Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
FC Hradec Králové, a.s. se sídlem : Úprkova 473/1, 500 09 Hradec Králové IČO: 27479307 DIČ: CZ 27479307 Zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové oddíl B, vložka č. 2450 Bank. spoj.: Zastoupená dvěma členy představenstva: MUDr. Janem Michálkem, předsedou představenstva Ing. Richardem Juklem, místopředsedou představenstva (dále jen „zhotovitel“) a Teamline s.r.o. Krakovská 1346/15, 110 00 Praha 1 – Nové Město IČO: 03262910 DIČ: CZ03262910 vedená u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 229287 Zastoupená: Romanem Čápem, jednatelem společnosti (dále jen „zadavatel“) uzavírají tuto Smlouvu o poskytování reklamních služeb (uzavřená podle zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, v platném znění) (dále jen „Smlouva“) I. Předmět Smlouvy Předmětem Smlouvy je vymezení rozsahu vzájemných práv a povinností při poskytování reklamních a prezentačních služeb zadavateli zhotovitelem v rámci zajišťování jejich činností. II. Závazky zhotovitele Zhotovitel se zavazuje poskytnout zadavateli reklamní a prezentační služby po dobu trvání fotbalové sezóny, od 1. 7. 2017 do 30. 6. 2021 a to v následujícím rozsahu: Umístění 20 reklamních panelů 3 x1 m podél celé hrací plochy. Umístění loga na tabuli partnerů ve VIP prostoru zhotovitele. Zhotovitel umožní přístup 5 zástupcům zadavatele na utkání do VIP prostor zhotovitele z důvodu obchodní a akviziční činnosti zadavatele. Cena 1 ks VIP vstupenky je xxx,- Kč včetně DPH. Zhotovitel umožní vjezd 2 vozidlům do prostor VIP parking. Možnost využití VIP prostoru zhotovitele pro reklamní a obchodní účely zadavatele. Umístění reklamní signalizace zadavatele na oficiálních internetových stránkách zhotovitele s odkazem na vlastní internetové stránky. Umístění loga zadavatele na oficiálních tiskovinách FC Hradec Králové III. Závazky zadavatele 1. Zadavatel se zavazuje zaplatit na účet zhotovitele u ČSOB pobočka Hradec Králové, č.ú.197526662/0300 smluvně dohodnutou částku xxx + příslušnou sazbu DPH na období 1.7.2017 - 30.6.2018 a částku xxx + příslušnou sazbu DPH na období 1. 7. 2018 – 30.6.2019 a částku xxx + příslušnou sazbu DPH na období 1.7.2019- 30.6.2020 a částku xxx + příslušnou sazbu DPH na období 1.7.2020- 30.6.2021. 2. Cena dle bodu 1. bude vyúčtována na základě vystavených daňových dokladů se zdanitelným plněním k 31.7. příslušnému roku. 3. V případě porušení povinnosti uhradit tuto částku řádně a včas vzniká zhotoviteli vůči zadavateli nárok na smluvní pokutu ve výši xxx% za každý započatý den prodlení z dlužné částky. IV. Ostatní ujednání 1. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to do 30. 6. 2021. 2. Zhotovitel nezodpovídá za obsahové a výtvarné řešení grafických reklam z hlediska platných právních čs. norem, nese pouze zodpovědnost za řádné umístění v souladu s touto Smlouvou. 3. Podklady k výrobě reklamního banneru dodá zadavatel zhotoviteli v požadované kvalitě. Náklady na výrobu hradí zadavatel, když tyto náklady je oprávněn zhotovitel přeúčtovat zadavateli po zhotovení reklamního banneru se splatností 14 kalendářních dnů. 4. Smlouva vstupuje v platnost a účinnost dnem jejího podpisu obou smluvních stran. Její změny a doplňky lze provést jen písemným dodatkem oboustranně odsouhlaseným. 5. Odstoupení od Smlouvy: a) pokud zhotovitel poruší tuto Smlouvu podstatným způsobem, tzn. neposkytne zadavateli reklamní a prezentační služby v dohodnutém termínu, má zadavatel právo od této Smlouvy písemně odstoupit, pokud však podstatné porušení této Smlouvy nebylo způsobeno okolnostmi vylučujícími odpovědnost dle ustanovení § 2913 odst. 2 Občanského zákoníku. b) pokud zadavatel poruší tuto smlouvu podstatným způsobem, zejména neposkytne-li zhotoviteli kompenzační plnění ve formě poskytnutí požadovaného vybavení v dostatečném množství a kvalitě či neuhradí řádně a včas vyfakturovanou částku, má zhotovitel právo od této Smlouvy písemně odstoupit. Ukončení této Smlouvy nemá vliv na úhradu smluvních pokut a dalších finančních závazků, plynoucích z této Smlouvy, včetně příslušenství. 6. Smlouva je uzavírána ve dvou vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží po jednom. 7. Na právní poměry touto Smlouvou založené, ale jí výslovně neupravené, se vztahují podpůrně příslušná ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, v platném znění. 8. Případné obchodní zvyklosti, týkající se plnění této Smlouvy nemají přednost před ujednáními v této Smlouvě, ani před ustanoveními zákona, byť by tato ustanovení neměla donucující účinky. 9. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení této Smlouvy neplatné či neúčinné, nedotýká se to ostatních ustanovení této Smlouvy, která zůstávají platná a účinná. Zároveň se smluvní strany zavazují v nejbližším možném termínu nahradit toto ustanovení ustanovením obdobného charakteru. 10. Zadavatel podpisem této Smlouvy zároveň uděluje zhotoviteli souhlas se zasíláním obchodních sdělení, daňových dokladů, obchodních nabídek elektronickou poštou na jeho elektronickou adresu, když tento souhlas může zadavatel kdykoliv odvolat a dále zadavatel tímto vyjadřuje svůj výslovný souhlas s tím, aby zhotovitel shromažďoval a zpracovával osobní údaje zadavatele, týkající se jeho osoby v souladu se z.č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, a to pro účely naplnění této Smlouvy a taktéž k ochraně svých oprávněných zájmů po dobu nezbytnou k zajištění práv a povinnosti plynoucích ze Smlouvy a souvisejících dokumentů. 11. Účastníci této Smlouvy po jejím přečtení prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že byla sepsána na základě pravdivých údajů, nebyla ujednána v tísni ani za jinak jednoznačně nevýhodných podmínek. V Hradci Králové dne 1. 7.2017 ……………………………….. …………………………………… Za zhotovitele: MUDr. Jan Michálek předseda představenstva Ing. Richard Jukl a FC Hradec Králové, a.s. místopředseda představenstva FC Hradec Králové, a.s. …………………………………… Za zadavatele: Roman Čáp jednatel společnosti Teamline s.r.o.