Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA Město Bílina V Bílině dne: 03/07/2017 Objednávka č.: 131/2017/H Břežánská 50/4 Financováno z: chodníky Tel. Kontakt: 418 31 Bílina E-mail: herzingerova@bilina.cz Vystavil: Jana Herzingerová IČ: 00266230 Josef Žejdlík DIČ: CZ00266230 č. ú.: . IČO: 11464747 Město Bílina objednává: Oprava chodníku v ulici Aléská č. p. 246-248, a to dle cenové nabídky, která je nedílnou součástí této objednávky. Termín dodání: 08/2017 Cena bez DPH činí: 244 514,20,- Kč (Sazba DPH 21%: 51 347,98,- Kč) Cena celkem: 295 862,- Kč vč. DPH Záruční lhůta: 24 měsíců Podmínkou dodávky je prohlášení dodavatele, že se zavazuje splnit veškeré své daňové povinnosti. Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti uvedené v zákoně č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník, § 11 zákona č.563/1991 Sb. zákon o účetnictví a § 28 zákona č.235/2004 Sb. zákon o DPH. Na základě ustanovení § 109 odst. 2, písm. c) zákona č. 235/2004 Sb. o DPH budou faktury hrazeny pouze na účty zveřejněné na Daňovém portálu MFČR. Město Bílina prohlašuje, že objednávka je/není předmětem zdanitelného plnění, a proto bude/nebude pro výše uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a), e) zákona o DPH. Fakturu zašlete na adresu: Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina Do faktury uveďte číslo objednávky a přiložte její kopii! Tato objednávka bude v plném rozsahu uveřejněna dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a nabývá účinnosti dnem, kdy město Bílina uveřejní objednávku v informačním systému registru smluv na Portále veřejné správy. Penále: Za nedodržení termínu realizace stavby 0,3% z ceny díla bez DPH za každý den prodlení. V případě nepříznivých klimatických podmínek možno po vzájemné dohodě a zápisu do stavebního deníku stanovit technologickou přestávku. Příkazce operace: Převzal: Správce rozpočtu: Ing. Jaroslav Bureš MBA Jana Matějovská