Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2538758: Smlouva o organizování veřejné služby

Příloha PPJ_VS_5_2017 město Přeštice.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA

o organizování veřejné služby
č. PPJ-VS-5/2017

uzavřená mezi

Úřadem práce České republiky

zastupující osoba: Ing. et Ing. Anna Kadlec Valentová, ředitelka kontaktního
pracoviště Plzeň-jih, ÚP ČR - krajská pobočka v Plzni

sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

ICO: 72496991

adresa pro doručování: Kaplířova 2731/7, Jižní Předměstí, 320 73 Plzeň

ID Datové schránky: wsizn9j

(dále jen „Úřad práce ČR“) na straně jedné

a

Město Přeštice

zastupující osoba: Mgr. Karel Naxera, starosta

sídlo: Masarykovo nám. 107, 334 01 Přeštice
IČO: 00257125

ID Datové schránky: hcpbx62

(dále jen „organizátor“) na straně druhé.

Článek I
Předmět a účel smlouvy

1. Tato smlouva se uzavírá podle ustanovení $ 18a a ustanovení $ 61 zákona
č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
„zákon o pomoci v hmotné nouzi“), jejím předmětem je organizování veřejné služby
spočívající ve vytvoření pozic vhodných pro výkon veřejné služby osobami v hmotné

nouzi, a to v rozsahu a za podmínek uvedených v této smlouvě.

2. Účelem smlouvy je vsouladu se zněním ustanovení $ 18a zákona o pomoci
v hmotné nouzi organizování veřejné služby, kterou se rozumí pomoc obcím nebo
dalším subjektům zejména v oblastech zlepšování životního prostředí, udržování
čistoty ulic a jiných veřejných prostranství, pomoci v oblasti kulturního a sportovního

rozvoje a sociální péče.

3. Veřejná služba je vykonávána osobami v hmotné nouzi na základě písemné smlouvy
o výkonu veřejné služby uzavřené s Uřadem práce ČCR. Za výkon veřejné služby

nenáleží odměna.

OoSÚ- S 15

strana 1


Článek II
Závazky organizátora

1. Organizátor se zavazuje vytvořit níže uvedené pozice pro výkon veřejné služby na dobu
od 1.7. 2017 do 30. 6. 2019:

 

Maximální počet
Činnost : ř le pozic pro výkon
veřejné služby*

 

 

 

činnosti při zajištění udržování čistoty ulic a jiných veřejných prostranství 8

 

*maximální počet vykonavatelů VS v jednom okamžiku na uvedené činnosti

2. Organizátor se zavazuje spolupracovat s Úřadem práce ČR a umožňovat osobám, které
se nacházejí v hmotné nouzi (dále jen „vykonavatel VS“), vykonávat veřejnou službu.

3. Organizátor se zavazuje v rámci veřejné služby zajišťovat vykonavateli VS, který si řádně
plní úkoly zadané organizátorem, výkon veřejné služby alespoň v rozsahu 20 hodin
měsíčně. Pokud takový vykonavatel VS sdělí organizátorovi zájem na zvýšení rozsahu
výkonu veřejné služby na 30 hodin měsíčně, organizátor se zavazuje v tomto rozsahu
výkon veřejné služby zajistit.

4. Organizátor se zavazuje při sjednání rozsahu výkonu veřejné služby, doby odpočinku,
podmínek pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při výkonu veřejné služby dodržovat
pracovněprávní předpisy. Při výkonu veřejné služby osobou mladší 18 let dodržovat
pracovněprávní předpisy upravující pracovní podmínky mladistvých zaměstnanců.

5. Organizátor se zavazuje zajistit proškolení bezpečnosti a ochrany zdraví při výkonu
veřejné služby a požární ochrany pro vykonavatele VS.

6. Organizátor se zavazuje zajistit vykonavatelům VS přidělení odpovídajících ochranných
pomůcek a pracovních prostředků.

7. Organizátor se zavazuje udělovat závazné pokyny vykonavateli VS při výkonu veřejné
služby a zabezpečovat kontrolu výkonu činnosti.

8. Organizátor se zavazuje vždy do 10. dne v měsíci předložit Úřadu práce ČR
a) formulář „Evidence vykonavatelů veřejné služby (VS) - měsíční“ (příloha smlouvy

č. 1), který obsahuje seznam vykonavatelů VS, kteří v předchozím kalendářním
měsíci veřejnou službu vykonávali.

b) v případě nástupu nového vykonavatele VS, jestliže pro něj bude požadovat
příspěvek na ochranné pomůcky a pracovní prostředky, formulář „Žádost o příspěvek
na ochranné pomůcky a pracovní prostředky pro vykonavatele veřejné služby (VS)“
(příloha smlouvy č. 2), V žádosti organizátor uvádí pouze vykonavatele VS, kteří
nastupují k organizátorovi k výkonu veřejné služby poprvé. Plátce DPH uvede do
žádosti požadovanou výši příspěvku bez DPH.

9. Organizátor se zavazuje potvrdit vykonavateli VS formulář „Evidence docházky
vykonavatele veřejné služby (VS)“ (příloha smlouvy č. 3) po uplynutí kalendářního
měsíce, ve kterém byla VS vykonávána, pokud ho o to vykonavatel VS požádá.
V případě, že vykonavatel ukončí výkon VS předčasně, oznámí organizátor Úřadu práce
ČR neprodleně, nejpozději však do pěti pracovních dnů skutečnost, že vykonavatel VS
přestal docházet v dohodnuté termíny a den, kdy byla veřejná služba vykonavatelem
naposledy vykonávána.

OSÚŮ-— S15 strana 2

 

10. Organizátor se zavazuje výkon veřejné služby organizovat pouze v období, po které je
odpovědnost za škodu na majetku nebo zdraví, kterou osoba vykonávající veřejnou
službu způsobí nebo která jí bude způsobena, kryta pojištěním.

Článek III
Závazky Uřadu práce

1. Úřad práce ČR se zavazuje poskytovat organizátorovi potřebnou součinnost odpovídající
povinnostem stanoveným touto smlouvou a veškeré informace nutné k řádnému průběhu
realizace veřejné služby.

2. Přílohy této smlouvy, které jsou zpracovány v tabulkovém procesoru Excel, budou
organizátorovi poskytnuty Uřadem práce ČR v tabulkovém procesoru Excel.

3. Úřad práce ČR při nabídce veřejné služby přihlédne k dosaženému vzdělání a profesní
praxi klientů.

4. Úřad práce ČR vede ve svém informačním systému evidenci vykonavatelů VS, která
obsahuje základní údaje o jednotlivých vykonavatelích VS a o zahájení a ukončení
výkonu veřejné služby.

5. Úřad práce ČR poskytne organizátorovi příspěvek na ochranné pomůcky a pracovní
prostředky na nového vykonavatele VS, pokud organizátor o tento příspěvek písemně
požádá (příloha smlouvy č. 2).

6. Úřad práce ČR bude organizátorovi refundovat náklady na pojištění kryjící odpovědnost
za škodu na majetku nebo zdraví, kterou osoba vykonávající veřejnou službu způsobí
nebo která jí bude způsobena, pokud takovou pojistnou smlouvu (nebo dodatek ke
stávající pojistné smlouvě) organizátor pouze pro účely výkonu veřejné služby pro osoby
vykonávající veřejnou službu uzavřel, a to na základě předložení takové pojistné smlouvy
nebo dodatku k pojistné smlouvě pro účely výkonu veřejné služby pro osoby vykonávající
veřejnou službu.

Článek IV
Výše a termín poskytnutí příspěvku a refundace nákladů na pojištění

1. Úřad práce ČR se zavazuje poskytnout organizátorovi na číslo účtu organizátora
příspěvek na ochranné pomůcky a pracovní prostředky na nového

vykonavatele VS na základě písemné žádosti o příspěvek (příloha smlouvy č. 2) do 30
dnů od jejího předložení. V případě vzniku pochybností o požadované výši příspěvku
bude příspěvek vyplacen do 30 dnů po odstranění pochybností mezi smluvními stranami.

2. Vpřípadě vzniku pochybností o správnosti údaje k požadované výši příspěvku nebo
oprávněnosti nákladové položky uvedené organizátorem v žádosti o příspěvek se
smluvní strany dohodly, že Úřad práce ČR neprodleně vyzve organizátora k podání
vysvětlení nebo provedení nápravy. Příspěvek bude vyplacen až po odstranění
pochybností mezi smluvními stranami. Pokud se Úřadu práce ČR nebude výše
požadovaného příspěvku jevit jako odůvodněná, vyhrazuje si Úřad práce ČR poskytnout
příspěvek v nižší částce, než je částka požadovaná.

3. Vpřípadě opakovaných nástupů stejného vykonavatele VS bude organizátorovi
poskytnut příspěvek pouze jednou.

OSÚŮ-— S15 strana 3

 

Úřad práce ČR se zavazuje refundovat organizátorovi náklady na pojištění uvedené
v článku III bod 6. této smlouvy, a to do 30 dnů ode dne předložení písemné žádosti o
refundaci nákladů na pojištění související s výkonem veřejné služby (příloha smlouvy č.
4) a dokladu o jeho úhradě. Náklady budou uhrazeny ve výši, která odpovídá výši
nákladů na pojištění za dobu sjednanou v Článku II bod 1 této smlouvy. V případě vzniku
pochybností bude refundace nákladů na pojištění vyplacena do 30 dnů po odstranění
pochybnosti mezi smluvními stranami. Příslušná částka bude uhrazena na číslo účtu
organizátora

Článek V
Ujednání o vypovězení smlouvy

Úřad práce ČR si vyhrazuje právo smlouvu vypovědět v případě, že organizátor
opakovaně nebo dlouhodobě nebude plnit závazky uvedené v Článku II této smlouvy.
Podmínkou k uplatnění práva smlouvu vypovědět je neúspěšné jednání smluvních stran
o přijetí opatření k zajištění řádného a včasného plnění povinností vyplývajících této
smlouvy.

Smluvní strany mohou smlouvu vypovědět, jestliže vyjdou najevo skutečnosti, které
existovaly v době uzavírání smlouvy a nebyly smluvní straně bez jejího zavinění známy,
pokud tato smluvní strana prokáže, že by s jejich znalostí tuto smlouvu neuzavřela.

Smluvní strany mohou dále smlouvu vypovědět, jestliže se podstatně změní poměry,
které byly rozhodující pro stanovení obsahu smlouvy, a plnění této smlouvy nelze
na smluvní straně z tohoto důvodu spravedlivě požadovat.

Výpovědní doba v případech uvedených v bodě 1., 2. a 3. tohoto článku smlouvy činí
jeden měsíc a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího
po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně.

Úřad práce ČR si vyhrazuje právo neposkytnout příspěvek dle článku IV této smlouvy,
který by organizátorovi náležel za dobu plynutí výpovědní doby.

Článek VI
Závěrečná ujednání

Obsah této smlouvy lze měnit pouze se souhlasem obou smluvních stran formou
písemných vzestupně číslovaných dodatků. Změnu identifikačních údajů, pro vyhotovení
dodatku k této smlouvě, je organizátor povinen Úřadu práce oznámit písemně bez
zbytečného odkladu. Ostatní změny, týkající se této smlouvy, je organizátor povinen
Uřadu práce písemně sdělit vždy tak, aby k uzavření případného dodatku došlo před
nabytím jejich účinnosti.

V případě zániku některé ze smluvních stran přecházejí práva a povinnosti vyplývající
z této smlouvy na její právní nástupce.

Smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno vyhotovení obdrží Úřad práce
CR a jedno vyhotovení organizátor.

Smluvní strany prohlašují, Že s obsahem této smlouvy bez výhrad souhlasí, smlouva byla
uzavřena po vzájemném projednání aže byly seznámeny s veškerými právy
a povinnostmi, které pro ně z této smlouvy vyplývají.

OSÚ- S15 strana 4

 

5. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.

V Plzni dne 21. 6. 2017

Mgr. Karel Naxera Ing. et Ing. Anna Kadlec Valentová : —
starosta ředitelka kontaktního pracoviště Plzeň-jih, UP
Město Přeštice CR - krajská pobočka v Plzní
Za Úřad práce vyřizuje: Jaroslava Žďárská
Telefon: 950147420
e-mail: jaroslava.zdarskaďpm.mpsv.cz

Příloha č. 1: Formulář: „Evidence vykonavatelů veřejné služby (VS) - měsíční“

Příloha č. 2:  Formulář: „Žádost o příspěvek na ochranné pomůcky a pracovní prostředky
pro vykonavatele veřejné služby (VS)“

Příloha č. 3: Formulář: „Evidence docházky vykonavatele veřejné služby (VS)“

Příloha č. 4:  Formulář: „Žádost o refundaci nákladů na pojištění souvisejících s organizací
veřejné služby“

Přílohy smlouvy jsou zveřejněny na http://portal.mpsv.cz/sz/zamest/kestazeni

OoSŮÚ- S 15 strana 5

 

 

Evidence vykonavatelů veřejné služby (VS) - měsíční

 

Rok:

 

Měsíc:

 

 

 

Organizátor VS:

 

 

IČO:

 

 

 

[Název kontaktního pracoviště ÚP ČR:

 

por- říjmení
číslo prů

OD | NÍo>| or DION

co

10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25

Za organizátora:

OSŮ - S15

jméno

datum počet

narozeni hodin

 

 

podpis oprávněné osoby (razítko):

 

 

datum:

 

 

hodnocení

odpracovaných | |(vyberte kliknutím na

 

 

 

ya

C. smlouvy o výkonu VS: Na oddělení trhu práce

Organizátor
za měsíc: rok:

 

 

ve M den s : 3 o požadovaná
příjmení, jméno datum , . NP u: pořizované pracovní pomůcky nebo | 1. |
, jnástupu na předmět výkonu VS-činnost , ' výše příspěvku

vykonavatele VS narození VS ochranné prostředky

v Kč**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Celková výše příspěvku, o který organizátor žádá: 0,00 Kč

 

jméno, příjmení, funkce a podpis . ,
oprávněné osoby: P (otisk razítka)

 

 

 

* O přípěvek na konkrétního vykonavatele VS nelze opakovaně žádat ani v případě opakovaného nástupu ke stejnému organizátorovi.

** Plátce DPH uvádí požadovanou výši příspěvku bez DPH OSŮ - S15

Na útvar hmotné nouze
EP A LEVEL E MAKE Z AVA)

   
 

 

Organizátor VS | |

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rok

Měsíc

Vykonavatel VS

Datum narození

Výkon činnosti hod. Přestávka Odpracováno
Datum
Začátek Konec hod. hod.
1 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
2 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
3 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
4 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
5 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
6 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
7 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
8 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
9 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
10 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
11 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
12 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
13 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
14 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
15 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
16 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
17 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
18 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
19 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
20 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
21 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
22 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
23 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
24 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
25 0:00:00 0:00:00 0:00:00 0:00:00
Celkem odpracováno hodin : 0:00:00

 

 

 

 

Za organizátora: Podpis oprávněné osoby:
(otisk razítka)

Datum:

OSŮ - S15

 

Žádost o refundaci nákladů na pojištění
souvisejících s organizací veřejné služby

organizátor veřejné služby

 

obec/organizace:
IČO:

žádá na základě uzavřené smlouvy o organizování veřejné služby č. o refundaci
nákladů na pojištění kryjící odpovědnost za škodu na majetku nebo zdraví, kterou
osoba vykonávající veřejnou službu způsobí nebo která jí bude způsobena, které byly
vynaloženy na základě uzavřené pojistné smlouvy/ dodatku ke stávající pojistné
smlouvě:

číslo pojistné smlouvy:

doba pojištění od - do:

výše pojištění (v Kč):

požadujeme zadat variabilní symbol [ | ANO, VS []NE

Pojištění bude refundováno na číslo účtu, uvedené ve smlouvě o organizování veřejné
služby.

Oprávněný zástupce organizátora prohlašuje, Že organizátor požaduje pouze refundaci
nákladů na pojistnou smlouvu/ dodatek k pojistné smlouvě, které byly organizátorem
vynaloženy pouze pro účely výkonu veřejné služby pro osoby vykonávající veřejnou
službu a za období sjednané ve smlouvě o organizování veřejné služby.

Dne:

 

podpis oprávněného zástupce organizátora

Příloha:

Kopie pojistné smlouvy/ dodatku k pojistné smlouvě o pojištění kryjící odpovědnost za
škodu na majetku nebo zdraví, kterou osoba vykonávající veřejnou službu způsobí
nebo která jí bude způsobena;

Kopie dokladu o úhradě nákladů pojištění