Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2617250: Reklamní služby

Příloha Teamline-reklama.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        FC Hradec Králové, a.s.
se sídlem : Úprkova 473/1, 500 09 Hradec Králové
IČO: 27479307
DIČ: CZ 27479307
Zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové oddíl B,
vložka č. 2450
Bank. spoj.:
Zastoupená dvěma členy představenstva:
MUDr. Janem Michálkem, předsedou představenstva
Ing. Richardem Juklem, místopředsedou představenstva

                                           (dále jen „zhotovitel“)

a

Teamline s.r.o.
Krakovská 1346/15, 110 00 Praha 1 – Nové Město
IČO: 03262910
DIČ: CZ03262910
vedená u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 229287
Zastoupená: Romanem Čápem, jednatelem společnosti

                                           (dále jen „zadavatel“)

uzavírají tuto

          Smlouvu o poskytování reklamních služeb

           (uzavřená podle zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, v platném znění)

                                            (dále jen „Smlouva“)

                                                        I.
                                             Předmět Smlouvy
Předmětem Smlouvy je vymezení rozsahu vzájemných práv a povinností při poskytování
reklamních a prezentačních služeb zadavateli zhotovitelem v rámci zajišťování jejich činností.

                                                       II.
                                            Závazky zhotovitele
Zhotovitel se zavazuje poskytnout zadavateli reklamní a prezentační služby po dobu trvání
fotbalové sezóny, od 1. 7. 2017 do 30. 6. 2021 a to v následujícím rozsahu:

     Umístění 20 reklamních panelů 3 x1 m podél celé hrací plochy.
     Umístění loga na tabuli partnerů ve VIP prostoru zhotovitele.
     Zhotovitel umožní přístup 5 zástupcům zadavatele na utkání do VIP prostor

         zhotovitele z důvodu obchodní a akviziční činnosti zadavatele. Cena 1 ks VIP
         vstupenky je xxx,- Kč včetně DPH.
     Zhotovitel umožní vjezd 2 vozidlům do prostor VIP parking.
     Možnost využití VIP prostoru zhotovitele pro reklamní a obchodní účely zadavatele.
 Umístění reklamní signalizace zadavatele na oficiálních internetových stránkách
    zhotovitele s odkazem na vlastní internetové stránky.

 Umístění loga zadavatele na oficiálních tiskovinách FC Hradec Králové

                                                  III.
                                       Závazky zadavatele

1. Zadavatel se zavazuje zaplatit na účet zhotovitele u ČSOB pobočka Hradec Králové,
    č.ú.197526662/0300 smluvně dohodnutou částku xxx + příslušnou sazbu DPH na
    období 1.7.2017 - 30.6.2018 a částku xxx + příslušnou sazbu DPH
     na období 1. 7. 2018 – 30.6.2019 a částku xxx + příslušnou sazbu DPH na období
    1.7.2019- 30.6.2020 a částku xxx + příslušnou sazbu DPH na období 1.7.2020-
    30.6.2021.

2. Cena dle bodu 1. bude vyúčtována na základě vystavených daňových dokladů se
    zdanitelným plněním k 31.7. příslušnému roku.

3. V případě porušení povinnosti uhradit tuto částku řádně a včas vzniká zhotoviteli vůči
    zadavateli nárok na smluvní pokutu ve výši xxx% za každý započatý den prodlení
    z dlužné částky.

                                                  IV.
                                         Ostatní ujednání

1. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to do 30. 6. 2021.
2. Zhotovitel nezodpovídá za obsahové a výtvarné řešení grafických reklam z hlediska

    platných právních čs. norem, nese pouze zodpovědnost za řádné umístění v souladu
    s touto Smlouvou.
3. Podklady k výrobě reklamního banneru dodá zadavatel zhotoviteli v požadované
    kvalitě. Náklady na výrobu hradí zadavatel, když tyto náklady je oprávněn zhotovitel
    přeúčtovat zadavateli po zhotovení reklamního banneru se splatností 14 kalendářních
    dnů.
4. Smlouva vstupuje v platnost a účinnost dnem jejího podpisu obou smluvních stran.
    Její změny a doplňky lze provést jen písemným dodatkem oboustranně
    odsouhlaseným.
5. Odstoupení od Smlouvy:
    a) pokud zhotovitel poruší tuto Smlouvu podstatným způsobem, tzn. neposkytne
    zadavateli reklamní a prezentační služby v dohodnutém termínu, má zadavatel právo
    od této Smlouvy písemně odstoupit, pokud však podstatné porušení této Smlouvy
    nebylo způsobeno okolnostmi vylučujícími odpovědnost dle ustanovení § 2913 odst. 2
    Občanského zákoníku.
    b) pokud zadavatel poruší tuto smlouvu podstatným způsobem, zejména neposkytne-li
    zhotoviteli kompenzační plnění ve formě poskytnutí požadovaného vybavení
    v dostatečném množství a kvalitě či neuhradí řádně a včas vyfakturovanou částku, má
    zhotovitel právo od této Smlouvy písemně odstoupit. Ukončení této Smlouvy nemá
    vliv na úhradu smluvních pokut a dalších finančních závazků, plynoucích z této
    Smlouvy, včetně příslušenství.
6. Smlouva je uzavírána ve dvou vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží po jednom.
    7. Na právní poměry touto Smlouvou založené, ale jí výslovně neupravené, se vztahují
         podpůrně příslušná ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, v platném
         znění.

    8. Případné obchodní zvyklosti, týkající se plnění této Smlouvy nemají přednost před

         ujednáními v této Smlouvě, ani před ustanoveními zákona, byť by tato ustanovení

         neměla donucující účinky.

    9. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení této Smlouvy neplatné či neúčinné, nedotýká
         se to ostatních ustanovení této Smlouvy, která zůstávají platná a účinná. Zároveň se
         smluvní strany zavazují v nejbližším možném termínu nahradit toto ustanovení
         ustanovením obdobného charakteru.

    10. Zadavatel podpisem této Smlouvy zároveň uděluje zhotoviteli souhlas se zasíláním
         obchodních sdělení, daňových dokladů, obchodních nabídek elektronickou poštou na
         jeho elektronickou adresu, když tento souhlas může zadavatel kdykoliv odvolat a dále
         zadavatel tímto vyjadřuje svůj výslovný souhlas s tím, aby zhotovitel shromažďoval a
         zpracovával osobní údaje zadavatele, týkající se jeho osoby v souladu se z.č. 101/2000
         Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, a to pro účely naplnění
         této Smlouvy a taktéž k ochraně svých oprávněných zájmů po dobu nezbytnou k
         zajištění práv a povinnosti plynoucích ze Smlouvy a souvisejících dokumentů.

    11. Účastníci této Smlouvy po jejím přečtení prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že
         byla sepsána na základě pravdivých údajů, nebyla ujednána v tísni ani za jinak
         jednoznačně nevýhodných podmínek.

V Hradci Králové dne 1. 7.2017

………………………………..                   ……………………………………

Za zhotovitele:                     MUDr. Jan Michálek
                                    předseda představenstva
Ing. Richard Jukl             a     FC Hradec Králové, a.s.

místopředseda představenstva

FC Hradec Králové, a.s.

……………………………………
Za zadavatele:
Roman Čáp
jednatel společnosti
Teamline s.r.o.