po dobu pěti let. Čerpání dotace nepodléhá finančnímu vypořádání.

3. Nedílnou součástí této smlouvy je čestné prohlášení, kde příjemce dotace uvede, zda je či není
     plátcem DPH, a zároveň v případě, že je plátcem DPH, čestně prohlásí, zda může v rámci jeho
     činnosti podporované touto smlouvou uplatnit odpočet DPH na vstupu či nikoliv a v jaké výši.

     Pokud příjemce v době obdržení této dotace není plátce DPH, ale v průběhu čerpání dotace se
     plátcem DPH stane, je povinen písemně nahlásit odboru životního prostředí, zemědělství a lesnictví
     Krajského úřadu Jihočeského kraje (dále jen ,,OZZL“) změnu v plátce DPH a dále musí písemně
     sdělit, zda při změně v plátce DPH bude v rámci jeho činnosti podporované touto smlouvou moci
     uplatnit odpočet DPH na vstupu či nikoliv a v jaké výši, popř. zda v souladu s ustanovením § 79
     zákona o č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
     o DPH“) uplatní nárok odpočtu daně při registraci.
     V případě, že činnosti příjemce podporované touto smlouvou nebudou ekonomickými činnostmi,
     u kterých by si mohl příjemce (plátce DPH) uplatňovat odpočet DPH na vstupu, nebude mít změna

                                                                         2 - -
     z neplátce v plátce DPH žádný vliv na výši dotace, pouze toto písemné oznámení příjemce o změně
     bude založeno v rámci podkladů o poskytnuté dotaci na OZZL.

     Jestliže zákon o DPH příjemci umožní při změně z neplátce na plátce uplatňovat odpočet DPH na
     vstupu, je vždy povinen informovat OZZL o výši vratký DPH a ze strany OZZL na základě této
     změny v přidělené dotaci bude připraven dodatek ke smlouvě, ve kterém bude snížen nárok na
     dotaci o výši DPH, jež si příjemce bude uplatňovat u místně příslušného finančního úřadu.

4. Pokud dojde v průběhu platnosti této smlouvy na straně příjemce ke změně podmínek,
     za kterých byla dotace poskytnuta, je příjemce povinen oznámit toto písemně poskytovateli
     neprodleně po zjištění změny.

                                                             V.
                                         Vyúčtování a vypořádání dotace

1. Příjemce dotace předloží poskytovateli, tj. OZZL, vyúčtování dotace a závěrečnou zprávu
     neprodleně po ukončení managementových prací na chráněném území, nejpozdčji však do
     5.12. 2017, v tomto provedení:

        a. Závěrečnou zprávu k vyúčtování dotace poskytnuté za provedení managementových prací
             za období od 1. 1. 2017 do 30. 11. 2017 spolu se soupisem účetních dokladů (faktur,
             pokladních dokladů či výdajových poukazů) vztahujících se k činnosti příjemce; včetně
             doložení jejich kopií a popřípadě výpisů z účtu s uvedeným účelem platby a částky
             u jednotlivých dokladů, odpovídajícím způsobem budou doloženy osobní náklady; v jednom
             originálním, podepsaném vyhotovení;

        b. Realizační dokumentaci, která bude obsahovat: zhotovitele, lokalizaci provedených prací,
             termíny realizace, bližší specifikace provedení, 3 fotografie lokality před každým zásahem
             a 3 fotografie lokality po každém zásahu a vyznačení místa zásahu. Realizační dokumentaci
             předá příjemce ve dvou tištěných, barevných vyhotoveních a v elektronické podobě na CD
             nebo DVD.

                                                            VI.
      Podmínky realizace managementových opatření, způsob odborného předání a převzetí

                                                 provedených zásahů

Neinvestiční dotace dle této smlouvy je poskytována za účelem péče o významné a cenné části přírody
Jihočeského kraje. Z odborného hlediska je proto nutné při realizaci managementových zásahů
postupovat přesně podle pokynů příslušného orgánu ochrany přírody, kterým je Krajský úřad -
Jihočeský kraj, odbor životního prostředí, zemědělství a lesnictví, oddělení rozvoje venkova, péče
o krajinu a koncepcí (dále jen OOP).

     1. Managementovým zásahem podle této smlouvy se rozumí provedení všech prací na lokalitě tak,
         jek je definováno v článku III., odstavec 1 této smlouvy. Dílčí částí managementového zásahu
         se pak rozumí provedení části zásahu na určené ploše ve stanoveném termínu a stanovenou
         technologií. Managementový zásah se muže skládat z jedné nebo více dílčích částí.

     2. Doba plnění managementového zásahu začíná podáním žádosti o dotaci, zásahy na lokalitě
         budou probíhat v termínech a rozsahu sjednaných v rámci projednání žádosti a které jsou
         uvedeny v článku III., odstavec 1 této smlouvy, případně s odchylkami, jak je uvedeno dále
         v odstavci č. 10 tohoto článku.

     3. Nejzazším termínem pro dokončení managementového zásahu (na základě odchylek dle
         odstavce č. 10 tohoto článku) je 30. listopad 2017. Pokud nebude managementové zásah možné
         realizovat zcela nebo z části do tohoto termínu, může být část zásahu zrušena formou protokolu
         a nebude příjemcem dotace vyúčtována.

    4. OOP může být při odborné kontrole realizace managementového zásahu zastupován
         technickým dozorem investora (dále jen TDI), který bude zplnomocněný ke kontrole plnění a
         přejímání managementových zásahů včetně sepisování a podepisování předávacích a

                                                                         3 - -
     přejímacích protokolů. Příjemce dotace bude o případném zastupování OOP informován
     dopisem s uvedením kontaktů na TDI a rozsahu oprávnění TDI k zastupování OOP.
5. OOP nebo TDI předá lokalitu, v níž bude prováděn zásah, protokolárně v místě, které bude
     nacházet zpravidla přímo v lokalitě. Termín předání bude sjednán dohodou zástupců smluvních
     stran. Pokud se smluvní strany na datu a místě předání nedohodnou, určí tento termín a místo
     OOP nebo TDI, přičemž takové určení je pro příjemce dotace závazné, a to nejpozději 7 dní
     před termínem zahájení managementových prací. Současně s předáním lokality OOP nebo TDI
     přímo na místě zkonkretizuje obsah díla - označí rozsah zásahu, popř. jinak dle místních,
     klimatických nebo vegetačních podmínek rozsah zásahu upřesní. Konkretizace či upřesnění
     zásahu bude zaznamenáno do protokolu.
6. Příjemce dotace je povinen provést zásah bez vad a nedodělků, kompletně tak, jakje ve smlouvě
     ujednán a upřesněn při předání lokality (viz odst. 5 tohoto článku).
7. Příjemce dotace oznámí prokazatelně (písemně nebo e-mailem) OOP nebo zástupci TDI
     ukončení managementového zásahu nebo jeho dílčí části do dvou dnů od jeho ukončení,
     nej později však poslední den stanoveného termínu pro provedení zásahu (popř. upraveném na
     základě odst. 10 této smlouvy), podle toho, který z uvedených termínů nastane dříve.
8. OOP nebo TDI nejpozději do 7 dnů ode dne oznámení ukončení prací dle odst. 7 prokazatelně
     vyzve příjemce dotace (písemně nebo e-mailem) k fyzickému předání provedených prací
     s uvedením konkrétního data a místa prohlídky provedených prací. Datum a místo převzetí prací
     budou stanoveny po předchozí telefonické či e-mailové domluvě, pokud se na termínu a místě
     smluvní strany nedohodnou, určí je jednostranně OOP nebo TDI prokazatelnou formou
     (písemně nebo e-mailem).
9. O předání a převzetí zásahu v termínu dle odst. 8. bude OOP (nebo TDI) a příjemcem dotace
     sepsán protokol. OOP si vyhrazuje právo zásah nepřevzít, pokud bude vykazovat vady nebo
     nebude kompletní.
10. V případě zjištění skutečností majících podstatný vliv na provedení a předání
     managementového zásahu nebo jeho části (nepříznivé počasí, stav vegetace atd.), je každá
     z obou stran povinna o této skutečnosti informovat neprodleně prokazatelnou formou (písemně,
     e-mail) druhou stranu bezodkladně, když se o nich dozví. Vyžádá-li si vznik této skutečnosti
     změnu termínu, může být termín plnění upraven písemným protokolem.
11. Příjemce dotace je povinen oznámit OOP nebo zástupci TDI prokazatelnou formou (písemně,
     e-mail) překážky, které brání realizaci managementového zásahu nebo jeho části ve stanoveném
     termínu nejpozději však 1 den před uplynutím nejzazšího termínu pro provedení zásahu nebo
    jeho dílčí části.
12. Příjemce dotace je povinen na vyžádání OOP nebo TDI sdělit přesný termín provádění prací a
     umožnit kontrolu prací v terénu.
13. V případě, že příjemce dotace neprovede managementový zásah nebo jeho dílčí část
     v požadovaném termínu dle článku III., odstavec 1 této smlouvy nebo v náhradním termínu dle
     ustanovení odstavce 10 tohoto článku, a neučiní tak ani po výzvě OOP, je OOP oprávněn zajistit
     provedení zásahu jiným způsobem (např. externím subjektem) - viz ustanovení § 68 odst. 3
     zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny v platném znění.
14. Další podmínky realizace managementového zásahu:
     a) Likvidace biomasy spočívá v jejím odvozu z lokality s tím, že bude uložena (předána ke

          zpracování) do kompostárny, bioplynové stanice, ke zpracování v zemědělské prvovýrobě
          nebo lesnické výrobě (zejména dřevní odpad). Likvidace, resp. zpracování biomasy může
          být provedena i jiným způsobem, pokud tento není v rozporu se zákonem o odpadech nebo
         jiným platným právním předpisem (včetně obecních vyhlášek). Likvidace nebo zpracování
          odpadu nesmí probíhat na ploše lokality nebo ochranného pásma zvláště chráněného území
    b) Předání biomasy bude doloženo protokoly o předání nebo jinými relevantními doklady od
          příjemce biomasy. V případě předání do zemědělské prvovýroby nebo k lesnickému
          zpracování musí mít přijímající subjekt oprávnění ktéto činnosti (živnostenský list,
          evidovaný samostatně hospodařící rolník apod.), součástí dokladu musí být plný název
          přejímajícího subjektu a identifikační číslo, případně jiný obdobný údaj, na základě kterého
          lze výše uvedenou skutečnost ověřit. V případě, že je tímto subjektem přímo příjemce
          dotace, uvede tuto skutečnost v realizační dokumentaci formou čestného prohlášení. Pokud

                                                                   4 - -
               nebude předepsaným způsobem doložena likvidace biomasy, nebude proplacena úhrada za
               provedené práce.
          c) Při nakládání a odvážení biomasy z lokalit musí být dbáno, aby byl co v nejmenší míře
               poškozován půdní povrch, pokud se tak stane, je nutno tuto skutečnost bezprostředně
               oznámit OOP nebo TDI a zajistit uvedení lokality do původního stavu
          d) Dočasné deponování hmoty na lokalitě na dobu delší než 14 dní, zejména při mimořádně
               nepříznivých klimatických podmínkách, kdy by při jejím vyklízení hrozilo poškození
               lokality, je možné pouze na základě předchozího písemného souhlasu OOP nebo TDI,
               formou protokolu, který bude obsahovat přesný popis místa dočasné deponie s termínem
              jejího odklizení.

                                                              VII.
                Povinnosti příjemce při přeměně, insolvenci a likvidaci právnické osoby

1. V případě, že je příjemce právnickou osobou vyjma obce a má dojít k jeho přeměně podle
    příslušného zákona a příjemce má být zanikající právnickou osobou, má povinnost tuto skutečnost
    oznámit s dostatečným předstihem poskytovateli s žádostí o udělení souhlasu s přechodem práv a
    povinností z tohoto smluvního vztahu na právního nástupce. Přitom musí respektovat, že každá
    taková skutečnost musí být projednána v tom orgánu poskytovatele, který schválil poskytnutí dotace
    a smlouvu o jejím poskytnutí.

2. K žádosti o udělení souhlasu podle odstavce 1 musí příjemce prokázat příslušnými dokumenty, že
   práva a povinnosti z tohoto smluvního vztahu přejdou na právního nástupce a právní nástupce se
    zavazuje tyto povinnosti plnit (např. projekt fuze). Poskytovatel je oprávněn si vyžádat dodatečné
    podklady, pokud z dodaných podkladů nebude tato skutečnost vyplývat.

3. V případě, že poskytovatel žádosti vyhoví, spraví o tom bez zbytečného odkladu příjemce po
   projednání v příslušném orgánu poskytovatele a uzavře dodatek ke smlouvě, který bude obsahovat
   popis a důvod jeho uzavření s ohledem na přeměnu příjemce.

4. V případě, že žádosti poskytovatel nevyhoví, bezodkladně o tom spraví příjemce po projednání
   v příslušném orgánu poskytovatele. Poskytovatel je oprávněn posoudit dosavadní naplnění účelu
   smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém případě má příjemce
   povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou
   poskytovatele.

5. V případě, že je příjemce příspěvkovou organizací jiného územního samosprávného celku, je
   povinen při sloučení, splynutí či rozdělení postupovat obdobně podle odstavce 1 (doložení např.
   formou usnesení zastupitelstva územně samosprávného celku). Poslední věta odstavce 2 platí
   obdobně.

6. V případě, že příslušný soud rozhodl o úpadku příjemce nebo má být příjemce zrušen s likvidací, je
   povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit poskytovateli. Poskytovatel je oprávněn posoudit
   dosavadní naplnění účelu smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém
   případě má příjemce povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě
   stanovené výzvou poskytovatele. Zároveň je povinen bezodkladně oznámit insolvenčnímu správci
   či likvidátorovi příjemce, že tento přijal dotaci z rozpočtu poskytovatele a váže ho povinnost
   vyplacenou dotaci vrátit zpět do rozpočtu poskytovatele.

                                                             VIII.
                               Výpověď ze smlouvy a porušení rozpočtové kázně

1. Příjemce bere na vědomí, že každé porušení povinností podle této smlouvy z jeho strany bude
    považováno za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení § 22 zákona o rozpočtových pravidlech
    ÚR a poskytovatel je oprávněn požadovat úhradu penále za porušení rozpočtové kázně.

                                                                         5 - -
2. Poskytovatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět z důvodu na straně příjemce, a to zejména
     v případě, že po uzavření této smlouvy nastane nebo vyjde najevo skutečnost, která opravňuje
     dotaci nebo její část odejmout. Takovými skutečnostmi jsou například zjištění poskytovatele,
     že údaje, které mu sdělil příjemce a které měly vliv na rozhodnutí o poskytnutí dotace, jsou
     nepravdivé, využití dotace je v rozporu s účelem stanoveným v čl. III odst. 1 této smlouvy,
     nedodání vyúčtování dotace, závěrečné zprávy a finančního vypořádání v termínu dle čl. V odst.
     1 této smlouvy nebo neplnění požadovaných termínů, technologie prací nebo rozsahu
     managementových zásahů.

3. Výpovědní Ihúta je 10 dní a začíná běžet dnem doručení písemné výpovědi příjemci.

4. V písemné výpovědi poskytovatel uvede zjištěné skutečnosti, které jej prokazatelně vedly
     k výpovědi smlouvy, a vyzve příjemce k vrácení celé dotace nebo její části. Příjemce je povinen
     vrátit tyto prostředky do 15 dnů od ukončení smlouvy na účet poskytovatele uvedený ve výpovědi.
     Pokud tyto prostředky ještě nebyly převedeny na účet příjemce, přestože byla uzavřena smlouva,
     má poskytovatel právo je neposkytnout.

                                                            IX.
                                                   Ostatní ujednání

1. Finanční podpora nenaplňuje kritéria veřejné podpory.

2. Pokud dojde v průběhu platnosti této smlouvy na straně příjemce ke změně podmínek, za
    kterých byla dotace poskytnuta (včetně změny kontaktní osoby uvedené v žádosti nebo sídla
    příjemce), je příjemce povinen oznámit toto písemně poskytovateli neprodleně po zjištění změny.

3. Příjemce souhlasí se zveřejněním této smlouvy a prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje, které
    tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

4. Smluvní strany souhlasí s případným zveřejněním této smlouvy v registru smluv a prohlašují, že tato
    smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012
    Sb., občanský zákoník. Smlouva bude zveřejněna poskytovatelem dotace.

5. Příjemce dotace se zavazuje umístit na lokalitě informační panel dle pokynů poskytovatele dotace
    (informační panel bude dodán poskytovatelem dotace). Příjemce se dále zavazuje zajistit umístění
    znaku, respektive loga Jihočeského kraje na materiálech, propagujících nebo informujících o činnosti
    podpořené touto dotací. V případě konání veřejné nebo odborné akce se příjemce dotace zavazuje
    včas informovat poskytovatele o jejím konání (např. zasláním pozvánky). Vhodnost užití krajských
    symbolů bude příjemce konzultovat s odborem Kancelář hejtmana, oddělení marketingu a
    cestovního ruchu Krajského úřadu Jihočeského kraje, přitom bude postupovat v souladu se směrnicí
    č. SM/40/RK - Zásady jednotného vizuálního stylu a pravidla pro užívání symbolů a logotypu
    Jihočeského kraje, která je dostupná na:
    http://www.kraj-jihocesky.cz/88/pravidla_smernice_zasady.htm.
    Tato zveřejněná verze směrnice se považuje za součást této smlouvy.

6. O užití dotace vede příjemce průkaznou účetní nebo jinou evidenci. Dále se zavazuje uchovávat tuto
    evidenci po dobu deseti let po skončení podporované činnosti.

7. Poskytovatel je oprávněn provádět u příjemce kontrolu účetnictví, příp. dalších skutečností, v
    rozsahu potřebném k posouzení, zda byla dodržena tato smlouva. Příjemce se zavazuje umožnit
    poskytovateli nebo jím pověřeným osobám provést kdykoli (i v průběhu realizace) komplexní
    kontrolu postupu a výsledků realizace podporované činnosti, včetně použití peněžních prostředků a
    zpřístupnit na požádání veškeré doklady související s realizací podporované činnosti a s plněním této
    smlouvy. Tímto ujednáním nejsou dotřena ani omezena práva kontrolních a finančních orgánů státní
    správy České republiky.

                                                                         6 - -
                                                            X.
                                                 Závěrečná ujednání

1. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech majících povahu originálu, z nichž každá ze smluvních
    stran obdrží 1 výtisk.

2. Změny a doplňky této smlouvy lze provádět pouze formou písemných číslovaných dodatků,
   podepsaných oběma smluvními stranami. Upřesnění ěi změny údajů (zejména adresa, číslo
   bankovního účtu, kontaktní osoba) stačí písemně sdělit poskytovateli dotace, pokud tento netrvá na
   uzavření dodatku ke smlouvě.

3. V případech neřešených touto smlouvou se užije směrnice Jihočeského kraje č. SM/107/ZK - Zásady
   Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční podpory, která je dostupná na http://www.kraj-
   jihocesky.cz/88/pravidla_smernice_zasady.htm. Tato zveřejněná směrnice, jakož i žádost o
   poskytnutí finanční podpory se považují za součást této smlouvy. Příjemce prohlašuje, že je mu
   obsah této smlouvy a Zásad pro poskytování veřejné finanční podpory dostatečně jasný ajednotlivá
   ustanovení dostatečně určitá. Pokud existuje rozpor mezi smlouvou a směrnicí, použijí se primárně
   ustanovení smlouvy.

4. Na důkaz výslovného souhlasu s obsahem a všemi ustanoveními této smlouvy a své pravé, svobodné
   a vážné vůle, je tato smlouva po jejím přečtení smluvními stranami vlastnoručně podepsána.

5. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních
   stran.

0 6 06- - 2017                                                                                     Q c.

                                                                        _____________________ _ i        ^

\                                                                       38601 Strakonice
                                                                        >•£'•.28079036 DIČ:CZ28079086
                                                                 /

                                                                    -7
                 Čestné prohlášení

Pro účely poskytnutí dotace čestně prohlašujeme, že jsme:

E-plátci DPH     □ neplátci DPH

          V případě plátce DPH:
Dále prohlašujeme, že v tomto konkrétním případě ke dni uzavření smlouvy:

               ^můžeme plně či částečně uplatnit nárok na odpočet DPH na vstupu
               □ nemůžeme uplatnit nárok na odpočet DPH na vstupu

Zároveň prohlašujeme, že ke dni uzavření smlouvy

□ jsme           & nejsme

nespolehlivým plátcem DPH podle § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění
pozdějších předpisů. Pokud se tato skutečnost v průběhu realizace smluvního vztahu změní, jsme si
vědomi toho, že jsme povinni oznámit tuto změnu neprodleně poskytovateli dotace.

vol.c—- jne ^ ^  l V-

                                                           V Upkóch 96

                                                           38601 SStrtVo'-'«
                                                           10:28079030 DX :C/í

                 8 - -