Textová podoba smlouvy Smlouva č. 26117: Nákup a dodávka nakloněného stolu s integrovaným robotickým systémem

Příloha 8154_2016_Kupní smlouva_NF II._část 1_Nákup nakl.stolu s int. rob. systémem chůze_Stargen EU.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Interní číslo zakázky:                 Kupní smlouva

                                    č. SLL JL/8154/2016-ŘED

                                         uzavřená podle § 2079a násl.
                        zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění

                                                                           16/2016/NVŘ

Nákup a dodávka přístrojového vybavení zdravotnického provozu – Norské
                                                      fondy II.

 část 1 – Nákup a dodávka nakloněného stolu s integrovaným robotickým
                                               systémem chůze

1. Smluvní strany

Kupující :

STÁTNÍ LÉČEBNÉ LÁZNĚ JANSKÉ LÁZNĚ, státní podnik

se sídlem                                 Nám. Svobody čp.272, Janské Lázně PSČ 542 25

Statutární zástupce:                      Ing. Rudolf Bubla, generální ředitel s.p.

Identifikační číslo:                      00024007

DIČ:                                      CZ00024007

Bankovní spojení:                         ČSOB a.s. Trutnov č.ú. 273173353/0300

Zapsán v OR vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, oddělení A XII, vložce 253

ID datové schránky:                       zpfsmkk

Zástupce kupujícího oprávněný jednat ve věcech smluvních:

Manažer technického úseku Petr Janovec, č.tel. 499860102, 603789170 e-mail:

petr.janovec@janskelazne.com

Zástupce kupujícího oprávněný jednat ve věcech instalace:

Vedoucí rehabilitace Dagmar Žáková, č.tel. 499860648, 736415484, email: dagmar.zakova@janskelazne.com

(dále jen „kupující“)

a

Prodávající :

Obchodní firma:                           Stargen EU s.r.o.

Sídlo (u fyzické osoby místo podnikání):  Malešická 2251/51, 130 00 Praha 3

Zastoupená:                               Ing. Martin Kaloš, jednatel

Identifikační číslo:                      28487150

DIČ:                                      CZ28487150

Bankovní spojení:                         Česká spořitelna, Praha

Zapsán v OR vedeném u Městského soudu v Praze, oddělení C, vložce145163

ID datové schránky:                       evh36wy

Zástupce prodávajícího oprávněný jednat ve věcech smluvních:

Ing. Martin Kaloš

Zástupce prodávajícího oprávněný jednat ve věcech technických a reklamačních:

Ing. Štěpán Dedek, tel. č.: 606 633 982, Kateřina Kurková

Telefonické a faxové spojení: 225 001 583, 225 001 582

                                          strana 1 (celkem 8)
E-mailová kontaktní adresa: katerina.kurkova@stargen-eu.cz, stargen@stargen-eu.cz
(dále jen „prodávající“)

2. Předmět a účel Smlouvy
2.1. Prodávající se touto Smlouvou zavazuje, žeodevzdá kupujícímu přístrojové vybavení pro zdravotnický

         provoz (dále také „zboží“) v níže uvedeném rozsahu:

                                              Zboží                           Jednotka  Množství
      Nákup a dodávka nakloněného stolu s integrovaným robotickým
      systémem chůze                                                             ks         1

1. Další specifikace dodaného výrobku:

- konkrétní specifikace v příloze *)
*) doplní uchazeč dle vlastní konkrétní specifikace.

a umožní mu nabytí vlastnického práva právo k těmto movitým věcem, když vlastnictví právo kupující
nabude převzetím těchto movitých věcí, a kupující se zavazuje, že movité věci převezme a uhradí
prodávajícímu za dodané zboží kupní cenu.

3. Lhůty a místo plnění
3.1. Prodávající se zavazuje

         3.1.1. dodat kupujícímu zboží uvedené v čl. 2.1. této Smlouvy nejpozději do 45-ti kalendářních dnů
                   po uzavření této kupní smlouvy – od podpisu smlouvy kupujícím.

3.2. Jako místo dodání zboží se sjednává budova čp. 268 DLL VESNA v Janských Lázních.

4. Kupní cena

4.1. Kupní cena se sjednává jako nejvýšepřípustná, a to ve výši 2.004.130,00CZK bez DPH
         (slovy:dvamilionyčtyřitisícestotřicetkorunčeských CZK bez DPH). V takto stanovené kupní ceně jsou
         zahrnuty veškeré náklady prodávajícího související s dodáním zboží (např. náklady na dopravu do
         místa plnění, clo apod.).

4.2. Kalkulace kupní ceny je stanovena takto:

                                                               Kupní cena

                                               Kupní cena za   celkem (tj.

                                               jednotku        kupní cena za      Kupní cena celkem (tj.

                             Jednot            bez DPH (CZK)   položku        DPH kupní cena za položku

Zboží                        ka Množství       čl. 2.1.        bez DPH (CZK) (%)        vč. DPH (CZK)

Nákup a dodávka nakloněného

stolu s integrovaným

robotickým systémem chůze

Další specifikace dodaného   ks      1         2.004.130,00 2.004.130,00 21             2.424.997,30
výrobku:

- konkrétní specifikace v
příloze*)

                                          strana 2 (celkem 8)
Cena celkem za zakázku                                       2.004.130,00 21  2.424.997,30
       *) doplní uchazeč dle vlastní konkrétní specifikace.

5. Platební podmínky

5.1. Zaplacení kupní ceny bude provedeno bezhotovostně po převzetí zboží kupujícím, podepsání
         předávacího protokolu nebo dodacího listu, na základě prodávajícím vystaveného daňového dokladu
         (faktury), a to na bankovní účet uvedený na tomto daňovém dokladu (faktuře). Kupující neposkytuje
         zálohy.

5.2. Prodávající je oprávněn vystavit daňový doklad (fakturu), až poté, kdy dojde k převzetí veškerého
         zboží, jehož dodání je touto smlouvou sjednáno, kupujícím; daňový doklad (fakturu) vystavenou před
         úplnou dodávkou zboží je kupující oprávněn vrátit prodávajícímu a není povinen hradit fakturovanou
         částku.

5.3. Daňový doklad (fakturu) doručí prodávající kupujícímu ve dvou výtiscích neprodleně po převzetí zboží
         kupujícím na výše uvedenou doručovací adresu kupujícího. Kupující zaplatí kupní cenu dle daňového
         dokladu (faktury) do 30 dnů ode dne jeho prokazatelného doručení. Za den splnění platební
         povinnosti se považuje den odepsání kupní ceny z účtu kupujícího ve prospěch prodávajícího.

5.4. Daňový doklad (faktura) musí obsahovat zejména všechny náležitosti stanovené zákonem
         č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších právních předpisů. Součástí každého
         daňového dokladu (faktury) bude originál dodacího listu podepsaný při převzetí zboží zástupcem
         kupujícího oprávněným jednat ve věcech technických nebo jím pověřenou osobou.

5.5. Kupující je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit daňový doklad (fakturu), který neobsahuje
         požadované náležitosti, není doložen požadovanými nebo úplnými doklady, nebo obsahuje
         nesprávné cenové údaje.

5.6. Ve vráceném daňovém dokladu (faktuře) musí kupující vyznačit důvod vrácení daňového dokladu
         (faktury). Prodávající je povinen vystavit nový daňový doklad (fakturu) s tím, že oprávněným
         vrácením daňového dokladu (faktury) přestává běžet původní lhůta splatnosti daňového dokladu
         (faktury) a běží nová lhůta stanovená v čl. 5.3. této Smlouvy ode dne prokazatelného doručení
         opraveného a všemi náležitostmi opatřeného daňového dokladu (faktury) kupujícímu.

5.7. Druhá smluvní strana – prodávající - je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o
         finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění
         pozdějších předpisů osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné
         v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů.

5.8. Prodávající prohlašuje, že ke dni uzavření smlouvy není veden v registru nespolehlivých plátců daně
         z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti na základě, kterých by s ním správce
         daně mohl zahájit řízení o prohlášení za nespolehlivého plátce daně z přidané hodnoty dle § 106 a
         zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.

5.9. Kupující, jako příjemce zdanitelného plnění, je oprávněn, v případě, že poskytovatel je v okamžiku
         uskutečnění zdanitelného plnění veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty,
         uhradit částku odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího.
         Uhrazení částky odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího bude
         považováno v tomto rozsahu za splnění závazku kupujícího uhradit sjednanou cenu prodávajícímu.

                                                              strana 3 (celkem 8)
5.10. Prodávající nemůže bez souhlasu kupujícícho postoupit práva a povinnosti plynoucí ze smlouvy třetí
         osobě.

6. Dodací podmínky a předání a převzetí zboží

6.1. Prodávající je povinen:

6.1.1. dodat kupujícímu zboží nové tj. vyrobené nejdříve v roce 2015-16

6.1.2. zajistit, aby dodané zboží včetně jeho balení, konzervace a ochrany pro přepravu splňovalo
         požadavky příslušných platných ČSN.

6.2. Prodávající tímto výslovně ujišťuje kupujícího, že zboží bude dodáno v souladu se sjednanými
         podmínkami, v době předání bude prosto jakýchkoli vad a bude vykazovat obvyklé vlastnosti.

6.3. Jako nedílnou součást dodávky zboží se prodávající zavazuje kupujícímu dodat doklady, jež jsou nutné
         k užívání zboží; bez dodání dokladů, jež jsou nutné k užívání zboží, není zboží řádně dodáno, a tedy
         před dodáním těchto dokladů není prodávající oprávněn fakturovat sjednanou cenu a kupující není
         povinen ji prodávajícímu hradit.

6.4. Zboží předá prodávající kupujícímu nejpozději v poslední den lhůty plnění sjednané v čl. 3.1. této
         Smlouvy, v místě dodání zboží, které je sjednáno v čl. 3.2. této Smlouvy. Vlastnické právo nabývá
         kupující převzetím zboží.

6.5. Prodávající je oprávněn dodat zboží ještě před sjednanou lhůtou plnění. V takovém případě
         prodávající oznámí1pracovní den předem zástupci kupujícího oprávněnému jednat ve věcech
         technických e-mailem a současně telefonicky datum a hodinu, kdy zboží předá.

6.6. Zboží bude prodávajícím kupujícímu předáno jako celek, a to včetně dokladů a dokumentů ve smyslu
         čl. 6.3. této Smlouvy. Kupující není povinen převzít částečné plnění nebo zboží, ke kterému
         prodávající nedodá příslušné doklady a dokumenty ve smyslu čl. 6.2. této Smlouvy.

6.7. Při předání zboží bude za účasti obou smluvních stran provedena jeho prohlídka. Prohlídku zboží za
         kupujícího provede zástupce kupujícího oprávněný jednat ve věcech technických nebo jím pověřená
         osoba. Po provedené prohlídce:

6.7.1.  kupující zboží převezme, nevykazuje-li zboží žádné vady. Za kupujícího převezme zboží
        zástupce kupujícího oprávněný jednat ve věcech technických, který při převzetí zboží doplní
        na všechny výtisky dodacího listusvůj podpis a ponechá si jeden výtisk dodacího listu.
        Prodávající je povinen předat kupujícímu doklady, jež jsou nutné k užívání zboží.

6.7.2. kupující zboží nepřevezme, pokud zboží nebude dodáno v požadovaném množství, jakosti,
         druhu a provedení, jež určuje Smlouva, nebo prodávající nepředá kupujícímu doklady a
         dokumenty ve smyslu čl. 6.2. této Smlouvy. O odmítnutí bude sepsán oběma stranami zápis.

6.8. Předáním zboží prodávajícím kupujícímu se rozumí vyložení zboží prodávajícím v místě plnění
         z dopravního prostředku a převzetí tohoto zboží kupujícím. Předáním zboží ve vratných obalech
         (např. palety) se rozumí složení zboží ve vratných obalech prodávajícím v místě plnění z dopravního
         prostředku na místo určené zástupcem kupujícího oprávněným jednat ve věcech technických a
         převzetí tohoto zboží kupujícím.

6.9. Je-li zboží převáženo a dodáváno ve vratných obalech, nestávají se obaly majetkem kupujícího.
         Kupující není povinen zaslat, nebo dopravit obaly na své náklady zpět k prodávajícímu. Zástupce
         kupujícího oprávněný jednat ve věcech technických sepíše v tomto případě s prodávajícím ve dvou
         vyhotoveních zápis o uložení obalů (dále jen „zápis“). Zápis bude obsahovat adresu prodávajícího,

                              strana 4 (celkem 8)
       datum uložení obalů, druh, množství a hodnotu obalů v CZK a smluvený termín ukončení doby
       uložení obalů. Zápis bude podepsán zástupcem kupujícího oprávněným jednat ve věcech technických
       a prodávajícím. Smluvní strany se dohodly na tom, že kupující není povinen uložené obaly vydat
       prodávajícímu před uplynutím smluvené doby jejich uložení. Při převzetí obalů z uložení předloží
       prodávající kupujícímu svůj výtisk zápisu a kupující doplní oba výtisky shodně o tyto údaje: datum
       vrácení obalů kupujícím prodávajícímu, typ vozidla a jeho státní poznávací značku, čitelně jména a
       příjmení zástupce kupujícího oprávněného jednat ve věcech technických a prodávajícího, kteří poté
       oba výtisky zápisu podepíší. Po doplnění a podpisu zápisu si jeden jeho výtisk ponechá zástupce
       kupujícího oprávněný jednat ve věcech technických a druhý výtisk prodávající.

6.10.  Smluvní strany tímto výslovně vylučují použití ustanovení § 2093 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
       zákoník, v platném znění, tedy v případě, že prodávající dodá kupujícímu větší množství zboží, než
       bylo ujednáno touto Smlouvou, není uzavřena kupní smlouva ohledně zboží dodaného navíc, a to ani
       v případě, že kupující zboží neodmítne převzít; pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, zůstává
       navíc dodané zboží ve vlastnictví prodávajícího, který je povinen si jej od kupujícího odvézt a uhradit
       kupujícímu náklady na jeho uskladnění, pokud by nedošlo k jeho odvozu ihned po jeho dodání do
       místa plnění.

7. Odpovědnost za vady zboží

7.1. Záruční doba na zboží se sjednává na dobu 24 měsíců a běží od převzetí zboží kupujícím. Pokud je
         v technické či výrobní dokumentaci výrobce stanovena kratší záruční doba, platí ustanovení o záruce
         dle předchozí věty tohoto článku Smlouvy.

7.2. Kupující uplatní právo z odpovědnosti prodávajícího ze záruky za jakost zboží písemným ohlášením na
         adrese prodávajícího pro doručování nebo e-mailem na jeho e-mailovou adresu uvedenou v čl. 1.
         této Smlouvy. Toto ohlášení bude obsahovat zejména označení zboží a popis vady. Prodávající je
         povinen takto ohlášenou vadu odstranit do 30-ti dnů ode dne doručení tohoto ohlášení.

7.3. V jiných případech než u záruky za jakost zboží uplatní kupující právo z odpovědnosti prodávajícího za
         vady zboží písemným ohlášením na adrese prodávajícího pro doručování. Toto ohlášení bude
         obsahovat zejména označení zboží, popis vady a lhůtu, ve které kupující požaduje vadu odstranit. Na
         ohlášení vad zboží je prodávající povinen odpovědět do 30-ti dnů ode dne doručení tohoto ohlášení.

       7.3.1. Pokud prodávající povinnost stanovenou v čl. 7.3. této smlouvy nesplní, má se za to, že
                s lhůtou k odstranění vad uvedenou v ohlášení souhlasí.

       7.3.2.  V případě, že prodávající nesouhlasí s lhůtou stanovenou kupujícím podle čl. 7.3. této
               smlouvy, je oprávněn navrhnout lhůtu jinou, společně s jejím odůvodněním Smluvní strany
               prohlašují, že vyvinou maximální úsilí k dosažení dohody o termínu odstranění vad za
               předpokladu, že požadavek prodávajícího je oprávněný. Neodůvodní-li nebo neprokáže-li
               dostatečně prodávající svůj požadavek na změnu termínu pro odstranění vad, je prodávající
               povinen odstranit tyto vady ve lhůtě dle ohlášení kupujícího.

7.4. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti prodávajícího za vady zboží a ze záruky za jakost zboží, se až
         do odstranění vady do záruční doby nepočítá.

7.5. V případě, že prodávající neoprávněně odmítne odstranit vadu zboží, nebo vadu, na kterou se
         vztahuje záruka za jakost zboží, nebo je v prodlení s odstraněním těchto vad, je kupující oprávněn
         tyto vady odstranit prostřednictvím třetí osoby, a to na náklady prodávajícího.

7.6. Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv
         z odpovědnosti prodávajícího za vady zboží a ze záruky za jakost zboží. Kupující uplatní svůj nárok na

                              strana 5 (celkem 8)
         úhradu těchto nákladů písemnou výzvou na adresu prodávajícího pro doručování. Prodávající je
         povinen provést úhradu do 30 dnů od doručení této výzvy.

7.7. Smluvní strany s přihlédnutím k právní úpravě vad zboží, jakož i ke specifikům tohoto případu
         sjednávají, že lhůta k oznámení vad, a to jak vad, na něž se vztahuje záruka sjednaná smlouvou, tak i
         všech vad ostatních, se stanovuje v délce trvání 10 pracovních dnů a počíná běžet ode dne, v němž
         byly vady kupujícím zjištěny, nebo při vynaložení odborné péče zjištěny být měly; oznámením vad
         učiněným ve lhůtě uvedené v předchozím odstavci je tedy dle ujednání smluvních stran dodržena
         povinnost kupujícího oznámit vady bez zbytečného odkladu.

7.8. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, zvolí kupující právo z vad nejpozději do 10 dnů
         ode dne, kdy mu uplynula lhůta k oznámení vad dle předchozího odstavce.

8. Smluvní pokuty

8.1. Za nesplnění závazku z této Smlouvy se sjednávají následující smluvní pokuty:

         8.1.1. za prodlení se splněním povinnosti prodávajícího dodat zboží ve lhůtě sjednané
                   v čl. 3.1. této smlouvy je prodávající povinen zaplatit kupujícímu za každý započatý den
                   prodlení 500 Kč; nejvýše však 100% ceny veškerého zboží dodaného na základě této smlouvy.

         8.1.2. za prodlení s odstraněním vad ohlášených v záruční době v termínech stanovených ve smyslu
                   této Smlouvy je prodávající povinen zaplatit kupujícímu za každý započatý den prodlení500
                   Kč, nejvýše však 100%ceny veškerého zboží dodaného na základě této smlouvy.

8.2. V případě, že prodávající poruší svoji povinnost provést servis, který bude sjednán smluvní stranami
         v souladu s ustanovením čl. 11. odst. 11.7. této Smlouvy, je povinen uhradit kupujícímu smluvní
         pokutu ve výši 10.000,- Kč za každý jednotlivý případ porušení této povinnosti.

8.3. Smluvní pokuty a úroky z prodlení dle této smlouvy jsou splatné dnem následujícím po dni, kdy na ně
         vznikne oprávněné straně právo.

8.4. Smluvní pokutu je povinenzaplatit prodávající bez ohledu na to, vznikla-li kupujícímu škoda. Smluvní
         strany ujednávají, že náhrada škody je vymahatelná samostatně v plné výši vedle smluvní pokuty, a
         to i co do výše smluvní pokutu přesahující.

9. Zánik Smlouvy

9.1. Smluvní strany se dohodly na tom, že tato Smlouva zaniká vedle případů stanovených zák. č. 89/2012
         Sb., občanský zákoník, zákoníkem platném znění, také:

       9.1.1. dohodou smluvních stran spojenou se vzájemným vyrovnáním účelně vynaložených nákladů,

       9.1.2. jednostranným odstoupením od Smlouvy ze strany kupujícího pro její podstatné porušení
                prodávajícím, kterým se zejména rozumí:

               a.  prodlení prodávajícího s dodáním jakéhokoliv kusu zboží, delší než 5 dnů nad

                   termín sjednaný touto smlouvou.

               b.  opakované porušení povinností prodávajícího vyplývající z této smlouvy, přičemž

                   opakovaným porušením se rozumí nejméně třetí porušení jakékoliv povinnosti.

10. Vyšší moc

10.1.  Za okolnosti vylučující odpovědnost smluvních stran za prodlení s plněním smluvních závazků dle této
       Smlouvy (vyšší moc) jsou považovány takové překážky, které nastanou nezávisle na vůli povinné
       smluvní strany a brání jí ve splnění její povinnosti z této Smlouvy, jestliže nelze rozumně

                                                          strana 6 (celkem 8)
       předpokládat, že by povinná smluvní strana takovou překážku nebo její následky odvrátila nebo
       překonala, a dále, že by v době vzniku smluvních závazků z této Smlouvy vznik nebo existenci těchto
       překážek předpokládala.

10.2.  Za překážky dle bodu 10.1. této Smlouvy se výslovně považují živelní pohromy, jakákoliv embarga,
       občanské války, povstání, válečné konflikty, teroristické útoky, nepokoje nebo epidemie. Za živelní
       pohromy se zejména považují požár, úder blesku, povodeň nebo záplava, vichřice nebo krupobití,
       sesuv nebo zřícení lavin, skal, zemin nebo kamení. Za okolnost vylučující odpovědnost prodávajícího
       se výslovně nepovažuje jakýkoliv problém prodávajícího s plněním jeho subdodavatelů.

10.3.  Nastanou-li okolnosti vylučující odpovědnost jedné ze smluvních stran, které způsobí či mohou
       způsobit podstatné zpoždění jakéhokoliv termínu podle této Smlouvy, či zánik nebo zrušení závazků
       podle této Smlouvy, jsou smluvní strany povinny se neprodleně o těchto okolnostech vylučujících
       odpovědnost informovat a vstoupit do jednání ohledně řešení vzniklé situace. Prodávající ani kupující
       nejsou oprávněni takto vzniklé situace jakkoliv zneužít ve svůj prospěch a jsou povinni v dobré víře
       usilovat o dosažení přijatelného řešení pro obě smluvní strany v co nejkratší době. V případě
       porušení této povinnosti spolupracovat kteroukoliv smluvní stranou, je tato smluvní strana v prodlení
       s plněním svých povinností dle této Smlouvy.

10.4. V případě, že nedojde k dohodě smluvních stran, termíny plnění jednotlivých povinností podle této
         Smlouvy dotčené okolností vylučující odpovědnost se prodlužují o dobu, po kterou okolnost vylučující
         odpovědnost trvala.

10.5. Odpovědnost nevylučuje překážka, která vznikla teprve v době, kdy povinná strana byla v prodlení s
         plněním své povinnosti, či vznikla z jejích hospodářských poměrů.

10.6. Účinky okolnosti vylučující odpovědnost jsou omezeny pouze na dobu, dokud trvá příslušná překážka,
         s níž jsou tyto účinky spojeny.

11. Zvláštní ujednání

11.1. Všechny právní vztahy, které vzniknou při realizaci závazků vyplývajících z této Smlouvy, se řídí
         právním řádem České republiky.

11.2.  Tuto Smlouvu lze měnit pouze písemným, číslovaným, oboustranně potvrzeným ujednáním, výslovně
       nazvaným dodatek ke Smlouvě podepsaným statutárními orgány nebo zmocněnými zástupci obou
       smluvních stran. Jiné zápisy, protokoly apod. se za změnu Smlouvy nepovažují. V případě změny
       zástupce kupujícího nebo prodávajícího oprávněného jednat ve věcech technických nebude
       vyhotoven dodatek ke Smlouvě; smluvní strana, u které ke změně zástupce došlo, je povinna tuto
       změnu oznámit druhé smluvní straně. Účinnost změny nastává okamžikem doručení oznámení
       příslušné smluvní straně.

11.3. Zástupce kupujícího oprávněný jednat ve věcech technických může činit pouze úkony, ke kterým ho
         opravňuje tato Smlouva. Úkony jím učiněné nad takto vymezený rámec jsou neplatné.

11.4.  Smluvní strany sjednaly, že doručování se provádí na doručovací adresy uvedené v čl. 1 této Smlouvy,
       a to prostřednictvím osoby, která provádí přepravu zásilek (kurýrní služba), nebo prostřednictvím
       držitele poštovní licence podle zvláštního právního přepisu, doporučeně s dodejkou, nebo osobně
       proti potvrzení o převzetí. V případě, že smluvní strana odmítne doručovanou zásilku převzít, platí
       den odmítnutí převzetí za den doručení. V případě, že smluvní strana nevyzvedne zásilku v úložní
       době u držitele poštovní licence, má se za to, že zásilka byla doručena třetím dnem od uložení a to, i
       když se smluvní strana o uložení nedozvěděla. Ujednání tohoto článku se nevztahují na doručování
       sjednané v čl. 6.5. této Smlouvy.

                       strana 7 (celkem 8)
11.5.  V případě zániku prodávajícího je tento povinen ihned sdělit kupujícímu tuto skutečnost event. sdělit
       svého právního nástupce. V případě změny sídla, místa podnikání, nebo doručovací adresy
11.6.  prodávajícího je prodávající povinen neprodleně tuto skutečnost oznámit kupujícímu. Pokud
11.7.  prodávající tuto povinnost nesplní, platí pro doručování písemností adresa uvedená v čl. 1 této
11.8.  Smlouvy.

       Prodávající souhlasí se zveřejněním obsahu této Smlouvy.

       Prodávající se zavazuje za úhradu po dobu 10 let provádět opravy ve smlouvě uvedeného vybavení
       včetně poskytování náhradních dílů, bezpečnostně technických prohlídek a to vše v případě
       vyžádaného servisu kupujícím.

       Tato Smlouva má 8 očíslovaných stran a je vytištěna ve dvou kopiích, z nichž obdrží po jedné
       prodávající a kupující. Tato Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisuoběma
       smluvními stranami.

V Janských Lázních dne 19.7.2016                                Za prodávajícího
Za kupujícího
                                                                ……………………………………………………………………
………………………………………………………………………                                     Ing. Martin Kaloš, jednatel
Ing. Rudolf Bubla, generální ředitel s.p.

                                           strana 8 (celkem 8)