Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2539154: Vyrovnávací platba Nemocnice České Budějovice, a.s.

Příloha KUJCP01GN61Z.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o poskytnutí dotace             *KUJCP01GN61Z*

                                                                    KUJCP01GN61Z

                              č. SZS/OZDR/3/17

uzavřená ve smyslu § 159 a násl. zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
   a § 10a odst. 5 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění
                                                      pozdějších předpisů

                                             I.

                              Obecná ustanovení

Zastupitelstvo Jihočeského kraje rozhodlo na základě podané žádosti o poskytnutí dotace svým
usnesením č. 149/2017/ZK-6 ze dne 11. 5. 2017 podle § 36 písm. c) zákona č. 129/2000 Sb., o krajích
(krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů, v souladu se zákonem č. 250/2000 Sb.,
o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
o rozpočtových pravidlech") a ve smyslu směrnice Zastupitelstva Jihočeského kraje č. SM/107/ZK,
Zásady Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční podpory, o poskytnutí dotace ve výši
a za podmínek dále uvedených v této smlouvě.

                                                   II.
                             Poskytovatel a příjemce dotace

1. Poskytovatelem dotace podle této smlouvy je:

Název:       Jihočeský kraj

Sídlo:       U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice

Zastoupený:  Mgr. Ivanou Stráskou, hejtmankou Jihočeského kraje

IČO:         708 90 650

DIČ:         CZ70890650

Bankovní spojení: Československá obchodní banka, a.s.

Číslo účtu:  199783072/0300,

dále jako „poskytovatel

2. Příjemcem dotace podle této smlouvy je:

Název:                   Nemocnice České Budějovice, a.s.
Sídlo:                   B. Němcové 585/54, 370 01 České Budějovice
Zastoupený:              předsedou představenstva MUDr. Břetislavem Shonem a
                         místopředsedou představenstva Ing. Martinem Bláhou, MBA
IČO:                     26068877
DIČ:                     CZ2606<&877
Zapsaný v OR vedeném:
Bankovní spojení:        KS v Českých Budějovicích, oddíl B, vložka 1349
Číslo účtu:              UniCredit Bank Czech Republik a.s.
                         2107918128/2700,

dále jako „příjemce".

                                                                   III.
                                               Přijetí závazku veřejné služby

1. Zastupitelstvo Jihočeského kraje svým usnesením č. 156/2016/ZK-23 ze dne
19. 5. 2016 v souladu s rozhodnutím č. 2012/21/EU, ze dne 20. 12. 2011, pověřilo příjemce
poskytováním služeb obecného hospodářského zájmu na období od 1. 1. 2014 do 31. 12. 2025
a schválilo „Metodiku výpočtu dovolené míry veřejné podpory ex-ante nemocnic Jihočeského kraje".

2. Příjemce přijímá závazek veřejné služby v rozsahu definovaném usnesením
č. 156/2016/ZK-23 ze dne 19. 5. 2016 za podmínek vymezených touto smlouvou
a „Metodikou výpočtu dovolené míry veřejné podpory ex-ante nemocnic Jihočeského kraje," v platném
znění.
                                                                  IV.
                          Účel a charakter dotace, doba, v níž má být účelu dosaženo

1. Účelem dotace je poskytnutí peněžních prostředků na vykonávání následujících činností
    příjemcem jako závazek veřejné služby:

     - lékařská pohotovostní služba (LPS), pohotovostní služba v oboru zubní lékařství, lékárenská
        pohotovostní služba,

     - pohotovostní služba na ambulancích (ÚPS),
     - pracovní lékařství (PL),
     - soudní lékařství (SL),

(dále jen „podporovaná činnost")

2. Podporovaná činnost bude realizována vtermínu od 1. 1. 2017 do 31. 12. 2017. Ukončení
    podporované činnosti je rovněž konečným termínem, kdy má být dosaženo účelu dotace.

3. Peněžní prostředky dotace nesmí příjemce poskytnout jiným právnickým nebo fyzickým osobám,
    pokud nejde o úhrady spojené s realizací podporované činnosti, na kterou byly poskytnuty a smí je
    zároveň použít jen k účelu, který je upraven v odst. 1 tohoto ustanovení.

                                                                   V.
                                             Výše dotace a vyplacení dotace

1. Dotace bude poskytnuta ve výši 13,650.000,- Kč bezhotovostním převodem z účtu poskytovatele
    na účet příjemce.

2. Dotace bude poskytnuta na základě příjemcem předložené předběžné (plánové) kalkulace níže
    uvedených činností, a to v následující závazně stanovené struktuře:
    lékařská pohotovostní služba (LPS), pohotovostní služba v oboru zubní lékařství,
    lékárenská pohotovostní služba......... ......................................................................... 2,200.000,- Kč
    pohotovostní služba na ambulancích (ÚPS)................................................................ 6,500.000,- Kč
    pracovní lékařství (PL)..................................................................................................2,450.000,- Kč
    soudní lékařství (SL).....................................................................................................2,500.000,- Kč

3. Vyplacení dotace na účet příjemce proběhne následujícím způsobem:
     a) 50 % celkové výše dotace, tj. 6,825.000,- Kč, bude vyplaceno nejpozději do 14 dnů od nabytí
           platnosti a účinnosti smlouvy,
     b) zbývající část do celkové výše dotace, tj. 6,825.000,- Kč, bude vyplacena do 31. 10. 2017.

                                                                  VI.
                                                          Ustanovení o DPH

Nedílnou součástí této smlouvy je čestné prohlášení, které je přílohou č. 2 této smlouvy, kde příjemce
dotace uvede, zda je či není plátce DPH a zároveň v případě plátce DPH čestně prohlásí, zda může
v rámci podporované činnosti dle jeho aktivit uplatnit odpočet DPH na vstupu či nikoliv a v jaké výši.
Pokud příjemce této dotace v době obdržení není plátce DPH, ale v průběhu čerpání dotace
se plátcem DPH stane, je povinen písemně nahlásit poskytovatelskému odboru KÚ změnu v plátce
DPH a dále musí písemně sdělit, zda při změně v plátce DPH bude moci v rámci částečné úhrady
nákladů spojených s podporovanou činností dle jeho aktivit uplatnit odpočet DPH na vstupu či nikoliv
a v jaké výši, popř. zda v souladu s ustanovením § 79 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, uplatní nárok odpočtu daně při registraci.
V případě, že aktivity v rámci částečné úhrady nákladů spojených s podporovanou činností nebudou
ekonomickými činnostmi, u kterých by si mohl příjemce (plátce DPH) uplatňovat odpočet DPH
na vstupu, nebude mít změna z neplátce v plátce DPH žádný vliv na výši dotace, pouze toto písemné
oznámení příjemce o změně bude založeno v rámci podkladů o poskytnuté dotaci
na poskytovatelském odboru KÚ.
Jestliže zákon o DPH příjemci umožní při změně z neplátce na plátce uplatňovat odpočet DPH
na vstupu, je vždy povinen informovat poskytovatelský odbor KÚ o výši vratký DPH a ze strany

                                                                                2
 poskytovatelského odboru KÚ na základě této změny v přidělené dotaci bude vyhotoven dodatek
 ke smlouvě, ve kterém bude snížen nárok na dotaci o výši DPH, jež si příjemce bude uplatňovat
 u místně příslušného finančního úřadu.

                                                                   VII.
                                                         Uznatelné výdaje

 1. Uznatelnými výdaji jsou výdaje vzniklé v době, ve které má být dosaženo účelu dotace,
     tzn. ve smluvním období od 1. 1. 2017 do 31. 12. 2017 stanovené v souladu s platnou Metodikou
     výpočtu dovolené míry veřejné podpory ex-ante nemocnic Jihočeského kraje.

2. Neuznatelnými výdaji jsou výdaje vzniklé a stanovené mimo věcný a časový rámec uvedený
     v předchozím bodě.

3. V případě, že v rámci podporované činnosti budou zadávány veřejné zakázky,
    je příjemce povinen postupovat podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
    ve znění pozdějších předpisů. V případě, že se jedná o zakázky malého rozsahu, na které se tento
    zákon vztahuje pouze v obecných zásadách, je povinen příjemce u plnění přesahujících částku
     100.000,- Kč bez DPH, které jsou z více než 50 % financované z dotace, provést výběr dodavatele
    v jednoduchém výběrovém řízení. Nabídky musí být vyžádány nejméně u 3 dodavatelů a jejich
    nabídky musí být učiněny písemně (např. e-mailem, faxem), je nutno pořídit písemný záznam
    o výběru dodavatele, lze rovněž využít ceníky zveřejněné na internetu. Záznam z výběrového
    řízení včetně cenových nabídek nebo průzkumů a korespondence musí být uloženy
    u dokumentace k podporované činnosti a spolu s ní archivovány.

4. Ustanovení odst. 3 neplatí, má-li příjemce vlastní pravidla pro zadávání veřejných zakázek;
    v takovém případě postupuje podle nich. Na výzvu poskytovatele je příjemce povinen tato pravidla
    kraji předložit a doložit dodržení podmínek stanovených zákonem o veřejných zakázkách a jeho
    pravidly.

                                                                         Vlil.
                                             Vyúčtování a vypořádání dotace

1. Po ukončení podporované činnosti předloží příjemce Odboru zdravotnictví Krajského úřadu,
    nejpozději do 31. 1. 2018 závěrečnou zprávu o jejích výsledcích včetně vyúčtování dotace
    v rozsahu a struktuře stanovené přílohou č. 1 této smlouvy (výsledná kalkulace vyrovnávací platby)
    sestavenou v souladu s platnou Metodikou výpočtu dovolené míry veřejné podpory ex-ante
    nemocnic Jihočeského kraje. Pokud je příjemce poskytovatelem zdravotních služeb, předkládá
    v uvedeném termínu i tabulku uvedenou v příloze č. 3 této smlouvy.

2. Poskytnutá dotace dále podléhá finančnímu vypořádání. Finančním vypořádáním dotace se rozumí
    přehled o čerpání a použití poskytnutých peněžních prostředků a o vrácení nepoužitých peněžních
    prostředků do rozpočtu Jihočeského kraje po ukončení podporované činnosti. Za tímto účelem
    obdrží příjemce po skončení rozpočtového roku tabulku „Finanční vypořádání dotací poskytnutých
    výlučně ze zdrojů Jihočeského kraje," kterou po vyplnění ve stanoveném termínu vrátí
    poskytovateli v elektronické i písemné podobě. Pokud příjemce nevyčerpá všechny prostředky
    dotace na stanovený účel vdaném období, je povinen je vrátit poskytovateli neprodlené
    po uzavření vyúčtování, nejpozději v termínu finančního vypořádání. Případnou vrátku poukáže
    příjemce bezhotovostním převodem na účet poskytovatele č. 170320242/0300, pod VS
    6402000810, SS (IČO příjemce) a současně zašle poskytovateli písemné avízo o vratce na adresu
    Krajský úřad Jihočeského kraje, Odbor ekonomický, v kopii Odbor zdravotnictví.

                                                                  IX.
                Povinnosti příjemce při přeměně, insolvenci a likvidaci právnické osoby

1. V případě, že má dojít k přeměně příjemce podle příslušného zákona a příjemce má být zanikající
    právnickou osobou, má povinnost tuto skutečnost oznámit s dostatečným předstihem poskytovateli

                                                                           3
    s žádostí o udělení souhlasu s přechodem práv a povinností z tohoto smluvního vztahu
    na právního nástupce. Přitom musí respektovat, že každá taková skutečnost musí být projednána
    v tom orgánu poskytovatele, který schválil poskytnutí dotace a smlouvu o jejím poskytnutí.

2. K žádosti o udělení souhlasu podle odstavce 1 musí příjemce prokázat příslušnými dokumenty,
    že práva a povinnosti z tohoto smluvního vztahu přejdou na právního nástupce a právní nástupce
    se zavazuje tyto povinnosti plnit (např. projekt fúze). Poskytovatel je oprávněn si vyžádat
    dodatečné podklady, pokud z dodaných podkladů nebude tato skutečnost vyplývat.

3. V případě, že poskytovatel žádosti vyhoví, spraví o tom bez zbytečného odkladu příjemce
    po projednání v příslušném orgánu poskytovatele a uzavře dodatek ke smlouvě, který bude
    obsahovat popis a důvod jeho uzavření s ohledem na přeměnu příjemce.

4. V případě, že žádosti poskytovatel nevyhoví, bezodkladně o tom spraví příjemce po projednání
    v příslušném orgánu poskytovatele. Poskytovatel je oprávněn posoudit dosavadní naplnění účelu
    smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém případě má příjemce
    povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou
    poskytovatele.

5. V případě, že příslušný soud rozhodl o úpadku příjemce nebo má být příjemce zrušen s likvidací,
    je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit poskytovateli. Poskytovatel je oprávněn posoudit
    dosavadní naplnění účelu smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části.
    V takovém případě má příjemce povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část
    způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou poskytovatele. Zároveň je povinen bezodkladně oznámit
    insolvenčnímu správci či likvidátorovi příjemce, že tento přijal dotaci z rozpočtu poskytovatele
    a váže ho povinnost vyplacenou dotaci vrátit zpět do rozpočtu poskytovatele.

                                                                       X.
                                     Výpověď smlouvy a porušení rozpočtové kázně

1. Poskytovatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět z důvodů na straně příjemce, a to zejména
    v případě, že po uzavření této smlouvy nastane nebo vyjde najevo skutečnost, která poskytovatele
    opravňuje dotaci nebo její část odejmout. Takovou skutečností je například zjištění poskytovatele,
    že údaje, které mu sdělil příjemce, a které měly vliv na rozhodnutí o poskytnutí dotace, jsou
    nepravdivé.

2. Výpovědní lhůta je 10 dní a začíná běžet dnem doručení písemné výpovědi příjemci.

3. V písemné výpovědi poskytovatel uvede zjištěné skutečnosti, které jej prokazatelně vedly k výpovědi
    smlouvy, a vyzve příjemce k vrácení celé dotace nebo její části, pokud již byly poskytnuty. Příjemce je
    povinen vrátit tyto prostředky do 15 dnů od ukončení smlouvy na účet poskytovatele uvedený
    ve výpovědi. Pokud tyto prostředky ještě nebyly převedeny na účet příjemce, přestože byla uzavřena
    smlouva, má poskytovatel právo je neposkytnout.

4. V případě porušení povinností stanovených pro čerpání dotace, zjištěných na základě provedené
    kontroly, může být příjemce vyzván k provedení opatření k nápravě zjištěného pochybení tehdy,
    jestliže porušil méně závažnou podmínku, u které je stanovena možnost sníženého odvodu dle
    odst. 5 tohoto ustanovení. V rozsahu, v jakém příjemce provedl opatření k nápravě, platí, že
    nedošlo k porušení rozpočtové kázně.

5. Nižší odvod za pochybení při čerpání dotace a nesplnění podmínek veřejnoprávní smlouvy je
    stanoven v těchto případech:

     a) Za nedodržení termínů jednotlivých administrativních úkonů příjemce, jejichž povaha
           umožňuje nápravu v náhradní lhůtě až do výše 5% dotace,

      b) za nedoložení všech požadovaných podkladů k vyúčtování až do výše 5% dotace,
      c) za nedodržení termínu odevzdání vyúčtování a závěrečné zprávy až do výše 5% z dotace;

           toto neplatí, pokud příjemce prokáže, že k nedodržení termínu došlo z reálných a objektivních
           důvodů,
      d) za nedodržení případně nastavených kritérií poskytnuté dotace - poměrná část celkové
           podpory k naplněným kritériím,
      e) za porušení zákona o zadávání veřejných zakázek:

                                                                            4
           1. neprovedení výběrového řízení 100% výdajů této zakázky
           2. diskriminace při výběrovém řízení 10 - 25% výdajů této zakázky
           3. dělení předmětu zakázky 10 - 25% výdajů této zakázky
           4. nezveřejnění veřejné zakázky zákonem stanoveným způsobem 5% výdajů této zakázky

               (např. nezveřejnění smlouvy na veřejnou zakázku malého rozsahu, jejíž cena přesáhne
               500 000 Kč bez DPH atd.)
           5. méně závažná porušení při zadávání veřejných zakázek až do výše 5% výdajů této
               zakázky (např. nedodržení zákonem stanovených lhůt atd.)
      f) za porušení povinnosti uvedené v čl. VI odst. 3 smlouvy 100% výdajů zakázky.

    Jednotlivá porušení zákona o zadávání veřejných zakázek se nesčítají, ale krácení uznatelných
    výdajů se posuzuje podle nejzávažnějšího pochybení ve stejné zakázce.

6. V případě, kdy není možné postupovat podle odst. 4 a 5 tohoto ustanovení, může vyzvat
     poskytovatel příjemce k vrácení dotace nebo její části, zjistí-li, že příjemce dotace porušil
     povinnost, která souvisí s účelem, na který byly peněžní prostředky poskytnuty, nedodržel účel
    dotace nebo podmínku, za které byla dotace poskytnuta, a u níž není možné vyzvat k provedení
    opatření k nápravě a není možné uložit snížený odvod. V rozsahu, v jakém vrátil příjemce dotaci
    nebo její část, platí, že nedošlo k porušení rozpočtové kázně.

7. V případě, že příjemce bude vyzván k vrácení dotace nebo její poměrné části a svou povinnost
    kjejímu vrácení nesplní vjemu stanovené náhradní lhůtě, bude považována nečinnost příjemce
    za porušení rozpočtové kázně ve formě zadržení dotace.

8. Porušení jiných povinností příjemce než těch, které jsou upraveny v odst. 5 tohoto ustanovení
    a v případě, že porušení povinností nebude napraveno dle odst. 4 a 6 smlouvy, bude považováno
    za porušení rozpočtové kázně s tím, že bude požadován odvod ve výši neoprávněného použití
    dotace a zároveň i úhrada penále za porušení rozpočtové kázně ve výši 1 promile denně ve vztahu
    k uloženému odvodu.

                                                                   XI.
                                                         Ostatní ujednání

1. Finanční podpora je veřejnou podporou slučitelnou se společným trhem. Je poskytována v souladu
    s Rozhodnutím komise č. 2012/21/EU ze dne 20. prosince 2011, o použití čl. 106 odst. 2 Smlouvy
    o fungování Evropské unie na státní podporu ve formě vyrovnávací platby za závazek veřejné služby
    udělené určitým podnikům pověřeným poskytováním služeb obecného hospodářského zájmu.

2. Pokud dojde v průběhu platnosti této smlouvy na straně příjemce ke změně podmínek, za kterých
    byla dotace poskytnuta (včetně změny kontaktní osoby uvedené v žádosti nebo sídla příjemce),
    je příjemce povinen oznámit toto písemně poskytovateli neprodleně po zjištění změny.

3. Příjemce bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv zřízeného podle zákona
    č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. Příjemce prohlašuje, že tato
    smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona
    č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

4. Smluvní strany se dohodly na tom, že uveřejnění v registru smluv provede poskytovatel.

5. O užití dotace vede příjemce oddělenou průkaznou účetní nebo jinou evidenci. Dále se zavazuje
    uchovávat tuto evidenci a veškeré podklady podstatné k posouzení oprávněnosti poskytnutí dotace
    po dobu deseti let po skončení podporované činnosti.

6. Poskytovatel je oprávněn provádět u příjemce kontrolu účetnictví, příp. dalších skutečností,
    v rozsahu potřebném k posouzení, zda byla dodržena tato smlouva. Příjemce se zavazuje umožnit
    poskytovateli nebo jím pověřeným osobám provést kdykoli (i v průběhu realizace) komplexní
    kontrolu postupu a výsledků realizace podporované činnosti, včetně použití peněžních prostředků a
    zpřístupnit na požádání veškeré doklady související s realizací podporované činnosti a s plněním
    této smlouvy. Tímto ujednáním nejsou dotčena ani omezena práva kontrolních a finančních orgánů
    státní správy České republiky ani práva kontroly Evropskou komisí.

                                                                       5
7. U obou typů kalkulací uvedených v čl. V. odst. 2 a čl. Vlil. odst. 1 této smlouvy zajistí příjemce
    kontrolu jejich sestavení a výpočtu auditorem, výsledek této kontroly bude zveřejněn formou zprávy
    auditora pro zvláštní účely, jejíž kopii příjemce předá poskytovateli do 30. 9. 2018.

8. Při čerpání, užití a vyúčtování dotace je příjemce povinen postupovat dle platné Metodiky výpočtu
    dovolené míry veřejné podpory ex-ante nemocnic Jihočeského kraje.

                                                                  XII.
                                                      Závěrečná ujednání

1. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech majících povahu originálu, z nichž každá ze smluvních
    stran obdrží 1 výtisk.

2. Změny a doplňky této smlouvy lze provádět pouze formou písemných číslovaných dodatků,
    podepsaných oběma smluvními stranami. Upřesnění či změny údajů (zejména adresa, číslo
    bankovního účtu, kontaktní osoba) stačí písemně sdělit poskytovateli dotace, pokud tento netrvá
    na uzavření dodatku ke smlouvě.

3. V případech neřešených touto smlouvou se užije směrnice Jihočeského kraje č. SM/107/ZK -
    Zásady Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční podpory, která je dostupná
    na http://www.kraj-jihocesky.cz/88/pravidla_smernice_zasady.htm. Tato zveřejněná směrnice,
    jakož i žádost o poskytnutí finanční podpory se považují za součást této smlouvy. Příjemce
    prohlašuje, že je mu obsah této smlouvy a Zásad pro poskytování veřejné finanční podpory
    dostatečně jasný a jednotlivá ustanovení dostatečně určitá. Pokud existuje rozpor mezi smlouvou
    a směrnicí, použijí se primárně ustanovení smlouvy.

4. Na důkaz výslovného souhlasu s obsahem a všemi ustanoveními této smlouvy a své pravé,
    svobodné a vážné vůle, je tato smlouva po jejím přečtení smluvními stranami vlastnoručně
    podepsána.

5. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních
    stran.

6. Přílohy smlouvy
    č. 1 Vzor výsledné kalkulace vyrovnávací platby 2017,
    č. 2 Čestné prohlášení k DPH,
    č. 3 Vzor vyúčtování čerpání dotace na LPS.

                              2 9 -06- 2017     V Českých Budějovicích dne AA:.A.:AA!A

V Českých Budějovicích dne

Za poskytovatele:                               Za příjemce:

                                                MUC           áv SĎin

                                                před          dstavenstva

                                                Ing. Martin Bláha, MBA
                                                místopředseda představenstva

                                             6
                    í

                    c

                    a
               av v
               O k á b
               t    n  t
7                   v
1              a       a

               r       l

               V    o  p

                    r

/                   y

3                   v

/

R

D              í

Z              cK                       ooo       0     0  0  0
               a    =  č                          0     0  0  0
O              v       J                          0     0  0  0

/              áa                                             .

S              nbe           CD         CdoNI     .     .  .  0
Z                   t  c                                      5
S              v       a                cm"       0     0  0  6
               o    a                             0     5  0
  .                    t                          5     4  5  ,
                    l
 č                                                ,     ,  ,  3
               r    p  o                                      1
                       d                          6     2  2
               y

               V

y

v

u

o                   i

l                   t

m              as
               no
s              en            00

1              C    n

                    i

.                   č

č

a

h                   í

o              z    c  y
               e    a
l                   v
í              b

ř              i-"- y á b

P

               s    n  t
               o    v
                       a

                       l

               n    o  p
               ý
                    r

                    y
               Vv

      CM       k    %        co
               s
      >»       i

      S  Z1

      o.

      ore      á
               n
      >        če
      c-re          i
      o>       e             ia
                    ž
               l
                    e
               o
                    r
               p

               S

      >>       í

      >

      or0e     n
               z
                    e        ■m-
               o
                    i

               v    ž
               o    e

               r    r

      re       P

               í       y

      ■©o      m n  é  d
      0                a
      £        t             CO
                       l
               a
               O t  í  k
                       á
               s    ř
                       n
                    p

               íy
               nd
               ba
               o    l        OJ
 M             s
 re                 k
 ore           O    á
 o>                 n

 >57                      i

■o                  l

OQ             ý    á

 >0                 i

 íc                 r
               m í
 V)                 e        -
 0             ř
                    t
>o             m P
                    a
 o0
 ooc                      1
 E
                       -          a
 0                     -

Z                      -          b
                       -          ž
 o                     -             a
.E0                    -          u  b
                       -
CL                                l
                       — -
                                  s  ž  ,  í      a     )
                       -                í         n
                       -          í  u     n            L
                    t  -                v         a  )  P  )
                       -          n  l     t      b
                    s  -                t         ž  S  (  L
                    o  -          t  s     s               S
                    n  -                s  o      uP    í
                    n  -          s  í     v      Ú l      (
                       -          o     ř  o            v
                    i  -          v  n            s(       í
                       -          o     a  t            t
                    Č  -             t  k         í        v
                       -          t     é  o            s
                       -             s     h      nh       t
                       -          o  o  l  o      t  c  ř
                       -          h  v     p               s
                       -          o  o  í         s  í  a
                       -          p        á            k  ř
                       -             t  n  k      oc    é
                       -          á     b  s      vn       a
                       -          k  o  u  n      oa    l  k  ©E
                       -          s  h     e   a           é
                       -             o  z      b  tl    í     0
                       -          ř  p     r   ž           l
                       -                u      u  ou    n     O
                       -          a  ,     á      hb    v  í
                       -          k  )  r  k   l  om    o
                       -          é        é      Pa    c  n
                       -          L  S  o      s        a  d
                       - -           P  b  l               u
                                     L  o               r  o
                                                           S
                                     (  v               P
                           Příloha č. 2 smlouvy č. SZS/OZDR/3/17

                                          Čestné prohlášení k DPH

V rámci podporované činnosti čestně prohlašujeme, že ke dni podpisu smlouvy jsme:

        plátci DPH
     □ neplátci DPH

V případě plátce DPH dále prohlašujeme, že ke dni podpisu této smlouvy:

     □ můžeme plně
   jKmůžeme částečně

     □ nemůžeme

uplatnit nárok na odpočet DPH na vstupu.

V Českých Budějovicích  ......
                                         před:
                                                    !! !.d-děěj.jovice, a.s.

                                                     877

                                                enstva

                           Ing. Martin Bláha, MBA
                           místopředseda představenstva

                        8
                                                                                        Příloha č. 3 smlouvy č. SZS/OZDR/3/17
                                   Vyúčtování čerpání dotace na LPS v roce........

Název poskytovatele ZS a adresa stanoviště pohotovostní lékařské služby:

Pozn. V případě, zeje LPS poskytována zvlášťpro dospělé a zvlášť pro děti a dorost, vyplňte tento formulářpro
každý obor zdravotní péče zvlášť.

řádek                               Ukazatel                                                     Kč

   1   NÁKLADY CELKEM

   2   Spotřeba materiálu (účet 501)

   3   Spotřeba energie (účet 502)

   4   Opravy a udržování (účetsn)

   5   Cestovné (účet 512)

   6   Ostatní služby (účet 518)

   7   Mzdové náklady (účet 521)

   8   v tom: platy zaměstnanců (Aú k účtu 521)

   9   ostatní osobní náklady (Aú k účtu 521)

   10  Zákonné sociální pojištění (účet 524) a jiné s. p. (účet 525)

   11  Zákonné sociální náklady (účet 527) a jiné s. n. (účet 528)

   12 Ostatní náklady jinde neuvedené

   13 VÝNOSY CELKEM

   14  Výnosy z prodeje služeb (účet 602)

   15 Ostatní výnosy jinde neuvedené

   16 *) Výnosy vybraných místních vládních institucí z transferů (účet
            672), Provozní dotace (účet69i), Ostatní provozní výnosy (účet 648)

   17  v tom: dotace obce, ostatní dotace (Aúkúčtu 672/691/648)

   18  dotace Jihočeského kraje (Aúkúčtu 672/691/648)

   19 Hospodářský výsledek po zdanění

   20 Doplňkové údaje (stav k 31.12.):

   21 Hodinová mzda lékaře (ve všední den/o sobotách, nedělích, svátcích)                        /

   22 Hodinová mzda sestry (ve všední den/o sobotách, nedělích, svátcích)                        /

   23 Počet zaměstnanců (lékař, sestra) v pracovním poměru

   24 Počet zaměstnanců (lékař sestra) na dohody 0 pracích konaných
           mimo pracovní poměr (dpp, dpč)

   25 Počet smluvních poskytovatelů (fakturující lékař, sestra)

   26 Roční počet ošetřených pacientů, z toho:

   27  ve všední dny

   28  0 sobotách, nedělích, svátcích

   29  odeslaných k dalšímu vyšetření

V      dne

                                                                                                    ní, popř.
                                                                                                    é moci, která

                                                                 bude přiložena)
                                                                 Razíh

                                                                                  IČ: 26068 877

                                                                                 01

                                                 9