Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O DÍLO na služby v rámci akce „Revitalizace ploch zeleně ve Vratislavicích“ vedená u objednatele pod číslem: 262/2017/01 vedená u zhotovitele pod číslem: Tuto Smlouvu o dílo (dále jen „Smlouva“) uzavřely dne 02.05.2017. podle ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012, občanský zákoník (dále jen „NOZ“), následující strany: Městský obvod Liberec - Vratislavice nad Nisou Sídlo: Tanvaldská 50, 463 11, Liberec XXX Zastoupený: Podlipný Pavel, vedoucí TO IČO: 00262978 bankovní spojení: Česká spořitelna a.s. číslo účtu: 0984943369/0800 (dále jen „Objednatel“) a AQUAGEN s.r.o. Sídlo: Ruprechtická 199/122, 460 14 Liberec Zastoupený: Ing. Martin Dušek, jednatel IČO: 03598993 Bankovní spojení: Komerční banka a.s. Číslo účtu: 107-9047770257/0100 (dále jen „Zhotovitel“) Výše uvedení zástupci ve věcech smluvních prohlašují, že podle stanov, společenské smlouvy nebo jiného vnitřního předpisu jsou oprávněni tuto smlouvu podepsat a k platnosti smlouvy není třeba podpisu jiných osob. Předmět smlouvy Zhotovitel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro Objednatele dílo spočívající ve zpracování projektové dokumentace a souvisejících služeb na níže uvedené lokality: Identif. číslo Název plochy Porostová skladba Poznámky 1 Lesopark nad městským parkem smíšený les místy s keřovým podrostem Posouzení zdravotního stavu stromů, návrh opatření a realizace, probírka v místech dětského hřiště 8 Městský park Cílená parková výsadba Projekt- sadovnické úpravy, Vytvořit projekt na ošetření původní zeleně 13 Alej u hřbitova javor mléč (17 stromů) Návrh na dosadbu druhé strany stromořadí 14 Pozemek v ul. Pivovarská travní porost, vrba jíva, javor klen, bříza, šípek Vyčištění, doplnění výsadby 18 Ul. Nad školou od hřbitova k pivovaru bříza bělokorá Dosázení aleje až k pivovaru Konrád 23 Nivní louka I. široké druhové spektrum Výsadba nové aleje 29 Lipová alej - ul. Sladovnická Lipová alej- Tilia tomentosa, T. cordata U některých stromů proveden řez na hlavu(možná redukce sek. Koruny 48 Stromořadí na loukách Nad Pivovarem luční porost Navrhnout způsob a míru ošetření a dosázení stromů do aleje Dílo bude provedeno v následujících podrobnostech a specifikaci: 1.) Zpracování projektové dokumentace a výkon AD 1.1.) Zpracování projektové dokumentace a výkon AD Zpracování PD komplexního řešení zvoleného úseku, které může podle aktuálního stavu lokality zahrnovat výsadbu, obnovu, údržbu/ošetření v rozsahu pro výběr zhotovitele a realizaci, v souladu s příslušnými standardy a normami (zejména Standardy Agentury ochrany přírody a krajiny ČR - AOPK), projednání s příslušnými subjekty a institucemi a vlastníky pozemků. Projektová dokumentace bude zpracována v rozsahu pro podání žádosti o dotaci do Operačního programu životní prostředí. Rozsah PD: · průvodní zpráva, · provedení podrobné inventarizace, stanovení způsobu a rozsahu ošetření, · situační výkres do podkladové mapy KN ve vhodném měřítku (1 : 10 000 a podrobnější) · výkres, ve kterém je zakreslen stávající stav i navrhované řešení, · podrobný popis výsadby (slovní charakteristika výsadby a osazovací plán ve vhodném měřítku), · výkaz výměr a položkový rozpočet, · zákres dotčených inženýrských sítí, · souhlasy / vyjádření vlastníků pozemků a sousedních pozemků z hlediska naplnění požadavku občanského zákoníku · fotodokumentace · biologické posouzení dle požadavků Operačního programu · další požadavky předepsané poskytovatelem dotace pro PD pro podání žádosti o dotaci do Operačního programu životní prostředí, platné pro zvolenou výzvu Výstup: Projektová dokumentace pro výběr dodavatele (zhotovitele) a realizaci 3x tištěné paré, 1x na el. nosiči. 1.2.) Výkon autorského dozoru při samotné realizaci Objednatel bude provádět kontrolu souladu prováděných prací s projektovou dokumentací a posuzování návrhů na případné změny vyvolané nepředvídatelnými okolnostmi při realizaci. Zjistí-li zhotovitel při výkonu autorského dozoru nedodržení projektové dokumentace, uvědomí bez zbytečného odkladu o této skutečnosti objednatele. Dodavatele stavby uvědomí v případě nebezpečí z prodlení. V odůvodněných případech uvede stručnou charakteristiku porušení dokumentace a tomu odpovídající důsledky. 2.) Zpracování žádosti o dotaci Předmětem je zpracování žádostí o dotaci do Operačního programu životní prostředí na realizaci projektu v oblasti péče o silniční vegetaci a to v rozsahu a dle podmínek poskytovatele dotace dle platných pokynů a dokumentů pro příslušnou výzvu programu. · Seznámení objednatele se všemi aktuálními požadavky poskytovatele dotace a předmětné aktuální výzvy · Zpracování žádosti o dotaci, evidence v el. prostředí · Spolupráce při kompletaci žádosti včetně povinných příloh, organizace jednotlivých kroků · Odevzdání žádosti v daném termínu, stanoveném příslušnou výzvou · Zastupování žadatele v komunikaci s poskytovatelem dotace do doby schválení akce v programu Na základě zvláštní objednávky objednatele zajistí zhotovitel pro objednatele další požadovaná vyhotovení dokumentace. Objednatel se zavazuje převzít provedené Dílo od Zhotovitele a zaplatit Zhotoviteli Cenu (jak je definována níže). Dílo a provedení díla Zhotovitel se zavazuje provést Dílo s odbornou péčí v ujednaném čase, v rozsahu a kvalitě podle této Smlouvy. Zhotovitel se zavazuje opatřit vše, co je zapotřebí k provedení Díla podle této Smlouvy. Zhotovitel je vázán příkazy Objednatele ohledně způsobu provádění Díla. Objednatel má právo kontrolovat provádění Díla a požadovat po Zhotoviteli prokázání skutečného stavu provádění Díla kdykoliv v průběhu trvání této Smlouvy, avšak vždy na základě předchozí písemné žádosti. Cena Objednatel se zavazuje zaplatit Zhotoviteli za Dílo provedené v souladu s touto Smlouvou cenu v celkové výši 195 000,- Kč bez DPH, tj. 235 950,- Kč včetně DPH (dále jen „Cena“). Cena dílčích částí díla je následující: Platební podmínky Objednatel nebude zhotoviteli poskytovat zálohy. Fakturace proběhne vždy po předání a převzetí jednotlivých částí díla. Faktury budou vystaveny do 14 kalendářních dnů po předání a odsouhlasení příslušné části a potvrzení předávacího protokolu. Podkladem pro zaplacení sjednané ceny jsou faktury vystavené zhotovitelem, které budou obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Přílohou faktury bude kopie oboustranně podepsaného Protokolu o předání a převzetí dle čl. 7 odst. 2 této smlouvy. Odmítnout úhradu faktury má objednatel právo před lhůtou splatnosti pouze v případě, že nebudou naplněna související ustanovení této smlouvy a dílo má vady nebo faktura neobsahuje předepsané náležitosti daňového dokladu. Splatnost faktury je stanovena na 30 dnů ode dne doručení objednateli. V pochybnostech platí, že faktura byla doručena objednateli třetího dne po odeslání na adresu objednatele specifikovanou v záhlaví této smlouvy. V případě, že faktura nebude obsahovat některou z náležitostí stanovených právními předpisy nebo předávací protokol o předání a převzetí díla specifikovaný v čl. 7 odst. 2 této smlouvy, je objednatel oprávněn ji bez zbytečného odkladu vrátit zhotoviteli k doplnění. Nová lhůta splatnosti počíná běžet ode dne doručení opravené faktury objednateli. Faktury budou hrazeny na účet zhotovitele, který je správcem daně zveřejněn v Registru plátců DPH. Pokud k datu uskutečnění zdanitelného plnění uvedeného na daňovém dokladu bude zhotovitel v Registru plátců DPH uveden jako nespolehlivý plátce, bude objednatel postupovat v souladu se zákonem o DPH v platném znění. V případě prodlení s placením faktur je objednatel povinen uhradit zhotoviteli úrok z prodlení ve výši 0,05% z fakturované částky za každý den prodlení. Pokud dojde po uzavření této smlouvy ke změně finančních předpisů, bude k ceně díla připočteno dle platných předpisů veškeré aktuální finanční zatížení, kterému bude provedení díla podléhat. Doba plnění Zhotovitel se zavazuje provést Dílo v souladu s touto Smlouvou v termínu do 31.8.2017, případně dle termínu ukončení příjmu žádostí o dotaci z Operačního programu životní prostředí pro letní výzvy roku 2017. Pro případ prodlení zhotovitele s provedením díla se sjednává smluvní pokuta za prodlení s plněním ve výši 0,5% z ceny příslušné části díla bez DPH za každý den prodlení. Vlastnické právo Vlastnické právo k předmětu Díla nabývá okamžikem jeho vzniku Zhotovitel. Objednatel nabývá vlastnické právo k předmětu Díla jeho převzetím podle této Smlouvy. Stejným okamžikem přechází na Objednatele i nebezpečí škody na věci, která je předmětem Díla. Předání a převzetí díla Objednatel převezme provedené Dílo v místě sídla Objednatele. O předání provedeného Díla Zhotovitelem a převzetí provedeného Díla Objednatelem sepíší smluvní strany této Smlouvy předávací protokol, který bude obsahovat i případné výhrady Objednatele. Současně s Dílem je Zhotovitel povinen předat Objednateli veškeré dokumenty, plány a jiné listiny, které Zhotovitel získal nebo měl získat v souvislosti s Dílem či jeho provedením. Povinnosti zhotovitele Zhotovitel je povinen provést Dílo v souladu s touto Smlouvou. Zhotovitel je povinen pravidelně informovat Objednatele o stavu prováděného Díla a na vyžádání Objednatele provedené v souladu s touto Smlouvou prokázat Objednateli skutečný stav prováděného Díla. Zhotovitel se zavazuje poskytnout v souladu s § 2, písmeno e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole subjektům provádějící audit a kontrolu všechny nezbytné informace týkající se dodavatelských činností spojených s předmětem díla. Povinnosti objednatele Objednatel je povinen zaplatit Zhotoviteli Cenu podle této Smlouvy. Objednatel je povinen poskytnout Zhotoviteli součinnost nezbytnou pro provedení Díla dle této Smlouvy. Odpovědnost za vady Zhotovitel odpovídá za výsledky předmětu díla po dobu dvou let od předání a převzetí díla objednavatelem. V případě odevzdání jednoznačně nevěrohodných výsledků je zhotovitel povinen na svůj náklad zjištěné vady odstranit. Tím není dotčen nárok objednatele na náhradu případně vzniklé škody. Závěrečná ustanovení Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými dodatky, podepsanými oběma stranami. Všechny v této smlouvě uvedené přílohy jsou její nedílnou součástí. Platnosti a účinnosti tato smlouva nabývá podpisem oběma stranami. Tato smlouva je vypracována ve dvou vyhotoveních, z nichž po jedné náleží každé smluvní straně. Veškeré dohody učiněné před podpisem této smlouvy a v jejím obsahu nezahrnuté, pozbývají dnem podpisu smlouvy platnosti bez ohledu na funkční postavení osob, které předsmluvní ujednání učinily. Tato smlouva se řídí úpravou dle zák. č. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Veškeré údaje a informace, které si strany sdělily při uzavírání této smlouvy, jsou považovány za důvěrné, přičemž žádná ze stran je nesmí zpřístupnit či sdělit třetí osobě ani je použít v rozporu s jejich účelem pro potřeby vlastní. Poruší-li některá strana tuto povinnost a obohatí-li se tím, vydá druhé straně to, oč se obohatila. Pokud oddělitelné ustanovení této Smlouvy je nebo se stane neplatným či nevynutitelným, nemá to vliv na platnost zbývajících ustanovení této Smlouvy. V takovém případě se strany této Smlouvy zavazují uzavřít do 10 pracovních dnů od výzvy druhé ze stran této Smlouvy dodatek k této Smlouvě nahrazující oddělitelné ustanovení této Smlouvy, které je neplatné či nevynutitelné, platným a vynutitelným ustanovením odpovídajícím hospodářskému účelu takto nahrazovaného ustanovení. Odpověď strany této Smlouvy, ve smyslu § 1740 (3) NOZ, s dodatkem nebo odchylkou, která podstatně nemění podmínky nabídky, není přijetím nabídky na uzavření této Smlouvy. Smluvní strany po přečtení této Smlouvy prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že tato Smlouva byla sepsána vážně, určitě, srozumitelně a na základě jejich pravé a svobodné vůle, na důkaz čehož připojují své podpisy. V Liberci dne 27.06.2017. V Liberci dne 27.06.2017. Objednatel: Zhotovitel: ……....…………………….. ………………………………. Podlipný Pavel, vedoucí TO Ing. Martin Dušek jednatel společnosti 6