Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo č. 58/2/2017 na realizaci stavby „Výměna výplní otvorů - SVČ Albrechtická“ uzavřená podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen občanský zákoník) I. Smluvní strany 1.1 Objednatel: Statutární město Most Zastoupený: Mgr. Janem Paparegou, primátorem města Sídlo: Most, Radniční 1, PSČ 434 69 IČO: 00266094 DIČ: CZ00266094 Bankovní spojení: XXXXXX Č. ú. výdajového: XXXXXX Č. ú. příjmového: XXXXXX E-mail: posta@mesto-most.cz ID datové schránky: pffbvy (dále jen objednatel ) 1.2 Zhotovitel: ELA-PLAST s.r.o. Zastoupený: Janem Francem - jednatelem Sídlo: Na Pavlu 2191, 436 01 Litvínov IČO: 25025686 DIČ: CZ25025686 Bankovní spojení: XXXXXX Č.ú. XXXXXX E-mail: info@ela-plast.cz ID datové schránky: 6vu3g2b Zapsán v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl C, vložka 12699 (dále jen zhotovitel ) 1.3 Zástupce pověřený jednáním ve věcech technických: za objednatele: XXXXXX - vedoucí odboru investic XXXXXX - referent odboru investic za zhotovitele: David Pirich - ředitel společnosti 1.4 Zástupce pověřený jednáním na stavbě: - vedoucí odboru investic za objednatele: XXXXXX - referent odboru investic XXXXXX - ředitel společnosti za zhotovitele: David Pirich 1.5 Zástupce pověřený k podpisu změnových listů dle článku V., bod 5.8, 5.9, 12.3 a 12.4: za objednatele: Mgr. Jan Paparega, primátor do max. ceny 2 mil. Kč bez DPH, pro každý jednotlivý změnový list XXXXXX, vedoucí odboru investic do max. ceny 100 tis. Kč bez DPH, pro každý jednotlivý změnový list za zhotovitele: Jan Franc - jednatel společnosti David Pirich - ředitel společnosti II. Výchozí podklady a údaje 2.1 Výchozí údaje „Výměna výplní otvorů - SVČ Albrechtická“ 2.1.1 Název stavby: Most 2.1.2 Místo stavby: statutární město Most 2.1.3 Investor: statutární město Most 2.1.4 Vlastník: 2.2 Smlouva se uzavírá na základě výsledku hodnocení nabídek podaných v zadávacím řízení pro zadání veřejné zakázky podle §27 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů a Pravidel pro zadávání a průběh veřejných zakázek malého rozsahu statutárního města Mostu. III. Předmět plnění 3.1 Zhotovitel je povinen provést podle projektové dokumentace zpracované Ing. Karlem Hrdličkou, č. zakázky 2017003-P, název „SVČ Albrechtická Most – výměna původních výplní 1. etapa – pavilon B“ rozšířené o výkaz výměr, a technické specifikace či technické a uživatelské standardy a v souladu s nabídkou zhotovitele předloženou v zadávacím řízení označeném shora, dílo, kterým je realizace stavby „Výměna výplní otvorů - SVČ Albrechtická“. 3.2 Zhotovitel se zavazuje provést dílo svým jménem, na vlastní odpovědnost a náklady, včas a řádně a s odbornou péčí. Zhotovitel je oprávněn pověřit provedením části díla subdodavatele uvedeného v seznamu subdodavatelů, který je přílohou č. 3 této smlouvy, a který je totožný se seznamem subdodavatelů poskytnutým zhotovitelem objednateli v zadávacím řízení označeném shora. Zhotovitel je povinen zajistit, že subdodavatel nebude provádět část díla, k jejímuž provedení se zavázal, s pomocí jakéhokoliv dalšího subdodavatele. Případné schválení změny subdodavatele bude provedeno změnovým listem (příloha č. 1 této smlouvy). Při provádění díla subdodavatelem má zhotovitel odpovědnost, jako by dílo prováděl sám. 3.3 Zhotovitel je dále v rámci sjednané ceny za dílo povinen zabezpečit veškeré práce, dodávky a služby a další plnění, kterých je třeba trvale či dočasně k zahájení, provedení a dokončení díla, zejména: - zajištění dokumentace skutečného provedení stavby - zajištění potvrzení správců inženýrských sítí - předání všech potřebných dokladů, rozhodnutí, prohlášení o shodě na použité materiály, revizí, osvědčení, atestů - vedení stavebního deníku a jeho předávání se záznamy pravidelných kontrolních prohlídek stavebního úřadu, investora a správců inženýrských sítí - dodržování podmínek stavebního povolení - provádění veškerých požadovaných zkoušek dle platné legislativy - dodržování podmínek vyjádření a stanovisek uvedených v dokladové části zadávací projektové dokumentace - dodržování zkušebních a kontrolních plánů, HMG - zajištění zařízení staveniště a skládky, vč. úhrady provozu zařízení staveniště, jeho vyklizení a uvedení příslušných ploch do původního stavu - zajišťování potřebných rozhodnutí – povolení ke zvláštnímu užívání komunikací, povolení záboru veřejného prostranství apod. - fotodokumentaci stavby - provádění úhrady veškerých poplatků, skládkového, dopravy odpadu na skládku a úhrady potřebných médií - zajišťování dopravních opatření nutných k provedení díla - zajištění a předání dokladové části specifikované v článku 11.2. Všechny výše uvedené doklady budou předány v českém jazyce. 3.4 Objednatel se zavazuje řádně provedené dílo bez vad a nedodělků převzít a zaplatit cenu za jeho provedení, sjednanou v čl. V., bod 5.1 této smlouvy. IV. Doba plnění 4.1 Doba plnění: Termín předání staveniště: do 1 týdne před zahájením stavebních prací Zahájení výroby výplní otvorů: ihned po uzavření smlouvy Dokončení stavebních prací: do 10 týdnů od podpisu smluvního vztahu (za předpokladu, že smlouva bude uzavřena do 30.6.2017) 4.2 Zhotovitel splní svou povinnost provést dílo jeho řádným zhotovením a protokolárním předáním objednateli. Řádně zhotoveným dílem se pro účely této smlouvy rozumí dílo, které nebude vykazovat žádné vady a nedodělky a bude schopné bezvadného provozování. 4.3 Zhotovitel se zavazuje řádně zhotovené dílo předat objednateli do pěti pracovních dnů od jeho zhotovení, kterým se rozumí dokončení díla dle odst. 4.1 a objednatel se zavazuje do pěti pracovních dní od doručení písemného oznámení zhotovitele, že dílo je zhotoveno, budou-li splněny další náležitosti této smlouvy, dílo převzít. Objednatel je oprávněn převzít dílo i s případnými drobnými vadami a nedodělky, které nebudou bránit řádnému provozování, pokud se zhotovitel písemně zaváže tyto drobné vady a nedodělky odstranit v dohodnutém termínu. Pokud zhotovitel drobné vady a nedodělky v dohodnutém termínu neodstraní, platí, že dílo předáno a převzato nebylo. 4.4 Zhotovitel zpracuje závazný časový harmonogram prací a kontrolně zkušební plán, který předá objednateli při předání staveniště. Postup, provádění, termíny a četnost zkoušek bude v souladu s příslušnými technickými normami ČSN a právními předpisy České republiky. Podklady budou sloužit ke kontrole postupu a provádění prací. 4.5 Při prodlení zhotovitele se zahájením prací trvajícím déle než jeden týden nad rámec sjednaného termínu je objednatel oprávněn od této smlouvy odstoupit. 4.6 V případě rozšíření rozsahu díla o více než 15 % nebo omezení rozsahu díla o více než 10 % na základě požadavku objednatele z důvodů, za které neodpovídá zhotovitel, je zhotovitel oprávněn podat objednateli odůvodněný požadavek na prodloužení nebo zkrácení doby plnění. 4.7 Písemnou žádost o prodloužení doby plnění je zhotovitel povinen předat objednateli min. 10 pracovních dnů před termínem dokončení díla. 4.8 Prodlení zhotovitele s plněním díla z klimatických důvodů se považuje za odsouhlasené zápisem do stavebního deníku stvrzeného podpisy obou smluvních stran. 4.9 Změny doby plnění mohou být provedeny „Změnovým listem“ (příloha č. 1 této smlouvy). Případné schválení změny subdodavatele bude provedeno změnovým listem (příloha č. 1 této smlouvy). V. Cena 5.1 Cena díla je sjednána jako nejvýše přípustná a činí 1.223.955,97 Kč bez DPH. K ceně díla bude připočteno DPH ve výši určené právním předpisem platným ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. Slovy: Jedenmilióndvěstědvacettřitisícdevětsetpadesátpětkorundevadesátsedmhaléřů Sjednaná cena zahrnuje i cenu veškerých prací, dodávek a služeb obsažených v čl. III., odst. 3.3 této smlouvy. 5.2 Zhotovitel zpracoval dodavatelský položkový rozpočet díla po jeho jednotlivých částech (dále jen položkový rozpočet). Položkový rozpočet byl zpracován na sjednanou nejvýše přípustnou cenu díla a předán objednateli v jednom vyhotovení. Na základě tohoto položkového rozpočtu bude zhotovitel provádět a objednatel potvrzovat soupisy provedených prací a zabudovaných dodávek a zjišťovací protokoly. Soupisy provedených prací a zabudovaných dodávek a zjišťovací protokoly budou objednateli předány po jednotlivých stavebních objektech. Při stanovení ceny částí díla bude postupováno takto: - tam, kde jsou položky vyjádřeny cenou za jednotku, bude tato cena nebo její část vypočtena jako násobek sazby za jednotku a čísla vyjadřujícího množství skutečně provedené práce v příslušných položkách. Vzájemně odsouhlasené soupisy provedených prací a zjišťovací protokoly poslouží jako podklad pro zpracování faktur a eventuální vypořádání vzájemných vztahů za okolností uvedených v bodě 5.7, 5.8 a 5.9 této smlouvy. Tím není dotčeno ujednání obsažené v odst. 5.1 této smlouvy. 5.3 Zhotovitel prohlašuje, že si zadávací dokumentaci řádně prostudoval a s jejím zněním je plně obeznámen. V případě zjištění chyb a nedostatků v zadávací dokumentaci je Zhotovitel povinen neprodleně o této skutečnosti informovat Objednatele, který je povinen tento nesoulad napravit v dohodnuté lhůtě, není-li stanoveno tak ve lhůtě přiměřené k povaze nedostatku zadávací dokumentace, a neučiní-li tak, nevzniká mu nárok na změnu ceny díla či posun termínu realizace. Zhotovitel zaručuje, po řádném seznámení s podklady nutnými pro realizaci díla, úplnost rozpočtu. 5.4 Práce a dodávky nad rámec této smlouvy budou posuzovány jako dodatečné stavební práce. Práce a dodávky sjednané v této smlouvě, které nebudou po dohodě zhotovitele a objednatele provedeny, budou posuzovány jako méněpráce. 5.5 Provedení veškerých dodatečných stavebních prací musí být vždy předem písemně schváleno objednatelem. 5.6 Zhotovitel je povinen provést dodatečné stavební práce požadované objednatelem, objednatel dodatečné stavební práce uhradí odděleně nebo v rámci rozšíření předmětu plnění (díla) této smlouvy. 5.7 Případné dodatečné stavební práce budou oceněny dále uvedeným způsobem: 5.7.1 Dodatečné stavební práce, jejichž položky jsou obsaženy v položkovém rozpočtu, budou oceněny podle těchto položek. 5.7.2 Dodatečné stavební práce, které nejsou obsaženy v položkovém rozpočtu, budou oceněny takto: Stavební a montážní práce se budou oceňovat dle aktualizovaných „Katalogů popisů a směrných cen stavebních prací“, resp. „Katalogů popisů a směrných cen montáží technologických zařízení ÚRS Praha“ (dále jen Směrné ceny), a.s. platných v době provádění víceprací. Pokud nabídková cena zhotovitele byla v době předložení nabídky nižší než cena dle aktualizovaných Směrných cen ÚRS Praha, a.s., sníží se cena dle aktualizovaných Směrných cen ÚRS Praha, a.s. o tolik procent, o kolik procent se liší porovnávané ceny převedené na procenta. 100% představuje pro účely výpočtu cena dle aktualizovaných Směrných cen ÚRS Praha, a.s. Při změně Směrných cen ÚRS Praha, a.s. se datem aktualizace rozumí datum zveřejnění aktualizovaných cen. Specifikace a materiály budou oceněny dle skutečné ceny pořízení a budou doloženy doklady o pořízení. Náklady na pořízení materiálů (dopravné) budou oceněny dle aktualizovaného Sazebníku přirážek pořizovacích nákladů ÚRS Praha, a.s. Pro ocenění zednických výpomocí, podílu přidružených výkonů, mimostaveništní dopravy a přesunů budou použity sazby uvedené v Pravidlech „M“ pro užití katalogů směrných cen montážních prací, vydaných ÚRS Praha, a.s. Pro nestandardní stavební a montážní práce a výrobky ve specifikacích budou zhotovitelem předloženy objednateli cenové nabídky nejméně tří v úvahu přicházejících firem. Výběr firmy pro nestandardní práce a výrobky provede objednatel do tří pracovních dnů od předložení cenových nabídek. V případě nutnosti ocenit některé práce nespecifikované směrnými cenami ÚRS Praha, a.s., ocení se tyto práce HZS. HZS se stanoví (bez DPH) : - stavební práce 200,- Kč/hod. - pro montážní práce 200,- Kč/hod. - pro revize a zkoušky 250,- Kč/hod. K cenám veškerých dodatečných stavebních prací již nebudou rozpočtovány žádné náklady na umístění stavby. 5.8 Na základě požadavku objednatele je zhotovitel povinen provést orientační ocenění dodatečné stavební práce před realizací. Do 15 kalendářních dnů po provedení předem schválených dodatečných stavebních prací je zhotovitel povinen předložit objednateli „Změnový list“ (příloha č. 1 této smlouvy) obsahující ocenění skutečně provedených dodatečných stavebních prací formou v souladu s bodem 5.7 této smlouvy. 5.9 Zhotovitel je povinen předložit objednateli „Změnový list“ (příloha č. 1 této smlouvy) i ohledně prací a dodávek, které nebudou po dohodě zhotovitele a objednatele provedeny (méněpráce), nebo budou provedeny v menším rozsahu. Méněpráce budou oceněny podle dodavatelského položkového rozpočtu zmíněného v bodě 5.2 této smlouvy. O takto oceněné méněpráce bude snížena nejvýše přípustná cena díla uvedená v čl. V, bod 5.1 této smlouvy. VI. Platební podmínky 6.1 Zhotovitel předloží zástupci objednatele pověřenému k jednání na stavbě soupis skutečně provedených prací a zabudovaných dodávek a zjišťovací protokol k odsouhlasení ve čtyřech vyhotoveních a v elektronické podobě ve formátu .kz nebo .xls (dle podkladů objednatele). Zástupce objednatele pověřený k jednání na stavbě je povinen nejpozději do 15 dnů ode dne obdržení soupisu skutečně provedených prací a zabudovaných dodávek a zjišťovacího protokolu, tyto dokumenty schválit, případně je písemnou formou vrátit s odůvodněním svého postupu. 6.2 Podkladem pro placení je faktura. Provedené práce budou fakturovány na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu skutečně provedených prací dle ucelených částí a zabudovaných dodávek po provedení díla a jeho převzetí objednatelem, tedy po podpisu předávacího protokolu. Nedílnou součástí faktury bude rovněž vzájemně odsouhlasený položkový soupis skutečně provedených prací a zabudovaných dodávek. Bez oboustranně odsouhlaseného soupisu skutečně provedených prací nebude faktura proplacena. 6.3 Splatnost faktury bude 30 dnů ode dne doručení objednateli. Platba se považuje z hlediska její včasnosti za provedenou dnem předání příkazu k úhradě peněžnímu ústavu objednatele, pokud bude dle tohoto příkazu proplacena. 6.4 Každá faktura musí obsahovat náležitosti dle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., zejména pak: - název, sídlo, IČO a DIČ objednatele a zhotovitele - pořadové číslo dokladu - číslo smlouvy objednatele - rozsah a předmět zdanitelného plnění - datum vystavení dokladu - datum uskutečnění zdanitelného plnění - datum splatnosti - cenu bez DPH, DPH a cenu celkem včetně DPH - označení peněžního ústavu a číslo účtu, na který se má platit účtovaná cena - oběma stranami podepsaný protokol o předání a převzetí díla, nebo oběma stranami podepsaný soupis prací - podpis oprávněné osoby. Bez kterékoliv z těchto náležitostí konečná faktura nebude proplacena. 6.5 Objednatel je oprávněn pozastavit úhradu faktury v případě, že při předání díla budou v zápise o předání a převzetí díla uvedeny jakékoliv vady a nedodělky. Objednatel je povinen uhradit pozastavenou částku do 30 dnů ode dne, kdy zástupce objednatele písemně potvrdí odstranění vad a nedodělků z přejímacího řízení dle článku XI. 6.6 Objednatel je oprávněn fakturu vrátit ve lhůtě její splatnosti v případě, že bude obsahovat nesprávné údaje nebo bude neúplná. K proplacení dojde až po odstranění nesprávných údajů či jejich doplnění a lhůta splatnosti začne plynout dnem doručení opravené faktury objednateli. 6.7 Plátce DPH statutární město Most, ul. Radniční 1/2 , Most, IČO 00266094, DIČ CZ00266094 jako příjemce plnění, které je předmětem této smlouvy o dílo, a které odpovídá číselnému kódu klasifikace produkce CZ-CPA 41 až 43 platnému od 1. ledna 2015, tímto prohlašuje, že ve vztahu k danému plnění nevystupuje jako osoba povinná k dani a že přijaté plnění použije výlučně pro účely, které nejsou předmětem daně z přidané hodnoty. V důsledku těchto skutečností se u předmětného plnění nepoužije režim přenesení daňové povinnosti dle § 92e zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších změn a doplňků. Daň z přidané hodnoty je povinen přiznat a zaplatit poskytovatel plnění (zhotovitel). 6.8 Pokud správce daně zveřejnil způsobem umožňujícím dálkový přístup čísla účtu, které zhotovitel určil v přihlášce k registraci plátce DPH ke zveřejnění, považuje se povinnost objednatele zaplatit DPH za splněnou připsáním DPH na takto zveřejněný účet. Pro případ, že se zhotovitel stane nespolehlivým plátcem ve smyslu § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, se smluvní strany ve smyslu § 109a cit. zákona dohodly, že objednatel zaplatí cenu plnění takto: a) Cenu plnění bez DPH zaplatí na účet zhotovitele vedený u XXXXXX, č. účtu XXXXXX b) DPH zaplatí na účet 80039 – 77621411//0710, pod variabilním symbolem č. 25025686, konstantní symbol č. 1148, specifický symbol č. 00266094, ve zprávě správce daně bude uveden den uskutečněného zdanitelného plnění nebo den přijetí úplaty. Zhotovitel ujišťuje objednatele, že číslo matriky 77621411 je číslem matriky bankovního účtu příslušného finančního úřadu (správce daně) dle sídla zhotovitele, a tedy součástí čísla bankovního účtu správce daně, na který dodavatel platí DPH. Při placení DPH bude objednatel postupovat podle § 109a cit. zákona. Zaplacením ceny díla dle ustanovení výše bude povinnost objednatele zaplatit zhotoviteli cenu díla řádně splněna. VII. Záruční doba 7.1 Zhotovitel odpovídá za to, že předmět této smlouvy je zhotovený s odbornou péčí podle podmínek této smlouvy, a že bude mít vlastnosti dohodnuté v této smlouvě. 7.2 Zhotovitel odpovídá za vady, které má dílo v době jeho předání objednateli. 7.3 Drobné vady a nedodělky nebránící provozu existující při předání a převzetí díla budou sepsány v předávacím protokolu a objednatel určí přiměřený termín k jejich odstranění. Pokud zhotovitel tento termín nedodrží, považuje se dílo za nepředané a nepřevzaté a zhotovitel je s provedením díla v prodlení. 7.4 Smluvní strany sjednávají záruku za jakost díla. Zhotovitel přejímá závazek, že dílo bude po záruční dobu bezvadně způsobilé pro jeho obvyklé užívání, bude mít po záruční dobu obvyklé vlastnosti a bude po záruční dobu vyhovovat všem právním předpisům včetně ČSN, které se na dílo vztahují ke dni započetí běhu záruční doby. 7.5 Práva objednatele z vadného plnění (dále též „nárok z odpovědnosti za vady“ nebo „nároky z vad díla“) se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Na předané dílo poskytuje zhotovitel objednateli záruku za jakost díla. Záruční doba stavební práce se sjednává na 60 měsíců. Záruční doba na dodávky výplní otvorů se sjednává na 120 měsíců. 7.6 Záruční doba začíná plynout ode dne převzetí řádně provedeného díla bez jakýchkoliv vad a nedodělků objednatelem. V případě odstranění reklamované vady díla nebo jeho části počíná plynout záruční doba ode dne převzetí díla nebo jeho části po odstranění vady. 7.7 Vady díla, na něž se vztahuje záruka za jakost díla, oznámí objednatel zhotoviteli písemně bez zbytečného odkladu po té, kdy je zjistil. Pokud objednatel uplatní již v oznámení vad díla (reklamace) nárok z odpovědnosti za vady, je zhotovitel povinen tento nárok uspokojit. V případě, že objednatel uplatní nárok na odstranění vad a neurčí k tomu lhůtu, je zhotovitel povinen vytčené vady odstranit nejpozději do patnácti kalendářních dnů od doručení reklamace. Pokud objednatel neuplatní již v reklamaci nárok z odpovědnosti za vady, je zhotovitel povinen nejpozději do pěti dnů po doručení reklamace zahájit reklamační řízení, v něm zjistit, jaký nárok z odpovědnosti za vady bude objednatel uplatňovat, a tento nárok uspokojit ve sjednané lhůtě, případně, pokud k dohodě o lhůtě nedojde, ve lhůtě určené objednatelem. 7.8 V případě, že zhotovitel nezahájí odstranění vad nebo reklamační řízení včas, bude na porušení povinnosti písemně upozorněn a nezjedná-li nápravu do tří pracovních dnů od doručení tohoto upozornění, má objednatel právo zajistit odstranění vad na náklady zhotovitele. Stejné právo má objednatel i v případě prodlení zhotovitele s odstraněním vad. 7.9 Uplatněním nároků z vad díla nejsou dotčeny nároky objednatele na náhradu škody a smluvní pokuty. 7.10 Reklamaci vad díla, pokud tak objednatel neučiní sám, je oprávněn provést bezodkladně po zjištění vad i případný budoucí provozovatel díla, kterého k tomu objednatel zplnomocní. 7.11 O odstranění vad a nedodělků jsou smluvní strany povinny pořídit předávací protokol. VIII. Práva a povinnosti smluvních stran 8.1. Do 1 týdne před zahájením prací předá objednatel zhotoviteli staveniště určené k provedení díla. O předání staveniště pořídí smluvní strany zápis. Ode dne předání staveniště je zhotoviteli povinen vést stavební deník. V téže lhůtě je zhotovitel povinen předat objednateli informaci o pracovní době svých zaměstnanců a případné změny oznamovat objednateli bez zbytečného odkladu. 8.2. Zhotovitel se zavazuje 1x týdně konzultovat s objednatelem postup prací. 8.3. Zhotovitel se zavazuje provádět dílo v souladu s právními předpisy, příslušnými ČSN, oborovými normami a dalšími příslušnými normami. Pokud by zhotovitel nedodržoval a nerespektoval platné předpisy a normy, je objednatel oprávněn od smlouvy odstoupit. 8.4. Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění díla, zajišťovat na stavbě občasný technický dozor a v jeho průběhu zejména sledovat, zda práce jsou prováděny podle předaných podkladů, smluvních podmínek, právních předpisů, technických norem a rozhodnutí veřejnoprávních orgánů. Za tím účelem má přístup na staveniště. Na nedostatky zjištěné v průběhu provádění díla upozorní neprodleně zápisem do stavebního deníku a požádá o odstranění vad. Jestliže zhotovitel díla takovéto vady neodstraní v určené době a vadný postup zhotovitele by vedl nepochybně k podstatnému porušení smlouvy, je objednatel oprávněn od smlouvy odstoupit, nebo dát příkaz k přerušení prací a zajistit odstranění vad na náklady zhotovitele. Za takto provedené práce zhotovitel odpovídá stejně, jako by byly provedeny jeho subdodavatelem. 8.5. Zhotovitel je povinen zabezpečit účast svých pracovníků na prověřování svých dodávek a prací technickým dozorem objednatele a činit neprodleně opatření k odstranění vytčených závad. 8.6. Zhotovitel je povinen pozvat objednatele k prováděným zkouškám a k prověření prací, které budou v dalším pracovním postupu zakryty nebo se stanou nepřístupnými. Pozvánku k prověření těchto prací je zhotovitele povinen zapsat do stavebního deníku nejméně 3 pracovní dny předem. Neučiní-li tak, je povinen na žádost objednatele zkoušky opakovat a práce odkrýt na svůj náklad. Objednatel není povinen se prováděných zkoušek a prověrky zakrývaných prací v požadovaném termínu zúčastnit. Neúčast řádně pozvaného objednatele však nebrání zhotoviteli v provedení zkoušky a pokračování v provádění díla. 8.7. Při provádění demoličních prací se věci z nich, pokud právo státu nestanoví jinak, stávají majetkem zhotovitele. 8.8. Likvidaci a úklid staveniště ukončí zhotovitel do 5 kalendářních dnů ode dne ukončení díla a protokolárně je předá zástupci objednatele. 8.9. Žádnou stavební činností zhotovitele nesmí dojít k nadměrnému znečištění ovzduší, okolí stavby a veřejných komunikací. Zhotovitel na svůj náklad neprodleně vyčistí zasažené prostory. 8.10. Žádnou stavební činností zhotovitele nesmí dojít ke škodám na cizím majetku. Jakékoliv případné škody je zhotovitel povinen odstranit na své náklady nebo po dohodě s postiženým jemu uhradit. 8.11. Zhotovitel odpovídá za čistotu a pořádek na staveništi. Zhotovitel odstraní na vlastní náklady odpady, které jsou výsledkem jeho činnosti do 3 dnů od jejich vzniku. IX. Smluvní pokuty 9.1 Smluvní pokuty nemají vliv na případný nárok objednatele na náhradu škody a na odstoupení od smlouvy a právo na ně vzniká bez ohledu na zavinění zhotovitele. 9.2 Splatnost smluvních pokut se sjednává na 7 dnů ode dne doručení jejich vyúčtování, pro případ, nebude-li smluvní pokuta realizována kompenzací. Je věcí objednatele, který způsob zvolí. 9.3 Smluvní strana, které vznikne právo na zaplacení smluvní pokuty, může od ní, na základě své vůle, ustoupit. Neuplatnění nároku na smluvní pokutu není vzdáním se práva na ni. 9.4 Smluvní pokuta za prodlení zhotovitele s provedením díla činí 0,1% z ceny díla za každý započatý kalendářní den prodlení. 9.5 Smluvní pokuta za prodlení zhotovitele s odstraněním vad a nedodělků činí 0,1% z ceny díla za každou vadu a nedodělek a každý započatý kalendářní den prodlení s jejím/jeho odstraněním. 9.6 Smluvní pokuta za vady díla a nedodělky díla zjištěné objednatelem v záruční době činí 0,1% z ceny díla za každou vadu či nedodělek a kalendářní den jejich trvání ode dne následujícího od převzetí reklamace, pokud zhotovitel vadu nebo nedodělek neodstraní do patnácti dnů od doručení reklamace, případně ve lhůtě sjednané s objednatelem, nebo pokud ve lhůtě stanovené objednatelem zhotovitel neuspokojí jiný nárok objednatele z odpovědnosti za vady. 9.7 Smluvní pokuta za prodlení zhotovitele s vyklizením staveniště činí 0,1% z ceny díla za každý započatý kalendářní den prodlení. 9.8 Jestliže zhotovitel v průběhu stavby nadměrně znečistí okolí dodávky a veřejné komunikace a nezajistí neprodleně vyčištění těchto zasažených prostor v dohodnutém termínu, zaplatí smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny díla za každý případ. 9.9 Smluvní pokuta za porušení povinnosti zhotovitele pozvat zástupce objednatele ke kontrole zakrývaných prací nebo účasti na zkouškách činí 3.000,- KČ za každý případ. 9.10 Jestliže zhotovitel trvá na zahájení přejímacího řízení a při přejímacím řízení se zjistí, že dílo nebylo řádně provedeno, uhradí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny díla. 9.11 Smluvní pokuta za porušení povinností zhotovitele vyplývajících z kontrolně zkušebního plánu činí 0,1% z ceny díla za každý případ. 9.12 Smluvní pokuta za nedodržení platných ČSN a příslušných TKP činí 100% příslušné ceny prací. Tuto smluvní pokutu lze dohodou smluvních stran snížit na základě vyhodnocení závažnosti právní povinnosti. V případě, že nejde ke shodě, postupuje objednatel dle bodu 10.1 této smlouvy 9.13 Smluvní pokuta za nedodržení požadované kvality materiálu (např. jakost, barva) činí 100% ceny příslušného materiálu. Tuto smluvní pokutu lze dohodou smluvních stran snížit na základě vyhodnocení závažnosti právní povinnosti. V případě, že nedojde ke shodě, postupuje objednatel dle bodu 10.1 této smlouvy. 9.14 Smluvní pokuta za porušení pravidel bezpečnosti práce, požární ochrany a ochrany zdraví na pracovišti zhotovitelem činí částku stanovenou v příloze č. 2 této smlouvy. 9.15 Smluvní pokuta za porušení povinnosti zhotovitele mít na staveništi ve své pracovní době trvale dostupný stavební deník činí 0,1% z ceny díla za každý zjištěný případ a zhotovitel je povinen neprodleně odstranit protiprávní stav. Smluvní pokuta za prodlení s odstraněním protiprávního stavu činí 0,1% z ceny díla za každý započatý pracovní den prodlení následující po zjištění protiprávního stavu. 9.16 Smluvní pokuta za porušení ostatních právních povinností zhotovitele činí 3.000,- Kč za každý případ. 9.17 Objednatel má právo pohledávku na zaplacení smluvní pokuty nebo kterékoliv z nich započíst s pohledávkou zhotovitele na zaplacení ceny díla. X. Další ujednání 10.1 Objednatel si vyhrazuje právo nepřevzít práce, které nejsou prováděny dle zákona č. 22/1997 Sb., neodpovídají ČSN, ostatním platným předpisům a kvalitě v současné době běžně požadované. Zhotovitel provede opravu nekvalitních prací na svůj náklad. 10.2 Poplatky za uložení přebytečné zeminy, staveništního odpadu a za zábor veřejného prostranství jsou součástí ceny díla. 10.3 Zhotovitel postupuje při provádění díla samostatně a při respektování zejména: - zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) - zákona č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci) - nařízení vlády č. 591/2006 Sb., o bližších minimálních požadavcích na bezpečnost a ochranu zdraví při práci na staveništích - zákona č. 133/1985 Sb. o požární ochraně - vyhlášky č. 246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru (vyhláška o požární prevenci) - zákona č. 22/1997 Sb. o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů - nařízení vlády č. 163/2002 Sb., kterým se stanoví technické požadavky na vybrané stavební výrobky - zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce - požadavků stanovených ekologickými a jinými předpisy, vydanými k tomu oprávněnými orgány 10.4 Zhotovitel je povinen písemně upozornit objednatele bez zbytečného odkladu na nevhodnou povahu věcí převzatých od objednatele nebo pokynů daných mu objednatelem k provedení díla, jestliže zhotovitel mohl tuto nevhodnost zjistit při vynaložení odborné péče. 10.5 Pokud zhotovitel nesplní povinnost uvedenou v bodě 10.4, odpovídá za vady díla, způsobené použitím nevhodných věcí předaných objednatelem nebo pokynů daných objednatelem a za škodu v této souvislosti vzniklou. Stejně tak odpovídá, pokud jich použil, přestože k tomu neměl písemný pokyn objednatele daný na základě upozornění dle č. 10.4. této smlouvy. 10.6 Zhotovitel je povinen před zahájením vlastních stavebních prací zabezpečit zejména rozhodnutí o zvláštním užívání komunikací z důvodu provádění stavebních prací, povolení zařízení staveniště, povolení dopravního omezení a odsouhlasení přepravních tras ke staveništi. 10.7 Zhotovitel je povinen zapisovat do stavebního deníku všechny skutečnosti důležité pro kontrolu plnění smlouvy, zejména údaje o předání a převzetí staveniště, údaje o časovém postupu prací, o jejich jakosti, zdůvodnění odchylek prováděných prací od projektové dokumentace, údaje důležité pro posouzení hospodárnosti prací a údaje nutné pro orgány státní správy. 10.8 Technický dozor objednatele je povinen sledovat obsah deníku a k zápisům připojovat své stanovisko. Během pracovní doby zhotovitele musí být deník trvale přístupný. Povinnost vést deník končí odstraněním případných vad a nedodělků. Stavební deníky budou uloženy na staveništi. 10.9 Technický dozor je oprávněn dát pracovníkům zhotovitele příkaz přerušit práci, pokud odpovědný orgán zhotovitele není dosažitelný a je-li ohrožena bezpečnost prováděné stavby, život a/nebo zdraví pracujících na stavbě nebo hrozí-li jiné vážné škody. 10.10 Zhotovitel je povinen zabezpečit účast svých pracovníků na prověřování svých dodávek a prací, které provádí technický dozor a činit neprodleně opatření k odstranění vytčených závad. 10.11 Smluvní strany se dohodly, že lze provádět započtení vzájemných pohledávek. 10.12 Vlastníkem zhotovovaného díla je objednatel. Nebezpečí škody na něm až do jeho řádného ukončení a protokolárního předání objednateli nese zhotovitel. 10.13 Zhotovitel prohlašuje, že má uzavřenou smlouvu o pojištění odpovědnosti za škody způsobené svou činností u XXXXXX a.s., č. smlouvy XXXXXX na hodnotu škody ve výši XXXXXX Kč. Zhotovitel je povinen toto pojištění zachovat po celou dobu trvání smluvního vztahu. 10.14 Zhotovitel, vč. jeho subdodavatelů, odpovídá za dodržování pravidel bezpečnosti práce, požární ochrany a ochrany zdraví (BOZP) na pracovišti. XI. Předání a převzetí 11.1 Dílo se předává a přejímá v přejímacím řízení, o protokolárním předání a převzetí díla jsou smluvní strany povinny pořídit předávací protokol. 11.2 Zhotovitel připraví před zahájením přejímacího řízení nezbytné doklady, zejména: - seznam dokladů - atesty o použitých materiálech 2x - zápisy a osvědčení o provedených zkouškách a měřeních, revizní zprávy 2x - zápisy o prověření prací a konstrukcí zakrytých v průběhu prací 2x - fotodokumentace stavby od zahájení po protokolární předání (část tištěná forma + komplet CD) - stavební deníky se záznamy pravidelných kontrolních prohlídek investora a správců inženýrských sítí – 1x originál a 1x kopie - zkušební, záruční listy a dodací listy 2x - doklad o uložení odpadu 2x - prohlášení o shodě na použité stavební výrobky podle § 13 zák. č. 22/1997 Sb. a nařízení vlády č. 163/2002 Sb., kterým se stanoví technické požadavky na stavební výrobky 4x Nebudou-li tyto podklady řádně připraveny, není objednatel povinen dílo převzít. Všechny výše uvedené doklady budou předány v českém jazyce. XII. Závěrečná ujednání 12.1 Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla vedena v evidenci smluv vedené statutárním městem Most, která bude přístupná dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č. 106/1999 Sb.“) a která obsahuje údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselné označení smlouvy a datum jejího uzavření. Údaji o smluvních stranách se u fyzických osob rozumí zejména údaj o jménu, příjmení, datu narození a místě trvalého pobytu. 12.2 Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství a udělují svolení k jejich zpřístupnění ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb. a zveřejnění bez ustanovení jakýchkoliv dalších podmínek. 12.3 Změny doby plnění dle čl. IV. mohou být provedeny „Změnovým listem“ (příloha č. 1 této smlouvy). 12.4 Změny subdodavatele mohou být provedeny „Změnovým listem“ (příloha č. 1 této smlouvy). 12.5 Měnit nebo doplňovat text této smlouvy je možné jen formou písemných dodatků nebo změnových listů, které musí být řádně potvrzené a podepsané oprávněnými zástupci smluvních stran. 12.6 Nedílnou součástí smlouvy se stává: Příloha č. 1 - vzor „Změnového listu“ Příloha č. 2 - Smluvní pokuty a nedodržení pravidel BOZP Příloha č. 3 - Seznam subdodavatelů 12.7 Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech, z nichž 1 obdrží objednatel a 1 zhotovitel. 12.8 Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu smluvních stran. 12.9 Obě smluvní strany se dohodly, že tento smluvní vztah se bude řídit ustanoveními občanského zákoníku v platném znění. 12.10 Tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Smluvní strany se dohodly, že smlouvu v souladu s tímto zákonem uveřejní objednatel, a to nejpozději do 15 pracovních dnů od podpisu smlouvy. V případě nesplnění tohoto ujednání může uveřejnit smlouvu v registru zhotovitel. 12.11 Po uveřejnění v registru smluv obdrží zhotovitel do datové schránky/emailem potvrzení od správce registru smluv. Potvrzení obsahuje metadata, je ve formátu .pdf, označeno uznávanou elektronickou značkou a opatřeno kvalifikovaným časovým razítkem. Smluvní strany se dohodly, že zhotovitel nebude, kromě potvrzení o uveřejnění smlouvy v registru smluv, nijak dále o této skutečnosti informován. 12.12 Objednatel a zhotovitel shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetli, že byla uzavřena po vzájemném projednání, podle jejich pravé a svobodné vůle, vážně a srozumitelně, nikoliv v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek. 12.13 Sjednává se, že smluvní strany považují povinnost doručit písemnost do vlastních rukou za splněnou i v případě, že adresát zásilku, odeslanou na jeho v této smlouvě uvedenou či naposledy písemně oznámenou adresu pro doručování, odmítne převzít, její doručení zmaří nebo si ji v odběrní lhůtě nevyzvedne, a to desátým dnem ode dne vypravení písemnosti. 12.14 V případě, že některé ustanovení této smlouvy je nebo se stane neúčinné, zůstávají ostatní ustanovení této smlouvy účinná. Smluvní strany se zavazují nahradit neúčinné ustanovení této smlouvy ustanovením jiným, účinným, které svým obsahem a smyslem odpovídá nejlépe obsahu a smyslu ustanovení původního, neúčinného. Smluvní strany sjednávají, že veškeré spory z této smlouvy budou řešit primárně dohodou. V Mostě dne 30. 6. 2017 V Litvínově dne 30. 6. 2017 Za objednatele: Za zhotovitele: ........................................ ............................................... Mgr. Jan Paparega Jan Franc primátor statutárního města Mostu jednatel společnosti Datum Jméno, příjmení / příp. Funkce, ORJ Podpis organizace Zpracoval/a/i/y: 29. 6. 2017 XXXXXX Referent OI Vedoucí odboru: 29. 6. 2017 XXXXXX Referentka OZVZ 29. 6. 2017 XXXXXX Vedoucí OI Správce rozpočtu: 29. 6. 2017 XXXXXX Ekonomka OI ☐dotace EU apod. ☐podmíněná pohledávka ☐podmíněný závazek _____________Kč (vč. DPH) Za OF posoudil/a: 30. 6. 2017 XXXXXX Referent OF 29. 6. 2017 KINDL & PARTNEŘI AK Advokátní kancelář AK – právně posoudil/a: Uveřejnění v registru smluv: ☐NE ☐ANO Anonymizovat smlouvu: ☐NE ☐ANO Za VM schválil/a: Ing. Marek Hrvol Náměstek Schváleno v: ☐ PPM / ☐ RmM / ☐ ZmM – dne………………. Datum uveřejnění smlouvy: Poznámka: Schváleno primátorem města (zplnomocněn ID smlouvy z registru smluv: RmM) dne 27.6.2017 Veřejná zakázka č. 1076/2017 Příloha č. 1 Změnový list č. ze dne Název stavby: Výměna výplní otvorů – SVČ Číslo smluvního vztahu: Albrechtická Název části stavby (PS, SO): Na základě oznámení projektanta/zhotovitele/objednatele/provozovatele o skutečnostech, které vyžadují provést změnu smluvní dokumentace ve smyslu objednávky/bodu 5.8/5.9/12.3/12.4 smlouvy o dílo. Změna se týká technického řešení díla s dopadem na jeho smluvní cenu/termín dokončení díla Původní řešení dle smluvní dokumentace: Nové řešení: Zdůvodnění změny: Realizací změny není dotčena kvalita díla ani ostatní smluvní podmínky a zůstává zachován charakter a účel díla definovaný v projektové dokumentaci a smluvních dokumentech. Případné dodatečné stavební práce plynoucí z realizace změny budou hrazeny v souladu s příslušnými smluvními podmínkami z prostředků objednatele. Vliv změny na výkresovou dokumentaci: ano/ne Výkresovou dokumentaci ke změně zpracoval: ano/ne Vliv změny na smluvní cenu: Cena díla dle smluvního vztahu vč. DPH: Ponížení/navýšení ceny díla vč. DPH: Nová cena díla vč. DPH: Vliv změny na termín dokončení díla: ano/ne Termín dokončení díla dle smluvního vztahu: Nový termín dokončení díla: Podpis: Změnu navrhuje (jméno, příjmení): Podpis: Datum: Podpis: Podpis: Změnový list vyhotovil (jméno, příjmení): Podpis: Datum: Podpis: Oprávněný zástupce zhotovitele (jméno, příjmení): Datum: Oprávněný zástupce projektanta (jméno, příjmení): Datum: Oprávněný zástupce objednatele (jméno, příjmení): Datum: Správce rozpočtu (jméno, příjmení): Datum: Příloha změnového listu: Výpočet Příloha č. 2 – Sazebník smluvních pokut BOZP SAZEBNÍK POKUT Akce: Výměna výplní otvorů - SVČ Albrechtická Pokuty níže uvedené jsou maximální. Město Most si vyhrazuje právo tyto pokuty účtovat dle svého uvážení a do výše uvedeného maxima na základě podkladů, které obdrží od koordinátora stavby. Město Most není povinno tyto pokuty zdůvodňovat. Pokuty jsou rozděleny do čtyř částí. Část I jsou pokuty za porušení legislativních předpisů na úseku bezpečnosti práce, část II řeší oblast požární ochrany, část III jsou pokuty za porušení v oblasti životního prostředí a část IV řeší pokuty ostatní. I. BEZPEČNOST PRÁCE Pořadové Druh porušení Max. výše pokuty číslo 1 Porušení NV 495/2001 Sb., povinnost používání stanovených 1000,- Kč za osobu a případ OOPP 2 Porušení ČSN 331600 a 331610, které řeší revize a kontroly 1000,- Kč za případ1000,- Kč za elektrických spotřebičů, ruční el. nářadí a prodlužovací kabely, používání použití nářadí spotřebičů a prodlužovacích kabelů bez revizí, 3 Porušení předpisů, které řeší provoz vyhrazených technických 1500,- Kč za případ zařízení (elektrických, zdvihacích, tlakových a plynových) Porušení pravidel pro lešení, závěsné lávky ve smyslu NV 362/2005 Sb., dále pak pro dočasné konstrukce, výkopy a ostatní 4 práce viz NV 591/2006 Sb., poklopy vstupních šachet 5000,- Kč za případ (přemístěné či chybějící), poškození kanalizací a ostatní porušení na stavbě plynoucí z NV 101/2005 Sb 5 Neoprávněná manipulace se stroji a zařízením (příslušné 5000,- Kč za případ odbornostní školení), transportním zařízením 6 Nedodržení pokynů pro používání bezpečnostních příkazů pro 5000,- Kč za případ práce na elektrickém zařízení a na strojním zařízení 7 Zjištění alkoholu a jiných návykových látek u pracovníků 5000,- Kč za případ a vypovězení osoby vlastních či subdodavatele, odmítnutí dechové zkoušky z areálu stavby 8 Nedoložení příslušných technologických postupů pro prováděné 1000,- Kč za případ práce a činnosti Neohlášení pracovního úrazu vlastního pracovníka či 5000,- Kč u úrazu s dobou pracovní 9 pracovníka subdodavatele koordinátorovi BOZP nebo neschopnosti delší jak tři pracovní dny. 5000,- Kč u úrazu s hospitalizací pracovníkovi mající dozor nad stavbou 15000,- Kč u smrtelného pracovního. úrazu 10 Vedení stavebního deníku v rozporu s vyhl. č. 499/2006 Sb. 2000,- Kč za případ II. POŽÁRNÍ OCHRANA Pořadové Druh porušení Max. výše pokuty číslo 1 Porušení vyhl. 87/2000 Sb., při práci s otevřeným ohněm, neohlášení 5000,- Kč za případ zahájení, přerušení a ukončení prací s rizikem požáru, neprojednání způsobu zajištění požární bezpečnosti 2 Porušení zákona č. 133/1985 Sb., ve znění pozdějších předpisů a 5000,- Kč za případ vyhlášky č. 246/2001 Sb. a NV č. 406/ 2004 Sb. 3 Zneužití nebo snížení účinnosti zařízení a prostředků, které slouží 5000,- Kč za případ jako ochrana před požárem 4 Nedoložení předepsané dokumentace PO dle vyhl.č. 246/2001 Sb. 1000,- Kč za případ 5 Nedoložení požárně technických charakteristik používaných nebo 1000,- Kč za případ skladovaných látek 6 Nedoložení prokazatelného školení nebo odborné přípravy 1000,- Kč za osobu a pracovníků konajících práce v prostoru se zvýšeným nebo vysokým případ požárním nebezpečím 7 Použití, či umístění nevhodných nebo nefunkčních prostředků požární 5000,- Kč za případ ochrany do prostoru stavby III. ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ Pořadové Druh porušení Max. výše pokuty číslo Porušení zákona č. 356/2003 Sb., o chemických látkách při nakládání s 5000,- Kč za případ 1 chemickými látkami a přípravky 2 Porušení zákona č. 185/2001 Sb., ve znění pozdějších předpisů o 3000,- Kč za případ odpadech při nakládání s odpady u odpadů kategorie 3 ostatní (O) 4 5000,- Kč za případ u 5 odpadů kategorie (N) 6 Porušení zákona č. 254/2001 Sb. o vodách a zákona č. 86/2002 Sb., 5000,- Kč za případ ve znění pozdějších předpisů Únik ropných látek nebo chemikálií 3000,- Kč za případ Neohlášení úniku ropných látek či chemikálií 1500,- Kč za případ Nedovolené ukládání odpadů, netřídění odpadů, jejich nedovolená 5000,- Kč za případ likvidace, dovoz odpadů za účelem likvidace, neohlášení předpokládané produkce odpadů, neohlášení eventuálních nepříznivých dopadů na životní prostředí IV. OSTATNÍ Pořadové Druh porušení Max. výše pokuty číslo 1 Porušení zákazu kouření (povoleno pouze na vyhrazených místech) 2000,- Kč za osobu a případ 2 Provádění prací, pro které pracovníci nemají potřebnou odbornou 2000,- Kč za případ způsobilost nebo zdravotní způsobilost 3 Neprovedení nebo nezajištění školení zaměstnance, subdodavatele z 2000,- Kč za případ pravidel platných pro stavbu 4 Neodstranění závady zjištěné koordinátorem nebo pracovníkem 5000,- Kč za případ mající dozor nad stavbou ve stanoveném termínu Neoznačení zařízení staveniště a ostatních pronajatých ploch firemní 5 značkou a příslušnými výstražnými tabulkami, neoznačení 2000,- Kč za případ pracovního oděvu firemních značkou a to jak u pracovníků nebo osobu vlastních, tak subdodavatelů 6 Nedodržení a nerespektování úklidu svěřeného areálu, neudržování 2000,- Kč za případ objektů a jejich okolí, rovněž tak samotné stavby 7 Mytí vozidel, strojů či jiné techniky mimo vyhrazené prostory 2000,- Kč za případ 8 Zcizení předmětů v areálu stavby 1000,- Kč za případ a vypovězení osoby z areálu stavby 9 Porušení podmínek vstupu zaměstnanců nebo zaměstnanců 1000,- Kč za osobu a subdodavatelů do areálu stavby vypovězení osoby z areálu stavby Nezabezpečení pronajatých prostor, neuzamčení vlastních či 10 pronajatých vozidel a mechanizace, parkování na nevyhrazených 1000,- Kč za případ místech Nepovolené vyvážení a vynášení věcí z areálu stavby, nerespektování pokynů ostrahy, arogantní či agresivní chování vůči příslušným 5000,- Kč za případ a 11 zaměstnancům stavby (stavbyvedoucí, mistr, koordinátor BOZP, vypovězení osoby z zástupci investora) odmítnutí předložení zavazadla ke kontrole, či areálu stavby odmítnutí a neumožnění kontroly vozidla 12 Vnášení střelných zbraní nebo výbušnin do areálu stavby 10000,- Kč za případ a zákaz vstupu do areálu stavby 13 Opakované porušení dle specifikace pokut ohodnocených Dvojnásobek maxima maximální částkou do 10000,- Kč v průběhu 6 měsíců předešlé pokuty Příloha č. 3 - Seznam poddodavatelů PROHLÁŠENÍ O PODDODAVATELÍCH Akce: Výměna výplní otvorů - SVČ Albrechtická Prohlašuji, že na akci „Výměna výplní otvorů - SVČ Albrechtická“ máme/nemáme v úmyslu zadat jednomu či více poddodavatelům část veřejné zakázky. Pořadové číslo Poddodavatel (obchodní IČ Věcný podíl poddodavatele na plnění poddodavatele firma nebo název/obchodní (identifika veřejné zakázky firma nebo jméno a ční číslo) 1. příjmení) Stavební, montážní práce 28797906 2. JIPEPRODUCT s.r.o. 3. Vinařická 365 4. 431 11 Jirkov 5. Až x. V Litvínově dne 30. 6. 2017 ............................................................. Podpis oprávněné osoby Jan Franc - jednatel