Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o zajištění úklidových služeb pro Klatovskou nemocnici, a.s. uzavřená podle právního řádu české republiky v souladu s ustanovením§ 1746 odst. 2 zákona č . 89/2012 Sb., Občanský zákoník, ve znění pozdějších právních předpisů, svobodně a vážně, určitě a srozumitelně mezi smluvními stranami podle svých prohlášení plně způsobilými k právním úkonům, a to Objednatel, jímž je Klatovská nemocnice, a.s. se sídlem Plzeňská 929, 339 Ol Klatovy 2 IČ : 26360527 DIČ : CZ 26360527 společnost zapsaná v obchodním rejstř í ku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl B, vložka 1070. (dále jen "Objednatel" ) Poskytovatel, jímž je obchod nf firma I jméno, příjmení : OLMAN SERVICE s.r.o. se sídlem I místem podnikání v: Jakuba Obrovského 228/la, 635 00 Brno IČ : 262 93 102 DIČ : CZ26293102 společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně , oddíl C, vložka 42257 (dále jen "Poskytovatel" ) (objednatel a poskytovatel společně dále také označováni krátce jako "smluvní strany") uzavírajf spolu tuto Smlouvu o zajištění úklidových služeb pro Klatovskou nemocnici, a.s. Stránka 1 z 10 Čl. 1. Předmět smlouvy 1.1. Předmětem smlouvy je poskytování služeb, které spoč í vají v provádění pravidelných a mimořádných úklidových prací pro Klatovskou nemocnici, a.s., v rozsahu a četnosti dle přilohy č. la) Technická specifikace - prostory úklidu, přílohy č. 2 Technická specifikace - kategorie úklidu, přílohy č. 3 Technická specifikace- další pravidelný úklid a přílohy č. 4 Technická specifikace- úklid po malování. 1.2. Úklidové práce budou prováděny v rozsahu uvedeném v přílohách této smlouvy. Rozsah úklidových ploch je specifikován v příloze č . la) Technická specifikace - prostory úklidu, která je nedílnou součástí této smlouvy. Kategorie úklidu jsou specifikovány v příloze č . 2 Technická specifikace- kategorie úklidu. četnost a rozsah dalších úklidových prací jsou specifikovány v příloze č . 3 Technická specifikace - další pravidelný úklid, která je nedílnou součástí této smlouvy. četnost a rozsah úklidu po malování je specifikován v příloze č. 4 Technická specifikace -úklid po malování, která je nedílnou součástí této smlouvy. 1.3 Podkladem pro uzavření této smlouvy je nabídka poskytovatele veřejné zakázky s názvem " Zajištění úklidových služeb pro Klatovskou nemocnici, a.s." ze dne 16. 6. 2016, podaná v rámci realizace nad limitní veřejné zakázky na služby. Čl. 2 Místo plnění 2.1 Místem plnění podle této smlouvy je sídlo objednatele : Klatovská nemocnice, a.s., Plzeňská 929, 339 Ol Klatovy 2, dále jednotlivá pracoviště , prostory a objekty objednatele, blíže specifikované v příloze č . la) Technická specifikace- prostory úklidu, která je nedílnou součástí této smlouvy. 2.2 Poskytovatel je povinen provádět úklidové práce ve všech prostorách blíže specifikovaných v příloze č. la) Technická specifikace- prostory úklidu, která je nedílnou součástí této smlouvy. 2.3 Poskytovatel nebude provádět úklidové práce v prostorách lékáren. 2.4 Další specifikace místa plnění s uvedením podlahových a ostatních úklidových ploch je obsažena v příloze č . 3 Technická specifikace - další pravidelný úklid a v příloze č . 4 Technická specifikace - úklid po malování, která je nedílnou součástí této smlouvy. Čl . 3 Doba plnění 3.1 Poskytovatel se zavazuje práce dle této smlouvy zahájit Ol. 08. 2016 a dále se zavazuje zabezpečit úklidové práce 7x týdně (denní úklid) od pondělí do neděle včetně svátků v rozsahu pracovní doby od 6:00 hod . do 18:00 hodin, s výjimkou Centrální sterilizace doba od 6:00 hod . do 22 :00 hod. Stránka 2 z 10 Čl. 4. Cena a platební podmínky a) Cena za provedené úklidové služby za 4 roky dle přílohy č . 1, 2 a 3 Smlouvy činí zahrnuje komplexní pravidelné úklidové práce dle přílohy č. la) Technická specifikace- prostory úklidu, přílohy č. 2 Technická specifikace- kategorie úklidu a přílohy č . 3 Technická specifikace- další pravidelný úklid. Poskytovatel a objednatel se na výši měs í ční ceny za provedené úklidové služby dohodnou tak, aby byla dodržena celková cena za provedené úklidové služby dle přílohy č . 1, 2 a 3 Smlouvy za 4 roky {48 měsíců) . b) Cena za úklid po malování za 4 roky dle přílohy č. 4 Smlouvy činí a zahrnuje úklid po malování dle přílohy č . 4 Technická specifikace- úklid po malování Úklid po malování poskytovatel provede v termínu a v rozsahu, který bude odsouhlasen objednatelem . Po provedení služby v souladu s přílohou č. 4 Technická specifikace - úklid po malování je poskytovatel oprávněn vystavit daňový doklad za provedené práce, kdy fakturovaná cena bude odpovídat m2 vymalování dle vystavené objednávky zadavatele . K daňovému dokladu bude přiložena příloha č . 1b) s vyplněným skutečným počtem m2 provedeného úklidu po malování. c) Cena veškerých úklidových služeb dle této smlouvy za 4 roky činí : cena bez DPH 30.624.679,94 Kč DPH 6.431.182,79 Kč cena včetně DPH 37.055.862,73 Kč Cena včetně DPH je cenou nejvýše přípustnou . Cenu je možné překročit pouze v případě , že v průběhu realizace dojde ke změnám sazeb DPH nebo ke změnám jiných daňových předpisů majících vliv na cenu. Změna sazby DPH musí být provedena formou písemného dodatku k této smlouvě . Úhrada služeb specifikovaných touto smlouvou bude probíhat měsíčn ě na základě vystaveného daňového dokladu, a to za uplynulé období, tj. první až poslední den předešlého kalendářního měsíce . Faktura bude vystavena poskytovatelem a doručena objednateli na adresu: Klatovská nemocnice, a.s., Plzeňská 929, 339 01 Klatovy 2. Úklid po malování dle přílohy č. 4 Technická specifikace- úklid po malování je poskytovatel oprávněn fakturovat měsíčně po provedení prací na základě samostatné objednávky dle přflohy č . 6 Cenová nabídka -úklid po malování. Stránka 3 z 10 Faktura je splatná nejpozději do 30 dnů ode dne doručení objednateli. Faktura, která nebude obsahovat předepsané náležitosti daňového a účetního dokladu, náležitosti obchodní listiny dle občanského zákoníku, bude objednatelem vrácena k doplnění bez proplacení. V takovém případě lhůta splatnosti počíná běžet znovu ode dne doručení bezchybné faktury. Účetní a daňový doklad (faktura) musí obsahovat zejména tyto náležitosti : a) označení povinné a oprávněné osoby, adresu, sídlo, DIČ , b) číslo dokladu, c) datum vystavení a datum splatnosti, datum zdanitelného plnění, d) označení peněžního ústavu a číslo účtu, na který se má platit, konstantní a variabilní symbol, e) základ daně , sazbu DPH a DPH v Kč, fakturovanou částku vč. DPH, f) název a označení části předmětu platby, g) důvod účtování s odvoláním na smlouvu, h) razítko a podpis osoby oprávněné k vystavení daňového dokladu, i) kopie dokladu o vzájemně odsouhlasených službách j) tabulka z Přílohy č. S ZD u každé faktury s aktuální cenou k) v případě provedení mimořádných úklidových služeb a úklidu po malování bude součástí fakturace doplněná tabulka Přílohy č. 1 b) Fakturovanou cenu zaplatí objednatel poskytovateli bankovním převodem na bankovní účet poskytovatele uvedený výše. Cena služeb je pro danou dobu plnění stanovena jako cena nejvýše přípustná se započtením veškerých nákladů, rizik, zisku a finančních vlivů (např . inflace) a to po celou dobu realizace zakázky v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci. Součástí smlouvy o zajištění úklidových služeb pro Klatovskou nemocnici, a.s. jsou strukturované cenové nabídky, a to příloha č . S Cenová nabídka - pravidelný úklid a příloha č. 6 Cenová nabídka - úklid po malování. Výše uvedené přílohy budou ke smlouvě doloženy ve znění, v jakém byly předloženy v podané nabídce. Rozsah uklízených prostor muze být zmenen podle potřeb objednatele (např . v době období rekonstrukčních prací) . V tomto případě se poskytovatel zavazuje fakturovat pouze skutečně uklizené m2• Zadavatel si vyhradil v Zadávací dokumentaci možnost využití opčního práva spočívající v zajištění dalších úklidových služeb v souvislosti se změnami ploch jednotlivých kategorii úklidu, které mohou nastat v průběhu doby plnění veřejné zakázky. Opce bude využita pouze v případě , pokud změnou úklidových ploch dojde k rozšíření rozsahu služeb a souvisejícímu navýšení ceny. Celková cena za provedení úklidových prací zahrnuje dodávku veškerých mycích, čisticích, dezinfekčních a úklidových prostředků , která je nutná k celkovému zajištění úklidových služeb vyjma mycích a oplachových prostředků do myček . Součástí celkové ceny za provedené úklidové práce je dále dodávka toaletního papíru, sáčků do koše, papírových ručníků, mýdla a dezinfekce na ruce pouze do určených prostor Klatovské nemocnice, a.s., které jsou blíže specifikovány v Zadávací dokumentaci. Stránka 4 z 10 Čl. S Práva a povinnosti poskytovatele 5.1 Poskytovatel se na základě této smlouvy zavazuje zabezpečit pravidelný a mimořádný úklid dle přílohy č . la) Technická specifikace- prostory úklidu, přílohy č . 2 Technická specifikace- kategorie úklidu, přílohy č. 3 Technická specifikace- další pravidelný úklid a přílohy č. 4 Technická specifikace - úklid po malování této smlouvy a to vlastními personálními, materiálovými a technickými prostředky. Součástí služby bude dodávka veškerých prací nutných k celkovému zabezpečení úklidových služeb, tj . personální zabezpečeni a dodávka veškerých mycích, čisticích a desinfekčnkh prostředků, prostředků na úklid ploch a povrchů (dále jen "přípravky"). 5.2 Poskytovatel je povinen zajišťovat a dodávat spotřební hygienický materiál (mýdlo, toaletní papír, papírové ručníky apod. - dále jen "hygienický materiál"), pouze do společných prostor dle rozpisu přílohy č . 9 Seznam dávkovačů Zadávací dokumentace. Tato příloha bude součástí smlouvy jako příloha č. 8 Seznam dávkovačů KN . 5.3 Zaměstnanci poskytovatele jsou povinni při provádění úklidových prací používat ochranné osobní pomůcky schválené objednatelem, jednotný pracovní oděv a být vždy vybaveny identifikačn í kartou, která bude obsahovat jméno a příjmení dané osoby, její pracovní zařazení, obchodní firmu Uméno, příjmení či název) poskytovatele. Identifikační karta musí být viditelně umístěna na pracovním oděvu zaměstnance poskytovatele. 5.4 Poskytovatel je povinen používat při plnění závazků dle této smlouvy pouze prostředky určené dezinfekčním řádem Klatovské nemocnice, a.s. a v souladu s metodami schválenými objednatelem. Objednatel je povinen poskytnout poskytovateli dezinfekční řád Klatovské nemocnice a.s. a popis metod dle předchozí věty . 5.5 Poskytovatel bere na vědomí a souhlasí, že objednatel je oprávněn jednostranně a bez souhlasu poskytovatele měnit vnitřní předpisy ve smyslu tohoto článku smlouvy a že takto změněné vnitřní předpisy budou pro poskytovatele závazné od okamžiku, kdy s nimi bude poskytovatel seznámen. Poskytovatel je povinen s obsahem vnitřních předpisů uvedených v tomto článku smlouvy seznámit své zaměstnance a další osoby, které budou fakticky vykonávat činnost poskytovatele dle této smlouvy. 5.6 Poskytovatel je povinen při zjištění jakéhokoliv nebezpečí poškození či ohrožení zdraví pacientů či personálu objednatele, jakož i majetku objednatele, neprodleně kontaktovat pověřeného pracovníka objednatele a navrhnout vhodná opatření k nápravě. Pověřeným pracovníkem je po provozně-technické stránce pan Václav Jakl, tel.: +420 728 352 386, e-mail: jakl@nemkt.cz a po metodické stránce Mgr. Vladislava Veselá, tel.: +420 602 SOS 802, e-mail: vesela@nemkt.cz. Jakoukoliv změnu v osoběpověřeného pracovníka nebo kontaktních údajů se objednatel zavazuje oznámit poskytovateli. 5.7 Poskytovatel je povinen v případě havarijního stavu (zejména v případě ohrožení zdraví, života či bezpečnosti osob) na pokyn objednatele (resp. jeho pověřeného pracovníka) vykonat neprodleně potřebné úklidové práce i mimo harmonogram provádění úklidových prací. Úklidové práce budou v takovém případě provedeny v rozsahu, který je potřebný k odstranění havarijního stavu (zejména k odvrácení ohrožení zdraví, života či bezpečnosti osob). Odpovídající navýšení odměny bude dohodnuto mezi objednatelem a poskytovatelem. 5.8 Poskytovatel je povinen provádět úklidové práce tak, aby co nejméně omezoval provoz objednatele, jeho pacienty a pracovníky. 5.9 Poskytovatel je povinen, aby všichni jeho zaměstnanci, kteří provádí úklidové služby pro Klatovskou nemocnici, a.s., měli vstupní, periodické a případně výstupní lékařské prohlídky v souladu se zákonem 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů a očkování proti hepatitidě typu B. Objednatel má právo požadovat předložení potvrzení o těchto Stránka S z 10 lékařských prohlídkách v souladu s riziky stanovenými KHS pro Klatovskou nemocmc1, a.s. a poskytovatel je povinen mu je předložit ve lhůtě do tří dnů od doručení písemné žádosti. 5.10 Poskytovatel je povinen učinit všechna nutná opatření k tomu, aby při provádění úklidových prací nedocházelo ke škodám na zdraví a na majetku objednatele, poskytovatele a třetích osob. Za tím účelem je poskytovatel povinen zejména zajistit, aby úklidové práce prováděli pouze pracovníci, kteří byli řádně proškolení v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Poskytovatel odpovídá za škodu, která vznikne objednateli či jakékoliv třetí osobě v důsledku neodborně a/nebo nekvalitně provedených úklidových prací nebo v důsledku toho, že úklidové práce nebyly provedeny vůbec nebo byly provedeny pouze z části či vadně. 5.11 Poskytovatel je povinen provádět úklidové práce pouze svými zaměstnanci , které pro ten účel zaměstnává v pracovním poměru, nebo na základě dohod o pracích konaných mimo pracovn í poměr . Poskytovatel je povinen zajistit, aby osoby, které využívá k provádění úklidových prací, plnily povinnosti stanovené poskytovateli touto smlouvou a/nebo obecně závaznými právními předpisy . 5.12 Poskytovatel se zavazuje, že při zajišťování služeb dle této smlouvy bude dodržovat předpisy o bezpečnosti práce, ochrany zdraví a hygieny, dodržovat ekologickou kázeň a předpisy požárn í ochrany, které se vztahují na všechny prostory uklízených budov. 5.13 Zaměstnancům poskytovatele je zakázáno číst písemnosti a používat př í stroje jako počíta č e, kopírky, telefony apod. na pracovištích objednatele . V případě, že se poskytovatel př i poskytování služby dostane do kontaktu s osobním i údaji zaměstnanců a pacientů, údaji o zdravotním stavu pacientů a údaji ekonomické povahy je povinen o nich zachovávat naprostou mlčenlivost, a to i po ukončení plnění smlouvy, v případě jejího zrušení, odstoupení od ní či její výpověd i. 5.14 Poskytovatel je povinen zajistit, aby jeho zaměstnanci zajišťující úklid v Klatovské nemocnici, a.s. zvládnutou komunikaci s klienty a ovládali český nebo slovenský jazyk na úrovni pro dobře personálem . 5.15 Ve vnitřních prostorech objednatele platí zákaz kouření. Čl. 6 Práva a povinnosti objednatele 6.1 Objednatel je povinen poskytnout poskytovateli potřebnou souč i nnost k řádnému provádění úklidových prací podle této smlouvy. 6.2 Objednatel je povinen zajistit poskytovateli nezbytný prostor k uskladněn í úklidových pomůcek a přípravků a k uložení svršků a osobních věcí úklidových pracovník ů poskytovatele. Za tím účelem se smluvní strany zavazují uzavřít samostatnou smlouvu o podnájmu nebytových prostor a nájmu movitých věcí, jejíž platnost a účinnost bude vázána na tuto smlouvu ve smyslu ust. § 1727 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předp i sů . 6.3 Objednatel si vyhrazuje, v rámci možného využití op č ního práva, změn i t plochy úklidu vzhledem k optimalizaci provozu nemocn ice (sestěhování některých oddělení) na základě písemného dodatku k této smlouvě podepsaného oběma smluvními stranami. 6.4 Objednatel zabezpečí dodávku studené a teplé vody, elektrické energie a osvětlení v nezbytně nutné míře pro výkon prací dle této smlouvy. Náklady na vodu a elektrickou energii hradí objednatel, s výj imkou nákladů za spotřebovanou vodu a elektrickou energii dle přílohy č. 17 ZD. 6.5 Objednatel je povinen řádně a v č a s platit předložené daňové doklady za služby provedené poskytovatelem . Stránka 6 z 10 Čl. 7 Vady a reklamace 7.1 Poskytovatel je povinen provádět průběžně kontrolu, zda jsou úklidové práce prováděny řádně a v souladu s touto smlouvou. 7.2 Nejsou- li úklidové práce prováděny řádně a v souladu s touto smlouvou, jedná se o vadné plnění. V případě zjištění vadného plnění je poskytovatel povinen učinit všechna potřebná opatření k neprodlenému odstranění zjištěných vad. Není-li možné vady neprodleně odstranit nebo mají-li vady negativní vliv na provoz objednatele, je poskytovatel povinen neprodleně oznámit výskyt vad objednateli a navrhnout vhodná opatření ke zjednání nápravy. O tomto vadném plnění bude sepsán zápis, který bude stvrzen podpisem odpovědnými pracovníky obou smluvních stran. 7.3 Objednatel je oprávněn provádět kontrolu, zda jsou úklidové práce prováděny řádně a v souladu s touto smlouvou, a to kdykoliv. V případě zjištění vady či nedostatku, je objednatel oprávněn udělit kterémukoliv zaměstnanci poskytovatele pokyn k jejich odstranění. 7.4 Pokud nebyly po udělení pokynu vada či nedostatek neprodleně odstraněny , nebo jedná-li se o vadu či nedostatek, které nelze neprodleně odstranit, popř. o vadu či nedostatek, které negativně ovlivňují provoz objednatele, je objednatel oprávněn informovat poskytovatele nebo jeho oprávněného zástupce a vyžadovat od nich provedení neodkladných úkonů k odstranění této vady či nedostatku a přijetí opatření k nápravě . Tím není nijak dotčeno právo objednatele z odpovědnosti za vady, právo na náhradu škody či smluvní pokutu. 7.5 Po dobu tří měsíců od zahájení provozu úklidových prací se postupuje dle bodu 7.2 a 7.3 a nebudou uplatňovány sankční ujednání. Čl. 8 Podstatné porušení smlouvy 8.1 Za podstatné porušení smlouvy se považuje zejména opakovaný výskyt hrubých vad či nedostatků (nedodržení hygienicko-epidemiologického režimu, provozních řádů a dalších vnitřních dokumentů KN, které vedou k ohrožení provozu daného pracoviště a zdraví zaměstnanců, pacientů a klientů nemocnice) . Za opakované vady č i nedostatky se považují vady a nedostatky zjištěné více než jedenkrát v jednom kalendářním týdnu na stejném pracovišti. 8.2 V případě podstatného porušení smlouvy ze strany poskytovatele má objednatel právo od smlouvy odstoupit. Odstoupení musí být učiněno písemně a doručeno druhé smluvní straně . Účinky odstoupení nastanou dnem jeho doručení. Čl. 9 Sankční ujednání 9.1 9.2 Stránka 7 z 10 9.3 9.4 9.5 Zaplacením smluvní pokuty nezaniká povinnost poskytovatele splnit povinnost smluvní pokutou zajištěnou . 9.6 Přesáhne-li výše škody, způsobené objednateli porušením povinnosti zajištěné smluvní pokutou, škodu přesahující smluvní pokutu, zavazuje se poskytovatel nahradit objednateli způsobenou smluvní pokutu. 9.7 Vznikne-li objednateli právo na úhradu smluvní pokuty dle čl. 8.1 této smlouvy, je objednatel oprávněn učinit jednostranné započtení svého nároku na smluvní pokutu oproti nároku poskytovatele na úhradu smluvní odměny dle čl. 4 této smlouvy. 9.8 Smluvní pokuta je splatná do 30 dnů od data jejího uplatnění na poskytovateli a objednatel je oprávněn ji započítat proti pohledávce poskytovatele. 9.9 Smluvní strany považují výše ujednaných smluvních pokut za zcela přiměřené. Čl . 10 Pojištění Poskytovatele 10.1 Poskytovatel se zavazuje pojistit se I sjednat pojištění své odpovědnosti pro případ vzniku škod způsobených v souvislosti s jeho podnikatelskou a/nebo provozní činností. 10.2 10.3 Poskytovatel je povinen pojištění v rozsahu dle čl. 10.2 zachovat a řádně a včas platit pojistné po celou dobu platnosti této smlouvy a dále po dobu dvou let po ukončení její platnosti. 10.4 10.5 Nezajistí-li poskytovatel nepřetržité trvání pojištění v rozsahu uvedeném v tomto článku smlouvy, je objednatel oprávněn uzavřít pojistnou smlouvu a udržovat toto pojištění v platnosti sám. Náklady vzniklé v souvislosti s takovým pojištěním je poskytovatel povinen uhradit objednateli na základě jejich vyúčtování. Předmětné náklady je objednatel oprávněn započíst na jakoukoli pohledávku poskytovatele vůči své osobě, to i nesplatnou. 10.6 Poskytovatel je oprávněn vinkulovat pojistné plnění ve prospěch jakékoli třetí osoby jenom na základě písemného souhlasu objednatele . Stránka 8 z 10 Čl. 11 Doba trvání a ukončení smlouvy 11.1 Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou , a to na 48 měsíců (od 1. 8. 2016 do 31. 7. 2020). 11.2 Tuto smlouvu lze ukončit písemnou dohodou smluvních stran. 11.3 Objednatel je oprávněn smlouvu vypovědět bez udání důvodu . Výpovědní doba činí tři měsíce a počne běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, v něm byla výpověď doručena poskytovateli. 11.4 Poskytovatel je oprávněn smlouvu vypovědět pouze v případě, že objednatel nesplní své povinnosti stanovené touto smlouvu a k jejich splnění nedojde ani v dodatečně poskytnuté lhůtě . Výpovědní doba činí tři měsíce a počne běžet prvním dnem měsíce následujícího po měs í ci, v něm byla výpověď doručena objednateli. Čl. 12 Závěrečná ustanovení 12.1 Účastníci smlouvy tímto ustanovují své zástupce, kteří jsou oprávněni ke všem provozním úkonům dle této smlouvy: 12.2 Za objednatele: 12.3 Za poskytovatele : 12.4 Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, že s jejím obsahem souhlasí a že vyjadřuje jejich pravou, svobodnou a vážnou vůli. Smluvní strany dále prohlašují, že tuto smlouvu neuzavřely v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. 12.5 Odstoupení od smlouvy nemá vliv na vznik, existenci a trvání nároku na smluvní pokuty nebo nároku na náhradu škody. 12.6 Pokud v této smlouvě nenf stanoveno jinak, řídí se právní vztahy z ní vzniklé právním řádem české republiky, zejména zákonem č . 89/2012 Sb ., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů . 12.7Tato smlouva může být měněna pouze písemnými a číslovanými dodatky, uzavřenými na základě dohody obou smluvních stran. 12.8 Poskytovatel se zavazuje, že obchodní a technické informace, které mu byly svěřeny druhou smluvní stranou, nezpřístupní třetím osobám bez písemného souhlasu druhé strany a nepoužije tyto informace k jiným účelům, než k plnění podmínek této smlouvy. 12.9 Smluvní strany souhlasí s uveřejněním celého znění této smlouvy vč. všech případných dodatků na profilu zadavatele v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb ., o veřejných zakázkách, v platném znění a Směrnicí Rady Plzeňského kraje č . 1/2014, o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. 12.10 Strany prohlašují, že jejich způsobilost k právním úkonům a jejich volnost uzavřít tuto smlouvu jakož i jejich způsobilost k souvisejícím právním úkonům není nijak omezena nebo vyloučena. 12.11 Neplatnost jednotlivého ustanovení této smlouvy, nezpůsobuje neplatnost smlouvy jako celku. Smluvní strany se zavazují takové neplatné ustanovení nahradit bez zbytečného odkladu jiným Stránka 9 z 10 ustanovením, které bude platné a které svým obsahem bude nejvíce odpovídat smyslu a hospodářskému účelu původního ustanovení a této smlouvy. Toto ustanovení smlouvy se přiměřeně použije i při eventuálním doplnění chybějících částí smlouvy. 12.12 Smluvní strany se zavazují řešit případné spory vzniklé z této smlouvy vzájemnou dohodou v souladu s účelem této smlouvy. Nepodaří-li se vyřešit případný spor smírnou cestou, bude spor mezi smluvními stranami projednán a rozhodnut před věcně a místně příslušným soudem . 12.13 Tato smlouva byla sepsána ve čtyřech (4) vyhotoveních v českém jazyce, když každé vyhotovení smlouvy má platnost originálu. Každá ze smluvních stran obdrží po dvou {2) vyhotoveních této smlouvy. v UA T()VCt!l( V Brně dne Přílohy smlouvy (přílohy ze ZD jsou nedílnou součástí smlouvy) Příloha č . la) Technická specifikace- prostory úklidu Přílohač . lb) Technická specifikace - vícepráce a úklid po malování Příloha č. 2 Technická specifikace- kategorie úklidu Přílohač . 3 Technická specifikace- další pravidelný úklid Příloha č. 4 Technická specifikace- úklid po malování Příloha č . S Cenová nabídka- pravidelný úklid Přiloha č . 6 Cenová nabídka- úklid po malování Příloha č . 7 Cenlk služeb za provedení pravidelných úklidových služeb Příloha č . 8 Seznam dávkovačů Stránka 10 z 10 1/25 Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 2/25 ----·····~~--- Příloha č. 1 a) Technická specifikace - prostory úklid KN 3/25 Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 4/25 Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 5/25 Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 6/25 Příloha č. l a) Technická specifikace- prostory úklid KN 7/25 Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 8/25 Prrloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 9/25 Příloha č. 1 a) Technická specifikace - prostory úklid KN 10/25 Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 11/25 Príloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 12/25 ----····-----····-- Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 13/25 Príloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 14/25 Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 16/25 Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 17/25 Příloha č. 1 a} Technická specifikace- prostory úklid KN 18/25 Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 19/25 Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 20/25 -~---·~--- Příloha č. 1 a) Technícká specifikace- prostory úklid KN 21/25 Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 22/25 Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN r t= . r I--- 1-_ t-- I 23/25 Příloha č. 1 a) Technická specifikace - prostory úklid KN 24/25 Příloha č. 1 a) Technická specifikace- prostory úklid KN 25/25 P7noha č . 1 b) Technická specifikace - vkepráce a úklid po malováni 1/6 Přnoha č. 1 b) Technická specifikace- vícepráce a úklid po malování 2/6 Přfloha č. 1 b) Technická specifikace - vfcepráce a úklid po ma lování 3/6 Příloha č. 1 b) Technická specifikace - vícepráce a úklid po malování 4/6 Přílo h a č. 1 b) Technická specifikace- vícepráce a úklid po malování 5/6 Příloha č . 1 b) Technická specifikace - vícepráce a úklid po malování 6/6 Příloha č. 2 Technická specifikace - kategorie úklidu Strana 1/15 Příloha č. 2 Technická specifikace - kategorie úklidu KN Kategorie úklidu Ol Lůžkové 02 Vyšetřovny,ambulance, endoskopická pracoviště 03 Laboratoře a odběrové místnosti 04 Kanceláře, lékařské pokoje, centrální šatny, vrátnice 05 Čistá část - Operační sály včetně přilehlých místností a zákrokové sály při oddělení, centrální sterilizace 06 Společné prostory 50 Ol a 02, chodby, schodiště, WC 07 Výtahy 08 Meditační místnost, zasedací sál ve 4NP monobloku včetně WC 09 Spisovny, úniková schodiště, únikové výtahy 10 Centrální sklad 11 Technické 12 Úklidové místnosti 13 Zázemí- Denní místnost zaměstnanců, WC zaměstnanců 14 Odpad -sklady tříděného odpadu 15 Čistá část- JIP, DIP, ARO, DIOP 16 Rehabilitační oddělení, Nukleární medicína 17 Příruční sklady na odděleních Pozn: Pokud není níže uvedeno jinak, platí u denních prací úklid Po- Ne, včetně svátků 1/15 Příloha č. 2 Technická specifikace- kategorie úklidu Strana 2 I 15 harmonogram prováděných prací 01 Lůžkové druh práce bliiší specifikace četnost úklidu vyprazdňování odpadkových košů s ohledem na zásady třídění odpadů a otření povrchů a vytření košů navlhko (vyhi.306/2012Sb.) 2x likvidace odpadů výměna PE sáčků v koších, sáčky dodá nemocnice odnesení odpadu na určené místo v areálu nemocnice na centrální úložiště odpadu, pytle dodá nemocnice pytle s odpadem musí být uzavřeny a popsány názvem oddělení, datem uložení a osobou, která odpad odnesla 2x mytí dezinfekční mytí podlah na pokojích (včetně sociálního zařízení), chodbách (lx mytí s odsunutím stolu, židlí, postelí, stolků a umytí prostor pod nimi) denní práce 2x dezinfekční mytí podlah na přípravnách a vyšetřovnách při lůžkových odděleních mytí umyvadel, WC, sprchového koutu, kompletní celoplošné dezinfekční koupelny a místnosti pro očistu pacienta, výměna dezinfekčního prostředku na wc dez. otření lokálních osvětlovacích těles u lůžka, na pokoji a v koupelně 1x mytí dez. otření parapetu dez. otření nábytku dez. otření klik, dveří v okolí klik, okenních klik, vypínačů a el. zásuvek místnostech a ve dezinfekční mytí podlah na jídelně a v kuchyňce, čistících skleněné police skladech na odděleních otření zrcadla přípravkem na mytí skla, otření dezinfekční mytí celých dveří týdenní práce lx mytí dezinfekční mytí odpadkových košů mytí mytí saponátové mytí dveří měsíční práce mytí stěn -v případě antibakter. nátěru běžné otření s dezinfekcí (celá lx plocha), u nátěru PIGROL otření znečištěných ploch celoplošné čištění (velký úklid) parním čističem- radiátory, sprchové kouty, umyvadla, WC a místnost pro očistu pacienta pololetní práce lx vysávání a mytí stropního osvětlení 2/15 Příloha č. 2 Technická specifikace - kategorie úklidu Strana 3 I 15 02 Vyšetřovny, ambulance, endoskopická pracoviště - vvspecifikovat druh ambulance četnost úklidu druh práce bližší specifikace vyprazdňování odpadkových košů s ohledem na zásady třídění odpadů a otření povrchů a vytření košů navlhko (vyhi.306/2012Sb.) 2x likvidace odpadů výměna PE sáčků v koších, sáčky dodá nemocnice odnesení odpadu na určené místo v areálu nemocnice- na centrální úložiště odpadu a popsány názvem oddělení, datem pytle s odpadem musí být uzavřeny uložení a osobou která odpad odnesla pytle dodá nemocnice 2x (chirurgie, mytí dezinfekční mytí podlah interna příjmová + GIT amb., dialýza, mytí kompletní dezinfekční mytí umyvadel , WC +sprchového koutu dětské, ORL, oční) mytí denní práce lx a dále dle dezinfekční mytí podlah potřeby RDG pracoviště kompletní dezinfekční mytí umyvadel, WC +sprchového koutu lx (ostatní ambulantní dezinfekční mytí podlah pracoviště) pouze Po-Pá kompletní dezinfekční mytí umyvadel , WC +sprchového koutu dez. otření parapetů dez. otření klik, okenních klik, vypínačů a el. zásuvek dez. otření nábytku lx dezinfekční mytí podlah v čistících místnostech a v příručních skladech dezinfekční mytí celých dveří lokálních osvětlovacích těles dez. otření mytí stěn- v případě antibakter. nátěrů -běžné otření s dezinfekcí (celá ploch - týká se pouze plocha) u nátěrů PIGROL otření znečištěných týdenní práce lx mytí endospopických pracovišť dezinfekční mytí odpadkových košů otření zrcadla přípravkem na mytí skla, otření skleněné police 3/15 Příloha č. 2 Technická specifikace- kategorie úklidu Strana 4 I 15 saponátové mytí dveří myt1 sten v pnpade antibakter. nateru- bezne otrem s aezinfekc• (cela měsíční práce lx mytí plocha), u nátěrů PIGROL otření znečištěných ploch mytí celoplošné čištění parním čističem - radiátory, sprchové kouty, umyvadla a WC pololetní práce lx vysávání a mytí stropního osvětlení 4/15 Příloha č. 2 Technická specifikace - kategorie úklidu Strana s /15 03 Laboratoře a odběrové místnosti četnost úklidu druh práce bližší specifikace vyprazdňování odpadkových košů s ohledem na zásady třídění odpadů a otření povrchů a vytření košů navlhko (vyhi.306/2012Sb.) výměna PE sáčků v koších, sáčky dodá nemocnice 2x likvidace odpadů odnesení odpadu na určené místo v areálu nemocnice- na centrální úložiště odpadu pytle s odpadem musí být uzavřeny a popsány názvem oddělení, datem uložení a osobou, která odpad odnesla denní práce 2x mytí dezinfekční mytí podlah- pouze prostor laboratoří a odběrových místností dezinfekční mytí podlah - přilehlých prostor laboratoří kompletní dezinfekční mytí umyvadel, WC, sprchového koutu, dřezů dez. otření parapetů lx mytí dez. otření klik, okenních klik, dveří v okolí klik, vypínačů a el. zásuvek dez. otření nábytku a lednic dezinfekční mytí podlah v čistících místnostech dez. otření lokálních osvětlovacích těles otření zrcadla přípravkem na mytí skla, otření skleněné police týdenní práce lx mytí dezinfekční mytí celých dveří mytí mytí dezinfekční mytí odpadkových košů mytí stěn- v případě antibakter. nátěrů- běžné otření s dezinfekcí (celá Iplocha) u nátěrů PIGROL otření znečištěných ploch saponátové mytí dveří měsíční práce lx celoplošné čištění parním čističem -radiátory/ sprchové kouty, WC, dřezy pololetní práce lx vysávání a mytí stropního osvětlení 5/15 Příloha č. 2 Technická specifikace- kategorie úklidu Strana 6 I 15 04 Kanceláře I lékařské DokojeI centrální šatnvI vrátnice četnost úklidu druh práce bližší specifikace vyprazdňování odpadkových košů s ohledem na zásady třídění odpadů a otření povrchů a vytření košů navlhko {vyhi.306/2012Sb.) výměna PE sáčků v koších, sáčky dodá nemocnice (s výjimkou centrálních šaten likvidace odpadC. -tam dodává PET sáčky úklidová firma) mytí odnesení odpadu na určené místo v areálu nemocnice na místo sběru komunálního odpadu Sx (Po- Pá) bez pytle s odpadem musí být uzavřeny, pytle dodá nemocnice denní práce ohledu na státní dezinfekční mytí podlah svátky kompletní dezinfekční mytí umyvadel, WC a koupelny/sprchového koutu dez. otření parapetů a el. zásuvek dez. otření klik, okenních klik, dveří v okolí klik, vypínačů otření nábytku dez. otření lokálních osvětlovacích těles otření zrcadla přípravkem na mytí skla, otření skleněné police dezinfekční mytí odpadkových košů měsíční práce saponátové mytí dveří velký úklid lx mytí mytí roční práce lx celoplošné čištění parním čističem -radiátory, sprchové kouty, umyvadla a WC otření veškerého zařízení (nábytek, PC sestava, telefon, ...) vysávání a mytí stropmho osvětlení 6/15 Příloha č. 2 Technická specifikace - kategorie úklidu Strana 7 I 15 OS Operační sály včetně přilehlých místností, zákrokové sály při oddělení, sekční sál, centrální sterilizace COS 1 NP + 3 NP čistá zóna (sklady 1039, 1044, 3011, 3027), chodby (1022, 3006, 3007, 3024), služební pokoje (1040,1041,3003,3005,3005a,3009,3010) technické místnosti (1043,3023,3025), vstupní filtry (1024,1026,1038,1045,3029,3032), toalety (1025,1025a,1027,1027a,1042,3030,3031,3033,3034,3009a,5146) četnost úklidu druh práce bližší specifikace likvidace odpadLI 3xa dále dle vyprazdňování odpadkových košů s ohledem na zásady třídění odpadů a otření potfeby povrchů a vytření košů navlhko (vyhi.306/2012Sb.) výměna PE sáčků v koších, sáčky dodá nemocnice UIOZISte oanesent oapaau na un::ene m1sto v area1u ""''"v"''uce- na cernnt~nl nebezpečného odpadu pytle s odpadem musí být uzavřeny a popsány názvem oddělení, datem uložení a osobou která odoad odnesla 2xa dále dle dezinfekční mytí podlah a výměna adhezivní rohože potfeby denní práce mytí dezinfekce povrchů nábytku a všech předmětů od podlahy ke stropu (chodba a mytí vstupní filtrv) nábytku a všech předmětů od podlahy ke stropu (služební dezinfekce povrchů lpokoie sklady, technické místnosti) lx a dále dle dezinfekce klik u dveří potřeby dez. mytí sprchových koutů kontnrola a doplnění operačních galoší ve vstupních filtrech transport operačních galoší na a z centrální sterilizace lx a dále dle mytí dezinfekční mytí omyvatelného nátěru na chodbě týdenní práce potřeby doplnění dezinfekční mytí dveří mytí Ipéče o směšovače dezinfekčních roztoků- doplňování roztoků dezinfekční mytí stěn s antibakteriálním nátěrem od podlahy ke stropu měsíční práce lx a dále dle (přípravny, umývárny, sterilní sklady) od nečistot (velký úklid) dezinfekční mytí koleček nábytku a přístrojů potřeby úklid po servisních činnostech dezinfekční mytí radiátorů odsávání výustků vzduchotechniky 7/15 Příloha č. 2 Technická specifikace- kategorie úklidu Strana 8 I 15 COS 3 NP nečistá zóna (místnost 3001,3002,3028) četnost úklidu druh práce bližší specifikace denní práce 2x mytí dezinfekční mytí podlah dezinfekce povrchů nábytku a předmětů (vozíky, stolky, tlakové lahve) týdenní práce lx a dále dle mytí saponátové mytí dveří a dez. mytí klik měsíční práce potřeb v mytí dezinfekční mytí stěn s omyvatelným nátěrem lx a dále dle dezinfekční mytí krytů zářivkových těles potřeby odsávání výustků vzduchotechniky 8/15 Příloha č. 2 Technická specifikace - kategorie úklidu Strana 9 I 15 CS +COS 1 NP + 3 NP aseptická zóna (sály 3016,3020,3022,1030,1032,1036), přípravny {3016,3018,3021,1028,1031,1035), umývárny (3015,3019,1029,1034), sterilní sklady (3049,3050,1033,1037), sekční sál+ umývárna (5147,5148) četnost úklidu druh práce odnesem odpadu na určené bližší specifikace likvidace odpadu místo v areálu nemocnice- na centrální úložiště 3x a dále dle mytí nebezpečného odpadu potřeby pytle s odpadem musí být uzavřeny a popsány názvem oddělení, datem 3x uložení a osobou která odpad odnesla dezinfekční mytí podlah a povrchů (místnost 3049, 3050) dezinfekce povrchů nábytku a ostatních předmětů dle harmonogramu COS 2x před a po dezinfekce klik a dveří operačním mytí dezinfekční mytí koleček nábytku a přístrojů od nečistot programu mytí dezinfekční mytí podlah a povrchů mytí denní práce doplnění dezinfekční mytí stěn od podlahy ke stropu- pouze operační sály mytí po skončení dezinfekční mytí stropů kromě laminárního pole operačního programu + po septickém VÝkonu dezinfekční mytí povrchů, použitého nábytku a předmětů -sály, přípravny, mezi operacemi umývárny dezinfekční mytí podlahy- sály, přípravny, um~árny doplnění čistých galoší dezinfekční mytí stěn s antibakteriálním nátěrem od podlahy ke stropu (přípravny, umývárny, sterilní sklady) měsíční práce 1xa dále dle čištění koleček nábytku a přístrojů od nečistot (velký úklid) potřeby úklid po servisních činnostech dezinfekční mytí radiátorů odsávání výustků vzduchotechniky 9/15 Příloha č. 2 Technická specifikace- kategorie úklidu Strana 10/15 06 Soolečné orostorv SO 1 a SO 2I Chodby a schodiště a úniková schodiště a WC četnost úklidu druh práce bližší specifikace odpadl