Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2616122: Objednávka na zajištění servisních služeb v rámci akce ENTENTE FLORALE

Příloha objednávka servis.služeb VZmB - .pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        m Smilni Í*ÍB»SÍIÍ                  mW: :;

                                                                                                  .■:.                WMĚ B                                 M.

                                                                                                           ."..I’,-.

ODBOR ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ, KOUNICOVA 67, 601 67 BRNO

VÁŠ DOPIS ČJ.:    MMB/0290221/2017
ZE DNE:
NAŠE ČJ..:                                                                                                            Veřejná zeleň města Brna p. o.
SPIS. ZN.:                                                                                                            Kounicova 1013/16a
                                                                                                                      602 00 Brno
VYŘIZUJE:
TEL.:
FAX:
E-MAIL:

DATUM:            2017-07-12
POČET LISTŮ:      1

Objednávka servisních služeb

Odbor životního prostředí Magistrátu města Bma objednává u Vás zajištění a provedení servisních
služeb v rámci akce Entente Florale Europe 2017, která se uskuteční dne 14. 7. 2017.

Předmětem objednávky je zajištění odborného personálu, zajištění a zapůjčení gastronomických
přístrojů, vybavení a pomůcek, zajištění vybavení a úklidu jednotlivých stanovišť, doprava.

Cena za provedené práce nepřesáhne částku 130.000,- Kč včetně DPH (21%).
Termín provedení prací je 14. 7. 2017.

V případě přijetí této objednávky požadujeme potvrzení jejího přijetí např. zasláním e-mailové
zprávy o akceptaci objednávky. V textu prosím uveďte číslo jednací této objednávky. Zmíněnou
zprávu zašlete laskavě bez zbytečného odkladu na adresu:

Při nedodržení podmínek uvedených v objednávce, především pak při nepotvrzení jejího přijetí,
nedodržení termínu prací, jejich rozsahu nebo provedení v odpovídající kvalitě, nebude výše
uvedená částka proplacena, popřípadě proplacena v plné výši a zhotovitel výše uvedených prací již
nebude v příštích letech k podání nabídky na provedení těchto prací vyzýván.

Faktura bude vystavena se lhůtou splatnosti do 30 dnů ode dne doručení faktury. Na faktuře prosím
uveďte identifikační údaje objednatele:

Odběratel:                                                                                                 Příjemce:
Statutární město Brno                                                                                        Magistrát města Bma
Dominikánské nám. 196/1                                                                                      Odbor životního prostředí
602 00 Bmo                                                                                                   Kounicova 67
IČO: 44992785                                                                                                601 67 Brno
DIČ: CZ44992785

Děkuji za spolupráci.                                                                                                            Inf;. Martin Vaněček
S pozdravem                                                                                                           vedoucí Odl >oru životního prostředí

Příloha: 3 listy

                                                                                                        1