Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2561934: Smlouva o zajištění úklidových služeb

Příloha Olman Service - zajištění úklidových služeb - 1.8.2016-31.7.2020.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o zajištění       úklidových služeb pro Klatovskou nemocnici, a.s.

uzavřená    podle právního řádu české republiky v souladu s ustanovením§ 1746 odst. 2 zákona č . 89/2012

Sb., Občanský       zákoník, ve znění pozdějších  právních předpisů,  svobodně  a vážně, určitě a srozumitelně

            mezi smluvními stranami podle svých prohlášení plně způsobilými     k právním úkonům, a to

Objednatel, jímž je

Klatovská nemocnice, a.s.

se sídlem Plzeňská   929, 339 Ol Klatovy 2
IČ : 26360527

DIČ : CZ 26360527

společnost     zapsaná v obchodním rejstř í ku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl B, vložka 1070.

(dále jen "Objednatel" )

Poskytovatel, jímž je

obchod nf firma I jméno, příjmení : OLMAN SERVICE s.r.o.

se sídlem I místem podnikání v: Jakuba Obrovského 228/la, 635 00 Brno

IČ : 262 93 102

DIČ : CZ26293102

společnost     zapsaná v obchodním rejstříku      vedeném Krajským soudem v Brně  , oddíl C, vložka 42257

(dále jen "Poskytovatel" )

(objednatel a poskytovatel společně           dále také označováni    krátce jako "smluvní strany")

uzavírajf spolu tuto Smlouvu o zajištění          úklidových služeb pro Klatovskou nemocnici, a.s.

                                                  Stránka 1 z 10
                                     Čl. 1. Předmět smlouvy

1.1. Předmětem  smlouvy je poskytování služeb, které spoč í vají v provádění           pravidelných a

mimořádných     úklidových prací pro Klatovskou nemocnici, a.s., v rozsahu a četnosti  dle přilohy       č.

la) Technická specifikace - prostory úklidu, přílohy č. 2 Technická specifikace - kategorie úklidu,

přílohy č. 3 Technická specifikace- další pravidelný úklid a přílohy č. 4 Technická specifikace- úklid

po malování.

1.2. Úklidové práce budou prováděny  v rozsahu uvedeném v přílohách  této smlouvy.

Rozsah úklidových ploch je specifikován v příloze č . la) Technická specifikace - prostory úklidu,

která je nedílnou součástí této smlouvy.

Kategorie úklidu jsou specifikovány v příloze č . 2 Technická specifikace- kategorie úklidu.
četnost a rozsah dalších úklidových prací jsou specifikovány v příloze č . 3 Technická specifikace -

další pravidelný úklid, která je nedílnou součástí této smlouvy.

četnost a rozsah úklidu po malování je specifikován v příloze č. 4 Technická specifikace -úklid po

malování, která je nedílnou součástí této smlouvy.

1.3 Podkladem pro uzavření této smlouvy je nabídka poskytovatele veřejné zakázky s názvem " Zajištění
     úklidových služeb pro Klatovskou nemocnici, a.s." ze dne 16. 6. 2016, podaná v rámci realizace
      nad limitní veřejné zakázky na služby.

                                              Čl. 2 Místo plnění

2.1 Místem plnění podle této smlouvy je sídlo objednatele : Klatovská nemocnice, a.s., Plzeňská 929,

339 Ol Klatovy 2, dále jednotlivá pracoviště  , prostory a objekty objednatele, blíže specifikované

v příloze č . la) Technická specifikace- prostory úklidu, která je nedílnou součástí této smlouvy.

2.2 Poskytovatel je povinen provádět úklidové práce ve všech prostorách blíže specifikovaných v příloze
      č. la) Technická specifikace- prostory úklidu, která je nedílnou součástí této smlouvy.

2.3 Poskytovatel nebude provádět úklidové práce v prostorách lékáren.

2.4 Další specifikace místa plnění s uvedením podlahových a ostatních úklidových ploch je obsažena
      v příloze č . 3 Technická specifikace - další pravidelný úklid a v příloze č . 4 Technická specifikace -
      úklid po malování, která je nedílnou součástí této smlouvy.

                                                          Čl . 3 Doba plnění

3.1 Poskytovatel se zavazuje práce dle této smlouvy zahájit Ol. 08. 2016 a dále se zavazuje zabezpečit
      úklidové práce 7x týdně (denní úklid) od pondělí do neděle včetně svátků v rozsahu pracovní doby
      od 6:00 hod . do 18:00 hodin, s výjimkou Centrální sterilizace doba od 6:00 hod . do 22 :00 hod.

                                     Stránka 2 z 10
                                         Čl. 4. Cena a platební podmínky
a) Cena za provedené úklidové služby za 4 roky dle přílohy č . 1, 2 a 3 Smlouvy činí

zahrnuje komplexní pravidelné úklidové práce dle přílohy č. la) Technická specifikace- prostory úklidu,
přílohy č. 2 Technická specifikace- kategorie úklidu a přílohy č . 3 Technická specifikace- další pravidelný
úklid.

Poskytovatel a objednatel se na výši měs í ční ceny za provedené úklidové služby dohodnou tak, aby byla
dodržena celková cena za provedené úklidové služby dle přílohy č . 1, 2 a 3 Smlouvy za 4 roky {48 měsíců) .

      b) Cena za úklid po malování za 4 roky dle přílohy č. 4 Smlouvy činí

a zahrnuje úklid po malování dle přílohy č . 4 Technická specifikace- úklid po malování

Úklid po malování poskytovatel provede v termínu a v rozsahu, který bude odsouhlasen objednatelem . Po

provedení služby v souladu s přílohou  č. 4 Technická specifikace - úklid po malování je poskytovatel

oprávněn     vystavit daňový doklad za provedené práce, kdy fakturovaná cena bude odpovídat m2

vymalování dle vystavené objednávky zadavatele . K daňovému             dokladu bude přiložena  příloha  č . 1b)

s vyplněným  skutečným  počtem m2 provedeného úklidu po malování.

      c) Cena veškerých úklidových služeb dle této smlouvy za 4 roky činí :

cena bez DPH 30.624.679,94 Kč
DPH 6.431.182,79 Kč
cena včetně DPH 37.055.862,73 Kč

Cena včetně DPH je cenou nejvýše přípustnou  . Cenu je možné překročit       pouze v případě , že v průběhu

realizace dojde ke změnám sazeb DPH nebo ke změnám jiných daňových      předpisů      majících vliv na cenu.

Změna sazby DPH musí být provedena formou písemného dodatku k této smlouvě .

Úhrada služeb specifikovaných touto smlouvou bude probíhat měsíčn ě na základě vystaveného daňového

dokladu, a to za uplynulé období, tj. první až poslední den předešlého  kalendářního  měsíce . Faktura bude

vystavena poskytovatelem a doručena    objednateli na adresu: Klatovská nemocnice, a.s., Plzeňská 929,

339 01 Klatovy 2.

Úklid po malování dle přílohy č. 4 Technická specifikace- úklid po malování je poskytovatel oprávněn
fakturovat měsíčně po provedení prací na základě samostatné objednávky dle přflohy č . 6 Cenová nabídka
-úklid po malování.

                                             Stránka 3 z 10
Faktura je splatná nejpozději               do 30 dnů ode dne doručení objednateli. Faktura, která nebude obsahovat

předepsané       náležitosti daňového       a účetního  dokladu, náležitosti obchodní listiny dle občanského

zákoníku, bude objednatelem vrácena k doplnění          bez proplacení. V takovém případě lhůta splatnosti

počíná běžet znovu ode dne doručení         bezchybné faktury.

Účetní a daňový doklad (faktura) musí obsahovat zejména tyto náležitosti :

a) označení povinné a oprávněné             osoby, adresu, sídlo, DIČ ,

b) číslo dokladu,

c) datum vystavení a datum splatnosti, datum zdanitelného plnění,

d) označení      peněžního            ústavu a číslo účtu, na který se má platit, konstantní a variabilní symbol,

e) základ daně , sazbu DPH a DPH v Kč, fakturovanou částku vč. DPH,

f) název a označení         části předmětu  platby,

g) důvod účtování s odvoláním na smlouvu,

h) razítko a podpis osoby oprávněné         k vystavení daňového dokladu,

i) kopie dokladu o vzájemně odsouhlasených službách

j) tabulka z Přílohy č. S ZD u každé faktury s aktuální cenou

k) v případě provedení mimořádných          úklidových služeb a úklidu po malování bude součástí fakturace

doplněná         tabulka Přílohy č. 1 b)

Fakturovanou cenu zaplatí objednatel poskytovateli bankovním převodem                   na bankovní účet
poskytovatele uvedený výše.

Cena služeb je pro danou dobu plnění stanovena jako cena nejvýše přípustná    se započtením            veškerých

nákladů,         rizik, zisku a finančních  vlivů (např . inflace) a to po celou dobu realizace zakázky v souladu

s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci.

Součástí         smlouvy o zajištění        úklidových služeb pro Klatovskou nemocnici, a.s. jsou strukturované cenové

nabídky, a to příloha č . S Cenová nabídka - pravidelný úklid a příloha č. 6 Cenová nabídka - úklid po

malování. Výše uvedené přílohy budou ke smlouvě doloženy ve znění, v jakém byly předloženy             v podané

nabídce.

Rozsah uklízených prostor muze být zmenen podle potřeb objednatele (např . v době období

rekonstrukčních      prací) . V tomto případě se poskytovatel zavazuje fakturovat pouze skutečně uklizené m2•

Zadavatel si vyhradil v Zadávací dokumentaci možnost využití opčního práva spočívající    v zajištění              dalších

úklidových služeb v souvislosti se změnami ploch jednotlivých kategorii úklidu, které mohou nastat v

průběhu doby plnění veřejné zakázky. Opce bude využita pouze v případě , pokud změnou úklidových

ploch dojde k rozšíření     rozsahu služeb a souvisejícímu navýšení ceny.

Celková cena za provedení úklidových prací zahrnuje dodávku veškerých mycích, čisticích,     dezinfekčních

a úklidových prostředků               , která je nutná k celkovému zajištění  úklidových služeb vyjma mycích a

oplachových prostředků                do myček . Součástí celkové ceny za provedené úklidové práce je dále dodávka

toaletního papíru, sáčků do koše, papírových ručníků,   mýdla a dezinfekce na ruce pouze do určených

prostor Klatovské nemocnice, a.s., které jsou blíže specifikovány v Zadávací dokumentaci.

                                                        Stránka 4 z 10
                                              Čl. S Práva a povinnosti poskytovatele

5.1 Poskytovatel se na základě této smlouvy zavazuje zabezpečit                          pravidelný a mimořádný  úklid dle

přílohy č . la) Technická specifikace- prostory úklidu, přílohy č . 2 Technická specifikace- kategorie
úklidu, přílohy č. 3 Technická specifikace- další pravidelný úklid a přílohy č. 4 Technická specifikace

- úklid po malování této smlouvy a to vlastními personálními, materiálovými a technickými

prostředky.         Součástí          služby bude dodávka veškerých prací nutných k celkovému zabezpečení

úklidových služeb, tj . personální zabezpečeni          a dodávka veškerých mycích, čisticích                 a desinfekčnkh

prostředků,         prostředků        na úklid ploch a povrchů (dále jen "přípravky").

5.2 Poskytovatel je povinen zajišťovat                  a dodávat spotřební  hygienický materiál (mýdlo, toaletní papír,

papírové ručníky apod. - dále jen "hygienický materiál"), pouze do společných                                 prostor dle rozpisu

přílohy          č . 9 Seznam dávkovačů       Zadávací dokumentace. Tato příloha bude součástí smlouvy jako

příloha č. 8 Seznam dávkovačů                 KN .

5.3 Zaměstnanci     poskytovatele jsou povinni při provádění                 úklidových prací používat ochranné osobní

pomůcky schválené objednatelem, jednotný pracovní oděv a být vždy vybaveny identifikačn                                                   í

kartou, která bude obsahovat jméno a příjmení                 dané osoby, její pracovní zařazení,             obchodní firmu

Uméno, příjmení                 či název) poskytovatele. Identifikační       karta musí být viditelně            umístěna             na

pracovním oděvu zaměstnance                   poskytovatele.

5.4 Poskytovatel je povinen používat při plnění závazků dle této smlouvy pouze prostředky                                     určené

dezinfekčním        řádem Klatovské nemocnice, a.s. a v souladu s metodami schválenými objednatelem.

Objednatel je povinen poskytnout poskytovateli dezinfekční                               řád Klatovské nemocnice a.s. a popis

metod dle předchozí                   věty .

5.5 Poskytovatel bere na vědomí a souhlasí, že objednatel je oprávněn                           jednostranně  a bez souhlasu

poskytovatele měnit vnitřní                   předpisy  ve smyslu tohoto článku smlouvy a že takto změněné vnitřní

předpisy budou pro poskytovatele závazné od okamžiku, kdy s nimi bude poskytovatel seznámen.

Poskytovatel je povinen s obsahem vnitřních             předpisů uvedených v tomto článku smlouvy seznámit

své zaměstnance                 a další osoby, které budou fakticky vykonávat činnost poskytovatele dle této

smlouvy.

5.6 Poskytovatel je povinen při zjištění jakéhokoliv nebezpečí               poškození či ohrožení zdraví pacientů                    či

personálu objednatele, jakož i majetku objednatele, neprodleně                           kontaktovat pověřeného

pracovníka objednatele a navrhnout vhodná opatření                           k nápravě.  Pověřeným            pracovníkem je po

provozně-technické                    stránce pan Václav Jakl, tel.: +420 728 352 386, e-mail: jakl@nemkt.cz a

po metodické stránce Mgr. Vladislava Veselá, tel.: +420 602 SOS 802,

e-mail: vesela@nemkt.cz. Jakoukoliv změnu v osoběpověřeného                                pracovníka nebo kontaktních

údajů se objednatel zavazuje oznámit poskytovateli.

5.7 Poskytovatel je povinen v případě havarijního stavu (zejména v případě ohrožení zdraví, života či

bezpečnosti         osob) na pokyn objednatele (resp. jeho pověřeného                      pracovníka) vykonat neprodleně

potřebné            úklidové práce i mimo harmonogram provádění              úklidových prací. Úklidové práce budou

v takovém případě provedeny v rozsahu, který je potřebný                     k odstranění           havarijního stavu (zejména

k odvrácení ohrožení zdraví, života či bezpečnosti                           osob). Odpovídající navýšení odměny bude

dohodnuto mezi objednatelem a poskytovatelem.

5.8 Poskytovatel je povinen provádět                    úklidové práce tak, aby co nejméně                    omezoval provoz

objednatele, jeho pacienty a pracovníky.

5.9 Poskytovatel je povinen, aby všichni jeho zaměstnanci,                   kteří provádí úklidové služby pro Klatovskou

nemocnici, a.s., měli vstupní, periodické a případně                         výstupní lékařské      prohlídky v souladu se

zákonem 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, ve znění pozdějších                                   předpisů                 a

očkování            proti hepatitidě          typu B. Objednatel má právo požadovat předložení                potvrzení o těchto

                                                        Stránka S z 10
lékařských         prohlídkách v souladu s riziky stanovenými KHS pro Klatovskou nemocmc1, a.s. a

poskytovatel je povinen mu je předložit            ve lhůtě do tří dnů od doručení            písemné žádosti.

5.10 Poskytovatel je povinen učinit všechna nutná opatření          k tomu, aby při provádění            úklidových prací

nedocházelo ke škodám na zdraví a na majetku objednatele, poskytovatele a třetích osob. Za tím

účelem je poskytovatel povinen zejména zajistit, aby úklidové práce prováděli                            pouze pracovníci,

kteří byli řádně proškolení v oblasti bezpečnosti            a ochrany zdraví při práci. Poskytovatel odpovídá

za škodu, která vznikne objednateli či jakékoliv třetí osobě v důsledku                       neodborně  a/nebo nekvalitně

provedených úklidových prací nebo v důsledku toho, že úklidové práce nebyly provedeny vůbec

nebo byly provedeny pouze z části či vadně.

5.11 Poskytovatel je povinen provádět    úklidové práce pouze svými zaměstnanci                          , které pro ten účel

zaměstnává         v pracovním poměru, nebo na základě dohod o pracích konaných mimo pracovn í

poměr . Poskytovatel je povinen zajistit, aby osoby, které využívá k provádění                           úklidových prací, plnily

povinnosti stanovené poskytovateli touto smlouvou a/nebo obecně závaznými právními předpisy .

5.12 Poskytovatel se zavazuje, že při zajišťování  služeb dle této smlouvy bude dodržovat předpisy o

bezpečnosti        práce, ochrany zdraví a hygieny, dodržovat ekologickou kázeň a předpisy                          požárn í

ochrany, které se vztahují na všechny prostory uklízených budov.

5.13 Zaměstnancům  poskytovatele je zakázáno číst písemnosti a používat př í stroje jako počíta č e,

kopírky, telefony apod. na pracovištích objednatele . V případě, že se poskytovatel př i poskytování

služby dostane do kontaktu s osobním i údaji zaměstnanců                         a pacientů,   údaji o zdravotním stavu

pacientů a údaji ekonomické povahy je povinen o nich zachovávat naprostou mlčenlivost,                              a to i po

ukončení plnění smlouvy, v případě jejího zrušení, odstoupení od ní či její výpověd i.

5.14 Poskytovatel je povinen zajistit, aby jeho zaměstnanci         zajišťující      úklid v Klatovské nemocnici, a.s.
                                                                                 zvládnutou komunikaci s klienty a
ovládali český nebo slovenský jazyk na úrovni pro dobře

personálem .

5.15 Ve vnitřních  prostorech objednatele platí zákaz kouření.

                                       Čl. 6 Práva a povinnosti objednatele

6.1 Objednatel je povinen poskytnout poskytovateli potřebnou                     souč i nnost            k řádnému  provádění
      úklidových prací podle této smlouvy.

6.2 Objednatel je povinen zajistit poskytovateli nezbytný prostor k uskladněn í úklidových pomůcek a

přípravků          a k uložení svršků a osobních věcí úklidových pracovník       ů poskytovatele. Za tím účelem se

smluvní strany zavazují uzavřít samostatnou smlouvu o podnájmu nebytových prostor a nájmu

movitých věcí, jejíž platnost a účinnost bude vázána na tuto smlouvu ve smyslu ust. § 1727 zákona

č. 89/2012 Sb., občanského       zákoníku, ve znění pozdějších      předp i sů .

6.3 Objednatel si vyhrazuje, v rámci možného využití op č ního práva, změn i t plochy úklidu vzhledem

k optimalizaci provozu nemocn ice (sestěhování     některých        oddělení)                 na základě písemného dodatku

k této smlouvě podepsaného oběma smluvními stranami.

6.4 Objednatel zabezpečí    dodávku studené a teplé vody, elektrické energie a osvětlení                            v nezbytně

nutné míře pro výkon prací dle této smlouvy. Náklady na vodu a elektrickou energii hradí

objednatel, s výj imkou nákladů za spotřebovanou             vodu a elektrickou energii dle přílohy č. 17 ZD.

6.5 Objednatel je povinen řádně        a v č a s platit předložené  daňové doklady za služby provedené
      poskytovatelem .

                                         Stránka 6 z 10
                                         Čl. 7 Vady a reklamace

7.1 Poskytovatel je povinen provádět          průběžně  kontrolu, zda jsou úklidové práce prováděny         řádně a
      v souladu s touto smlouvou.

7.2 Nejsou- li úklidové práce prováděny       řádně a v souladu s touto smlouvou, jedná se o vadné plnění.

V případě    zjištění  vadného plnění je poskytovatel povinen učinit všechna potřebná                       opatření

k neprodlenému odstranění         zjištěných  vad. Není-li možné vady neprodleně                  odstranit nebo mají-li

vady negativní vliv na provoz objednatele, je poskytovatel povinen neprodleně                     oznámit výskyt vad

objednateli a navrhnout vhodná opatření ke zjednání nápravy. O tomto vadném plnění bude sepsán

zápis, který bude stvrzen podpisem odpovědnými                   pracovníky obou smluvních stran.

7.3 Objednatel je oprávněn  provádět          kontrolu, zda jsou úklidové práce prováděny         řádně a v souladu

s touto smlouvou, a to kdykoliv. V případě zjištění vady či nedostatku, je objednatel oprávněn                udělit

kterémukoliv zaměstnanci          poskytovatele pokyn k jejich odstranění.

7.4 Pokud nebyly po udělení pokynu vada či nedostatek neprodleně                      odstraněny  , nebo jedná-li se

o vadu či nedostatek, které nelze neprodleně            odstranit, popř. o vadu či nedostatek, které negativně

ovlivňují    provoz objednatele, je objednatel oprávněn                   informovat poskytovatele nebo jeho

oprávněného            zástupce a vyžadovat od nich provedení neodkladných úkonů k odstranění               této vady

či nedostatku a přijetí opatření         k nápravě . Tím není nijak dotčeno právo objednatele z odpovědnosti

za vady, právo na náhradu škody či smluvní pokutu.

7.5 Po dobu tří měsíců od zahájení provozu úklidových prací se postupuje dle bodu 7.2 a 7.3 a nebudou

uplatňovány  sankční ujednání.

                                  Čl. 8 Podstatné porušení smlouvy

8.1 Za podstatné porušení smlouvy se považuje zejména opakovaný výskyt hrubých vad či nedostatků

(nedodržení hygienicko-epidemiologického režimu, provozních řádů a dalších vnitřních                        dokumentů

KN, které vedou k ohrožení provozu daného pracoviště                      a zdraví zaměstnanců,   pacientů  a klientů

nemocnice) . Za opakované vady č i nedostatky se považují vady a nedostatky zjištěné více než

jedenkrát v jednom kalendářním                týdnu na stejném pracovišti.

8.2 V případě podstatného porušení smlouvy ze strany poskytovatele má objednatel právo od smlouvy

odstoupit. Odstoupení musí být učiněno                  písemně           a doručeno  druhé smluvní straně . Účinky

odstoupení nastanou dnem jeho doručení.

                                                           Čl. 9 Sankční ujednání
9.1

9.2
                                                          Stránka 7 z 10
9.3

9.4

9.5 Zaplacením smluvní pokuty nezaniká povinnost poskytovatele splnit povinnost smluvní pokutou

      zajištěnou   .

9.6 Přesáhne-li           výše škody, způsobené  objednateli porušením povinnosti zajištěné      smluvní pokutou,
                                                                                                 škodu přesahující
      smluvní pokutu, zavazuje se poskytovatel nahradit objednateli způsobenou

      smluvní pokutu.

9.7 Vznikne-li objednateli právo na úhradu smluvní pokuty dle čl. 8.1 této smlouvy, je objednatel

      oprávněn            učinit  jednostranné započtení            svého nároku na smluvní pokutu oproti nároku

      poskytovatele na úhradu smluvní odměny dle čl. 4 této smlouvy.

9.8 Smluvní pokuta je splatná do 30 dnů od data jejího uplatnění                      na poskytovateli a objednatel je

      oprávněn     ji započítat   proti pohledávce poskytovatele.

9.9 Smluvní strany považují výše ujednaných smluvních pokut za zcela přiměřené.

                                                 Čl . 10 Pojištění  Poskytovatele

10.1 Poskytovatel se zavazuje pojistit se I sjednat pojištění            své odpovědnosti        pro případ vzniku škod

      způsobených                 v souvislosti s jeho podnikatelskou a/nebo provozní činností.

10.2

10.3 Poskytovatel je povinen pojištění           v rozsahu dle čl. 10.2 zachovat a řádně a včas platit pojistné po

      celou dobu platnosti této smlouvy a dále po dobu dvou let po ukončení její platnosti.

10.4

10.5 Nezajistí-li poskytovatel nepřetržité        trvání pojištění       v rozsahu uvedeném v tomto článku smlouvy,

      je objednatel oprávněn      uzavřít pojistnou smlouvu a udržovat toto pojištění            v platnosti sám. Náklady

      vzniklé v souvislosti s takovým pojištěním                    je poskytovatel povinen uhradit objednateli na základě

      jejich vyúčtování.          Předmětné      náklady je objednatel oprávněn       započíst   na jakoukoli pohledávku

      poskytovatele vůči své osobě, to i nesplatnou.

10.6 Poskytovatel je oprávněn                vinkulovat pojistné plnění  ve prospěch       jakékoli třetí osoby jenom na

      základě písemného souhlasu objednatele .

                                                  Stránka 8 z 10
                                 Čl. 11 Doba trvání a ukončení smlouvy

11.1 Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou , a to na 48 měsíců (od 1. 8. 2016 do 31. 7. 2020).
11.2 Tuto smlouvu lze ukončit písemnou dohodou smluvních stran.

11.3 Objednatel je oprávněn      smlouvu vypovědět  bez udání důvodu . Výpovědní  doba činí tři měsíce a

počne běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci,                           v něm byla výpověď     doručena

poskytovateli.

11.4 Poskytovatel je oprávněn    smlouvu vypovědět  pouze v případě, že objednatel nesplní své povinnosti

stanovené touto smlouvu a k jejich splnění nedojde ani v dodatečně                poskytnuté lhůtě . Výpovědní

doba činí tři měsíce a počne běžet prvním dnem měsíce následujícího po měs í ci, v něm byla výpověď

doručena        objednateli.

                                                Čl. 12 Závěrečná  ustanovení

12.1 Účastníci  smlouvy tímto ustanovují své zástupce, kteří      jsou oprávněni  ke všem provozním úkonům

dle této smlouvy:

12.2 Za objednatele:

12.3 Za poskytovatele :

12.4 Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly,      že s jejím obsahem souhlasí a že vyjadřuje

jejich pravou, svobodnou a vážnou vůli. Smluvní strany dále prohlašují, že tuto smlouvu neuzavřely

v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují              své vlastnoruční       podpisy.

12.5 Odstoupení od smlouvy nemá vliv na vznik, existenci a trvání nároku na smluvní pokuty nebo nároku
      na náhradu škody.

12.6 Pokud v této smlouvě nenf stanoveno jinak, řídí se právní vztahy z ní vzniklé právním řádem české

republiky, zejména zákonem č . 89/2012 Sb ., občanským            zákoníkem, ve znění pozdějších         předpisů    .

12.7Tato smlouva může být měněna pouze písemnými a číslovanými                    dodatky, uzavřenými    na základě
      dohody obou smluvních stran.

12.8 Poskytovatel se zavazuje, že obchodní a technické informace, které mu byly svěřeny druhou smluvní

stranou, nezpřístupní třetím     osobám bez písemného souhlasu druhé strany a nepoužije tyto

informace k jiným účelům, než k plnění podmínek této smlouvy.

12.9 Smluvní strany souhlasí s uveřejněním      celého znění této smlouvy vč. všech případných           dodatků     na

profilu zadavatele v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb ., o veřejných             zakázkách, v platném znění a

Směrnicí        Rady Plzeňského  kraje č . 1/2014, o zadávání veřejných       zakázek, v platném znění.

12.10 Strany prohlašují, že jejich způsobilost      k právním úkonům a jejich volnost uzavřít tuto smlouvu

jakož i jejich způsobilost       k souvisejícím právním úkonům není nijak omezena nebo vyloučena.

12.11 Neplatnost jednotlivého ustanovení této smlouvy, nezpůsobuje                neplatnost smlouvy jako celku.

Smluvní strany se zavazují takové neplatné ustanovení nahradit bez zbytečného                          odkladu jiným

                                                Stránka 9 z 10
ustanovením, které bude platné a které svým obsahem bude nejvíce odpovídat smyslu a

hospodářskému                   účelu  původního  ustanovení a této smlouvy. Toto ustanovení smlouvy se

přiměřeně                 použije i při eventuálním doplnění  chybějících  částí smlouvy.

12.12 Smluvní strany se zavazují řešit případné               spory vzniklé z této smlouvy vzájemnou dohodou

v souladu s účelem této smlouvy. Nepodaří-li                  se vyřešit   případný  spor smírnou cestou, bude spor

mezi smluvními stranami projednán a rozhodnut před věcně a místně příslušným               soudem .

12.13 Tato smlouva byla sepsána ve čtyřech (4) vyhotoveních v českém jazyce, když každé vyhotovení
      smlouvy má platnost originálu. Každá ze smluvních stran obdrží po dvou {2) vyhotoveních této
      smlouvy.

v UA T()VCt!l(                                                             V Brně
                                                                            dne

Přílohy smlouvy (přílohy  ze ZD jsou nedílnou součástí        smlouvy)

Příloha č . la) Technická specifikace- prostory úklidu

Přílohač . lb) Technická specifikace - vícepráce a úklid po malování

Příloha č. 2 Technická specifikace- kategorie úklidu

Přílohač . 3 Technická specifikace- další pravidelný úklid

Příloha č. 4 Technická specifikace- úklid po malování

Příloha č . S Cenová nabídka- pravidelný úklid

Přiloha č . 6 Cenová nabídka- úklid po malování

Příloha č . 7 Cenlk služeb za provedení pravidelných úklidových služeb

Příloha č . 8 Seznam dávkovačů

                                                  Stránka 10 z 10
1/25
                Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN

                                                                          2/25

----·····~~---
Příloha č. 1 a) Technická specifikace - prostory úklid KN

                                                                                                            3/25
Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN

                                                                                                                4/25
Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN
                                                                                                              5/25
Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN

                                                                                    6/25
Příloha č. l a) Technická specifikace- prostory úklid KN
                                                                                                              7/25
Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN

                                                                                8/25
Prrloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN
                                                                                                            9/25
Příloha č. 1 a) Technická specifikace - prostory úklid KN
                                                                                                           10/25
Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN

                                                                                  11/25
Príloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN

                                                          12/25

----····-----····--
Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN
                                                                                               13/25
Príloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN
                                                                                              14/25
Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN
                                                                                                           16/25
Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN
                                                                                               17/25
Příloha č. 1 a} Technická specifikace- prostory úklid KN
                                                                                                           18/25
Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN

                                                                                                             19/25
            Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN

                                                                      20/25

-~---·~---
Příloha č. 1 a) Technícká specifikace- prostory úklid KN
                                                                                                             21/25
Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN
                                                                                                           22/25
 Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN

r

t=

.

r

I---

1-_
t--
I

                                                                                                  23/25
Příloha č. 1 a) Technická specifikace - prostory úklid KN

                                                                                       24/25
Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN
                                                                                                           25/25
P7noha č . 1 b) Technická specifikace - vkepráce a úklid po malováni
                                                                                                                              1/6
Přnoha č. 1 b) Technická specifikace- vícepráce a úklid po malování

                                                                                                                           2/6
Přfloha č. 1 b) Technická specifikace - vfcepráce a úklid po ma lování

                                                                                                                                    3/6
Příloha č. 1 b) Technická specifikace - vícepráce a úklid po malování

                                                                                                                              4/6
Přílo h a č. 1 b) Technická specifikace- vícepráce a úklid po malování

                                                                                                                                 5/6
Příloha č . 1 b) Technická specifikace - vícepráce a úklid po malování

                                                                                                                              6/6
Příloha č. 2 Technická specifikace - kategorie úklidu                                                                    Strana 1/15
                   Příloha č. 2 Technická specifikace - kategorie úklidu KN

Kategorie úklidu

Ol     Lůžkové

02     Vyšetřovny,ambulance,                endoskopická pracoviště

03     Laboratoře             a odběrové  místnosti

04     Kanceláře,     lékařské pokoje, centrální šatny, vrátnice

05     Čistá část - Operační sály včetně přilehlých  místností a zákrokové sály při    oddělení,  centrální sterilizace

06     Společné prostory 50 Ol a 02, chodby, schodiště,                      WC

07     Výtahy

08     Meditační      místnost, zasedací sál ve 4NP monobloku včetně WC

09     Spisovny, úniková schodiště,         únikové výtahy

10     Centrální sklad

11     Technické

12     Úklidové místnosti

13     Zázemí- Denní místnost zaměstnanců,           WC zaměstnanců

14     Odpad -sklady tříděného              odpadu

15     Čistá část- JIP, DIP, ARO, DIOP

16     Rehabilitační          oddělení,   Nukleární medicína

17     Příruční       sklady na odděleních

Pozn:  Pokud není níže uvedeno jinak, platí u denních prací úklid Po- Ne, včetně svátků

                                                                                 1/15
Příloha č. 2 Technická specifikace- kategorie úklidu                                                                                                                              Strana 2 I 15

harmonogram prováděných       prací

01 Lůžkové                                            druh práce                                                    bliiší specifikace

četnost úklidu

                                                                        vyprazdňování             odpadkových košů s ohledem na zásady třídění               odpadů a otření

                                                                        povrchů        a vytření  košů navlhko (vyhi.306/2012Sb.)

                         2x                           likvidace odpadů  výměna PE sáčků v koších, sáčky dodá nemocnice

                                                                        odnesení odpadu na určené místo v areálu nemocnice na centrální úložiště

                                                                        odpadu, pytle dodá nemocnice

                                                                        pytle s odpadem musí být uzavřeny a popsány názvem oddělení,                          datem

                                                                        uložení a osobou, která odpad odnesla

                         2x                           mytí              dezinfekční    mytí podlah na pokojích (včetně sociálního zařízení),                  chodbách (lx
                                                      mytí
                                                                        s odsunutím stolu, židlí, postelí, stolků a umytí prostor pod nimi)

denní práce              2x                                             dezinfekční    mytí podlah na přípravnách             a vyšetřovnách   při lůžkových

                                                                        odděleních                                  mytí umyvadel, WC, sprchového koutu,

                                                                        kompletní celoplošné dezinfekční

                                                                        koupelny a místnosti pro očistu             pacienta, výměna          dezinfekčního   prostředku      na

                                                                        wc

                                                                        dez. otření lokálních osvětlovacích         těles u lůžka, na pokoji a v koupelně

                         1x                           mytí              dez. otření    parapetu
                                                                        dez. otření    nábytku

                                                                        dez. otření klik, dveří v okolí klik, okenních klik, vypínačů           a el. zásuvek
                                                                                                                                                 místnostech a ve
                                                                        dezinfekční    mytí podlah na jídelně a v kuchyňce,         čistících
                                                                                                                                skleněné       police
                                                                        skladech na odděleních

                                                                        otření zrcadla přípravkem         na mytí skla, otření

                                                                        dezinfekční    mytí celých dveří

týdenní práce            lx                           mytí              dezinfekční    mytí odpadkových košů
                                                      mytí
                                                      mytí              saponátové mytí dveří

měsíční práce                                                           mytí stěn -v případě antibakter. nátěru               běžné otření s dezinfekcí (celá

                          lx                                            plocha), u nátěru         PIGROL otření znečištěných    ploch
                                                                        celoplošné čištění
 (velký úklid)                                                                                    parním čističem-  radiátory, sprchové kouty, umyvadla, WC a

                                                                        místnost pro očistu pacienta

pololetní práce          lx                                             vysávání a mytí stropního osvětlení

                                                                        2/15
Příloha č. 2 Technická specifikace - kategorie úklidu                                                                                                                       Strana 3 I 15

02 Vyšetřovny,  ambulance, endoskopická pracoviště                       - vvspecifikovat druh ambulance

četnost úklidu                                         druh práce                                                bližší specifikace

                                                                         vyprazdňování             odpadkových košů s ohledem na zásady třídění            odpadů a otření

                                                                         povrchů        a vytření  košů navlhko (vyhi.306/2012Sb.)

                             2x                        likvidace odpadů  výměna PE sáčků v koších, sáčky dodá nemocnice

                                                                         odnesení odpadu na určené místo v areálu nemocnice- na centrální úložiště

                                                                         odpadu                                        a popsány názvem oddělení,          datem
                                                                         pytle s odpadem musí být uzavřeny

                                                                         uložení a osobou která odpad odnesla pytle dodá nemocnice

                   2x (chirurgie,                      mytí              dezinfekční    mytí podlah
                interna příjmová +
                GIT amb., dialýza,                     mytí              kompletní dezinfekční      mytí umyvadel , WC +sprchového koutu
                dětské, ORL, oční)                     mytí

denní práce     lx a dále dle                                            dezinfekční    mytí podlah

                potřeby          RDG

                pracoviště

                                                                         kompletní dezinfekční      mytí umyvadel, WC +sprchového koutu

                lx (ostatní

                ambulantní                                               dezinfekční    mytí podlah

                pracoviště)         pouze

                             Po-Pá                                       kompletní dezinfekční      mytí umyvadel , WC +sprchového koutu

                                                                         dez. otření parapetů

                                                                         dez. otření    klik, okenních klik, vypínačů  a el. zásuvek
                                                                         dez. otření    nábytku

                             lx

                                                                         dezinfekční    mytí podlah v čistících        místnostech a v příručních          skladech
                                                                         dezinfekční    mytí celých dveří
                                                                                        lokálních osvětlovacích        těles
                                                                         dez. otření

                                                                         mytí stěn- v případě antibakter. nátěrů       -běžné otření s dezinfekcí (celá
                                                                                                                              ploch - týká se pouze
                                                                         plocha) u nátěrů PIGROL otření znečištěných

týdenní práce                lx                        mytí              endospopických pracovišť

                                                                         dezinfekční    mytí odpadkových košů

                                                                         otření zrcadla přípravkem   na mytí skla, otření skleněné                 police

                                                                         3/15
Příloha č. 2 Technická specifikace- kategorie úklidu                                                                                       Strana 4 I 15

                                                            saponátové mytí dveří

                                                            myt1 sten v pnpade antibakter. nateru- bezne otrem s aezinfekc• (cela

měsíční práce    lx                                   mytí  plocha), u nátěrů PIGROL otření znečištěných  ploch

                                                      mytí  celoplošné čištění parním čističem - radiátory, sprchové kouty, umyvadla a WC

pololetní práce  lx                                         vysávání a mytí stropního osvětlení

                                                            4/15
Příloha č. 2 Technická specifikace - kategorie úklidu                                                                                                                     Strana s /15

03 Laboratoře    a odběrové  místnosti

četnost úklidu                                   druh práce                                                       bližší specifikace

                                                                         vyprazdňování             odpadkových košů s ohledem na zásady třídění          odpadů a otření

                                                                         povrchů        a vytření  košů navlhko (vyhi.306/2012Sb.)

                                                                         výměna PE sáčků v koších, sáčky dodá nemocnice

                 2x                                    likvidace odpadů  odnesení odpadu na určené místo v areálu nemocnice- na centrální úložiště

                                                                         odpadu

                                                                         pytle s odpadem musí být uzavřeny a popsány názvem oddělení,                    datem

                                                                         uložení a osobou, která odpad odnesla

denní práce      2x                                    mytí              dezinfekční    mytí podlah- pouze prostor laboratoří              a odběrových  místností

                                                                         dezinfekční    mytí podlah - přilehlých  prostor laboratoří

                                                                         kompletní dezinfekční      mytí umyvadel, WC, sprchového koutu, dřezů

                                                                         dez. otření parapetů

                 lx                                    mytí              dez. otření    klik, okenních klik, dveří v okolí klik, vypínačů  a el. zásuvek
                                                                         dez. otření    nábytku a lednic

                                                                         dezinfekční    mytí podlah v čistících   místnostech

                                                                         dez. otření lokálních osvětlovacích      těles

                                                                         otření zrcadla přípravkem         na mytí skla, otření  skleněné  police

týdenní práce    lx                                    mytí              dezinfekční    mytí celých dveří
                                                       mytí
                                                       mytí              dezinfekční    mytí odpadkových košů

                                                                         mytí stěn- v případě antibakter. nátěrů-               běžné otření s dezinfekcí (celá

                                                                         Iplocha) u nátěrů PIGROL otření          znečištěných   ploch
                                                                         saponátové mytí dveří
měsíční práce    lx

                                                                         celoplošné čištění parním čističem -radiátory/ sprchové kouty, WC, dřezy

pololetní práce  lx                                                      vysávání a mytí stropního osvětlení

                                                                         5/15
Příloha č. 2 Technická specifikace- kategorie úklidu                                                                                                      Strana 6 I 15

04 Kanceláře    I lékařské      DokojeI centrální šatnvI vrátnice

četnost úklidu                                           druh práce                                           bližší specifikace

                                                                         vyprazdňování      odpadkových košů s ohledem na zásady třídění odpadů a otření

                                                                         povrchů a vytření      košů navlhko {vyhi.306/2012Sb.)

                                                                         výměna PE sáčků v koších, sáčky dodá nemocnice (s výjimkou centrálních šaten

                                                      likvidace odpadC.  -tam dodává PET sáčky úklidová firma)
                                                              mytí       odnesení odpadu na určené místo v areálu nemocnice na místo sběru

                                                                         komunálního odpadu

                Sx (Po- Pá) bez                                          pytle s odpadem musí být uzavřeny,    pytle dodá nemocnice

denní práce     ohledu na státní                                         dezinfekční    mytí podlah
                      svátky
                                                                         kompletní dezinfekční
                                                                                                    mytí umyvadel, WC a koupelny/sprchového koutu

                                                                         dez. otření    parapetů                                           a el. zásuvek
                                                                         dez. otření
                                                                                        klik, okenních klik, dveří v okolí klik, vypínačů

                                                                         otření nábytku

                                                                         dez. otření lokálních osvětlovacích   těles

                                                                         otření zrcadla přípravkem   na mytí skla, otření  skleněné        police

                                                                         dezinfekční    mytí odpadkových košů

měsíční práce                                                            saponátové mytí dveří

velký úklid                 lx                        mytí
                                                      mytí
roční práce                 lx                                           celoplošné čištění parním čističem -radiátory, sprchové kouty, umyvadla a WC
                                                                         otření veškerého zařízení (nábytek, PC sestava, telefon, ...)

                                                                         vysávání a mytí stropmho osvětlení

                                                                         6/15
Příloha č. 2 Technická specifikace - kategorie úklidu                                                                                                                   Strana 7 I 15

OS Operační     sály včetně přilehlých                 místností, zákrokové sály při oddělení,       sekční sál, centrální sterilizace

COS 1 NP + 3 NP čistá zóna (sklady 1039, 1044, 3011, 3027), chodby (1022, 3006, 3007, 3024), služební pokoje
(1040,1041,3003,3005,3005a,3009,3010) technické místnosti (1043,3023,3025), vstupní filtry (1024,1026,1038,1045,3029,3032), toalety

(1025,1025a,1027,1027a,1042,3030,3031,3033,3034,3009a,5146)

četnost úklidu                                             druh práce                                                bližší specifikace
                                                       likvidace odpadLI
                          3xa dále dle                                    vyprazdňování         odpadkových košů s ohledem na zásady třídění           odpadů a otření
                             potfeby
                                                                          povrchů a vytření     košů navlhko (vyhi.306/2012Sb.)

                                                                          výměna PE sáčků v koších, sáčky dodá nemocnice                               UIOZISte
                                                                          oanesent oapaau na un::ene m1sto v area1u ""''"v"''uce- na cernnt~nl

                                                                          nebezpečného          odpadu

                                                                          pytle s odpadem musí být uzavřeny          a popsány názvem oddělení,        datem

                                                                          uložení a osobou která odoad odnesla

                2xa dále dle                                              dezinfekční    mytí podlah a výměna adhezivní rohože
                   potfeby
denní práce                                            mytí               dezinfekce povrchů nábytku a všech předmětů          od podlahy ke stropu (chodba a
                                                       mytí
                                                                          vstupní filtrv)            nábytku a všech předmětů  od podlahy ke stropu (služební
                                                                          dezinfekce povrchů

                                                                          lpokoie sklady, technické místnosti)

                lx a dále dle                                             dezinfekce klik u dveří

                   potřeby                                                dez. mytí sprchových koutů

                                                                          kontnrola a doplnění           operačních  galoší ve vstupních filtrech

                                                                          transport operačních           galoší na a z centrální sterilizace

                lx a dále dle                             mytí            dezinfekční    mytí omyvatelného nátěru na chodbě

týdenní práce      potřeby                             doplnění           dezinfekční    mytí dveří

                                                          mytí            Ipéče o směšovače     dezinfekčních        roztoků-  doplňování     roztoků

                                                                          dezinfekční    mytí stěn s antibakteriálním nátěrem od podlahy ke stropu

měsíční práce   lx a dále dle                                             (přípravny,    umývárny, sterilní sklady)            od nečistot
 (velký úklid)                                                            dezinfekční    mytí koleček nábytku a přístrojů
                    potřeby
                                                                          úklid po servisních činnostech

                                                                          dezinfekční    mytí radiátorů

                                                                          odsávání výustků vzduchotechniky

                                                                          7/15
Příloha č. 2 Technická specifikace- kategorie úklidu                                                                                           Strana 8 I 15

COS 3 NP nečistá zóna (místnost 3001,3002,3028)

četnost úklidu                                        druh práce                                       bližší specifikace

denní práce     2x                                    mytí        dezinfekční  mytí podlah

                                                                  dezinfekce povrchů nábytku a předmětů       (vozíky, stolky, tlakové lahve)

týdenní práce   lx a dále dle                         mytí        saponátové mytí dveří a dez. mytí klik
měsíční práce      potřeb v                           mytí
                                                                  dezinfekční  mytí stěn s omyvatelným nátěrem
                lx a dále dle
                                                                  dezinfekční  mytí krytů zářivkových  těles
                    potřeby
                                                                  odsávání výustků vzduchotechniky

                                                                  8/15
Příloha č. 2 Technická specifikace - kategorie úklidu                                                                                                          Strana 9 I 15

CS +COS 1 NP + 3 NP aseptická zóna (sály 3016,3020,3022,1030,1032,1036), přípravny     {3016,3018,3021,1028,1031,1035), umývárny

(3015,3019,1029,1034), sterilní sklady (3049,3050,1033,1037), sekční sál+ umývárna (5147,5148)

četnost úklidu                                             druh práce    odnesem odpadu na určené               bližší specifikace
                                                       likvidace odpadu                                       místo v areálu nemocnice- na centrální úložiště
                        3x a dále dle
                                                               mytí      nebezpečného  odpadu
                                 potřeby
                                                                         pytle s odpadem musí být uzavřeny    a popsány názvem oddělení,    datem
                                3x
                                                                         uložení a osobou která odpad odnesla

                                                                         dezinfekční   mytí podlah a povrchů (místnost 3049, 3050)

                                                                         dezinfekce povrchů nábytku a ostatních předmětů            dle harmonogramu COS

               2x před a po                                              dezinfekce klik a dveří

                operačním                                 mytí           dezinfekční   mytí koleček nábytku a přístrojů    od nečistot

                programu                                  mytí           dezinfekční   mytí podlah a povrchů
                                                          mytí
denní práce
                                                       doplnění
                                                                         dezinfekční   mytí stěn od podlahy ke stropu- pouze operační sály
                                                         mytí
                po skončení                                              dezinfekční   mytí stropů kromě laminárního pole

                  operačního

               programu + po
                  septickém
                    VÝkonu

                                                                         dezinfekční   mytí povrchů,     použitého nábytku a předmětů   -sály, přípravny,

               mezi operacemi                                            umývárny

                                                                         dezinfekční   mytí podlahy- sály, přípravny,      um~árny

                                                                         doplnění      čistých galoší

                                                                         dezinfekční   mytí stěn s antibakteriálním nátěrem od podlahy ke stropu

                                                                         (přípravny,   umývárny, sterilní sklady)

měsíční práce  1xa dále dle                                              čištění koleček nábytku a přístrojů  od nečistot
(velký úklid)
                   potřeby                                               úklid po servisních činnostech

                                                                         dezinfekční   mytí radiátorů

                                                                         odsávání výustků vzduchotechniky

                                                                         9/15
Příloha č. 2 Technická specifikace- kategorie úklidu                                                                                                           Strana 10/15

06 Soolečné     orostorv SO 1 a SO 2I Chodby a schodiště                a úniková schodiště       a WC

četnost úklidu                                        druh práce                                                        bližší specifikace
                                                                                                  odpadl